Кои може да са новите политически играчи на Европа

Кои може да са новите политически играчи на Европа

© Reuters



Изборите за Европейски парламент през 2014 г. бяха ключов момент за леви и десни радикални партии. "Алтернатива за Германия", "Шведски демократи", испанската "Подемос" – всички те спечелиха първите си места през онази година. А гръцката "Сириза" получи шест места от едно през 2009 г.


От тогава в държавите членки на ЕС бяха създадени повече от 100 нови партии, някои от които ще изпратят свои членове в Европейския парламент след вота през май. Кой ще направи пробив през 2019 г.? "Политико" насочва вниманието към някои нови партии, които си заслужава да бъдат следени.


"Алтернатива за Германия"


Да, крайнодясната германска партия спечели седем места през 2014 г., но от тогава изгуби всички си евродепутати заради отстъпничество или заради националната политика. Партията, която реши да води кампания за напускане на ЕС, може да спечели 13 места според проучване на "Политико".


"Република, напред!"




Партията на френския президент Еманюел Макрон може да се окаже най-разочароващият новодошъл. Макар първоначално ееврофилите да се надяваха тя да спечели поне 30 места, оформяйки ядрото на нова проевропейска коалиция на либерали, умерени социалдемократи и християндемократи центристи, партията сега е на път да получи едва 19 места. Междувременно вътрешният натиск, най-скоро от страна на "жълтите жилетки", разсея Макрон от сключването на съюзи извън Франция.


Слънчевият лъч за Макрон е, че неговите места може да са необходими за сформирането на широко проевропейско мнозинство в парламента. Така че, макар и отслабен, той вероятно ще е решаващ фактор.


Непокорните поляци


Полша е дом на две нови движения, които може да откраднат места от най-наскоро управлявалите страната партии – "Право и справедливост" и "Гражданска платформа". Крайнодясната "Кукиз '15", водена от бивш пънкар, спечели 42 места в полския парламент през 2015 г., но трудно поддържаше последователност. Тя е на път да получи четири от 52-те полски места в Европесйкия парламент и да се присъдеини към съюза, включващ италианската управляваща партия Движение "Пет звезди".


Друго движение, разположено в лявоцентристкото политическо пространство и водено от бившия кмет на Слупск Роберт Бедрон, все още не е регистрирано като партия. Според социологичекси проучвания то може да спечели пет места, ако участва в надпреварата.


Чешката "Пиратска партия"


Подкрепяната от Зелените политическа партия е в конкуренция с консервативната Гражданска демократическа партия за второто място в чешките социологически проучвания. "Пиратите" може да получат своите първи четири евродепутатски места, което ще ги постави наравно с германските Зелени като най-големите уистории на успеха на природозащитниците през 2019 г. Крайнодясната "Свобода и пряка демокрация" е друга нова чешка партия, която се очаква да спечели първото си място.


Кръстоносците срещу корупцията в Румъния


Две нови партии водят разговори да участват заедно на изборите през май на основата на антикорупционна платформа. "Плюс" на бившия премиер Дачиан Чолош вече избра своите 43-ма кандидати за евродепутати за 33-те румънски места. Другата партия е Съюз "Спасете Румъния", трета по големина в румънския парламент. Заедно те биха спечелили 18% от гласовете и шест места.


Латвийските новаци


Три от петте партии, събиращи най-голяма подкрепа в Латвия, не съществуваха преди пет години. "Кой притежава държавата?", "Нова консервативна партия" и Движение "За!" се очаква да спечелят по едно от осемте места на Латвия в Евроапарламента.


Отворената врата на ниската активност в Словакия


Избирателната активност на Словакия на евроизбори е шокиращо ниска – едва 13% през 2014 г., със само 6% гласували под 30 години. Всяка нова партия, която успее да грабне общественото внимание в седмиците преди вота, има шанс да привлече част от негласувалите 87%. Най-голяма вероятност да направят това имат десните "Народна партия - нашата Словакия" и "Ние сме родината".


Паневропейската левица


Нито движението "Демокрация в Европа" (DiEM25), нито "Волт Европа" оказват особено влияние в социологичекдите проучвания, но и двете паневропейски микро партии вдигат доста шум в социалните мрежи. DiEM25 е ръководена от бившия гръцки финансов министър Янис Варуфакис, който се явява в Германия. "Волт Европа" е ръководена от проевропейски настроени милениъли, новаци в политиката. Тя има клонове във всички страни от ЕС и е регистрирана като партия в осем от тях.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (66)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    При всички случаи десните популистки и националистически партии от рода на Льо Пен ще вземат страшно много гласове ,те са против ЕС и НАТО ,интересен политически сезон ни очаква след евро изборите .

  2. 2 Профил на Илиана
    Илиана
    Рейтинг: 655 Гневно

    А как се казваше партията. която изпрати онзи тутманик БарекоФ в Европарламента???

  3. 3 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 464 Неутрално

    Каквото и да правят, евроскептицизмът ще бъде поставен на колене. Европа ще пребъде!!!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  4. 4 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2784 Неутрално

    До коментар [#3] от "дедо Андро":

    "Каквото и да правят, евроскептицизмът ще бъде поставен на колене. Европа ще пребъде!!!""

    Ей сега помията ще се разлее.
    Грижливо подхранвана и със същата болшевишка убеденост в правотата си.

  5. 5 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3544 Неутрално

    Мдааа. Европа може и да пребъде - все пак - трудно се разрушава цял континент. Въпросът е "Какво бъдеще очаква ЕС"? С неадекватните си действия, брюкселските бюрократи и живеещите в друга реалност политици, успяха да създадат огромни противоречия. Както между отделните страни, така и вътре в тях. Досегашното мързеливо статукво, бе раздрусано из основи, а отговорът на класическите партии се появи в лицето на "5 звезди", "АзГ" и други политически формации и движения, които печелят все повече привърженици.

  6. 6 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    "Изборите за Европейски парламент през 2014 г. бяха ключов момент за леви и десни радикални партии."

    - Въпрос на осъзнаване е тъждеството на на радикалните "леви" и "десни" партии. Призивите за единно управление на съюза не се различават особено от призивите за разпадането му. Все се търси "силният вожд", било на регионално, било на европейско ниво. А истината не е във вожда, а в програмата за управление. Ако програмата е вярна, все ще се намери кой да я изпълни.
    Да, съюзът ще го бъде именно като съюз.

  7. 7 Профил на Antoaneta Ardashes
    Antoaneta Ardashes
    Рейтинг: 1183 Весело

    Туск ше оправи брекзита, а Макрон -Льо Пен. Само нас не виждам кой ще ни оправи.

    mihala
  8. 8 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 683 Неутрално

    До коментар [#3] от "дедо Андро":

    Повечето “евроскептици” не сме протиев Европейската идея, а против сегашната и реализация. Политиките се определятоткорумпирани бюрократи без досег с реалността. Това не води до нищо добро и трябва да се промени. “Евроскептиците” - това е промяната. Или поне трябва да бъде.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  9. 9 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3984 Неутрално

    До коментар [#3] от "дедо Андро":

    "Каквото и да правят, евроскептицизмът ще бъде поставен на колене."

    Хубавото на "неоконсерватимните" национал-популистки партии е, че се ръководят от простаци и неуки хора. За кратко време привличат внимание и последователи, но след време посредствеността им си казва думата и следва отлив.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  10. 10 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2469 Весело

    До коментар [#9] от "Norman Granz":

    "Хубавото на "неоконсерватимните" национал-популистки партии е, че се ръководят от простаци и неуки хора. За кратко време привличат внимание и последователи, но след време посредствеността им си казва думата и следва отлив"

    Това обяснява чудесно защо задругата изпод опашката на коня е именно там :)

    Use your Illusion
  11. 11 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3697 Неутрално

    разни трикаджии работещи срещу държавата си отпадат .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  12. 12 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#3] от "дедо Андро":Повечето “евроскептици” не сме протиев Европейската идея, а против сегашната и реализация. Политиките се определятоткорумпирани бюрократи без досег с реалността. Това не води до нищо добро и трябва да се промени. “Евроскептиците” - това е промяната. Или поне трябва да бъде.
    —цитат от коментар 8 на Pow



    До коментар [#8] от "Pow":

    Демонстрирате пълно неразбиране на структурите на ЕС. Последната дума винаги е на Съвета на ЕС:

    "Внимание: Съветът на Европейския съюз, Европейският съвет и Съветът на Европа са различни организации, като последната не е институция на ЕС.

    Съветът на Европейския съюз (на английски: Council of the European Union, на френски: Conseil de l'Union européenne, на немски: Rat der Europäischen Union) е орган за управление на Европейския съюз (ЕС), който заедно с Европейския парламент осъществява законодателната власт на ЕС. Той е и водещата институция при вземането на решения. ..." - Уики

  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3684 Неутрално

    При всички случаи десните популистки и националистически партии от рода на Льо Пен ще вземат страшно много гласове ,те са против ЕС и НАТО ,интересен политически сезон ни очаква след евро изборите .
    —цитат от коментар 1 на edin drug


    Не знам колко е НАТО-вска Франция, но льо Пен вече не е за ФРЕКЗИТ

  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10597 Неутрално

    Новият Европарламент ще е доста плашещ откъм идеи и популизъм...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3684 Неутрално

    А как се казваше партията. която изпрати онзи тутманик БарекоФ в Европарламента???
    —цитат от коментар 2 на ili71


    Не се вълнувай, ще изпратим нов, или нови тутманици. Това е национална особеност - тутманици да са на първата редица.

  16. 16 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 156 Неутрално

    "чешките социологически проучвания"

    Имате предвид "чешките анкетни допитвания".

    https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.com
  17. 17 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    "... Словакия на евроизбори е шокиращо ниска – едва 13% през 2014 г., със само 6% гласували под 30 години"
    Мале! Мислех, че ние сме зле, ама тези са отчайващи!
    Между другото си мисля, че цялото увлечение по популистките партии до самите избори ще е спихнало. Повечето от тяхдаже вече не са "нови" и успяха да си покажат рогата.

    Доброто е заразно
  18. 18 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    До коментар [#1] от "edin drug":
    Смятам, че няма да е така.
    Между другото българската преса е изключително слаба по отношение на по-подробна информация за вътрешната политика на други държави.
    Аз не говоря френски и нямам представа как да се информирам за поведението и идеите на Льо Пен по различни въпроси, които не са свързани с Русия и Брюксел.
    Същото важи и за Германия, Холандия и т.н.
    Изключително неприятно.

    При всички случаи десните популистки и националистически партии от рода на Льо Пен ще вземат страшно много гласове ,те са против ЕС и НАТО ,интересен политически сезон ни очаква след евро изборите .
    —цитат от коментар 1 на edin drug


    Доброто е заразно
  19. 19 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    Днес се води битката за Западния свят ! В Европа властта е окупирана от глобалистката меркелистка брюкселска върхушка. Европа има един канцлер- Меркел, всички останали политици са подизпълнители. Разрушителната политика на Меркел доведе до дълбоко разделение между либерастите и останалите хора. В САЩ на власт дойде консервативен президент, който се опитва да върне нормалната капиталистическа държава, да разруши глобалстката неравностойна търговия и да възстанови американския начин на живот и ценности. Срещу него са ляво- толерастите от Демократическата партия, които овладяха Конгреса и се противопоставят на Тръмп за всичко. Битката за Западния свят се води в САЩ и Европа. Тя не се води в Русия , в Китай , Близкия Изток или Латинска Америка . Там има режими, които се възползват от слабостта и разделението на Запада и тези режими получиха ОТНОСИТЕЛНА сила , която ги превърна в съвременни геополитически играчи. Това също е резултат от разрушителната меркелистката политика , променяща парадигмата на свободния свят. Рано или късно нормалните граждани на Европа ще получат своето политическо представителство в европейския парламент. Цялата неомарксистка пропаганда и цензура е впрегната да попречи на това- наричат ги десни радикали, популисти, екстремисти, крайно десни и т.н. Много държави в Европа вече възстанаха и се опълчиха срещу неомарксисткия Брюксел. Къде сме ние ? За съжаление, България е една от най- верните меркелистки държави в Европа .

  20. 20 Профил на faeton.
    faeton.
    Рейтинг: 3743 Неутрално

    До коментар [#1] от "edin drug":Смятам, че няма да е така. Между другото българската преса е изключително слаба по отношение на по-подробна информация за вътрешната политика на други държави. Аз не говоря френски и нямам представа как да се информирам за поведението и идеите на Льо Пен по различни въпроси, които не са свързани с Русия и Брюксел. Същото важи и за Германия, Холандия и т.н.Изключително неприятно.
    —цитат от коментар 18 на АзКлавдия


    Абсолютно вярно ! В България просто липсват дясна консервативна партия и медии ! За да чуем различната истина трябва да разчитаме единствено на чуждоезични източници. И в никакъв случай на СНН, Дойче Веле , НЙТ, Уошингтъ Поуст, Гардиън и т.н.

  21. 21 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    До коментар [#20] от "faeton.":

    Аз не искам дясно консервативни медии, а просто чиста, непреминавала през филтри информация. Искам да мога аз да си оформя мнение сама. Но няма източници! Нито печатни, нито онлайн. Всички пишат само за скандали. Ако някой политик го убият или му паднат панталоните на сцената или се пльосне в калта, ще чуем. Ама какво предложил, какво прокарал, какъв е резултат - няма как да стане.
    За изброените медии си прав, съгласна съм.

    Доброто е заразно
  22. 22 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Любопитно

    Абе какво става с тия плюсове и минуси? Говорят си двама души с мнение в един и същи спектър, единият получава плюсове, другият минуси.
    Някакъв алгоритъм ли има?

    Доброто е заразно
  23. 23 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2469 Весело

    До коментар [#21] от "АзКлавдия":

    Аз прилагам инженерен подход. Така както се изчиства звука при телефонна връзка от страничния шум като насложиш точно страничния шум но с обратен знак върху общия сигнал, по същия начин спокойно четеш каквото ти дойде и наслагваш с обратен знак пристрастностите обусловени от чорбаджията. Затова спокойно мога да се информирам за Тръмп от Дневник и да НЕ бъда истерясал антитръмпист.

    Факт е че НЯМА обективни медии както си ги представяш просто защото не е икономически изгодно така че най-добро практично приближение се постига с интерполация между каквото падне отчитайки пристрастията и коментарите

    Use your Illusion
  24. 24 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    Тюрлюгювечът на радикалните "леви" и "десни":

    "„Нашата партия е пронатовска, проевропейска и винаги сме защитавали тези идеи. Именно затова няма как да участваме в една такава коалиция. Идват евроизбори и нито принципите, нито идеите ни позволяват да бъдем в една коалиция с крайната десница в Европа. В тази коалиция участват партии от крайната левица, до крайната десница”, каза още Касим Дал.

    Именно затова следващият ход е да бъде поискана оставката на Орхан Исмаилов...."

    https://btvnovinite.bg/predavania/tazi-sabota-i-nedelia/kasim-dal-za-koalicijata-s-mareshki-v-podoben-tjurljugjuvech-njama-da-uchastvame.html

    "Радан Кънев: Орхан Исмаилов е достоен за зам.-министър" /Клуб 'Z'/

  25. 25 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Неутрално

    До коментар [#23] от "Saint of Me":

    Знам, и аз го владея и го ползвам непрекъснато, но понякога няма никаква информация! Как да чистя шума, като няма от какво...

    Доброто е заразно
  26. 26 Профил на Чушкопек
    Чушкопек
    Рейтинг: 224 Неутрално

    Нациполупистчетата са като всички популистки партии - казват това, което народът иска да чуе. Лидерите им обикновено са "хора от народа" , "здраво стъпили на земята", демек необразовани без визия за развитие, занимавка с локализми и егоизми. Което не значи, че такива проблеми не трябва да се решават, но нови ситуации и проблеми просто ги измитат (ако преди това не са успели да спретант някоя наци-война). С тесногръдието са по-скоро бич, отколкото решение за народите.

    Панта Рей: всичко се мени, всичко тече. Само Чушкопекът - не.
  27. 27 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2240 Неутрално

    При всички случаи десните популистки и националистически партии от рода на Льо Пен ще вземат страшно много гласове ,те са против ЕС и НАТО ,интересен политически сезон ни очаква след евро изборите .
    —цитат от коментар 1 на edin drug


    При всички случаи, много хора надценяват нацистите и националистите!
    Най-точен индикатор за истината е, Германия.
    Щом в Германия нацистите са се сринали само за няколко месеца до 13%, техните събратя в Европа едва ли имат големи шансове. Още повече - бежанска вълна от Сирия и Близкия изток вече няма, а американското чучуло Тръмп, прилича по-скоро на карикатура, отколкото на някакво нацистко знаме...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  28. 28 Профил на LiberalToTheBones
    LiberalToTheBones
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    VOLT

    Nazis, commies, idiots, conservatives, preservatives... Stay away..
  29. 29 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2469 Весело

    До коментар [#25] от "АзКлавдия":

    Важните неща по един или друг начин излизат на повърхността, а че е неточен процес и има липсващи парчета спор няма.

    Ако човек си дава сметка че никой от информационните източници (дори тези пасващи на неизбежните му предубеждения) не е пряко свързан с будоара на истината винаги ще е по-добре информиран от образите вярващи че съществуват такива източници. Все е нещо :)

    Use your Illusion
  30. 30 Профил на LiberalToTheBones
    LiberalToTheBones
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    VOLT ще разбият и ще формират ново либерално пространство.

    Nazis, commies, idiots, conservatives, preservatives... Stay away..
  31. 31 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2469 Весело

    До коментар [#27] от "Rim":

    "а американското чучуло Тръмп, прилича по-скоро на карикатура, отколкото на някакво нацистко знаме"

    Поначало Тръмп може да е 'нацистко знаме' само в нечия забележително проветрена глава

    Use your Illusion
  32. 32 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3443 Неутрално

    "Разрушителната политика на Меркел доведе до дълбоко разделение между либерастите и останалите хора."
    До коментар [#19] от "faeton.":
    Майната им на леберастите, разрушителното е в разделянето и конфронтацията, превръщането на Европа отново в барутен погреб. Половината Европа е извън "Европа". Граници, телени огради, бариери, забрани, санкции. ЕС се превръща в един голям концентрационен лагер. Сигурността е на ръба на апокалипсиса. Енергийните проблеми са практически нерешими. Евроегоизмът е по-отчетлив отвсякога - големите си решават проблемите за сметка на малките, а последните се превръщат в суровинен придатък и вторичен пазар. В Словакия хората много добре го разбират това и практически не гласуват. В Полша гласуват на инат. В Румъния се чудят какво да правят. Единствените сме ние, дето по инерция продължаваме да аплодираме "победителите".

  33. 33 Профил на Kiril
    Kiril
    Рейтинг: 156 Неутрално

    До коментар [#26] от "Чушкопек":

    ".... "хора от народа" , "здраво стъпили на земята"."

    Да не забравим пишещите есе.

    https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.com
  34. 34 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Весело

    До коментар [#26] от "Чушкопек":

    Мадуро е прост необразован шофьор на автобус. Интересно защо народа на Венецуела не го ще?! Сигурно венецуелският народ е много,много по-образован и начетен от европейските народи.

  35. 35 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Весело

    До коментар [#27] от "Rim":

    Лъжеш,разбира се. През миналата 2018г. мигрантите влезли в Европа през Турция са се увеличили с 18%.

  36. 36 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#27] от "Rim":

    Ислямо-комунистите от ЕССР са по-голяма заплаха от който и да е друг в момента. Те са най-голямата и радикална група.

  37. 37 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Весело

    До коментар [#25] от "АзКлавдия":Важните неща по един или друг начин излизат на повърхността, а че е неточен процес и има липсващи парчета спор няма.Ако човек си дава сметка че никой от информационните източници (дори тези пасващи на неизбежните му предубеждения) не е пряко свързан с будоара на истината винаги ще е по-добре информиран от образите вярващи че съществуват такива източници. Все е нещо :)
    —цитат от коментар 29 на Saint of Me



    До коментар [#29] от "Saint of Me":

    Не те разбрах?!
    Най-важните събития в Историята (почти) винаги са ставали тайно. Коя медия ЗНАЕШЕ,че се готви Брекзит? Ти знаеше ли?

  38. 38 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3534 Весело

    До коментар [#37] от "deaf":

    Ако не си знаел за Брекзит, значи от 2014 не следиш новините. То стана единствена тема на Острова, ти говориш за "тайна".

    Доброто е заразно
  39. 39 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Днес се води битката за Западния свят ! В Европа властта е окупирана от глобалистката меркелистка брюкселска върхушка. Европа има един канцлер- Меркел, всички останали политици са подизпълнители. Разрушителната политика на Меркел доведе до дълбоко разделение между либерастите и останалите хора. В САЩ на власт дойде консервативен президент, който се опитва да върне нормалната капиталистическа държава, да разруши глобалстката неравностойна търговия и да възстанови американския начин на живот и ценности. Срещу него са ляво- толерастите от Демократическата партия, които овладяха Конгреса и се противопоставят на Тръмп за всичко. Битката за Западния свят се води в САЩ и Европа. Тя не се води в Русия , в Китай , Близкия Изток или Латинска Америка . Там има режими, които се възползват от слабостта и разделението на Запада и тези режими получиха ОТНОСИТЕЛНА сила , която ги превърна в съвременни геополитически играчи. Това също е резултат от разрушителната меркелистката политика , променяща парадигмата на свободния свят. Рано или късно нормалните граждани на Европа ще получат своето политическо представителство в европейския парламент. Цялата неомарксистка пропаганда и цензура е впрегната да попречи на това- наричат ги десни радикали, популисти, екстремисти, крайно десни и т.н. Много държави в Европа вече възстанаха и се опълчиха срещу неомарксисткия Брюксел. Къде сме ние ? За съжаление, България е една от най- верните меркелистки държави в Европа .
    —цитат от коментар 19 на faeton.


    Съгласен съм с коментарът вис изключение на последната част.В България на практика няма партия с електорална тежест,която да подкрепя либерастките идеи ,върлуващи в САЩ и Западна Европа.И то не за друго,а защото такива партии бързо биха изгубили избиратели.И Борисов се опита да прокара Истанбулската конвеция,ама като видя,че хората не я одобряват и бързо даде заден.

  40. 40 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2469 Весело

    До коментар [#37] от "deaf":

    "Коя медия ЗНАЕШЕ,че се готви Брекзит? Ти знаеше ли?"

    Ъ? Това сериозно ли?

    Камерън стана велик везир точно с обещание че ще направи референдум за излизане от ЕС (възможно е да е имал идея само да притисне ЕС за привилегии за УК без да се стига до излизане но тая игра неизбежно върви с риск)

    Use your Illusion
  41. 41 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    До коментар [#38] от "АзКлавдия":


    До коментар [#40] от "Saint of Me":

    Камерън поиска референдум защото неговите гласоподаватели го поискаха. Ако се беше възпротивил на тях,неговата партия щеше да стане...четвърта,пета в Парламента.
    90% от британският елит тайно ВЕЧЕ беше решил да извади Великобритания от ЕС. (Доказателство е,че с голямо мнозинство наскоро депутатите оставиха Мей на премиерският пост. "Противопоставянето сред елита на поддръжници и противници на Брекзит е театър за пред народа. ) Но медиите не го знаеха и няма как да са го знаели със сигурност.

  42. 42 Профил на aha
    aha
    Рейтинг: 534 Неутрално

    ЕЦБ трябва тази годинада затегне коланите, но ще го направи след изборите. Преди по около сто години точно заради една такава икономическа криза се появиха едни популисти Ленин, Мусолини и Хитлер, всички те са били страшно популярни и модерни за времето си решавайки стари проблеми по радикален начин. Днес ги наричаме тоталирарни правителства, а действията им геноцид. Точно това е големия страх сред европейците и ще бъдат мобилизирани възможните сили за отлагане на корекцията на безплатните пари.

  43. 43 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2469 Весело

    До коментар [#41] от "deaf":

    "Но медиите не го знаеха"

    Е как така, нали точно чичовците кукловоди притежават медиите, аз да ги притежавах да не знаят :)

    Use your Illusion
  44. 44 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    До коментар [#43] от "Saint of Me":

    Представи си,че си журналист работещ в медия собственост на голяма клечка от елита,който е поддръжник на Брекзит. Откъде ти може да си сигурен,че тая "голяма клечка" НАИСТИНА подкрепя Брекзит,а не лицемерничи?! За бога,Мей беше поддръжник на оставането на Британия в ЕС,но за една нощ се превъртя на 180 градуса! А може и изобщо да не е имало "превъртане". Това не са измислени конспирации,а факти.

  45. 45 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    До коментар [#43] от "Saint of Me":

    Тоя понеделник почнаха предавания на "Свободна Европа" на български. Мислиш ли,че журналистите работещи там знаят какво става на Капитолия? Кой кой е там?

  46. 46 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    До коментар [#43] от "Saint of Me":

    Тоя понеделник почнаха предавания на "Свободна Европа" на български. Мислиш ли,че журналистите работещи там знаят какво става на Капитолия? Кой кой е там?

  47. 47 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2469 Весело

    До коментар [#44] от "deaf":

    Не можеш разбира се, не и в общия случай. Но обикновено има разни косвени индикатори. Примерно ако знам че чичото пъпетмастър обича да залага големи суми на привидно невероятни събития мое да ми светне неква лампа.

    Сапиенсите ВИНАГИ сме в некъв вид война и информацията и по-специално подходящото и изопачаване са силно оръжие, още гьобелс го е знаел а оттогава тоя клон на познанието е дръпнал много напред и като прибавим и нета и става гявол на магаре :)

    Use your Illusion
  48. 48 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2093 Неутрално

    Не е зле като се говори за Европейския парламент да се показва графика кои са Европейските политически семейства и как са представени, за да разберем нашите къде се позиционират :-) В България политическата картинка е повече от смешна и и извратена до неузнаваемост - "леви" фабриканти и "десни" мизерстващи аргати и държавни служители

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  49. 49 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2469 Весело

    До коментар [#45] от "deaf":

    Не им трябва да знаят, плаща им се да бичат подходящите опорки, който трябва 'знае' кое как е.

    В техния случай предполагам се 'знае' че Тръмп е злодей а България 'превзета държава' или некви такива, другото е талаш за запълване на времето и кука за балъци дето ако им кажеш че си антикомунист ще ти подарят портфейла си

    Use your Illusion
  50. 50 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    ЕС и Европа не са едно и също нещо. Европа е съществувала преди ЕС и ще съществува и след него. От първоначалните идеи за Обединена Европа не е останало почти нищо :
    1. Ес не е съюз на равнопоставени страни, а на команден център Германия-Франция и останалите.
    2. Ес не е съюз на свободни икономически хора и фирми, а все по-тежко и безмислено регулиран пазар, изкривяван и от некадърно и порочно раздавани субсидии.
    3. Ес не е единен във външната си политика, позволява различно третиране на гражданите на съюза от трети страни.
    4. Ес няма международна тежест, защото никога не е излязъл с единна позиция по какъвто и да е международен въпрос.
    И все пак, колкото и тежко да е атрофирал в административната си дебилщина, ЕС е най-доброто, което се е случвало на Европа от времето на Римската империя. Просто или ще се реформира, или ще се разпадне до съюз на свободни икономически страни.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  51. 51 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2093 Неутрално

    До коментар [#50] от "Darcas":

    ЕС не е решила = "КАКВО Е ЕС ?!" ... федерация, конфедерация , асамблея

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  52. 52 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#1] от "edin drug":

    Тъй ше е... лека промяна, но съществена...

  53. 53 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2374 Неутрално

    Още повече - бежанска вълна от Сирия и Близкия изток вече няма
    —цитат от коментар 27 на Rim


    Фейче, Германия отчита повишение последните месеци. Малко, но повишение. А освен това нарастването е основно от Африка, не от Сирия.

    Набийте си в левичарските канчета, че докато има безконтролна миграция, ще има ултрадесни партии. Това беше камъчето, което преобърна колата.
    И арогантната неадекватност на богопомазаните в Брюксел. Никой не иска да бута Европа, искаме я по-силна. За съжаление с тази политика 'изуй гащи' и с тази нерешителност , нормално е сега да е такова положението. Либералните социалисти осраха всичко.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  54. 54 Профил на Alexadner Boy Adjan
    Alexadner Boy Adjan
    Рейтинг: 261 Неутрално
  55. 55 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3442 Неутрално

    Схемата ляво-дясно-зелено не работи. Това, дето се вижда, са либерасти , толерасти и зелени бухалки, дето нямат нищо общо нито с либералност, нито с толерантност, нито с екология. Камарадите на босовете и спекулантите. И умират да лепят етикети. Нацист, популист, крайнодесен всекиму, дето не е като тях. Дано да ги отвее вятъра, че Европа да си върне суверенитета и достойнството!

    Мърфи е оптимист!
  56. 56 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3935 Неутрално

    Дано евроизборите събудят Европа и дадът мощен тласък за преобразуването на ЕС !!!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  57. 57 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 694 Разстроено

    ПРИЗИВ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ЕЛИТ
    https://www.mediapool.bg/intelektualtsi-alarmirat-che-evropa-e-v-smartna-opasnost-news289111.html

    ПРИЗИВЪТ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ ЗАСЛУЖАВА СЕРИОЗНО ВНИМАНИЕ, ОСМИСЛЯНЕ И СВОЕВРЕМЕННА КОНСОЛИДАЦИЯ НА ЦЕЛИЯ СЪЗИДАТЕЛЕН ПОТЕНЦИАЛ НА ТОЛКОВА ИЗСТРАДАЛИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ ! СЛЕДВАЩИТЕ ПОКОЛЕНИЯ НИКОГА НЯМА ДА НИ ПРОСТЯТ, АКО СЕГА ПРОСПИМ ОПИТИТЕ ЗА РАЗРУШАВАНЕ НА ТЪЙ МЕЧТАНИЯ ПРОЕКТ ЗА ОБЩ ЕВРОПЕЙСКИ ДОМ !

  58. 58 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    "Крайнодясната "Кукиз '15", водена от бивш пънкар, спечели 42 места в полския парламент през 2015 г., но трудно поддържаше последователност. Тя е на път да получи четири от 52-те полски места в Европесйкия парламент" -- Поляците се оказаха доста по-постмодерни отколкото ги мислех:)
    И доколкото виждам https://en.wikipedia.org/wiki/Kukiz '15 са про-ЕС консервативни либерали искащи повече референдуми. И са в момента в съюз с хора които наричат себе си "Дясното Крило" https://en.wikipedia.org/wiki/Right_Wing_of_the_Republic но програмата им е очевиден либертарианско-традиционалистки коктейл както при консервативните евангелисти в САЩ.

  59. 59 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3670 Неутрално

    Традиционните партии се омазаха, след като направиха непосилен външен дълг на глава от населението в Испания, Франция, Португалия, Италия и Гърция. Популистите ще довършат започнатото.

  60. 60 Профил на Antoaneta Ardashes
    Antoaneta Ardashes
    Рейтинг: 1183 Любопитно

    Ако приемем,че Брекзита се пресели в небитието тогава наистина ще стане интересно.Коя ли всезнаеща политико-икономическа фигура ще излезе на тепиха.
    От предлаганите няма твърде подходящ да озаптии желание и наличност,политика и икономика. Новия водещ на Европа...

    mihala
  61. 61 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 520 Неутрално

    ПРИЗИВ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ЕЛИТhttps://www.mediapool.bg/intelektualtsi-alarmirat-che-evropa-e-v-smartna-opasnost-news289111.html ПРИЗИВЪТ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ ЗАСЛУЖАВА СЕРИОЗНО ВНИМАНИЕ, ОСМИСЛЯНЕ И СВОЕВРЕМЕННА КОНСОЛИДАЦИЯ НА ЦЕЛИЯ СЪЗИДАТЕЛЕН ПОТЕНЦИАЛ НА ТОЛКОВА ИЗСТРАДАЛИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ ! СЛЕДВАЩИТЕ ПОКОЛЕНИЯ НИКОГА НЯМА ДА НИ ПРОСТЯТ, АКО СЕГА ПРОСПИМ ОПИТИТЕ ЗА РАЗРУШАВАНЕ НА ТЪЙ МЕЧТАНИЯ ПРОЕКТ ЗА ОБЩ ЕВРОПЕЙСКИ ДОМ !
    —цитат от коментар 57 на objective


    Тия интелектуалци да бяха се притеснили ,че Европа се напълни с нискообразовани,мързеливи и престъпни елементи от Африка и Азия.Които смятат жената за второ качество човек,не желаят да приемат европейските ценности и начин на живот.Да се бяха притеснили,че се иска легализиране на наркотиците,че се сменя полът на деца и в училище се преподава,че е нормално децата да бъдат хомосексуални.

  62. 62 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8786 Неутрално

    Да се надяваме на по добри времена и мощна икономическа политика от ЕС през следващият мандат.

  63. 63 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8786 Неутрално

    Да се надяваме на по добри времена и мощна икономическа политика от ЕС през следващият мандат.

  64. 64 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    А как се казваше партията. която изпрати онзи тутманик БарекоФ в Европарламента???
    —цитат от коментар 2 на ili71


    Партията на Бареков беше "България без цензура", сигурно вече не съществува. Сега не знам дали все още им спонсори и дали няма да ни излезе с някакъв друг курвенски номер, с който да купи електорат и пак да стегне кууфарите за Брюксел. Удивена бях, че има толкова бунаци, готови да гласуват за този малоумник.

  65. 65 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 999 Неутрално

    ... всички популистки партии - казват това, което народът иска да чуе. Лидерите им обикновено са "хора от народа" , "здраво стъпили на земята", демек необразовани .....
    нови ситуации и проблеми просто ги измитат (ако преди това не са успели да спретант някоя наци-война). С тесногръдието са по-скоро бич, отколкото решение за народите.
    —цитат от коментар 26 на Чушкопек


    Типичен пример - Макрон и Меркел ..
    Дават лесни решения "ще се справим" .. "вир шафен дас" .. типично популистки ..

    Членовете им и привържениците им са необразовани и едвам говорят официалния език .. най-много зор , гласуващите за популистите , виждат с Конюнктив в немския ..


  66. 66 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 999 Неутрално

    ПРИЗИВ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ЕЛИТhttps://www.mediapool.bg/intelektualtsi-alarmirat-che-evropa-e-v-smartna-opasnost-news289111.html ПРИЗИВЪТ НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИНТЕЛЕКТУАЛЦИ ЗАСЛУЖАВА СЕРИОЗНО ВНИМАНИЕ, ОСМИСЛЯНЕ И СВОЕВРЕМЕННА КОНСОЛИДАЦИЯ НА ЦЕЛИЯ СЪЗИДАТЕЛЕН ПОТЕНЦИАЛ НА ТОЛКОВА ИЗСТРАДАЛИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ ! СЛЕДВАЩИТЕ ПОКОЛЕНИЯ НИКОГА НЯМА ДА НИ ПРОСТЯТ, АКО СЕГА ПРОСПИМ ОПИТИТЕ ЗА РАЗРУШАВАНЕ НА ТЪЙ МЕЧТАНИЯ ПРОЕКТ ЗА ОБЩ ЕВРОПЕЙСКИ ДОМ !
    —цитат от коментар 57 на objective


    Да бе ..
    Ама бая преди интелектуалците Жан Мари Льо Пен събра европейски лидери за ОСМИСЛЯНЕ И СВОЕВРЕМЕННА КОНСОЛИДАЦИЯ НА ЦЕЛИЯ СЪЗИДАТЕЛЕН ПОТЕНЦИАЛ НА ТОЛКОВА ИЗСТРАДАЛИТЕ ЕВРОПЕЙСКИ НАРОДИ ..

    Това бяха и изводите от тези прояви: "СЛЕДВАЩИТЕ ПОКОЛЕНИЯ НИКОГА НЯМА ДА НИ ПРОСТЯТ, АКО СЕГА ПРОСПИМ ОПИТИТЕ ЗА РАЗРУШАВАНЕ НА ТЪЙ МЕЧТАНИЯ ПРОЕКТ ЗА ОБЩ ЕВРОПЕЙСКИ ДОМ !"

    Ама споко , свободно , почеши коня .. Меркел си отива ..
    Земята се отърсва от вековната си плесен ..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK