Европарламентът отложи за 1 април гласуването на пакета "Мобилност"

Европарламентът отложи за 1 април гласуването на пакета "Мобилност"

© Надежда Чипева, Капитал



Председателят на Европейския парламент Антонио Таяни съобщи, че отлага за 1 април гласуването на промените в правилата за дейността на международните превозвачи. Европарламентът днес само ще обсъди предложените промени, предаде БТА.


Предвижда се гласуването на 1 април да бъде в Брюксел. Таяни обясни, че заради множеството предложения за промени в текстовете се налага ново заседание на парламентарната комисия по транспорта. Той отбеляза, че са постъпили 1224 предложения за изменения на първоначалните текстове.


Таяни поясни, че при подобно количество текстове възможностите за допускане на грешки при гласуването са твърде големи. Парламентарните групи вече признаха, че разделението сред евродепутатите по промените в правилата е голямо.




Според годишната програма за дейността на парламентарната комисия по транспорта за 1 април няма заложено заседание. Обсъждането на текстовете на тази дата вероятно ще бъде по процедурата за извънредни случаи. Ако парламентарната комисия успее да вземе решение по текстовете, гласуването от всички евродепутати се очаква да бъде насрочено за сесията на Европарламента в Брюксел на 3-4 април.


Спорните предложения


България е една от страните, които са против пакета "Мобилност" и настоява той да бъде отложен за след евроизборите.


В началото на януари комисията по транспорт на Европейския парламент подкрепи предложението камионите, извършващи товарни превози в ЕС, да се връщат веднъж на три седмици в държавата, където е регистрирана фирмата собственик. Това бе само един от трите доклада, които обсъждаше транспортната комисия (повече за тях четете тук), засягащи условията за извършването на международни пътни превози. Отхвърлени бяха двата доклада, свързани с почивките на водачите и техните възнаграждения.


Вчера премиерът Бойко Борисов писа на колегите си в Гърция, Испания, Ирландия, Португалия, Словакия и Хърватия, както и на лидерите на партии от ЕНП от тези държави, с молба да подкрепят усилията на българските евродепутати за удължаване на срока за дебати по пакета "Мобилност". Днес в началото на правителственото заседание той коментира, че "макар и много трудно продължаваме да печелим малки битки по пътя да защитим справедливостта". Премиерът изрази надежда, че на 1 април всички български евродепутати ще са в залата, за да гласуват.


Превозвачите от България и други засегнати източноевропейски държави възнамеряват да протестират днес пред сградата на Европарламента в Страсбург. Едно от неприемливите за тях предложения е нормалната седмична почивка, намалената седмична почивка и всяка седмична почивка от повече от 45 часа да не се ползва в превозно средство, а в други подходящи спални и санитарни условия. Такова настаняване следва да бъде осигурено или платено от работодателя или да бъде в дома на водача или на друго място по избор на водача.


Освен това т.нар. каботаж трябва да се извършва до три пъти в рамките на седем дни. Каботаж е определение за дейност, при която с товарен камион се извършва услуга в границите на държава от ЕС, в която превозното средство не е регистрирано. След като веднъж са извършени три каботажа за седмица, се предвижда въвеждането на "срок за охлаждане" от пет дни, преди отново камионът може да бъде използван по същия начин в същата държава. Собствениците на фирмите за превоз трябва да осигуряват на водачите възможност да се връщат у дома поне веднъж на четири седмици.


Преди няколко дена само два гласа не достигнаха, за да отпадне пакетът от дневния ред на Европарламента, а трима български евродепутати отсъстваха от заседанието. Така предложението влезе в дневния ред на заседанието.

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Nikolay Savov
    Nikolay Savov
    Рейтинг: 1914 Весело
  2. 2 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 1149 Весело
  3. 3 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 621 Весело

    хахахаххахахаах
    И кво ся - опорната точка за Светослав Малинов как предал България се спихна. Дали всички дето плюеха срещу него вчера ще се извинят от кумова срама - съмнявам се.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  4. 4 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1847 Весело

    До коментар [#1] от "Nikolay Savov":
    Велик е! Как няма да е велик като и еврогьоновете почнаха да вземат пример от него: ослушване, рязка смяна на посоката, завоалиращ зигзаг, снишаване, приемане с отлагателен срок 3-5 години.

  5. 5 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 381 Неутрално

    само да се замислим над тази мега национална турбо-патриотична кауза, която обедини цяла България. в случая всички са се хванали да се борят със зъби и нокти за бизнеса на няколко транспортни фирми, измежду които основната е ПИМК. Публична тайна е, че зад нея стоят Доган и мафията да Баце. За нея ли се борим? По всички телевизии, радиа, изпратените журналисти с патос коментират темата?
    Тръпнем в очакване дали някой си щял да развали рахата на няколко транспортни компании, за които всъщност най-големият проблем е, че могат да загубят своите служители. Защото не е нормално да те осигуряват на минимална заплата и да не плащаш данъци. Не е нормално да спиш като скот в камиона.
    Такива масовки просто ме отвращават...

  6. 6 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 2811 Неутрално

    На тия тримата предатели им напишете имената с големи букви.
    Дудука, Алито и Мазния.
    Пфу.

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11786 Весело

    Предложението за промени на Макрон също отива "за охлаждане" :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1401 Неутрално

    Ся, колкото и еретично да прозвучи, ако ни пука за шофьорите, повечето предложения са смислени, при наличието на достатъчно и охранявани паркинги за да си завариш камиона цял и. изключая разхождането на камиона до родината му. Надхитрянето с минимална заплата+командировъчни е келепир само за шефовете, спестяващи осигуровки. А после пак рев за болнични,пенсии, отпуски, обезщетения и прочие.

  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4162 Неутрално

    Макрон като либертоносен реформатор вече е изчерпан, не се знае до кога ще се крепи!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    До коментар [#7] от "penetrating":

    Може би а може би не. Има още нещо което може да научат еврогьоновете от парламентарата практика у нас - приемане на пакета в 12 без 5 преди разпускане на мешерето. И да не бъда голословен давам пример с размразяване на проекта беляне от правителството намадридския мушеник!

  11. 11 Профил на Petio Petkov
    Petio Petkov
    Рейтинг: 24 Неутрално

    Камък ми падна от сърце. Бях се подскрижил, че превозвачите ни ще се охарчат с пари за мотел, нормално ядене и с осигуровки над тези за минималната заплата. Вече съм спокоен. И дисциплината на аргатите няма да пострада, че свикнат ли да спят и ядат като бели хора, ще вземат да стачкуват и да искат европейски заплати и осигуряване. Тия какво си въобразяват - че са в Европа ли? Тирът е българска територия, да си налягат парцалите и докато спят, ядат и се къпят, да не забравят да пазят стоката. У нас няма ляво, няма дясно, турско и националистическо или пък синдикално - всички като един са зад интереса на превозвачите. Идат избори - кой ще плаща кампанията, шофьорите ли? Синдикалните лидери да не би и те да живеят от членски внос?

  12. 12 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Допълнително обсъждане в комисията е задължително. Трябва да е ясно, че нашите шофьори работят като роби за собствениците на транспортни фирми. Но, че и този "пакет" трябва подробно да се обсъди, е също вярно.

  13. 13 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9188 Любопитно

    Гласуването ще премине в лъжи.....

    karabastun1@abv.bg
  14. 14 Профил на attitude
    attitude
    Рейтинг: 865 Неутрално

    До коментар [#5] от "petar__":
    Поддържам изцяло мнението Ви, мога само да добавя, че патриотичния вихър по медиите и рева на троловете по форумите не скриват истината, че правителството яко се е ангажирало със запазване бизнеса на олигархията. За моя изненада , по една много червена ТВ и май единствена със свободна телефонна линия за зрители, се чуха мнения и на синдикален лидер и на случайно обаждащи се точно в този дух. Матреала май е наясно, че шофьорите са ограбвани , но пък е интересно да се гледа как Джамбазки се изживява като борец против правото им на достоен труд.
    Опорката "Малинов е гад и враг на Бг" рухнА, но пък разкри тук във форума здравите връзки между червени-герберски и новопоявил се ВМРО трол . А колко им беше хубаво, колко напоително плюваха 'умнокрасивите"..... Още се смея.....

  15. 15 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 9188 Любопитно

    А после във Франция ще има много смях!

    karabastun1@abv.bg
  16. 16 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    Голема победа за оня от Банкя ! Вместо днес, на 1 април ще е гласуването. Бравоооууу

  17. 17 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3095 Любопитно

    Имам познат шофьор ,който се пенсионира с 280лв. пенсия ,защото е осигуряван на мин. заплата. Затова ли се борим?

  18. 18 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#5] от "petar__":

    ПИМК, Петко Ангелов, Биомет, Дискордия и още няколко едри фирми държат 7-8 хиляди от 50-те хиляди български тежкотоварни камиона. За другите 40 и нещо хиляди няма ли да се борим?

  19. 19 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#11] от "Petio Petkov":

    Как пакета "Мобилност" ще се отрази на заплатите и осигуровките? Вие чели ли сте го изобщо?

  20. 20 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 2143 Весело

    хахахаххахахаахИ кво ся - опорната точка за Светослав Малинов как предал България се спихна. Дали всички дето плюеха срещу него вчера ще се извинят от кумова срама - съмнявам се.
    —цитат от коментар 3 на anihilator_jack


    Смешно изказване на човек без никакви познания.
    Ако на гласуването в понеделник беше гласувано, да не се гледа проекта Макрон, той отпадаше , не само за март, не за април, а просто отпадаше от дневния ред на сегашния европарламент.
    Колкото и да се опитвате да защитавате Малинов е факт, че е пълен провал.
    В най важното гласуване, решава да тръгва за работа на обед в понеделник от София

  21. 21 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3192 Неутрално

    Предложенията са смислени за самите шофьори. За каузата на фирмите, все наши хора, не е ОК. И сега хероично ще спасяваме оня с ботокса да НЕ си купи още едно Бугати

  22. 22 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    Ся, колкото и еретично да прозвучи, ако ни пука за шофьорите, повечето предложения са смислени, при наличието на достатъчно и охранявани паркинги за да си завариш камиона цял и. изключая разхождането на камиона до родината му. Надхитрянето с минимална заплата+командировъчни е келепир само за шефовете, спестяващи осигуровки. А после пак рев за болнични,пенсии, отпуски, обезщетения и прочие.
    —цитат от коментар 8 на Лелка


    Изобщо не е еретично,ама си е напълно обоснован коментара ти.Против мерките са единствено мутробизнесмените.Шофьорите имат полза от тези мерки.

  23. 23 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    На тия тримата предатели им напишете имената с големи букви.Дудука, Алито и Мазния.Пфу.
    —цитат от коментар 6 на НеКой


    „Предателят“ е само един –
    СВЕТОСЛАВ МАЛИНОВ от ДСБ.

    И даже не е сигурно дали е предал някой или си гони собствения си интерес. Може да го наречем Интересчията.

  24. 24 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 928 Любопитно

    Защитаващите Малинов май забравят, че е бил в един самолет с Дудука, но последният е бил в залата, а Малинов - не...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  25. 25 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Няколко въпроса :
    1. Защо по нито една медия не чухме мнението на един обикновен шофьор , а само собственици на фирми ?
    2. Защо не бе представена официална информация за това колко пари внасят в бюджета на България тези транспортни фирми ?
    3. Колко фирми са собственост на чужди граждани и са просто регистрирани в България , за да получат достъп до Европейския пазар ?
    4. Криенето на осигуровки беше ли подсъдно и наказуемо ?

  26. 26 Профил на Жълто паве
    Жълто паве
    Рейтинг: 1804 Неутрално

    Ако беше Корнелка премиер, тя дали има телефона на Таяни да му звънне и да се разберат по мъжки?

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  27. 27 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    Защитаващите Малинов май забравят, че е бил в един самолет с Дудука, но последният е бил в залата, а Малинов - не...
    —цитат от коментар 24 на CINZANO - оправете си сайта!


    баш!
    кво излезе: Барека у залата но се митивира защо не гласува
    Алито е само един от четиримата ДПСари в ЕП другите трима са у залата и гласуват
    а Малинката кво?? не могло да стигне навреме....иначе искало видиш ле
    грозна картинка

  28. 28 Профил на wyn37593602
    wyn37593602
    Рейтинг: 11 Неутрално

    Тия лобисти си излобираха промяна в закона и сега карат събота и неделя което го няма никъде в цивилизованите страни. Заради тях загиват хора по пътищата. Но за тях парите са по-важни. Се искат да лобират в Брюксел.... Аз също смятам, че този пакет мобилност нарушава основни принципи на ЕС, но от друга страна ако го приемат, може следващата стъпка де е да забранят камионите през уикенда. Така, че излиза, че е по добре да го приемат. Нормалните хора не се интересуват кога трябва да почиват шофьорите. Просто искат да стигнат живи до морето, хотела, лозето и тн.

  29. 29 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1125 Любопитно

    [quote#22:"Мусаши"][/quote]

    ве брато
    начи кво викаш
    мутробизнесмени ли са онея от Испания и балтийските държави къде също са против пакета

  30. 30 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    [quote#22:"Мусаши"]
    —цитат от коментар 29 на bruno__dante
    ве братоначи кво викаш мутробизнесмени ли са онея от Испания и балтийските държави къде също са против пакета [/quote]

    Е какви да са?Като са испански бизнесмени да не са светци?Всеки гледа да прецака работниците.

  31. 31 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1125 Весело

    [quote#30:"Мусаши"][/quote]

    и сичкото им евродепутати и те против работниците?
    еее запри се малце де

  32. 32 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1125 Весело

    [quote#30:"Мусаши"][/quote]

    и сичкото им евродепутати и те против работниците?
    еее запри се малце де

  33. 33 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    [quote#30:"Мусаши"]
    —цитат от коментар 32 на bruno__dante
    и сичкото им евродепутати и те против работниците?еее запри се малце де[/quote]

    Най-малко пък някакъв неграмотник ще ми каже какво да пиша.

  34. 34 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1125 Весело

    [quote#33:"Мусаши"][/quote]

    Многоуважаемий Мусаши,
    Коленопреклонно Ви моля да авгументирате Вашето виждане, според което вподкрепящите пакета Макрон действат в ущърб на работниците. Наризате мутробизнесмени собствениците на транспортни фирми от Испания, балтийските държави, Чехия и още редица европейски държави. На базата на какви доказателства?
    Също така, според твърденията Ви излиза, че освен собствениците на фирми, ВСИЧКИ европедупати от тези държави, които гласуват срещу пакета, действат срещу работниците от своите държави (и също срещу икономическите ползи, които пакет Макрон би донесъл?) - как го обяснявате този феномен?
    * Надявам се да съм удовлетворил Вашето изискване за грамотно писане, така че да снизходите за аргументиран отговор, посредством който да ми се изясни виждането Ви за европейската мутризация.

  35. 35 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 959 Неутрално

    Това нашто евродупетати са големи лъжци и мошеници. За истинска работа не стават, но за телефонни мошеници може веднага да ги наемат.

  36. 36 Профил на archd
    archd
    Рейтинг: 251 Неутрално

    До скоро ревяхме за недофинасиране на здравнатата и пенсионна системи в България! А с осигурените на минимална заплата шофьори в момента какво ни чака в бъдеще?
    Пакета "Мобилност" не е на Макрон, а на профсъюзите, но истинските, тези на запад, не нашите!

  37. 37 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 927 Неутрално

    Все си мисля,че ако условията на труд бяха толкова лоши,а заплащането недостатъчно,то тези близо 50 000 шофьори щяха да направят поне един протест,поне една стачка в защита на правата си.След като такива няма,явно работата им ги устройва и не трябва Макрон и някои пишещи тук да им казват кое е добро за тях.

  38. 38 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 791 Неутрално

    Абе майтап да става.
    —цитат от коментар 2 на doxen


    точно!

  39. 39 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    До коментар [#34] от "bruno__dante":

    Шофьорите сега ги осигуряват на минимална заплата и ги водят командировка.Което се отразява на обезщетенията при болнични, безработица и на пенсиите им.Освен това не се прибират по два месеца вкъщи,а чрез промените ще могат да се прибират на всеки две седмици.Ясно е,че мутробизнесмените ги цакат с осигуряването и ги експлоатират да им работят с месеци без прибиране вкъщи.Имам двама познати потури,които караха курсове в чужбина и заради тези неща се отказаха.

  40. 40 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    До коментар [#39] от "Мусаши":

    Естествено имам предвид шофьори,не потури.Телефонът си вкарва думи в текста и трябва да се проверява преди да се публикува коментар.

  41. 41 Профил на ivant88
    ivant88
    Рейтинг: 336 Неутрално

    Няма такова понятие "шофьорите ги осигуряват"... Шофьорите сами се подписват под трудовия договор и очевидно са съгласни с това (щом са се подписали). Разберете, че трудовия договор съдържа два подписа, които са равнопоставени.

  42. 42 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1125 Неутрално

    До коментар [#34] от "bruno__dante":Шофьорите сега ги осигуряват на минимална заплата и ги водят командировка.Което се отразява на обезщетенията при болнични, безработица и на пенсиите им.Освен това не се прибират по два месеца вкъщи,а чрез промените ще могат да се прибират на всеки две седмици.Ясно е,че мутробизнесмените ги цакат с осигуряването и ги експлоатират да им работят с месеци без прибиране вкъщи.Имам двама познати потури,които караха курсове в чужбина и заради тези неща се отказаха.
    —цитат от коментар 39 на Мусаши


    пак питам - всички евродепутати от всички страни, които гласувах против пакета, значи работят срещу своите хора? ей така дружно са се наговорили? нещо не ми се връзва
    може би не си доизследвал целия пакет
    как се отразява това на икономиката на държавите
    как бизнеса ще отговори на свръхизисквания които са в интерес обаче на централните играчи от френско и немско...

    а се фащаш за

  43. 43 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1771 Неутрално

    До коментар [#42] от "bruno__dante":
    Значи не излагате аргументи,а споделяте теза,че щом нещо се подкрепя от евродепутатите значи е за добро.Конкретно ви казах какви са проблемите на шофьорите, които този пакет ще подобри.По-конкретно няма как да го напиша.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45 Профил на cocoi
    cocoi
    Рейтинг: 508 Неутрално

    До коментар [#5] от "petar__":ПИМК, Петко Ангелов, Биомет, Дискордия и още няколко едри фирми държат 7-8 хиляди от 50-те хиляди български тежкотоварни камиона. За другите 40 и нещо хиляди няма ли да се борим?
    —цитат от коментар 18 на encor3

    ПИМК е най-голямата фирма в бранша в Източна и Централна Европа, а ти ги изкара че автопаркът им е около 5 % от българския :)
    Иначе целият този патриотарски вой е за защита на интересите и печалбите на олигарсите , които са проекти и връщат огромно ресто на т. нар. задкулисие и дори недоумявам как свестни политици , като Малинов са се хванали на хорото на противницитв на ,,Мобилност'' ( явно от страх да не им бъде сринат съвсем авторитета сред масовия избирател) , а мекерета като Бареков заеха позиция, която би трябвало да е позицията на политици с мисъл за тези 450 000 българи , както ги пресметна Джамбазки!

  46. 46 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    Пресоляването идва от задължителното връщане на камиона,което е неудобно,скъпо и глупаво.Иначе е нормално шофьорите да се връщат,а не да спят като добитък по камионите.Ама могат да се връщат и със самолет и с автобус.

    ЛУСТРАЦИЯ НА ШАЙКАТА
  47. 47 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11786 Весело

    До коментар [#10] от "telqk":

    Да видим.
    Датата е 1 април :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  48. 48 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4176 Неутрално

    До коментар [#5] от "petar__":

    Компанията ПИМК била собственик на 1400 големи камиона. Свързана с ДПС и Борисов - цялата държава е побесняла, да не би да им поотрежат бизнеса в Западна Европа.
    1400 камиона!

  49. 49 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4176 Неутрално

    Пресоляването идва от задължителното връщане на камиона,което е неудобно,скъпо и глупаво.Иначе е нормално шофьорите да се връщат,а не да спят като добитък по камионите.Ама могат да се връщат и със самолет и с автобус.
    —цитат от коментар 46 на Майндърбайндър


    Какво им пречи да си построят бази като другите фирми (западноевропейски), а не да кръстосват по цяла година пътищата, да нощуват по паркинги, и какви ли не други щуротии?
    После се учудваме защо западняците ни гледат накриво!

  50. 50 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2168 Весело

    Да видим сега Малинов какъв самолет ще си вземе :)

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  51. 51 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4176 Неутрално

    На тия тримата предатели им напишете имената с големи букви.Дудука, Алито и Мазния.Пфу.
    —цитат от коментар 6 на НеКой


    ти откачи ли? Защо са предатели? Какви са тези фирмаджии от трети страни? (П. Курумбашев) Руски? Аз горещо желая правилата на Макрон да се гласуват!
    Или ти като видиш руснак веднага му се навеждаш?

  52. 52 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    В този форум сериозно ли има наивници, които вярват, че Макрон се е загрижил за интересите точно на българските шофьори? От хилядите проблеми които има на главата състраданието към онеправданият български шофьор го е развълнувало. Че цялата тази огромна машина наречена ЕС е впрегната тъкмо заради тях?

    "Търсете парите" казва едно древно правило. КЪДЕ са парите които са в състояние да задвижат политици от такъв ранг и тромава машина като ЕС? Определено не са в българските шофьори, нито в българските собственици на фирми.

    Зверове били българските собственици на фирми. Добре, ЗАЩО шофьорите ни продължават да работят при тези зверове ами не отидат в някоя западна фирма? Сега имаме свобода на движение на хората, лесно е. Тъкмо западният собственик ще се грижи за тях перфектно, по френски. То както им гледам бунтовете май че и френското не е много перфектно.

    ОЗВЕРЯЛ ЛОБИЗЪМ за интересите на големите западни фирми и монополи, това наблюдаваме. В конкретният случай опит да бъде смачкан конкурент и да му бъде взет бизнеса. С наредби защото с пазарните методи той ги бие. Особено озверял последните дни когато евродепутатите уреждат топлите службици по корпорациите.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  53. 53 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    Все си мисля,че ако условията на труд бяха толкова лоши,а заплащането недостатъчно,то тези близо 50 000 шофьори щяха да направят поне един протест,поне една стачка в защита на правата си.
    —цитат от коментар 37 на mvu02435512


    Още по-лесно, просто щяха да отидат някъде в западна фирма да се наслаждават на благата обещавани им от Макрон. Ама не го правят ами си стоят тук. Значи нито там дават някакъв райски живот нито тук е ада който ни описват. Макрон да си оправя държавата която доста яко е оср$л, не да се пише спасител на другите.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  54. 54 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2780 Неутрално

    До коментар [#3] от "anihilator_jack":
    Не те ли е срам по матросовски да браниш евродепутатчето на амбразурата? Не виждаш ли как се излагаш?

    Мърфи е оптимист!
  55. 55 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2168 Весело

    Опорката "Малинов е гад и враг на Бг" рухнА,
    —цитат от коментар 14 на attitude

    Защо, специална авиолиния за него ли са разкрили? :)

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  56. 56 Профил на mariannikolov88
    mariannikolov88
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ako zakona se prieme , i naprimer shofioriye rabotat za nemska ili avstriiska i angliiska firma she se naloji da i imat i kvartira s ADRESNA REGISTRACIA i kato si platqt jilishye , tok , voda , tel, internet , gas a v povecheto sluchai chovek shte ima nujda i ot lichen avtomobil kato se platat i zastrahovki i pregledi i t.n . ot zaplatata she im ostane mnogo , mnogo po - malko otkolkoto sega v BG firma 😀 i ako obichate hora koito ne ste kompetentnni i erudirani kato gospodin BAREKOV naprimer, ne davaite mnenie po temata zashtoto stavate smeshni

  57. 57 Профил на mariannikolov88
    mariannikolov88
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#45]
    a na Barekov qsno li mu e che ako shofiorite , rabotim za chujda firma v kraina smetka sled kato se tegli chertatata she ostavat mnogo po malko pari

    kartira , tok , tel , voda , gaz , benzin , zastrahovki , pregledi , danuvi....

    qsno li mu e na BAREKOV kolko pari shte zaguni ikonomikata ni ot DDS , akcis , osigurovki, i t .n ...

  58. 58 Профил на cocoi
    cocoi
    Рейтинг: 508 Неутрално

    В този форум сериозно ли има наивници, които вярват, че Макрон се е загрижил за интересите точно на българските шофьори?
    —цитат от коментар 52 на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП

    Естествено , че не се е загрижил за българските шофьори.Загрижил се е за френските транспортни фирми, защото те не могат да се отнасят с шофьорите си по начина , по който се отнасят българските собственици на фирми и оттам цените на техните услуги не са конкурентноспособни на нашите.Ако можеше ЕС с някакъв друг ,,пакет Макрон'' да принудят и останлия ,,бизнес'' в България да плаща реални осигуровки , би било супер полезно за обществото ни , защото тук вече 30 години няма воля това да стане.Само че неплащането на осигуровки в други браншове у нас , засега не ги засяга :) Позицията на нашите тарикати с транспортни фирми в момента прилича не щенията на британците-да ползват облагите на ЕС и достъпа до общия пазар, безмитното придвижване на стоки ит.н , но да си спазват някакви си техни правила , а не общи правила за ЕС, а будалите от Франция и Германия да изпълняват всичко и да лапат мухите.

  59. 59 Профил на cocoi
    cocoi
    Рейтинг: 508 Неутрално

    В този форум сериозно ли има наивници, които вярват, че Макрон се е загрижил за интересите точно на българските шофьори?
    —цитат от коментар 52 на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП

    Естествено , че не се е загрижил за българските шофьори.Загрижил се е за френските транспортни фирми, защото те не могат да се отнасят с шофьорите си по начина , по който се отнасят българските собственици на фирми и оттам цените на техните услуги не са конкурентноспособни на нашите.Ако можеше ЕС с някакъв друг ,,пакет Макрон'' да принудят и останлия ,,бизнес'' в България да плаща реални осигуровки , би било супер полезно за обществото ни , защото тук вече 30 години няма воля това да стане.Само че неплащането на осигуровки в други браншове у нас , засега не ги засяга :) Позицията на нашите тарикати с транспортни фирми в момента прилича не щенията на британците-да ползват облагите на ЕС и достъпа до общия пазар, безмитното придвижване на стоки ит.н , но да си спазват някакви си техни правила , а не общи правила за ЕС, а будалите от Франция и Германия да изпълняват всичко и да лапат мухите.

  60. 60 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4176 Неутрално

    До 54, султанка

    А ти извисена ли се почувства, разголила млада и силна гръд на Барикадата пред фирмите на Доган и Рапон в омразната на всички русофили и мутри Франция....

    Още един маймунджулък, с който мутрите на властта ни изпращат уверено в периферията на Съюза!

  61. 61 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    Какви са тези фирмаджии от трети страни? (П. Курумбашев) Руски?
    —цитат от коментар 51 на historama


    прословутите обръчи на ДПС ООД. Офшорки, но бг медиите мълчат, да не би да си закупят рекламодателите





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK