Ще правим завод за електрически коли на Фолксваген или на Хюндай в Калековец. До тогава Менда ще чисти въздуха с парите от увеличения размер на данъка.
Мдаа, те какво си представят че ще се случва в бъдеще като западните нации минат на електрички? По наш'те ширини ще се "обнови" рязко автопарка с "нов внос"...
За Русия си прав , ама в Китай няма да му хареса на ватенката ! Едно че трябва да се работи , а и Китай внедрява електричките доста по-бурно отколкото ЕС .
Българските политици като цяло изпадат в шок и ступор, когато им бъде зададен въпрос, който 1) да се отнася до нещо различно от краденето им; 2) който да засяга здравето и живота на други хора ("за целта трябва да схванат понятието "други хора"; 3) на който да не може да се отговори с "ааааа, ъъъъъ, ми тооооо, казАл съм на цецо да опраат нещата, или в краен случай с назначаване на парламентарна комисия, която своевременно (след сто години) ще проучи внимателно (нанайци) въпроса".
Все едно мен да ме питат за нещо по ядрена физика, ще гледам празно и тъпо. Та така и те, ама пък от ЕС дават кинти, та ще трябва нещо да кажат, колкото и да е трудно мисловно и психически.
До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Мда, самолетите са тема табу. Всичко живо фърчи като умопобъркано без изобщо да има повод, при което въглеродния отпечатък е хиляди пъти по голям. Но не съм чул за акциз върху керосина. Може и за има, но едва ли...
Българските политици са като всички останали. Това което не ми е ясно, дали германските коментиращи под статиите в техните медии са толкова тъпи, колкото българските.
Още съм с пежо 306. Върви та джаса. Поне не съм като другите с 5 ръждясали таралясника :Д
всеки ден, когато си с мен обикаляме витрини на какво да се спрем
нищо не е наред а мерцедес чувам пак някой хвали се купил си днес
а ний се потим, на крак стоим с теб приятелю мой
и се чудим кой е враг, кой е свой?
Как какво прави България, както винаги нищо,но правиш нищо никак не е лесно, защото трябва да си изцедиш мозъка,как да организираш нещата за да не свършиш нищо.
Ми то карането на кола не е конституционно право. Караш ако можеш да си го позволиш, кой закон гласи че всеки с 2 хиляди лева трябва да се сдобива с автомобил. Ама пуст електорат, никой не ще да вземе логичните мерки, въпреки че сутрин като погледнеш през прозореца виждаш една огромна ламаринена джунгла.
Българина мое да го цакат цял живот за всичко и да не си мръдне пръста, ама ако му дигнат цената на горивото или му забранят да си паркира където си иска, ще подапали държавата. От там и никой в парламента не смее да каже гък срещу таралясниците. В София вече не се диша от коли, една върху друга паркират.
Правим разумното и уместното.Плюс.че имаме повече коли на газ (пропам-бутан) и метан ор всички в ЕС и не само,които ако ще и да се сравнява уазка с бензинов автомобил Евро 6 ,за дизел да не говорим, А за Еврокомосията,за пореден път проявява здеав разум ио за пореден път не се поддава на натиск на сдеавите сили,
Каква станала тя. Европейският концерн VW платил на всеки американски гражданин - купувач на нова дизелова кола, по 10000 $ компенсация. На европейците не е платил нищо. Защо такава дискриминация към европейците, бе евродепутати?! Да не са втора ръка хора?!
В България не се прави нищо по този въпрос че е по лесно!За да не се бунтува простия електорат.На средния нашенец колата му е по-"скъпа"и от жената и от семайството.Идете в което и да е село...още са с външен кенеф но отпред стои 25 годишен Мерцедес,Паст или БМВ!Няма зъби и пари за зъболекар но има 2 бангии пред панелката!Въпрос на мислене и приоритети.......
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Възрастта е що годе някакъв критерий за замърсяването, но най-справедливо би било ежегодно измерване на отделяните газове и спирането от движение на всички пушлявещи бангии без значение кога са произведени.
Пълна забрана на внос на автомобили (не само дизели) над 15 години! След 5 години - забрана за над 10 години! След още 5 години - забрана за над 5 години! Това е решението!
Тец марица купува над 5-6 млн тона квото СО годишно, това е повече от половината автомобили в България. Казано по друг начин 500 000 автомобила евро 4 на бензин/дизел трябва да минат 15000км годишно за да изхвърлят това което прави само 1 завод.
Правим разумното и уместното.Плюс.че имаме повече коли на газ (пропам-бутан) и метан ор всички в ЕС и не само,които ако ще и да се сравнява уазка с бензинов автомобил Евро 6 ,за дизел да не говорим, А за Еврокомосията,за пореден път проявява здеав разум ио за пореден път не се поддава на натиск на сдеавите сили,
До коментар [#8] от "Таралеж":Ми то карането на кола не е конституционно право. Караш ако можеш да си го позволиш, кой закон гласи че всеки с 2 хиляди лева трябва да се сдобива с автомобил. Ама пуст електорат, никой не ще да вземе логичните мерки, въпреки че сутрин като погледнеш през прозореца виждаш една огромна ламаринена джунгла.
И как точно ще се придвижват хората до работа,ще карат децата си на детски градини, училища,занимания?В САЩ има два пъти повече автомобили средно на човек от България,пък никой не иска забрана на автомобилите.
До коментар [#8] от "Таралеж":Ми то карането на кола не е конституционно право. Караш ако можеш да си го позволиш, кой закон гласи че всеки с 2 хиляди лева трябва да се сдобива с автомобил. Ама пуст електорат, никой не ще да вземе логичните мерки, въпреки че сутрин като погледнеш през прозореца виждаш една огромна ламаринена джунгла.
И как точно ще се придвижват хората до работа,ще карат децата си на детски градини, училища,занимания?В САЩ има два пъти повече автомобили средно на човек от България,пък никой не иска забрана на автомобилите.
До коментар [#8] от "Таралеж":Ми то карането на кола не е конституционно право. Караш ако можеш да си го позволиш, кой закон гласи че всеки с 2 хиляди лева трябва да се сдобива с автомобил. Ама пуст електорат, никой не ще да вземе логичните мерки, въпреки че сутрин като погледнеш през прозореца виждаш една огромна ламаринена джунгла.
И как точно ще се придвижват хората до работа,ще карат децата си на детски градини, училища,занимания?В САЩ има два пъти повече автомобили средно на човек от България,пък никой не иска забрана на автомобилите.
В България като карате стари автомобили и замърсявате, може да помогнете за климата по друг начин като спрете да ядете месо и спрете да пиете мляко, да ядете сирене. Това е голяма помощ за борба срещу глобалното затопляне. който не може да си купи нов автомобил, спира да яде месо и да пие мляко!
Пълна забрана на внос на автомобили (не само дизели) над 15 години! След 5 години - забрана за над 10 години! След още 5 години - забрана за над 5 години! Това е решението!
Много нагли станахте болшевиките пишмандемократи. Скоро и в лагери ще иската да пращате. Като толкова ви харесва русия отивайте вие. Айде чиба. Аман и от престорени демократи, като Вас. Уж демпкрати, ама всеки несъгласен в сибир. изобщо даже не се усещате, че сте бетер комунистите!!
Българина си е фен на дъртия премиум - изхвърлен от Западна Европа. И най-добре дизел -много да бЕга, малко да гОри. За него нова, еле пък малолитражка и на алтернативно гориво кола е кръвна обида и повод да го подиграват на маса. Това се отнася най-вече за хора, можещи да дадат 10-20 хил. за кола. Докато не се затегнат годишните прегледи, едва ли нещо ще се промени.
Тец марица купува над 5-6 млн тона квото СО годишно, това е повече от половината автомобили в България. Казано по друг начин 500 000 автомобила евро 4 на бензин/дизел трябва да минат 15000км годишно за да изхвърлят това което прави само 1 завод.
Пак си идваме на думата , не давай на гладния риба, научи го да лови риба. Замогване му е майката, не забрани. Забраните само ще напълнят още повече джоба на корупмирания чиновник. А ако искат да ни помогнат да се замогнем (и да спрем да караме пушещи коли и да се топлим на дърва и въглища) най-добре ще е да ни помогнат да се преборим с корумпираната администрация. След това парите сами ще си ги изработим.
Европарламентът да подкани тези, дето продават замърсяващите си коли в БГ, да спрат да го правят? Ще ги подкани, ама друг път! Абе, защо ни правите на идиоти?
До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Мда, самолетите са тема табу. Всичко живо фърчи като умопобъркано без изобщо да има повод, при което въглеродния отпечатък е хиляди пъти по голям. Но не съм чул за акциз върху керосина. Може и за има, но едва ли...
Тема табу са,защото са незаменими.За вътрешни пътувания в малки държави-иди-дойди,и с влак става.Презокеански пътувания как ???С кораби по две седмици?Няма да стане.
... мадам... за тук, бегето, е ОК евросубсидиите да се раздават "на глава"... аман от "проекти" , проектанти, кметици и прочее националноотговорни уиуета
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
До 13:"Dankol"]а и Китай внедрява електричките доста по-бурно отколкото ЕС . [/quote] Има нещо вярно с темповете за електричките, но другите им автомобили нямат нищо с европейските, дори и с нашите таралясници. Китайците са най-храчещите хора в света покрай замърсените си бели дробове, за тях да се изхрачат на улицата за да си прочистят гърлото, е както за гърка да си запали цигара.
"Някои държави членки, а именно България, Унгария, Ирландия, Словения и Швеция, все още не са изпратили никаква информация на Европейската комисия за програмите си за изтегляне на замърсяващи превозни средства от пазара."
По-добре да задействаме програмата за изтегляне на старите евродепутати и старата ЕК.
"Някои държави членки, а именно България, Унгария, Ирландия, Словения и Швеция, все още не са изпратили никаква информация на Европейската комисия за програмите си за изтегляне на замърсяващи превозни средства от пазара."
Европейската комисия не е планирала финансиране за програмите по обезщетяване на собствениците на превозни средства. И няма нужда да се правят на гламави - намериха статистика за "импактното ромско население" "дискриминирано" да ходи на училище, а се правят на ударени за шесте милиона автомобили в България. Да заделят 300 млрд. евро (може от заплатите на евродепутатите или от грантовете за НПОшки) и за две години в България няма да има "пукнат дизел".
Пълна забрана на внос на автомобили (не само дизели) над 15 години! След 5 години - забрана за над 10 години! След още 5 години - забрана за над 5 години! Това е решението!
Не, решението е съвсем друго. Нулева година - започваме да контролираме пунктовете за ГТП. Първа година - спираме всичко, което не покрива Евро 1, втората - всичко, което не покрива Евро 2. И така нататък. Не спираме 15 годишна кола, само защото е 15 годишна, а пуши по-малко от пет годишен дизел с тарикатски байпас на DPF филтъра.
Бедна мурзилка! Бъди европеец - 10 хил. евро е само обезщетението за платените данък-автомобил за последните 25 години. Други десет хиляди евро (на тон автомобилна маса) са за поддръжката на автомобила в съответствие с изискваните държавни (европейски) стандарти. Още едни десет хиляди евро за пропуснати ползи (емоционална свързаност на собственика с автомобила; психически разстройства, породени от новите европравила). И задължително лична асистентка при замяната на стар дизел с нова електричка. Тия мощни електромагнитни полета могат да ти докарат еректилна дисфункция, а евродепутатите ще се нуждаят от информация как се развива електричната дисфункция и то от независим, еманципиран квалифициран изпитател (ще има и ръст на жените на мениджърски позиции). Пък и като ти свърши батерията на сред пътя да има някой, който да оползотвори натрупаната психическа енергия (предотвратява се използваното на "езика на омразата" и се дава шанс на раждаемостта). А когато дойде дизеловата пътна помощ с дизеловия електрогенератор, ще си напълно спокоен … да изчакаш още два часа до зареждането на батерията.
Пак ще отделят "парникови газове" - един мол пропан дава четири мола водна пара и само три мола за изхранване на зелените растения.
Най-добре е самолетите да минат на СО2 - от шест мола (264 грама) да се получава един мол диамант (72 грама) и три мола озон за запълване на дупките на евро-еко-талибаните.
Ламаринената джунгла съществутва защото някои по-богати и властимащи индивиди ни натикват като сардини в тесни места с цел 1. да извлекат максимална печалба от нас и 2. да ни държат в мизерия, за да се хвалят те колко са велики.
Какво прави, нищо не прави, всяка втора кола дими като кюнец, не са спрели един от движение. После разни любители на нафтовите печки ще ме убеждават как основното замърсяване идвало от печките на дърва.... Така щеше да е, ако имаше истински контрол за наличие на дпф и катализатори, само че ганьо масово кара без едно от двете или и без двете, затова като изляза по улиците ми мирише на нафта, а не на дърва и въглища. Колите са основния замърсител в София и Пловдив и е крайно време поне да се въведат зверски санкци за каране без катализатор и/или дпф. Малко по-късно и постепенна забрана за под евро 4 и т. н.
До 86:"grigoo"...... Така щеше да е, ако имаше истински контрол за наличие на дпф и катализатори, само че ганьо масово кара без едно от двете или и без двете, ....."
Нещо започнахме да свикваме, че караме с най-долнопробния дизел, че октаните на бензина не е съвсем коректе, че дори и пропан бутана не е най-чистия.... И че покрай това най-новите революционни дизелови двигатели се скапват на 150 хил. км
Политиците нищо не правели... ами Ти какво направи бе, умнико ;) Все другите са ви виновни, нали :))) Всяко семейство у нас има поне по 2 коли, а иначе ревем - Бедни сме ;)
Преди два дни сменях зимните гуми в оторизирания сервиз на... и станах неволен свидетел на следния разговор! Някакъв юнак си беше намерил кола от реномирана марка на втора ръка и по номер на рамата правеше справка за историята на колата! Оказа се че колата е без никаква история; просто несъществуваща! Посъветваха го да си помисли добре какво може да означава това, и заслужава ли си да я купува!
Да разлая троловете!!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2951 НеутралноНещо за самолетите няма ли да кажат?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНеКой
Рейтинг: 326 НеутралноВзема им 10 лв. повече годишен данък...
hamiltonf
Рейтинг: 4512 НеутралноНищо, полицейски коли си карат спокойно зад димящи таралясници, и не им прави никакво впечатление...
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA442
Рейтинг: 1556 НеутралноЩе правим завод за електрически коли на Фолксваген или на Хюндай в Калековец. До тогава Менда ще чисти въздуха с парите от увеличения размер на данъка.
Alexander97
Рейтинг: 748 НеутралноКупува дизелите, които другите изхвърлят.
Малко ли е?
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Dankol
Рейтинг: 436 НеутралноСлед като в сряда видяхме Бентлитата и Бугатитата пред Европейския парламент в Брюксел , сега да очакваме и дизелови гоуфове с пернишки регистрации !
Таралеж
Рейтинг: 2355 НеутралноНа ощипани моми се правят тия от Европарламента? Пари нямат хората бе другари, пари. Не карат трошки заради любовта към трошките!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1374 НеутралноСтроят им нови пътища и ограничават ЖП транспорта.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАнийдмъни
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#5] от "Alexander97":
panem et circensesМдаа, те какво си представят че ще се случва в бъдеще като западните нации минат на електрички? По наш'те ширини ще се "обнови" рязко автопарка с "нов внос"...
wnl03619584
Рейтинг: 228 НеутралноАман бре, АМАН ОТ ВАС!!! Махайте се вече, че ни стъжнихте живота на всички европейци. Само социалистически и лобитски идотии приемате. Нахалници!!
zxp53317185
Рейтинг: 3282 НеутралноДо коментар [#11] от "xox55541929":
А, махни се ти. В Русия и Китай е супер, свободен пазар да искаш.
Dankol
Рейтинг: 436 НеутралноЗа Русия си прав , ама в Китай няма да му хареса на ватенката ! Едно че трябва да се работи , а и Китай внедрява електричките доста по-бурно отколкото ЕС .
DS
Рейтинг: 561 НеутралноМи общините увеличиха данъка на старите автомобили срещу което не поеха никакви ангажименти.......
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Toni Bonboni
Рейтинг: 307 НеутралноКак какво? Ще им изкупува тараляшниците дето те се чудят деда пратят
pet fire
Рейтинг: 3456 Неутрално"Европарламентът подкани България да обяви какво прави срещу замърсяващите коли"
Разбира се нищо, ние разбираме само от глоби
In my world
Рейтинг: 605 НеутралноВъздоха е мръсен заради тия ,който нали уж взимате най-евтиното таралясниците на западна европа дизел кочини
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)realguru
Рейтинг: 2232 НеутралноА трябва ли да прави нещо? ;)
MORTAR
Рейтинг: 225 НеутралноЕ, какво правим. Чакаме Европарламента да въведе правила валидни за целия ЕС.
Свободен архитект, урбанист и еколог!Ясно е че мерките са непопурялни и никоя партия няма желание да губи електорат.
MORTAR
Рейтинг: 225 НеутралноМи то притежаването на кола не е задължително. Като нямаш пари, ще пътуваш с градския транспорт. Свободен архитект, урбанист и еколог!
nodjinn
Рейтинг: 331 НеутралноБългарските политици като цяло изпадат в шок и ступор, когато им бъде зададен въпрос, който 1) да се отнася до нещо различно от краденето им; 2) който да засяга здравето и живота на други хора ("за целта трябва да схванат понятието "други хора"; 3) на който да не може да се отговори с "ааааа, ъъъъъ, ми тооооо, казАл съм на цецо да опраат нещата, или в краен случай с назначаване на парламентарна комисия, която своевременно (след сто години) ще проучи внимателно (нанайци) въпроса".
Все едно мен да ме питат за нещо по ядрена физика, ще гледам празно и тъпо. Та така и те, ама пък от ЕС дават кинти, та ще трябва нещо да кажат, колкото и да е трудно мисловно и психически.
MORTAR
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Свободен архитект, урбанист и еколог!Мда, самолетите са тема табу. Всичко живо фърчи като умопобъркано без изобщо да има повод, при което въглеродния отпечатък е хиляди пъти по голям. Но не съм чул за акциз върху керосина. Може и за има, но едва ли...
shisharko
Рейтинг: 225 НеутралноАми нищо не правят. И чакат да падне някоя пара по европроект за чист въздух, че да почне 'усвояването'.
MORTAR
Рейтинг: 225 ВеселоДо коментар [#21] от "nodjinn":
Свободен архитект, урбанист и еколог!Българските политици са като всички останали. Това което не ми е ясно, дали германските коментиращи под статиите в техните медии са толкова тъпи, колкото българските.
Вероятно и тук няма голяма разлика.
Terminator
Рейтинг: 272 НеутралноОще съм с пежо 306. Върви та джаса. Поне не съм като другите с 5 ръждясали таралясника :Д всеки ден, когато си с мен обикаляме витрини на какво да се спрем нищо не е наред а мерцедес чувам пак някой хвали се купил си днес а ний се потим, на крак стоим с теб приятелю мой и се чудим кой е враг, кой е свой?
Asen Spasov
Рейтинг: 279 НеутралноКак какво прави България, както винаги нищо,но правиш нищо никак не е лесно, защото трябва да си изцедиш мозъка,как да организираш нещата за да не свършиш нищо.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#8] от "Таралеж":
Ми то карането на кола не е конституционно право. Караш ако можеш да си го позволиш, кой закон гласи че всеки с 2 хиляди лева трябва да се сдобива с автомобил. Ама пуст електорат, никой не ще да вземе логичните мерки, въпреки че сутрин като погледнеш през прозореца виждаш една огромна ламаринена джунгла.
patrokalche
Рейтинг: 279 НеутралноЗелените да отговорят, че изсичането на горите е проблема, а не старите дизели.
patrokalche
Рейтинг: 279 НеутралноИскам да видя политика, който ще вдигне ръка срещу 20 годишния дизел в България!
George S
Рейтинг: 225 НеутралноБългарина мое да го цакат цял живот за всичко и да не си мръдне пръста, ама ако му дигнат цената на горивото или му забранят да си паркира където си иска, ще подапали държавата. От там и никой в парламента не смее да каже гък срещу таралясниците. В София вече не се диша от коли, една върху друга паркират.
Илиян Колев
Рейтинг: 1161 НеутралноПравим разумното и уместното.Плюс.че имаме повече коли на газ (пропам-бутан) и метан ор всички в ЕС и не само,които ако ще и да се сравнява уазка с бензинов автомобил Евро 6 ,за дизел да не говорим,
А за Еврокомосията,за пореден път проявява здеав разум ио за пореден път не се поддава на натиск на сдеавите сили,
tos_buratino
Рейтинг: 972 НеутралноКаква станала тя. Европейският концерн VW платил на всеки американски гражданин - купувач на нова дизелова кола, по 10000 $ компенсация. На европейците не е платил нищо.
Защо такава дискриминация към европейците, бе евродепутати?! Да не са втора ръка хора?!
vassilun
Рейтинг: 4923 ЛюбопитноКакво "да кажат за самолетите"?
Marinov
Рейтинг: 8 НеутралноА така, да видим сега какво ще се пънкат нашите хора
MarinovWilly Messerschmitt
Рейтинг: 2491 РазстроеноВ България не се прави нищо по този въпрос че е по лесно!За да не се бунтува простия електорат.На средния нашенец колата му е по-"скъпа"и от жената и от семайството.Идете в което и да е село...още са с външен кенеф но отпред стои 25 годишен Мерцедес,Паст или БМВ!Няма зъби и пари за зъболекар но има 2 бангии пред панелката!Въпрос на мислене и приоритети.......
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Bada Bing
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#29] от "patrokalche":
Възрастта е що годе някакъв критерий за замърсяването, но най-справедливо би било ежегодно измерване на отделяните газове и спирането от движение на всички пушлявещи бангии без значение кога са произведени.
vassilun
Рейтинг: 4923 НеутралноПълна забрана на внос на автомобили (не само дизели) над 15 години! След 5 години - забрана за над 10 години! След още 5 години - забрана за над 5 години! Това е решението!
deutschland
Рейтинг: 605 НеутралноТец марица купува над 5-6 млн тона квото СО годишно, това е повече от половината автомобили в България. Казано по друг начин 500 000 автомобила евро 4 на бензин/дизел трябва да минат 15000км годишно за да изхвърлят това което прави само 1 завод.
rafa1986
Рейтинг: 442 НеутралноПрави се, че не ги вижда
Минувач
Рейтинг: 588 ВеселоИма идея у нас Бентли и Мерцедесите да минат на газ.
MORTAR
Рейтинг: 225 НеутралноДа намялят данъка за газифицираните автомобили, и ще могат да си го пишат като заслуга Свободен архитект, урбанист и еколог!
Мусаши
Рейтинг: 369 НеутралноИ как точно ще се придвижват хората до работа,ще карат децата си на детски градини, училища,занимания?В САЩ има два пъти повече автомобили средно на човек от България,пък никой не иска забрана на автомобилите.
Мусаши
Рейтинг: 369 НеутралноИ как точно ще се придвижват хората до работа,ще карат децата си на детски градини, училища,занимания?В САЩ има два пъти повече автомобили средно на човек от България,пък никой не иска забрана на автомобилите.
Мусаши
Рейтинг: 369 НеутралноИ как точно ще се придвижват хората до работа,ще карат децата си на детски градини, училища,занимания?В САЩ има два пъти повече автомобили средно на човек от България,пък никой не иска забрана на автомобилите.
gozambo
Рейтинг: 551 НеутралноВ България като карате стари автомобили и замърсявате, може да помогнете за климата по друг начин като спрете да ядете месо и спрете да пиете мляко, да ядете сирене. Това е голяма помощ за борба срещу глобалното затопляне. който не може да си купи нов автомобил, спира да яде месо и да пие мляко!
MORTAR
Рейтинг: 225 ВеселоАх, каква върховна сатисфекция... Свободен архитект, урбанист и еколог!
telqk
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#35] от "Willy Messerschmitt":
А по кой въпрос се прави нещо освен разбира се "усвояването"?
Мусаши
Рейтинг: 369 НеутралноКоето ще направи автопарка още по-стар.Щото няма да се купуват вносни 10 годишни автомобили,а карани в България по на 20 години.
Slick
Рейтинг: 442 НеутралноАми, спасяваме Германия и Италия от старите им коли
wnl03619584
Рейтинг: 228 НеутралноДо коментар [#12] от "zxp53317185":
Много нагли станахте болшевиките пишмандемократи. Скоро и в лагери ще иската да пращате. Като толкова ви харесва русия отивайте вие. Айде чиба. Аман и от престорени демократи, като Вас. Уж демпкрати, ама всеки несъгласен в сибир. изобщо даже не се усещате, че сте бетер комунистите!!
silverman
Рейтинг: 750 НеутралноПърво да ограничат възрастта на таксиметровите автомобили до 10 г., а на автобусите до 15 г.!
net
Рейтинг: 279 НеутралноБългарина си е фен на дъртия премиум - изхвърлен от Западна Европа. И най-добре дизел -много да бЕга, малко да гОри.
За него нова, еле пък малолитражка и на алтернативно гориво кола е кръвна обида и повод да го подиграват на маса.
Това се отнася най-вече за хора, можещи да дадат 10-20 хил. за кола.
Докато не се затегнат годишните прегледи, едва ли нещо ще се промени.
goofy
Рейтинг: 532 НеутралноХаха, изтеглят ли ги от движение, то улиците ни ще изглеждат като от началото на миналия век, без каляските. Което всъщност ще е супер.
bat_plamen
Рейтинг: 4869 Неутрално"Европарламентът подкани България да обяви какво прави срещу замърсяващите коли"
Колкото и да ни пита Брюксел .................все тая, защото нашите "убостници" на власт само плямпат,плямпат и ще плямпат "врели некипели"!
iavorski
Рейтинг: 240 НеутралноВъпроса не опира само до СО2. Както ТЕЦ-а така и автомобилите бълват много по-вредни помии които не се преработват от дърветата за разлика от СО2
reply
Рейтинг: 478 НеутралноЛОГИЧНО ШЕ МЕ ИЗКЛАТ ПАК МЕНЕ ДЕТО КАРАМ НА МЕТАН И ДЕТО ПОЧТИ НЕ ЦАПАМ САМО И ЗАРДЕТО НЕМАМ ЕДИ КВИ СИ ПАПИРИ
Таралеж
Рейтинг: 2355 НеутралноПак си идваме на думата , не давай на гладния риба, научи го да лови риба. Замогване му е майката, не забрани. Забраните само ще напълнят още повече джоба на корупмирания чиновник. А ако искат да ни помогнат да се замогнем (и да спрем да караме пушещи коли и да се топлим на дърва и въглища) най-добре ще е да ни помогнат да се преборим с корумпираната администрация. След това парите сами ще си ги изработим.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1374 НеутралноДо коментар [#19] от "Медиен манипулатор":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДо коментар [#20] от "Медиен манипулатор":
Гербавата дебилност в две мнения...
penetrating
Рейтинг: 8485 ВеселоИскам си моите 10 хиляди долара :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПетър Иванов
Рейтинг: 714 ВеселоДо коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Кем трейлса доста ти се е отразил...
Роси
Рейтинг: 7295 НеутралноСега имаме по-важни проблеми от въздуха.
султана глаушева
Рейтинг: 334 НеутралноЕвропарламентът да подкани тези, дето продават замърсяващите си коли в БГ, да спрат да го правят? Ще ги подкани, ама друг път! Абе, защо ни правите на идиоти?
Мърфи е оптимист!Judjuk
Рейтинг: 2651 НеутралноИ какво трябва да направи България? Тя коли не произвежда. Крайно време е на тези да им бием шута.
Judjuk彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#3] от "hamiltonf":
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28да, за съжаление, а преди 5-6 години спираха димящите. после спряха да спират, не знам защо.
axd14700100
Рейтинг: 497 НеутралноБългария подари на Света водородната клетка (на Дан Браун), а светът какво подари на България...
"Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. ГрефAlex Prime
Рейтинг: 442 Любопитнои това ли ще забраняват след меметата?
Димитър Димитров
Рейтинг: 334 ЛюбопитноТема табу са,защото са незаменими.За вътрешни пътувания в малки държави-иди-дойди,и с влак става.Презокеански пътувания как ???С кораби по две седмици?Няма да стане.
axd14700100
Рейтинг: 497 Неутрално... мадам... за тук, бегето, е ОК евросубсидиите да се раздават "на глава"... аман от "проекти" , проектанти, кметици и прочее националноотговорни уиуета "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
Darth Plagueis
Рейтинг: 1374 НеутралноДо коментар [#63] от "Judjuk":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНали? Ае в евразийския?
historama
Рейтинг: 660 НеутралноДо 13:"Dankol"]а и Китай внедрява електричките доста по-бурно отколкото ЕС . [/quote]
Има нещо вярно с темповете за електричките, но другите им автомобили нямат нищо с европейските, дори и с нашите таралясници. Китайците са най-храчещите хора в света покрай замърсените си бели дробове, за тях да се изхрачат на улицата за да си прочистят гърлото, е както за гърка да си запали цигара.
Jesuit
Рейтинг: 279 Весело"Някои държави членки, а именно България, Унгария, Ирландия, Словения и Швеция, все още не са изпратили никаква информация на Европейската комисия за програмите си за изтегляне на замърсяващи превозни средства от пазара."
По-добре да задействаме програмата за изтегляне на старите евродепутати и старата ЕК.
Practic
Рейтинг: 291 Весело"...какво прави срещу замърсяващите коли..."
Ами намаляват драстично бройката им в отчетите, изпращани в Брюксел!
lon01600906
Рейтинг: 8 НеутралноНищо,че е по-лесно...
Sic transit gloria mundi****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
wanderer
Рейтинг: 3426 Неутрално"Някои държави членки, а именно България, Унгария, Ирландия, Словения и Швеция, все още не са изпратили никаква информация на Европейската комисия за програмите си за изтегляне на замърсяващи превозни средства от пазара."
Европейската комисия не е планирала финансиране за програмите по обезщетяване на собствениците на превозни средства. И няма нужда да се правят на гламави - намериха статистика за "импактното ромско население" "дискриминирано" да ходи на училище, а се правят на ударени за шесте милиона автомобили в България. Да заделят 300 млрд. евро (може от заплатите на евродепутатите или от грантовете за НПОшки) и за две години в България няма да има "пукнат дизел".
бАрни
Рейтинг: 551 ВеселоСамолетите ще минат на природен газ...
Yotce
Рейтинг: 1913 НеутралноНе, решението е съвсем друго.
Нулева година - започваме да контролираме пунктовете за ГТП.
Първа година - спираме всичко, което не покрива Евро 1, втората - всичко, което не покрива Евро 2. И така нататък.
Не спираме 15 годишна кола, само защото е 15 годишна, а пуши по-малко от пет годишен дизел с тарикатски байпас на DPF филтъра.
wanderer
Рейтинг: 3426 ВеселоДо коментар [#59] от "penetrating":
"Искам си моите 10 хиляди долара :)"
Бедна мурзилка! Бъди европеец - 10 хил. евро е само обезщетението за платените данък-автомобил за последните 25 години. Други десет хиляди евро (на тон автомобилна маса) са за поддръжката на автомобила в съответствие с изискваните държавни (европейски) стандарти. Още едни десет хиляди евро за пропуснати ползи (емоционална свързаност на собственика с автомобила; психически разстройства, породени от новите европравила). И задължително лична асистентка при замяната на стар дизел с нова електричка. Тия мощни електромагнитни полета могат да ти докарат еректилна дисфункция, а евродепутатите ще се нуждаят от информация как се развива електричната дисфункция и то от независим, еманципиран квалифициран изпитател (ще има и ръст на жените на мениджърски позиции).
Пък и като ти свърши батерията на сред пътя да има някой, който да оползотвори натрупаната психическа енергия (предотвратява се използваното на "езика на омразата" и се дава шанс на раждаемостта). А когато дойде дизеловата пътна помощ с дизеловия електрогенератор, ще си напълно спокоен … да изчакаш още два часа до зареждането на батерията.
wanderer
Рейтинг: 3426 ВеселоДо коментар [#76] от "бАрни":
"Самолетите ще минат на природен газ..."
Пак ще отделят "парникови газове" - един мол пропан дава четири мола водна пара и само три мола за изхранване на зелените растения.
Най-добре е самолетите да минат на СО2 - от шест мола (264 грама) да се получава един мол диамант (72 грама) и три мола озон за запълване на дупките на евро-еко-талибаните.
бАрни
Рейтинг: 551 ВеселоДо коментар [#79] от "wanderer":
Страхотно , летят си самолетите на въглероден диоксид а на земята падат диаманти...
Симо
Рейтинг: 1001 НеутралноДо коментар [#27] от "Ashiata Shiemash":
Ламаринената джунгла съществутва защото някои по-богати и властимащи индивиди ни натикват като сардини в тесни места с цел 1. да извлекат максимална печалба от нас и 2. да ни държат в мизерия, за да се хвалят те колко са велики.
BGman
Рейтинг: 1310 ВеселоЕдин безплатен съвет от мен...който кара нафтова печка да се отърва от нея...след пет години никой няма да ги купува и ще ги дават направо за скрап...
Judjuk
Рейтинг: 2651 НеутралноМоже пак същото да е, но няма кой да ни изнудва и заплашва. Judjuk
doxen
Рейтинг: 460 НеутралноСлед изборите вече няма да ни питат.
И добре, че не сме федерация, че не ми се мисли, ако разни ляво-десни ексцентрици вземат властта.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
grigoo
Рейтинг: 523 НеутралноКакво прави, нищо не прави, всяка втора кола дими като кюнец, не са спрели един от движение. После разни любители на нафтовите печки ще ме убеждават как основното замърсяване идвало от печките на дърва.... Така щеше да е, ако имаше истински контрол за наличие на дпф и катализатори, само че ганьо масово кара без едно от двете или и без двете, затова като изляза по улиците ми мирише на нафта, а не на дърва и въглища. Колите са основния замърсител в София и Пловдив и е крайно време поне да се въведат зверски санкци за каране без катализатор и/или дпф. Малко по-късно и постепенна забрана за под евро 4 и т. н.
volarok
Рейтинг: 1817 НеутралноУ нас правителството нищо не прави иначе ще секнат приходите на полумафиотския бранш на вносителите на коли втора ръка.
historama
Рейтинг: 660 НеутралноДо 86:"grigoo"...... Така щеше да е, ако имаше истински контрол за наличие на дпф и катализатори, само че ганьо масово кара без едно от двете или и без двете, ....."
Нещо започнахме да свикваме, че караме с най-долнопробния дизел, че октаните на бензина не е съвсем коректе, че дори и пропан бутана не е най-чистия.... И че покрай това най-новите революционни дизелови двигатели се скапват на 150 хил. км
mop36557620
Рейтинг: 282 НеутралноДо коментар [#23] от "shisharko":
Политиците нищо не правели... ами Ти какво направи бе, умнико ;)
Все другите са ви виновни, нали :)))
Всяко семейство у нас има поне по 2 коли, а иначе ревем - Бедни сме ;)
lone wolf
Рейтинг: 823 НеутралноКакво прави ли?
Да разлая троловете!!Нищо!
(Че лесно се прави...)
lone wolf
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#87] от "volarok":
Преди два дни сменях зимните гуми в оторизирания сервиз на... и станах неволен свидетел на следния разговор!
Някакъв юнак си беше намерил кола от реномирана марка на втора ръка и по номер на рамата правеше справка за историята на колата! Оказа се че колата е без никаква история; просто несъществуваща!
Посъветваха го да си помисли добре какво може да означава това, и заслужава ли си да я купува! Да разлая троловете!!
penetrating
Рейтинг: 8485 ВеселоДо коментар [#78] от "wanderer":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТова е отлично предложение! :)
Готов съм да Ви наема каот адвокат за всички тези искания, пропуснати ползи и дискомфорт :)
Софианец
Рейтинг: 611 НеутралноВ този текст няма факти или цитати и е като "една жена ми каза"....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.