Европарламентът решава да гласува ли пакета "Мобилност" с внесени над 1100 поправки

Европарламентът решава да гласува ли пакета "Мобилност" с внесени над 1100 поправки

© Юлия Лазарова



Европейският парламент може да гласува утре промените в правилата за международните превози. Дали точката ще остане в дневния ред ще бъде решено при откриването на двудневната сесия на евродепутатите в Брюксел днес следобед, предаде БТА.


Снощи парламентарната комисия по транспорта одобри за гласуване в пленарната зала повечето от над 1100 внесени поправки към първоначалните три законопроекта. Ако тази седмица текстовете бъдат подкрепени от евродепутатите на първо четене, ще бъде очертано становището на Европейския парламент в преговорите с Европейската комисия и председателството на Съвета на ЕС. Ако преговорите завършат успешно до средата на април, второто четене в Европарламента може да бъде насрочено за последната сесия в Страсбург преди изборите за евродепутати през май.


Българският евродепутат Петър Курумбашев каза след приключването на заседанието на транспортната комисия, че при внесени 1224 предложения за изменения 1126 продължават за гласуване в пленарната зала. "Хубавото е, че сред тези 1126 са и внесените от нас предложения", допълни той. Утре (днес - бел. ред.) ще се проведе т.нар. Председателски съвет (заседание на лидерите на различните политически групи), в рамките на който ще се реши дали пакетът "Мобилност" ще бъде гласуван в пленарната зала. "Интересно ми е как точно ще бъдат гласувани 1126 изменения в пленарната зала и какво послание ще излъчим по отношение на европейската солидарност и начина на вземане на решения в тази институция няколко седмици преди изборите за Европейски парламент", посочи Курумбашев.




Председателят на комисията Карима Дели уточни, че вчерашното гласуване е отнело близо пет часа. Евродепутати, участвали в гласуването, отбелязаха, че председателят Антонио Таяни е очаквал да бъдат постигнати компромиси, каквото усилие не е било направено. Според евродепутати е възможно на откриването на пленарната сесия днес да бъде предложено отново точката да отпадне от дневния ред заради многото добавки към законопроектите.


Миналата седмица Таяни реши да върне поправките в транспортната комисия заради правилото, че пленарната зала не се произнася, когато броят на поправките надхвърля 50.


Как български евродепутати си осигуриха вот


Български евродепутати успяха да си осигурят вот в транспортната комисия на Европейския парламент по пакета "Мобилност", предаде БНР. Това са Петър Курумбашев и Сергей Станишев от групата на социалистите и демократите, Андрей Новаков от Европейската народна партия и Ангел Джамбазки от групата на Европейските консерватори и реформисти. По-късно от вота се оттегли евродепутатът Петър Курумбашев, но за сметка на това колегата му от групата на социалистите и демократите Момчил Неков влезе на мястото на евродепутата от Полша и заместник-председател на Европарламента Богуслав Либерадски.


България няма постоянни членове в комисията и за да може български представители да гласуват, те трябва да заместват някой от титулярите. Сред подкрепените от евродепутатите поправки има и внесени от български евродепутати, заяви Курумбашев.


Възраженията


България иска гласуването на пакета да се отложи за след евроизборите. В началото на януари комисията по транспорт на Европейския парламент подкрепи предложението камионите, извършващи товарни превози в ЕС, да се връщат веднъж на три седмици в държавата, където е регистрирана фирмата собственик. Това бе само един от трите доклада, които обсъждаше транспортната комисия (повече за тях четете тук), засягащи условията за извършването на международни пътни превози. Отхвърлени бяха двата доклада, свързани с почивките на водачите и техните възнаграждения.


Едно от неприемливите за опонентите на пакета предложения е нормалната седмична почивка, намалената седмична почивка и всяка седмична почивка от повече от 45 часа да не се ползва в превозно средство, а в други спални и санитарни условия. Такова настаняване следва да бъде осигурено или платено от работодателя или да бъде в дома на водача или на друго място по избор на водача.


Освен това т.нар. каботаж трябва да се извършва до три пъти в рамките на седем дни. Каботаж е определение за дейност, при която с товарен камион се извършва услуга в границите на държава от ЕС, в която превозното средство не е регистрирано. След като веднъж са извършени три каботажа за седмица, се предвижда въвеждането на "срок за охлаждане" от пет дни, преди отново камионът може да бъде използван по същия начин в същата държава. Собствениците на фирмите за превоз трябва да осигуряват на водачите възможност да се връщат у дома поне веднъж на четири седмици.


Върховенство на закона


Дневният ред на сесията днес и утре предвижда също Европарламентът да се произнесе тази вечер по предложението на Европейската комисия за спиране на еврофондовете за държави, които възпрепятстват съдебната система или не успяват да се справят с измамите и корупцията. Ако Брюксел установи "широко разпространено незачитане на принципите на правовата държава" и заплаха за способността за управление на еврофондовете, ще може да предложи спиране на плащанията от бюджета на ЕС.


Газопроводи


Също днес Европейският парламент ще обсъди прилагането на европейското законодателство спрямо газопроводите от страни извън ЕС. Предвижда се тези газопроводи да бъдат достъпни за повече от един доставчик и да се управляват с европейско равнище на прозрачност. Според действащите правила газопроводите и снабдяването с газ трябва да бъдат собственост на различни дружества. Предлага се правилата да се прилагат и за газопроводи, които идват от страни извън ЕС, а изключения да бъдат присъждани от Еврокомисията.

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3039 Неутрално

    Ако пакета Макрон не фалира превозвачите , ще го направят нашичките политици приемайки непосилните цени при ТОЛ таксите.

    SHADOWS of SOFIA
  2. 2 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3593 Неутрално

    В резултат на пакета "Мобилност" България ще отвори врати за европейски автобусни превозвачи, и на Джамбазки му хвърчаха слюнките (Румъния вече го е направила).

  3. 3 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3081 Неутрално


    Защо нашите евродепутати скачат срещу Макрон и работниците шофьори, а защитават българо-руската мафия ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  4. 4 Профил на lon01600906
    lon01600906
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#3] от "niksan1":

    Защото им е платено да лобират за тираджийската мафия...

    Sic transit gloria mundi
  5. 5 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 1119 Гневно

    Абсолютно всички изисквания на проекта Макрон са насочени към подобряване положението на самите работещи и НЕТРЕТИРАНЕТО им като роби, а са насочени към повече задължения за оялите се шефове на фирми! Не мога да разбера негодуванието на нашите евродепутати, освен по една-единствена причина - ПОПУЛИЗЪМ!!!

  6. 6 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1582 Неутрално

    Всички българомразци се събрахте рано рано.

  7. 7 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Ако онзи от ДСБ беше отишъл на работното си място навреме, сега този въпрос нямаше да се разглежда в ЕП.

    Тези от ДСБ са вредни за интересите на бълг. фирми !

  8. 8 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Заплатата на един български тираджия е 2000 евро, а на един френски 6000 евро. Поради тази причина българските тирове са по-изгодни за транспорт. Ако се наложат правилата на Макрон ще останат без работа и българските шофьори и българските собственици на транспортни фирми. Никой освен западните превозвачи няма да спечели. А те няма да наемат български шофьори.
    Фарнция се опитва да наложи регулиран, социалистически пазар, различен от нормалната конкуренция.

  9. 9 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#7] от "ebf52574941":

    кой щи работи бе? фирма,фирма, 17% БВП, ама горите хора.
    фалита е неизбежен.

  10. 10 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#2] от "historama":

    Автобусния транспорт е малка хапка в сравенение с тежкотоварния, съответно не е интересен. Потърси друга опорка.

  11. 11 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3039 Неутрално

    Всички българомразци се събрахте рано рано.
    —цитат от коментар 6 на НеКой


    Да те попиитам нещо директно. Българския Евродепутат се пъчи пред превозвачите как работи за тях. В същото време в България се правят цени за ТОЛ такси от 90ст. за километър пробег(отиване и връщане прави 1, 80) Това е вероятно най-високата Такса в този район на Европа. Та любезни обясни , защо не защитават превозвача протестирайки и тук. Да не говорим , че тези такси ще рефлектират и в цената на превозваните продукти.

    SHADOWS of SOFIA
  12. 12 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 648 Неутрално

    ...Фарнция се опитва да наложи регулиран, социалистически пазар, различен от нормалната конкуренция.
    —цитат от коментар 8 на Lazarus


    Нали за това се бори и Св. Малинов.
    Затова не гласува срещу предложението на Франция.

  13. 13 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#8] от "Lazarus":

    Всичко е така освен, че западните фирми ЩЕ наемат български шофьори. И тогава, изненадващо ще им плащат по-малко от на французи, немци и т.н. Те ти равнопоставеност и конкуренция и соц. справедливост.

  14. 14 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#11] от "KA2":

    Това с ТОЛ таксите си е чиста проба пазарлък, като на някой битпазар. Държавата започва с безумно висока цена, превозвачите с неприлично ниска. Ще се попазарят малко, ще се заплашват с протести. Накрая Баце ще тропне и ще нареди цената да е, каквато би била нормална за нашия регион, и за нашата инфраструктура. Не се връзвай на гледано представление.

  15. 15 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#11] от "KA2":

    За да се отговори на въпроса ти, трябва първо да се научим що е то евродепутат. Къде вирее, за какво трябва да работи? След това да направим разлика между внесено предложение и прието такова. Разни такива причинно-следствени връзки, който средно интелигентен човек бързичко и сам може да направи.

  16. 16 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3039 Неутрално

    До коментар [#14] от "zle_platen_trol":

    Да сега една композиция плащаше около хиляда и двеста лева за винетка. Сега предложението за Тол е в пъти повече и ако паднат малко пак ще е в пъти. Това ще доведе до фалити и шофьорите пак ще са принудени да заминат на гурбет.Та с какво помагат и с какво се руши бранша. Малката булка Джамбазки си е намерил ниша за реклама

    SHADOWS of SOFIA
  17. 17 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Какво пак ще гласуват? Сикаджията нали беше решил въпроса.

    Никога повече мутри начело на България.
  18. 18 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2235 Весело

    Тук е уместно да напомним че подопашковите активно работеха във вреда на България докато бяха в ЕП. Затова ще имат НУЛА евродепутата.

    Бай Българ гледа и вижда

    Use your Illusion
  19. 19 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3188 Гневно

    До коментар [#8] от "Lazarus":

    2000 Е заплата ,а осигуровки на минимална.

  20. 20 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3593 Неутрално

    До 13:"encor3"...:Всичко е така освен, че западните фирми ЩЕ наемат български шофьори. И тогава, изненадващо ще им плащат по-малко от на французи, немци и т.н. Те ти равнопоставеност и конкуренция и соц. справедливост.

    Със сигурност заплатите им ще станат поне 2 пъти по-високи от настоящите.
    Друга опорка?

  21. 21 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3188 Гневно

    Нашите били против почивките да не са в кабините??! Значи трябва да нямат баня и тоалетна ,защото на шефа му е скъпо? На това ли се крепи превозваческия ,,бизнес"? ГНУС!

  22. 22 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#20] от "historama":

    Хахахах. Да и Цецка ще изгрее на корицата на Плейбой. Блажени са вярващите.

    Та нали ако бяха конкурентни при 2 пъти по-високи заплати, никой нямаше да наеме български превозвач. Мислете малко преди да пишете глупости.

  23. 23 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Тук е уместно да напомним че подопашковите активно работеха във вреда на България докато бяха в ЕП. Затова ще имат НУЛА евродепутата.Бай Българ гледа и вижда
    —цитат от коментар 18 на Saint of Me


    Тука е уместно да припомним, че е крайно време да накажем разпасалата се банда гербери, и не, това не значи че комунягите трябва да спечелят.

  24. 24 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10640 Неутрално

    Много интересни имена има в тази комисия :)
    Лобирането иот двете страни е толкова очевидно, че аз бих казал целия пакет е за боклука и да започнат отначало. 1000 поправки в документ означава едно - изцяло нов документ.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  25. 25 Профил на lon01600906
    lon01600906
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#8] от "Lazarus":

    Никой няма да фалира,просто собствениците няма да си сменят колите всеки 3месеца,а ще ги карат поне година...

    Sic transit gloria mundi
  26. 26 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3593 Неутрално

    До 22:"encor3".... Да и Цецка ще изгрее на корицата на Плейбой. Блажени са вярващите.Та нали ако бяха конкурентни при 2 пъти по-високи заплати, никой нямаше да наеме български превозвач. Мислете малко преди да пишете глупости...."

    Колега, форумът е място за дискусия, и обмяна на информация.
    В момента според един форумист (пост 8) РЗ на българските шофьори достигала около 2000 евро, заедно с командировъчните по 35 евро дневно (което ми се вижда леко завишено), а на френските шофьори 6000 евро, при условие че френският шофьор се радва на много по-добри условия на труд. Ако заплащането на бг шофьора се удвои (4000 евро) няма ли той да е по-щастлив?

  27. 27 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2235 Весело

    До коментар [#23] от "bobyb":

    'Наказвайте' колкото ви душа сака. Пуканки и бира има.

    Само да не съм чул гък когато фърчилков прецака ефките а после Лъжата като яхне врания жребец одумкат още ПОНЕ няколко милиарда ей така за ордьовър преди основното. Па може и направо вънка от ЕС и НАТО.

    Може па тогава геният и моралната чистота на свети Бойкики и компания да бъдат оценени от засега неблагодарния ганчо и да го издигнат направо Цар :)

    Use your Illusion
  28. 28 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1519 Любопитно

    До коментар [#8] от "Lazarus":



    Заплатата на един български тираджия е 2000 евро, а на един френски 6000 евро. Поради тази причина българските тирове са по-изгодни за транспорт. Ако се наложат правилата на Макрон ще останат без работа и българските шофьори и българските собственици на транспортни фирми. Никой освен западните превозвачи няма да спечели. А те няма да наемат български шофьори.Фарнция се опитва да наложи регулиран, социалистически пазар, различен от нормалната конкуренция.
    —цитат от коментар 8 на Lazarus


    И каква нормална конкуренция има в това да плащаш 3 пъти по малко за повече извършена работа и да не спазваш никакви правила за трудова работна среда, като например работно време и спане в нормално легло ?

  29. 29 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3593 Неутрално

    До 24:"penetrating"...Много интересни имена има в тази комисия :)Лобирането иот двете страни е толкова очевидно, че аз бих казал целия пакет е за боклука и да започнат отначало. 1000 поправки в документ означава едно - изцяло нов документ..."

    Това искат и нашите бранители на интересите на бг транспортните фирмаджии - да отложат гласуването (което означава нещата да се проточат още 1 година) и да продължат да работят поне още 1 година при тези условия.
    Нашите са открили някакви пролуки в досегашните правила, и искат максимално да се възползват. Джамбазки говори за 500 000 работещи във Франция - това е ОГРОМНА ЦИФРА! Едва ли поне 1/3 от работещите в частния бизнес кръстосват западноевропейските пътища (не ми се вярва), спят по кабините и по паркингите , все едно нищо не се е променило от романтичните тираджийски години от татово време! И най-лошото е, че медиите не дават трибуна на шофьорите.

  30. 30 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2885 Весело

    До коментар [#8] от "Lazarus":

    Внимавай довечера като си лягаш да не се сетиш, че се въвеждат вече автономни автомобили.
    Представяш ли си тогава нашите шофьори съвсем ще останат без работа...

    Модератора е неадекватен!
  31. 31 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#26] от "historama":

    Добре. хайде по-сериозно да дискутираме найстина. Френските шофьори получават средно по около 33000 евро годишно + бонуси. Както и да талкуваш различните източници, няма как да се достигне заплата от 6000 евро. Българските шофьори, работещи "вътрешно" в Европа получават 1900-2400 евро в зависимост от релацията, типа на ремарке /хладилно, цистерна, прицеп и т.н/. При 90% от тях заплатата се формира, като мин. заплата + командировачни до достигане на въпросните 2000 +- евра. Пакета "Мобилност" няма отношение към заплатата на шофьора дотолкова доколкото, докато той е в Германия например получава мин. работна заплата на час по германското законодателство. Тъй като, фирмите така или иначе "надуват" командировачните, тази минимална ставка е покрита. Просто, който твърди, че пакета "Мобилност" ще повиши доходите на шофьорите не е запознат.

  32. 32 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#29] от "historama":

    Относно спането в кабината. Според теб толкова ли ще натоварят работодателите 70 евро на всеки 2 седмици за спане и паркинг ? Отговора е не. Проблемът е, че както многократно е дискутирано тук, няма инфраструктура при този тежкотоварен поток, за настаняване на тези шофьори и пазене на стоката и камионите. Нещо, което немците и французите много добре знаят.

  33. 33 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    Защо е тази бг националистическа истерия по темата?
    В България са регистрирани 65 000 товарни автомобили при необходимост за страната от около 5-6 хиляди! Кой му Комуниста Петърнейчев да си прави сметката за тировете, които е закупил!
    Плюс това, условията за работа ще бъдат еднакви за всички шофьори!
    Твърдо съм ЗА приемането на пакета!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  35. 35 Профил на Иван Гешев прокурор прокурор
    Иван Гешев прокурор прокурор
    Рейтинг: 840 Разстроено

    Уф, днес явно няма да нова серия от многобещаващия филм Терасата на Проконпи.

    Иде ми да се застрелям...

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  36. 36 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Европа на свободното движение на хора, капитали и информация вече я няма. Сега има Европа на регулациите, лобитата, протекционизма, левия либерал болшевизъм, ултрадесния националшовинизъм и ислямския фундаментализъм

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  37. 37 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2235 Весело

    До коментар [#33] от "Рим":

    "Защо е тази бг националистическа истерия по темата"

    Няма истерия, никой не пречи на вас защитаващите френските лобистки интереси да го правите.

    Даже е хубаво че се вижда това - умнокрасивците работят за това сериозното и изстрадано предимство от по-ниския стандарт, конкуренцията на база цена да бъде отнето от българския бизнес в интерес на чужди корпорации.

    Съответно който иска ще гласува за вас, защитниците на френския едър корпоративен интерес, а пък останалите ще гласуват за някой дето ще пази българския интерес.

    Това му е хубавото на демокрацията - има опции та да си избира човек

    Use your Illusion
  38. 38 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#36] от "Darcas":

    Глупости!
    Няма никакви прегради за движението нито на хора, нито на капитали. Прегради и огради градят хора като орбан, джамбазки и нациста георги марков от герб!
    Няма да успеят! Ред ще има. И той ще се създава от центъра в лицето на Германия и Франция, към периферията, а не обратно...
    На който превозвач не му харесва, да се пренасочва на изток. Там може да кара без да спи с дни и живее като клошар по кабините и паркингите.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  39. 39 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    До коментар [#1] от "KA2":

    Брей?!Що не минеш през Италия или Франция,айде поне през Сърбия,че после да говориш зс скъпи ТОЛ такси.

  40. 40 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#23] от "bobyb":'Наказвайте' колкото ви душа сака. Пуканки и бира има.Само да не съм чул гък когато фърчилков прецака ефките а после Лъжата като яхне врания жребец одумкат още ПОНЕ няколко милиарда ей така за ордьовър преди основното. Па може и направо вънка от ЕС и НАТО.Може па тогава геният и моралната чистота на свети Бойкики и компания да бъдат оценени от засега неблагодарния ганчо и да го издигнат направо Цар :)
    —цитат от коментар 27 на Saint of Me


    Да, това е схемата която държи Боко на власт. Не случайно Решетников заложи всичко на него, и смени шефчето на БСП с кресливата Курнелия, да плаши хората - какво би станало, ако падне Бойко Стабилний.

  41. 41 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    До коментар [#2] от "historama":

    В резултат н тоя пакт хиляди българи ще загъбят работа,дирми,които плащат данъци в България,ще фалират.Ще загуби България като цяло.Не се изненадвам,че минахте на приказките на Бареков.Може би Малинов нарочно е "закъснял" мкналата седмица.Срам го е било да застане открито на анрибългарска страна.

  42. 42 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1863 Неутрално

    До коментар [#5] от "dedo_goshko":

    извинявай ама такива найвни тъпанари като теб и в СДСто нямаше навремето

    гошо
  43. 43 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1959 Гневно

    До коментар [#37] от "Saint of Me":

    Това не е български бизнес! Това е бизнес на руснаци, комунисти като Петърнейчев и бандити регистрирали автомобилите си в България за да вършат измами чрез дъмпинг в Европа! Използват слабата герберунгелска власт, за да дерибействат. Лъжат шоьорите, използвайки националистически страсти.
    От къде се взеха 65 000 тира, при необходимост за страната само на 5000?
    Достатъчно хора загинаха по пътищата от заспали на волана български, румънски и турски шофьори на тирове!
    Очаквам твърдост от вносителите на пакета!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  44. 44 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":

    Коментарите преди тебе са на костовисти,ама все едно ги е казал Бареков.Явно Малинов съвсем нарочно е отсъствал миналата седмица.Тук един ник все повтаря за това как Макрон е свързан със Сорос,накрая ще взема да повярвам.

  45. 45 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#43] от "Рим":

    И аз се чудя на гърците за какво им е флот 310 милиона тн., след като им стигат 10. Тей де, идиотски размисли преди обед.

  46. 46 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1863 Неутрално

    До коментар [#8] от "Lazarus":

    Не е съвсем така най много ще спечелят тези който не са регистрирани в ЕС ,руските и турските тираджии

    гошо
  47. 47 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    До коментар [#37] от "Saint of Me":Това не е български бизнес! Това е бизнес на руснаци, комунисти като Петърнейчев и бандити регистрирали автомобилите си в България за да вършат измами чрез дъмпинг в Европа! Използват слабата герберунгелска власт, за да дерибействат. Лъжат шоьорите, използвайки националистически страсти. От къде се взеха 65 000 тира, при необходимост за страната само на 5000?Достатъчно хора загинаха по пътищата от заспали на волана български, румънски и турски шофьори на тирове!Очаквам твърдост от вносителите на пакета!
    —цитат от коментар 43 на Рим


    Може да са всякакви, ама покрай тях има едни 30-40 хил човека, които издържат семейства и като спрат бизнеса на итя хора, итя семейства ще се изнесат в чужбина, а ни еще ревем, що имаме демографска криза.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  48. 48 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    До коментар [#33] от "Рим":

    Дали не е важна тема,защото засяга хиляди български шофьори ,десетки български фирми,които плащат дснъци тук,а не във Фрснция,например?? Ама то се иска да си българин,че да те интересува,а не интернационалист

  49. 49 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2235 Весело

    До коментар [#43] от "Рим":

    "при необходимост за страната само на 5000"

    Байчо, времената в които тия неща се спускаха с решение на некъв там 'ком' отминаха.

    Факт е че тоя 'пакет' опитва с АГРЕСИВНИ административно законодателни мерки да ограничи изстрадано конкурентно предимство на некъв български (всъщност източноевропейски) бизнес.

    А това дето на всеки дето не е с вас под опашката му викате агент на Путин просто девалвира понятието. Като с лъжливото офчарче. Ако това ви е целта - поздравления, вече никой не приема тия неща сериозно

    Use your Illusion
  50. 50 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    Абсолютно всички изисквания на проекта Макрон са насочени към подобряване положението на самите работещи и НЕТРЕТИРАНЕТО им като роби, а са насочени към повече задължения за оялите се шефове на фирми! Не мога да разбера негодуванието на нашите евродепутати, освен по една-единствена причина - ПОПУЛИЗЪМ!!!
    —цитат от коментар 5 на dedo_goshko


    Точно!
    Това е тъпа националистическа кампания с политически цели! Нищо повече.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  51. 51 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2235 Весело

    До коментар [#40] от "bobyb":

    Ама счупете матрицата бе баце, наш колко хубаво ше се хила.

    Може да почна комикс серия като Сенсей Адамс, за мъдрия български умнокрасивец който може да счупи мотика с титанова дръжка :)

    Use your Illusion
  52. 52 Профил на Иван Гешев прокурор прокурор
    Иван Гешев прокурор прокурор
    Рейтинг: 840 Весело

    До коментар [#43] от "Рим":

    Напразно се хабиш. Не можеш да намалиш изибирателите на ДБ. Винаги ще има едни 2 % дето ще гласуват за тях.

    Но усърдието ти е похвално...

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  53. 53 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2235 Весело

    До коментар [#52] от "Медиен манипулатор":

    "Напразно се хабиш. Не можеш да намалиш изибирателите на ДБ"

    Хохохо, това беше много добро!

    Use your Illusion
  54. 54 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#49] от "Saint of Me":

    Няма такива работи!
    Сега след приемането на пакета, ще видим каква велика "пазарна" сметка са си направили петърнейчевци!
    65 хиляди тира да си ги бият по тиквите.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  55. 55 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1959 Весело

    До коментар [#43] от "Рим":Напразно се хабиш. Не можеш да намалиш изибирателите на ДБ. Винаги ще има едни 2 % дето ще гласуват за тях. Но усърдието ти е похвално...
    —цитат от коментар 52 на Медиен манипулатор


    Значи трябва да лаем като джамбазкия националист, за да не ни паднел рейтинга!
    Герберунгели...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  56. 56 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3857 Неутрално

    До коментар [#43] от "Рим":

    Ти за Сомат чувал ли си бре?!Че България е била водеща в.този вид транспорт в Европа?!

  57. 57 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 840 Неутрално

    До 32:"encor3"... няма инфраструктура при този тежкотоварен поток, за настаняване на тези шофьори и пазене на стоката и камионите. Нещо, което немците и французите много добре знаят....

    Точно тук бъркаш. германски и други фирми си имат бази, охраняеми гаражи, както и с места за почивка, където камионите им могат да нощуват, и да се направи някакво обслужване.

    На мен също ми бе отначало странен този спор, и интересът на наши фирми да работят там, но след като разбрах, че в Западна Европа, и най-вече във Франция се движат над 3000 наши влекача ми стана малко по-любопитно какви са тези грандиозни инвестиции, за да се работи точно там? А още по-любопитно ми стана след изявлението на Курумбашев, че трети страни били се регистрирали в България, за да оперират в Западна Европа. Трети страни? Русия?

  58. 58 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3593 Неутрално

    До коментар [#43] от "Рим":Ти за Сомат чувал ли си бре?!Че България е била водеща в.този вид транспорт в Европа?!
    —цитат от коментар 56 на yanne


    СОМАТ ряпа да яде пред сегашното стълпотворение от камиони в Европа. Да не говорим, че те се движеха главно в Б.И., които европейците избягваха.

  59. 59 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#57] от "shumkar":
    Все ви е тая Русия в главите. Руските големи фирми са регистрирани, основно в Литва и Латвия. Обществена тайна е, че Гиртека е с руски капитали. В случая с България, основно става въпрос за македонски и сръбски и турски фирми.

    Относно базите, що си мислиш, че бълграските фирми в западна Европа нямат бази? Планирането на транспортите няма как да се случи по такъв начин, че всички пиленца да са в кокошарник всяка 2-ра събота и неделя, без да се впускам в подробности.

  60. 60 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8872 Неутрално

    Българските шофьори вървят срещу собствените си интереси и пазят само тези, на превозвачите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK