Европарламентът реши утре да гласува пакета "Мобилност"

Европарламентът реши утре да гласува пакета "Мобилност"

© Надежда Чипева, Капитал



Европейският парламент насрочи за утре в 12.00 ч. българско време гласуването на промените в правилата за дейността на превозвачите, предаде БТА.


Председателят на европарламента Антонио Таяни уточни, че ще бъдат обединявани текстове със сходно значение, за да се съкрати времето за гласуване. Парламентарната транспортна комисия гласува вчера в продължение на пет часа над 1300 поправки в предложението.


Против днешното решение се изказа евродепутатът от ГЕРБ/ЕНП Андрей Новаков. Това е петият пореден опит законопроектите да се върнат в дневния ред, отбеляза той. По неговите думи това е първият подобен случай в историята на Европейския парламент. Нито стъпка не бе предприета за постигането на компромис, добави Новаков.




Германският евродепутат от групата на социалистите Исмаил Ертуг, автор на един от трите законопроекта, призова парламентът да гласува, защото това се очаква от превозвачите. Напълно излишно е да отлагаме, добави той.


Ако тази седмица текстовете бъдат подкрепени от евродепутатите на първо четене, ще бъде очертано становището на Европейския парламент в преговорите с Европейската комисия и председателството на Съвета на ЕС. Ако преговорите завършат успешно до средата на април, второто четене в европарламента може да бъде насрочено за последната сесия в Страсбург преди изборите за евродепутати през май.


Миналата седмица Таяни реши да върне поправките в транспортната комисия заради правилото, че пленарната зала не се произнася, когато броят на поправките надхвърля 50.


Възраженията


България искаше гласуването на пакета да се отложи за след евроизборите. В началото на януари комисията по транспорт на Европейския парламент подкрепи предложението камионите, извършващи товарни превози в ЕС, да се връщат веднъж на три седмици в държавата, където е регистрирана фирмата собственик. Това бе само един от трите доклада, които обсъждаше транспортната комисия (повече за тях четете тук), засягащи условията за извършването на международни пътни превози. Отхвърлени бяха двата доклада, свързани с почивките на водачите и техните възнаграждения.


Едно от неприемливите за опонентите на пакета предложения е нормалната седмична почивка, намалената седмична почивка и всяка седмична почивка от повече от 45 часа да не се ползва в превозно средство, а в други спални и санитарни условия. Такова настаняване следва да бъде осигурено или платено от работодателя или да бъде в дома на водача или на друго място по избор на водача.


Освен това т.нар. каботаж трябва да се извършва до три пъти в рамките на седем дни. Каботаж е определение за дейност, при която с товарен камион се извършва услуга в границите на държава от ЕС, в която превозното средство не е регистрирано. След като веднъж са извършени три каботажа за седмица, се предвижда въвеждането на "срок за охлаждане" от пет дни, преди отново камионът може да бъде използван по същия начин в същата държава. Собствениците на фирмите за превоз трябва да осигуряват на водачите възможност да се връщат у дома поне веднъж на четири седмици.

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 687 Неутрално

    Да живее свободният пазар! Хаха.

  2. 2 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    Малинов
    Джамбазки,
    Али
    Предатели сте, затова така стана.
    Дано сте доволни поне...

  3. 3 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    Колкото и да го отлагат,пакета ще бъде гласуван
    На нашите превозвачи трябва да има стане ясно,че печалбата не е всичко в този отрасъл.
    Ако не им харесва, за западните курсове да си наемат западни слуги
    Но тогава и заплащането ще е друго
    Българските шофьори заслужават по-добро заплащане и съответните почивки

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  4. 4 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    "Евродепутатът от групата на социалистите Исмаил Ертуг, автор на един от трите законопроекта, призова Парламентът да гласува, защото това се очаква от превозвачите. Напълно излишно е да отлагаме, добави той."

    БСП за пореден път доказват, че са антибългари.

    The best way to predict the future is to invent it.
  5. 5 Профил на ebf52574941
    ebf52574941
    Рейтинг: 704 Неутрално

    МалиновДжамбазки,АлиПредатели сте, затова така стана.Дано сте доволни поне...
    —цитат от коментар 2 на НеКой


    Oт изброените за предател може да броиш само
    Малинов (от ДСБ). Само Десебаря е казал, че е против пакета "Мобилност", а после не е гласувал „против“.

    Аз винаги очаквам представителите на ДСБ да забият нож в гърба на българския народ.

    До коментар [#4] от "EU defender":

  6. 6 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2719 Весело

    Все пак ше ги накарат да се къпят, а?...

  7. 7 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6596 Неутрално

    Нашите шофьори заслужават по-добри условия за работа и почивка

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  8. 8 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 776 Неутрално

    "Пакет "Мобилност" няма да бъде отлаган повече. Това стана ясно днес, когато Европейският парламент в Брюксел прие дневния си ред за утрешната така наречена мини сесия. Вотът не бе в наша полза - 219 гласа "за" отлагането и 267 "против". Освен че българските, полските, румънските и литовските евродепутати не са успели да отклонят за пореден път темата, съотношението на силите е такова, че няма как пленарната зала да не го приеме утре.

    Припомняме, че при първото гласуване не достигнаха два гласа, за да бъде париран законопроектът. Точно трима депутати - Светослав Малинов, Неджми Али и Николай Бареков бяха единствените български европредставители от Българска страна, които отстъстваха от ЕП и провалиха вота. Антонио Таяни върна законопроекта, но въпреки втория опит, пакетът "Мобилност" най-вероятно ще мине окончателно. Евродепутати все пак са оптимисти, че следващият състав в ЕП може да направи нови промени, които няма да ощетяват българските, литовските, румънските и полските превозвачи. "

    https://www.faktor.bg/bg/articles/balgariya-zagubi-bitkata-za-paketa-mobilnost-v-ep

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  9. 9 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    До коментар [#7] от "neut":

    И данъците ще идат във Франция и Германи и осигуровките и заплатите и ти ще си доволен естествено.
    После като кажа българомразци, се чудите защо...

  10. 10 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    Автомобилната мафия в България сред която има стотици руснаци, турци и други чужденци, си е служила с нагла измама:
    "Джамбазки и комуниста Петърнейчев, заедно с всички активни противници на Пакета за мобилност са пуснали в общественото пространство, една голяма лъжа!
    Според данни на Националния статистически институт (НСИ) за дейността на нефинансовите предприятия през 2017 г., целият сектор "Транспорт, складиране и пощи" е произвел добавена стойност от 4 573 милиона лева. Брутната добавена стойност (БДС) за цялата икономика през същата година е 87 634 милиона лева, а брутният вътрешен продукт (БВП) е 101 043 милиона лева.
    Следователно относителният дял на целия сектор (от който международният товарен автотранспорт е само част) в БДС е 5,2% (4 573 : 87 634 х 100 = 5,2).
    Резултатът няма да се различава много, ако към горецитираните числа прибавим корекцията (данъци минус субсидии), за да получим дела на сектора в БВП . Във всеки случай, няма да бъде 17%,  т.е. 3,26 пъти повече.
    По данни на специалисти в отрасъла, които отказаха да бъдат цитирани поради страх от политически последствия, делът на целия сухоземен транспорт (автомобилен и железопътен) в БВП на България е 2,8%.
    Според горецитираната таблица за дейността на нефинансовите предприятия (вж. стр. 17 вдясно) на сайта на НСИ общият брой на заетите в целия сектор "Транспорт, складиране и пощи" през 2017 г. е бил 188 618 души. Според Кючюк  те са 500 000 само в международния товарен автотранспорт, т.е. в подсектора има 2,65 пъти повече заети отколкото в целия сектор.
    Очевидно е, че това е невъзможно.
    Според пожелалите анонимност източници всички заети в целия сухопътен транспорт в България (автомобилен и железопътен) са 147 000.
    До часа на тази публикация не успях да се свържа с офисите на Кючюк и Станишев в Европейския парламент, за да науча откъде те черпят данните си за значимостта на международния товарен автомобилен транспорт в българската икономика.
    Натъкнах се обаче на следната декларация на Общото събрание на Съюза на международните превозвачи (СМП), в която се казва:....

    От

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  11. 11 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2596 Неутрално

    Ето това се казва дискриминация. Западноевропейските депутати показаха истинското си лице - погазват европейското законодателство за да прокарат икономически дестрикции за източноевропейските транспортни фирми - когато 5 дни камионите почиват, на тяхно място ще работят западноевропейски фирми, въпреки че заплащането за тяхната дейност ще е по-голяма, натоварват с излишни разходи транспортните фирми, като ги принуждават да връщат камионите по седалища на фирмата, което е абсолютно излишно, защото камионите нямат нужда от това, принуждават шофьорите да изоставят камионите си със стоката си, за да нощуват в хотел, като няма охраняеми паркинги за тях. Ето това са евроатлантически ценности и ако шофьорите на камиони не блокират утре Брюксел с протести лошо им се пише.

  12. 12 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 753 Неутрално

    На нашите превозвачи трябва да има стане ясно,че печалбата не е всичко в този отрасъл. Българските шофьори заслужават по-добро заплащане и съответните почивки
    —цитат от коментар 3 на nessarox

    Само умнокрасивите сте наясно как при по малка печалба за фирмата,ще се увеличават заплатите.

  13. 13 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2160 Весело

    "Евродепутатът от групата на социалистите Исмаил Ертуг, автор на един от трите законопроекта, призова Парламентът да гласува, защото това се очаква от превозвачите. Напълно излишно е да отлагаме, добави той."

    БСП за пореден път доказват, че са антибългари.
    —цитат от коментар 4 на EU defender


    ъ?

    Ismail ERTUG
    Германия - Sozialdemokratische Partei Deutschlands (Германия)

  14. 14 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Абе, според мен, има няколко лоши момента в промените на пакета , но повечето са добри. В усилията си да служат на транспортните фирми, а не на шофьорите и справедливата логика, държавата и представителите й пак осраха нещата. Желая по-гладни страни като Украйна и т.н.. да влязат в ЕС, за да видят БГ шефовете на транспортни фирми как пък на тях ще им се прави дъмпинг чрез робовладелство на по-евтини шофьори! И на бакшишите не им хареса Юбер и Максим. И крайно време е този бизнес да се изсветли!!!

  15. 15 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2442 Весело

    На фона на такова нагло колонизаторско лобиране и кирящината на няколко 'български' евродепутата Путин изглежда като баща-основател на ЕС

    Use your Illusion
  16. 16 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2033 Неутрално

    До коментар [#11] от "Voiko":

    И защо говорите за дискриминация?

    Нали сте наясно, че българските превозвачи печелят за сметка на ниските заплати на БЪЛГАРСКИТЕ шОФЬОРИ.

    ТАМ Е ЗАРОВЕНО КУЧЕТО

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  17. 17 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1818 Весело

    До коментар [#4] от "EU defender":

    Не, просто ти за пореден път показваш, че си малоумен 😂

    https://en.wikipedia.org/wiki/Ismail_Ertug
    Ismail Ertug (Turkish: İsmail Ertuğ; born 5 December 1975) is a German politician and Member of the European Parliament (MEP) from Germany. He is a member of the Social Democratic Party of Germany, part of the Party of European Socialists.

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  18. 18 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 484 Неутрално

    И данъците ще идат във Франция и Германи и осигуровките и заплатите и ти ще си доволен естествено.
    —цитат от коментар 9 на НеКой


    Ще видим! На БГ пишман бизнесмените не им се работи хич в правови и стриктни държави, без сиви зони. Там трябва да си плащаш точно и да спазваш правила, включително за робите си.

    САМО КАТО ГИ ВИДЯ ТЕЯ ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА МЕЖДУНАРОДНИЯ ТРАНСПОРТ ДА ЛЪЖАТ, ЧЕ ОСИГУРЯВАТ 17% ОТ БВП НА БЪЛГАРИЯ И ИМАЛИ 190 000 ШОФьОРА ... И ДОТАМ ИМ ВЯРВАМ.

  19. 19 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    Все пак ше ги накарат да се къпят, а?...
    —цитат от коментар 6 на arcanum


    И да спят, за да не загиват невинни хора по пътищата заради недоспали български (руски) , румънски и турски шофьори на тирове!
    Въпреки,че Малинов е против проекта на Макрон, ще ми се този проект да бъде приет с голямо мнозинство...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  20. 20 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1315 Любопитно

    До коментар [#7] от "neut":И данъците ще идат във Франция и Германи и осигуровките и заплатите и ти ще си доволен естествено.После като кажа българомразци, се чудите защо...
    —цитат от коментар 9 на НеКой



    =Стига сте писали глупости????
    Ще плащат данъци и осигуровки само,ако са регистрирани там превозвачите.
    А те дали са го направили

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  21. 21 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    До коментар [#18] от "Дундурук":

    Абе пари излизат от България и отиват в чужди държави, толкова ли си т..
    Не знам какви хора сте, та не разбирате, че Германия и Франция ни прецакаха, че прецакаха и принципите на ЕС.
    А дали Била и Кауфлан дават по 2500 евро заплати в България, като така и така утрепаха нашето производство.

  22. 22 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1818 Весело

    До коментар [#19] от "Рим":

    Защото не си никакъв десен, затова, таварищ. Няма как "десен" човек да подкрепя регулации и още намеса в пазара..

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  23. 23 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    До коментар [#20] от "nessarox":

    Защо трябва да се регистрират там??????????????
    Ти французин ли си или немец?

  24. 24 Профил на иванчолаков
    иванчолаков
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Дъвкаха ни,дъвкаха ни 30 години,оглозгаха,каквото може да се оглозга и сега ще ни изплюят...за какво сме им...Ей това беше целия смисъл на "обединена европа".А бе ,слабият всеки го тъпче.Нека някой да докаже обратното..

  25. 25 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1315 Любопитно




    До коментар [#20] от "nessarox":Защо трябва да се регистрират там??????????????Ти французин ли си или немец?
    —цитат от коментар 23 на НеКой


    Говоря за фирмите
    не за шофьорите

    Ще го кажа ясно:Нашите превозвачи/не шофьорите/.печелят,само и единствено от западните курсове,които плащат на БГ шофьорите,а понеже са регистрирани в България,съответно плащат и по-малки данъци.
    Ако наемат за същия курс западен шофьор,дали същият ще се съг;ласи за тази сума да кара
    Съответно за един и същи курс ,направен от наш шофьор или западен ,заплащането към фирмата превозвач е едно и също,но превозвача плаща различно: БГ ШОФЬОР /западен шофьор

    Схващате ли разликата???

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  26. 26 Профил на hhhuuunnnn
    hhhuuunnnn
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    тази тема нагледно показва къде са ДБ в политически спектър - по-наляво от Корбин, некъде около Ким Ир Сен и Никита Хрушчов - от такива отърване нема, просто трябва да се държат далече от парите, оръжията и образованието

    нищо не прилича повече на Работническо Дело от Дневник
  27. 27 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    До коментар [#25] от "nessarox":

    А за парите, които сега остава в България, що не кажеш нещо?
    Умно...

  28. 28 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 484 Неутрално

    До коментар [#18] от "Дундурук":Абе пари излизат от България и отиват в чужди държави, толкова ли си т..
    —цитат от коментар 21 на НеКой


    Толкова ли ти си т...? БГ собствениците на транспортни фирми ПЕЧЕЛЯТ МНОГО и правят дъмпинг, защото функционират в сивата държава в България. НЯМА ДА ОТИДАТ И ДА СЕ РЕГИСТРИРАТ в Европа, защото ще станат равни с другите, ще се конкурират, печалбата няма да е такава сладка и въобще ще свърши хаирът.

    НИЕ СМЕ НАЙ-БЕДНАТА ДЪРЖАВА В ЕС!!! Затова този бизнес върви. Ако се появят украински шофьори на пъти по-ниски заплати и условия, няма ли българските фирма да ревнат като немските. ПАК ПОВТАРЯМ, има глупости в този пакет, КОИТО ОЩЕТЯВАТ БГ БИЗНЕСА СПРЯМО ЕС БИЗНЕСА ( това с връщането на камиона толкова често ), но конкретно те трябваше да са атакуват, а не всичко. Бантустанска работа!

  29. 29 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    До коментар [#28] от "Дундурук":

    Ти си готов социалист.
    Но поне и те си мислеха повече за държавата.
    Сори, изключвам радиото, требваше да вденеш досега...

  30. 30 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1818 Весело

    До коментар [#28] от "Дундурук":

    Гърми ли в ушите ти залпа на Аврора, докато публикуваш коментарите си?

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  31. 31 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1315 Весело

    До коментар [#25] от "nessarox":А за парите, които сега остава в България, що не кажеш нещо?Умно...
    —цитат от коментар 27 на НеКой


    Кои пари не разбрах остават в България???
    Тези с които си купуват бентлитата ли???


    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  32. 32 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 484 Неутрално

    Чудесна статия за промитите от пропаганда мозъци ! Мнение на самите шофьори.

    Защо никой не пита самите шофьори за пакета „Мобилност“?

    https://www.klinklin.bg/paket-mobilnost/

  33. 33 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1742 Неутрално

    До коментар [#31] от "nessarox":

    А бре, умник?
    Защо си мислиш, че тези шофьори, ако са искали да работят за чужди фирми, досега нямаше да го направят?
    Кой ги е спирал?
    Простата истина е, че има едни 100 или повече милиона, ще се види колко точно, които сега вече няма да влизат в България. Съответно частта от тях за осигуровки, данъци, ДДС в т.ч. и изобщо потребление, ще отидат сега в бедна ми Германия, Франция и т.н.
    Сигурно ти ще покриеш разликата...

  34. 34 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1315 Весело

    До коментар [#18] от "Дундурук":Абе пари излизат от България и отиват в чужди държави, толкова ли си т..Не знам какви хора сте, та не разбирате, че Германия и Франция ни прецакаха, че прецакаха и принципите на ЕС.А дали Била и Кауфлан дават по 2500 евро заплати в България, като така и така утрепаха нашето производство.
    —цитат от коментар 21 на НеКой


    А дали била или кауфланд дават по 500 евро само,защото е българин,който работи Била във Виена .,например.или му плащат колкото на всички работещи в Била-Виена

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  35. 35 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 753 Неутрално

    И да спят
    —цитат от коментар 19 на Рим


    Някой спирал ли ги е до сега да спят???Всеки водач получава по 30,40 евро на ден командировъчни,достатъчни за легло в крайпътен мотел.Ясно е защо не го правят.Като задължат собственика на фирмата да плаща за спането,той ще си избие тези пари от командировъчните.И....,кой ще е прецаканият???

  36. 36 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1315 Весело

    До коментар [#31] от "nessarox":А бре, умник?Защо си мислиш, че тези шофьори, ако са искали да работят за чужди фирми, досега нямаше да го направят?Кой ги е спирал?Простата истина е, че има едни 100 или повече милиона, ще се види колко точно, които сега вече няма да влизат в България. Съответно частта от тях за осигуровки, данъци, ДДС в т.ч. и изобщо потребление, ще отидат сега в бедна ми Германия, Франция и т.н. Сигурно ти ще покриеш разликата...
    —цитат от коментар 33 на НеКой



    И как ще отидат там,като българските превозвачи са регистрирани в България?

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  37. 37 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 915 Неутрално

    [quote#19:"Рим"][/quote]

    Мисля че тоя пакет на засяга турските превозвачи .

  38. 38 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 631 Неутрално

    В слаба позция сме, да не кажа незащитима. Ако някой разбира конкуренцията като начин да пренебрегваш социалните стандарти, като спиш в шофьорската кабина, препикаваш борчетата по магистралите и не се прибираш с месеци вкъщи, това за цивилизованите хора е неприемливо.
    Разбира се, че "онези" защитават собствения си интерес, но косвено помагат и на шофьорите да не се чувстват като роби. А който не може да осигури на служителите си минимално приемливи условия за работа, да си търси друг бизнес.

  39. 39 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#36] от "nessarox":

    Стига си дрънкал глупости. В Германия има недостик от 50 000 шофьора. Немски фирми имат диспоненти/българи, навигации на български и съдействат за квартира и т.н Няма нужда и бъкел на немски да знаеш и можеш да започнеш утре, само да имаш необходимите документи. Който е искал или иска да отиде, нищо и никой не може да го спре. Така, че това с "робите" го пробутвайте на другите неграмотници тук.

  40. 40 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#28] от "Дундурук":

    Ще пробвам за последен път да го обясня. Няма бг фирма, която да я съборят 50-60 евра на всеки две седмици за хотел на шофьора. Проблема е, че като откраднат стоката от камиона /не ако/, никой застраховател няма да я плати. Може да бъде огромен шок за вас българомразците, но във Франция и Испания се краде по паркингите много повече отколкото в България. Но като най-далечната ти дестинация е била Доспат няма откъде да ги знаеш тея неща.

  41. 41 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3332 Неутрално

    До коментар [#3] от "nessarox":
    Ти защо си се самоназначил за говорител на шофьорите? Някой да те е упълномощил? Сега е свободен пазар, тв могат да работят навсякъдв, където поискат, но, както виждаш, не го правят. Да си се запитал защо? Сигурно си имат причини. А ти не говори от тяхно име, ако обичаш!

    Мърфи е оптимист!
  42. 42 Профил на mvu02435512
    mvu02435512
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Чудесна статия за промитите от пропаганда мозъци ! Мнение на самите шофьори.Защо никой не пита самите шофьори за пакета „Мобилност“?https://www.klinklin.bg/paket-mobilnost/
    —цитат от коментар 32 на Дундурук


    Въпрос:ако се чувстват толкова онеправдани,експлоатирани,роби итн,защо не направиха до сега нито една стачка,един митинг или демонстрация.Или шофьорите не знаят колко са зле,та трябва Макрон и нашите умнокрасавци да им го обяснят.

  43. 43 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 1315 Неутрално

    До коментар [#3] от "nessarox":Ти защо си се самоназначил за говорител на шофьорите? Някой да те е упълномощил? Сега е свободен пазар, тв могат да работят навсякъдв, където поискат, но, както виждаш, не го правят. Да си се запитал защо? Сигурно си имат причини. А ти не говори от тяхно име, ако обичаш!
    —цитат от коментар 41 на султана глаушева


    "А ти не говори от тяхно име, ако обичаш! "

    Не,не обичам.
    Никой не може да ми каже дали мога или не мога да изразявам мнението си.
    И не защитавам никого,всеки си има глава на раменете.
    Изказвам моя позиция

    Всички сме в кочината,но някои гледат към звездите:)
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  45. 45 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 758 Неутрално

    И да попитам тук "компетентните": Знаете ли къде ще спят шофьорите всеки 12 от 14 дни?

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  47. 47 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Ясно беше отдавна че дори и обединени от интереса нашите некадърни и корумпирани политикани ще загубят всяка битка със Запада където са им откраднатите авоари. Тези некадърници могат само да лъжат и крадат, а за истинска работа следва само провали.

  48. 48 Профил на jobssboj
    jobssboj
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    По принцип България като държава няма интерес голяма част от транспортния бизнес да се изнесе на Запад. Но това е факт поради импотентността на местните корумпирани и некадърни политикани. Те не могат абсолютно нищо освен да крадат и лъжат и затова губят за България всяка една битка със западните си колеги. Така че щетата за България се мултиплицира - от една страна щетата от самите кражби и грабежи, от друга загуба при всяко противопоставяне с външни интереси, защото корумпираните некадърници нямат никаква тежест.

  49. 49 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8719 Неутрално

    А защо българските превозвачи плащат толкова малко на шофьорите. Последните , вместо да протестират за това, тръгнали да бранят работодателите си.

  50. 50 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    До коментар [#40] от "encor3":

    Добре, само българските камиони ли се крадат?

  51. 51 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    До коментар [#40] от "encor3":

    И шофьорите да спят по камионите, за да ти пазят "стоката" ли, бе?

    Да му писне на човек от катили!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  52. 52 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#50] от "Doge":

    Всички камиони се крадат. Що не питаш застрахователите защо не покриват подобни щети?

  53. 53 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 758 Неутрално

    До коментар [#51] от "b_52_strato":

    Човек гледай си сапунките, и недей задава тъпи въпроси, че плеймейтка изглежда по-компетентна от тебе. Застрахователите НЕ ПРИЗНАВАТ ЩЕТИ КОГАТО ВОДАЧА ГО НЯМА! После разликата я събират от такива катили, като тебе. Но си прекалено тъп за да го схванеш...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK