Евродепутатите настояха САЩ да признае исканията на Палестина в ООН

Евродепутатите настояха САЩ да признае исканията на Палестина в ООН

© Reuters



Европейският парламент настоя САЩ и Европейският съюз да отговорят на "законното искане" на палестинците да бъдат представени като държава в рамките на ООН, предаде агенция "Франс прес".


Резолюцията на евродепутатите идва малко преди срещата на върха между САЩ и ЕС и в момент на застой в израелско-палестинските преговори. През септември палестинският президент Махмуд Абас внесе молба за признаване на Палестина за държава член на организацията.


Европейският парламент настоя всички държави членки на ЕС да бъдат единни по въпроса, тъй като правителствата все още имат различни позиции за палестинското искане.


Спорове възникнаха и около решението на Организацията на ООН за образование, наука и култура (ЮНЕСКО) да приеме Палестина за член, в резултат на което САЩ спряха финансирането й. Брюксел се намеси като настоя нациите да запазят подкрепата си за ЮНЕСКО.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vasiliyk
    vasiliyk
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Браво! Скоро независима Палестина ще се мъдри на картите. Като сме тръгнали да "освобождаваме" територии (Косово).

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4091 Неутрално

    ЧЕ е законно - законно е но и САЩ няма да изоставят Израел като най- важен съюзник и заради силното лоби в Америка !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Уауууу,

    мина месец,мина два

    ЕС юнашки изрева

    УСА да се не прави на перде

    4е ве4е хи4 не преде

    ами да си вкара родата .

    на ООН-то под полата

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  4. 4 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Да! Това е първото и най-важно нещо , с което трябва да се занимае европарламента! Браво на евро-бюрократите! Как ясно разбират приоритетите на Европа и гражданите и!!!

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  5. 5 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2405 Весело

    Управляващите САЩ няма да спят тази нощ !
    ЕС си има доста проблеми в двора...да не гледа в чуждите,поне до като стана СЕЩ !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  6. 6 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Мина времето на Търпимостта,просто онемях,всичко се замъгли пред погледа ми ,мислех че ще припадна,но гласовете на двама колеги ме върнаха към действителността.

  7. 7 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Замислете се на какви хора плащате да се подвизават четири години в Брюксел и каква е ползата от тях!

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  8. 8 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#7] от "Hello Niki":

    Ами ние ще излизаме от ЕС. И се връщаме при Путин)) Той поне е капиталист.

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  9. 9 Профил на otezprokopii
    otezprokopii
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Въпрос на политика ! Палестинците преди да се натискат да са сред Белите хора да скъсат всички връзки със Хамас. Не може държава с международно признание да поддържа връзки с терорестични организации. То така като е тръгнало дайте и Алкайда да я приеме, А!!

  10. 10 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 519 Неутрално

    [quote#9:"otezprokopii"]То така като е тръгнало дайте и Алкайда да я приеме, А!! [/quote]
    Ама ти не знаеш ли ,4е официалния представител на Ал-кайда в ООН е САЩ?

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  11. 11 Профил на prim
    prim
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#8] от "Дива селянка":

    Правилно мислиш .И аз съм на това мнение.

  12. 12 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#8] от "Дива селянка":

    Вие не сте излизали из под крилото на съветските ви господари , но не е късно. Но за да разберете , че сте капиталисти изтрепахте сума народ.
    ЕС трябва да се реформира , не да се влиза или излиза , това да не ти е баничарница!
    Ако не си разбрал - призовавах за по-активна позиция , не за излизане. Когато нещо не ти харесва най-лесно е да се фъцнеш и да излезеш , а да го промениш си иска бачкане.

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  13. 13 Профил на Ѡлегъ
    Ѡлегъ
    Рейтинг: 995 Любопитно

    Обама към Саркози:
    -Изненада ме, че Франция гласува за приемането на Палестина в ЮНЕСКО.
    Саркози отговаря:
    - Не мога да търпя тоя ЛЪЖЕЦ Натянаху.
    Обама се съгласява:
    - Пита ли мен, който ВСЕКИ ДЕН е длъжен да си общува с него.




    След този разговор, коментари на тема Израел/Палестина са излишни.

    "Бригада: Наследник" (2012) http://my-hit.ru/film/21273
  14. 14 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Искането може да бъде всякакво - справедливо, необмислено, налудничаво или резонно. Но няма как да бъде "законно", понеже Палестина не е държава по силата на никакви закони. Еврогениите отново не са си взели хапчетата овреме.

    Свобода за Надежда Савченко!
  15. 15 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    До коментар [#5] от "EREBUS":
    А може би някой някъде (например в Либия и/или Азербайджан) е поемал ангажименти в името на петрола и газа

  16. 16 Профил на prim
    prim
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#12] от "Hello Niki":
    Че каква е разликата в изтребването на сума ти хора през комунизма и в това демократично време сега.

  17. 17 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#11] от "prim":

    Пе4е се гу'син на4алник Пе4е се!


    В Москва замислят Евразийски съюз с България

    http://dnes.dir.bg/news/nato-vladimir-putin-slavjani-ruskata-armia-evraziyski-sauz-9934984

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  18. 18 Профил на liubopitkovski
    liubopitkovski
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Интересно дали се замислят всички които пишат срещу Палестина, ако България се бореше за независимост в момента дали Ботев и Левски нямаше да бъдат категоризирани като терористи? Който се освободил - освободил. Който крал - крал... Важното е да се запази статуквото.

  19. 19 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Весело

    До коментар [#17] от "Дива селянка":

    Те тия в москва какви ли не ги замислят , ама нито някой тях ги пита , нито пък те питат някого. Мислители са големи те , философи так сказать

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  20. 20 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#17] от "Дива селянка":

    Стара тяхна приказка, още от предкомунистически времена, та през Сталин и до ден днешен. Евразийският буламач не е нещо, което се замисля напоследък. Потърси, прочети и виж. И "мъдри" учЕни, и "изтъкнати" лингвисти, и "печени" историци десетилетия наред са се занимавали с тази дивотия в Русия. На приливи и отливи, както обичат да казват футболните коментатори.

    Колкото България ще стане част от Евразийската клоака, толкова и някой ще обърне внимание на поведенческите девиации на евродепутатите във връзка с Палестина и ООН. Дори и държавите, изпратили ги в ЕП, няма да им обърнат внимание, да не говорим за САЩ или Израел.

    Свобода за Надежда Савченко!
  21. 21 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#19] от "Hello Niki":

    Абе Ники,ти ли ще кажеш кой да кара влака? ЕС фалира ,а Русия си има ресурси поне. А ние нямаме нотинг. Което хи4 не е харашо .

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  22. 22 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Весело

    До коментар [#20] от "GogoPG":

    Хашек има много забавни есета по повод идиотските панславистки мераци на северноазиатците.

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  23. 23 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#20] от "GogoPG":

    Абе в4ера Меркелката и един поляк не предлагаха ли на Русия безвизов режим с ЕС? Интересно защо? Да не е хлътнала по Путин нещо? Или щото Германия глътна вода и тръгна към дъното та гледа да се сложи на Русланд

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  24. 24 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#21] от "Дива селянка":

    Аз. Европа не е фалирала , а изпитва трудности , защото все още се управлява от участници в Май '68 или техните чеда (докато не ги разкараме). А раша има ресурси (крайна величина) , но няма мозък и няма бъдеще. Пък ние имаме много повече от това , което се опитвате да ни убедите от 65 години насам , много повече.

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  25. 25 Профил на prim
    prim
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Абе направо трябва да се замислим върху политиката на Русия. Абсолютно съм съгласен,че доста добре стои на политическа сцена,и ЕС трябва да наблегне на повече диалог с нея отколкото да се занимава с Малко по далечни страни.
    До коментар [#21] от "Дива селянка":

  26. 26 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#24] от "Hello Niki":

    Убаво. Фанах ти вяра. Оба4е кво ще кажеш за Палестина. Как може САЩ да пре4и на Палестина да влиза в ООН-то,а? Особено след като ни накара на колене да признаем протежето и Косово на пъпа на Европа. Палестинците били терористи ,а АОК и Та4и са майка Тереза-само кормят хора и то православни.

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  27. 27 Профил на marsena
    marsena
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    Тия от ЕС съвсем са затънали в дебилизъм и старческа сенилност.
    Може ли да се признава държава, чието управление не признава друга държава, член на ООН и иска да я унищожи?
    Аман от тъпанари.

  28. 28 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#26] от "Дива селянка":

    Аз нямам нищо против признаването на Палестина. Когато изпълнят условията , които да ги направят достойна за признаване страна. Да се откажат от идеята да унищожат Израел , да спазят резолюциите от 47-а , да се ражграничат от тероризма и да се поместят в границите , които са им отредени. Да забравят безумната идея за столица в Йерусалем и пак да кандидатстват , този път като нормална държава , а не като пара-терористична организация.

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  29. 29 Профил на Diva
    Diva
    Рейтинг: 519 Неутрално

    [quote#28:"Hello Niki"]Да се откажат от идеята да унищожат Израел , да спазят резолюциите от 47-а , да се ражграничат от тероризма и да се поместят в границите , които са им отредени.[/quote]
    Глюююпости,дарагой френд Ако трябва да забранят някой ,който иска да унищожи Израел първо трябва да замразят самия Израел. Първо защото има ето тези в Израел:

    http://www.nkusa.org/

    А и защото Израел не признава и не спазва нито една резолюция или решение на ООН.

    Изчезващ вид под опеката на БКХ. Гледаш и не бараш :)
  30. 30 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Държава, представяща палестинците, в ООН има отдавна. Казва се Йордания.

    Бившият британски мандат Палестина (образуван след разпадането на Османската империя след WWI) се разбива на две части
    1. по-малката става днешен Израел
    2. по-голямата става днешна Йордания
    Днешна Йордания е бившата Трансйордания (Transjordan). И повече от половината от населението и са палестинци.

    Ако палестинците не припознават Йордания като своя държава, що не се дърлят и с Йордания, също както се дърлят с Израел? Ако пък припознават Йордания като своя(та) държава, къв им е проблемът?

  31. 31 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#29] от "Дива селянка":

    То луди има навсякъде , но политиката на държавата Израел не е това. И не изпълняват последвалите 47-а година резолюции , които пък арабите отказват да спазят. Самото създаване на Израел е свързано със създаването на арабска държава на мястото на това , което сега наричат Палестина. Арабите обаче не искат такава и палят няколко войни , които ГУБЯТ а после врънкат ООН-ето , че не било честно. Колкото и да са неприятни евреите в този конфликт ТЕ са правата страна.

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  32. 32 Профил на prim
    prim
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#31] от "Hello Niki":

    Ау Мамо.МАико мила.АМ че тия от Хизраел,каква ти политика вдят.Те изобщо нямат политика .Ха сега да видим защо това племе е гонено още от дълбока древност.Ха да се замислим каква е омразата през втората световна воина.Аууууууу,забравих,че маи са във всички правителства.Е по едно човече,хама израилитянче.Оф тези пичове маи се бъркат във всяка една политика,Пък после отде да имат вина.

  33. 33 Профил на bette
    bette
    Рейтинг: 740 Любопитно

    До коментар [#27] от "marsena":

    евродепутатите са социалисти, по простата причина, че за европарламент се гласува слабо, а както показва българският опит, гласуват под строй само БСП

  34. 34 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Любопитно

    До коментар [#32] от "prim":

    А Баба Ванга кво мисли по въпроса за евреите и палестинците? Не си ли контактувате?

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  35. 35 Профил на prim
    prim
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#34] от "Hello Niki":

    То на баба ти Ванга мястото не и е в тази тема.

  36. 36 Профил на Hello Niki
    Hello Niki
    Рейтинг: 520 Весело

    До коментар [#35] от "prim":

    Мястото за конспираноични и антисемитки теории също не е тук , да не беше започвал.

    Грешка е да се даде власт на простите чобани и обирджии на мандри , всичко друго е леко объркване.
  37. 37 Профил на prim
    prim
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#36] от "Hello Niki":

    И кое му е антисемитското което съм започнал.

  38. 38 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1764 Неутрално

    В Брюксел, тотално изтрещяха и "с ума сошли",както казват руснаците!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  39. 39 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    [quote#18:"liubopitkovski"]
    Интересно дали се замислят всички които пишат срещу Палестина, ако България се бореше за независимост в момента дали Ботев и Левски нямаше да бъдат категоризирани като терористи?[/quote]
    А ти замислял ли си се дали Ботев и Левски са слагали бомби в турски училища, детски градини и т.п. И дали са убивали масово цивилни турци?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  40. 40 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2127 Весело

    [quote#24:"Hello Niki"]Аз.[/quote]
    Ай стига си карала веке:

    http://youtu.be/uQwjojvRNI4

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  41. 41 Профил на ghp
    ghp
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Защо,когато на един евреин му кажеш ,че не е прав/по какъвто и да е въпрос/,веднага получаваш отговора-антисемит?
    Защо така уважаеми "ХЕЛОУ НИКИ"?Ако споменеш и крематориумите ще бъдеш абсолютно убедителен!

  42. 42 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#666:"Публикация"]Европейският парламент настоя САЩ и Европейският съюз да отговорят на "законното искане" на палестинците да бъдат представени като държава в рамките на ООН.[/quote]

    Хахаха, те им отговориха вече - с НЕ!

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  43. 43 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#31:"Hello Niki"]Колкото и да са неприятни евреите в този конфликт ТЕ са правата страна. [/quote]

    Ми изобщо пък евреите не са "неприятни", точно обратното - единствени те "демократизират" дивите околни племена, и ги вкарват в правия път - това дори е благородна мисия, прочистване местноста от паразити и облагородяване на околната среда, хахаха....

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  44. 44 Профил на kolokot
    kolokot
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#9:"otezprokopii"]Палестинците преди да се натискат да са сред Белите хора да скъсат всички връзки със Хамас. Не може държава с международно признание да поддържа връзки с терорестични организации.[/quote] - а каква е дефиницията ти за тероризъм? Имаш ли таква или повтаряш това което промивачите на мозъци ти казват.

  45. 45 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1316 Весело

    След по еврейски тънкия ход на Махмуд Абас (братчеди са все пак - по библейско време спорта им е бил, кой от братчедите да се нагнезди на ново пасбище и да изпревари животновъдите от другия род) . Та след молбата на Абас за признаване, разстановката на полюсите в Европа бе:
    (1) За признаването на Палестина в ООН:
    Франция (вносител на предложението), Белгия, Люксембург, Испания, Португалия, Гърция
    (2) Близо до признаване (със забележки) :
    Швеция, Малта, Финландия
    (3) Против признаване:
    Великобритания, Италия, Чехия
    (4) Разкрачена позиция по признаването:
    България – еврейчето от рода на комунистически ченгенца и доносници Ники Младенов и по съвместителство - поредно малоумно недоразумение във външно министерство казал, че Палестина сме я признали още 1988г, обаче той не бил съгласен.
    Сетне пък на 31 Окт 2011г ЮНЕСКО прие Палестина за пълноправен член с 107 гласа "за", 14 "против" и 52 въздържали се държави. Само САЩ и частично Канада спряха вноските си. С което не постигнаха нищо повече от задълбочаване на собствената си самоизолация.
    И сега вече РЕЗОЛЮЦИЯ на ЕП за признаване ПРЕДИ преговорите на Европа със САЩ по признаването.
    Има ли да каже нещо някой от извънредно твърдо сигурните, че ЕС ще даде заден ход под натиска на САЩ и многобройните совалки на Нетаняху, дето броди месеци наред кат един призрак из Европа ?
    Въпросът с признаването на Палестина е ясен.
    Но това е само детайл от картинката от по-горния пласт.
    От долу все повече избива реалнаостта – Европа вече неще да бъде окупационна зона на САЩ. Втората световна война свърши с падането на Берлинската стена. В Европа останаха няколко американски троянски магарици, дето още си предоставят териториите за американски бази, но и там работата отива към доизживяване.
    Защото за Европа:
    - Плашилото - комунизъма, дебнещ от степите го няма вече.
    - Плашилото - червената армия, дето искала да марширува по "Унтер дер линден" и други улици и сокаци я няма на Дунава.
    - Плашилото - който е против Исраелския произвол в Близкия изток е долен антисемит, и ще бъде обвинен, че не признава холооста не хваща вече дикиш и предизвиква само насмешка.
    Това е положението в Европа - след завършека на 60-годишната денацификация идва и края на 60-годишната ционификация.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  46. 46 Профил на kapitalist
    kapitalist
    Рейтинг: 448 Любопитно

    Бе нека имат държава бе, колкото и смешна да е тя. Ние, като сме Булгаристан, те що да не са Палестиностан. Нека мирнат и сами си развиват племенните изостанали мозъци вътре. Като нас. Какво толкова ги хокате. То с тая бързоскоростна глобализация, границите /териториални, законови, езикови, пазарни/ и без това ИЗЧЕЗВАТ.
    В противния случай, може да се окаже, че един ден е дошъл моментът за обединение, но те предния вече са се избили до крак!?...

  47. 47 Профил на nabliudatel111
    nabliudatel111
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Палестина отдавна трябваше да са в ООН, като суверенна държава. Много преди Израел. Нищо против за суверенна еврейска държава, но исторически погледнато прецаканите са палестинците. Хамас е само предтекст за лобито в САЩ, то те и си го създадоха, като Бин Ладен, Талибаните, Никарагуа, Виетнам, Корея, Афганистан и безброй други, сещате се. Разбирам ги като хегемония, нямат избор, поне не са п...и като фалшивия ЕС. Без да обидя никой.Мое мнение.
    П.с. до редактора: и след тази изчерпателна регистрация за коментар в тази полицейска държава до колко коментарите могат да бъдат безпристрастни?

  48. 48 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 627 Неутрално

    В Европа е пълно със социалисти и комунисти.
    Тъй като, за добро или лошо, по-голямата част от континента не е преминала през етапа на "развития социализъм".
    От който етап ние не можем да излезем вече 22 години.
    Въпреки "неистовите усилия" на управляващите ни червени, жълти и всякакви други мафиоти.

  49. 49 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2047 Неутрално

    Тия в европарламента май са се взели на сериозно, а?

    Представителна извадка на българските евродепутати говори, че там заседават няколко пачаври, мутра, нацистче и мръсно червено ченге. Да ви кажа, голем късмет е, че въпросният парламент е само говорилня, инак сме я загазили яко.

  50. 50 Профил на Алекс
    Алекс
    Рейтинг: 583 Любопитно

    До коментар [#7] от "Hello Niki":

    Добре бе толкова прости намясто и адекватни коментари пише човека, откъде и защо са всички тея минуси!??! Кво, вие всички останали сте АДСКИ доволни, че докато парите от данъци ЯВНО не стигат, цялата европейска бюрокрация вместо да се занимава с този очебиен вътрешен проблем се занимава с Палестина и ООН?!!

    Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK