Европарламентът призова за международно разследване на убийството на Немцов

Европарламентът призова за международно разследване на убийството на Немцов

© Reuters



Убийството на руския опозиционен лидер Борис Немцов изисква независимо международно разследване, заявиха евродепутатите в резолюция, гласувана днес, съобщи пресслужбата на европарламента. "Това е най-значимото политическо убийство в съвременната руска история", добавиха те, изразявайки притеснение, че пропагандата на Кремъл превръща Русия в "държава на репресии, на език на омразата и на страх".


Евродепутатите призоваха за независимо международно разследване на убийството на руския опозиционен политик Борис Немцов, който събираше доказателства за руска намеса във войната в Източна Украйна и беше убит само два дни преди да поведе протестна демонстрация.


Те отдават дължимото на Немцов като човек, посветил живота си на една по-демократична, просперираща и отворена Русия и на изграждането на силни партньорски отношения между Русия и нейните съседи.




Депутатите осъдиха факта, че някои членове на ЕП и дипломати, които искаха да присъстват на погребението на Немцов, не бяха допуснати в Русия.


"Русия се движи в посока, обратна на действащата демокрация", заявиха членовете на ЕП, които призовават Кремъл да спре "натиска, репресивните действия и заплахите" срещу опозиционните лидери, гражданското общество и медиите, както и да освободи политическите затворници като украинския военен пилот Надежда Савченко и естонския полицейски служител Естон Кохвер.


Депутатите осъдиха също отказа на Русия да сътрудничи с международното разследване във връзка със свалянето на полет MH17 на Малайзийските авиолинии над Украйна през юли 2014 година.


Депутатите изразиха подкрепата на парламента за демократичните сили в Русия и призоваха Съвета да ангажира 28-те страни членки за по-силно и единно послание относно правата на човека и необходимостта да се сложи край на репресиите срещу свободата на словото и на събиранията в страната. Необходима е още по-силна програма и по-голямо финансиране в подкрепа на руското гражданско общество в Русия и окупирания Крим, добавиха депутатите.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (177)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Главният заподозрян е нисък, плешив, комплексиран и доста опасен Започва с "П" и завършва на "уйло".

  2. 2 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    Много правилно решение!

    Не можеш да очакваш от престъпника да се саморазследва и самоосъди.

    Русия на Путин е тоталитарна държава с нулево международно доверие. Отделен въпрос е, че кремълските нацисти няма да позволят на независим международен орган да разследва престъплението им, но това само допълнително ще ги инкриминира.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Европейският парламент нищо не може да изисква, защото не се намира в никакво отношение с руската държава.

  4. 4 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 4335 Неутрално

    "Европарламентът призова за международно разследване на убийството на Немцов"
    –––––––––––––––––––––
    Аз, като еврогражданин, призовавам Международния трибунал в Хага да пуска заповедта за арест на името на Володимир Володимирович Путин.
    Както и да позволят задържането да се извърши и от "ловци на глави".
    Убеден съм, че мераклиите са милиони...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  5. 5 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Добро предложение, но диктатурата на Путаран едва ли ще бъде съгласна....те едно си знаят-чеченците са виновни....

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    "... някои членове на ЕП и дипломати, които искаха да присъстват на погребението на Немцов, не бяха допуснати в Русия..."

    Коментирайте, мурзилки.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    Това разследване трябва да се води в Хага. Задено с разследването на убийствата на Анна Политковска, Литвиненко, отравянето на Юшченко, анексията на Крим, войната в Чечения, войната в Украйна и още много престъпления срещу човечеството и мира.

  8. 8 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    До коментар [#4] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":

    Не се знае дали е жив. Според Медведев Владимир Владимирович е починал.
    http://www.unian.net/world/1054489-putin-ne-budet-uchastvovat-v-kollegii-fsb-rf.html

  9. 9 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Руското разследване приключи. Немцов се е самоубил.

    The best way to predict the future is to invent it.
  10. 10 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 695 Весело

    Вчера снеха имунитета на руското недоразумение Станишев, днес приеха резолюция против режима на фюрерчето Путин...
    Европейския Парламент започва да ми харесва!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  11. 11 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 729 Неутрално

    [quote#8:"spiegel"]Не се знае дали е жив. Според Медведев Владимир Владимирович е починал. [/quote]

    В санаториума, при тавариш Янукович. Six feet under.

    The best way to predict the future is to invent it.
  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#7:"spiegel"]Това разследване трябва да се води в Хага. Задено с разследването на убийствата на Анна Политковска, Литвиненко, отравянето на Юшченко...[/quote]

    Западът, цивилизованият свят твърде дълго проявяваше мекушавост към московския нацистки режим. Всички знаеха, че в Русия се извършват политически убийства, че се отстраняват неудобни журналисти, независими интелектуалци; че Москва поддържа агентура в практически всички западни столици. Но Западът не искаше да дразни мечката - груба грешка.

    Мисля, че през последната една година Путин мина всякакви допустими граници в нахалството си и сега е payback time.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на skrita_sila_m
    skrita_sila_m
    Рейтинг: 442 Весело

    БЛА БЛА......... кукуриго петльо

  14. 14 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1645 Неутрално

    Европарламента още не знаят какво беззаконие и терор цари в териториите на ДНР. Аз лично познавам една жена от Ясиноватая дето я биха публично на площада в Донецк и знам за втора жена изчезнала някъде из подземията на Донецк през септември 2014.

    подпис
  15. 15 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1645 Гневно

    До коментар [#3] от "wallenstein":
    "Европейският парламент нищо не може да изисква, защото не се намира в никакво отношение с руската държава."

    Прав си. Европарламентът обаче може да създаде европейска армия.

    подпис
  16. 16 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2221 Неутрално

    До коментар [#12] от "Norman Granz":

    На нормалните хора не им се иска да вярват, че имат работа с диктатор, но Русия се превърна в тоталитарна държава още през 2000-2001 с пълния контрол върху големите медии, с установяването на фактически еднопартиен режим и с вземането на икономиката на ръчно управление от Кремъл. Под паравана на "борбата с тероризма", уж като съюзник. Тогава можеха да се справят с амбициите на Путлер с по-малко разходи и жерти, днес може с повече, утре - с неизмеримо повече.

  17. 17 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 881 Разстроено

    Ако Западна Европа не беше оставила другарят Сталин да извърши чрез своите наемници най-бруталните политически убийства в страните от Източна Европа,сега резолюциите им щяха да имат по-голяма стойност.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  19. 19 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4622 Неутрално

    До коментар [#18] от "Репей":

    Няма такива. Стига лъга.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#4] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":

    При добро заплащане и Кадиров ще се навие...

    Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 982 Весело

    До коментар [#4] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":

    аз също като европейски гражданин пък призовавам Барак Хюсейн Обама и Петро Порошенко да ги затворят заедно до като се изяснят по между си

    гошо
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  27. 27 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Ето и портрет на подбудителите, организаторите и извършителите на описаните престъпни действия. Гледам да не се губи време в догадки. http://www.dnevnik.bg/shimg/zx450y250_2484481.jpg

    Задължително е ОССЕ да разположи военни наблюдатели по цялата руско-украинска и руско-белоруска граници. То от отпускари пропищяха всички съседи на Бабушката.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  28. 28 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 2435 Весело

    ,,Европарламентът призова за международно разследване на убийството на Немцов,,

    Ей вие от Европата, ко са навирате във вътрешните работи на нашите освободители. Когот си искат него ша трепат, а друг е въпросът ако навън нещо, ама и за там има оправдание, че трепат за да освободат света, нали са освободители

  29. 29 Профил на Реформатор Пръмов
    Реформатор Пръмов
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Почнете от убийството на фамилия Кенеди.

    Хем е по-значимо,
    хем пък и организаторите са същите.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  31. 31 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 225 Неутрално

    РФ е суверенна и независима държава и като такава никой няма право да и се меси във вътрешните работи!

    Същото важи и за всички други суверенни и независими държави!

  32. 32 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#9:"EU defender"]Руското разследване приключи. Немцов се е самоубил[/quote]
    Сигурно искаш да кажеш че са го самоубили?

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  33. 33 Профил на Реформатор Пръмов
    Реформатор Пръмов
    Рейтинг: 497 Неутрално

    В началото, когато Сноудън избяга
    бяхте се гипсирали от страх и от ужас.

    Не бяхте уверени, какво точно знае и докъде е проникнал.
    Известно време бяхте застинали в паническа поза.
    Никакви атентати, никакви убийства, никакви "ал кайди".

    Лека-полека се поотпуснахте.
    Стана ясно, че все пак не е стигнал до най-съкровенните тайни.
    И пак я подкарахте както си знаете.
    До следващата издънка...

  34. 34 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#3:"wallenstein"]Европейският парламент нищо не може да изисква, защото не се намира в никакво отношение с руската държава. [/quote]
    Случва се, не често, и ти да си прав.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  35. 35 Профил на Реформатор Пръмов
    Реформатор Пръмов
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#32] от "Magen David":

    Моше, произнеси се и ти.
    Където се заговори за подмолни и подли убийства,
    не по-късно от пет-шест минути се появявате и вие.

    Специалисти със опит сте в тази сложна материя.
    Хубаво е да чуем и мнение на експерта.

  36. 36 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#34] от "Magen David":

    И ти понякога имаш проблясъци на логична мисъл.

  37. 37 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#35] от "Реформатор Пръмов":

    Мдаааа...как беше основополагащият еврейски принцин, око за око и т.н.

  38. 38 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#33:"Реформатор Пръмов"]когато Сноудън избяга
    бяхте се гипсирали от страх и от ужас.[/quote]
    Да те светна, ама тихо, само за теб. Откакто Сноудън им пробута тонове дезинформация, москалите нямат един полезен ход. Гледай само, като се измъкне какви почести и медали ще има. Петорна игра, нали знаеш. Шшшшшт тихо. Трай си.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  39. 39 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 4335 Неутрално

    [quote#25:"гошо"]аз също като европейски гражданин пък призовавам Барак Хюсейн Обама и Петро Порошенко да ги затворят заедно [/quote]
    Гоше, Обама и Порошенко споделят същите ценности, каквито споделя и Европа, затова са наложени санкциите.
    А ти си европейски гражданин толкова, колкото и безимунитетния ти шеф станиШеф...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4622 Неутрално

    [quote#33:"Реформатор Пръмов"]В началото, когато Сноудън избяга
    бяхте се гипсирали от страх и от ужас.[/quote]
    Сноудън е жалка пешка и предател на страната си. Мислеше, è в Росссия ще направи кариера, а сега драпа да се върне в САЩ, макар и на цената да лежи в американски затвор.

  42. 42 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 559 Любопитно

    [quote#20:"Репей"]Този кадър вероятно е правен на фотошоп, нал тъй? [/quote]
    Едната от уж изгорените се оказа порнозвезда.
    "Според изображението тя е била запалена жива от нацистите от „Десен сектор". Всъщност обаче става дума за трансджендър порноактрисата Бейли Джей, която вероятно дори не знае за замесването си в конфликта, а снимката е взета от нейна публикация в сайта Vine."
    Друга пък, уж изнасилената и убита с брадва от украински военни медицинска сестра Саша Серова, също се оказа действаща порнозвезда на име Саша Грей.

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  43. 43 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    [quote#30:"Репей"]Абе не знам дали аз или точно ти коментираш ЕДИНСТВЕНО под новини, свързани с Русия.
    [/quote]


    И аз, и аз пиша само за Русия! Но за Русия ми харесва за нея пиша. Колкото до европеиския парламент, ще пиша извънредно! Взели са правилно решение за друго разледване, извън намесата на малката табуретка, за да се изясни убийството на Немцов на целия свят!

    Имало едно време ссср...
  44. 44 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4622 Неутрално

    [quote#31:"rurade"]Същото важи и за всички други суверенни и независими държави[/quote]
    Чудесно! Значи това важи и за Украйна. Защо тогава Росссия се меси там?

  45. 45 Профил на Gordon Freeman
    Gordon Freeman
    Рейтинг: 559 Любопитно

    Нова версия за организатора на убийството на Немцов
    http://www.dnes.bg/iztochna-evropa/2015/03/11/nova-versiia-za-organizatora-na-ubiistvoto-na-nemcov.257015

    Ceterum censeo Russianem esse delendam
  46. 46 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#33:"Реформатор Пръмов"]В началото, когато Сноудън избяга
    бяхте се гипсирали от страх и от ужас.[/quote]

    Към кого се обръщаш, свирчо?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  47. 47 Профил на Rozalina
    Rozalina
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#33:"Реформатор Пръмов"]Стана ясно, че все пак не е стигнал до най-съкровенните тайни. [/quote]
    Да, добре че сноудън не беше разбрал, че сме рептили и управляваме света с хаарп и паста за зъби, иначе щеше да стане лошо.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  48. 48 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#47:"Rozalina"]Да, добре че сноудън не беше разбрал[/quote]

    Сноудън НИЩО не е разбрал. Затова ще остане в историята като един дребен ренегат, за когото и бившите, и сегашните му работодатели имат ЕДНАКВО мнение.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  49. 49 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1795 Неутрално

    До коментар [#4] от "Депутат 241 - Майдан в Москве'2015":


    [quote#4:"Депутат 241 - Майдан в Москве'2015"]Аз, като еврогражданин, призовавам Международния трибунал в Хага да пуска заповедта за арест на името на Володимир Володимирович Путин. [/quote]
    Предполагам че издирваното лице ще се укрие и няма да изпълни тази заповед, затова да му бъде забранено да преминава границите на всички нормални държави - "персона нон грата" и да бъдат заблокирани неговите и на приближените му парични сметки в тези държави.
    Ако си спомняте, навремето един шах изгоря с повече от милиард.

  50. 50 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#4:"Депутат 241 - Майдан в Москве'2015"]Аз, като еврогражданин, призовавам Международния трибунал в Хага да пуска заповедта за арест на името на Володимир Володимирович Путин. [/quote]

    Еми внеси си молбата по съответния ред. Съдът ще я разгледа.

  51. 51 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#50:"_imir"]Еми внеси си молбата по съответния ред.[/quote]

    Вие и за Милошевич мислехте, че е недосегаем, понеже Москва била зад него.

    Какво става с Милошевич, нещо не се чува напоследък...?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  52. 52 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Депутатите осъдиха също отказа на Русия да сътрудничи с международното разследване във връзка със свалянето на полет MH17 на Малайзийските авиолинии над Украйна през юли 2014 година.
    =======
    Ново двайсе.

  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#52:"_imir"]Ново двайсе.[/quote]

    Накрая келнерът винаги носи сметката, тавариш.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  54. 54 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7562 Неутрално

    "Русия се движи в посока, обратна на действащата демокрация".
    Колко време ви беше необходимо,докато го разберете.Путин демократ,това е най-голямата фантазия.

  55. 55 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3533 Неутрално

    Вие не разбрахте ли,че Путин разглежда Европа и САЩ като врагове бе.Каквото и да искате няма да ви обърне никакво внимание или ще го направи да изглежда като фарс.

  56. 56 Профил на Птеродактиль Северномонгольский
    Птеродактиль Северномонгольский
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    За всички нормални хора е пределно ясно, че джуджето върна Рассия обратно в ерата на северноазиатския деспотизъм и диващина. Остана ли изобщо противник на Путлер, който да не си е заминал от този свят или да не е зад решетките?

  57. 57 Профил на nikoi
    nikoi
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#29] от "Реформатор Пръмов":

    правилно, а и убийство - трябва да е в множествено число все пак двама братя са гътнати - Джон и брат му Робърт..... Робърт е убит с револвер с 8 патронов барабан, но по Роб е стреляно поне 9 пъти.....

  58. 58 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 605 Неутрално

    ... хм, колкото САЩ шА изпълнАт "зов" за международно разследване на избиването на семейство Кенеди, толкУ и Русия шА го напра'и. Араламбрене.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  59. 59 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    Че те не допускат собствените си хора! Как ще допуснат врага в леговището си?!

    klimentm
  60. 60 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Представители на страни, които не спират да борят Русия с икономически санкции, като ни лук мирисали, настояват за развитие на демократично Гражданско общество в нея ??? ...
    Надявам се, Дневник се чете и от специалисти, които забелязват "инчовия аршин" на подобната метода на хевродемакрацията ...


  61. 61 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 497 Любопитно

    [quote#0:"Статията"]Борис Немцов, който събираше доказателства за руска намеса във войната в Източна Украйна ...[/quote]

    Първоначално се говореше, че доклада-доказателствата за намесата-участието на Русия в гражданската война в Украйна са в компа на Немцов. Ето и доклада-доказателствата на Немцов разсекретени-предоставени от Олга Шорина.

    http://www.eurochicago.com/wp-content/uploads/2015/03/Nemcov_004.jpg

    Доклада-доказателствата на Немцов за намесата-участието на Русия в гражданската война в Украйна са на 1 (един) лист А4 хартия и се състоят от няколко реда написани на ръка.

    Агенция Reuters го побликува, но НЕ може да потвърди автентичността на писмото. Заключенията са ваши!

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  62. 62 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#56:"pterodaktil"]Остана ли изобщо противник на Путлер, който да не си е заминал от този свят или да не е зад решетките?[/quote]

    Mr Peskov was unable to say when Mr Putin would next be making a public appearance...

    Дали не му помагат да бъде канонизиран по-скоро?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  63. 63 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    До коментар [#5] от "InmoInvestments":

    " ... те едно си знаят- чеченците са виновни "


    Чеченците може наистина да са виновни,може те да са натиснали 4 пъти спусъка,но мен ме интересува кой е издал заповедта ! За себе си съм напълно убеден,че тези чеченци са били предварително осъдени и ,че те самите НЕ ЗНАЯТ по чия заповед са действали !
    Едно независимо международно разследване ще хвърли светлина по въпроса . Ако Путаран не допусне маждународни следователи - още по- добре,всички прогресивни хора в белите държави,ще си направят съответните изводи,които няма да бъдат в полза на Инч Хай .
    Поживем,увидем !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  64. 64 Профил на PlamenVarna
    PlamenVarna
    Рейтинг: 1366 Весело

    Евродепутатите ... татите ... татитеее
    Еееевродепутатитеее ...
    ---
    Не можели да разследват политически убийства в Америка, щото Америка не е в Европа.
    Имали желание, ама уви, ядец и дръжки.
    Обаче, понеже Русия е, затуй искали да я разследват.
    По право.
    Тяхно.
    Още по-обаче, ако щяло да има неква даже и нюню американо-неизгодна далавера в поръчителството, щяло да нямало разследване, щото Америка, както много пъти съм ви обяснявал - не е в Европа.
    ---
    Щяло съвсем обаче да възникне опасение от забъркване в главите на евродепутатите, и ако щяло да имало чечено-ислямска връзка. Щото оная предната Чечня беше мааалко по-европейска, а тая днешната хиич не е европейска, а пък ислямската нишка от чечено-ислямска връзка е с доказано американо-саудито-турски произход, съдейки по финасирането на чеченските бомбаджии посвета и у там.
    Вземайки пред вид всичко това, евродепутатите подготвят нова резолюция със силата и действието на закон, който има един Член, както следва:

    Закон за вината за убийството на Немцов.
    Чл.1 И единствен - Путин утрепа Немцов, а това е така, щото е така, а поради това не може да бъде иначе.

    ДОНОСНИК, ИЗПЯ ЛИ СИ "КРАТКИЯ ДОКЛАД" НА МОДЕРАТОРА ? НАТЕГАЧ, НАТЕГНА ЛИ СЕ ПО СТАР КОМУНДЕРСКИ НАВИК ? ЦЕНЗОРЕ, И БАН-а НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПРИКРИЕ ИЗЛАГАЦИИТЕ
  65. 65 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    До коментар [#10] от "Торбалан":

    " Вчера снеха имунитета на руското недоразумение Станишев ..."


    Какво съм пропуснал ? Моля,малко повече инфо .
    Благодаря !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  67. 67 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    До коментар [#22] от "mitko11":

    " При добро заплащане и Кадиров ще се навие "


    Едва ли ... Кадиров е силен с Путлето,иначе ще се намерят чеченци,които да му напомнят за войната в Чечня,където руснаците сравниха със земята няколко десетки села,заедно с жените и децата !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  68. 68 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3157 Неутрално

    [quote#38:"Bulgerman"]Да те светна, ама тихо, само за теб. Откакто Сноудън им пробута тонове дезинформация, москалите нямат един полезен ход.[/quote]
    Продължавай, на път си да направиш пробив в теорията на конспирацията.

  69. 69 Профил на enidet
    enidet
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Като прочетох "международно разследване" та се сетих - абе какво стана с Боинга ?

  70. 70 Профил на alteration
    alteration
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Грешка! Грешка е това говорене и този призив.Гледай сега каква експлозия ще последва от руската пропаганда-"вмешателство","намеса","опит за диктат" .... Това вкарва вода в руската воденица.Разбира се че трябва да има реакция.но не в този вид!Европа смайващо вече 100 години не може да разбере що е то Русия!

  71. 71 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3157 Неутрално

    Това сигурно е някакъв майтап. Не може тези хора до такава степен да са се самозабравили.

  72. 72 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#69:"enidet"]абе какво стана с Боинга ?[/quote]

    Ами падна. Свален от "опълченеца" Стрелков-Гиркин. Що, да не е литнал пак?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  73. 73 Профил на Ливон
    Ливон
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    Колко независим ще бъде органът, който ще разследва Русия? Кой ще бъде разследваният казус? Дали санкционираните руснаци биха били допуснати в Европа или Щатите при подобна ситуация? Бих имала още много въпроси, но те нямат смисъл, ако не се отговори на основният: чие теле търсят европските депутати под вола?

  74. 74 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#73:"livon"]Колко независим ще бъде органът, който ще разследва Русия?[/quote]

    Тавариш, един орган, съставен от представители на 28 европейски демократични държави, със сигурност би бил по-независим от един орган, подчинен пряко на Путин.

    Или може би ти мислиш друго?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  75. 75 Профил на Ливон
    Ливон
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#69] от "enidet":

    Спомням си колко време разследваха в Хага Милошевич. Докато го угробиха. И си свиркат - ни лук яли, ни мирисали! А колкото до "Боинг"-а - ще почакаме още малко, вероятно до октомври. Ако и тогава холандците изиграят "тука има, тука нема" - вече няма кой да ги чака, ще започнат съдебни процесисрещу им!

  76. 76 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#29] от "Реформатор Пръмов":

    Убиецът Ли Харви Осуалд е руски възпитаник. Бил е в СССР и е работил в завод за телевизори в Минск. Така че тази опорна точка не струва.

    Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!
  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    До коментар [#61] от "Müller":

    Това стига ли ти като доказателство?

    http://www.novayagazeta.ru/society/67490.html

    Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!
  79. 79 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#78] от "mitko11":

    Г-н Митко, доказателствата ги събираше покойния Немцов, цял лист е написал с доказателства. Не съм аз. Иначе може да се жалвате на Арменския поп.

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  80. 80 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#77:"livon"]за Русия органите на ЕС са инвалидни [/quote]

    Ама европейските пари са валидни, а?

    Щото иначе ... рублей...

    Е, значи Европа трябва на Русия повече, отколкото Русия на Европа.

    Ако искате да се изолирате от света и само китайците да ви ***ват и да ви се подиграват, be my guest.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  81. 81 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#79:"Müller"]Иначе може да се жалвате на Арменския поп.[/quote]

    Що да се жалваме бе, комуне? Да не са ме мобилизирали мен от Кремъл да стрелям с танк срещу суверенен народ?

    Ние само ви гледаме сеира, радваме се, че затъвате...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  82. 82 Профил на Müller
    Müller
    Рейтинг: 497 Весело

    [quote#81:"Norman Granz"]Що да се жалваме бе, комуне? [/quote]

    Товариш Норман навярно пишете под различни никове? Поста ми беше адресиран до "mitko11" или освен ако не ви е син въпросния господин. Защото не вярвам да сте му адвокат, вече има един тук - logika.

    http://www.zerohedge.com/news/2015-03-11/what-world-addicted-debt-looks

    Цитат - “Ние само ви гледаме сеира, радваме се, че затъвате...“

    The structure of the EU today is based on the Nazi plans published in Berlin in 1942 - Rodney Atkinson
  83. 83 Профил на Ливон
    Ливон
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#64] от "PlamenVarna":

    Като оставим настрана това, че т.нар. Европарламент произвежда (най-малкото в случая) поредното подстрекателство и напън за задълбочаване на противопоставянето с Русия, все по-ясно проличава тенденцията към задълбочаване на кризата в отношенията. В дъното се мярка Молох...

  84. 84 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#82:"Müller"]Товариш Норман навярно пишете под различни никове?[/quote]

    Мисля, че в една открита дискусия имам право да ти отговоря от името на друг участник. Но ... както и да е, виж ми подписа.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  85. 85 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2992 Неутрално

    [quote#69:"enidet"]Като прочетох "международно разследване" та се сетих - абе какво стана с Боинга ? [/quote]

    Свален от руски БУК, с руски екипаж. Последното, следите на екипажа изстрелял ракетата се губят в Россия! Знае се кои са! Другото което се знае е, че Россия прави всичко да прикрие следите им, или са убити, или са с друга самоличност.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  86. 86 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#83:"livon"]поредното подстрекателство и напън за задълбочаване на противопоставянето с Русия[/quote]

    Гага, Европа изтърпя лудия 15 години да й лази понервите и най-после предприе нещо, но ... всеки си тълкува обстановката според чипа в главата си.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  87. 87 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2992 Весело

    [quote#84:"Norman Granz"]Мисля, че в една открита дискусия имам право да ти отговоря от името на друг участник. [/quote]

    На малоумният другар от Коми АССР трябва дълго да се обяснява!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  88. 88 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    [quote#85:"Realist"]Свален от руски БУК, с руски екипаж. [/quote]

    Който по най-ахмашки начин се похвали в нета, и след 10 минути, като разбра каква я е свършил ... изтри хвалбата.

    Хубава работа, ама ... руска.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  89. 89 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1366 Весело

    "Може", ще сподели лилиПутин - и ще извика разследващите на Рамзан, както и спомоществуватели от Казахстан, Беларус, арменския поп (в ролята му на окончателен арбитражен фактор) и от собствения си, езерен кръг лапачи.

    Свобода за Надежда Савченко!
  90. 90 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Е, да. Няма как поръчителят на убийството на Немцов да разследва сам себе си.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  91. 91 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#90] от "Lady Zeppelin":

    Няма ли? В Третия райх полицията е била пусната да търси убийците на Ромел, между другото...

    Свобода за Надежда Савченко!
  92. 92 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 605 Неутрално

    [quote#85:"Realist"]Свален от руски БУК, с руски екипаж. Последното, следите на екипажа изстрелял ракетата се губят в Россия! Знае се кои са! Другото което се знае е, че Россия прави всичко да прикрие следите им, или са убити, или са с друга самоличност. [/quote]
    ... а язе знам и номера на БУК-а... 312... имаше го у клип само седмица по-рано по УНИАН... у колона на украинската армия... после бе сниман кЪ го вози един МАЗ... А най-точното инфо е на Порошенко... един час след падането, офицЯлно сАобщи, че Украйна разполага със сателитни снимки от свалянето...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  93. 93 Профил на Ливон
    Ливон
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#61] от "Müller":

    Голям смях, Мюллер, голяма разследвне! Немцов не беше това, което е Навални. Последният е някакъв уж-трън в петите на руските ръководители, ама го пазят добре, даже не биха му дали да се гръмне. Това наложи евросащисаните спецслужбит да намерят по-лека цел, а Борката беше точно такава - човек на живота, от типа "вземай-бегай", загърбил политическите си мераци (е, служи на пияницата Елцин, стига му) и отдаден на задоволяващ го бизнес (при наличието на оредяващи връзки с обществеността). Появи се украинска връзка-хубавица, той клъвна и замина. Лека му пръст! Но някои веднага решиха да го вдигнат от гроба. Европатати!

  94. 94 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#88] от "Norman Granz":

    ... за сЯ е пълна тишината от разследващите... многозначително си траАт холандците. шА има да чЕкаме още, да кажат к'во сА открилЕ...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  95. 95 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4226 Неутрално

    Може.

    ЕП е законодателен орган на ЕС,
    представляващ цели 28 влиятелни европейски държави.

    ЕС може да натисне евразийския съюз, а евразийският съюз... нататък.

    Санкциите отделно.

    До коментар [#3] от "wallenstein":

    Европейският парламент нищо не може да изисква, защото не се намира в никакво отношение с руската държава.

  96. 96 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    Искането на Европейския парламент за международно разследване е безсмислено.

    Ако в една страна е възможно международно разследване, то не е нужно.

    Ако в една страна е нуждо международно разследване, то не е възможно.


  97. 97 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#91] от "heatseeker":

    "Няма ли? В Третия райх полицията е била пусната да търси убийците на Ромел, между другото..."
    Има, разбира се, но не би трябвало да има.
    А, резултатът от разследването на убийството на генерал Ромел е, че то е обявено за самоубийство. Доколкото знам, той е принуден да се самоубие, за де не страда семейството му.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  99. 99 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#97] от "Lady Zeppelin":

    Да, така е станало. Синът му го описва доста добре в мемоарите си. Самият Ервин пък е бил фелдмаршал, а не генерал.

    Думата ми беше за мъглата от безредици, недоумици, странности и нелогичности, които тоталитарните, както и хардкор авторитарните власти имат навик да пущат около убийствата на неудобни за тях люде.

    Свобода за Надежда Савченко!
  100. 100 Профил на Дръж се Землю шваба те мачка!
    Дръж се Землю шваба те мачка!
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Убийството на руския опозиционен лидер Борис Немцов изисква независимо международно разследване, заявиха евродепутатите в резолюция ....

    Нека си искат, по принцип от Европарламента нищо не зависи, само дават големи заплати за нищоправене!

    Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK