Справочник обобщи 200 социални бизнес практики

Социалните практики на над 200 български компании са обобщени в справочник, издаден от Българския форум на бизнес лидерите. Компаниите участници са обединени около принципите за насърчаване на конкуренцията, прозрачност при плащането на данъците, борбата с корупцията, спазване на Кодекса на труда, социална отговорност към населеното място и квартала, в който работят.

На семинар, организиран от Българската търговско-промишлена палата и Делегацията на Европейската комисия, беше подчертано, че приложението на политиките за социална отговорност е доброволно за компаниите, но се насърчава от ЕС. По думите на Пия Мария Бьоркбака от делегацията това не е допълнителна дейност, с която компанията се натоварва, а начин на управление и организация, в резултат на който се повишава конкурентоспособността на предприятието. Европейската комисия стимулира разпространението на тези практики в трети държави, като ги включва като клаузи в международни договори. Това става и чрез клоновете на мултинационалните компании, които предявяват изисквания към бизнес партньорите там.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK