Франция прави среща за имиграцията, България и Румъния не са поканени

Френски полицай помага на ромско семейство да си събере багажа, след като е било изведено от незаконен ромски лагер във Вилньов-д'Аск.

© Luc Moleux, Reuters

Френски полицай помага на ромско семейство да си събере багажа, след като е било изведено от незаконен ромски лагер във Вилньов-д'Аск.



Франция покани няколко страни - членки на Европейския съюз, на среща на тема "имиграция". Поканата идва докато протича експулсирането на роми, пребиваващи във Франция, обратно в страните им на произход Румъния и България, посочва EUobserver.


Забележително е обаче кои страни няма да присъстват, коментира изданието. Нито Румъния, нито България са били поканени. И двете страни са финалната дестинация на ромите, които в момента Франция експулсира.


"Не сме получавали никаква покана на този етап", призна Михай Сомфалеан, медиен съветник на румънския вътрешен министър.




Списъкът на поканените включва вътрешните министри на Германия, Италия, Испания, Великобритания и Гърция. Канадски представители също са получили покана, а Белгия, която е председател на ЕС в момента, е била прибавена впоследствие към списъка, в чийто първоначален вариант е отсъствала.


Полша не е поканена, въпреки че като голяма страна-членка обикновено участва в срещите на т.нар. Г-6 на вътрешните министри, които се срещат да дискутират теми от правосъдието и вътрешните работи.


Европейската комисия също не е поканена на министерска среща в Париж. Не сме получили покана за участие, не разполагаме с дневния ред и не се предвижда наш представител да участва в срещата, заяви днес говорителят на Европейската комисия Матю Нюман. Предполагаме, че тя се организира във връзка с посещението на министъра на вътрешните работи на Канада по това време в Париж, добави той.


Срещата ще се проведе на 6 септември и няма официален дневен ред, а само широката тема "имиграция". Очаква се тя да привлече голямо медийно внимание особено след последните изказвания на италианският вътрешен министър Роберто Марони, който обяви, че одобрява политиката на Саркози спрямо ромите. Марони каза също, че на срещата смята да повдигне въпроса за автоматично експулсиране на граждани от ЕС, ако не могат да се издържат сами.



Пиер Льолуш, френски държавен секретар по европейските въпроси, заяви, че е учуден на коментари в България и Румъния, които критикуват експулсирането на ромите от Франция, пише в днешния си брой в. "Фигаро".


"Почувствах се леко изненадан на прочета някои коментари, направени от румънски и български лидери, обвиняващи Франция в "депортиране" на ромите, докато това, което правим, е да приложим европейското законодателство за доброволно завръщане на гражданите в техните домове, осигурявайки им финансова помощ, която идва от френските данъкоплатци", коментира Льолуш пред "Фигаро".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (216)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Раковски
    Раковски
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Франция покани няколко страни - членки на новофашистки съюз, на среща на тема "ромският проблем".

    Поканата идва докато протича експулсирането на роми, по заповед на главният новонацист, Саркози.

    Нито Румъния, нито България са били поканени.

    И двете страни са концлагери фабрики за ромите, които в момента Франция подготвя за производство на ароматизатор за нов супер френски сапун.

  2. 2 Профил на Limp Bizkit
    Limp Bizkit
    Рейтинг: 524 Весело

    Всичко това, което се случва в Европа не е правилно. Кой знае, след време май американците пак ще им спасяват посраните задници от някоя нова изцепка стил Хитлер. Няма да им е за първи път. Преди 65 години беше Германия - сега може да е Франция.

  3. 3 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 789 Гневно

    Абсолютни боклуци са тия французи!

    Бедността е справедливо наказание за глупостта.
  4. 4 Профил на toj
    toj
    Рейтинг: 524 Неутрално

    На французите европейските ценности са им скъпи само когато работят за тях!

  5. 5 Профил на mdaa
    mdaa
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Така е, някои ги канят.. други ги гонят.
    Иначе всички са равни. Само че, не на тоя свят.

  6. 6 Профил на shumkarov
    shumkarov
    Рейтинг: Неутрално

    Прочетохте ли статията?
    Става дума за проблеми на "Имиграцията", т.е на идващи мигранти, а не на "Емиграцията"- на изпращането на мигранти.
    Имигрантите се насочват към п-богатите страни, и включително и Гърция са обекти на имигранти.
    Б-ия, Румъния, а и Полша все още не са цел на мигриращи хора.

  7. 7 Профил на robespierre
    robespierre
    Рейтинг: Неутрално

    Прав е # 6. В България, Румъния и Полша няма имигранти, защо да ги канят? Въпросът касае само страните в Западна Европа с много имигранти. Няма защо да псуваме французите. Всеки си гледа своя интерес. И ние трябва да гледаме нашия интерес, а не интереса на мангалите. Стига властта ги е галила, хрантутила и глезотила, нека всеки да си получи това, което е заслужил. Писна ни вече от правата на мангасарите, ние нямаме ли права? Или нашите права се свеждат до това, да им плащаме вересиите и да търпим безобразията им. По-търпелив и робски народ от нас няма. Но и нашето търпение е на привършване.

  8. 8
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:57 на 24/08/2010 от неговия автор.

  9. 9
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:57 на 24/08/2010 от неговия автор.

  10. 10 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1441 Весело

    Типично френско арогантно и надменно отношение.
    Не им прави чест да повтарят стари грешки като игнорират източна европа.
    Френския нос е много вирнат като стане дума за малцинства или някоя друга социална тема, ама като опре ножът до кокала, респ. немския танк тръгне да пресиче Рейн и почват да пеят друга песен, ставайки първи колаборатори и съподвижници. Нашият Гоце и неговото отношение към Русия са еталони за чест и морал в сравнение с дупедавщината на маршал Петен във Франция към Хитлер... чудно как изобщо са се доредили да се водят "страна победител"...най-вероятно с нахалство и арогантност разбира се.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  11. 11 Профил на james1
    james1
    Рейтинг: 352 Неутрално

    "Десни", защо се възмущавате? Какво стана, нали сте вече "едно европейско семейство", трябва да се подкрепяте взаимно?!
    Хахахаха

  12. 12 Профил на registrac
    registrac
    Рейтинг: 352 Неутрално

    "страните им на произход" Ромите се нуждаят от страна на произход в обезлюдената Югозападна гранична зона.
    Без нестандартни решения, БГ и Румъния остават в Отоманската буферна зона на " влияние".

    Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.
  13. 13 Профил на registrac
    registrac
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#6] от "shumkarov":

    Виза в Польшу. Польская виза Шенген
    Для граждан из Восточной Европы и Центральной Азии, все формальности мы берем на себя !
    Служебная, рабочая польская виза Шенген

    Предоставляем пакет документов на получение многократной польской шенген визы И тн ..

    Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.
  14. 14 Профил на uzur
    uzur
    Рейтинг: 466 Неутрално

    ФРАНЦИЯ, ИТАЛИЯ И ЦИГАНИТЕ(РОМИТЕ).КАК СА ИЗГОНЕНИ ЦИГАНИТЕ ОТ ФРАНЦИЯ ПРЕЗ 16 ВЕК.
    http://yphalachev.blogspot.com/2010/08/16.html

  15. 15 Профил на registrac
    registrac
    Рейтинг: 352 Любопитно

    До коментар [#6] от "shumkarov":

    ще се оправим ?

    Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.
  16. 16 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Милият СарКози!
    Пропиля си голяма част от мандата по разни яхти и правейки джогинг по брега на Сена , даде тонове хляб на таблоидите и най-вече се отличи в правенето на НИЩО. А сега в края на дните си в Елисея се хвана за ефтината пропаганда и завземането на територийки от льопенистите...
    Ама яко се е объркал , вече и господа му не може да го спаси...

    Klaatu Barada Nikto!
  17. 17 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    До коментар [#8] от "kolokot":

    Здравей, Мъдри човече!
    Наистина в дискусията би трябвало да се включат и представители на емигрантите, ако организаторите на срещата търсеха някакъв баланс при решаване на проблема.
    Но те не целят това. Те искат да предприемат мерки, с които ние ще бъдем длъжни де се съобразяваме и да приемаме безпрекословно. Като членове на тази съюз, но "втора ръка". Ти търсиш равноправието там, където за съжаление го няма.

  18. 18 Профил на registrac
    registrac
    Рейтинг: 352 Любопитно

    До коментар [#14] от "uzur":
    А как са били осиновени от отоманците?



    Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.
  19. 19 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#17] от "tonitod":

    В никакъв случай не е толкова сложно. Нещастното джудженце Кози се опитва да си угаси димящият задник , гледайки проучванията на общественото мнение. Сега просто се прави , че нещо върши щото не му се излиза от двореца. Просто е видял на къде духа вятъра и е опънал платното. Но доста късно. Не се подиграва само с нас , но и с избирателите си. Толкова е жалък...

    Klaatu Barada Nikto!
  20. 20 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    До коментар [#19] от "My Plague":

    Права си, госпожице!
    Властта започва да му се изплъзва и сега прави всичко възможно да ангажира вниманието на избирателите.
    Но това отношение на "двойните стандарти" е толкова дразнещо.
    Това че държавите на емигрантите не са поканени само показва зле прикрито пренебрежение и презрение.

  21. 21 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 603 Неутрално

    "България и Румъния не са поканени"

    В къщата на обесения не се говори за въже...

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  22. 22 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#20] от "tonitod":

    Което носи гласове , понеже е най-типично френска подлост и надменност. Каквито избирателите - такъв им и президента. Всичко това е дълго премисляно и много точно изчислено , за да бъде именно така , както им допада на гадните франсета.
    Но за голям ужас на джудженцето е твърде закъсняло

    Klaatu Barada Nikto!
  23. 23
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:47 на 24/08/2010 от неговия автор.

  24. 24 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#23] от "kolokot":

    Хехе , току що чух , че някакъв френски поп казал , че се бил молил на бога си Кози да получи инфаркт
    После , типично по френски , се извинил разбира се , но не до край

    Klaatu Barada Nikto!
  25. 25 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1555 Неутрално

    С такъв плужек за външен министър не е чудно, че вече никой не обръща внимание на България.

  26. 26 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 603 Неутрално

    "Марони на срещата смята да повдигне въпроса за автоматично експулсиране на граждани от ЕС, ако не могат да се издържат сами"

    Не може ли и от България "автоматично" да ги експулсираме - в Бангладеш, например, те и без това са си от там?!

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  27. 27
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:37 на 24/08/2010 от неговия автор.

  28. 28
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:36 на 24/08/2010 от неговия автор.

  29. 29
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:36 на 24/08/2010 от неговия автор.

  30. 30 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#29] от "kolokot":

    Много ми харесва чисто християнското желание на другая поп , политическият му противник да пукне , какво по-удобно

    Klaatu Barada Nikto!
  31. 31
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:36 на 24/08/2010 от неговия автор.

  32. 32 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    Дълго провежданата либерална имиграционна политика доведе до там,че искайки да внесем евтина колониална работна ръка,направихме така,че в европейските столици не можеш се размина от имигранти,а местните се изместиха в предградията и избягаха от кражбите,наркотицита е проститутките.
    Сега май е време да се обърне тренда-за това са тия срещи!Франция е една от най-пострадалите!
    Само че май е късно!Пък и доколкото усещам Европа се кани да връща цигани,но не и колониалисти!

  33. 33 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    До коментар [#27] от "kolokot":
    ......Така правя и в частния си живот и have no regrets - "търси а ще намериш"....... Ти си достигнал до определена мъдрост в отношението си към живота!
    Аз мисля, че една държава, която иска и се бори да бъде призната за равноправна от другите се познава по това как приема неблагоприятните последици от различни непредвидени обстоятелства. Житейските борби, свързани с оцеляването са еднакви за всички: несъгласия, конфликти, компромиси. Ако ние покажем, че можем да приемем проблемите като естествен спътник от нашето съществуване и не измерваме благополучието си с отсъствието на проблеми, а напротив търсим начини за разрешаването и, може би ще получим това равноправно отношение към което толкова се стремим.

  34. 34 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    До коментар [#30] от "My Plague":

    Няма по-голямо лицемерие от католишкото/религиозното изобщо/.

  35. 35
    ****

    Този коментар беше изтрит в 08:48 на 25/08/2010 от неговия автор.

  36. 36 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#34] от "faeton":

    Комунистическата религия е дори по-лицемерна , те са "атеисти" , сменили са бога с "народа" и сатаната с "капиталистити"...

    Klaatu Barada Nikto!
  37. 37 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 696 Неутрално

    България и Румъния трябва да се разберат, изплащане на помощи за мангали само на каса в Париж.

    икономист - неграмотник с диплома
  38. 38 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    До коментар [#35] от "tonitod":

    Не. Не работят и не , не допринасят. Но! Те "имат право" , докато новите , ами не. Поинтересувай се за нивата на безработица на второ ,трето и четвърто поколение арабели и негра. Може свят да ти се извие! Мързи ме да ти ги търся , но при отделни групи тя достига до ... 100 (!) процента!

    Klaatu Barada Nikto!
  39. 39
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:47 на 24/08/2010 от неговия автор.

  40. 40 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    До коментар [#38] от "My Plague":
    От думите на мой познати съм останала с впечатлението, че в отслужващата сфера работят само чернокожи. Може би от там идва заблудата ми.

  41. 41 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Разстроено
  42. 42 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    До коментар [#39] от "kolokot":

    Но ти виждаш, че именно това несправяне с проблемите ни поставя в позиция на търсещи, а не изискващи равноправие.
    А нашите проблеми произтичат точно от това, за което ти говориш - липсата на "уважение към себе си, към най близките си, към сънародниците си, към съ-дискутантите"
    Мъдри човече, изглежда ние българите сме отвикнали да водим диалог, да изслушваме другите, да ги зачитаме. Станали сме привърженици на скучен, дразнещ монолог, с който най-често се оправдаваме!



  43. 43 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    До коментар [#35] от "tonitod":

    Опитват се да работят,някои от тях.Голяма част не успяват да намерят работа!
    А тези,които все пак работят обикновено са на ниски позиции и се задържат там дълго.
    Дори да се доквалифицират-пак са на по-ниски позиции от местните!
    Това ги радикализира и никак,ама никак не допринася за социалната стабилност!
    Особено недоволни са второто и трето поколение колониалисти.
    Те са видели и две и двеста,както се казва и искат повече,но не го получават!
    Социалните катаклизми тепърва предстоят!Европа търси отговор на проблема!

  44. 44 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Весело

    До коментар [#43] от "faeton":

    Съгласих се!
    Малката госпожица ми откри заблудата, в която неволно съм изпаднала

  45. 45 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    До коментар [#10] от "NPaine":

    Веднъж и аз да съм съгласен с франсетата. Имат проблем, търсят му решение. Викате да ни поканят. За чий? Като нашата оферта е очевидна - вземете ги всички. Да ама те си имат бол мангали от бившите колонии. За какво са им нашите?
    Просто ние не трябва да се връзваме на всякакви идиоти дето щели да се оплачат на Господ ако не храним мързелите, те и бандити. Ми да им спрем хранилката, неможещите нищо да мрат от глад, останалите ще станат хора за нула време.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  46. 46
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:37 на 24/08/2010 от неговия автор.

  47. 47 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#45] от "Цецо":

    За разнообразие франсетата са идиоти. Кво ще правят когато мангалите пак се върнат на екскурзия? Тоя път по хилядарка ли ще дават? Или ще пробват да ги интегрират? А бе пълен идиотизъм. Кой ще си спомни за онази приказка дето още се учи в родните училища? Ма в началния курс. За "Който не работи не трябва да яде" говоря. Как я мразят разните малоумни организации.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  48. 48 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#43] от "faeton":

    За това пуснах двете видеа. Никой нормален работодател не би наел никого от тези , които са заснети на клиповете , за нищо. Обаче тях няма на къде да ги депортират понеже са "французи". За това Кози е намерил лесното - като не може да реши проблема с изродите , го заобикаля правейки показни депортирания на мангали , които МОЖЕ да депортира. Само че изродите от клиповете са милиони , а нашите мангали хиляди , кого си мисли , че може да заблуди не ми е ясно , но човека опитва...

    Klaatu Barada Nikto!
  49. 49
    ****

    Този коментар беше изтрит в 08:47 на 25/08/2010 от неговия автор.

  50. 50 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    До коментар [#43] от "faeton":

    Ъхъ. Има и такива. Дето искат да работят. Те и работят. Мога да ти разправя интересни истории. Само дето болшинството не иска да работи. Ай да не е болшинството, но са прекалено много. Щото и без да работят получават. И си краднат, а ако ги подгони някой скача племето маймуни. И ако полицията се намеси, свинете са репресирани. На расова основа. Бе що тия дето бачкат не протестират? Ай сиктир с тъпотии. Бандита си е бандит, пък ако ще целия му род да трябва да е в пандиза. Включае невръстните. Които човекоподобните с удоволствие използват за престъпна дейност.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  51. 51 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#48] от "My Plague":

    Ами сарко е популист. Лъже тъпите си избиратели. Може и да успее. Щото тая с интеграцията не им се удава. Но пък нас ни учат ли учат. Що не ни покажат?

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  52. 52 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#48] от "My Plague":

    Ако някое нежно левичарче се обиди понеже наричам изродите изроди , ще му споделя една малка тайна - смятам изродите за изроди и не ме е срам да ги наричам с името им.

    Klaatu Barada Nikto!
  53. 53 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    До коментар [#47] от "Цецо":

    В България се получава едно много странно противоречие. Може и да Ви учудя, но голяма част от ромите, които познавам /а аз познавам доста/ работят - берат билки, гъби, орехи, изкупуват агнета и кожи, свирят по заведения, извършват дърводобив с катъри в горите. И за това им се заплаща - вярно, не много. А те вместо да внасят някакви данъци и да се осигуряват, се редят за социални помощи, защото никъде не фигурират като работещи.
    Да не мислите, че служителите от социалните служби не знаят!?! Но тези хора работят в така наречения сив сектор, в които всичко трудно се проследява, а още по-трудно се доказва.

  54. 54 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Весело

    До коментар [#52] от "My Plague":

    Не ме шашкай с тези клипове!
    Пусни нещо изискано!

  55. 55 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    До коментар [#48] от "My Plague":

    Италианската идея за автоматично експулсиране на граждани на ЕС,които не могат да се издържат сами няма да реши проблема!
    Първо-защото е дискриминационна по отношение на европейските граждани.Тук става въпрос предимно за роми наистина,но не само!Защо едно младо бяло източноевропейско семейство,което е решило да емигрира и работи някъде в ЕС да не бъде подпомогнато в началото?Докато стъпи на крака!
    Защо го приравняват с ромите,които нито имат образование,нито ценз за работа?
    А колониалистите с години получават социални помощи без да работят!

  56. 56 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Любопитно

    Не разбирам позицията на тук изказалите се! Ами представете си, че нас ни нападнат цигани от Румъния, примерно. Заселят се някъде 10-20 хиляди, не работят, крадат, просят и замърсяват, тогава пак ли ще претендирате за толерантност и спазване на законите за свободно предвижване на европейските граждани.
    Мисля си, че целият този шум е, защото медиите прекалиха в изтъкването, че екстрадираните са цигани. В случая няма особено значение какви са - живели са повече от 3 месеца, без препитание, жилище и съответните разрешения, тоест, не виждам нито една причина да ги оставят и в бъдеще да продължат да паразитстват, само защото са европейски граждани. Европейските граждани, освен права, имат и задължения, това важи и за циганите.
    Вярно е и, че Саркози се опитва да си вдигне рейтинга и да си осигури победа на предстоящите избори, използвайки популистки методи, по-подходящи за Льо Пен, но смятам, че това е второстепенно.
    Ако трябва да бъда честна, и на мен не ми харесва, че циганорите ги връщат обратно, но не поради прекалена толерантност, а от чисто прагматични подбуди, колкото повече цигани се установят някъде из ЕС, толкова по-малко гърла на наш гръб ще има в България.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  57. 57 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    До коментар [#53] от "tonitod":

    Не оспорвам впечатленията ви. Аз също познавам доста роми които работят. Познавам и българи, които бачкат в сивата икономика и получават помощи. Не тях имам предвид. Имам предвид мангалите които никога не са работили, използват децата си за просия или за кражби (защото са малолетни и закон не ги лови), но с удоволствие бият, трошат и т.н. ако някой се опита да ги вкара в правия път.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  58. 58 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 524 Разстроено

    Келешите Франсета, пак се издъниха.
    Традиционно Франция е фурнаджийска лопата, с политици подлизурковци.
    Да му се доповръща на 4овек. Волтер и Монтескьо ще се обърнат в гроба!

  59. 59 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Разстроено

    До коментар [#56] от "VеnRus 2008":

    Те това си ежедневие от родените тук мангали. Румънските няма да внесат нищо ново.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  60. 60 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#55] от "faeton":

    Много просто - страх ги е да не ги нарекат "фашисти" и ксенофоби. А левите хиени са хиляди и само чакат сгоден случай , на тях и само на тях дължим катуните и на новите и на старите изроди. Жалко само , че това води до все повече бръснати глави и полирани мозъци , които не правят елементарни логични изводи от ситуацията , а слагат всички в един кюп.

    Klaatu Barada Nikto!
  61. 61 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 524 Разстроено

    До коментар [#2] от "johnny_cage":

    Прав си Джони!
    Ала претендират за МОРАЛ и Цивилизация и права на 4овека!
    Мерзавци!

  62. 62 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    До коментар [#60] от "My Plague":

    Има и друга страна на въпроса. Защо въпросното младо семейство не получава подкрепа от родната си държава? А трябва да я търси от чужда?

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  63. 63 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#58] от "bag":

    Да! Съгласна съм! Волтер трябва да бъде изваден от гроба и пулверизиран , също както и писанията му , неговите и на колегата му Ж.Ж. Русо! Особено на Русо!

    Klaatu Barada Nikto!
  64. 64 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Любопитно

    До коментар [#63] от "My Plague":

    Заради кое по-точно?

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  65. 65 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#62] от "Цецо":

    На този въпрос отговора е ясен , мисля. Нèма пàре!

    Klaatu Barada Nikto!
  66. 66 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#64] от "Цецо":

    Издебна ли ме?
    Заради заразното им левичарско малоумие.

    Klaatu Barada Nikto!
  67. 67 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    До коментар [#59] от "Цецо":

    Сигурно няма. Но, след като си имаме местен "колорит" трябва ли да търпим и чужд такъв, само заради криворазбрана толерантност? Ако дойдат тук, намерят си работа, жилище, спазват законите, етс. никой нищо няма да им каже. Но престъпни елементи си имаме достатъчно, не е необходимо и чужди да привнасяме. Предполагам, че така разсъждават и френските и италианските власти.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  68. 68 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#67] от "VеnRus 2008":

    Италианските власти биха имали резон да мислят така , те все пак не са имали колонии и страната им не е пълна с боклук от тях , но френските - не.
    Франсетата просто правят това , което могат без да се налагат драстични промени в законодателството. Гонят тези , които могат. Не решават никакъв проблем с това обаче. Собствените им изроди са 10 милиона , но тях не могат да изгонят - те са "французи" , за това гонят 300 цигани и се отчитат пред избирателите си , на които вече им е писнало от изроди. Толкова.

    Klaatu Barada Nikto!
  69. 69 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#67] от "VеnRus 2008":

    Проблема са родните. С тях какво да правим. Румънските са лесни.


    До коментар [#66] от "My Plague":

    Ще те изненадам, но това са идеолозите на съвременната държава. Е ти сигурно скачаш за някои идеи на Русо. Само, че той е живял някога. И е говорил за тогава. Не, че много от това което е писал не е адекватно и сега.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  70. 70 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#66] от "My Plague":

    Волтер левичар????

  71. 71 Профил на xxxxxl
    xxxxxl
    Рейтинг: 696 Весело

    До коментар [#19] от "My Plague":
    Девойко с нежното име,един път и аз да ти нацъкам плюсовете без да мисля.Днес направо надмина себе.Жива и здрава.....
    http://www.youtube.com/watch?v=aYiHg-a87hk&feature=related

    Защо сме още член на ЕСССР?
  72. 72 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    До коментар [#68] от "My Plague":

    Принципно си права. За сарко и сие. но и Италия е имала колонии, и те имат сериозен проблем с емигранти от Африка. По лесно достъпни са с лодки. Ма не то время сейчас, за да приемат правилното решение. Например да потапят лодките на нарушителите. Без да търсят оцелели.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  73. 73
    ****

    Този коментар беше изтрит в 21:46 на 24/08/2010 от неговия автор.

  74. 74 Профил на shumkarov
    shumkarov
    Рейтинг: Неутрално

    Есе върху снимката
    Странно, няма маски, няма автомати, няма камермени (телеоператори) и викове: Полиция!
    Полицаите са обяснили, че ромите трябва да си отиват, и ония даже не са се опитали да спорят. Полицаят даже помага.
    Просто работата на френската полиция е много по-ефикасна от тая, за която пее В. Маринов, не мислите ли?

  75. 75 Профил на Karla Miyagi
    Karla Miyagi
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#72] от "Цецо":

    Ми те това и правят , наричат ги "инциденти"

    Klaatu Barada Nikto!
  76. 76 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    До коментар [#69] от "Цецо":

    Проблема са родните. С тях какво да правим.
    ****************

    И за тях има начин. Единствено политическа воля липсва. Не забравяй, че циганите са важен електорат и докато влизането в парламента зависи от техните гласове, никой сериозно няма да се захване с решаването на циганския проблем.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  77. 77 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    До коментар [#67] от "VеnRus 2008":

    Не можеш да експулсираш всеки европейски гражданин,който не може да се издържа сам!?
    Ми на всеки може да му се случи да закъса временно и да му трябва време да изплува!
    Ако си трайно безработен мангал с 10 деца и циганка със златни зъби-да,съгласен съм!
    Но познавам доста хора,които преживяха трудни времена,но си стъпиха на крака!
    Може ли такъв да го върнеш само щото три месеца на си е плащал осигуровките-понеже бил гражданин на ЕС!

  78. 78 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#74] от "shumkarov":

    Викаш наследниците на инспектор Крюшо са хванали крадците? Не бе. Нищо не са разкрили. Малко са ги стреснали, за ужас на мангалските организации, платили са им добре, а пък за нова година мангалите ще идат да си вземат поредните подаръци. Толкоз за дивия популизъм на френското джудже. Що не вземе да интегрира родените във Франция мангали от Африка? Ми праща евротуристи тук да ни учат? Ми да ни покажат как става бе. Или вече актуално е прави каквото казвам аз, а не старото каквото правя аз? Да бе знам. Така е.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  79. 79 Профил на shumkarov
    shumkarov
    Рейтинг: Неутрално

    Поканени са не само европейски страни, а и Канада.
    Но не и Русия, така че не се комплексирайте!
    За Русия също няма опасност от имиграционна вълна, въпреки че там се диша най-свободно

  80. 80 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Любопитно

    До коментар [#77] от "faeton":

    Разбира се, че не! Но такива хора, за които говориш, се различават от "трайно безработните". Има разлика в това, да си работил няколко години в друга държава и после да си останал известно време без работа; и да си живял няколко години, без да си работил, но да си направил 2-3 чавета през това време. Не мисли, че френските и италианските служби не правят разлика.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  81. 81 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#75] от "My Plague":

    Ми при това бурно море що излагат на неоправдан риск спасителите? Проблема ще изчезне за една зима. Бе де е мунчо? Да раздвижи коментарите. че много талибан-християни се навъдиха.


    До коментар [#76] от "VеnRus 2008":

    Мамка му и на Волтер и сие. С тъпото всеобщо избирателно право. И няма те не са го казали. Пардон.
    Ма проблема е точно там. Много си права за което.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  82. 82 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    До коментар [#79] от "shumkarov":

    Русия е залята с емигранти от бившите републики - казахи, узбеки, татари, етс. обаче те там проблеми, като негрите във Франция, не създават.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  83. 83 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#80] от "VеnRus 2008":

    Бе чаветата не се ли викаше на потомците на оня от предишния ти аватар?
    Уф, пак се заядох.Ма преди те бяхме завербовали за китайската кауза, а вчера гушна еврейската по-ентусиазирано от нас. Ма много бързо се учиш. Не мой тъй.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  84. 84 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    До коментар [#81] от "Цецо":

    Преди време бях чела една мисъл, не си спомням от кого, но гласеше горе-долу следното:
    "Не бива да се прекалява с демокрацията! Аз лично не бих искал да пътувам на кораб, чийто курс се определя чрез гласуване, в което участват всички - и юнгата и корабният готвач!"
    Много прав е бил, който го е казал.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  85. 85 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#82] от "VеnRus 2008":

    Няма помощи, няма проблеми. А сарко даже им платил. Идиот, иначе казано. Пък с новым годом пак ще риве.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  86. 86 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Весело

    До коментар [#83] от "Цецо":

    Ми не. Оня, от предишният ми аватар е 50% испанец и 50% ирландец, чист ариец, тоест.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  87. 87 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    До коментар [#84] от "VеnRus 2008":

    И аз тъй викам, но не било демократично. А, че кораба ще се блъсне в скалите на никой не му пука. Кофти, че сме на борда.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  88. 88 Профил на tonitod
    tonitod
    Рейтинг: 1325 Любопитно

    До коментар [#78] от "Цецо":

    Ами защото според ЕС нямаме добри практики!
    Затова всяко обучение, независимо какво е то - дали за управление на човешките ресурси, дали за интеграция на ромите, дали за определяне на зоните по Натура 2000, започват с думите "За прилагане на добрите европейски практики". И покеже не можем да се справим сами, идват скъпо струващи обучаващи, който точно да ни разясня точно това, което вие казвате - да се съобразяваме казаното, а не направеното от тях!

  89. 89 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#86] от "VеnRus 2008":

    Извинявай, но е макс 50%. Като отчета, че ирландците са келти, си е чист мангал, пардон, южноевропеец.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  90. 90 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    До коментар [#85] от "Цецо":

    За това си прав. Не съм запозната с руската социална система, нито какви помощи се изплащат на отказващите да работят (и дали изобщо се изплащат такива) но не съм чула за случай на палене на коли, трошене на магазини и жилища от "гневни" младежи - емигранти в Русия.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  91. 91 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Весело

    До коментар [#89] от "Цецо":

    Е, та келтите кви са? Мен лично ме кефят - келтска музика, келтска митология... Нищо общо с маалата.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  92. 92 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    До коментар [#80] от "VеnRus 2008":

    Доколкото разбирам на въпросната среща ще се обсъжда италианското предложение за експулсиране на европейски граждани,без значение на националност,които нямат някакъв минимален доход и"подходящо"жилище?!
    Точно от това се опасявам-не може да изгониш млад бял естонец или българин,който още не е успял да си намери работа,наравно с манго,който въобще не търси!

  93. 93 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#88] от "tonitod":

    Да бе, това съм го забелязъл. Ма като членове на ЕС дали да не повдигнем въпроса с интегрирането на малцинствата родени в Европа? Пък ще идем да им предадем правилните уроци. Които те явно са пропуснали. Аз лично съм съгласен на половината заплащане на евро-турист, божееее, експерт исках да кажа.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  94. 94 Профил на Phaeton.
    Phaeton.
    Рейтинг: 4092 Неутрално

    До коментар [#89] от "Цецо":

    Южноевропейците-мангали?

  95. 95 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1558 Неутрално

    До коментар [#87] от "Цецо":

    Няма да се блъсне, спокойно. Капитаните на кораба почнаха да осъзнават, че начина на плаване води към скалите. Е, доста време им трябваше, пък и още годинки трябва да минат, докато се промени нещо, но първите стъпки - осъзнаването, вече са на лице.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  96. 96 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    До коментар [#90] от "VеnRus 2008":

    Вероятно имат социална система, но едва ли покрива емигрантите. Направо съм сигурен, че не. И понеже те го знаят, там отиват само тия дето бачкат. Е някои са в малко нелегалната част, ама светът не е съвършен.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  97. 97 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#91] от "VеnRus 2008":

    Наследници на галите. За арийците южноевропейците (о ужас и франсетата) са не особено различими от мангалите.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  98. 98 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#95] от "VеnRus 2008":

    А дано. Но кораба е голям и завива бавно. А кормчиите още се почесват по главите. И викат това сега вълнение ли е или прибой?

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  99. 99 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1641 Весело

    До коментар [#94] от "faeton":

    Виж пост 97. Мнението не е мое.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  100. 100 Профил на bag
    bag
    Рейтинг: 524 Любопитно

    До коментар [#68] от "My Plague":
    От къде толкова злоба, яд и расизъм.
    Сподели, може да то олекне!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK