Всичко това, което се случва в Европа не е правилно. Кой знае, след време май американците пак ще им спасяват посраните задници от някоя нова изцепка стил Хитлер. Няма да им е за първи път. Преди 65 години беше Германия - сега може да е Франция.
Прочетохте ли статията?
Става дума за проблеми на "Имиграцията", т.е на идващи мигранти, а не на "Емиграцията"- на изпращането на мигранти.
Имигрантите се насочват към п-богатите страни, и включително и Гърция са обекти на имигранти.
Б-ия, Румъния, а и Полша все още не са цел на мигриращи хора.
Прав е # 6. В България, Румъния и Полша няма имигранти, защо да ги канят? Въпросът касае само страните в Западна Европа с много имигранти. Няма защо да псуваме французите. Всеки си гледа своя интерес. И ние трябва да гледаме нашия интерес, а не интереса на мангалите. Стига властта ги е галила, хрантутила и глезотила, нека всеки да си получи това, което е заслужил. Писна ни вече от правата на мангасарите, ние нямаме ли права? Или нашите права се свеждат до това, да им плащаме вересиите и да търпим безобразията им. По-търпелив и робски народ от нас няма. Но и нашето търпение е на привършване.
Типично френско арогантно и надменно отношение.
Не им прави чест да повтарят стари грешки като игнорират източна европа.
Френския нос е много вирнат като стане дума за малцинства или някоя друга социална тема, ама като опре ножът до кокала, респ. немския танк тръгне да пресиче Рейн и почват да пеят друга песен, ставайки първи колаборатори и съподвижници. Нашият Гоце и неговото отношение към Русия са еталони за чест и морал в сравнение с дупедавщината на маршал Петен във Франция към Хитлер... чудно как изобщо са се доредили да се водят "страна победител"...най-вероятно с нахалство и арогантност разбира се.
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
"страните им на произход" Ромите се нуждаят от страна на произход в обезлюдената Югозападна гранична зона.
Без нестандартни решения, БГ и Румъния остават в Отоманската буферна зона на " влияние".
Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.
Виза в Польшу. Польская виза Шенген
Для граждан из Восточной Европы и Центральной Азии, все формальности мы берем на себя !
Служебная, рабочая польская виза Шенген
Предоставляем пакет документов на получение многократной польской шенген визы И тн ..
Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.
Милият СарКози!
Пропиля си голяма част от мандата по разни яхти и правейки джогинг по брега на Сена , даде тонове хляб на таблоидите и най-вече се отличи в правенето на НИЩО. А сега в края на дните си в Елисея се хвана за ефтината пропаганда и завземането на територийки от льопенистите...
Ама яко се е объркал , вече и господа му не може да го спаси...
Здравей, Мъдри човече!
Наистина в дискусията би трябвало да се включат и представители на емигрантите, ако организаторите на срещата търсеха някакъв баланс при решаване на проблема.
Но те не целят това. Те искат да предприемат мерки, с които ние ще бъдем длъжни де се съобразяваме и да приемаме безпрекословно. Като членове на тази съюз, но "втора ръка". Ти търсиш равноправието там, където за съжаление го няма.
В никакъв случай не е толкова сложно. Нещастното джудженце Кози се опитва да си угаси димящият задник , гледайки проучванията на общественото мнение. Сега просто се прави , че нещо върши щото не му се излиза от двореца. Просто е видял на къде духа вятъра и е опънал платното. Но доста късно. Не се подиграва само с нас , но и с избирателите си. Толкова е жалък...
Права си, госпожице!
Властта започва да му се изплъзва и сега прави всичко възможно да ангажира вниманието на избирателите.
Но това отношение на "двойните стандарти" е толкова дразнещо.
Това че държавите на емигрантите не са поканени само показва зле прикрито пренебрежение и презрение.
Което носи гласове , понеже е най-типично френска подлост и надменност. Каквито избирателите - такъв им и президента. Всичко това е дълго премисляно и много точно изчислено , за да бъде именно така , както им допада на гадните франсета.
Но за голям ужас на джудженцето е твърде закъсняло
Хехе , току що чух , че някакъв френски поп казал , че се бил молил на бога си Кози да получи инфаркт
После , типично по френски , се извинил разбира се , но не до край
Дълго провежданата либерална имиграционна политика доведе до там,че искайки да внесем евтина колониална работна ръка,направихме така,че в европейските столици не можеш се размина от имигранти,а местните се изместиха в предградията и избягаха от кражбите,наркотицита е проститутките.
Сега май е време да се обърне тренда-за това са тия срещи!Франция е една от най-пострадалите!
Само че май е късно!Пък и доколкото усещам Европа се кани да връща цигани,но не и колониалисти!
До коментар [#27] от "kolokot":
......Така правя и в частния си живот и have no regrets - "търси а ще намериш"....... Ти си достигнал до определена мъдрост в отношението си към живота!
Аз мисля, че една държава, която иска и се бори да бъде призната за равноправна от другите се познава по това как приема неблагоприятните последици от различни непредвидени обстоятелства. Житейските борби, свързани с оцеляването са еднакви за всички: несъгласия, конфликти, компромиси. Ако ние покажем, че можем да приемем проблемите като естествен спътник от нашето съществуване и не измерваме благополучието си с отсъствието на проблеми, а напротив търсим начини за разрешаването и, може би ще получим това равноправно отношение към което толкова се стремим.
Не. Не работят и не , не допринасят. Но! Те "имат право" , докато новите , ами не. Поинтересувай се за нивата на безработица на второ ,трето и четвърто поколение арабели и негра. Може свят да ти се извие! Мързи ме да ти ги търся , но при отделни групи тя достига до ... 100 (!) процента!
До коментар [#38] от "My Plague":
От думите на мой познати съм останала с впечатлението, че в отслужващата сфера работят само чернокожи. Може би от там идва заблудата ми.
Но ти виждаш, че именно това несправяне с проблемите ни поставя в позиция на търсещи, а не изискващи равноправие.
А нашите проблеми произтичат точно от това, за което ти говориш - липсата на "уважение към себе си, към най близките си, към сънародниците си, към съ-дискутантите"
Мъдри човече, изглежда ние българите сме отвикнали да водим диалог, да изслушваме другите, да ги зачитаме. Станали сме привърженици на скучен, дразнещ монолог, с който най-често се оправдаваме!
Опитват се да работят,някои от тях.Голяма част не успяват да намерят работа!
А тези,които все пак работят обикновено са на ниски позиции и се задържат там дълго.
Дори да се доквалифицират-пак са на по-ниски позиции от местните!
Това ги радикализира и никак,ама никак не допринася за социалната стабилност!
Особено недоволни са второто и трето поколение колониалисти.
Те са видели и две и двеста,както се казва и искат повече,но не го получават!
Социалните катаклизми тепърва предстоят!Европа търси отговор на проблема!
Веднъж и аз да съм съгласен с франсетата. Имат проблем, търсят му решение. Викате да ни поканят. За чий? Като нашата оферта е очевидна - вземете ги всички. Да ама те си имат бол мангали от бившите колонии. За какво са им нашите?
Просто ние не трябва да се връзваме на всякакви идиоти дето щели да се оплачат на Господ ако не храним мързелите, те и бандити. Ми да им спрем хранилката, неможещите нищо да мрат от глад, останалите ще станат хора за нула време.
За разнообразие франсетата са идиоти. Кво ще правят когато мангалите пак се върнат на екскурзия? Тоя път по хилядарка ли ще дават? Или ще пробват да ги интегрират? А бе пълен идиотизъм. Кой ще си спомни за онази приказка дето още се учи в родните училища? Ма в началния курс. За "Който не работи не трябва да яде" говоря. Как я мразят разните малоумни организации.
За това пуснах двете видеа. Никой нормален работодател не би наел никого от тези , които са заснети на клиповете , за нищо. Обаче тях няма на къде да ги депортират понеже са "французи". За това Кози е намерил лесното - като не може да реши проблема с изродите , го заобикаля правейки показни депортирания на мангали , които МОЖЕ да депортира. Само че изродите от клиповете са милиони , а нашите мангали хиляди , кого си мисли , че може да заблуди не ми е ясно , но човека опитва...
Ъхъ. Има и такива. Дето искат да работят. Те и работят. Мога да ти разправя интересни истории. Само дето болшинството не иска да работи. Ай да не е болшинството, но са прекалено много. Щото и без да работят получават. И си краднат, а ако ги подгони някой скача племето маймуни. И ако полицията се намеси, свинете са репресирани. На расова основа. Бе що тия дето бачкат не протестират? Ай сиктир с тъпотии. Бандита си е бандит, пък ако ще целия му род да трябва да е в пандиза. Включае невръстните. Които човекоподобните с удоволствие използват за престъпна дейност.
Ами сарко е популист. Лъже тъпите си избиратели. Може и да успее. Щото тая с интеграцията не им се удава. Но пък нас ни учат ли учат. Що не ни покажат?
Ако някое нежно левичарче се обиди понеже наричам изродите изроди , ще му споделя една малка тайна - смятам изродите за изроди и не ме е срам да ги наричам с името им.
В България се получава едно много странно противоречие. Може и да Ви учудя, но голяма част от ромите, които познавам /а аз познавам доста/ работят - берат билки, гъби, орехи, изкупуват агнета и кожи, свирят по заведения, извършват дърводобив с катъри в горите. И за това им се заплаща - вярно, не много. А те вместо да внасят някакви данъци и да се осигуряват, се редят за социални помощи, защото никъде не фигурират като работещи.
Да не мислите, че служителите от социалните служби не знаят!?! Но тези хора работят в така наречения сив сектор, в които всичко трудно се проследява, а още по-трудно се доказва.
Италианската идея за автоматично експулсиране на граждани на ЕС,които не могат да се издържат сами няма да реши проблема!
Първо-защото е дискриминационна по отношение на европейските граждани.Тук става въпрос предимно за роми наистина,но не само!Защо едно младо бяло източноевропейско семейство,което е решило да емигрира и работи някъде в ЕС да не бъде подпомогнато в началото?Докато стъпи на крака!
Защо го приравняват с ромите,които нито имат образование,нито ценз за работа?
А колониалистите с години получават социални помощи без да работят!
Не разбирам позицията на тук изказалите се! Ами представете си, че нас ни нападнат цигани от Румъния, примерно. Заселят се някъде 10-20 хиляди, не работят, крадат, просят и замърсяват, тогава пак ли ще претендирате за толерантност и спазване на законите за свободно предвижване на европейските граждани.
Мисля си, че целият този шум е, защото медиите прекалиха в изтъкването, че екстрадираните са цигани. В случая няма особено значение какви са - живели са повече от 3 месеца, без препитание, жилище и съответните разрешения, тоест, не виждам нито една причина да ги оставят и в бъдеще да продължат да паразитстват, само защото са европейски граждани. Европейските граждани, освен права, имат и задължения, това важи и за циганите.
Вярно е и, че Саркози се опитва да си вдигне рейтинга и да си осигури победа на предстоящите избори, използвайки популистки методи, по-подходящи за Льо Пен, но смятам, че това е второстепенно.
Ако трябва да бъда честна, и на мен не ми харесва, че циганорите ги връщат обратно, но не поради прекалена толерантност, а от чисто прагматични подбуди, колкото повече цигани се установят някъде из ЕС, толкова по-малко гърла на наш гръб ще има в България.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Не оспорвам впечатленията ви. Аз също познавам доста роми които работят. Познавам и българи, които бачкат в сивата икономика и получават помощи. Не тях имам предвид. Имам предвид мангалите които никога не са работили, използват децата си за просия или за кражби (защото са малолетни и закон не ги лови), но с удоволствие бият, трошат и т.н. ако някой се опита да ги вкара в правия път.
Келешите Франсета, пак се издъниха.
Традиционно Франция е фурнаджийска лопата, с политици подлизурковци.
Да му се доповръща на 4овек. Волтер и Монтескьо ще се обърнат в гроба!
Много просто - страх ги е да не ги нарекат "фашисти" и ксенофоби. А левите хиени са хиляди и само чакат сгоден случай , на тях и само на тях дължим катуните и на новите и на старите изроди. Жалко само , че това води до все повече бръснати глави и полирани мозъци , които не правят елементарни логични изводи от ситуацията , а слагат всички в един кюп.
Да! Съгласна съм! Волтер трябва да бъде изваден от гроба и пулверизиран , също както и писанията му , неговите и на колегата му Ж.Ж. Русо! Особено на Русо!
Сигурно няма. Но, след като си имаме местен "колорит" трябва ли да търпим и чужд такъв, само заради криворазбрана толерантност? Ако дойдат тук, намерят си работа, жилище, спазват законите, етс. никой нищо няма да им каже. Но престъпни елементи си имаме достатъчно, не е необходимо и чужди да привнасяме. Предполагам, че така разсъждават и френските и италианските власти.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Италианските власти биха имали резон да мислят така , те все пак не са имали колонии и страната им не е пълна с боклук от тях , но френските - не.
Франсетата просто правят това , което могат без да се налагат драстични промени в законодателството. Гонят тези , които могат. Не решават никакъв проблем с това обаче. Собствените им изроди са 10 милиона , но тях не могат да изгонят - те са "французи" , за това гонят 300 цигани и се отчитат пред избирателите си , на които вече им е писнало от изроди. Толкова.
Ще те изненадам, но това са идеолозите на съвременната държава. Е ти сигурно скачаш за някои идеи на Русо. Само, че той е живял някога. И е говорил за тогава. Не, че много от това което е писал не е адекватно и сега.
Принципно си права. За сарко и сие. но и Италия е имала колонии, и те имат сериозен проблем с емигранти от Африка. По лесно достъпни са с лодки. Ма не то время сейчас, за да приемат правилното решение. Например да потапят лодките на нарушителите. Без да търсят оцелели.
Есе върху снимката
Странно, няма маски, няма автомати, няма камермени (телеоператори) и викове: Полиция!
Полицаите са обяснили, че ромите трябва да си отиват, и ония даже не са се опитали да спорят. Полицаят даже помага.
Просто работата на френската полиция е много по-ефикасна от тая, за която пее В. Маринов, не мислите ли?
Проблема са родните. С тях какво да правим.
****************
И за тях има начин. Единствено политическа воля липсва. Не забравяй, че циганите са важен електорат и докато влизането в парламента зависи от техните гласове, никой сериозно няма да се захване с решаването на циганския проблем.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Не можеш да експулсираш всеки европейски гражданин,който не може да се издържа сам!?
Ми на всеки може да му се случи да закъса временно и да му трябва време да изплува!
Ако си трайно безработен мангал с 10 деца и циганка със златни зъби-да,съгласен съм!
Но познавам доста хора,които преживяха трудни времена,но си стъпиха на крака!
Може ли такъв да го върнеш само щото три месеца на си е плащал осигуровките-понеже бил гражданин на ЕС!
Викаш наследниците на инспектор Крюшо са хванали крадците? Не бе. Нищо не са разкрили. Малко са ги стреснали, за ужас на мангалските организации, платили са им добре, а пък за нова година мангалите ще идат да си вземат поредните подаръци. Толкоз за дивия популизъм на френското джудже. Що не вземе да интегрира родените във Франция мангали от Африка? Ми праща евротуристи тук да ни учат? Ми да ни покажат как става бе. Или вече актуално е прави каквото казвам аз, а не старото каквото правя аз? Да бе знам. Така е.
Поканени са не само европейски страни, а и Канада.
Но не и Русия, така че не се комплексирайте!
За Русия също няма опасност от имиграционна вълна, въпреки че там се диша най-свободно
Разбира се, че не! Но такива хора, за които говориш, се различават от "трайно безработните". Има разлика в това, да си работил няколко години в друга държава и после да си останал известно време без работа; и да си живял няколко години, без да си работил, но да си направил 2-3 чавета през това време. Не мисли, че френските и италианските служби не правят разлика.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Ми при това бурно море що излагат на неоправдан риск спасителите? Проблема ще изчезне за една зима. Бе де е мунчо? Да раздвижи коментарите. че много талибан-християни се навъдиха.
Бе чаветата не се ли викаше на потомците на оня от предишния ти аватар?
Уф, пак се заядох.Ма преди те бяхме завербовали за китайската кауза, а вчера гушна еврейската по-ентусиазирано от нас. Ма много бързо се учиш. Не мой тъй.
Преди време бях чела една мисъл, не си спомням от кого, но гласеше горе-долу следното:
"Не бива да се прекалява с демокрацията! Аз лично не бих искал да пътувам на кораб, чийто курс се определя чрез гласуване, в което участват всички - и юнгата и корабният готвач!"
Много прав е бил, който го е казал.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Ами защото според ЕС нямаме добри практики!
Затова всяко обучение, независимо какво е то - дали за управление на човешките ресурси, дали за интеграция на ромите, дали за определяне на зоните по Натура 2000, започват с думите "За прилагане на добрите европейски практики". И покеже не можем да се справим сами, идват скъпо струващи обучаващи, който точно да ни разясня точно това, което вие казвате - да се съобразяваме казаното, а не направеното от тях!
За това си прав. Не съм запозната с руската социална система, нито какви помощи се изплащат на отказващите да работят (и дали изобщо се изплащат такива) но не съм чула за случай на палене на коли, трошене на магазини и жилища от "гневни" младежи - емигранти в Русия.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Доколкото разбирам на въпросната среща ще се обсъжда италианското предложение за експулсиране на европейски граждани,без значение на националност,които нямат някакъв минимален доход и"подходящо"жилище?!
Точно от това се опасявам-не може да изгониш млад бял естонец или българин,който още не е успял да си намери работа,наравно с манго,който въобще не търси!
Да бе, това съм го забелязъл. Ма като членове на ЕС дали да не повдигнем въпроса с интегрирането на малцинствата родени в Европа? Пък ще идем да им предадем правилните уроци. Които те явно са пропуснали. Аз лично съм съгласен на половината заплащане на евро-турист, божееее, експерт исках да кажа.
Няма да се блъсне, спокойно. Капитаните на кораба почнаха да осъзнават, че начина на плаване води към скалите. Е, доста време им трябваше, пък и още годинки трябва да минат, докато се промени нещо, но първите стъпки - осъзнаването, вече са на лице.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
Вероятно имат социална система, но едва ли покрива емигрантите. Направо съм сигурен, че не. И понеже те го знаят, там отиват само тия дето бачкат. Е някои са в малко нелегалната част, ама светът не е съвършен.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Раковски
Рейтинг: 845 НеутралноФранция покани няколко страни - членки на новофашистки съюз, на среща на тема "ромският проблем".
Поканата идва докато протича експулсирането на роми, по заповед на главният новонацист, Саркози.
Нито Румъния, нито България са били поканени.
И двете страни са концлагери фабрики за ромите, които в момента Франция подготвя за производство на ароматизатор за нов супер френски сапун.
kra431091607
Рейтинг: 479 ВеселоВсичко това, което се случва в Европа не е правилно. Кой знае, след време май американците пак ще им спасяват посраните задници от някоя нова изцепка стил Хитлер. Няма да им е за първи път. Преди 65 години беше Германия - сега може да е Франция.
clint_eastwood
Рейтинг: 725 ГневноАбсолютни боклуци са тия французи!
НЕ НОСЕТЕ МАСКИ!toj
Рейтинг: 479 НеутралноНа французите европейските ценности са им скъпи само когато работят за тях!
mdaa
Рейтинг: 583 НеутралноТака е, някои ги канят.. други ги гонят.
Иначе всички са равни. Само че, не на тоя свят.
shumkarov
Рейтинг: НеутралноПрочетохте ли статията?
Става дума за проблеми на "Имиграцията", т.е на идващи мигранти, а не на "Емиграцията"- на изпращането на мигранти.
Имигрантите се насочват към п-богатите страни, и включително и Гърция са обекти на имигранти.
Б-ия, Румъния, а и Полша все още не са цел на мигриращи хора.
robespierre
Рейтинг: НеутралноПрав е # 6. В България, Румъния и Полша няма имигранти, защо да ги канят? Въпросът касае само страните в Западна Европа с много имигранти. Няма защо да псуваме французите. Всеки си гледа своя интерес. И ние трябва да гледаме нашия интерес, а не интереса на мангалите. Стига властта ги е галила, хрантутила и глезотила, нека всеки да си получи това, което е заслужил. Писна ни вече от правата на мангасарите, ние нямаме ли права? Или нашите права се свеждат до това, да им плащаме вересиите и да търпим безобразията им. По-търпелив и робски народ от нас няма. Но и нашето търпение е на привършване.
****
Този коментар беше изтрит в 21:57 на 24/08/2010 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 21:57 на 24/08/2010 от неговия автор.
NPaine
Рейтинг: 1316 ВеселоТипично френско арогантно и надменно отношение.
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Не им прави чест да повтарят стари грешки като игнорират източна европа.
Френския нос е много вирнат като стане дума за малцинства или някоя друга социална тема, ама като опре ножът до кокала, респ. немския танк тръгне да пресиче Рейн и почват да пеят друга песен, ставайки първи колаборатори и съподвижници. Нашият Гоце и неговото отношение към Русия са еталони за чест и морал в сравнение с дупедавщината на маршал Петен във Франция към Хитлер... чудно как изобщо са се доредили да се водят "страна победител"...най-вероятно с нахалство и арогантност разбира се.
james1
Рейтинг: 322 Неутрално"Десни", защо се възмущавате? Какво стана, нали сте вече "едно европейско семейство", трябва да се подкрепяте взаимно?!
Хахахаха
registrac
Рейтинг: 322 Неутрално"страните им на произход" Ромите се нуждаят от страна на произход в обезлюдената Югозападна гранична зона.
Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.Без нестандартни решения, БГ и Румъния остават в Отоманската буферна зона на " влияние".
registrac
Рейтинг: 322 НеутралноДо коментар [#6] от "shumkarov":
Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.Виза в Польшу. Польская виза Шенген
Для граждан из Восточной Европы и Центральной Азии, все формальности мы берем на себя !
Служебная, рабочая польская виза Шенген
Предоставляем пакет документов на получение многократной польской шенген визы И тн ..
uzur
Рейтинг: 426 НеутралноФРАНЦИЯ, ИТАЛИЯ И ЦИГАНИТЕ(РОМИТЕ).КАК СА ИЗГОНЕНИ ЦИГАНИТЕ ОТ ФРАНЦИЯ ПРЕЗ 16 ВЕК.
http://yphalachev.blogspot.com/2010/08/16.html
registrac
Рейтинг: 322 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "shumkarov":
Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.ще се оправим ?
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноМилият СарКози!
Klaatu Barada Nikto!Пропиля си голяма част от мандата по разни яхти и правейки джогинг по брега на Сена , даде тонове хляб на таблоидите и най-вече се отличи в правенето на НИЩО. А сега в края на дните си в Елисея се хвана за ефтината пропаганда и завземането на територийки от льопенистите...
Ама яко се е объркал , вече и господа му не може да го спаси...
tonitod
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "kolokot":
Здравей, Мъдри човече!
Наистина в дискусията би трябвало да се включат и представители на емигрантите, ако организаторите на срещата търсеха някакъв баланс при решаване на проблема.
Но те не целят това. Те искат да предприемат мерки, с които ние ще бъдем длъжни де се съобразяваме и да приемаме безпрекословно. Като членове на тази съюз, но "втора ръка". Ти търсиш равноправието там, където за съжаление го няма.
registrac
Рейтинг: 322 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "uzur":
Всички хора са пълни със светлина, само аз съм потънал в мрак.А как са били осиновени от отоманците?
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#17] от "tonitod":
Klaatu Barada Nikto!В никакъв случай не е толкова сложно. Нещастното джудженце Кози се опитва да си угаси димящият задник , гледайки проучванията на общественото мнение. Сега просто се прави , че нещо върши щото не му се излиза от двореца. Просто е видял на къде духа вятъра и е опънал платното. Но доста късно. Не се подиграва само с нас , но и с избирателите си. Толкова е жалък...
tonitod
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "My Plague":
Права си, госпожице!
Властта започва да му се изплъзва и сега прави всичко възможно да ангажира вниманието на избирателите.
Но това отношение на "двойните стандарти" е толкова дразнещо.
Това че държавите на емигрантите не са поканени само показва зле прикрито пренебрежение и презрение.
rotos
Рейтинг: 531 Неутрално"България и Румъния не са поканени"
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.В къщата на обесения не се говори за въже...
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#20] от "tonitod":
Klaatu Barada Nikto!Което носи гласове , понеже е най-типично френска подлост и надменност. Каквито избирателите - такъв им и президента. Всичко това е дълго премисляно и много точно изчислено , за да бъде именно така , както им допада на гадните франсета.
Но за голям ужас на джудженцето е твърде закъсняло
****
Този коментар беше изтрит в 21:47 на 24/08/2010 от неговия автор.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#23] от "kolokot":


Klaatu Barada Nikto!Хехе , току що чух , че някакъв френски поп казал , че се бил молил на бога си Кози да получи инфаркт
После , типично по френски , се извинил разбира се , но не до край
svoboden
Рейтинг: 1894 НеутралноС такъв плужек за външен министър не е чудно, че вече никой не обръща внимание на България.
rotos
Рейтинг: 531 Неутрално"Марони на срещата смята да повдигне въпроса за автоматично експулсиране на граждани от ЕС, ако не могат да се издържат сами"
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.Не може ли и от България "автоматично" да ги експулсираме - в Бангладеш, например, те и без това са си от там?!
****
Този коментар беше изтрит в 21:37 на 24/08/2010 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 21:36 на 24/08/2010 от неговия автор.
****
Този коментар беше изтрит в 21:36 на 24/08/2010 от неговия автор.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#29] от "kolokot":
Klaatu Barada Nikto!Много ми харесва чисто християнското желание на другая поп , политическият му противник да пукне , какво по-удобно
****
Този коментар беше изтрит в 21:36 на 24/08/2010 от неговия автор.
Phaeton.
Рейтинг: 1316 НеутралноДълго провежданата либерална имиграционна политика доведе до там,че искайки да внесем евтина колониална работна ръка,направихме така,че в европейските столици не можеш се размина от имигранти,а местните се изместиха в предградията и избягаха от кражбите,наркотицита е проститутките.
Сега май е време да се обърне тренда-за това са тия срещи!Франция е една от най-пострадалите!
Само че май е късно!Пък и доколкото усещам Европа се кани да връща цигани,но не и колониалисти!
tonitod
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "kolokot":
!
......Така правя и в частния си живот и have no regrets - "търси а ще намериш"....... Ти си достигнал до определена мъдрост в отношението си към живота
Аз мисля, че една държава, която иска и се бори да бъде призната за равноправна от другите се познава по това как приема неблагоприятните последици от различни непредвидени обстоятелства. Житейските борби, свързани с оцеляването са еднакви за всички: несъгласия, конфликти, компромиси. Ако ние покажем, че можем да приемем проблемите като естествен спътник от нашето съществуване и не измерваме благополучието си с отсъствието на проблеми, а напротив търсим начини за разрешаването и, може би ще получим това равноправно отношение към което толкова се стремим.
Phaeton.
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#30] от "My Plague":
Няма по-голямо лицемерие от католишкото/религиозното изобщо/.
****
Този коментар беше изтрит в 08:48 на 25/08/2010 от неговия автор.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#34] от "faeton":
Klaatu Barada Nikto!Комунистическата религия е дори по-лицемерна , те са "атеисти" , сменили са бога с "народа" и сатаната с "капиталистити"...
Мазен чех
Рейтинг: 636 НеутралноБългария и Румъния трябва да се разберат, изплащане на помощи за мангали само на каса в Париж.
икономист - неграмотник с дипломаKarla Miyagi
Рейтинг: 1316 РазстроеноДо коментар [#35] от "tonitod":
Klaatu Barada Nikto!Не. Не работят и не , не допринасят. Но! Те "имат право" , докато новите , ами не. Поинтересувай се за нивата на безработица на второ ,трето и четвърто поколение арабели и негра. Може свят да ти се извие! Мързи ме да ти ги търся , но при отделни групи тя достига до ... 100 (!) процента!
****
Този коментар беше изтрит в 21:47 на 24/08/2010 от неговия автор.
tonitod
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноДо коментар [#38] от "My Plague":
От думите на мой познати съм останала с впечатлението, че в отслужващата сфера работят само чернокожи. Може би от там идва заблудата ми.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 РазстроеноДо коментар [#38] от "My Plague":
ture=search
ture=related
Klaatu Barada Nikto!Лека илюстрацийка :
http://www.youtube.com/watch?v=yWUMMg3dmFY&fea
http://www.youtube.com/watch?v=GgwPQpE7qO8&fea
tonitod
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "kolokot":
Но ти виждаш, че именно това несправяне с проблемите ни поставя в позиция на търсещи, а не изискващи равноправие.
А нашите проблеми произтичат точно от това, за което ти говориш - липсата на "уважение към себе си, към най близките си, към сънародниците си, към съ-дискутантите"
Мъдри човече, изглежда ние българите сме отвикнали да водим диалог, да изслушваме другите, да ги зачитаме. Станали сме привърженици на скучен, дразнещ монолог, с който най-често се оправдаваме!
Phaeton.
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#35] от "tonitod":
Опитват се да работят,някои от тях.Голяма част не успяват да намерят работа!
А тези,които все пак работят обикновено са на ниски позиции и се задържат там дълго.
Дори да се доквалифицират-пак са на по-ниски позиции от местните!
Това ги радикализира и никак,ама никак не допринася за социалната стабилност!
Особено недоволни са второто и трето поколение колониалисти.
Те са видели и две и двеста,както се казва и искат повече,но не го получават!
Социалните катаклизми тепърва предстоят!Европа търси отговор на проблема!
tonitod
Рейтинг: 1159 ВеселоДо коментар [#43] от "faeton":
Съгласих се!
Малката госпожица ми откри заблудата, в която неволно съм изпаднала
Цецо
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#10] от "NPaine":
Covid live matter. Stop the genocide.Веднъж и аз да съм съгласен с франсетата. Имат проблем, търсят му решение. Викате да ни поканят. За чий? Като нашата оферта е очевидна - вземете ги всички. Да ама те си имат бол мангали от бившите колонии. За какво са им нашите?
Просто ние не трябва да се връзваме на всякакви идиоти дето щели да се оплачат на Господ ако не храним мързелите, те и бандити. Ми да им спрем хранилката, неможещите нищо да мрат от глад, останалите ще станат хора за нула време.
****
Този коментар беше изтрит в 21:37 на 24/08/2010 от неговия автор.
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#45] от "Цецо":
Covid live matter. Stop the genocide.За разнообразие франсетата са идиоти. Кво ще правят когато мангалите пак се върнат на екскурзия? Тоя път по хилядарка ли ще дават? Или ще пробват да ги интегрират? А бе пълен идиотизъм. Кой ще си спомни за онази приказка дето още се учи в родните училища? Ма в началния курс. За "Който не работи не трябва да яде" говоря. Как я мразят разните малоумни организации.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#43] от "faeton":
Klaatu Barada Nikto!За това пуснах двете видеа. Никой нормален работодател не би наел никого от тези , които са заснети на клиповете , за нищо. Обаче тях няма на къде да ги депортират понеже са "французи". За това Кози е намерил лесното - като не може да реши проблема с изродите , го заобикаля правейки показни депортирания на мангали , които МОЖЕ да депортира. Само че изродите от клиповете са милиони , а нашите мангали хиляди , кого си мисли , че може да заблуди не ми е ясно , но човека опитва...
****
Този коментар беше изтрит в 08:47 на 25/08/2010 от неговия автор.
Цецо
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#43] от "faeton":
Covid live matter. Stop the genocide.Ъхъ. Има и такива. Дето искат да работят. Те и работят. Мога да ти разправя интересни истории. Само дето болшинството не иска да работи. Ай да не е болшинството, но са прекалено много. Щото и без да работят получават. И си краднат, а ако ги подгони някой скача племето маймуни. И ако полицията се намеси, свинете са репресирани. На расова основа. Бе що тия дето бачкат не протестират? Ай сиктир с тъпотии. Бандита си е бандит, пък ако ще целия му род да трябва да е в пандиза. Включае невръстните. Които човекоподобните с удоволствие използват за престъпна дейност.
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#48] от "My Plague":
Covid live matter. Stop the genocide.Ами сарко е популист. Лъже тъпите си избиратели. Може и да успее. Щото тая с интеграцията не им се удава. Но пък нас ни учат ли учат. Що не ни покажат?
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#48] от "My Plague":
Klaatu Barada Nikto!Ако някое нежно левичарче се обиди понеже наричам изродите изроди , ще му споделя една малка тайна - смятам изродите за изроди и не ме е срам да ги наричам с името им.
tonitod
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноДо коментар [#47] от "Цецо":
В България се получава едно много странно противоречие. Може и да Ви учудя, но голяма част от ромите, които познавам /а аз познавам доста/ работят - берат билки, гъби, орехи, изкупуват агнета и кожи, свирят по заведения, извършват дърводобив с катъри в горите. И за това им се заплаща - вярно, не много. А те вместо да внасят някакви данъци и да се осигуряват, се редят за социални помощи, защото никъде не фигурират като работещи.
Да не мислите, че служителите от социалните служби не знаят!?! Но тези хора работят в така наречения сив сектор, в които всичко трудно се проследява, а още по-трудно се доказва.
tonitod
Рейтинг: 1159 ВеселоДо коментар [#52] от "My Plague":


!
Не ме шашкай с тези клипове!
Пусни нещо изискано
Phaeton.
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#48] от "My Plague":
Италианската идея за автоматично експулсиране на граждани на ЕС,които не могат да се издържат сами няма да реши проблема!
Първо-защото е дискриминационна по отношение на европейските граждани.Тук става въпрос предимно за роми наистина,но не само!Защо едно младо бяло източноевропейско семейство,което е решило да емигрира и работи някъде в ЕС да не бъде подпомогнато в началото?Докато стъпи на крака!
Защо го приравняват с ромите,които нито имат образование,нито ценз за работа?
А колониалистите с години получават социални помощи без да работят!
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 ЛюбопитноНе разбирам позицията на тук изказалите се! Ами представете си, че нас ни нападнат цигани от Румъния, примерно. Заселят се някъде 10-20 хиляди, не работят, крадат, просят и замърсяват, тогава пак ли ще претендирате за толерантност и спазване на законите за свободно предвижване на европейските граждани.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannМисля си, че целият този шум е, защото медиите прекалиха в изтъкването, че екстрадираните са цигани. В случая няма особено значение какви са - живели са повече от 3 месеца, без препитание, жилище и съответните разрешения, тоест, не виждам нито една причина да ги оставят и в бъдеще да продължат да паразитстват, само защото са европейски граждани. Европейските граждани, освен права, имат и задължения, това важи и за циганите.
Вярно е и, че Саркози се опитва да си вдигне рейтинга и да си осигури победа на предстоящите избори, използвайки популистки методи, по-подходящи за Льо Пен, но смятам, че това е второстепенно.
Ако трябва да бъда честна, и на мен не ми харесва, че циганорите ги връщат обратно, но не поради прекалена толерантност, а от чисто прагматични подбуди, колкото повече цигани се установят някъде из ЕС, толкова по-малко гърла на наш гръб ще има в България.
Цецо
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#53] от "tonitod":
Covid live matter. Stop the genocide.Не оспорвам впечатленията ви. Аз също познавам доста роми които работят. Познавам и българи, които бачкат в сивата икономика и получават помощи. Не тях имам предвид. Имам предвид мангалите които никога не са работили, използват децата си за просия или за кражби (защото са малолетни и закон не ги лови), но с удоволствие бият, трошат и т.н. ако някой се опита да ги вкара в правия път.
bag
Рейтинг: 479 РазстроеноКелешите Франсета, пак се издъниха.
Традиционно Франция е фурнаджийска лопата, с политици подлизурковци.
Да му се доповръща на 4овек. Волтер и Монтескьо ще се обърнат в гроба!
Цецо
Рейтинг: 1425 РазстроеноДо коментар [#56] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.Те това си ежедневие от родените тук мангали. Румънските няма да внесат нищо ново.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#55] от "faeton":
Klaatu Barada Nikto!Много просто - страх ги е да не ги нарекат "фашисти" и ксенофоби. А левите хиени са хиляди и само чакат сгоден случай , на тях и само на тях дължим катуните и на новите и на старите изроди. Жалко само , че това води до все повече бръснати глави и полирани мозъци , които не правят елементарни логични изводи от ситуацията , а слагат всички в един кюп.
bag
Рейтинг: 479 РазстроеноДо коментар [#2] от "johnny_cage":
Прав си Джони!
Ала претендират за МОРАЛ и Цивилизация и права на 4овека!
Мерзавци!
Цецо
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#60] от "My Plague":
Covid live matter. Stop the genocide.Има и друга страна на въпроса. Защо въпросното младо семейство не получава подкрепа от родната си държава? А трябва да я търси от чужда?
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#58] от "bag":
Klaatu Barada Nikto!Да! Съгласна съм! Волтер трябва да бъде изваден от гроба и пулверизиран , също както и писанията му , неговите и на колегата му Ж.Ж. Русо! Особено на Русо!
Цецо
Рейтинг: 1425 ЛюбопитноДо коментар [#63] от "My Plague":
Covid live matter. Stop the genocide.Заради кое по-точно?
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#62] от "Цецо":
Klaatu Barada Nikto!На този въпрос отговора е ясен , мисля. Нèма пàре!
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#64] от "Цецо":
Klaatu Barada Nikto!Издебна ли ме?
Заради заразното им левичарско малоумие.
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 НеутралноДо коментар [#59] от "Цецо":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannСигурно няма. Но, след като си имаме местен "колорит" трябва ли да търпим и чужд такъв, само заради криворазбрана толерантност? Ако дойдат тук, намерят си работа, жилище, спазват законите, етс. никой нищо няма да им каже. Но престъпни елементи си имаме достатъчно, не е необходимо и чужди да привнасяме. Предполагам, че така разсъждават и френските и италианските власти.
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#67] от "VеnRus 2008":
Klaatu Barada Nikto!Италианските власти биха имали резон да мислят така , те все пак не са имали колонии и страната им не е пълна с боклук от тях , но френските - не.
Франсетата просто правят това , което могат без да се налагат драстични промени в законодателството. Гонят тези , които могат. Не решават никакъв проблем с това обаче. Собствените им изроди са 10 милиона , но тях не могат да изгонят - те са "французи" , за това гонят 300 цигани и се отчитат пред избирателите си , на които вече им е писнало от изроди. Толкова.
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#67] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.Проблема са родните. С тях какво да правим. Румънските са лесни.
До коментар [#66] от "My Plague":
Ще те изненадам, но това са идеолозите на съвременната държава. Е ти сигурно скачаш за някои идеи на Русо. Само, че той е живял някога. И е говорил за тогава. Не, че много от това което е писал не е адекватно и сега.
Лъв
Рейтинг: 583 ВеселоДо коментар [#66] от "My Plague":
Волтер левичар????
xxxxxl
Рейтинг: 636 ВеселоДо коментар [#19] от "My Plague": ture=related
Защо сме още член на ЕСССР?Девойко с нежното име,един път и аз да ти нацъкам плюсовете без да мисля.Днес направо надмина себе.Жива и здрава.....
http://www.youtube.com/watch?v=aYiHg-a87hk&fea
Цецо
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#68] от "My Plague":
Covid live matter. Stop the genocide.Принципно си права. За сарко и сие. но и Италия е имала колонии, и те имат сериозен проблем с емигранти от Африка. По лесно достъпни са с лодки. Ма не то время сейчас, за да приемат правилното решение. Например да потапят лодките на нарушителите. Без да търсят оцелели.
****
Този коментар беше изтрит в 21:46 на 24/08/2010 от неговия автор.
shumkarov
Рейтинг: НеутралноЕсе върху снимката
Странно, няма маски, няма автомати, няма камермени (телеоператори) и викове: Полиция!
Полицаите са обяснили, че ромите трябва да си отиват, и ония даже не са се опитали да спорят. Полицаят даже помага.
Просто работата на френската полиция е много по-ефикасна от тая, за която пее В. Маринов, не мислите ли?
Karla Miyagi
Рейтинг: 1316 ВеселоДо коментар [#72] от "Цецо":
Klaatu Barada Nikto!Ми те това и правят , наричат ги "инциденти"
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 НеутралноДо коментар [#69] от "Цецо":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannПроблема са родните. С тях какво да правим.
****************
И за тях има начин. Единствено политическа воля липсва. Не забравяй, че циганите са важен електорат и докато влизането в парламента зависи от техните гласове, никой сериозно няма да се захване с решаването на циганския проблем.
Phaeton.
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#67] от "VеnRus 2008":
Не можеш да експулсираш всеки европейски гражданин,който не може да се издържа сам!?
Ми на всеки може да му се случи да закъса временно и да му трябва време да изплува!
Ако си трайно безработен мангал с 10 деца и циганка със златни зъби-да,съгласен съм!
Но познавам доста хора,които преживяха трудни времена,но си стъпиха на крака!
Може ли такъв да го върнеш само щото три месеца на си е плащал осигуровките-понеже бил гражданин на ЕС!
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#74] от "shumkarov":
Covid live matter. Stop the genocide.Викаш наследниците на инспектор Крюшо са хванали крадците? Не бе. Нищо не са разкрили. Малко са ги стреснали, за ужас на мангалските организации, платили са им добре, а пък за нова година мангалите ще идат да си вземат поредните подаръци. Толкоз за дивия популизъм на френското джудже. Що не вземе да интегрира родените във Франция мангали от Африка? Ми праща евротуристи тук да ни учат? Ми да ни покажат как става бе. Или вече актуално е прави каквото казвам аз, а не старото каквото правя аз? Да бе знам. Така е.
shumkarov
Рейтинг: НеутралноПоканени са не само европейски страни, а и Канада.
Но не и Русия, така че не се комплексирайте!
За Русия също няма опасност от имиграционна вълна, въпреки че там се диша най-свободно
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 ЛюбопитноДо коментар [#77] от "faeton":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannРазбира се, че не! Но такива хора, за които говориш, се различават от "трайно безработните". Има разлика в това, да си работил няколко години в друга държава и после да си останал известно време без работа; и да си живял няколко години, без да си работил, но да си направил 2-3 чавета през това време. Не мисли, че френските и италианските служби не правят разлика.
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#75] от "My Plague":
Covid live matter. Stop the genocide.Ми при това бурно море що излагат на неоправдан риск спасителите? Проблема ще изчезне за една зима. Бе де е мунчо? Да раздвижи коментарите. че много талибан-християни се навъдиха.
До коментар [#76] от "VеnRus 2008":
Мамка му и на Волтер и сие. С тъпото всеобщо избирателно право. И няма те не са го казали. Пардон.
Ма проблема е точно там. Много си права за което.
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 НеутралноДо коментар [#79] от "shumkarov":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannРусия е залята с емигранти от бившите републики - казахи, узбеки, татари, етс. обаче те там проблеми, като негрите във Франция, не създават.
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#80] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.Бе чаветата не се ли викаше на потомците на оня от предишния ти аватар?
Уф, пак се заядох.Ма преди те бяхме завербовали за китайската кауза, а вчера гушна еврейската по-ентусиазирано от нас. Ма много бързо се учиш. Не мой тъй.
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 НеутралноДо коментар [#81] от "Цецо":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannПреди време бях чела една мисъл, не си спомням от кого, но гласеше горе-долу следното:
"Не бива да се прекалява с демокрацията! Аз лично не бих искал да пътувам на кораб, чийто курс се определя чрез гласуване, в което участват всички - и юнгата и корабният готвач!"
Много прав е бил, който го е казал.
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#82] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.Няма помощи, няма проблеми. А сарко даже им платил. Идиот, иначе казано. Пък с новым годом пак ще риве.
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 ВеселоДо коментар [#83] от "Цецо":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannМи не. Оня, от предишният ми аватар е 50% испанец и 50% ирландец, чист ариец, тоест.
Цецо
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#84] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.И аз тъй викам, но не било демократично. А, че кораба ще се блъсне в скалите на никой не му пука. Кофти, че сме на борда.
tonitod
Рейтинг: 1159 ЛюбопитноДо коментар [#78] от "Цецо":
!
Ами защото според ЕС нямаме добри практики!
Затова всяко обучение, независимо какво е то - дали за управление на човешките ресурси, дали за интеграция на ромите, дали за определяне на зоните по Натура 2000, започват с думите "За прилагане на добрите европейски практики". И покеже не можем да се справим сами, идват скъпо струващи обучаващи, който точно да ни разясня точно това, което вие казвате - да се съобразяваме казаното, а не направеното от тях
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#86] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.Извинявай, но е макс 50%. Като отчета, че ирландците са келти, си е чист мангал, пардон, южноевропеец.
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 НеутралноДо коментар [#85] от "Цецо":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannЗа това си прав. Не съм запозната с руската социална система, нито какви помощи се изплащат на отказващите да работят (и дали изобщо се изплащат такива) но не съм чула за случай на палене на коли, трошене на магазини и жилища от "гневни" младежи - емигранти в Русия.
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 ВеселоДо коментар [#89] от "Цецо":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannЕ, та келтите кви са? Мен лично ме кефят - келтска музика, келтска митология... Нищо общо с маалата.
Phaeton.
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#80] от "VеnRus 2008":
Доколкото разбирам на въпросната среща ще се обсъжда италианското предложение за експулсиране на европейски граждани,без значение на националност,които нямат някакъв минимален доход и"подходящо"жилище?!
Точно от това се опасявам-не може да изгониш млад бял естонец или българин,който още не е успял да си намери работа,наравно с манго,който въобще не търси!
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#88] от "tonitod":
Covid live matter. Stop the genocide.Да бе, това съм го забелязъл. Ма като членове на ЕС дали да не повдигнем въпроса с интегрирането на малцинствата родени в Европа? Пък ще идем да им предадем правилните уроци. Които те явно са пропуснали. Аз лично съм съгласен на половината заплащане на евро-турист, божееее, експерт исках да кажа.
Phaeton.
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#89] от "Цецо":
Южноевропейците-мангали?
Bicho Raro
Рейтинг: 1338 НеутралноДо коментар [#87] от "Цецо":
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannНяма да се блъсне, спокойно. Капитаните на кораба почнаха да осъзнават, че начина на плаване води към скалите. Е, доста време им трябваше, пък и още годинки трябва да минат, докато се промени нещо, но първите стъпки - осъзнаването, вече са на лице.
Цецо
Рейтинг: 1425 НеутралноДо коментар [#90] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.Вероятно имат социална система, но едва ли покрива емигрантите. Направо съм сигурен, че не. И понеже те го знаят, там отиват само тия дето бачкат. Е някои са в малко нелегалната част, ама светът не е съвършен.
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#91] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.Наследници на галите. За арийците южноевропейците (о ужас и франсетата) са не особено различими от мангалите.
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#95] от "VеnRus 2008":
Covid live matter. Stop the genocide.А дано. Но кораба е голям и завива бавно. А кормчиите още се почесват по главите. И викат това сега вълнение ли е или прибой?
Цецо
Рейтинг: 1425 ВеселоДо коментар [#94] от "faeton":
Covid live matter. Stop the genocide.Виж пост 97. Мнението не е мое.
bag
Рейтинг: 479 ЛюбопитноДо коментар [#68] от "My Plague":
От къде толкова злоба, яд и расизъм.
Сподели, може да то олекне!