Проучване на ЕС: Българите са най-доволни от услугите на въздушния транспорт

Проучване на ЕС: Българите са най-доволни от услугите на въздушния транспорт

© Дневник



Българите са най-доволни от услугите в областта на въздушния транспорт, козметичните, културните и развлекателните услуги. Това показва проучването на Европейската комисия "Индекс на потребителските пазари", съобщи асоциация "Активни потребители".


Най-ниско са класирани доставчиците на електроенергия, ипотечните кредити и посредниците на недвижими имоти. Асоциация "Активни потребители" предупреди, че топлофикационните услуги не присъстват в класацията, предаде БТА. Заради спецификата на топлоснабдяването в повечето европейски държави потребителите са давали мнението си за доставчиците на природен газ, но не и за топлофикациите.


Както и през 2010 г., пазарите на услуги продължават да са слаби, като финансовите и мрежовите услуги са под средното ниво. Трите най-ниски показателя са за потребителските пазари на инвестиции (включително пенсии и ценни книжа), услугите в областта на недвижимите имоти и ипотечните заеми.




С няколко изключения (колите втора ръка, автомобилните горива), пазарите на стоки са започнали да работят значително по-добре, коментират от асоциацията. В сравнение с 2010 г. пазарите на електроенергия и горива са се влошили най-много, което може да отразява и нагласите на потребителите за цените на електроенергията и горивата.


Като последващи действия Европейската комисия ще направи две пазарни проучвания. Едното ще бъде за потребителския кредит, където резултатите са лоши, особено по отношение на доверието и възможността за сравнимост на офертите. Другата проверка ще е на пазара на горива, който се класира на предпоследно място сред пазарите на стоки и е четвъртият по големина дял в бюджета на домакинствата.


България няма традиция за извършване на подобни задълбочени проучвания, отбелязват от "Активни потребители". За подпомагане на потребителските организации за последните три години в бюджета на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма бяха предвидени общо 240 000 лева, от които са предоставени едва 40 000 лева, допълва асоциацията.

Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    Защото пазарът е най-отворен за кокуренция от цял свят. Не че на българския чиновник това много му харесваше, ама ЕС му го наложи със шутове, тояги и крясъци "Аре диийй, мръсно българско чиновническо говедо крадливо!".

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  2. 2 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2575 Неутрално

    ПС. За съжаление, пак на ЕС ще се надяваме да извади сопата, за да видим частни жп превозвачи и частни автобуси в градовете, на мястото на 60-годишните икаруси и лазове

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  3. 3 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Българите сме непретенциозни и се задоволяваме с малко..

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  4. 4 Профил на bgpainter
    bgpainter
    Рейтинг: 1499 Любопитно

    До коментар [#3] от "Mypa":

    По-скоро повечето от нашенците трудно могат да си позволят да излязат от населеното си място с наземен вид транспорт, а въздушният пък направо е немислим. В този ред на мисли - как ще се оплачеш от услуга която никога не си ползвал?

    Аз мисля, че няма да е лошо да се задоволяваме и с повече...

    Жената е покана за щастие
  5. 5 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Активните потребители да проверят как се спазват изискванията и заплащането на превозвачите при превоз на пътници според Регламент 1370 (закон) на ЕС в сила от 03 декември 2009 г.

  6. 6 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Едва ли има доволни от ТИМ Еър.

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  7. 7 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1365 Неутрално

    Съгласявам се с #4 - твърде ограничен кръг хора ползват въздушен транспорт, да не говорим, че доста хора пътуват с други авиолинии.
    Винаги, когато ми е възможно ползвам други компании, а не България Еър - първо, защото мога да намеря по-добри цени, ако си купя достатъчно рано билета; второ, защото обслужването е несравнимо по-добро; трето, при проблем другите се грижат за пътниците си, докато България Еър ги зарязва на летището да се оправят сами!

  8. 8 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#6] от "ЗА Революция":

    Ох.. болната ми тема.. вътрешните им полети предлагат кроасани 7дейс и наливни кола и фанта.. самолетите са много мръсни и занемарени.. не знам какво им е техническото състояние, но като ми се налага да пътувам с тях винаги се притеснявам..

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  9. 9 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#4] от "bgpainter":

    Нещо подобно казах по друг начин.. няма как да си претенциозен, като не знаеш за какво да претендираш )

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK