Германия отрича да готви разделяне на еврозоната (обновена)

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на automatic
    automatic
    Рейтинг: 381 Весело

    Дали ще издържат обаче?
    На мързеливците от юга...

  2. 2 Профил на Claus von Stauffenberg
    Claus von Stauffenberg
    Рейтинг: 641 Неутрално

    Започнат ли се ИНТЕЛЕКТУАЛНИ прехвърляния на мнения по този шина, до 10 години ще се поздравим с първия мини ЕС Начело с Германия може би и Франция ( всъщност със сигурност и Франция) и т.н.северни държави. На какъв ли акъл и възможности ще са нашите управници тогава. От другаря Борисов и другарката му Цветелина и папира им няма да го има в БГ до тогава. Явно ще си вадим горещите г...вна дето ще се сътворяват сега сами.

    Claus von Stauffenberg
  3. 3 Профил на smej
    smej
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Така или иначе, всички ще си останем в Европа. Но подобряване на сътрудничеството между избрани държави е правилното решение. Няма как Германия да пита Естония дали е съгласна с нещо. Ако не е съгласна, да скочи в Балтийско море и да се удави.

  4. 4 Профил на bobacho
    bobacho
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Никакви слухове не могат да бъдат смятани за достоверни, докато не бъдат официално отречени.

  5. 5 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Всичко мислимо е възможно!А всичко възможно рано или късно става реялно!Друго щеше да е такъв сценарий да е немислим,но се запитайте кой е арихитекта на ЕС!

  6. 6 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Дай Боже да е така , от тяхната уста във Божите уши

  7. 7 Профил на real_money
    real_money
    Рейтинг: 488 Неутрално

    В САЩ и Европа има конфликт между елита и масите, които не искат да плащат за грешките на банките, които се спасяват с парите на данъкоплатците. В Европа има и конфликт между нациите в рамките на ЕС. Южняците харчеха безогледно, но го правеха с мълчаливото одобрение на Германия, която завладя европейските пазари без да води война. Въпросът е доколко ще бъде разделена Европа след кризата. За съжаление никой от българските политици не го вижда, а хората се залъгват със светлото европейско бъдеще. Поздрави. http://www.istinski-pari.com

  8. 8 Профил на trifon74
    trifon74
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#3] от "smej":

    Равнопоставеност бе основният смисъл в идеята за съюза.
    Ако я няма, не виждам смисъл от общи формулировки.
    От интеграция "на думи" и формално членство нямаме никаква полза.
    Двойни стандарти и неравнопоставеност ще увеличат разстоянията и изостаналите ще я закъсат още по-яко.
    Щом е така, нищо не пречи да има двъстранни и многостранни спогодби. Така поне общите рискове, като "ефектът на доминото", подобно на гръцкия апокалипсис ще бъдат избегнати.
    И разбира се - лицемерието, от което май взе да ни писва...

  9. 9 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    До коментар [#2] от "Claus von Stauffenberg":
    Сложи и Чехия и Полша За Унгария не знам... колебая се.
    Чехия и Унгария минаха през стъргата на бюджетните дефицити и дълг и се самодисциплинираха в голяма степен. САМИ! Видяха овреме, че този път е крив и всъщност води назад. Стандартът им на живот днес е по-нисък от този в ПИИГ, което е несправедливо, защото е изкуствено!
    А ако Чехия е в хипотетичната нова еврозона ще влезе и Словакия. Ще си съдерат г.за, но ще влязат И... на югоизток остават Балканите. Лоша работа...

  10. 10 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    А бе както е тръгнало великата европейска кохезия май ще се случи Поне за Чехия Унгария и Полша, за България... не знам.
    Но ще се случи по неочакван начин - в ПИИГ ще пообеднеят, а ЦИЕ ще се позамогнат... Майтап.
    Лошото е, че нас хич ни няма по замогването...

  11. 11 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1288 Неутрално

    До коментар [#7] от "real_money": Няма лошо банките да се спасяват с пари на данъкоплатците, но само дотолкова, доколкото са похарчени спестявания на данъкоплатците.
    Акционерите и мениджърите трябва да си плащат сметките

    Лошото обаче е, че едни данъкоплатци са папали неправомерно и въпреки това сега нямат пари да спасяват когото и да било, а други са спестявали, а и сега трябва да плащат и за другите. За тия първите данъкоплатци цената която трябва да платят в обедняване.. за дълго и значително.

    Лошото обаче е, че като обеднеят няма да могат да си купуват БМВ-та или смартфони и т.н., което ще доведе до обедняване и на вторите.

    Според мен спасението дебне в ... относителното поскъпване на храните. Т.е. ако днес един смартфон струва 50 кг. месо, утре да струва 40 кг. месо

  12. 12 Профил на П.old Bulgar
    П.old Bulgar
    Рейтинг: 701 Весело

    Приказката с разделянето на еврозоната е блъф...

    Ако не знаеш къде да отидеш, ела на себе си!
  13. 13 Профил на melchett
    melchett
    Рейтинг: 594 Весело

    Германия, не, разбира се. той само Сарко го подготвя и за тях.

  14. 14 Профил на Атлантик
    Атлантик
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Обединена Европа от Атлантическия океан до Черно море е вълнуваща и красива химера, защото тук не става въпрос просто за разлики в икономики, инфраструктури и производителности на труда, а за доста по-фундаментални манталитетни разлики...Манталитетно България, също и Сърбия, в голяма степен - Гърция, Румъния - сме много по-близо до Ориента, отколкото до централноевропейските страни дори...Не знам дали трябва да се сърдим на турците за тия 500 години - робство ли са били, окупация ли, каквото там е било, но ако трябва да им се сърдим, то ще е само заради "братската" им прегръдка в продължение на 5 века, заради която сме пропуснали да се европеизираме заедно с Европа. А що се отнася до Европа на две скорости - че тя и сега си е такава, дори бих я определил - на три скорости, визирайки богатите држави извън еврозоната...

    "Ако имаме милост към себе си и състрадание към другите, можем да минем и без щастие в тоя живот". /Калин Терзийски/
  15. 15 Профил на Daj Ribu
    Daj Ribu
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Германия може и да отрича, обаче нещата отдавна са подготвени.
    Винаги ще има бедни и богати, дори сред "богоизбраните".
    Имаше един виц на времето - "Я по-тъмнозелените да слязат да бутат".
    Та и тази работа същата ...

    Рибу, рибу - дай рибу, рибу, рибу - дай
  16. 16 Профил на на курьих ножках
    на курьих ножках
    Рейтинг: 1074 Весело

    http://www.zerohedge.com/news/game-over-reuters-says-germany-france-exploring-idea-core-euro-zone-end-existing-structure
    Game Over? Reuters Says Germany, France Exploring Idea Of Core Euro Zone, End Of Existing Structure

    почнат ли такива слухове, значи се отлага ес
    жалко, че булагристанци се чувстват повече европейци от европейците

    http://vitalykuzmin.net/
  17. 17 Профил на на курьих ножках
    на курьих ножках
    Рейтинг: 1074 Любопитно

    [quote#14:"Атлантик"]дали трябва да се сърдим на турците за тия 500 години - робство [/quote]
    определено
    иначе, как може да се обясни мазохизма на мнозинството да чака добро от ес и уса?

    http://vitalykuzmin.net/
  18. 18 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#7] от "real_money":

    То и аз се опитвам да им разсяни вече едан-две години , че светлото европейско бъдеще е като светлият комунизъм , но кой ли иска истината !(веднага ме изкарват че съм комунист....) !

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  19. 19 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    [quote#666:"Публикация"]Вчера агенция "Ройтерс" съобщи, че представители на Германия и Франция са дискутирали планове за радикално прекрояване на ЕС. [/quote]

    Франция и Германия симулират активност във връзка с кризата, но всъщност единствено търсят начин да излязат сухи от водата, или по-точно водовъртежа да не ги повлече и тях към дъното, и за да олекне кораба, са решили да изхвърлят болните членове на екипажа зад борда...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  20. 20 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    [quote#14:"Атлантик"]Мантаитетно България, също и Сърбия, в голяма степен - Гърция, Румъния - сме много по-близо до Ориента, отколкото до централноевропейските страни...[/quote]

    И кво от това, англичаните да не са пък "манталитетно близки" с цялата цветнокожа сган от бившата Британска Империя? Ама си им дават британски паспорти, пускат ги на Острова, имат всички привилегии - въпреки че не виждам индийските цигани, пакитата и чернилките да са с нещо по-горе от източно европейците или балканците, дори напротив...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  21. 21 Профил на Атлантик
    Атлантик
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Майсторе Балкански, хайде най-после да оставим балканския си бабаитлък някъде да почива и да спрем да наричаме хората цигани и чернилки само защото не ни харесва цвета на кожата им! Усещам, че ти е болно, че нямаш британски паспорт, а "чернилките" имат - значи те вече са с нещо повече от нас - супербалканците - по твоята странна класация...Всъщност сам си си отговорил на въпроса "И какво от това...?" - става дума за "цветнокожа сган", но от бившата Британска империя. Ние това с нашата около 150-години-писана история не можем да разберем (ясна е, че тук пропускам останалите не-знам-си колко века до 1300 години) сложните връзки и взаимоотношения между метрополия и бивши колонии, но хората имат нужда един от друг...Какво? Не били равнопоставени? Че къде има равнопоставеност!?!

    "Ако имаме милост към себе си и състрадание към другите, можем да минем и без щастие в тоя живот". /Калин Терзийски/
  22. 22 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#12] от "П.old Bulgar":евала пи4 блъф е разбира се , сподели за6то според теб

  23. 23 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#21] от "Атлантик":аз живея от 4 години в лондон и около 16 години об6то в америка , белгия , германия , канада и скандинавието . това,4е англия и франция са им наложили да приемат 4ернилки , пакита и арабели ,за това си ре6ение 6те ронят кървави сълзи , сигурно 6те съм жив въпреки , 4е съм на 45 години ,когато министър претцедателя на велика британия 6те бъде някои махараджа с 4алма на главата , аиде с здраве и много поздрави на кениеца обама

  24. 24 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#21] от "Атлантик":извини ме , 4е нямам кирилица

  25. 25 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#20] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":пълни малоумници са пакитата и цялата азиатска измет , родени в англия и не могат да говорят англииски , отвратителен акцент и неправилна граматика

  26. 26 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    До коментар [#25] от "dgidgo":
    [quote#25:"dgidgo"]пълни малоумници са пакитата и цялата азиатска измет , родени в англия и не могат да говорят англииски , отвратителен акцент и неправилна граматика [/quote]


    Едно от най-дразнещите неща в Англия са цветнокожите с характерното си антицивилизовано поведение, и британците са направили огромна грешка с либералната си политика към тях, трябвало е да ги държат на дистанция, сега не виждам вече как биха могли да ги изгонят, а пък тия се размножават като зайци, защото са им създадени най-добрите възможни условия за това, истински парадокс - цивилизацията сама да се затрива със допускане на подобна дивотия в самото сърце на Британската Империя...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  27. 27 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1341 Разстроено

    До коментар [#21] от "Атлантик":
    [quote#21:"Атлантик"]Майстре Балкански, хайде най-после да оставим балканския си бабаитлък някъде да почива и да спрем да наричаме хората цигани и чернилки само защото не ни харесва цвета на кожата им![/quote]

    Живял съм доста време в Лондон и мога да споделя, че цветнокожите с поведението си дразнят като едно петно лепнато върху британската цивилизация. Това не поради цвета на кожата им, защото има и някои възпитани и културно държащи се в обществото цветнокожи, макар и малко на брой, но поради примитивния манталитет, безкултурието, и лошото възпитание на мнозинството цветни, несъвместимо с нормите за поведение в една цивилизована страна, каквато е Англия.

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK