"Аарец": ЕС е разтревожен за арабските граждани на Израел

Не смятаме, че признаването а Израел като еврейска държава трябва да вреди по какъвто и да е начин на идеята за равенство на всички граждани, смятат посланиците на ЕС в Израел.

© Reuters

Не смятаме, че признаването а Израел като еврейска държава трябва да вреди по какъвто и да е начин на идеята за равенство на всички граждани, смятат посланиците на ЕС в Израел.



Посланиците на Европейския съюз в Израел са разтревожени за отношението на страната към арабското малцинство, както и от малката вероятност за възобновяване на мирните преговори с палестинците. Това се казва в работен документ, коментиран от вестник "Аарец", предаде агенция "Франс прес".


Според изданието в документа се подчертава, че "прекъсването на мирния процес има отрицателно въздействие върху интеграцията на израелските араби в обществото". В него се посочва още, че застоят в мирния процес и продължаващата окупация, неизбежно оказва влияние върху припознаването на израелските араби с Израел.


Ще бъде по-трудно за израелските араби да бъдат напълно спокойни за идентичността си докато конфликтът с палестинците продължава. Според посолствата това не трябва да се използва като извинение за враждебното поведение на израелските араби, което отчуждава еврейското мнозинство, нито за неспособността на израелското правителство да постигне напълно равнопоставено отношение към израелските араби.




Не смятаме, че признаването а Израел като еврейска държава трябва да вреди по какъвто и да е начин на идеята за равенство на всички граждани, включени в основополагащите му документи, се казва в текста.


"В интерес на всички израелци е да покажат, че Израел е не само еврейски и демократичен, но и толерантен и включващ, и че това са патриотични ценности. Заедно с повечето израелци вярваме, че израелската националност е включващо понятие, в което участват еднакво хората с различна вяра и етнически произход", смятат европейските посланици.


Висш израелски служител отказа да коментира документа, замислен като "храна за размисъл", като уточни, че правителството не е получило официално копие от него. Въпреки това, той призна, че акцията може да представлява "европейска намеса" във вътрешните работи на страната.


Според "Аарец" в отговор на информацията ЕС е заявил, че основна задача на всяка дипломатическа мисия е да докладва за развитието на ситуацията в държавата домакин, където се намира.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (160)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Любопитно

    Има за какво да е разтревожен ЕС:

    "През последните седмици в Израел се дебатират оживено поредица от нови закони, които според мнозина израелци са предназначени да задушат инакомислието, да орежат правата на малцинствата и да ограничат свободата на словото - например закон, позволяващ на практика на израелските общини да изключват арабските семейства; закон, предвиждащ наказания за израелците, които зоват за бойкот на продуктите, произведени в еврейските селища на окупирания Западен бряг; и инициативи, целящи Върховният съд да бъде поставен под по-силен политически надзор"

    http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15604520,00.html

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  2. 2 Профил на doncorleone
    doncorleone
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Чак па да налага на Израел какви да са им патриотичните ценности и какво значи израелска националност... Малко е прекалено. ЕС все повече става за смех.

  3. 3 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3580 Неутрално

    Гнусни инсинуации на ЕС
    Ако погледнеш класацията (цитирана в Капитал днес..),
    Израел е на едно от водещите места в света по развитие на демокрацията.
    Малко зад Франция и доста преди повечето източно европейски страни(Унгария, Словакия ..България)

  4. 4 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Така е, като те ръководят някъкви си изселници от бившата съветска държава...Позната картина-правят се на по-големи католици от папата!

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  5. 5 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3580 Неутрално

    "ЕС все повече става за смех. .."
    Е, поне евроапарламентаристите го реабилитираха вчера с осъдителната резолюция по "руския въпрос"

  6. 6 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Мда, какво по демократично от окупацията, етническите прочиствания, заграбването на земя, гетата, 10 метровите стени, апартейда и всекидневните убийства на невинни хора...

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  7. 7 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    До коментар [#1] от "muncho":
    Поддържам Израел когато стреля по терористи, но никакви ограничения на демокрацията не може да се толерират. Ако Израел прави това, а аз вярвам на Европа, ще си плати.

    подпис
  8. 8 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3580 Неутрално

    До коментар [#4] от "Galata":
    "..по-големи католици от папата!"
    Това да го кажеш за евреи, па били те и от бившата съветска държава.
    Да ти напомня все пак , че повечето такива изселници съставляваха и продължават да са ядрото на дисидентството в бившия СССР и днешната РФ.

  9. 9 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    Отношеният между израелци и израелски араби много приличат на тези във Великобритания между англичани и заселници от карибите тия дето палиха коли и магазини преди няколко месеца в Лондон. Или пък като във Франция - отношенията с френските араби.
    Та ЕС да се позамислят какво предлагат и от какво се тревожат.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Весело

    "Те се объркват, когато четат в интернет страницата на New Israel Fund, че "още преди десет години ултраортодоксалната общност в Израел поиска от обществената автобусна компания "Егед" да въведе сегрегирани автобуси, в които мъжете и жените седят отделно. Към началото на 2009 в страната е имало над 55 такива автобуса. Жените са длъжни да се качват от задната врата и да са "облечени скромно".

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    Ционетата в държавицата Израел отдавна плачат за бой, сега се напълни и с руски ционета, с болшевишка закваска и работата съвсем тръгна на карък.... при Бен Гурион, Голда Мейр и моят приятел Моше Даян, израелските управници постигаха къде, къде повече, по бързо и с по малко шум и скандали...... ама то акъл, за кое по-напред?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  15. 15 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 870 Весело

    [quote#10:"muncho"]външен министър Либерман [/quote]
    Либерман по ги разбира от тебе руските работи..... не се фичкай...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Любопитно

    "Надявам се израелският премиер Бенямин /Биби/ Нетаняху да е наясно, че овациите, които получи тази година в американския Конгрес, не бяха за политиката му. Тези овации бяха купени и платени от израелското лоби. Истинското изпитание е какво ще стане, ако Биби се опита да говори, да речем, в Университета на Уисконсин. Предполагам, че много студенти ще го бойкотират, включително и мнозина студенти евреи, не защото са враждебно настроени, а защото са объркани."

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  18. 18 Профил на ългари
    ългари
    Рейтинг: 769 Любопитно

    В Тулса ли се намираш сега?
    Извинявай за любопитството, но в Оклахома много години вече не съм бил, а тая невероятнио спомени.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  20. 20 Профил на spoko
    spoko
    Рейтинг: 605 Любопитно

    Няма такова понятие "израелски арабин"!

  21. 21 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#14] от "boby1945":

    +++++++!Точно така-къде са старите ръководители на мусевиите?

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  22. 22 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Неутрално

    А ако оставин настрана митологията, то кои са коренните жители на Палестина се вижда от статистиката:

    "Estimated Population of Palestine 1870-1946
    Arabs (%) Jews (%) Total

    1870 367,224 (98%) 7,000 (2%) 375,000
    1893 469,000 (98%) 10,000 (2%) 497,000
    1912 525,000 (93%) 40,000 (6%) 565,000
    1920 542,000 (90%) 61,000 (10%) 603,000
    1925 598,000 (83%) 120,000 (17%) 719,000
    1930 763,000 (82%) 165,000 (18%) 928,000
    1935 886,000 (71%) 355,000 (29%) 1,241,000
    1940 1,014,000 (69%) 463,000 (31%) 1,478,000
    1946 1,237,000 (65%) 608,000 (35%) 1,845,000"

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  23. 23 Профил на doncorleone
    doncorleone
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Аз едно не мога да разбера, арабските държави са с площ 13 млн км2, а арабите все напират и се врат в единствените неислямски държави между тех - Израел и Ливан, които са по-малки от Македония, че искат и да ги унищожават даже.

  24. 24 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#20] от "spoko":


    [quote#20:"spoko"]Няма такова понятие "израелски арабин"! [/quote]

    Искат да кажат араби,които са израелски граждани и живеят в границите на Израел.Малцинство...
    Нещо като турците в България...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  25. 25 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1406 Весело

    [quote#13:"Karelson"]Ма Муне , то и според теб изборите са такива..... Поне така писа.[/quote]

    Вярно, че така писа. Ама сега, след като и Израел мисли същото, наш маймун моментално се врътна на 180 градуса. Така де, няма как той да е на едно и също мнение с евреи. И, ако утре израелските политици размислят и решат, че изборите в Русия може и да не са били толкова открити и законни, наш мун отново ще се метне на амбразурата.
    По темата, ЕС си е казал ясно позицията - правата на малцинствата в Израел се спазват много повече, отколкото правата на малцинствата в мюслимските държави. И, ако ЕС трябва да се тревожи за нещо, то това са коптите в Египет, кюрдите в Турция, християните в Пакистан, етс., етс.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  26. 26 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#8] от "тулса":


    [quote#8:"тулса"]о-големи католици от папата!"
    Това да го кажеш за евреи, па били те и от бившата съветска държава.
    Да ти напомня все пак , че повечето такива изселници съставляваха и продължават да са ядрото на дисидентството в бившия СССР и днешната РФ. [/quote]

    Ще ти кажа само,че съдя по себе си и такива като мен,които познавам...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  27. 27 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1406 Неутрално

    [quote#19:"muncho"]Тоест не евреите а ханаанците са "автоххонното" население на Палестина[/quote]

    ОК, като дойдат ханаанците, евреите ще си тръгнат. Опс, май такива (ханаанци) няма от векове! И не, палестинците не са нито ханаанци, нито филистимянци, нито никакво друго древно племе, населявало някога тези земи.
    Опят двойка, седни си!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  28. 28 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Любопитно

    Забележително е впрочем, че откровен неонацист като Karelson, който не само изповядва расистки и нацистки идеи, но и употребява оригиналната нацистка лексика:
    [quote#13:"Karelson"]унтер[/quote]
    е такъв пламенен защитник на "Израел". Причината е че след втората световна война евреите възприемат от нацистите тяхната идеология за расово превъзходство и война за жизнено пространство, както и нацистката практика - етнически прочиствания, блокади, апартейд. Това е причината крайно-десните неонацисти да подкрепят ционисткия режим днес...

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  29. 29 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1406 Весело

    [quote#20:"spoko"]Няма такова понятие "израелски арабин"! [/quote]

    Същото недомислие като български турчин.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  30. 30 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Браво, мунчо-нащрек си и 15 мин след статията да се появи в Дневник почваш да громиш(виртуално, щот иначе не можеш) ционизма Опс...громиш?!? Я прочети написаното цитираното от теб:[quote#1:"muncho"]През последните седмици в Израел се дебатират оживено поредица от нови закони, които според мнозина израелци са предназначени да задушат инакомислието, да орежат правата на малцинствата и да ограничат свободата на словото [/quote]
    Дебати около нови закони има в демокрации, ама ти не мой'ш 'го разбЕреш

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  33. 33 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#29:"VеnRus 2008"]"...Няма такова понятие "израелски арабин"!" - цитат на коментар #20 от “spoko”
    Същото недомислие като български турчин. [/quote]
    И двамата грешите: Има не само такова понятие, а и такива хора-над 20% от израелските граждани са от арабски произход.
    Арабския е официален език в Израел наред с иврит, и на всички държавни документи и банкноти (и на 90% от пътните/уличните знаци/табели) текста е на иврит и арабски.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1406 Неутрално

    До коментар [#33] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    Винаги съм си мислела, че правилното понятие би трябвало да е "израелски мюсюлманин" и "български мюсюлманин". Иначе, знам, че официално такива понятия има, но поне на мен ми звучат неправилно, откъде накъде "израелски арабин" или "български турчин"? Представи си значи "френски германец", "руски поляк", "американски австралиец" - смешно, нали?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  36. 36 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#7] от "Иван К":

    За един отвлечен израелски войник(пленник) бяха избити 1000 палестинци, и изравнени със земята домовете им как това да се съвмести с демокрация.

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  38. 38 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#26:"Galata"]Ще ти кажа само,че съдя по себе си и такива като мен,които познавам... [/quote]
    Побързай да запознаеш учЕните от Економист що за демократ си, че виж къде поставили Турция в класацията за демокрация, мискините:
    http://graphics.eiu.com/PDF/Democracy_Index_2010_web.pdf
    П.С. Апропо, не ми отговаряй първосигнално "ама вие биете негрите". Като в коментар#19 в статията
    http://www.dnevnik.bg/sviat/2011/12/14/1411094_turciia_shte_izolira_siriiskiia_rejim_otvutre_chrez/?ref=id#comment-19
    Та да ми спестиш да ти копирам отговора си в коментар #23

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  39. 39 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#35] от "VеnRus 2008":


    [quote#35:"VеnRus 2008"]ткъде накъде "израелски арабин" или "български турчин"? Представи си значи "френски германец", "руски поляк", "американски австралиец" - смешно, нали? [/quote]

    Много си... Тогава да викаме ''френски християнин'',финландски будист''...
    Вашата болест се казва ''нетърпимост''към малцинствата.Това е една от причините ЕС да изпитва тревога този път за арабите в Израел.Но аз лично мисля,че е по-добре ЕС да погледне по-напред в собствените си редици,макар и от задните...



    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  40. 40 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5652 Неутрално

    До коментар [#35] от "VеnRus 2008":

    Ами не е така, Венче. Българските мюсюлмани се делят на български турци, турски цигани и българомохамедани. Първите са етнически турци, вторите са етнически цигани с мюсюлманско вероизповедание, а последните са етнически българи с мюсюлманско вероизповедание. Съществуват и етнически турци с християнско вероизповедание, те се наричат гагаузи.

  41. 41 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#7:"Иван К"]Поддържам Израел когато стреля по терористи, но никакви ограничения на демокрацията не може да се толерират. [/quote]
    Съветвам те да "не купуваш" всичко, което медиите ти продават чрез сензационни заглавия.
    Пример: МНОГО недемократично е палестинските гастарбайтери да минават проверки, влизайки чрез ГКППтата в Израел, нали? ТИ, и всички останали, минавате ли проверки по летищата? ЗАЩО, като % на потенциалните терористи е инфинтензимален? Пък % на ДЕЙСТВИТЕЛНИТЕ спомагатели на терористи между гаст'арбайтерите/посетителите влизащи в Израел не е толкоз инфентинзимален, в сравнение с тези през летищата. Ама каква 'Убава сензация прави заглавие в медиите "ДЪЛГИ ОПАШКИ ПОРАДИ СТРИКТНИ ПРОВЕРКИ НА ГАСТАРБАЙТЕРИ/ПОСЕТИТЕЛИ В ИЗРАЕЛ"
    Това е само един пример, имам още

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  42. 42 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5652 Неутрално

    До коментар [#36] от "Ернесто":

    Абсолютно правилна политика на Израел. Шапка им свалям за солидарността - така показват, че никой не може да се е_ава с Израел.

  43. 43 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#38] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    Избихте всички араби за 50 години и то в средата и края на 20-ти век,от вас са писнали всички наоколо,мискет бомби по цивилно население и т. н.И сега си излезнал тука да се състезаваш по демокрация!?На това знаеш как му викат в цял свят...
    Какво ми линкираш медии дето са пълни с евреи?
    ПС:1.Темата не е Турция,а Израел!
    2.Какво ми линкираш неща от хиляда деветстотин и балканската война?

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  44. 44 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1564 Весело

    До коментар [#19] от "muncho":

    Радвам се ,че четеш Библията , тя е свят текст , но не може да бъде ползвана като исторически източник

    15.02.1989 - 07.02.2018
  45. 45 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1564 Весело

    До коментар [#22] от "muncho":

    "коренното" население на една страна не е това , което е бил преброено през последните 100 години

    15.02.1989 - 07.02.2018
  46. 46 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#35:"VеnRus 2008"]Винаги съм си мислела, че правилното понятие би трябвало да е "израелски мюсюлманин" [/quote]
    В говоримия иврит понятието е "израелски араби". Или "малцинства", което пък включва и черкесите, друзите и бедуините. Никой от които не се нарича, или самоидентифицира, с "араби".
    "Мюсюлманин" е религиозна дефиниция, а в Израел ПО ЗАКОН няма дискриминация на религиозна основа, та понятието "мюсюлманин" се среща само в специфични документи боравещи с вероизповеданието на жителите (като религиозен брак, специфициране на гробища за погребение, и понякога най низшия, по хиерархия, съд са семейни и имуществени проблеми: Мюсюлманите в Израел си имат своя съдебна система (НЕ шариат) за семейни и имуществени дела, на нивото на...май градски, или районен съд в България.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  47. 47 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Весело

    Да, "коренното население" определено не е това, което едва преди 100 години е почнало да се заселва в Палестина и да повишава процента си от 2 (два)...

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#43:"Galata"]Избихте всички араби за 50 години и то в средата и края на 20-ти век[/quote]
    По въпроса се консултирай с Амигото и съгласувайте даннитеЩото той в предобеден махмурлук пляка 1,5 млн убите, а по ракиено време стават "1,5 млн убити и ранени" Тези 1,2 млн израелски араби са кацнали от Марс май
    [quote#43:"Galata"]И сега си излезнал тука да се състезаваш по демокрация![/quote]
    Сакън да се състезавам! Давам ти линк към класацията на Економист са демокрациите. Имаш мойте съболезнования за класацията на Турция

    [quote#43:"Galata"]ПС:1.Темата не е Турция,а Израел!
    2.Какво ми линкираш неща от хиляда деветстотин и балканската война? [/quote]
    Темата е за демокрацията, и тъй като знам първосигналните ти реакции, те помолих да не ги повтаряш. Линка е от вчера, ама ти се изсули като пръ*я в потури, та ти припомних.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  50. 50 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#47] от "muncho": През 1918г. англичаните отвоюват Палестина от Турската империя. . Пустеещите полета започват да се обработват и напояват. Залесяват се десетки хиляди декари с гори, лозя, градини с портокали, лимони, маслини, смокини. Започва развитие промишлеността.

  51. 51 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Обаче, Палестина, смятана досега като район без особено значение, без природни богатства, поради което може да се даде на евреите, изведнъж се оказва незаменима.

  52. 52 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1564 Весело

    [quote#43:"Galata"]Избихте всички араби за 50 години[/quote]

    Посмали манго , палестина е един от регионите с най-голям нетен прираст в света. Е , в Израел е по-голям , но това е съвсем отделна тема

    15.02.1989 - 07.02.2018
  53. 53 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#39:"Galata"]Но аз лично мисля,че е по-добре ЕС да погледне по-напред в собствените си редици,макар и от задните... [/quote]
    С това и аз съм съгласен с тебНе търси доказателства за световната конспирация в този коментар, просто съвпадения на мнения

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  54. 54 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#47] от "muncho":

    През 1922г., Уинстън Чърчил, по това време секретар по колониите, отделя 77% от Палестина и я предоставя за създаване на арабска държава - “Транс-Йордания”(буквално - страна “Оттатък Йордан”, на изток от река Йордан),останалата само 1/5се дава на евреите,в нарушениена първоначалните обещания

  55. 55 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Достъпът на евреи в новата територия е забранен, докато арабите могат да посещават и двете. А първоначалният Британски мандат над Палестина предвижда право на евреите да се заселят във всяка част на обозначената с името “Палестина” територия. (През 1946г. Англия “благославя” пълния арабски суверенитет над “Транс-Йордания”, която в 1950г., крал Абдулах преименува в “Йордания” ). -демек палестинците получават,своята държава

  56. 56 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#47] от "muncho":

    Вместо ОБЕЩАНАТА земя, в която да създаде “национален дом”, народът Израел попада в земя, която се преразпределя и е елиминиран от участие ! Великобритания и ОН като орязват ¾ от първоначалната “Палестина” и прехвърлят наименованието й върху останалата ¼, поставят началото на целенасоченото фалшифициране и манипулиране на историческите факти, свързани с този район - с “Палестина” започва да се идентифицира само територията на запад от река Йордан! Сътворена е една нова “Палестина”....А Сега де????

  57. 57 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#47] от "muncho":

    Това съдейства за нарастваване на териториалните апетити на арабите, което се изразява в разрастване на конфликтността им с евреите.
    През 1929г. арабите искат забрана за евреите да се молят на “Стената на плача” в Йерусалим. Искане, придружено с насилия – само в еврейските колонии Цафад и Хеврон са изклани 130 деца, жени, старци.

  58. 58 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    25 г. след първата подялба на “земята” следва нова ! “Народите”(ООН) отново разделят “земята” ! Или по-точно онова, което е останало от нея след първата й подялба през 1922г. Но арабите ВЕЧЕ ИСКАТ ЦЯЛА Палестина !

  59. 59 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    През февруари 1970г., кралят на Йордания Хюсейн заявява:”Палестина е Йордания, и Йордания е Палестина. Има един народ и една земя, с една история и с една съдба”.
    Както вече знаете, през 1922г. върху 77% от територията на “Палестина”, се създава Трансйордания, преименувана през 1950г. в Йордания. Крал Хюсейн претендира, че “Палестина” и Йордания са идентични.

  60. 60 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Весело

    ...
    До коментар [#58] от "nearab":

    ПЕТ ПАРИ не давам за това, какво англичаните са си мислели че правят със земя, която НЕ Е тяхна..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  61. 61 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Весело

    ... Също така не ме интересува какво твърдят масалните на ционисткия режими като този в Йордания или този когото наскоро свалиха в Египет..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  62. 62 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Зухир Мусейн, военен лидер на ООП, пред холандския вестник “Trow” (31.III.1977г.):”Ние приемаме страданията за да изтъкнем нашата палестинска идентификация само за тактическа цел, защото това е в националния интерес на хората, да насърчаваме обособяването на палестинска идентификация за да го противопоставим на ционизма. Създаването на отделна палестинска държава е ново средство в продължаващата борба срещу Израел...Няма разлика между йорданци, палестинци, сирийци, ливанци.

  63. 63 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    Интересен е и фактът, че до 1948г. евреите, живеещи в района между река Йордан и Средиземно море, са наричани “палестинци” – британското управление им издава “палестински” паспорти, “палестинско” гражданство, институциите, които администратират евреите са “палестински”, а арабите, живеещи в същия район, наричали себе си просто “араби”, а след 1948г. – “йорданци”.

  64. 64 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#61] от "muncho":

    Показателен е фактът, че много арабски земевладелци, живеещи от Дамаск до Кайро продават земите си – заблатени, запустени, безплодни и ненужни, полакомени от по-високите, дори от парцели в Ню-Йорк, цени, които евреите са готови да плащат

  65. 65 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Любопитно

    Ма за какво изобщо говорим - ето вижте Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!) - той е типичният "коренен" жител на Палестина - от векове сигурно предците му живеят в България, а преди това са живели сигурно в Испоания. После, преди примерно 40 години Мойше е отишъл в Палестина взел е пушка и започнал да убива и да гони тези, които от векове живеят там от земята им и да ги затваря в конц-лагери като Газа. После си е направил къща на току що заграбената земя и се е обявил за коренен жител на палестина....
    такива са 98% от евреите в Палестина..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  66. 66 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#61] от "muncho":

    “Палестинската нация” възниква след 1974г. и не е нищо друго освен пропагандна лъжа. В предишната история никога не е имало “палестинска” арабска нация.

  67. 67 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#62:"nearab"]Зухир Мусейн, военен лидер на ООП, пред холандския вестник “Trow” (31.III.1977г.):”[/quote]
    Пълното интервю:
    http://www.indymedia.ie/article/13700

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  68. 68 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#63] от "nearab":

    1870 г.
    367,224 (98%) араби
    7,000 (2%) евреи
    375,000 всичко

    1946
    1,237,000 (65%) араби
    608,000 (35%) авреи
    1,845,000 общо

    Когато фактите говорят, неарабитъе е по-добре да си мълчат, за да не се излагат..

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  70. 70 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#68] от "muncho":

    ...това ,,преброяване,,МАЙ ..ти си го правил

  71. 71 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#65:"muncho"]После, преди примерно 40 години Мойше е отишъл в Палестина взел е пушка и започнал да убива и да гони тези, които от векове живеят там от земята им и да ги затваря в конц-лагери като Газа. [/quote]
    Мунчо, отидох в съществуваща, и призната от ООН, държава. Бежанците от 48 ги затвориха в лагери, и ги държаха като маймуни за показ, египтяните в Газа, и ярденците в Западния бряг. Без право за работа, да живеят на подаяния, раздадени чрез местните им политкомисари.
    БАШ Израел си отвори границите за "палестинците" и им позволи да работят за да се прехранват, на заплати почти като израелски. Което не се хареса на главатарите им, та...останалото е вече предъвкана история.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  72. 72 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Весело

    [quote#70:"nearab"]това ,,преброяване,,МАЙ ..ти си го правил[/quote]

    Ми не. Правили са го учени, историци, демографи и статистици:

    http://archive.unu.edu/unupress/unupbooks/80859e/80859E05.htm

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  73. 73 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Въвели в употреба през 1974г. казусът “ООП”, неговите творци искат да го вмъкнат в арабско-израелския конфликт, но със задна дата (!) – войната през 1948г. Какво от това, че тогава ИЗОБЩО не съществува държава, която да се представлява от ООП, нито пък съществува самото ООП ...........Териториятата на несъздадената арабска държава попада под контрола на ТРИ държави - Израел, Трансйордания и Египет. Но арабите започват да обвиняват само Израел за “окупатор”. Всъщност те искат, както завладяването на новата арабска държава, така и на държавата Израел. Обективно погледнато, няма никакви предпоставки да бъде създадена нова арабска държава в “Палестина”. Aрабското население по тези земи няма териториални, национални, религиозни, исторически различия с околните арабски страни за да търси държавно обособяване.

  74. 74 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#71] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    Недей да ЛЪЖЕШ като дрът евреин!
    Аз ЛИЧНО познавам палестинка, професор по фармация, изгонена през 1967 от къщата и в източен Йерусалим от евреите, на която евреите ЗАБРАНЯВАТ да се върне в РОДНАТА и къща и която е принудена да живее в Йордания. И не, никой не я държи в лагер в Йордания. Преподавател е в университета. И ходи да прави експерименти в научните центрове в Европа...

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  75. 75 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#60] от "muncho":


    До коментар [#60] от "muncho":


    [quote#60:"muncho"]ПЕТ ПАРИ не давам за това, какво англичаните са си мислели че правят със земя, която НЕ Е тяхна.. [/quote]
    DAAAA 4/5 са дали на номадите...които впрочем имат само един техен град -рамала...а 1/5,за евреите.които на всичко отгоре са я копували по европейски цени...ТИ кво искаш????????????????????????...

  76. 76 Профил на muncho
    muncho
    Рейтинг: 551 Любопитно

    Забележете какъв травестизъм на справедливостта - всеки евреин по света, примерно Мойше от България, може когато си поиска да се пресели в Палестина и да се засели в къщата на някой палестинаец, а палестинецът който от поколения е живял в тази къща живее в изгнание в Йордания или е затворен в конц-лагер като Газа и евреите не му позволяват да се върне...

    Antiracist / Antifascist / Antizionist / Antiislamophobic / Anticapitalist ...NO BORDERS - NO NATIONS
  77. 77
    arie
    Рейтинг: 496 Весело

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  78. 78 Профил на arie
    arie
    Рейтинг: 496 Весело

    До коментар [#74] от "muncho":
    ДА да,,,много е напреднала ,,фармацията,, особенно палестинската , много , пълни са с ,,ПРОФЕСОРИ,,които са станали професори в конслагери?!!!!!! НО в тези лагери е пълно с фармацевти,откриватели мммм дааааа

  79. 79 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#74:"muncho"]Аз ЛИЧНО познавам палестинка, професор по фармация, изгонена през 1967 от къщата и в източен Йерусалим от евреите, на която евреите ЗАБРАНЯВАТ да се върне в РОДНАТА и къща и която е принудена да живее в Йордания.[/quote]
    Я пак, с имена и credentials, няма чак толкоз палестинки професорки по фармация
    За сведение: През 67 арабите вече знаеха че ако не пуцаш по израелците те не те закачат. Може да има избягали от Източен Ерусалим, от страх или други емоции, но ГОНЕНИ е нямало. И само няколко години след 1967 започнаха процесите за връщане на еврейски имоти в окупираната през периода 1948-67 част на Ерусалим, т.н. Източен Ерусалим (всъщност това включва южната и северната част на окупирания от ярденците Ерусалим).

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  80. 80 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#76:"muncho"]всеки евреин по света, примерно Мойше от България, може когато си поиска да се пресели в Палестина и да се засели в къщата на някой палестинаец,[/quote]
    Де да беше така ама нъцки, не е
    [quote#76:"muncho"]а палестинецът който от поколения е живял в тази къща живее в изгнание в Йордания или е затворен в конц-лагер като Газа и евреите не му позволяват да се върне... [/quote]
    Който си е оставил имота през 48-имота му става държавна собственост. Точно както е станало с еврейските имоти в арабските държави. Който е останал - той си живее до сега в къщата.
    КОНЦЛАГЕРИТЕ В ГАЗА СА СЪЗДАДЕНИ ОТ ЕГИПТЯНИТЕ, А ТЕЗИ НА ЗАПАДНИЯ БРЯГ-ОТ ЯРДЕНЦИТЕ!!! Писна ми да ти поФтарям това.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  81. 81 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1564 Весело

    [quote#65:"muncho"]които от векове живея[/quote]

    Живеят там след като са прогонили автохтонното население на тази територия в лицето на еврейския народ

    15.02.1989 - 07.02.2018
  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 85 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#84] от "boby1945":хихии...комунистчееее...не сте се справили никога ,само празни надейди ви останаха...загубихте студената воина...и вси4ки сблусаци,,ама вси4ки с евреите..късно е да чакаш...времето не е пред...а ЗАД ВАС
    Израел обявява независимост върху земята, дадена му по силата на резолюция № 181 на ООН. На същия ден приключва и мандатът на Англия върху Палестина; нейните войски и администрация се изтеглят.
    На следващият ден, египетският м-р председател Нокраши Паша издава заповед военните сили на Египет да навлязат в Израел. Заповедта е мотивирана с необходимостта “да се поддържа реда и спокойствието в Палестина”. В надпреварата за подялба на земята “Израел” се включват и армиите на съседните на Израел арабски страни – Ливан, Сирия, Транс-Йордания, подкрепени от воиски на Саудитска арабия, Ирак.
    “Tова ще бъде една война на унищожение и на значимо клане…както монголските кланета”, казва Азам Паша – генерален секретар на Арабската лига на 15 май на конференция в Кайро.
    Израел, държава на един ден, без армия и държавен апарат, е нападнат от армиите на 6 арабски страни, всяка от която отделно, е по-могъща във военно отношение от него.
    Ала невероятно ! По-малобройните и набързо сформирани еврейски военнизирани дружини, екипирани с пушки и камиони, защитени с торби от пясък, побеждават редовните арабски армии, въоръжени с артилерия, танкове и самолети. Отблъсквайки арабските армии, военните действия се пренасят в територии на несъздадената арабска държава. За да не претърпят по-големи поражения, арабските държави се съгласяват на примирие .

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  87. 87 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#84] от "boby1945":

    НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ВРЕМЕ Е ИМАЛО еврейско ЦАРСТВО,защото в такъв случай,,,палестинско ,,никога не е ималооооо....!!!!!!!!!!!!!:D:D:а що се отнася до ,,НОРМАЛЕН,,ЖИВОТ..всички ходят да се лекуват в израел...дори и твите,,палестинци,,

  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  89. 89 Профил на Alef(B)
    Alef(B)
    Рейтинг: 551 Неутрално

    кратки исторически факти:

    Израел става нация от 1312 г. пр.н.е.
    Арабски бежанци в Израел за пръв път, определят себе като палестинци чак през 1967 г., две десетилетия след основаването на съвременен Израел
    Заселвайки се в територията на днешен Израел през 1272 година преди новата ера,евреите присъстват там в течение на 3300 години преди появяването на исляма.
    Исляма завладява тази територия през 635-та година на новата ера и успява да я задържи само за 22 години
    За повече от 3300 години Йерусалим е бил еврейски град и столица.
    Йерусалим никога не е бил столица на араби или мюсюлмани.Дори когато йорданците завзеха Ерусалим, и се опитаха да го направиха столица на Йордания,нито един арабски лидер не пожела да посети този град .
    Йерусалим се споменава 700 пъти в Библията ,но нито еди път в Корана.
    Евреите се молят с лице по посока на Йерусалим,докато мюсюлманите по посока на Мека.Ако те мюсюлманите са между Мека и Йерусалим,то тогава лицата им са насочени към Мека а г**зо*те им към Йерусалим.
    Броя на арабските бежанци, които са напуснали през 1948 г. - Израел се оценява на около 630 000. Броя на еврейски бежанци от арабските страни е почти 1милион.
    Хартата на ОПП все още призовава за унищожението на Израел

  90. 90 Профил на t.n.t.12
    t.n.t.12
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Какво очаквате от фундаменталистка държава изградена на верска основа и управлявана според Талмуда. Факт е, че Израел няма Конституция, "демократичните" и рабирания са свързани само с евреите, защото неевреите не са хора..☺
    Има за какво да се притеснява Европейския Съюз. Мазел Тов!!!☺☺☺

  91. 91 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#85:"nearab"]Ала невероятно ! По-малобройните и набързо сформирани еврейски военнизирани дружини, екипирани с пушки и камиони, защитени с торби от пясък, побеждават редовните арабски армии, въоръжени с артилерия, танкове и самолети.[/quote]
    Невероятно само за който не познава мотивацията на израелците, през поколенията. Няма да влизам в подробностти.
    [quote#85:"nearab"]За да не претърпят по-големи поражения, арабските държави се съгласяват на примирие .
    [/quote]
    Ааа, не ритай падналите, не е "честно"Ние го наричаме "споразумение за прекратяване на огъня". С Египет и Йордания подписахме мирен договор след 1978, и Египет си получи обратно Синай (с Йордания няма териториални проблеми). Един ден ще подпишем мирен договор и с Ливан и Сирия, и на "палестинците" ще им пръкнат лидери които ще признаят Израел, и няма да се мъчат "да го изтриват от картата". До тогава...business as usual

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  92. 92 Профил на awa
    awa
    Рейтинг: 442 Весело

    [quote#90:"t.n.t.12"]Какво очаквате от фундаменталистка държава изградена на верска основа и управлявана според Талмуда. Факт е, че Израел няма Конституция, "демократичните" и рабирания са свързани само с евреите, защото неевреите не са хора..☺ [/quote]
    е що тогава неевреи ходят на лечение,и туризъм там? защо тогава британската империя няма конституция защо христос е учил талмуда!.и от каде ти хрумна ваобще да се месиш в разговор на по-умни хора????

  93. 93 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#86] от "boby1945":до амиго(тури ми го)През 1958г. Египет и Сирия образуват конфедерация. Целта на нейното създаване изяснява египетският президент Насър на 26 юли 1959г. в Александрия :”Аз заявявам тук, от името на Обединените арабски републики, че този път ние ще унищожим Израел”.
    До 1967г., когато избухва “Шестдневната” война, Египет, Сирия и Ирак получават от СССР и социалистическия лагер над 2000 танка, 700 самолета, хиляди оръдия...
    На 16 май 1967г. началник щаба на египетските въоръжени сили г-л Сазди отправя писмо до индийския генерал Рикие, командир на Международните сили на ООН, разположени на египетско-израелската граница, чрез което се иска незабавното им изтегляне - Египет завършва последните си приготовления за нова война срещу Израел. “Благодарение” на усилията на социалистическия блок и арабския свят

  94. 95 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#86] от "boby1945"“Въоръжените сили на Египет и Сирия разполагаха с първокласна и съвременна бойна техника, армиите им бяха наситени със съветско оръжие, което и в количествено и в качествено отношение превъзхождаше израелското”, казва съветският специалист по Близкия Изток Л. Медведко в “К востоку и западу от Суецкого канала”, 1980г.
    “Съществуванието на Израел е една грешка, която трябва да бъде поправена. Това е нашата възможност да изтрием позора, който ни съпътства от 1948г. Нашата цел е ясна – да изличим Израел от картата на света”, думи на иракския президент Абдул Ареф в реч на 31 май 1967г. Светът е настръхнал пред трагичната перспектива за двата милиона евреи в Израел. Световната обществена съвест не успява да спре похода към нов Погром над евреите...Еврейската държава трябва да търси спасението си в собствените си сили...:

  95. 96 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#92:"awa"]Факт е, че Израел няма Конституция, "демократичните" и рабирания са свързани само с евреите, защото неевреите не са хора..☺ - цитат на коментар #90 от “t.n.t.12
    е що тогава неевреи ходят на лечение,и туризъм там? [/quote]
    Щото са балъци и мазохисти... предполагам

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  96. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  97. 98 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#84] от "boby1945":


    [quote#84:"boby1945"] ред е и на ционетата.... що е време, пред нас е.... [/quote]
    5 юни 1967г.
    Светът отново е свидетел на феноменални събития ! Само за шест дни арабската военна машина е сразена и е пред пълно сгромолясване, от което ги спасява ултимативното искане на СССР...aaaaaa,кво станало с тогавашните закани....сега е ваш ред

  98. 99 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#89:"Alef(B)"]кратки исторически факти: [/quote]
    Не си струва времето ти да припомняш неоспорими исторически факти.Всеки с 2 функциониращи сиви клетки ги помни ако ги е прочел. Първосигнално'реагиращите ги игнорират. Чиста загуба на време.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  99. 100 Профил на nearab
    nearab
    Рейтинг: 442 Разстроено

    До коментар [#99] от "Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)":

    искаш да кажеш че ,не са прочели,какво им пишем??????????????????





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK