Според чешкия премиер ситуацията с ЧЕЗ в България е политическа игра, намеси Цацаров и Борисов

Петър Нечас

© Reuters

Петър Нечас



Сложната ситуация в България, при която главният прокурор Сотир Цацаров поиска да бъде отнет лицензът на ЧЕЗ, не е нищо друго освен политическа игра на хората от висшите кръгове на властта в страната, заяви чешкият премиер Петър Нечас в интервю за вестник "Право", цитирано от агенция ЧТК и БТА.


"Дълбоко съм убеден, че целият случай около ЧЕЗ е политически въпрос", заяви Нечас.


Чешката държава е собственик на контролния пакет в ЧЕЗ, която е единственият доставчик на електроенергия в Западна България. Нечас вече заяви веднъж, че проблемът с чешката компания в България е изключително политизиран.




"Ако погледнете структурата на цените на енергията в България, ще установите, че не разпределителят ЧЕЗ, а енергията от възобновяеми източници има много по-голям дял за растежа им", според премиера.


"Освен това можем само да гадаем колко е близък Цацаров с бившия премиер Бойко Борисов, който всъщност започна цялата история", отбелязва правителственият ръководител. Той допълни, че обвиненията на българския главен прокурор срещу ЧЕЗ не са разследвани от независим регулаторен орган.


"Никой освен независим регулатор не може да отнеме лиценза. Можем само да се надяваме, че България ще действа според принципите на върховенството на правото и европейските стандарти", заяви Нечас, допълвайки, че неотдавна Чехия се е застъпила за присъединяването на България към шенгенското пространство.


Изданието припомня, че кабинетът "Борисов" подаде оставка на 20 февруари заради масовите протести срещу високите цени на тока, които отчасти бяха насочени срещу местния клон на ЧЕЗ, който обслужва и абонатите в столицата София.


Българските власти започнаха процедура срещу ЧЕЗ, която може да доведе до отнемането на лиценза на дружеството за дистрибуцията на ток, добавя още "Право". Чешката компания обяви, че не е нарушили Закона за обществените поръчки. От централата на ЧЕЗ в Прага също отхвърлиха обвиненията в България.


Регулаторът заяви, че повечето от критиките са неоснователни, и допълни, че цените на електричеството в България се определят от регулаторния орган. По-голямото потребление на ток и по-високите сметки са резултат от по-дългия период на отчитане през декември, добавиха още от компанията.



В края на януари подобен случай имаше и в Албания, където държавният енергиен регулатор отне в началото на тази седмица лиценза на чешката компания заради "неспазване на споразумението с правителството на Албания". Позицията на правителството е, че ЧЕЗ е пренебрегнала ангажиментите си за инвестиции в инфраструктурата.


Тогава чешкият премиер изпрати в Тирана остър протест срещу отнемането на лиценза на чешката електрокомпания ЧЕЗ (CEZ), която извършваше разпределението на електроенергията в Албания. По информация на албанските медии Нечас дори се е заканил, че Чехия ще се противопостави на интеграцията на Албания в Европейския съюз.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Политическа беше като го купихте - сега е икономическа!

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  3. 3 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Е тоя господин да дойде малко да подебатираме...и после да си вземе "хубавата компания" и да с я носи в Чехия!

  4. 4 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Българите трябва да гледат и да се учат от чехите и да си национализират монополите. Когато чехите приватизират ЧЕЗ, тогава може да ни дават акъл.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  5. 5 Профил на smej
    smej
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Тия играха заедно с руснаците и бесепарските генерали. Затова вън от България.

  6. 6 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1071 Любопитно

    [quote#0:"Статия"]"Освен това можем само да гадаем колко е близък Цацаров с бившия премиер Бойко Борисов, който всъщност започна цялата история", отбелязва правителственият ръководител. [/quote]

    Щом премиерът н Чехия си е позволил да каже това, значи Буда не го бръснат за слива в Европа

  7. 7 Профил на konanvarvarina1
    konanvarvarina1
    Рейтинг: 402 Неутрално
  8. 8 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    А в Албания откъдето ви изгониха като кирливи котета пак ли цацаров и борисов ви пречат а?

  9. 9 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Тия чехи по големи команисти от каманистите ни бре.Др.Овч.взимай пример как се бранят национални а не руски интереси.

  10. 10 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 910 Весело

    Според закона могат да им вземат лиценза, стой та гледай!!! каквото и да говори чешкия президент!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  11. 11 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 853 Весело

    А, това е вече международна баничарница, но и ако и последния луд вече е разбрал, че

    НАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА Е СЕГА!

    може и да реши да не я дава така лесно както на негово място оня нормалния дето я яде и все му е малко и няма насита.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  12. 12 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 659 Гневно
  13. 13 Профил на nikolayo
    nikolayo
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Няма лошо да се притискат ЕРП-тата. От тях зависи качеството на услугата. Цените, обаче, зависят твърде малко от тях. Просто на руските партии е удобно да ругаят ЧЕЗ, за да не се избегне споменаване на Лукойл, Газпром, Атомекспортстрой и т.н.

  14. 14 Профил на Kolchev
    Kolchev
    Рейтинг: 458 Весело

    Чехите да не вземат да изпратят флотата...

  15. 15 Профил на nikolayo
    nikolayo
    Рейтинг: 458 Неутрално

    П.С. : Съжалявам за печатната грешка в 13. Исках да напиша "за да се избегне", а не "за да не се избегне".

  16. 16 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#10:"boby1945"]Според закона могат да им вземат лиценза, стой та гледай!!! каквото и да говори чешкия президент!!![/quote]

    Ушанка как ще го вземат като председателя на ДКВР нема диплома и е в оставка а тия решения са подписвани от нея и въобще няма да ме учуди ако и ЧЕЗ ни подкарат като ЕВН към арбитражно дело и пак ние да платим за малоумните решения с Вейки и Перки които вече са колкото мощността на половин Козлодуй.
    16% трябва да са към 2020 година а тия направо удариха Петилетката за Три Години и сега сме с 25% а сме в началото на 2013 година.

    http://tv7.bg/jega/Video/9676662

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  17. 17 Профил на petarmoskov
    petarmoskov
    Рейтинг: 516 Гневно

    Брей само негативни коментари. Хора толкова ли са ви промити мозъците. Не разбирате ли, че ЕРП са най-малко виновни. Най-големия проблем е че доходите са ниски. За последните 3 години заетите са намалели с половин милион. Боко това не го интересува. Ако има далавери те със сигурност са в НЕК. Ама тя си е наша нали. Българска и държавна. Е скоро може да стане руска и държавна. Тогава Волен може да очаква коледни бонуси.

    О-СТАВ-КА О-СТАВ-КА О-СТАВ-КА
  18. 18 Профил на tree
    tree
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Тези, дето цъкат минуси са на работа в ЧЕЗ.
    Ама ние сме много по-вече.

  19. 19 Профил на smej
    smej
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Като изберем Станишев и построим Белене ще има евтин ток за всички. Точно това говори резидентът на руската енергийна мафия др. Овчаров. Вече имам два девиза за изборите

    Не гласувайте за БСП, за не ви удари тока!

    Не искаме руски проститутки, имаме си наши!

  20. 20 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3315 Весело

    Може да се казва Нечас, ама е в час.

    Даже доста повече от мат'ряла българский ...

  21. 21 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    petarmoskov, прав си,че ЧЕЗ не са единствените виновни€ Прав си и че безработните са нарастнали и доходите са ниски. Само не съм съгласен с тебе, ако мислиш, че всичките по веригата не ни скубят като за последно.

  22. 22 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    няма проблем дебилите са убедени че държавата продава енергия на 2 стотинки а злите ЕРП та я повишават, то така обясняваха как търговците вдигнали яйцата преди това друго не помня какво, как захарта поскъпнала щото бабките правели компоти и не помня какви простотии още и матрялва вярва ли вярва, само се замислете какво чудо се случва щом премиера на Чехия казва това( доста недипломатично май а) що ли

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  23. 23 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    сега осъзнавам колко хитри излязоха ЕОН, разбраха какво чудо става тук и просто се изнесоха тихо, да им се чуди човек тук такива колосални печалби а те така да се махнат какви хора немци странни

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  24. 24 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#19:"smej"]

    Като изберем Станишев и построим Белене ще има евтин ток за всички. [/quote]

    Лошо ли ще е сметките за ток да паднат наполовина? На тебе Токвун да не ти е баща? Или си сгоден за ГЕРБ? Интереса клато феса. Когато беше на власт тройната, сметките бяха наполовина. Значи го може Сергей.

  25. 25 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#24:"zeer_streng"]Лошо ли ще е сметките за ток да паднат наполовина?[/quote]
    що се напъваш сега, сметките няма да паднат никога освен за малко, проблема не е във високите сметки а в това че герберщината остави около 500 000 българи без работа и то в името на някаква реформа , някакво бъдеще, някакво развитие, а от обикновена дебилщина

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  26. 26 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Дръжте се за нещо, да не паднете! Мой приятел, украинец, ми каза, че в Украйна семейството му плаща за тристаен апартамент 10 лева български пари сметка за ток! Цени от тошово време! Значи може...

  27. 27 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#25:"stg"] герберщината остави около 500 000 българи без работа[/quote]

    Преди герберизма, по време на тройката, тия хора са имали работа. И фирмите не ги натискаха толкова тогава.

  28. 28 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Украинците плащат сметки за ток като през соца, но там работи Запорожката АЕЦ, която е истинско атомно чудовище.

  29. 29 Профил на Владимир  Йосифов
    Владимир Йосифов
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    Първата ми качествена играчка е кола ТАТРА .
    Чичо Митко Папазов ми я купи от Прага .
    Обичам Жарено Колено с чешка бира и си ги плащам !
    Обичам Прага и си плащам хотела !

    НО, драги чехи изЧЕЗвайте от сметките ми за ток !!!

    Sofia, streetphotography, streetjournalist, оценка местоположение на имоти
  30. 30 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#28:"zeer_streng"]Украинците плащат сметки за ток като през соца, но там работи Запорожката АЕЦ, която е истинско атомно чудовище[/quote]
    и АЕЦ Чернобил си работи няма да се притесняваш , примера ти беше смешен, цената на тока в Украйна се определя от държавата и е субсидирана, така че няма как да обясниш икономически що е такава или онакава

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  31. 31 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#27:"zeer_streng"]Преди герберизма, по време на тройката, тия хора са имали работа. И фирмите не ги натискаха толкова тогава. [/quote]
    е аз кво казах ?

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  32. 32 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#30] от "stg":

    Щом страна, като Украйна, имаща Донбс и пострадала от Чернобил, развива атомната си енергетика, значи има защо.

  33. 33 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#32:"zeer_streng"]Щом страна, като Украйна, имаща Донбс и пострадала от Чернобил, развива атомната си енергетика, значи има защо. [/quote]
    и как по точно я развива кои са новите централи какво е планирано ?

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  34. 34 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 840 Неутрално

    Тоя случайно да е чул, че протестите тръгнаха точно от ЧЕЗ и другите ЕРП-та?
    Народът бе, народът в България не ви иска!
    И-З-Ч-Е-З-Н-Е-Т-Е!!!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  35. 35 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Буда и Цецаров могат да бъдат храбри само срещу Моника. Срещу чехите ще гризнат дръвцето.

  36. 36 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Нечас не е в час.Вън ЧЕЗ от България

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  37. 37 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 840 Неутрално

    [quote#17:"petarmoskov"]Брей само негативни коментари. Хора толкова ли са ви промити мозъците. Не разбирате ли, че ЕРП са най-малко виновни.[/quote]

    Без тях по зле няма да стане. Ако ще ни дерат, поне да са българи. Така няма да храним чешки и австрийски бабета.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  38. 38 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#27:"zeer_streng"]Преди герберизма, по време на тройката, тия хора са имали работа.[/quote]
    След време децата в училище ще учат че герберизма е най черната страница в историята на третата българска държава.

  39. 39 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#37:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Ако ще ни дерат, поне да са българи. [/quote]
    така е я виж колко е яко с Топлофикация София, истински родни честни българи

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  40. 40 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1855 Любопитно

    Я, тоя колко е нагъл ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  41. 41 Профил на анализирам данни
    анализирам данни
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Ситуацията с ЧЕЗ в България е политическа игра, това е самата истина. ЧЕЗ игра в услуга на БСП.

    Сега ще получи заслуженото... освен ако не разкрие подробности, имена и конкретни действия от координирания план за дестабилизация на държавата.

    МАФИЯ ОСТАВКА НЕ ПОДАВА, но опитите в България продължават
  42. 42 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 740 Любопитно

    [quote#41:"гражданската квота"]ЧЕЗ игра в услуга на БСП. [/quote]
    Сигурно чрез поставения от Буда в Управителния съвет Митко каратиста. Тия герберите са царе сами да си ритнат столчето...

  43. 43 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Гузен негоден бяга! Защо ли ЧЕЗ се страхува от синдик, който от вътре да осветли всички досегашни разходи в дружеството?
    Каквото и да се прави ще бъде по българското и европейско законодателство. Ще може да се обжалва чак до
    европейския съд! А ако всичко било наред, място за тревога няма!

    А данък ДОД за 2 милиона-колкото са годишните възнаграждения на ЕРП-управителите -10%! Защо не се вдигне на 90% за суми над 200 000 лв /год? За сравнение-директорът на БЕХ има заплата 1680лв /мес

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  44. 44 Профил на Асенов, който иска референдум!
    Асенов, който иска референдум!
    Рейтинг: 740 Разстроено

    [quote#41:"гражданската квота"] освен ако не разкрие подробности, имена и конкретни действия от координирания план за дестабилизация на държавата. [/quote]
    Егати държавата, егати управляващите я ако може някоя фирма да разработи под носа и такъв план че да ги свали от власт и на всичко отгоре да срути икономическите устои на самата държава.
    Ако има такъв план и той се е осъществил по добре да я няма такава държава.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на sushi
    sushi
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Чехският политик може да говори всичко, но истината е че компанията има нарушения. Разбира се основния проблем е в продажние политици, допуснали неоколонални отношения. Надяваме се да коригират политиката към фирмите управляващи нашите ресурси. Особено които не са собственост на нашата държава, независимо дали са чужди или наши.
    "Дълбоко съм убеден, че целият случай около ЧЕЗ е политически въпрос", заяви Нечас.- аахахааа, а придобиването какво беше.
    " допълвайки, че неотдавна Чехия се е застъпила за присъединяването на България към шенгенското пространство."- а сега можело да преосмислят
    Това вече е политически РЕКЕТ. Дръжте си "пространството", нас не може да ни уплашите, господине. При нас хората се палят!

  47. 47 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Не че някой ще отговори, но защо
    9 години след приватизацията на ЕРП-тата има огромни групи цигани-12 000 в Самоков, които получават 'безплатен ток'.
    Кой плаща тоя 'безплатен ток'? Защото ми се струва, че редовните платци плащат на ЕРП-тата и за тези ползватели на ток! А много, твърде много българи едвам плащат сметките си! Но ги плащат!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  48. 48 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    До коментар [#17] от "petarmoskov":

    23 годин ми писна от 'все малко виновни' Тоя не бил виновен, но друг бил виновен! Или дори ако бил виновен, бил 'малко виновен'
    Писна ми от 'малко виновни', от безотговорна и престъпна политика 23 години! Повече така не може! Всички за всичко са 'малко виновни' ! А осъдени няма! Накрая на хората ще им писне! Но дали ще се палят, или ще направят нещои друго! На онези, които имат наглостта да претендират за 'малко виновни', когато са
    солидарно отговорни
    за много престъпления!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  49. 49 Профил на Станислав Генов
    Станислав Генов
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Разбира се че е. Пак изманипулираха хората и насочиха енергията им в грешната посока. Проблемът въобще не е в ЕРП - тата, а много по-дълбоко в системата. Питайте Р. Овч и приятелите му. Аз даже мисля, че ЕРП са най-прозрачната част от цялата ни енергетика. А ако изгоним ЧЕЗ и другите тука повече няма да стъпи читав иинвеститор и с право. Е тогава ще гризем дървото.

  50. 50 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    До коментар [#26] от "zeer_streng":

    до 97-ма г и у нас сметките бяха такива, както цитираните от Вас в Украйна сега! Но дойде една Световна Банка и спусна директиви:
    -1)поне 'реална' цена на тока тогава 3,5 цента за кв/ч
    -2)...
    3)разпродажба на ЕРП-тата. Министър от тогавашното правителство говореше, че за 5% доходност на ЕРП-тата* след приватизация! Но Костов и Ко. не продадоха ЕРП-тата, а монархо-ф@шиста направи и тая поразия!
    Доходността на ЕРП-тата непосредствено след продажбата беше 16%, след това падна на 12%.

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  51. 51 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    [quote#26:"zeer_streng"]Цени от тошово време! Значи може... [/quote]

    Може, драги, може. Защото там и заплатите са като от онова време. Ако ти е трудно на Запад, фашай си такъмите и бегай на Запорожката АЕЦ. Там ще минеш на диета: вода и сланина по три пъти на ден, а и сутрин стакан самогон на гладно за дезактивация.

  52. 52 Профил на flagellumdei
    flagellumdei
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#17] от "petarmoskov":

    Политикът ли?

    България е древна и заслужава много повече!
  53. 53 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Добре де, а защо НИКОЙ не казва истината, че ЧЕЗ, също както и в Албания, е пренебрегнала ангажиментите си за инвестиции в инфраструктурата.
    За какво говорим повече???
    Взимай лиценза!!!
    Евала Цаца

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  54. 54 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#8] от "dolna4erti4ka": Албания не член на ЕС.Май това има някакво значение ?

  55. 55 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#13] от "nikolayo": На улицата руските партий ли излязоха ? Разбирам,че имаш предвид БСП.Но ако това е вярно,то аз като заклет бесепар тържествувам,че моята партия може да изкара на улицата само месец-два преди изборите стотици хиляди и да бутне едно правителство,дошло на власт с огромно народно одобрение.

  56. 56 Профил на tree
    tree
    Рейтинг: 458 Неутрално

    В БГ не живеят диваци и варвари, а нормални хора, които искат да не ги мамят със сметките за ток.
    Щом ЧЕЗ не спазва законите и правилата в БГ трябва да има санкции.
    Ние не казваме на чешкия премиер колко да струва старопрамен.

  57. 57 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2013 Неутрално

    Дами и господа , яде ли ви се баница? Сигурно отговора е да . Е, и на ЧЕЗ им се яде . И за разлика от вас, на тях някой им ДАВА.Та сетете се за лудия и баницата и вижте кого да псувате .

  58. 58 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    товарищи от ЧЕЗ ,България е в ЕС ,не В СССР ,тези номера ще си ги праите у вас ,язък толкова уважавахме чехите за това ,че първи скочиха на СССР на времето ,сега явно не е така ,но не са виновни те за анархията тук ,а нашите комунияги

  59. 59 Профил на badjanak
    badjanak
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Този е политик, та му се привиждат политически игри, в крайна сметка става дума за пари. Чез е само част от проблема, ама няма какво да се изхвърля, щото в собствената им страна ги разследваха, друг е въпроса какво се установи:
    http://offnews.bg/index.php/160592/chez-razsledvana-v-chehiya
    И няма какво да ни плаши с Шенген, досега сме живели без Шенген, можем да продължим да живеем и без него. Но не е там въпроса, трябва да се установи има ли нарушения и какви, а също да се откачат от сметките всички, които ни бъркат в джоба, зелените енергии имам предвид, нали сме пазарна икономика, откъде накъде ще ми ги натътрузват.

    "Не бъди сладък, ще те изядат, не бъди горчив, ще те изплюят" "Всеки се оплаква от липса на пари, от липса на ум-никой" Еврейски мъдрости.
  60. 60 Профил на nelva
    nelva
    Рейтинг: 515 Неутрално

    4ЕЗЧЕТА Я ИЗЧЕЗНЕТЕ.
    ХОДЕТЕ СИ В ЧЕХИЯ ДА КРАДЕТЕ.
    МАЙ ОТ ТАМ СА ВИ ИЗГОНИЛИ И СТЕ ДОФТАСАЛИ ТУК КОТАРАЦИ ТАКИВА.

    ЩОМ ТАМ ВИ СЪДЯТ , ТУК ЩЕ ВИ СЪДЯТ, БЯГАЙТЕ В БАНГУАДЕШ.

    АКО ЩЕТЕ В ДЪН ГОРИ ТИЛИЛЕЙСКИ.

    САМО ДА НЕ ВИ ГЛЕДАМЕ ТУК.

  61. 61 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Чехия ни учи как се изнудва за Шенген!
    Гърция ни учеше как се изнудва-води на Места и спиране 1-4 блок на Козлодуй срещу приемв ЕС
    Сега само някой да ми каже, че не трябвало да поставяме условия на БРЮМ и турция за ЕС!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  62. 62 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    [quote#6:"stenli1"]значи Буда не го бръснат за слива в Европа [/quote]

    Друго си е Станишев да го бръснат манафите! А?!

    Машини прости, народ неук.
  63. 63 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#18] от "tree":
    На работа в ЧЕЗ са и Митко Каратиста с 35 000лв РЗ, и Айсехел Руфи с 20 000лв.
    Вчера в "Дневник" се появи статийка, че и "Енерго Про" била чешка фирма, но нито ГЕРБ-ерите са я взели на прицел, нито Нечас я защитава. А тук се говореше че била тимаджийско-руска.
    И все пак, и чехите, и от тук има нещо общо относно цените на тока - цените на зелената енергия, гарантирани от държавата!
    ЗАЩО НЕ НИ ДАВАТ ИМЕНАТА НА СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ФИРМИТЕ ЗА ЗЕЛЕНА ЕНЕРГИЯ, ЗАРАДИ КОИТО БГ ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ ОТНОВО ЩЕ ПЛАЩАМЕ ГЛОБИ?

  64. 64 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Марин Райков няма ли мнение по това изказване на П. Нечас? Защото нещата са много сериозни!

  65. 65 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    само да кажа ако ЧЕЗ наистина краде, което смятам че не е баш така, и при положение че някой им следи инвестициите и някой им определя цената на тока, е тогава като ще бесите някой що не почнете с тия които са им дали тези опции

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  66. 66 Профил на tree
    tree
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#65] от "stg":

    Ти защо смяташ, че ЧЕЗ не краде............поясни тука , ако обичаш

  67. 67 Профил на tree
    tree
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#65] от "stg":

    Давам един пример:
    ЧЕЗ задължава собственика/собствениците на нова жилищна сграда да си изгради трафопост и кабелна мрежа 10/20кВ до трафопоста.
    По закон потребителя плаща такса за присъединяване , а ЕРП изгражда съоръженията, но в случая на потребителя е казано, че ако иска скоро да има"ток" следва сам да го направи, а ЧЕЗ ще изкупи изграденото.
    След, като потребителя изгражда съоръженията подписва договор за изкупуване , в който пише че ЧЕЗ "някога" ще плати.
    Обаче не плаща.
    Открива партиди на потребителите и започва да им фактурира такса пренос през мержа НН.
    Това не е ли кражба?

  68. 68 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    До коментар [#67] от "tree":

    отговарям веднага, изхода от това е промяна в законовите норми и контрол, ако сложиш и ангел небесен( чез не са ангели ) и не контролираш значи следва нещо такова, от фирмите като ЧЕЗ не се очаква да са добрички, от тях се очаква да са ефикасни и да печелят пари, задължение да не допускаме да печелят повече от колкото трябва на наш гръб е наше на политиците , правителството и съда.
    ЧЕЗ са си свършили работата, държавните органи не са това твърдя аз

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  69. 69 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    [quote#66:"tree"]Ти защо смяташ, че ЧЕЗ не краде............поясни тука , ако обичаш [/quote]
    ще кажа още веднъж, ако такова голямо нещо като ЧЕЗ краде и цялата държавна машина ( има и човек на държавата в борда) допуска това , виновна е държавата а не ЧЕЗ

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK