Партията на Льо Пен: Отварянето на трудовия пазар за българи и румънци е абсурд

Марин льо Пен

© Reuters

Марин льо Пен



Френската крайнодясна партия "Национален фронт" окачестви като "абсурд" пълното отваряне на трудовия пазар на Европейския съюз за румънци и българи, съобщиха БТА и румънският вестник "Адевърул", цитирайки прессъобщение на партията, публикувано във в. "Либерасион".


Пълното отваряне на нашия трудов пазар за румънски и български граждани е абсурд в ситуация на пълна икономическа криза и период на масова безработица, посочва партията на Марин льо Пен в прессъобщението.


Наред с вече катастрофалните последствия на европейската директива за командироването, която не бе реформирана, това пълно отваряне на трудовия пазар ще укрепи още повече нелоялната конкуренция, чиито жертви станаха нашите работници и нашите малки и средни предприятия, се казва още в съобщението.




В допълнение, посочва Националният фронт, тази реформа ще бъде възприета в Румъния и България като сигнал за допълнителна емиграция към нашите страни и в частност към Франция.


Националният фронт смята, че ситуацията трябва да се промени, респективно "да се одобри на първо време премахване на директивата за командированите работници и колкото се може по-бързо да бъде върнат граничният контрол".


Проблемът на нашата принадлежност към ЕС трябва да бъде предмет на допитване до френските граждани, се посочва в заключение на прессъобщението на Националния фронт.

Коментари (108)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Още едни кандидати да напуснат ЕС!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  2. 2 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1557 Любопитно

    Че то има ли все още трудов пазар във Франция?

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Когато Волен Сидеров облече пола...

  4. 4 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2918 Неутрално

    Увеличава си електората г-жа Марин льо Пен.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  5. 5 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 939 Неутрално

    Има изход - Франция излиза от ЕС и остава сама да си купува "конкурентните" френски стоки.

    Евроатлантида
  6. 6 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1557 Неутрално

    До коментар [#1] от "др. Иванов": Не се заблуждавай от националистическата риторика! Франция е сред основателите на ЕС и едва ли ще го напусне. Друг е въпросът, че не ние или румънците сме причина за проблемите на французите...

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  7. 7 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Весело

    До коментар [#5] от "sa6":

    Ами те и сега нямат външни пазари. Разчитат изцяло на собствено потребление. Разполагат обаче с евтини суровини от техните колонии - за разлика от немците. Затова не им се налага да се мазнят на Путин.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  8. 8 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Българите и румънците едва ли са виновни за състоянието на трудовия пазар във Франция.

  9. 9 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    ако се разпадне ЕС , затваряме границите , гоним турците в турция , гоним монополите и 4уждите вериги от българия

  10. 10 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 581 Весело

    ако не бяхте разбутали "кошера" през 1989 ...

    щяхте да си живеете тихо,кротко и идилично

    ама Не , ще Ви "Надемократизираме" !

    Хак де ви е - сега Ние ви "Контранадемократизираме"

    каквото повикало-такова се обадило

  11. 11 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 939 Неутрално

    До коментар [#7] от "trinxy":

    френското земеделие разчита на ЕС дотации. Френските коли се продават добре само в ЕС. По-големите им индустрии са в колаборация с немски компании.

    Евроатлантида
  12. 12 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#6:"Станислав"] Франция е сред основателите на ЕС и едва ли ще го напусне.[/quote]

    Тя няма да го напусне, ние ще я изгоним!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  14. 14 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#6] от "Станислав":

    Основали са го заедно с Германия като целта е била да се отделят от англосаксите. Но тая цел Горбачов я разстреля в Малта.
    Най-големият проблем на ес е, че има центърове, които са извън ес - вашингтон и тел авив.
    А вътре има няколко центъра, които не се спогаждат изобщо и търсят по разни въпроси протекцията на външните центрове, като ги натоварват с неравономерни тежини.
    Бъркотия до бога е цялото ес.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на ivodor.atanassov@abv.bg
    [email protected]
    Рейтинг: 466 Неутрално

    "тази реформа ще бъде възприета в Румъния и България като сигнал за допълнителна емиграция към нашите страни и в частност към Франция" - придвижването на европейски граждани в рамките на съюза не се нарича емиграция.
    От друга страна френските младежи и млади научни работници, които се изнасят към щатите са си чисти икономически емигранти.

    Заговори, за да те видя!
  17. 17 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#11] от "sa6":

    Еми немците е трябвало да предложат все нещо на французите, за да се съгласят последните на подобен съюз. И това се изразява в субсидии за селското им стопанство.
    От там натам, французите не разчитат на европейските пазари така, какато немската индустрия разчита на безпрепятстван пласмент на техните стоки. Ореже ли се немската продукция от пазара ес, то германия преустановява развитието си.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  18. 18 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    [quote#9:"dgidgo"]ако се разпадне ЕС , затваряме границите... [/quote]

    После връщаме опашките за хляб и кисело мляко, а ти се връщаш и бъркаш кереч тук, а не в мрачна Англия.

  19. 19 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 686 Неутрално

    сетиха се па тия, нали цяло година отсреща ламанша не спряха да реват, да се бяха включили към тях.

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  20. 20 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1573 Любопитно

    “...и колкото се може по-бързо да бъде върнат граничният контрол.”

    ...тази май е яла риба!

    I Want To Believe
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#15] от "Acropora-ОСТАВКА":да но тези партии са опасни на фарадж , лю пен , опасни са

  23. 23 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2172 Неутрално

    Правилно! Никакво отваряне на пазара за българи и румънци!
    Белите нямат място в държава на чернокожи!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  24. 24 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#17:"trinxy"] Ореже ли се немската продукция от пазара ес, то германия преустановява развитието си[/quote]

    Навремето нашенските партай геносета не се возеха на Мерцедеси, нали?........Пише колкото да не заспиш....

  25. 25 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#18] от "gianni":сега на българите , които са в българия да не им е по добре , работят за 500 лева , на европеиски цени на ток и хранителни стоки , големите хранителни вериги убиха малкия бизнес , така , 4е фарадж и лю пен ако искат да няма ЕС , ние какво да правим , да застанем на колене и да се молим , а ма моля ви с. , как така , това ли предлагате

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  27. 27 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#24] от "dobrich":ако ЕС се разпадне ще бъде много зле за германия наи ве4е , тои е прав , германия ще загуби безмитен пазар , защо икономиките на италия , испания , гърция отидоха на кино

  28. 28 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Тогава ще и изпратим Болния екскурзиант.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  29. 29 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Гневно

    До коментар [#24] от "dobrich":

    Май ти пишеш колко да не заспиш, че дори искаш да ме убедиш, че една фирма с добра маркова колица може да издържа цяла 80-милионна страна.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  30. 30 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1557 Неутрално

    До коментар [#14] от "trinxy": Не съм убеден, че това е била целта, нито пък че идеите на Жан Моне и на Робърт Шуман са били погребани от Горбачов. Противоречия винаги е имало, но поне досега общите интереси и здравият разум са надделявали. Никоя страна, която напусне ЕС, няма да прокопса сама, дори и Германия!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  31. 31 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    [quote#25:"dgidgo"]големите хранителни вериги убиха малкия бизнес[/quote]

    По точно, убиха кварталните търговски магазинчета около съответния мол. Но пък храната е по евтина в сравнение с любимите ви евро-азиатски държави!

  32. 32 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#29] от "trinxy":

    хехехехехе.....Немците само една световна фирма ли имат?!

  33. 33 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#13] от "Acropora-ОСТАВКА":аз съм убеден , 4е скоро ЕС няма да се разпадне , убеден съм 4е вси4ко се дирижира от америка и америка няма да разреши на УК да напусне ЕС , но в по дале4но бъдеще прогнозите са много опасни , след 30 години например

  34. 34 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1154 Весело

    Ние пък ще отваряме работни места за френски парашутисти

  35. 35 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#31] от "dobrich": вземи малко да разсуждаваш и тогава пиши , тези вериги са карфур , била , лидъл и тн , пе4албите отиват в франция , австрия , германия , българия умира бавно , но сигурно , нашия народ ще из4езне до 50 години наи много при тези темпове

  36. 36 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 558 Весело

    29 милиона у Англия ... 29 милиона у Франция ... и т.н. То се оказва, че сме повече от китайците ма ЛьоПенката...

  37. 37 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    До коментар [#27] от "dgidgo":

    Ти германците не ги мисли.....Държава, която е загубила две световни войни, която е била тотално разрушена след 1945 г. - отново е първа икономика! С добрата си организация и прагматичност ще намерят изход от всяка ситуация! И не говорете за разпад на ЕС като нещо предстоящо!?......В сравнение, СССР се сгромоляса без никой да коментира и вярва дори, че е възможно да се случи...

  38. 38 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#12:"др. Иванов"]Тя няма да го напусне, ние ще я изгоним!

    Оценка
    -8 +1
    [/quote]

    Леле, десните патриоти са се разписали!

    Дайте сега и една статия за Русия за да нашокат канчетата на петоколонниците, предателите, интернационалистите и да се почустват велики.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  39. 39 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    [quote#35:"dgidgo"]нашия народ ще из4езне[/quote]

    Щом си толкова загрижен - върни се у нас, прави деца?! Българите, работещи в ЕС пък носят чужд доход у нас........Винаги има начин да се поправят лошите тенденции в демографията, достатъчно е да имаме способни и решителни политици и управници!! Това ни е проблема....

  40. 40 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#30] от "Станислав":

    Много ясно, че няколко години след капиталуцията, немците биха огласили своята цел на висок глас. Пък и къде могат да го сторят това? Цялата преса е под контрол на англосаските и се контролира чрез Лондон.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  41. 41 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#23] от "lz2":приятел ти да не си още в 2013 година , те трудовите пазари за българи ве4е са отворени

  42. 42 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Весело

    До коментар [#38] от "др. Иванов":

    Заблудените европейци са се разписали.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  43. 43 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 524 Неутрално

    И във Франция имало ненормалници!

  44. 44 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    До коментар [#15] от "Acropora-ОСТАВКА":


    [quote#15:"Acropora-ОСТАВКА"]Не виждам защо изобщо коментираме тази статия! Дали е Фараж, Мари Льопен, или Болен, разлика практически няма![/quote]

    [quote#15:"Acropora-ОСТАВКА"] прах в очите на електората и борба за някой и друг глас, че идват евро избори![/quote]

    +++++++++
    Много вярно!

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  45. 45 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#37] от "dobrich":по скоро мисля българите , гърците , испанците , които заради ЕС банкрутираха , а наи гадното е , 4е наи много реват британците , които са на наи голяма полза през последните 10 години

  46. 46 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#32] от "dobrich":

    Не. Имат и други, които не са точно световни, но заради безпроблемният пласмент в ес, са станали мега фирми.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  47. 47 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#44] от "Велислав":вярно но в кратко сро4ен план , при следващата голяма криза , която ще е наи много след 5до 10 години и тези партии могат да спе4елят избори и тогава ще гледаш какво ще стане

  48. 48 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    [quote#45:"dgidgo"]българите, които заради ЕС банкрутираха[/quote]

    Моля, моля.....Не сме банкрутирали в ЕС! Три пъти банкрутирахме преди това, след ВСВ!!!!

  49. 49 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#46:"trinxy"] безпроблемният пласмент в ес[/quote]

    Безпроблемен пласмент имаше в СИВ - те внасят нашите боклуци, ние техните. В ЕС има конкуренция на качество и цени!!!!!

  50. 50 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#39] от "dobrich":малко ми е късно да правя други деца , но ще се прибера , какво плашиш ли ме , 4е ще си ида у дома

  51. 51 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#48] от "dobrich":е сега идва 4ти път

  52. 52 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#48] от "dobrich":

    И това ще стане. В ес сме само 6 години.
    Изчакай още една и след това ни няма на картата.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  53. 53 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#50] от "dgidgo":

    Не бе, не те плаша.....Съветвам те да се прибереш у нас, да инвестираш спечелените в Лондон пари - това е пътя да се оправим....

  54. 54 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    До коментар [#52] от "trinxy":
    До коментар [#51] от "dgidgo":

    При валутен борд!?.........Правителството ни е поредното ялово и контрареформистко, но сме далече от банкрут....

  55. 55 Профил на own
    own
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Всяка страна в Европа (континента) си има подобни клоуни-националисти в парламента, които плямпат, колкото да не ги забравят, но щом са парламентарно представени явно си имат симпатизанти в съответната страна. Във Франция е Льо Пен, в България е Сидеров, във Великобритания е Фараж... даже в Русия си имат - Жириновски.

    Все пак да не забравят, че и българския трудов пазар е отворен за тях - да заповядат, стига са мрънкали за безработицата в страната им.

  56. 56 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Гневно

    До коментар [#49] от "dobrich":

    стига с тия ретро-мантри
    за сив.
    Немският ес е сив, но с много по-голяма репресивна сила към малките страни членки на ес.

    и стига с хвалебствията на немския робовладечелки строй в ес, защото и ти си им жертва както целия ни изстрадал народ.
    Само че на тебе ти харесва да си наведен роб на немската индустрия, а на нас -НЕ!

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  57. 57 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#56] от "trinxy":

    Дрън, дрън ярина.....Не си на партийно събрание!.........

  58. 58 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#54] от "dobrich":

    При валутен борд.
    Погледни баланса, колко пари внасяме в ес и колко ни се връщат обратно.
    И после погледни прогресивния ни членски внос за нато, който не ни се възвръща под никакава форма обратно.
    И след това, поствай наивните си глупости си за ес и германия!

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  59. 59 Профил на Tom Sawyer
    Tom Sawyer
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Ей, на франсета и англета българи и румънци им виновни. В Париж, черните са повече от белите, навсякъде просяци и мръсотия а ще ни сочат с пръст като заплаха. За бозавите англета не знам, но на чърчаловия бардак имаме да връщаме много, така че там съм с две ръце за гига износ на римляни.

    Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.
  60. 60 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 659 Неутрално

    До коментар [#25] от "dgidgo":
    Фараж и Льопен са толкова на мода колкото и Волен е на мода в България тоест се радват ако са в близост до 10% бариера.
    Разбира се ако се гледа процентът на устатост тогава вече гонят 1000%.

  61. 61 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#58] от "trinxy":

    Ти погледни баланса, колко пари по банков път идват от нашите работници в ЕС и предположи колко идват по небанков път....

  62. 62 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    Значи френските корпорации нямат нищо общо с Франция, а действат на международно ниво.

    Ето какво съдържа френския CAC 40 Index

    ACCOR S.A. ACTIONS PORT... 34,105 NYSE .. -0,20 -0,57% 02.01. 11:36 5,54 Mio.
    AIR LIQUIDE-SA ÉT.EXPL.P.. 101,70 NYSE .. -1,10 -1,07% 02.01. 11:36 15,35 Mio.
    AIRBUS GROUP (LEGALLY EA.. 55,92 NYSE .. +0,11 +0,20% 02.01. 11:36 26,42 Mio.
    ALCATEL-LUCENT ACTIONS A.. 3,231 NYSE .. -0,03 -0,83% 02.01. 11:36 20,19 Mio.
    ALSTOM S.A. ACTIONS PORT.. 26,16 NYSE .. -0,32 -1,19% 02.01. 11:31 9,21 Mio.
    ARCELORMITTAL S.A. ACTIO.. 12,81 NYSE .. -0,16 -1,23% 02.01. 11:36 36,12 Mio.
    AXA S.A. ACTIONS PORT. E.. 19,955 NYSE .. -0,26 -1,26% 02.01. 11:36 25,14 Mio.
    BNP PARIBAS S.A. ACTIONS.. 56,06 NYSE .. -0,59 -1,04% 02.01. 11:36 51,31 Mio.
    BOUYGUES S.A. ACTIONS PO.. 27,19 NYSE .. -0,23 -0,84% 02.01. 11:36 6,27 Mio.
    CAP GEMINI S.A. ACTIONS .. 49,02 NYSE .. -0,11 -0,22% 02.01. 11:33 6,03 Mio.
    CARREFOUR S.A. ACTIONS P.. 28,405 NYSE .. -0,40 -1,41% 02.01. 11:36 12,66 Mio.
    CIE GÉNLE ÉTS MICHELIN S.. 76,59 NYSE .. -0,66 -0,85% 02.01. 11:36 10,68 Mio.
    COMPAGNIE DE SAINT-GOBAI.. 39,445 NYSE .. -0,53 -1,33% 02.01. 11:36 13,08 Mio.
    CRÉDIT AGRICOLE S.A. ACT.. 9,21 NYSE .. -0,10 -1,02% 02.01. 11:36 12,26 Mio.
    DANONE S.A. ACTIONS PORT.. 51,84 NYSE .. -0,48 -0,92% 02.01. 11:36 22,68 Mio.
    ELECTRICITÉ DE FRANCE (E.. 25,495 NYSE .. -0,19 -0,74% 02.01. 11:32 7,58 Mio.
    ESSILOR INTL -CIE GÉNLE .. 76,80 NYSE .. -0,48 -0,62% 02.01. 11:36 8,48 Mio.
    GDF SUEZ S.A. ACTIONS PO.. 16,815 NYSE .. -0,28 -1,64% 02.01. 11:36 21,04 Mio.
    GEMALTO N.V. AANDELEN EO 1 79,98 NYSE .. -0,03 -0,04% 02.01. 11:34 14,43 Mio.
    KERING S.A. 154,05 NYSE .. +0,40 +0,26% 02.01. 11:35 8,31 Mio.
    L'OREAL S.A., ACTIONS PO.. 126,55 NYSE .. -1,15 -0,90% 02.01. 11:36 12,27 Mio.
    LAFARGE S.A. ACTIONS AU .. 53,88 NYSE .. -0,59 -1,08% 02.01. 11:36 8,60 Mio.
    LEGRAND S.A. ACTIONS AU .. 39,945 NYSE .. -0,12 -0,29% 02.01. 11:36 5,04 Mio.
    LVMH MOËT HENN. L. VUITT.. 131,65 NYSE .. -0,95 -0,72% 02.01. 11:36 26,11 Mio.
    ORANGE S.A. ACTIONS PORT.. 8,883 NYSE .. -0,12 -1,30% 02.01. 11:35 13,56 Mio.
    PERNOD-RICARD S.A. ACTIO.. 81,61 NYSE .. -1,20 -1,45% 02.01. 11:35 13,21 Mio.
    PUBLICIS GROUPE S.A. ACT.. 67,28 NYSE .. +0,77 +1,16% 02.01. 11:36 19,22 Mio.
    RENAULT S.A. ACTIONS POR.. 58,52 NYSE .. +0,07 +0,12% 02.01. 11:36 17,67 Mio.
    SAFRAN ACTIONS PORT. EO .. 50,22 NYSE .. -0,29 -0,57% 02.01. 11:36 10,31 Mio.
    SANOFI S.A. ACTIONS PORT.. 76,06 NYSE .. -1,06 -1,37% 02.01. 11:36 52,15 Mio.
    SCHNEIDER ELECTRIC S.A. .. 62,49 NYSE .. -0,91 -1,44% 02.01. 11:36 21,37 Mio.
    SOCIÉTÉ GÉNÉRALE S.A. AC.. 41,91 NYSE .. -0,31 -0,73% 02.01. 11:36 51,63 Mio.
    SOLVAY S.A. ACTIONS AU P.. 112,60 NYSE .. -2,40 -2,09% 02.01. 11:35 9,49 Mio.
    TECHNIP S.A. ACTIONS AU .. 68,41 NYSE .. -1,45 -2,08% 02.01. 11:33 11,85 Mio.
    TOTAL S.A. ACTIONS AU PO.. 44,175 NYSE .. -0,36 -0,80% 02.01. 11:36 53,73 Mio.
    UNIBAIL-RODAMCO SE ACTIO.. 185,00 NYSE .. -1,25 -0,67% 02.01. 11:36 21,06 Mio.
    VALLOUREC S.A. ACTIONS P.. 39,035 NYSE .. -0,56 -1,43% 02.01. 11:36 4,69 Mio.
    VEOLIA ENVIRONNEMENT S.A.. 11,63 NYSE .. -0,22 -1,90% 02.01. 11:36 7,54 Mio.
    VINCI S.A. ACTIONS PORT... 47,63 NYSE .. -0,09 -0,19% 02.01. 11:36 24,21 Mio.
    VIVENDI S.A. ACTIONS POR..

  63. 63 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    А ето водещия индекс на коропорациите в Еврозоната, в който има повече френски, отколкото германски фирми

    AIR LIQUIDE-SA ÉT.EXPL.P.. 101,70 NYSE .. -1,10 -1,07% 02.01. 11:38 15,42 Mio.
    AIRBUS GROUP (LEGALLY EA.. 55,98 NYSE .. +0,17 +0,30% 02.01. 11:38 26,90 Mio.
    ALLIANZ SE VINK.NAMENS-A.. 129,15 Xetra -1,20 -0,92% 02.01. 11:37 76,12 Mio.
    ANHEUSER-BUSCH INBEV N.V.. 75,97 NYSE .. -1,29 -1,67% 02.01. 11:38 30,33 Mio.
    ASML HOLDING N.V. AANDEL.. 68,30 NYSE .. +0,26 +0,38% 02.01. 11:38 22,72 Mio.
    ASSICURAZIONI GENERALI S.. 17,03 Mailand -0,07 -0,41% 02.01. 11:38 41,78 Mio.
    AXA S.A. ACTIONS PORT. E.. 19,955 NYSE .. -0,26 -1,26% 02.01. 11:38 25,17 Mio.
    BANCO BILBAO VIZCAYA ARG.. 8,911 Xetra -0,09 -0,97% 02.01. 10:06 24.286,73
    BANCO SANTANDER S.A. ACC.. 6,40 Xetra -0,10 -1,54% 02.01. 11:31 77.368,35
    BASF SE NAMENS-AKTIEN O.N. 77,33 Xetra -0,16 -0,21% 02.01. 11:38 77,97 Mio.
    BAYER AG NAMENS-AKTIEN O.. 101,65 Xetra -0,30 -0,29% 02.01. 11:38 75,10 Mio.
    BAYERISCHE MOTOREN WERKE.. 84,88 Xetra -0,34 -0,40% 02.01. 11:38 39,14 Mio.
    BNP PARIBAS S.A. ACTIONS.. 56,11 NYSE .. -0,54 -0,95% 02.01. 11:38 51,69 Mio.
    CARREFOUR S.A. ACTIONS P.. 28,405 NYSE .. -0,40 -1,41% 02.01. 11:37 12,69 Mio.
    COMPAGNIE DE SAINT-GOBAI.. 39,47 NYSE .. -0,50 -1,26% 02.01. 11:38 13,71 Mio.
    CRH PLC REGISTERED SHARE.. 18,389 Frank.. -0,03 -0,16% 02.01. 08:17 --
    DAIMLER AG NAMENS-AKTIEN.. 62,73 Xetra -0,17 -0,27% 02.01. 11:38 70,10 Mio.
    DANONE S.A. ACTIONS PORT.. 51,86 NYSE .. -0,46 -0,88% 02.01. 11:37 22,76 Mio.
    DEUTSCHE BANK AG NAMENS-.. 34,25 Xetra -0,42 -1,23% 02.01. 11:38 87,43 Mio.
    DEUTSCHE POST AG NAMENS-.. 26,245 Xetra -0,26 -0,96% 02.01. 11:38 30,85 Mio.
    DEUTSCHE TELEKOM AG NAME.. 12,33 Xetra -0,10 -0,80% 02.01. 11:38 50,45 Mio.
    E.ON SE NAMENS-AKTIEN O.N. 13,235 Xetra -0,18 -1,34% 02.01. 11:38 43,87 Mio.
    ENEL S.P.A. AZIONI NOM. .. 3,14 Mailand -0,03 -1,07% 02.01. 11:38 45,79 Mio.
    ENI S.P.A. AZIONI NOM. O.. 17,42 Mailand -0,07 -0,40% 02.01. 11:38 79,07 Mio.
    ESSILOR INTL -CIE GÉNLE .. 76,76 NYSE .. -0,52 -0,67% 02.01. 11:38 8,51 Mio.
    GDF SUEZ S.A. ACTIONS PO.. 16,825 NYSE .. -0,27 -1,58% 02.01. 11:38 21,04 Mio.
    IBERDROLA S.A. ACCIONES .. 4,614 Trade.. -0,00 -0,09% 02.01. 11:34 13.861,98
    INDUSTRIA DE DISEÑO TEXT.. 118,25 Xetra -1,50 -1,25% 02.01. 10:22 169.407,90
    ING GROEP N.V. CERT.V.AA.. 10,105 NYSE .. +0,00 +0,05% 02.01. 11:38 66,68 Mio.
    INTESA SANPAOLO S.P.A. A.. 1,803 Mailand +0,01 +0,50% 02.01. 11:38 100,18 Mio.
    KONINKLIJKE PHILIPS N.V... 26,72 NYSE .. +0,08 +0,28% 02.01. 11:38 29,07 Mio.
    L'OREAL S.A., ACTIONS PO.. 126,60 NYSE .. -1,10 -0,86% 02.01. 11:38 12,28 Mio.
    LVMH MOËT HENN. L. VUITT.. 131,55 NYSE .. -1,05 -0,79% 02.01. 11:38 26,25 Mio.
    MUENCHENER RUECKVERS.-GE.. 157,35 Xetra -2,80 -1,75% 02.01. 11:38 70,11 Mio.
    ORANGE S.A. ACTIONS PORT.. 8,88 NYSE .. -0,12 -1,33% 02.01. 11:38 13,57 Mio.
    REPSOL S.A. ACCIONES POR.. 18,125 Xetra -0,22 -1,20% 02.01. 11:30 85.531,29
    RWE AG INHABER-STAMMAKTI.. 26,189 Xetra -0,42 -1,56% 02.01. 11:37 57,08 Mio.
    SANOFI S.A. ACTIONS PORT.. 76,12 NYSE .. -1,00 -1,30% 02.01. 11:37 52,45 Mio.
    SAP AG INHABER-AKTIEN O.N. 62,39 Xetra +0,08 +0,13% 02.01. 11:38 74,34 Mio.
    SCHNEIDER ELECTRIC S.A. .. 62,53 NYSE .. -0,87 -1,37% 02.01. 11:38 21,52 Mio.
    SIEMENS AG NAMENS-AKTIEN.. 99,59 Xetra +0,30 +0,30% 02.01. 11:38 115,34 Mio.
    SOCIÉTÉ GÉNÉRALE S.A. AC.. 41,94 NYSE .. -0,28 -0,66% 02.01. 11:38 51,81 Mio.
    TELEFÓNICA S.A. ACCIONES.. 11,70 Xetra -0,10 -0,81% 02.01. 10:20 228.008,80
    TOTAL S.A. ACTIONS AU PO.. 44,16 NYSE .. -0,37 -0,83% 02.01. 11:38 54,00 Mio.
    UNIBAIL-RODAMCO SE ACTIO.. 184,95 NYSE .. -1,30 -0,70% 02.01. 11:38 21,14 Mio.
    UNICREDIT S.P.A. AZIONI .. 5,42 Mailand +0,04 +0,74% 02.01. 11:38 132,78 Mio.
    UNILEVER N.V. CERT.V.AAN.. 29,035 NYSE .. -0,24 -0,82% 02.01. 11:38 54,11 Mio.
    VINCI S.A. ACTIONS PORT... 47,67 NYSE .. -0,05 -0,10% 02.01. 11:38 24,31 Mio.
    VIVENDI S.A. ACTIONS POR.. 18,89 NYSE .. -0,26 -1,38% 02.01. 11:38 14,64 Mio.
    VOLKSWAGEN AG VORZUGSAKT.. 200,85 Xetra -3,30 -1,62% 02.01. 11:38 69,16 Mio.

    [50 Treffer]
    Seite:
    1

  64. 64 Профил на Телурократия
    Телурократия
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#61] от "dobrich":

    От хората идват пари повече от колкото идват от ес.
    Но това не ни помага в случая, тъй като фалитът на страната е неизбежен, поради легално натресен механизъм от ес и нато да ни източват.

    IMAP (iPad) (IP 85.125.247.50)
  65. 65 Профил на dgidgo
    dgidgo
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#60] от "Делян":незнам за лю пен , но фарадж на изборите сега за европарламент , ще направи фурор , хубавото на фарадж е , 4е е много продажен и скоро лихварската олигархия ще го купи

  66. 66 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Популизъм, популизъм.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  67. 67 Профил на Хит®ата Св®ака ;)
    Хит®ата Св®ака ;)
    Рейтинг: 631 Любопитно

    Madame,
    Fixer les vrais problèmes - baisse de l'économie en étouffant la réglementation excessive et un énorme fardeau fiscal. Travailler sur l'emploi. Apprenez les citoyens à travailler dur pour rivaliser. Votre capitalisme boiteux (c.-à-socialisme).

    Mафията е опасна за Вашето здраве!!! Мафията убива!!!
  68. 68 Профил на parasailor
    parasailor
    Рейтинг: 524 Весело

    До коментар [#9] от "dgidgo":

    Особенно ми харесва това със затваряне на границите. Ама ти сириозно ли?

  69. 69 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2172 Неутрално

    [quote#9:"dgidgo"]ако се разпадне ЕС , затваряме границите , гоним турците в турция , гоним монополите и 4уждите вериги от българия [/quote]

    За сетен път се убеждавам, че това комунистите, не сте като хората.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  70. 70 Профил на Acropora
    Acropora
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#33] от "dgidgo":

    Той Камерън вече отеба Обама за Сирия, така че американеца дълго мига на парцали невярващ. Ясно е, че ЮК държи тесни връзки със САЩ, но вече нещата са доста по-различни, а ЮК както винаги си гледа интересите, а те са свързани с ЕС. Само износа за Иралндия е десетки пъти повече, отколкото за цяла Южна Америка. Без пазаритена ЕС Англия ще фалира за няколко години и това е известно на Даунинг Стрийт 10.
    Въпроса е, че идват избори и трябва да се следва модата да се плюе по Европа, като главен виновник за кризата... Ако го нямаше Фараж, нито за референдум щеше да се чуе, нито за българи и румънци.......

    http://www.youtube.com/watch?v=_GMW2xBqSfo
  71. 71 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1582 Неутрално

    Наближат ли поредните избори, популистките партии започват да говоряр неспирно дивотии.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  72. 72 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 474 Весело

    До коментар [#37] от "dobrich":

    С прагматичност и раздаване на масирани подкупи си продават стоките.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  73. 73 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    До коментар [#72] от "Lavinata":

    Мдаааа.....Щом ти го казваш!?..........Немските промишлени стоки са еталон за качество не само у нас! В САЩ само баровците карат немски автомобили.....Такива са фактите!.........

  74. 74 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#64:"trinxy"]От хората идват пари повече от колкото идват от ес[/quote]

    За сетен път се убеждавам, че вие мислите за ЕС като за СИВ!?.....За реализацията на продукция на този пазар, трябва да се борим! ..........

  75. 75 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Гневно

    Зарад "Тоз" Марин, дет прай ми са "шапката ми дръж",
    на квартирантити французи неска казвам - "КЪШ"!

  76. 76 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#9] от "dgidgo":

    а аз може ли да остана отвън на този земен рай?

  77. 77 Профил на anonymousx
    anonymousx
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Абсолютно правилно. Подкрепям! Подкрепям и да поискат изваждане на София и Румъния от ЕС.

  78. 78 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 732 Неутрално

    До коментар [#35] от "dgidgo":

    Казвате веригите изнасят печалбите си: а какво остава след тях? Пустиня? Плащат данъци, развиват инфраструктура, осигуряват работни места. Цели отрасли в селското стопанство и леката промишленост съществуват (и се развиват) благодарение на тях. Отделно строителството и свързаните с него производства, поддръжката на съоръженията... Да не говорим, че една значителна част от кварталните магазинчета се развиват много добре, защото вече не залагат на препродаване с надценка на купени от борсата стоки. Свързаха се директно с малки производители, които заради мащабите на производството си не могат да влязат във веригите, но на местно ниво доставят съвсем адекватна продукция. Всичко това при зверска конкуренция за левчетата на потребителя, от което същия само печели... Та теориите за лошите колонизатори, дето изнасят на запад вагони с български пари, смятам за силно преувеличени. Те ползват определени политически субекти, които залагат на подкрепа от податливи на популизъм избиратели.

  79. 79 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Трудовият пазар в България също е абсурд...

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  80. 80 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#76:"ungeheuer"]а аз може ли да остана отвън на този земен рай?[/quote]

    Може. Куба се отваря за инвеститори, с 300-400 долара там ще станеш чорбаджия! По цял ден ще друсаш пачанга заобиколен от знойни мулатки.....

  81. 81 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    До коментар [#79] от "The Ghost Writer":

    Не само трудовия пазар, много от нещата у нас са абсурдни....Търсят се държавници с пипе и дупе, за да извършат промените?!

  82. 82 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#10:"Радостинчо"]ако не бяхте разбутали "кошера" през 1989 ... [/quote]Когато разбунвахме кошера с Перестройка - беше за по-добър социализъм ... никой и не мислеше, че ще ни върнат в каменната ера. Модела на фатмашкия соц се беше изчерпил, а нямахме ясна концепция за вкарването на пазарни елементи като Китай ... освен това съпротивата на чугунарията беше свирепа и не ни стигна подкрепа за скок. Рухването ни даде отсрочка на запада 20 години да ни обезкостява. Сега и те се изчерпиха като модел. Познай какво следва.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  83. 83 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#78] от "pavian":

    Развиват инфрасруктура ? !? По скоро ние им развиваме инфраструктурата.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  84. 84 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#18:"gianni"]После връщаме опашките за хляб и кисело мляко,[/quote]По-добре опашки за хляб и кисело мляко,
    ... отколкото опашки в бюрата за безработни

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  85. 85 Профил на za1221
    za1221
    Рейтинг: 410 Неутрално

    По спокойно Льо пен , не парле ву франсе, бьлгарите не са емигранти в ЕС каквито вие имате доста в Франция

  86. 86 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#82:"EVOLYUCIONER"]фатмашкия соц се беше изчерпил, а нямахме ясна концепция за вкарването на пазарни елементи като Китай ..[/quote]

    В Китай има хем фатмашки соц и хем дикенсов капитализъм!? А сега де?...........ТоваришчИ, що не ги направихте тези неща преди 1990 г.?! Сега е късно....Евразийския съюз ви зове, там ви е местото!....

  87. 87 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#84:"EVOLYUCIONER"]По-добре опашки за хляб и кисело мляко[/quote]

    Бегай в Куба или по добре за тебе в Пхенян? Ще те показват по телевизията....

  88. 88 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#81:"dobrich"]Търсят се държавници с пипе и дупе, за да извършат промените?! [/quote]+++ Освен това трябва да си осигурят ЯКА подкрепа вътре в България, защото процесът ще е болезнен. Единствения по-сериозен опит за промени доведе до изчезване от политиката на тези които го направиха.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  89. 89 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    [quote#67:"Хитрата сврака - с двата крака!"]Madame,
    Fixer les vrais problèmes...[/quote]

    Сврако, тоя френски къде го учите, бре!?

  90. 90 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    [quote#86:"dobrich"]В Китай има хем фатмашки соц и хем дикенсов капитализъм!? А сега де?[/quote]+++ Има ги и двете ... в различни икономически зони. Не се заяждай - в случая те подкрепям - "уйде коня у ряката в БГ " и наистина пак е време за промени. Колкото повече отлагаме нещата с безвремие - толкова по-болезнен ще е изхода. Работата на десните е да си осигурят обществена подкрепа и някаква обществена поносимост, на това което предстои. Няма кой друг да го направи.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  91. 91 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 732 Неутрално

    До коментар [#83] от "42":

    Кой им строи сградите, складовите съоръжения? Ха, дори улиците и тротоарите около магазините им обикновено са част от инвестиционния проект!

  92. 92 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    В руските медии имаше едно доста интересно интервю с Марин льо Пен във връзка с украинските събития.В него тя напълно откровено се изказваше против наразните надежди за бърз просперитет , които даваха на "майдана" ред западни политици.
    Оказва се също, че тя е и почитателка на Путин:
    http://vz.ru/politics/2013/12/13/664122.html
    Какова ваша оценка деятельности Владимира Путина?
    М.Л.П.: Бесспорно, Владимир Путин вернул Россию в сообщество стран, которые имеют сильное влияние на мировое развитие. И это что-то новое. Я думаю, что в момент сирийского кризиса Россия вновь заняла очень важное место в мировой дипломатии, место, которое Россия, быть может, потеряла в прошлом. Бесспорно, в 2013 году Владимир Путин выступил на геополитической арене как очень влиятельный человек

  93. 93 Профил на pavian
    pavian
    Рейтинг: 732 Неутрално

    До коментар [#90] от "EVOLYUCIONER":
    [quote#90:"EVOLYUCIONER"]... Работата на десните е да си осигурят обществена подкрепа и някаква обществена поносимост, на това което предстои. Няма кой друг да го направи.[/quote]

    Боя се, че това не е по силите нито на десните, нито на някой изобщо. Пък и, честно казано, не виждам държавник, който да е готов да извърши политическо самоубийство. А то е неизбежно, ако в рамките на един мандат проведе реформи, които се отлагат от двайсет и кусур години. Да не говорим, че такива реформи едва ли могат да се проведат в един (или половин ) мандат...

  94. 94 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    [quote#86:"dobrich"]хем фатмашки соц и хем дикенсов капитализъм!? А сега де?[/quote]
    Чрез конвергенция към просперитет.Майтап майтап, ама такива бяха и идеите на академик Сахаров преди да почине.Смятах ги за леко наивни,ама май ще излезе прав.Последовател на Солженцин в началото,Путин с този евроазиатски съюз почна да се обръща към друга една идея на Сахаров за една федерализация на СССР на демократическа основа, по тертипа на САЩ.

  95. 95 Профил на northatlantic
    northatlantic
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#92:"тулса"]Оказва се също, че тя е и почитателка на Путин: [/quote]

    Каква изненада само
    Ама ти май не можеш да направиш изказване без да похвалиш Путя, а? Иначе не си русофил, не, хич. Ти си просто един обективен наблюдател.
    Потърси ли вече как можеш да живееш в Путиновия рай? Живеш в Америка, плюеш по нея, може би е редно да потеглиш натам, където сърцето те влече. Пробвай, може и да е възможно да вземеш зелена карта за там. Като аргумент пред инмиграционните можеш да представиш дейността си в Дневник. Нито пост без прослава на Путин!

  96. 96 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#56] от "trinxy":

    хаха, този коментар ме разсмя искрено. Колко ли заблуден трябва да си, да мислиш че всички злини на нашия народ от 2007 насам от лошите дойчовци. Все едно преди това ние сме изнасяли мерцедеси за тях.

  97. 97 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#80] от "dobrich":

    Е ако ще живея в социализъм и протекционизъм, поне да са по-кръшни мадамите. Прав си!

  98. 98 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4480 Весело

    "Партията на Льо Пен: Отварянето на трудовия пазар за българи и румънци е абсурд"

    Има по-голям абсурд... а именно, че в България има крайно десни ксенофоби и расисти, които симпатизират на партията на Лю Пен, която пък от своя страна е антибългарски и ксенофобски настроена!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  99. 99 Профил на veno
    veno
    Рейтинг: 237 Неутрално

    [quote#8:"sqrt"]Българите и румънците едва ли са виновни за състоянието на трудовия пазар във Фран[/quote]

    Ами то и сирийците едва ли са ни виновни за простотията и трагедията в България, ама ние си ги обвиняваме. Май не е много приятно, когато ние сме "сирийци", а?

  100. 100 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    [quote#95:"northatlantic"]Живеш в Америка, плюеш по нея[/quote]
    Някъде да цитираш, къде плюя по Америка?
    "Като аргумент пред инмиграционните можеш да представиш дейността си в Дневник"
    За иНмиграционните власти все ще се намери някой добър човек като тебе да ги осведоми.Веднъж доносник, завинаги доносник.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK