Орбан обяви победа на изборите, спечели над две трети от депутатските места

Виктор Орбан

© Reuters

Виктор Орбан



Унгарският премиер Виктор Орбан обяви победа на произведените вчера избори, заявявайки, че Унгария е най-единната страна в Европа, предаде "Ройтерс". По думите му категоричният резултат на изборите потвърждава политиката на правителството му да създава заетост, да подкрепя семействата и да се бори за националния суверенитет.


Управляващата партия в Унгария "Фидес" на министър-председателя успя да запази конституционното си мнозинство в новия парламент, получавайки на вчерашните избори 133 депутатски места. Според предварителните данни от обработката на над 90% от бюлетините ляволибералният блок, оглавяван от Унгарската социалистическа партия на Атила Мещерхази, печели 38 места в новия парламент, дяснорадикалната "Йоббик" ще има 23, а зелените - 5 места.


"Това не беше каква да е победа. Постигнахме толкова мащабна победа, чието значение все още не можем да осъзнаем тази вечер", каза Орбан пред ликуващото множество пред предизборния щаб на неговата партия "Фидес".




Той заяви, че избирателите са казали не на омразата и не на излизането от Европейския съюз. "Те потвърдиха, че мястото на Унгария е в ЕС, но само ако тя има силно национално правителство", посочи Орбан.


Управляващата партия в Унгария "Фидес" ще има мнозинство в следващия парламент с оглед  предварителните резултати от днешните избори, заяви и депутатът от партията Гергели Гуляш пред обществената телевизия.


Поддръжници на "Фидес" празнуват изборната победа

© Reuters

Поддръжници на "Фидес" празнуват изборната победа


"С оглед разликите между партиите ние можем сега да кажем със сигурност, че за пръв път от смяната на режима дясноцентристко правителство ще управлява два поредни мандата", каза Гуляш. "Ние не знаем все още точните проценти на нашата победа, но е сигурно, че съюзът на "Фидес" и християндемократите ще има над 100 места в следващия, по-малък 199-местен парламент", добави той.


В процентно изражение управляващата партия "Фидес" получава 44.46% от гласовете, либералите получават 26.02 процента, а "Йоббик" - 20.57 процента. Със своите 5.27 процента Партията на зелените също преодолява 5-процентния праг и ще има пет депутати в новия парламент.


Националните малцинства също могат да изпратят в парламента свои представители без право на глас. В новия състав на законодателния орган ще бъдат представени 13 народности, живеещи на територията на Унгария - българи, гърци, хървати, поляци, немци, арменци, роми, румънци, руси, сърби, словаци, словенци и украинци.


Активността на тези избори бе рекордно ниска от 1998 г. До избирателните секции са отишли 60.48 процента от избирателите.

Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 2384
    2384
    Рейтинг: 581 Неутрално
  2. 2 Профил на cheta
    cheta
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Честита победа на работната силна страна!

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3930 Неутрално

    А ние кога ще имаме правителството което да създава заетост, да подкрепя семействата и да се бори за националния суверенитет?
    За сега ни ги назначават от чуждите посолства такива дето правят точно обратното толерират толерастията , финансовите пънкараи (анархисти) и рушат всякакви културни , национални , религиозни ценности !
    Аз вярвам ,че народа скоро ще прогледне!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 918 Весело

    Нашите поритикани тип Лостов, Бат Бам, Деди да си запишат, изборна победа се постига когато "......политиката на правителствата им да създава заетост, да подкрепя семействата и да се бори за националния суверенитет........" а не да се натягат на САЩ или на Меркелица за едно потупване по рамото.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  5. 5 Профил на maren
    maren
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Чудесна новина! Пожелавам на Унгария и Виктор Орбан успех!

  6. 6 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 918 Весело

    До коментар [#1] от "2384":
    Ами научи унграски и се премести да живееш в Унгария, както са направили някои от нашите българи от къде Чипровци още преди 300 години...... ей къде е Унгария .....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  7. 7 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Браво на него, макар и да е десен се усети, какво му готвят западняците и почна да взима мерки. Дано и за неолиберстията вземе.

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  8. 8 Профил на Rhapsody of Fire
    Rhapsody of Fire
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    До коментар [#3] от "comandante":

    Когато падне сегашното и когато БСП,ДПС,АТАКА и ГЕРБ не са на власт.

    Путинофилите и Тръмпанарите възприемат: Учтивия- за лицемер; Възпитания-за слабак;Толерантния-за гей; Културния-за лигльо; Разумния-за будала; Образования-за соросоид.
  9. 9 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1595 Любопитно

    Нещо са ми съмнителни тези 2/3. При нормални обстоятелства няма такива резултати.
    Маджарите да не се каят после.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  10. 10 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3930 Неутрално

    [quote#8:"Rhapsody of Fire"]Когато падне сегашното и когато БСП,ДПС,АТАКА и ГЕРБ не са на власт. [/quote]
    Оk ,съгласен съм а реформаторите и люспите от СДС и НДСВ с какво са по различни ?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  11. 11 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1595 Весело

    [quote#3:"comandante"]А ние кога ще имаме правителството което да създава заетост, да подкрепя семействата и да се бори за националния суверенитет?
    За сега ни ги назначават от чуждите посолства[/quote]

    От чуждите посолства ли ти пускат бюлетинката ве старшинка

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  12. 12 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    Браво на Унгария ! Тъмните векове на "Прехода" в Унгария свършиха и идва ренесанса на социалното Сега в Будапеща ... Скоро и другаде!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  13. 13 Профил на melchett
    melchett
    Рейтинг: 638 Неутрално

    и как точно този популист създава работни места? вади си ги от задния джоб, ли? и как до вчера обясняваше, че ще вади държавата от ЕС, а сега изведнъж, нямало такова нещо?

  14. 14 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Брaво нa Орбан, честито нa Унгaрия

  15. 15 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    [quote#3:"comandante"]А ние кога ще имаме правителството което да създава заетост, да подкрепя семействата и да се бори за националния суверенитет?
    За сега ни ги назначават от чуждите посолства [/quote]

    Сега ще ти отговоря - причината да нямаме читави правителства си ти и такива като теб дето все друг им е виновен, дето все търсят на друг да прехвърлят собствената си вина и отоговорност и дето никога не си зададоха въпроса "дали пък в мен ( в теб ) не е проблема".

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  16. 16 Профил на ascendant
    ascendant
    Рейтинг: 237 Неутрално

    "Той заяви, че избирателите са казали не на омразата и не на излизането от Европейския съюз. "Те потвърдиха, че мястото на Унгария е в ЕС, но само ако тя има силно национално правителство", посочи Орбан."

    Къде са бобита, отнесени, завеяни , шамаросани, три цифрени, три буквени, анонимни и прочие никове, които пращаха Унгария към евразийския съюз?

  17. 17 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Не разбирам унгарците защо толкова харесват популиста и доста авторитарно управляващ Орбан,но тяхна воля.

  18. 18 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    [quote#4:"boby1945"]Нашите поритикани тип Лостов, Бат Бам, Деди да си запишат, изборна победа се постига когато "......политиката на правителствата им да създава заетост, да подкрепя семействата и да се бори за националния суверенитет........" а[/quote]

    Изборна победа в България се постига когато поднесеш на вечно чакащия някой да му даде мат'рЯл колкото може по-големи лъжи.
    Виж после трудно се удържа разбира се, но пък идва следващия кандидат за "месия" и народеца налапва поредната кукичка и така.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  19. 19 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1595 Весело

    [quote#16:"freewill"]Къде са бобита, отнесени, завеяни , шамаросани, три цифрени, три буквени, анонимни и прочие никове, които пращаха Унгария към евразийския съюз?
    [/quote]

    Как къде ?! Където им е мястото разбира се - на бунището на историята

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  20. 20 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 722 Неутрално

    Самоуверен и смел политик е Орбан. Успя с новите закони и конституция да разсърди Брюксел, но им и показа, че хич не му дреме от тяхното мнение и ще прави това, което смята за правилно. Помрънкаха, помрънкаха европейците и с това се изчерпи реакцията им.

  21. 21 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 712 Неутрално

    До коментар [#13] от "melchett":

    Абе не знам, ама над 2/3 подркрепа, нали се сещаш?
    А безработицата е 3%, та и от дюкана си да ги вади...

    В дебати от типа "Другарят Този е казал това, другарката Онази е казала онова, те са по-умни/по-образовани/по-известни/по-успели от теб и следователно са прави, така че заставайки зад тяхното мнение, аз също съм прав/а" НЕ участвам!
  22. 22 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Весело

    Унгарците са умни хора, не са като нашите оскотели от чалга панелни таласъми, дето гласуват за червените боклуци, заради една кора яйца. И после се чудят, що са затънали в мизерия, корупция и престъпност.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  23. 23 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#6] от "boby1945": " Ами научи унграски и се премести да живееш в Унгария"
    Чоколом ... Уно путкевано Магиар (по спомени от времената когато обикновен човек можеше да отиде на екскузия до Унгария с една малка комунистическа заплата) ... и социализма на унгарците беше по-добър от нашия, ... и капитализма на маджарите е по-добър от нашия. Гледат си интереса и нямат комплекси нито от соца, нито от руски реактори

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  24. 24 Профил на melchett
    melchett
    Рейтинг: 638 Весело

    До коментар [#17] от "purple_rain":

    ми не си прочел коментарите преди твоя - явно щото са много умни и не са като нас

  25. 25 Профил на jony
    jony
    Рейтинг: 602 Неутрално

    [quote#10:"comandante"]Оk ,съгласен съм а реформаторите и люспите от СДС и НДСВ с какво са по различни ? [/quote]

    Ами не са идеални, но все пак са ПО-РАЗЛИЧНИ. И то много.

  26. 26 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 918 Весело

    До коментар [#23] от "dark'star":
    Е брат, къде си тръгнал до си го мериш с Унгария.....
    Унгария до 1946 беше 1000 годишно независимо кралство, унгарците, крал Янош Хунияди1 например, воюваха с турците по България и Сърбия, не ние българите в Унгария....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  27. 27 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    категоричният резултат на изборите потвърждава политиката на правителството му да създава заетост, да подкрепя семействата и да се бори за националния суверенитет.

    Честита победа на братчеда Виктор Орбан, с който се познавам лично от 90-те години, когато Фидес беше още млада партия! Чудя се, дали да не го поканя, да се кандидатира за Премиер и у нас. Сигурен съм, че ще спечели и в България, и то не с 2/3-ти, а с 4/5-ти. Маждарите са били верни съюзници на Хан Крум и май е време, пак да ударят едно рамо, защото се видя, че от нашите политици и чеп за зеле, не става.

    /не се чете/
  28. 28 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 617 Неутрално

    До коментар [#3] от "comandante":

    По-интересен е унгарския Политически модел...
    Еднокамарен парламент,
    без етнополитически формации,
    с публично представителство и без право на глас,
    за етническите малцинства в страната...
    Солидна Гражданска почва за устойчива Национална идея,
    Народно развитие и Общ просперитет...

  29. 29 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Поздравления за най-единната страна в Европа и национално отговорно правителство.

  30. 30 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#27:"Тони Шнайдера"]че от нашите политици и чеп за зеле, не става.[/quote]
    Тъпунгери като нас и Христос да възкръсне за втори път и да дойде да ни управлява, пак ще се провалим. Не защото Христос е лош или Костов беше лош, или Борисов, ама българина си е крадец и мошеник от време оно. Докато не се промени съзнанието на (т)електората, който и да дойде на власт все ще сме на дъното. Туй е горчивата истина, а вие ако искате я приемайте.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  31. 31 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#23:"dark'star"]Чоколом ... Уно путкевано Магиар [/quote]

    Братчед, с "чоколом" се поздравява само жена. Изразът е "кейзе чоколом"/целувам ви ръка. Добър ден е "йо напот киванок"/добър ден ви желая. Модьор орсаг означава унгарска държава, А пък Италия е "Олас орсаг", а Виена - Бейч . Оди се сети, ако не ги знаеш.

    /не се чете/
  32. 32 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Унгария беше Запада на социализма ,не случайно стената се пропука точно там - когато хиляди източногерманци започнаха през лятото на 1989 г. неспираща екскурзия за Унгария , оттам безпрепятствено към Австрия и ФРГ комунистическия концлагер рухна .

  33. 33 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#30:"avatar"]Тъпунгери като нас и Христос да възкръсне за втори път и да дойде да ни управлява, пак ще се провалим.[/quote]

    И ти си прав, братчед! За съжаление.

    /не се чете/
  34. 34 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 547 Неутрално

    Вярно ли е , че са си намалили депутатите на 199 !
    Поздравления , ако е така !
    Нека се учим от тях ...

  35. 35 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#31] от "Тони Шнайдера":
    Разбра ме прекрасно ! Само съм минавал
    .... ама беше много хубаво !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  36. 36
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  37. 37 Профил на райничка цветкова
    райничка цветкова
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#30] от "avatar": Българите трябва да се преборят с андрешковщината. Да се научат да спазват закона и по същия начин да възпитават децата си. Ще се изредят 2-3 поколения и чак тогава евентуално ще можем наистина да избираме ние българите. Защото от андрешковци не може да произлезе нищо друго освен подобни. Нашите политици не са внесени от чужбина, те са представителна извадка на това ,което ние самите представляваме като народ. Едно време родителите учеха чедата си:"Учи мама, да не работиш". Все търсеха връзки за уреждане. Днес е същото.

  38. 38 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2934 Неутрално

    "ляволибералния блок, оглавяван от Унгарската социалистическа партия на Атила Мещерхази, печели 38 места в новия парламент"

    СерГей губи избори във втора държава. Може би това му е хоби!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  39. 39 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#16] от "freewill":

    Има време. Орбан е популист, и когато мнзинството започне да иска да влиза в Евразийския Съюз, ще се си промени мнението набързо.

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  40. 40 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#39:"Периметр"]когато мнзинството започне да иска да влиза в Евразийския Съюз[/quote]
    Това без присъствието на Путинската армия без опознавателни знаци няма да стане, нали го знаеш?

  41. 41 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#40] от "Yard":

    Ще видим. все повече хора от бившия соц. се отвръщат от ЕС и са носталгици по миналия строй. Явно сгащеният не ги устройва.

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  42. 42 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    [quote#13:"melchett"]и как точно този популист създава работни места? вади си ги от задния джоб, ли? и как до вчера обясняваше, че ще вади държавата от ЕС, а сега изведнъж, нямало такова нещо?[/quote]

    Никак не създава. Нови инвеститори няма. Подобно на Драго Стойнев, ходи да се снима с установени в страната дълго преди него чужди заводи, които не се знае, дали не си скубят косите междувременно. Разделя инвеститорите на добри и лоши. Тези в производството са добри, а в банките и комуналните услуги - лоши. Или пренесено у нас - Алианц, Райфайзен и Уникредит ще са лошите, защото си имаме такива напредничави аналози като ЦКБ и КТБ, няма нужда друг да ни яде париците. Съответно, Либхер и Идеал Стандарт ще са добрите, въпреки че първото изискване към международни компании да се установят някъде е да внесат капитала в международна банка с рейтинг от някакво АА+ нагоре и ако няма такава, няма и да дойдат изобщо.

    В крайна сметка, Орбан или ще прави друго на това, което говори, или ще се сгромоляса след 2 години, за което ще бъдат обвинени западните колонизатори, на които е оказал героична съпротива и те от яд са му спряли кредитните линии, или манипулирали борсата.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  43. 43 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Любопитно

    [quote#41:"Периметр"]все повече хора от бившия соц. се отвръщат от ЕС[/quote]
    Къде туй, у ваше село ли?

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  44. 44 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    Примерно според критериите на Орбан монополистът ЧЕЗ и Софийска вода ще са лошите, понеже са на печалба и водата в София е най-евтина в страната и Европа. Топлофикация София обаче ще е добрата, нищо че дава най-скъпата услуга в цялата страна, най-ниското КПД и най-многото несъбрани сметки. Важното е, че е в "свещени български асапрухово-багатурски ръце"

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  45. 45 Профил на ascendant
    ascendant
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#39] от "Периметр":

    Къде е това мнзинство? В сънищата ли?

  46. 46 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    До коментар [#41] от "Периметр":

    Носталгици са по-старото поколение. А този Евразийски съюз нито съществува, нито пък би бил по-привлекателен за нормалните хора.

  47. 47 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#42:"cinik"]Никак не създава. Нови инвеститори няма. [/quote]

    http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=3940854

    П.С. Ти освидетелстван идиот ли си или си минал между капките? Поне излезте малко по света да видите кое как е, половин България е в западна Европа, САЩ и Канада, вие от България ни обяснявате колко лошо се живее на запад. Олигофрени!

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  48. 48 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    До коментар [#47] от "avatar":

    Чукчата само е писател, а? Видя ли с какво хвали Орбан Георги Марков? С неща, станали факт много преди него. Eто ти сега нещо прясно от фондация "Фридрих Еберт", само да не кажеш, че колонизаторите злорадстват.

    http://www.handelsblatt.com/politik/international/wahlen-in-ungarn-korruption-ist-in-ungarn-allgegenwaertig/9716776.html

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  49. 49 Профил на Периметр
    Периметр
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#45:"freewill"]Къде е това мнзинство? В сънищата ли? [/quote]
    Ми що не направи(х)те референдум, бре, след като сте толкова сигурни?

    http://youtu.be/uwL196RpV7s
  50. 50 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9134 Неутрално

    Не ви обещавам нищо друго, освен кръв, тежък труд, пот и сълзи е казал Чърчил на британците след войната.
    Не мисля,че повече от 5% от българите ще приемат такива обещания.Повечето искат да им говорят красиви неща,та макар и лъжливи.Ето,по-това се различаваме от нормалните народи.И вече си мисля,че никога няма да стигнем нивото дори на Унгария.

  51. 51 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#42:"cinik"]Разделя инвеститорите на добри и лоши. Тези в производството са добри, а в банките и комуналните услуги - лоши.[/quote]

    Именно, и напълно правилно. Крайно време е и ние да го разберем, и да спрем да наричаме кърлежи и отрепки като ЧЕЗ с миловидното название "инвеститори".

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  52. 52 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3930 Неутрално

    [quote#11:"Ian Smith"]От чуждите посолства ли ти пускат бюлетинката ве старшинка [/quote]
    Препрочитай по-често либертаринаските литературни помагала ,че нещо се изчерпа от към аргументи !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  53. 53 Профил на too_many
    too_many
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#41] от "Периметр":

    ти явно само пелмени дъвчиш , за да ти идват такива "Умни" мисли ..Я посочи ( с изключение на българската Пета колона) коя бивша соц.страна въздиша по съветското си минало.

    обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
  54. 54 Профил на too_many
    too_many
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#52] от "comandante":

    за съжаление ако либертарианството беше това за което ти го обвиняваш досега вече да си въдворен в някой трудов лагер , а не си ... Нали се сещаш ,че това бе основен похват на "свободните" социалистически общества .. за радост те поизчезнаха ( за радост на обикновения човек и за нещастие на магарета като тебе)

    обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
  55. 55 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    До коментар [#50] от "rosiraycheva50_":

    Не съм злопаметен и не ми е фикс идея да натривам носове, затова и не си спомням имената на участниците в голямата агитка фенове на Ердоган, които изпадаха в еуфория при всеки негов пристъп на популизъм, докато накрая не изкара хората на улицата и не срина курса на валутата.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  56. 56 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    [quote#51:"Търпана"]Крайно време е и ние да го разберем, и да спрем да наричаме кърлежи и отрепки като ЧЕЗ с миловидното название "инвеститори".[/quote]

    За да забележиш разликата с ЧЕЗ или без ЧЕЗ, можеш да видиш дереджето на все още ту държавната, ту общинска Топлофикация София. Всеки български дом (софиянци и не-софиянци) има да плаща по 500 лева от нейните дългове и то след всичките амнистии през изминалите 25 години и след 100-те милиона субсидия за "комбиниран добив", какъвто извън отоплителния сезон липсва.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  57. 57 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#51:"Търпана"]кърлежи и отрепки като ЧЕЗ[/quote]
    Тъй, тъй... тия, които инвестират милиони и след това си покриват инвестицията с печалбите са отрепки, а родната енергийна мафия, която краде милиарди за партийни каси и лични сметки, е наш приятел и закрилник, а? Прост народ, ей...

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  58. 58 Профил на Търпана
    Търпана
    Рейтинг: 409 Неутрално

    [quote#57:"avatar"]тия, които инвестират милиони и [/quote]

    Бре, явно тези "инвестиции" са в интернет тролове - я кажи какво ти е заплащането, имали ли извънредни за тролене вечер и в събота, и т.н.
    За "инвестициите" нещата са пределно ясни - дойдоха и получиха наготово цялата инфраструктура, построена от нас. "Инвестициите" им са ползвание на свръхскъпи външни "консултантски" услуги, които са в офшорни зони и са свързани с фирмата майка. Друга "инвестиции" са замяна на напълно годни трансформатори с ЧЕШКИ такива.

    Помнете ГОРЯНИТЕ! Въоръжената борба на стотици хиляди българи срещу комунизма, 1945 - 1954!
  59. 59 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3930 Неутрално

    До коментар [#54] от "too_many":
    Ще ти отговоря с цитат !
    /Покорените не виждат никакви окупационни сили, които да ги потискат. Имат правото на свободно изказване, както и да избират своите управници, без да разберат, че тяхното общество се използва, за да прехвърли имуществото им по един узаконен начин на техния поробител.
    Те си плащат данъците и таксите под съвсем законна форма и с желание и съзнание, че това е за тяхното добро, както и за благополучието на близките им./ Н.Н.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  60. 60 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 599 Любопитно

    До коментар [#21] от "klecho":

    Къде е 3% безработицата?

    До коментар [#27] от "Тони Шнайдера":

    'Айде мерси, няма нужда, един Орбан стига на Европа.

    До коментар [#34] от "magnas":

    А ние сме с 240 и сме само 7 мил..

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  61. 61 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Неутрално

    [quote#58:"Търпана"]Друга "инвестиции" са замяна на напълно годни трансформатори с ЧЕШКИ такива.[/quote]
    Виж какво ще ти кажа, неграмотнико! Това ми е специалност и по темата мога да те бия като маче у дирек. Цялата ни мрежова апаратура беше рашън продукт с КПД като на всичко руско. Никой не е луд да държи 50 годишните руски трафове, прекъсвачи, резединители и предпазители, които гълтат половината ток и го изпаряват да топлят атмосферата. Нали в това е смисълът на цялото упражнение - ЕРП-тата да обновят мрежите и благодарение на многократно повишената ефективност и намалените загуби от пренос, да започнат да печелят. А "годните трансформатори" ги видяхме - един такъв "годен" руски боклук за малко не взриви цяла кооперация в Бургас преди няколко години! Хайде стига сте се произнасяли по теми, от които си нямате и хабер.

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  62. 62 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2151 Весело

    [quote#15:"Ian Smith"]Сега ще ти отговоря - причината да нямаме читави правителства си ти и такива като теб дето все друг им е виновен, дето все търсят на друг да прехвърлят собствената си вина и отоговорност и дето никога не си зададоха въпроса "дали пък в мен ( в теб ) не е проблема". [/quote]

    Сигурен съм, че ти си отговаряш на този въпрос, ако си си го задал, де, че вината не може да бъде никога твоя, нали!

  63. 63 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3863 Весело

    До коментар [#60] от "Вонин":
    'Айде мерси, няма нужда, един Орбан стига на Европа....

    Само че ... не е един. А си е тенденция.

  64. 64 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2151 Весело

    [quote#22:"avatar"]Унгарците са умни хора, не са като нашите оскотели от чалга панелни таласъми, дето гласуват за червените боклуци, заради една кора яйца. И после се чудят, що са затънали в мизерия, корупция и престъпност. [/quote]

    Отдавна чакам ГЕРБчетата да поумнеят, ама са малко тия които достигат до твоите заключения
    Унгарците показаха воля и желание за истинска промяна, а не за подмяна на едни с други мафиоти, като и политиците им са на същия акъл и действат "на ползу роду"!

  65. 65 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#31:"Тони Шнайдера"]Братчед, с "чоколом" се поздравява само жена. Изразът е "кейзе чоколом"/целувам ви ръка. Добър ден е "йо напот киванок"/добър ден ви желая. Модьор орсаг означава унгарска държава, А пък Италия е "Олас орсаг", а Виена - Бейч . Оди се сети, ако не ги знаеш. [/quote]

    Брат'чед, ти си готов маджарин, бе!

  66. 66 Профил на too_many
    too_many
    Рейтинг: 697 Неутрално

    [quote#64:"batzdravo"]Отдавна чакам ГЕРБчетата [/quote]
    значи брадяса от чакане бесепарчета и депесарчета да поумнеят ,че се прехвърли на ГЕРБ ....

    обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
  67. 67 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2151 Весело

    [quote#66:"too_many"]значи брадяса от чакане бесепарчета и депесарчета да поумнеят ,че се прехвърли на ГЕРБ .... [/quote]

    Не съм се прехвърлял, бе джанъм! Бръkнах в "кучилото" и него набарах!

  68. 68 Профил на hasanço
    hasanço
    Рейтинг: 496 Любопитно

    "Те потвърдиха, че мястото на Унгария е в ЕС, но само ако тя има силно национално правителство", посочи Орбан."

    А не бе6е ли против ЕС?
    За6то сега увърта?

    ne mutlu türküm diyene.
  69. 69 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2666 Неутрално

    Орбан трябва сега да отсвири унгарската колониална ОТР и да подари ДСК на българската държава....

  70. 70 Профил на aqua_blue
    aqua_blue
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Браво Браво! 90 % наистина показва една силна сплотеност! Поздравления и бъдете все така единни!

  71. 71 Профил на tromokrat
    tromokrat
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Ще го напиша пак -
    Браво на унгарците и ние имаме нужда от един Орбан. Също много хубав е резултата на Йобик. Една държава трябва да се управлява само от консервативната и крайната десница.

    Gott mit uns! Meine Ehre heißt Treue! Православие или смърт!
  72. 72 Профил на bolgaroliub
    bolgaroliub
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Браво на Унгарците. В Унгария изборите бях спечелени от унгарската Атака-Фидес....дано и тук така да се случи и да изритаме заедно с Атака американско ционистките бандити и душмани на България.

  73. 73 Профил на ascendant
    ascendant
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#49] от "Периметр":

    Референдум, се прави преди присъидиняване, а защо не е бил проведен питай правителствата по това време, не питай мене! Аз за тях не съм гласувал. Аз да ви питам вие сидерюгите като сте толкова ербап и имате такова огромна подкрепа, защо не си съберете една подписка за референдум за излизане от ЕС, и не го проведете, да видим резултата. Ама надали, както писах по горе - сънища...

  74. 74 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 1077 Любопитно

    [quote#9:"Ian Smith"]Нещо са ми съмнителни тези 2/3. При нормални обстоятелства няма такива резултати. [/quote]

    Подозирам, че са научили номера с Костинбродската Завера и са го приложили творчески. В смисъл, че не са печатали бюлетините в Костинброд, а в печатницата на авера на Орбан...

  75. 75 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    До коментар [#3] от "comandante":

    [quote#3:"comandante"]А ние кога ще имаме правителството което да създава заетост, да подкрепя семействата и да се бори за националния суверенитет? [/quote]

    Когато спрете да тролвате за БСП и навиете бабите си и дядовците си да не гласуват за тях. Баш от теб не очаквах този въпрос.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  76. 76 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    То така се избира - с гласуване, не с мъкнене до урните само на твърдия електорат с носилки.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  77. 77 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#23:"dark'star"] социализма на унгарците беше по-добър от нашия, ... и капитализма на маджарите е по-добър от нашия. Гледат си интереса и нямат комплекси нито от соца, нито от руски реактори
    [/quote]
    ТОЧНО+++++

  78. 78 Профил на Irina
    Irina
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    [quote#30:"avatar"]Тъпунгери като нас и Христос да възкръсне за втори път и да дойде да ни управлява, пак ще се провалим[/quote]
    Уф, а аз взех ,че го прочетох-,,...и Хитлер да възкръсне,,

  79. 79 Профил на gotijohn
    gotijohn
    Рейтинг: 352 Весело

    До коментар [#30] от "avatar":


    [quote#30:"avatar"] или Костов беше лош, и[/quote]
    ша са сетиш тараторчо ша са сетиш

  80. 80 Профил на ascendant
    ascendant
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#72] от "bolgaroliub":

    ха -ха още една психично болна сидерюга....

  81. 81 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#72:"bolgaroliub"] унгарската Атака-Фидес.[/quote]

    хехехехе......Пред унгарската националистическа партия Йобик, Атака изглеждат като селски пъдари. Убедих се лично на терен преди 4 години.....Вие не сте и националисти, може ли крайни русофили като вас да защитават българските национални интереси!?

  82. 82 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#64:"batzdravo"]Отдавна чакам ГЕРБчетата да поумнеят[/quote]

    Първо бат Бойко да поумнее, пък после останалите, които го гледат като умни кученца.....

  83. 83 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Весело

    [quote#26:"boby1945"]Унгария до 1946 беше 1000 годишно независимо кралство[/quote]

    С прекъсване от 150 години под турска власт, после в Австрийската империя до 1867 г. когато се преобразува в Австро- Унгарска империя, след въстание на унгарската аристокрация....

  84. 84 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Неутрално

    [quote#28:"dimko"] без право на глас,
    за етническите малцинства в страната... [/quote]

    Имат право на глас, но нямат право да гласуват в парламента. Има разлика...

  85. 85 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 524 Весело

    [quote#79:"gotijohn"]ша са сетиш[/quote]
    Цър'ул, вие, костомолците трябва да се сетите, че Костов е бита карта и никога не може да се върне на власт - 97,1% от хората не могат да го гледат, а покрай него и кохортата некадърници в днешното ДСБ. И ако има спасение от злото БСП, то се нарича ГЕРБ! Та в този ред на мисли, още на предишните избори всички "лидери" на десни формации трябваше да призоват симпатизантите си да гласуват за Борисов. Ама вие понеже сте много умни, и много искате да лидерствате, та останахте всичките навън с овесени носове, а БСП и ДПС ви яхнаха за пореден път. Тъй че ако някой трябва да се сеща, туй са най-вече костоветата...

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  86. 86 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#74] от "alexsilver":Чукча не читатель, чукча – писатель! Къде видяхте две трети народна подкрепа?
    Орбан /Фидес/ е получил 44,6% от гласовете при избирателна активност 60,5%, т.е. около 27% от имащите право на глас са гласували за него.
    Да, ама така е нагласил конституцията /и изборния закон/ през 2012, че при 27% електорална подкрепа да получи две трети от депутатските места.






За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK