....едва около два процента - с трамвай и метро....
-----------
Това не ми се вижда да е вярно.
Една трета от населението живее/работи в София /където има трамвай и метро/,половината да ползват личен автомобил......как ли е изчислен процента?!
Интересен коментар!
Наскоро в Швейцария имаше референдум за поевтиняване на обществения транспорт. Предложението беше отхвърлено с мотива, че понижаването на цената ще доведе до по-ниско качество на транспортната услуга. За съжаление сме далеч от Швейцария.
В България винаги първосигналната реакция е най-силна, а именно "как ще плащам повече, мен ми трябват парите за шопска салата и ракия!".
Малко са хората, които могат да се замислят и да претеглят плюсовете и минусите от това да жертваш малко по-голяма част от недостатъчния си доход за общественото благо.
"Being second is being the first one of those who lose" A. Senna
[quote#13:"athom"]Малко са хората, които могат да се замислят и да претеглят плюсовете и минусите от това да жертваш малко по-голяма част от недостатъчния си доход за общественото благо. [/quote]
Преди известно време гледах по Дискавъри,май беше, как в щатите разширяват една магистрала и мост на нея , Казаха и цената на километър. Около 8 милиона долара. Колкото участъците по Южната дъга на околовръстното. Само дето тук няма метър бетон а в него железа дебели по над 20 мм и годно да минават на час толкова коли,колкото по околовръстното не минават и за година.
Накратко, трябва ли да се съгласяваме да крадат толкова, с мисълта,че като натрупат по два-три милиона на човек от семейството ще спрат и ще почнат да работят за обществото?
[quote#14:"Чардо"]""" За България се отчитат високи средни емисии на въглероден диоксид от новопридобитите леки пътнически автомобили."" [/quote]
Чардо, може да са имали предвид,че тия превозни средства са направени за пазари, като нашия.
А Румъния къде е? Между нас и Полша не може да става реално сравнение, защото икономиката им функционира защото поддържането и бе основен приоритет през последните две десетилетия, а кофти пътищата са временен проблем, който ще бъде решен за петилетка- две )).
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
В София трамвая и метрото са с екстра качество, при автобусите и тролеите има малко потенциал за развитие, но за цената от 80 стотинки на курс си е ок. Транспорта в Полша ме съмнява да е зле, бил съм във Варшава и там метрото беше също много качествено, трамваи и автобуси също, само че с една идея по-висока цена. В Атина градския транспорт също си е адекватен. Виж вече междуградския е малко по-друга работа, но в България в рамките на големите градове не виждам къде е проблема с транспорта, може би, че прекалено много хора ползват лични автомобили, което натоварва трафика и атмосферата неимоверно много.
Гордея се, че сме в група с Полша и Гърция. Както проф. Константинов казва "Когато една система е зле всичките и елементи са зле". Т.е. можехме да сме още по-зле.
Нищо чудно. Тройните засилиха автобусните превози на Доган. Боце пък уби конкурентите му с няколко наредби и му хариза и железопътната част. Какви да са превозите?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
мдаа ганю си обича разбитите тротоари,немаркирани пътища,липса на обозначения,табели,раздрънкан градски транспорт,липса на спазване на правила,и никой никога от страна в европейския съюз няма да ни победи в това
[quote#13:"athom"]В България винаги първосигналната реакция е най-силна, а именно "как ще плащам повече, мен ми трябват парите за шопска салата и ракия!". [/quote]
Братчед, ти каква искаш да е реакцията? В България все още живеят нормални хора. Ако ти вдигнат двойно разходите, без да ти повишат доходите, то и едно дете ще ти каже, че ще трябва да се лишиш от половината неща, които ползваш в момента. А защо трябва да се лишаваш? Защото на някой му трябват все повече пари ли? По евтино ще ти излезе, да му извиеш врата, като на пиле. Производителността в световен мащаб се е вдигнала над 20 пъти в последните 20 години. Не е ли нормално, след като произвеждаме 20 пъти повече, то поне да ни лишават от това, което сме могли да си позволим довчера?
За Полша не знам, ама за нас и за Гърция е вярно. Но пък си плащаме пътни такси и винетки... Плащаме си глоби от КАТ и ДАИ, редовно сменяме книжки, табели, регистрираме си АГУ... Каквото им скимне на политиците, за да съберат фонд за пътна инфраструктура. , пак нямаме читава такава!
полското бдж купи 26 високоскоростни влака тип Пендолино.
Тяхна ПЕСА (трамвай които се двийет в софия), там не се 20 на брой , а се 80% до 100% от градски транспорт,не говорим за автобуси и тролеи на марка соларис или ман...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Tom Sawyer
Рейтинг: 415 НеутралноБългария, наред с Полша и Гърция, е в дъното на класацията"
Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.Ъ??? Тая класация изобщо не е меродавна бре! Ако нашите пътища бяха толкова "лоши" колкото на Полша и Гърция........
dobrich
Рейтинг: 1285 Весело[quote#1:"tom_sawyer"]Ако нашите пътища бяха толкова "лоши" колкото на Полша и Гърция........ [/quote]
Да ве, какви пътища имаме само.....Построени лично от великия бат Бойко!.........
moti
Рейтинг: 528 НеутралноСамо като ни видят влаковете и ще изпаднем съвсем от класацията
stanislav84_84
Рейтинг: 402 ВеселоАми когато тролеите ни се движат с полу ремарке и наклонени под 90 градуса. Рай за мечтите
Hristo Athom Yordanov
Рейтинг: 402 НеутралноДа ама па искаме билетчетата да са ни по 30 стинки!
"Being second is being the first one of those who lose" A. Sennaxmm
Рейтинг: 1134 Неутрално....едва около два процента - с трамвай и метро....
-----------
Това не ми се вижда да е вярно.
Една трета от населението живее/работи в София /където има трамвай и метро/,половината да ползват личен автомобил......как ли е изчислен процента?!
v_vendeta
Рейтинг: 740 НеутралноГлупаво е, че се допусна съсипване на железопътния транспорт през 'прехода'.
the more we learn, the more we die...Глупаво според мен. Икономически обосновано за няКОЙ.
БМЗ
Рейтинг: 1134 НеутралноБензина е 2.50, колко искате да пътува българина с мижавата си заплата?
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченмики маус
Рейтинг: 1714 НеутралноДневник, има ли някаква европейска класация, в която България да не е в тройката на най-лошите? Просто любопитство ...
БМЗ
Рейтинг: 1134 ВеселоДо коментар [#9] от "mishokov":
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченИма. По притежание на луксозни возила на глава от населението определено не само, че не сме последни, но и сме на челни места.
мики маус
Рейтинг: 1714 НеутралноДо коментар [#5] от "athom":
Интересен коментар!
Наскоро в Швейцария имаше референдум за поевтиняване на обществения транспорт. Предложението беше отхвърлено с мотива, че понижаването на цената ще доведе до по-ниско качество на транспортната услуга. За съжаление сме далеч от Швейцария.
boniperti
Рейтинг: 233 НеутралноКолко да е зле положението в България, щом купихме трамваи от посестримата в класацията Полша?
Hristo Athom Yordanov
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#11] от "mishokov":
"Being second is being the first one of those who lose" A. SennaВ България винаги първосигналната реакция е най-силна, а именно "как ще плащам повече, мен ми трябват парите за шопска салата и ракия!".
Малко са хората, които могат да се замислят и да претеглят плюсовете и минусите от това да жертваш малко по-голяма част от недостатъчния си доход за общественото благо.
Чардо
Рейтинг: 1416 Весело""" За България се отчитат високи средни емисии на въглероден диоксид от новопридобитите леки пътнически автомобили.""
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24==================
НОВОПРИДОБИТИ ,
но втора или трета ръка от тези на запад от нас
чобанмахала
Рейтинг: 740 Любопитно[quote#13:"athom"]Малко са хората, които могат да се замислят и да претеглят плюсовете и минусите от това да жертваш малко по-голяма част от недостатъчния си доход за общественото благо. [/quote]
Преди известно време гледах по Дискавъри,май беше, как в щатите разширяват една магистрала и мост на нея , Казаха и цената на километър. Около 8 милиона долара. Колкото участъците по Южната дъга на околовръстното. Само дето тук няма метър бетон а в него железа дебели по над 20 мм и годно да минават на час толкова коли,колкото по околовръстното не минават и за година.
Накратко, трябва ли да се съгласяваме да крадат толкова, с мисълта,че като натрупат по два-три милиона на човек от семейството ще спрат и ще почнат да работят за обществото?
чобанмахала
Рейтинг: 740 Весело[quote#14:"Чардо"]""" За България се отчитат високи средни емисии на въглероден диоксид от новопридобитите леки пътнически автомобили."" [/quote]
Чардо, може да са имали предвид,че тия превозни средства са направени за пазари, като нашия.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 3037 НеутралноГърция е от най-планинските страни в Европа.Отделно хилядите острови.Тези неща създават доста усложнения и не само в транспорта.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !ь
Рейтинг: 1161 НеутралноА Румъния къде е? Между нас и Полша не може да става реално сравнение, защото икономиката им функционира защото поддържането и бе основен приоритет през последните две десетилетия, а кофти пътищата са временен проблем, който ще бъде решен за петилетка- две
)).
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!HXP
Рейтинг: 564 НеутралноВ София трамвая и метрото са с екстра качество, при автобусите и тролеите има малко потенциал за развитие, но за цената от 80 стотинки на курс си е ок. Транспорта в Полша ме съмнява да е зле, бил съм във Варшава и там метрото беше също много качествено, трамваи и автобуси също, само че с една идея по-висока цена. В Атина градския транспорт също си е адекватен. Виж вече междуградския е малко по-друга работа, но в България в рамките на големите градове не виждам къде е проблема с транспорта, може би, че прекалено много хора ползват лични автомобили, което натоварва трафика и атмосферата неимоверно много.
Ritter 1
Рейтинг: 458 ЛюбопитноИма ли учудени?!?
pinkpearl
Рейтинг: 507 Неутрално[quote#3:"moti"]Само като ни видят влаковете и ще изпаднем съвсем от класацията[/quote]
Идва влакът и едно девойче възкликна:
- Ура! Ще се возим в музей!
4i4oti
Рейтинг: 740 НеутралноГордея се, че сме в група с Полша и Гърция. Както проф. Константинов казва "Когато една система е зле всичките и елементи са зле". Т.е. можехме да сме още по-зле.
bat_plamen
Рейтинг: 4712 ЛюбопитноПак сме начело на негативните класации на ЕС ,но за моя изненада имаме и компания/която не включва обичайно заподозрения-Румъния/!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1782 НеутралноНищо чудно. Тройните засилиха автобусните превози на Доган. Боце пък уби конкурентите му с няколко наредби и му хариза и железопътната част. Какви да са превозите?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКergen4ev
Рейтинг: 458 Неутралномдаа ганю си обича разбитите тротоари,немаркирани пътища,липса на обозначения,табели,раздрънкан градски транспорт,липса на спазване на правила,и никой никога от страна в европейския съюз няма да ни победи в това
Irina
Рейтинг: 1416 ВеселоКак бе, преди два дни един господин с превръзка на окото, ни убеждаваше, колко е напреднала България..как сега имала хубави пътища..
Koba Stalin
Рейтинг: 1416 Весело[quote#13:"athom"]В България винаги първосигналната реакция е най-силна, а именно "как ще плащам повече, мен ми трябват парите за шопска салата и ракия!". [/quote]
/не се чете/Братчед, ти каква искаш да е реакцията? В България все още живеят нормални хора. Ако ти вдигнат двойно разходите, без да ти повишат доходите, то и едно дете ще ти каже, че ще трябва да се лишиш от половината неща, които ползваш в момента. А защо трябва да се лишаваш? Защото на някой му трябват все повече пари ли? По евтино ще ти излезе, да му извиеш врата, като на пиле. Производителността в световен мащаб се е вдигнала над 20 пъти в последните 20 години. Не е ли нормално, след като произвеждаме 20 пъти повече, то поне да ни лишават от това, което сме могли да си позволим довчера?
goblenka
Рейтинг: 684 НеутралноЗа Полша не знам, ама за нас и за Гърция е вярно. Но пък си плащаме пътни такси и винетки... Плащаме си глоби от КАТ и ДАИ, редовно сменяме книжки, табели, регистрираме си АГУ... Каквото им скимне на политиците, за да съберат фонд за пътна инфраструктура. , пак нямаме читава такава!
goblenkaneverwintersf
Рейтинг: 233 Неутралноhttp://www.alstom.com/press-centre/2013/12/alstom-
полското бдж купи 26 високоскоростни влака тип Пендолино.
Тяхна ПЕСА (трамвай които се двийет в софия), там не се 20 на брой , а се 80% до 100% от градски транспорт,не говорим за автобуси и тролеи на марка соларис или ман...