Понта: Русия е отговорна морално и политически за терористичната атака срещу самолета

Виктор Понта

© Reuters

Виктор Понта



Румънският премиер Виктор Понта заяви днес, че Румъния поддържа оказването на подкрепа на Украйна и прилагането на санкции срещу Руския, която по думите му е отговорна морално и политически за терористичната атака срещу граждански самолет на територията на Украйна, предаде "Аджерпрес", цитирана от БТА.


"Аз видях много ясно посланието на президента на Съедините щати, на западните лидери (...) и аз като премиер на Румъния поддържам същата идея - че атаката срещу един граждански самолет е терористично нападение, което не може да бъде прието и не може да остане без последствия, че е очевидно, че тези сепаратистки терористи са били и продължават да бъдат подкрепяни от Руската федерация и съществува отговорност, най-малкото морална и политическа, на Русия за това, което се случва там", заяви Понта.


Той добави, че Румъния заедно със САЩ и ЕС трябва да подкрепят Украйна, както и Молдова и Грузия, за да запазят не само независимостта и суверенитета си, но и за да се борят с тези явления. Понта отбеляза, че Румъния ще бъде съгласна с всичко, което решат европейските лидери и американските партньори по отношение на санкциите срещу Руската федерация.




Румъния е една от най-големите защитници на западните санкции над Москва, особено след анексирането на Крим. В понеделник румънският президент Траян Бъсеску дори обвини Европейския съюз, че е прекалено слаб и бавен в налагането на санкции над Русия.


"Сега сме изправени пред тази реалност, защото не разубедихме Путин, защото в Източна Европа има конфликт, разпалван от Руската федерация с военно оборудване, политически, така че 192 холандски граждани загинаха", каза Бъсеску по време на брифинг.


Днес румънският президент заяви днес, че по време на срещата на държавните ръководители на страните от Централна и Източна Европа ще се обсъди и подготовката на срещата на върха на НАТО през септември и посочи, че Румъния иска предефиниране на отношенията между НАТО и Русия, тъй като тази страна заплашва сигурността на страните в зоната.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (99)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 968 Любопитно

    А нещо от българският премиер??!

  2. 2 Профил на Миро
    Миро
    Рейтинг: 550 Разстроено

    Власите и социалистите им по ги бива, не като нашите - руски слугини!

    другари комунисти (ПП, БСП, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!
  3. 3 Профил на npiatanasov
    npiatanasov
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Понта, въпреки че е социалист, е твърдо против Русия. Доказателство че северната ни съседка се е отървала от комунистите. Но, нормално, там още 1989 ги изправиха на бесилото и комунистическата партия беше забранена, а българите и до ден днешен хвалят комунизма.

  4. 4 Профил на mar_x
    mar_x
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Айде Орешака да подава оставка, че служебното правителство да заеме някаква позиция. Поне да се види, че България не е руска подлога.

  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#1:"Додо"]А нещо от българският премиер??![/quote]

    Че то има ли такъв?

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Понта е социалист,но не е като нашите....

  8. 8 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#3:"npiatanasov"]Доказателство че северната ни съседка се е отървала от комунистите[/quote]

    Там за разлика от тук иам лустрация http://desebg.com/2011-01-06-11-52-19/630--23-

    The best way to predict the future is to invent it.
  9. 9 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 959 Любопитно

    Хайде сега, къде са другарите да проповядват любов към Матушката?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  10. 10 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Орешарски не е премиер,разберете го най-после!

  11. 11 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 838 Весело

    До коментар [#1] от "Додо":

    Той е в задния входоизход и не смее да шукне.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  12. 12 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    Държавите от източна Европа, които отрекоха комунизма и покровителството на матушката сега са една обиколка по-напред от България, където всички въздишат по бай Тошо и я управляват второ и трето поколение комунисти.

  13. 13 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Добре, че от България и Плевнелиев се изказа в същия смисъл. Иначе, ДПС/БСП ни представиха почти, като Съветска република, да ги вземат мътните

  14. 14 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1652 Неутрално

    ....тези сепаратистки терористи са били и продължават да бъдат подкрепяни от Руската федерация и съществува отговорност, най-малкото морална и политическа, на Русия за това, което се случва там...

    За съжаление можем само да си мечтаем и за НАКАЗАТЕЛНА отговорност, понеже терористите, които свалиха самолета (НЕЗАВИСИМО кои са те!!) заслужават да отидат в затвора. Това едва ли 6те се случи, но поне след тази трагедия маските окончателно паднаха и никой не може да си затваря очите за това какви ги вър6и Россия - зад и пред завесата.
    БРАВО на Понта, а родните русопати - за тех лек нЕма открит!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  15. 15 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#12:"Yard"]Държавите от източна Европа, които отрекоха комунизма и покровителството на матушката сега са една обиколка по-напред от България[/quote]

    По времето на Костов ни дишаха праха и ние се ядосвахме, че ЕС ни смята "в пакет". Сега е обратното.

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 16 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1965 Разстроено

    До коментар [#15] от "virakocha":

    Нищо, мъдрия български народ поправи грешката си на следващите избори.

  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3132 Неутрално

    [quote#3:"npiatanasov"]Понта, въпреки че е социалист, е твърдо против Русия. Доказателство че северната ни съседка се е отървала от комунистите. [/quote]
    Кхъ, кхъ ...
    Понта е соци, бе!

    А по-силната позиция им е, защото граничат с Украйна, а Крим им е под носа.
    Освен това в момента Русия притиска с търговско ембарго зеленчука на Молдова.
    Да не говорим за Приднестровието ...
    Просто на тях им се пече по-голямо яйце ...

  18. 18 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 727 Любопитно

    Ето че с куршуми по вожда и строги лустрационни закони ставала работата.
    Да си знаем.

    "Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchill
  19. 19 Профил на pentcho
    pentcho
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Беше време, когато бяхме икономически и политически пред Румъния, равнявахме се с Централна Европа.
    Благодарение на всичките правителства след 2001 сме на последно място по всичко не само в ЕС.

  20. 20 Профил на goshogoshev
    goshogoshev
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#17] от "xm...":

    То на влашорите винаги им е било у шише от Русия ,що то са си лакоми и все се мислят за нещо по от славянското

  21. 21 Профил на yorddj
    yorddj
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Дали ще доживея да чуя подобни истини от лигитимен български министър?

  22. 22 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1652 Любопитно

    [quote#19:"pentcho"]Благодарение на всичките правителства след 2001 сме на последно място по всичко не само в ЕС.[/quote]
    Да си припомним кои бЕха те:
    # царчок
    # стани-6еф
    # пожарникар
    # знайни и незнайни деятели на ДС и мафията
    Как при това положение да сме нормална държава, а не територия, в която разни прасурси са "лидери"... Ами такива припознава БГ матрЯл, такива иска да "управляват".
    Да не забравим - Костов за всичко е виновен!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  23. 23 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 703 Неутрално

    До коментар [#22] от "B52":

    Внушението "всички са маскари" върши работа само на Тройните коалиции.

  24. 24 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Интересно интервю по РБК (някаква руска телевизия или предаване - не знам) с Вадим Лукашевич - эксперт по эффективности авиационных комплексов.

    https://www.youtube.com/watch?v=L13uJ9nhTdE

    Водещият настоятелно пита, защо от Генералния щаб на руската армия са казали, че СУ-25 може да е атакувал пътническия лайнер.

    В 4:14 минута гледката е интересна - водещият като че ли е седнал върху пощурял таралеж. И пита:

    Водещ: "Защо нашите военни изказват такива версии, които подат пред първия военен експерт?"

    Експерт: Този въпрос задайте на тях (по смисъл)

    Водещ: В условията на информационна война да се правят несъстоятелни изявления, е участие на страната на противника.

    Следва страхотна серия неречеви допълнения към думите на експерта.

    Оляляля! 6:13!

    Експерт: МО на Русия също е страна в конфликта. Защото в Донбас (Донецк) воюват с наше оръжие, в това число въпросът е "предавали ли сме им тези комплекси или не"?

    (със закъснение го видях - можете да включите надписите към видеото и да четете, вместо само да слушате. Малко кофти са разположени, но е допълнително разчитане)

    Основната теза на този експерт, е максималната откритост по отношение на данните. За да се разбере наистина истината. Кофти изненада за водещия.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  25. 25 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1485 Неутрално

    Защо и нашите социалисти не са такива ..... защоооо

    15.02.1989 - 07.02.2018
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  27. 27 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#23:"smotlixx"]Внушението "всички са маскари"[/quote]

    Хм, изброяването на конкретните причинители на дереджето ни изобщо не е нито внушение, нито е в духа "всички са маскари". B52 е достатъчно точен, тъй че не можеш да го/я обвиниш в подобно нещо.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  28. 28 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#24] от "Музар - 10|2":

    Руснаците просто казаха че са засекли самолет и искат да питап защо е бил там и е набрал височина посока самолетът в кратък срок.

  29. 29 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    Огромна разлика между позицията на румънците и шикалкавенията на Вигенин Шишарски. Мдааа, живеем в страна с комунистическо управление и диктатура на мафията с московски оттенък.

    Пазете се от доносника vesolr
  30. 30 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2602 Любопитно

    Цитат от Румънският премиер Виктор Понта:
    "Румъния ще бъде съгласна с всичко, което решат европейските лидери и американските партньори "
    Те това е пример за "собствено мнение"
    ... Тоя филм сме го гледали в Райха и в Съюза
    - не свършва на добре ... ама хич не е на добре .

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  31. 31 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 3167 Весело

    Румънците изобщо не се съобразяват с матушката и не й цепят басмата, а и помним навремето как бързо приключиха с техния строител на съвременния социализъм - от раз.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  32. 32 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    [quote#2:"Миро"]Власите и социалистите им по ги бива, не като нашите - руски слугини! [/quote]

    Изключително точно наблюдение.

    Пазете се от доносника vesolr
  33. 33 Профил на Гъз, ти си нашето знаме!
    Гъз, ти си нашето знаме!
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#26] от "chushko":

    Другарю, нали не мислите, че ракетата стига до самолета мигновено. Това все пак са 10 километра. А и този тип ракети преследват целта като летят към нея, а не я пресрещат.

    Следването на троловете е сигурно като следването на парите.
  34. 34 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 566 Неутрално

    Може би единствено в Русия собствените социалисти са навредили повече на държавата си повече, отколкото българските патреоти от Г. Димитров нататъка... и се стигне до днешните абсолютни нихилисти.

  35. 35 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2602 Неутрално

    До коментар [#26] от "chushko": "Боинга е ударен по левия борд от зад през външната част на крилото напред-т.е. ракетата е детонирала посока 8ч от него. С други думи самолетът е подминал установката преди тя да стреля."
    # остава да се разбере дали е от самолет или от "Бук"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  36. 36 Профил на carwindwrclir
    carwindwrclir
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#31:"Consumer"]Румънците изобщо не се съобразяват с матушката и не й цепят басмата, а и помним навремето как бързо приключиха с техния строител на съвременния социализъм - от раз. [/quote]

    И това не е много хубаво(хуманно), а и можеше да се потърси повече информация за престъпленията и струкурите им(планове).

    And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.
  37. 37 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#33] от "fighterbg":

    Напротив, Бук ще се опита да води целта и то напълно успешно с такава бавна цел.

  38. 38 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#35] от "dark'star":

    Незнам, все пак да дадеш на сепаратистите Бук без дирекционен радар си е да им дадеш една мишена. Установката може да прихваща цели само 30 градуса от посоката в която е обърната.

  39. 39 Профил на sivo_magare
    sivo_magare
    Рейтинг: 229 Неутрално

    "Аз видях много ясно посланието на президента на Съедините щати, на западните лидери - и това ли ти е доказателството? И аргументът?

  40. 40 Профил на sivo_magare
    sivo_magare
    Рейтинг: 229 Неутрално

    до 31:Румънци не се съобразявали с рашката?! Глупости, по-големи от на Плевнелиев. Някой да ги пита? Пушечно месо като нас - млада Европа, както каза Ръмсфелд.

  41. 41 Профил на tripleaaa
    tripleaaa
    Рейтинг: 506 Весело

    Точно така приляга на социалист да изложи мнението си.

    Жалко, че социализма в България не успя и Руската федерация

    като приемник на СССР трябва да изплати милиардни компенсации на българския народ. Сипи още...ЛЕД

    Агресивност, Арогантност, Аргументираност
  42. 42 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    [quote#34:"ungeheuer"]Може би единствено в Русия собствените социалисти са навредили повече на държавата си повече, отколкото българските патреоти от Г. Димитров нататъка... и се стигне до днешните абсолютни нихилисти. [/quote]
    Нашите са възпитани да са слуги на Москва, което ги прави неспособни да се чувстват пълноценни хора. Има и друг проблем, който сега, след ясната позиция на румънците за трагедията с малайзийският самолет става все труден за разбиране от българските комунисти. Румънците са разбрали отдавна - тяхната история е показателна в това отношение, че трябва да стоят настрана от азиатската сатрапия. И причините за тази неприязън идва не само от руските болшевики, но и от цялостната картина на руската популация - в миналото и сега, нещо, което нашите рублофили не могат да видят, просто защото мозъците им са нагласени да мислят повече като слуги на Москва, отколкото като българи. Истината е , че историческият провал на азиатската сатрапия е окончателен. Връщане назад няма. Руската нация няма повече капацитет и е обречена на изчезване. Мисленето е до такава степен пречупено, че руснакът никога повече няма да постави личното щастие над държавата. Той с охота приема, че всеки началник има право да го командва и да му забранява, каквото му кефне. Тия хора, в 21 век, все още имат изходни визи. Кварталният трябва да разреши, по свое усмотрение, дали филанкишията има право да мръдне зад граница. Пак кварталният решава дали могат да се събират на едно място повече от трима, не дай боже с чужденец. Всеки човек с шапка може да те спре, да поиска документите ти, да се осведоми какво търсиш тука, при кого отиваш. На конкурса на Евровизията например показаха разговор, в който едни шапки забраняваха на камерата на централното руско телевидение да снима. На някакъв площад с катедрала! В град, не военен район. А ако беше чужда ТВ или турист, щяха в затвора да го задържат. Нация от Пришибеевци.

    Пазете се от доносника vesolr
  43. 43 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7454 Неутрално

    Плевнелиев го чухме,но съм любопитна какво мисли Борисов.Да не забравя и Вигенин,когото може би БСП ще предложи за еврокомисар.Мълчат,все едно нищо не се е случило.Иначе Борисов оправи банките,БНБ,здравеопазването и бюджета и всичко,от което не разбира.

  44. 44 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#26] от "chushko":

    [quote#26:"chushko"]Боинга е ударен по левия борд от зад през външната част на крилото напред-т.е. ракетата е детонирала посока 8ч от него. С други думи самолетът е подминал установката преди тя да стреля[/quote]


    Гаварит Масква Не 8ч, а 10-11 ч. Тоест, отпред. Тоест, ракетата е летяла срещу самолета и установката не е била подмината.

    https://twitter.com/Justin_Br0nk/status/491276520464605188/photo/1

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  45. 45 Профил на rattrack
    rattrack
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Какъвто и да е резултатът от разследването, Украйна трябва да понесе отговорност, че не е затворила въздушното си пространство, след като разполага с информация, че сепаратистите разполагат с такива установки.
    Или по-точно според информация от ИКАО го е затворила до 32000 фута, а самолетът е летял на 33000.
    Причината? Да не се загуби някой долар от такси прелитане, може би.

  46. 46 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#38] от "chushko":

    Следователно и защо може да стреля само напред. Става за опити за сваляне на украински самолети от страна на пропутинските бунтовници

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  47. 47 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2602 Неутрално

    До коментар [#38] от "chushko": "Незнам, все пак да дадеш на сепаратистите Бук без дирекционен радар си е да им дадеш една мишена. Установката може да прихваща цели само 30 градуса от посоката в която е обърната."
    Какво общо имат опълченците със свалянето на пътничекия самолет ?
    Батареите "Бук" не са на опълчението ... а на украинската армия, Шурмовакът СУ не е на опълчението, а на украинската армия ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  49. 49 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#47] от "dark'star":

    Да бе. Путин мълчи, а руските "медии" редят конспирация след конспирация.
    Су-25 е щурмови самолет за наземни цели и не е добър избор за сваляне на самолет. Ако изобщо може да носи ракети въздух-въздух. А и трябва да е летял практически до руската граница за да удари самолета където е ударен.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#47] от "dark'star":

    Проверих, Су-25 може по принцип да носи ракетата R-73. Но срещу кого ще се брани в Украйна, докато е на мисия, след като бунтовниците нямат авиация? Или защо Украйна няма да прати истински изтребител ако е искала да свали самолет? Много по-вероятно е Су-25 да си е вършил обичайната мисия да бомбардира бунтовниците.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Дойч нещо не ми се отваря твуитера но това което видях бе доста убедително съпоставяше лявото крило с пилотната кабина и прогресиятя на шрапнела съвпадаше.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  52. 52 Профил на Бат Димо
    Бат Димо
    Рейтинг: 457 Неутрално

    [quote#47:"dark'star"]Какво общо имат опълченците със свалянето на пътничекия самолет ?
    Батареите "Бук" не са на опълчението ... а на украинската армия, Шурмовакът СУ не е на опълчението, а на украинската армия ...[/quote]

    Няма значение!
    Виновни са Русия, Путин, БСП, Орешарски и майките на НПО-планктона.

  53. 53 Профил на sivo_magare
    sivo_magare
    Рейтинг: 229 Неутрално

    до 42: Ти в Румъния бил ли си? Румънци познаваш ли? Работил ли си с тях? Много истини си "наложил" от които хабер си нямаш навито с ключе плювалниче. Велика Румъния и загиваща Русия?!Значи ако снимаш в Русия като турист и влизаш в затвора? Ха-ха-ха...Как растете тъй прости бе момчета и момичета? Що не си гледате СМС-игрите....
    Тръгнал да ми говори за Евровизия, която е критерий за какво моля? Аз пък видях победителя, нещото което беше европейският избор. Казва се Кончита Вурст. На очите си ли да вярвам или на глупендери като теб? Живял съм доста години в Западна Европа, не обяснявай кое е напред и кое назад.....

  54. 54 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2602 Неутрално

    До коментар [#50] от "deutschwagen":
    ... много неща нямат обяснение ... и аз чакам специалистите да кажат нещо смислено.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  55. 55 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    Румънците показват че имат чувство за самосъхранение - социалисти или не ако Русия пак си опре муцуната до тяхната граница Румъния ще се прости с всякаква независимост. И добре че е Румъния, щото като гледам нашата сервилност по отношение на руснаците, ако имахме обща граница нямаше да изкараме и 20 години и щяхме да последваме Крим !

  56. 56 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3931 Неутрално

    уточнение

    Времето на Обединените Демократични Сили,
    когато Костов имитираше демократ.

    До коментар [#15] от "virakocha":

    По времето на Костов ни дишаха праха и ние се ядосвахме, че ЕС ни смята "в пакет". Сега е обратното.

  57. 57 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#51] от "chushko":

    Да, по-напред. Ти каза 8ч, което е зад крилото. А то е пред крилото, както казваш в зоната на пилотската кабина.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  58. 58 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    До коментар [#24] от "Музар - 10|2":
    В края на интервюто за това кой е свалил самолета, водещият пита експерта - " При вас лично коя версия натежава " на което отговорът е - "Моята версия няма да се хареса на повечето от зрителите, затова нека все пак да изчакаме официалната независима експертиза " !!!

  59. 59 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#56] от "dnevnikar":

    Абе не знам кой какво имитира и на какъв се прави Боцето (и особено Доган, Станишев), но е факт, че при ОДС България от червена кочина в изолация стана лидер в пакет за евроинтеграция.
    Всичко вървеше прекалено добре и за това си избрахме един, който се правеше на цар.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  60. 60 Профил на Rossen Roussanov
    Rossen Roussanov
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Понта просто защитава националните интереси...Румънците очакват присъединяването на Молдова и вероятно ще го дочакат защото са единни

  61. 61 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    До коментар [#59] от "deutschwagen":
    [quote#59:"deutschwagen"]Всичко вървеше прекалено добре и за това си избрахме един, който се правеше на цар.[/quote]
    Така е, принципа на умните хора е - когато нещо работи не го пипай , а тариката винаги иска повече, че ако може и без да работи да го оправят ( 800 ) , накрая губи и това което има !

  62. 62 Профил на Meir
    Meir
    Рейтинг: 561 Неутрално

    "Аз видях много ясно посланието на президента на Съедините щати, на западните лидери"

    Ясни знаци и силни сигнали. Откъде ги копат тия смешници. И въобще какво общо президента на Русия с инцидент в съседна държава. При положение, че самолетът е бил отклонен. Защо?
    Принуден да снижи! Защо? Въпроси, въпроси.

  63. 63 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 782 Весело


    Ицето Стоичков много ги обича такива мамалигари...има си и подходящи жестове за тях...

    Дето се облизват за Молдова...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  64. 64 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3931 Неутрално
  65. 65 Профил на Svetoslav Todorov
    Svetoslav Todorov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Ето затова Румъния я уважат на Запад повече от нас! Ние сме воглаве с премиера абсолютни вагини.

  66. 66 Профил на Durruti
    Durruti
    Рейтинг: 561 Неутрално

    А за избиването на цивилни от украинската армия кой носи политическата и морална отговорност? http://www.segabg.com/article.php?id=709016

  67. 67 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3931 Неутрално

    А Победаносния Делтапланер БРИКС-Москва?

    Точно там. Тогава. Над.
    Точно там.

    Тогава.

    Why?

    До коментар [#45] от "rattrack":

    Какъвто и да е резултатът от разследването, Украйна трябва да понесе отговорност, че не е затворила въздушното си пространство, след като разполага с информация, че сепаратистите разполагат с такива установки.

    Или по-точно според информация от ИКАО го е затворила до 32000 фута, а самолетът е летял на 33000.

    Причината? Да не се загуби някой долар от такси прелитане, може би.

  68. 68 Профил на Чушко
    Чушко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#57] от "deutschwagen":

    Аз това имах пред вид следното

    http://www.liveleak.com/view?i=143_1406023233#comment_page=6

    Твоето е 2 реални сники с ниска резолюция. А и може да провериш че Бук е просто един голям патрон от тези за фазани. Изстрелва съчми в дадена посока а не във всички посоки.

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#68] от "chushko":

    Хубави снимки, но какъв е шансът ракетата да мине през крилото и да не се активира чак до пилотската кабинка.

    Би трябвало осколките да се разпръсват, а не просто да се изстрелват в една линия. Това не би било практично, а вслучая с ракета с детонатор може би и не би било възможно.

    А има и силов шок от експлозията на детонатора, която е основната деструктивна сила (до колкото разбирам, шрапнелтът увеличава щетите).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  72. 72 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#69] от "pecheneg":

    Този Сталинград, няма да спрем да слушаме за него. Гледай сега как са. А и са страна, която е успяла да се обедини по-добре от нас, които чакахме рАсия да ни помогне.
    Ти се радвай, че са се били на страната на нацистите, защото иначе лесно биха представили убедителни претенции за южна Добруджа, която Германия ни е върнала.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на pecheneg2014
    pecheneg2014
    Рейтинг: 229 Неутрално

    само благодарение на ссср през 1947 година не ни орязаха границите за пореден път.
    румънците и като наши съюзници пак интриганстваха пред хитлер да им върнат южна добруджа с мотива че са били по заслужил съюзник от нас.

    като казваш добруджа да ти припомня за берлинския конгрнес 1878
    кой го председателства а???

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  75. 75 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    [quote#74:"pecheneg"]като казваш добруджа да ти припомня за берлинския конгрнес 1878
    кой го председателства а??? [/quote]

    Понеже темата е за Румъния, я да ти припомня кой даде Северна Добруджа на румънците. Твоите любими азиатци... И понеже няма нужда да те образовам за ролята на азиатската сатрапия в българската история, безмислено е, само ще ти припомня думите на един голям български поет:
    "Обаче Русия, възползувана от смутовете в европейските турски области през нещастната 76 година, поиска да осъществи или поне в краен случай да приближи осъществяването на своите завоевателни намерения спрямо турското наследство. Тя обяви тъй наречената Освободителна война, която свърши с един съдбоносен за нас резултат - отечеството ни беше разкъсано на три части. И големия български въпрос остана да се развива при най-опаки условия, като се раздроби на сума по-малки въпроси, живи рани върху българския обществен организъм в цялост."

    Пазете се от доносника vesolr
  76. 76 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Ето последната официална позиция на САЩ, изразена днес следобед по вечерния информационен блок на американските ТВ компании, по отношение на ролята на Русия в свалянето на самолета:

    US: No evidence of direct Russian link to plane

    "...They said they did not know if any Russians were present at the missile launch, and they wouldn't say that the missile crew was trained in Russia.
    A senior official said the most likely explanation was the plane was shot down by mistake....."

    http://news.yahoo.com/us-no-evidence-direct-russian-plane-210210006--politics.html

  77. 77 Профил на pecheneg2014
    pecheneg2014
    Рейтинг: 229 Гневно

    До коментар [#75] от "GreenEyes":

    реална политика
    и на виенският конгрес върнаха северна италия на австрийците а не и позволиха да се обедини с южна италия.
    на мен русия не ми е любима
    но няма да я анатемосам предварително само защото кери или обама казал не знам какво си
    още разследването не е приключило а вие вече осъдихте русия
    след провала на американските експерти в случая с ирак когато твърдяха също така уверено както днес че садам има химическо оръжие аз не вярвам на никакви американски експерти и политици

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  78. 78 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2983 Неутрално

    [quote#77:"pecheneg"]на мен русия не ми е любима [/quote]
    Ами като не ти е любима, що ни пробутваш неща, за които историческата истина е била скривана десетки години, че на всичко отгоре трябва да сме благодарни на Русия за причинените ни злини? Всичко това е прекалено прозрачно, дори и за някой марсианец, който не е чувал за българска история и за руските напъни да ни разорят като държава и нация, да ни превърнат в задунайска губерния и да ни заробят с техните подставени марионетки - българските комунисти.
    И пак да повторя, румънците като хора съседи на азиатската сатрапия съвсем ясно и категорично не искат да си имат нищо общо с тях. Виж българските комунисти, ако беше слушал витиеватото изявление на Вигенин по повод трагедията щеше да разбереш за какво иде реч, се стремят да ни закачат пак за московската колесница. Ще видим дали ще успеят.

    Пазете се от доносника vesolr
  79. 79 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#77] от "pecheneg":

    Руско-турската "освободителна" война от 1877-1878, довела до създаване на независима българска държава, е една от най-мрачните страници в историята на българския народ. Защото той насилствено, против всеобщата му воля, бе откъснат от османската държава. Османската държава по онова време е придоминантно тюрска държава, с какъвто произход са и българите. Откъсването на българите от тюрската им същност и опитите насилствено от тюркитворен народ да се славянизира нанесе неимоверни поражения на съзнанието на този народ. Така че #38 е наистина прав - Русия е донесла неизчерпаеми беди на българите, откъсваяйки тяхната цяла общност от лоното на тюркизма.

  80. 80 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Освен т.н. Руско-турска освободителна война,една от най-големите манипулации в българската история е т.н. Национал-освободително движение. Колко души са възстанали по време на т.н. Априлско въстание? Колко градчета и селца? Нищожно количество и капка в морето спрямо целокупното българско население. Но върху това малко хора се замислят. Почти всички т.н. дейци на национално-освободителното движение са школовани в Русия ( което е видно от биографиите им), същото се отнася и до една голяма част от българската интелигенция. Така всички тези хора биват въвлечени в един антинационален по своята същност проект, спонсориран от Русия.

  81. 81 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 672 Неутрално

    И аз мисля така, но не бих се изразила така. Путин е отговорен!

    goblenka
  82. 82 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Добра позиция на румънците, каквато нашите хора с това нещастно правителство няма как да имат! Единствено лошо впечатление и проява на лош вкус прави цитирането на 192 от жертвите. Жизненият път на общо 298 невинни човешки същества беше прекъснат по насилствен начин от човеконенавистни изверги, които рано или късно ще платят за деянието си. Защо румънският президент споменава само 192 от тях?!?

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  83. 83 Профил на ramboto
    ramboto
    Рейтинг: 229 Любопитно

    Подражава на британския премиер, сигурно се мазни за визи.

  84. 84 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2602 Неутрално

    Бандеровците са свалили самолета според американски сателитни снимки - според американски учен = инфо от снощи по ТВ "Европа".

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  85. 85 Профил на nik_177.
    nik_177.
    Рейтинг: 443 Неутрално

    Чаушеско е бил сатрап, но извади Румъния от съветската орбита. Направо е попилял руската агентура, до там, че и днес руснаците не могат да окажат никакво влияние в румънската действителност. Затова Румъния по принцип се ползва с доверието на запада. Достатъчно е румънците да преодолеят специфичните за близостта до ориента проблеми /корупция и пр./ и бързо ще се приравнят към централна Европа. И няма значение леви или десни са на кормилото. И левите и десните са без руски комплекси. Докато при нас и левите и десните са с такива. Тук руснаците разполагат с неограничени възможности. А който им се опълчи, си заминава. Последният пример е Борисов, показал вироглавство, пазарейки се неприлично за цената на газа, стопирал енергийните им проекти, ориентирал спецслужбите към лоялно сътрудничество с евроатлантическата общност и върнал парите на Европа. Нещо недопустимо от руска гледна точка.

  86. 86 Профил на venc100
    venc100
    Рейтинг: 229 Неутрално

    А на тези които са дали въздушен коридор на пътнически самолет да мине над бойно поле , няма ли да се понесат наказанието като отговорни лица ?

  87. 87 Профил на venc100
    venc100
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#49] от "deutschwagen":

    Кой е дал въздушен коридор на пътнически самолет да мине над бойно поле ?(това не е обичайна практика ) и това вече ако не се знае , в кой век живеем ?

  88. 88 Профил на venc100
    venc100
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#76] от "kirsner":

    Тук проблемът е защо Киев дава въздушен коридор на пътнически самолет да лети над бойно поле ? Това не обичайна практика в авиациата !!! И кой какво печели от свалянето на пътнически самолет !! Трябва да се анализира и от тая гледна точка !!

  89. 89 Профил на w22
    w22
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Северната ни съседка не се е отървала от комунистите, стига сте дърдорили глупости. Живея тук вече 15 години и няма голяма разлика, социалистите тук са про-франсета понеже това е най-големия партньор на Румъния, а това което правят франсетата в Румъния остава безнаказано.

  90. 90 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#74] от "pecheneg":

    Не си прав. Разбиването на България, което бе направено с Берлинския Конгрес е било планирано отдавна с участието на Русия, и "освободителката" е била съгласна на такъв план. Русия е представляла българската страна в Берлин! Не забравяй, че Русия дава Торлашкия (Нишкия) край на Сърбия, както и северна Дорбуджа на Румъния, за да вземат Бесарабия.

    После кой се противопостави ба българското Съединение? Чий вестници писаха за "закономерни компенсации" за сърбите, разбира се от българска територия?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  91. 91 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#74] от "pecheneg":

    А това за 1947-ма, което си написал е БЕЗУМНО. Очевидно съветската пропаганда си е свършила работата. Точно след ВСВ, под натиска на СССР, България с чист късмет не загубва останалото от Македония. Как може да не си го чул това - за плана Пиринска Македония да бъде дадена на Югославия. За измислените преброявания, където комунистите са насилвали българите от Пирин да се пишат "македонци". За делегатите от Югославия, които са идвали да учат "македонците в България" на македонски език, култура и история, за да ги подготвят за присъединяването!

    http://www.youtube.com/watch?v=AycvH342zyU

    http://www.youtube.com/watch?v=s3sbswPZuHo

    И това не е всичко. Това, което Москва и Георги Димитров са планирали за България е било пълното разпускане на българската нация, и създаване на македонска, тракийска и добруджанска нация, във федерация която да лесно да се управлява от Москва!

    Само стечението на обстоятелствата ни е помогнало, най-вече влошаванвто на отношенията между СССР и Югославия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  92. 92 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#87] от "venc100":

    По-скоро кой води боеве под редовен пътнически копридор.

    Коридорът се казва L980 и си е бил там.

    http://i0.wp.com/1-ps.googleusercontent.com/h/www.stopfake.org/content/uploads/2014/07/409x167xnt-mh17.png.pagespeed.ic.SsewaZ_ANq.jpg?resize=409%2C167


    http://i2.wp.com/1-ps.googleusercontent.com/h/www.stopfake.org/content/uploads/2014/07/407x160xnt-809.png.pagespeed.ic.gBuynsMn1L.jpg?resize=407%2C160


    http://i1.wp.com/1-ps.googleusercontent.com/h/www.stopfake.org/content/uploads/2014/07/407x159xnt-931.png.pagespeed.ic.Ukq-vMlhfT.jpg?resize=407%2C159

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  93. 93 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#88] от "venc100":

    Самолети си летят над Сирия и Афганистан.

    Много вероятно е и самият полет да е поискал този коридор заради времето.

    И стига вече сте оправдавали виновните рашки с тези аргументи. То тогава и американците не трябва да са виновни за свалянето на иранския самолет 1988-ма. Защо иранците са го пуснали да лети над интензивни военноморски боеве, и то предизивкани от самите иранци, с техните нападения по кораби в международни води?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  94. 94 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#79] от "kirsner":

    Българите НЕ СА тюрки, и не са искали да са част от никаква "тюрска" държава (друг е вупросът, че наистина възстанията са били слаби и много чорбаджии са си харесвали положението).

    Българите са скити+траки+славяни. Нямаме нищо общо с турците (доказано с генетически излседвания), както и нямаме много общо с Русия като етнос, макар езиците да са славянски (и българският е доста различен от руския в много важни отношения). Според генетическите изследвания, българите сме най-близки с хърватите, сърбите, и южноевропейците. Има доказателства за гени, типични само за южноевропейците.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  95. 95 Профил на venc100
    venc100
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#93] от "deutschwagen":

    при въздушните удари над Ирак никакви пътнически самолети не са летали, когато Ердоган и Есад са караха остави самолети даже и турските търове през Сирия не минаваха

    трябва да се на накажат които са дали пътен коридор на един пътнически самолет и то вече приземяващ се в Киев над бойно поле , повторям пак не е в националните интереси на Кремъл да сваля пътнически самолет !!!!!!!





  96. 96 Профил на venc100
    venc100
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#94] от "deutschwagen":

    Пра- Българите са перси !

  97. 97 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#95] от "venc100":

    И аз повтарям - самолетите си летят над Сирия.

    Никой не казва, че Русия е искала да сваля пътнически самолет. Въпросът е, че с тази грешка злепоставят себе си и техните бунтовници в "новорусия".

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  98. 98 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#96] от "venc100":

    Да, за това писах за скитите, които са били персийско племе.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK