ЕС: Русия наруши границата на Украйна, трябва да преразгледа решението си

Taзи сутрин руският конвой с хуманитарна помощ премина границата на Украйна

© Reuters

Taзи сутрин руският конвой с хуманитарна помощ премина границата на Украйна



Руското решение да изпрати камионите от хуманитарния конвой на територията на Украйна без разрешението на Киев или ескорта на международни наблюдатели е явно нарушаване на границата на Украйна, заяви Европейският съюз, предаде "Ройтерс".


"Това е явно нарушаване на украинската граница. То е и в разрез с предишните договорки, постигнати между Украйна, Русия и Международния комитет на Червения кръст", заяви Себастиен Брабан, говорител на върховния представител на ЕС за външната политика и сигурността Катрин Аштън.


"Призоваваме Русия да преразгледа решението си", каза още говорителят и поздрави за въздържаността украинските власти, които обвиниха Москва в "пряка инвазия". По думите му действията на Киев и готовността за разговори помагат да се избегне допълнителна ескалация на кризата.




Брабан подчерта, че руската хуманитарна помощ трябва да бъде предоставена според международните закони и споразуменията с Украйна. "Това включва изпращане на всички необходими детайли, засягащи помощта, и предоставяне на гаранции за сигурността на екипите и колите на Международния комитет на Червения кръст (МКЧК) по време на цялата операция, тъй като МКЧК не приема въоръжен ескорт", допълни той.


Днес руският конвой с хуманитарни помощи влезе в Украйна без разрешение от властите в Киев и тръгна към Луганск. Решението е било взето от Москва, а Кремъл предупреди да не се правят опити за спирането му, заяви руското министерство на външните работи.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (155)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1691 Неутрално

    Пак провал на Путлер. Гуманитаристът се натресе на поредните санкции.

  2. 2 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 559 Неутрално

    И какво ще направи ЕС , то само с приказки и заплахи не става трябват действия.

  3. 3 Профил на today
    today
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Тия в ЕС не разбраха ли, че Путя нарочно прави простотии, за да се покаже супер велик пред народа си, защото народа там се кефи точно на такива неща. Докато не влезе НАТО тоя няма да миряса.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  4. 4 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    може би е крайно време да не пускате Путин на територията и във въздушното пространство на ЕС? Аз съм за

  5. 5 Профил на Great Tartary
    Great Tartary
    Рейтинг: 374 Весело

    какъв цинизъм...

    НАТО-моят личен враг!
  6. 6 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    Император Путин пак показа,че играе в собствен двор.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  7. 7 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1799 Неутрално

    Преди 75 години Европа пак е Фашисткия и Болшевишки диктор Хитлер и Сталин да преразгледат решенията си.Вичко е забравено вече,явно.Толкова ли не може да разберат в Европа,че си имат работа с болшевишки диктатор който започна третата световнна война.

  8. 8 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 531 Неутрално

    То бива , бива вежливост , ама чак пък толкоз...прекалаяват зелените човечета..

  9. 9 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Да чакаме ли хуманитарни танкове. Москва ще разреши. Кремъл ще предупреди да не им се пречкаме.
    ЕС?!?!? Вие? Чакаме ответ

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  10. 10 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 310 Неутрално

    [quote#3:"today "]Докато не влезе НАТО тоя няма да миряса.[/quote]
    Няма нужда, украинците сами му наритват наглото задниче!

  11. 11 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Ще перефразирам Франко- Не го ли спрете сега, чакайте Путин на Атлантика

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  12. 12 Профил на brahms
    brahms
    Рейтинг: 374 Любопитно

    Русия загнива и загива!

  13. 13 Профил на persifedron1
    persifedron1
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Само с декларации няма да стане, необходимо е да действаме кагеторично.
    Само че Путлер си е отгледал рублолюбиви политически поддръжници в доста европейски страни...

  14. 14 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Путин, Путин, ако знаеше какъв си Путин!

  15. 15 Профил на meet
    meet
    Рейтинг: 374 Неутрално

    ''ЕС: Русия наруши границата на Украйна, трябва да преразгледа решението си''


    Превземането на Крим не беше ли нарушаване на границата с Украйна?Видяхме как Кремъл преразглежда решенията си.Слаб на ЕС.

  16. 16 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1799 Неутрално

    До коментар [#12] от "brahms":
    Това е истина и Путин го вижда и иска да завлече света със себе си.Няма да се върне.

  17. 17 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Докато я доставят тая помощ по всички изисквания и споразумения (за които не знаем нищо) - я камилата ... я камиларя.

  18. 18 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Нещо общо с Крим да виждате? Просто били взели решение и се разхождат из Европа къде с камиони, къде с танкове. Путин къде отиваш? Възникна ми асоциация с Калигула, който подпалил Рим

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  19. 19 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Не ви ли е срам след 700 000 бежанци и етническо прочистване на територия, харизана на американците за шестов газ

  20. 20 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Ако Киев се назлъндисва на хуманитарен конвой от камиони с помощи, следващият да не бъде от Т-90. Живяхте над 70 години в една държава бе, ей!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  21. 21 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 849 Неутрално

    [quote#11:"РБ шапчица"]Ще перефразирам Франко- Не го ли спрете сега, чакайте Путин на Атлантика[/quote]

    На източния или на западния бряг на Атлантика да го чакаме Путин?

    http://cs614717.vk.me/v614717490/f2dd/xccYIAeJPb4.jpg

  22. 22 Профил на Д.Станев
    Д.Станев
    Рейтинг: 636 Неутрално

    5000 миротворци (готови, опаковани, снаряжени, с облепени машини) чакат да влязат в Украйна... Вероятно ще спасяват хунтата от контранастъпление (друго обяснение няма), понеже по един потресаващ доклад до президента Порошенко, ситуацията на фронта е катастрофална (през полследните три седмици са загубени над 500 бронемашини, практически цялата авиация, 2/3 от артилерията, голяма част от л.с. е в неизвестност и няма връзка с много части).

  23. 23 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 916 Неутрално

    Като преминат границата за "помощ" след това забравят да си тръгнат.... и така 45 години.

  24. 24 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 559 Любопитно

    До коментар [#20] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
    Та затова ли и ДПС се приема толкова радушно от българите , живели сме заедно 500 години в една държава.

  25. 25 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#18] от "РБ шапчица":

    Нерон, затова и прогамата се казва Неро Бърнинг РОМ

  26. 26 Профил на brahms
    brahms
    Рейтинг: 374 Весело
  27. 27 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8363 Неутрално

    "Решението е било взето от Москва, а Кремъл предупреди да не се правят опити за спирането му, заяви руското министерство на външните работи.''
    Кого е предупредил Путин,че не разбрах.И как може решения,взети в Москва,да се изпълняват от съседна държава.

  28. 28 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#24] от "lout66":

    Добре бе, прав си! Нека украинците да гладуват и боледуват, а конвоят с помощите да се връща в Москва.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  29. 29 Профил на dhk13
    dhk13
    Рейтинг: 1107 Гневно

    До коментар [#19] от "vovka":

    Би ли ми обяснил защо всички бежанци са от там, дето вилнеят проруските варварски орди, и нито един от територии, контролирани от правителството в Киев? Кой е виновен за бежанците?

    Хай живе вільна Україна!

    "Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" Честъртън
  30. 30 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#15:"europa_bg"]Слаб на ЕС.[/quote]

    Цъкнах ти плюс, защото и аз така мисля. Но проблемът е доста по-сериозен, направо медицински, ама с огромни размери!

    (цитирах част от едно интервю под съседната статия. Сега ще цитирам друга част, свързана с "мекото" поведение на ЕС и САЩ)

    http://www.pravda.com.ua/rus/articles/2014/08/22/7035547/

    Майкл Макфол: Путин должен сам придумать, как сохранить свое лицо
    Мустафа Найем, УП _ Пятница, 22 августа 2014, 14:35
    (посланик на САЩ в РФ до февруари 2014)

    "И третье, чтобы я посоветовал, это чтобы кто-то поговорил с Владимиром Путиным о стратегии выхода из ситуации. Самое худшее, что мы можем сделать в этой ситуации – это изолировать его, оставив наедине с самим собой. Я не знаю, как сейчас обстоят дела, но я думаю, что ведущие мировые лидеры, в том числе Ангела Меркель и Барак Обама должно быть с ним на прямом контакте, чтобы помочь найти возможность сохранить лицо."

    За мен това е диагноза. Сериозна диагноза. На властващ, който в суицидния си пристъп е готов да погребе целия свят!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  31. 31 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1594 Весело

    До коментар [#25] от "ungeheuer":

    О, извинявай, прав си, ама бързането с нервност...

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  32. 32 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#28:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]а конвоят с помощите[/quote]

    Вода и сол? Ааа, казаха, че имало брашно - за питката, солта и водата при посрещането

    Сериозно: полупразни камиони, съвсем малка част проверени за съдържание, пребоядисани военни камази, военни в оставка като шофьори, пълно и нагло несъобразяване на путинизма с нормите на международните правила за хуманитарна помощ...

    Всъщност, някой вярва ли, че това е помощ? Дори за руснаците на украинска (но контролирана от проруските бандити) територия?

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  33. 33 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Неутрално

    ... от седмица, 38 камиона са проверени от Червения кръст, ОССЕ, украински граничарЕ, митничарЕ и са на украинското КПП. Чакат, Яйцето да гарантира сигурността на представителите ма МЧК и наблюдателЕте. Яйцето сутринта даде интервю и сАобщи, че у камионЕте има орУжие, БТР-е. Шефа на сигурността на Украйна сАобщи, че шофьорЕте на комионЕте билЕ танкистЕ и щялЕ да разтоварАт и останат да карат танковете и БТР-те... имАло и цЕла друска дивизиА у чувалЕте с брАшно.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  34. 34 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 559 Неутрално

    На бедстващите многократно им бяха предоставяни коридори да напуснат местата на бойните действия , но независимо от това някои са все още там. Или не ги пускат да се махнат за да служат като щит на терористите или самите те участват в това .

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#22] от "Д.Станев":

    ахахахха това в някое фентъзи ли беше прочетено или в неновините?

  37. 37 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#32] от "Музар - 10|2":

    ... е де, не сАм разбрал да си дарил нЯщо за Мизия или Варна... не сА пра'и на отворен. Поне захарта е два пъти повеке от солта у камионЕте. Виж, 100 тона помощи за близо 300 000 бежанци е осигурил Яйцето... останали на границата полски ябълки и гръцки праскови, заедно с краставици от Унгария. На чиляк шА дават по праскова, ябУлка, а по средата краставицата.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  38. 38 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#19:"vovka"] харизана на американците за шестов газ[/quote]

    И за чий им е на хамериканците европейския шистов газ? Та само с техния си догодина ще са първи по добив и продажби! Особено второто е точно анти-аргумент за твоята теза - значи хамериканците искат да си имаме собствен газ, за да не купуваме от тях?

    Ей, това путинизма се предава като еболата!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  39. 39 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Явно вежливите източни шофьори са решили да отидат до край...

  40. 40 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 784 Неутрално

    [quote#32:"Музар - 10|2"]Вода и сол? Ааа, казаха, че имало брашно - за питката, солта и водата при посрещането[/quote]
    Конвоят кара зърно, БЕБЕШКИ храни, електрогенератори и други неща от първа необходимост за Луганск. А шофьорите е нормално да бъдат военни с опит, защото там се води война. Нема да пратят 18 годишни деца, я!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  41. 41 Профил на Heimatarbeiter
    Heimatarbeiter
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Както се изрази един колега преди дни (перефразирам):

    Москва: Ние ще ви помогнем!
    Киев: Не, мерси.
    Москва: Абе ние ще ви помогнем, бе!
    Киев: Не ви щем помощта!
    Москва: Ние пък ще ви помогнем, независимо, дали искате или не!

  42. 42 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#37:"dzwer"]... е де, не сАм разбрал да си дарил нЯщо за Мизия или Варна[/quote]

    Що, ти ако си дарил, да не си го плеснал във фацето?

    (май си невярващ, но потърси в Библията "лявата ръка да не знае какво прави дясната". Много прилича на джебчийския лаф "левъ ръка десен джоб", но смисълът е напълно различен)

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  43. 42 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Весело

    [quote#33:"dzwer"]Яйцето сутринта даде интервю и сАобщи, че у камионЕте има орУжие, БТР-е. Шефа на сигурността на Украйна сАобщи, че шофьорЕте на комионЕте билЕ танкистЕ и щялЕ да разтоварАт и останат да карат танковете и БТР-те.[/quote]
    ... станА ми весело от минусЕте на менталистЕте... Изоставате от пропагандата бе... в десет сутринта интервютата на тиА двамцата бе'а излъчени на живо от Киев. Слабо... слабо

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  44. 44 Профил на tonywolf
    tonywolf
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Като гледам коментиращите разбирачи си мисля - "Боже, колко мька има по тоя свят и нашата страна в частност"....

    По-добре да премълчиш и да те смятат за тъп, отколкото да си отвориш устата и да разсееш всички съмнения....
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  46. 46 Профил на Heimatarbeiter
    Heimatarbeiter
    Рейтинг: 374 Весело

    [quote#22:"Д.Станев"](през полследните три седмици са загубени над 500 бронемашини, практически цялата авиация, 2/3 от артилерията, голяма част от л.с. е в неизвестност и няма връзка с много части)[/quote]

    Др. Станев, вие да не сте брат на Др.Иванов? Пратете му много поздрави! Не забравяйте да добавите и факта (цитирам), че домбаслии нямат нужда от руски танкове (които "естествено" там няма), защото местните занаятчии сами си ги произвеждат!

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 48 Профил на многодобре
    многодобре
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Не им се иска да спират с бойните действия.(не казвам Киев да прекрати обстрела,защото той е подчинен на именно тези,който сега говорят по този начин)

    magazinitisia
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#40:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Конвоят кара зърно, БЕБЕШКИ храни, електрогенератори и други неща от първа необходимост за Луганск.[/quote]

    Виж, журналисти и членове на Международния ЧК докладваха за 700 тона вода и 30 тона сол (от общо 2000 тона помощи, според Кремъл). Имаш ли идея само няколко електрогенератора колко тежат? И колко остава за "други неща от първа необходимост"? Като тегло. Да не говорим за това, че в никой (!) показан фургон не се появи "фотка" с наистина необходими помощи. Имам предвид от журналисти и/или ЧК на границата Русия/Украйна. Не ми пускайте рекламните фотографии от преди тръгването на тази 3-километрова колона изподМосква.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  51. 51 Профил на dhk13
    dhk13
    Рейтинг: 1107 Весело

    До коментар [#41] от "Heimatarbeiter":

    Още един хубав виц:
    В Одеса питат евреин - Рабинович, защо говориш на украински? Страх те е на не те набият украинските фашисти ли?
    - Не! Страх ме е руснаците да не дойдат да ми помагат...

    "Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" Честъртън
  52. 52 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#42] от "Музар - 10|2":

    ... не не сАм дарил. Три денЯ бЕх с ботушЕте у калта у Варна. Преди три дЕнЯ бЕх у Мизия... помагАх на приятел с жътвата. Града е удавен, ама зърното сака жАтва.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  53. 53 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 784 Неутрално

    [quote#32:"Музар - 10|2"]Всъщност, някой вярва ли, че това е помощ? [/quote]
    Да! Аз вярвам. А ти вярваш сигурно, че камионите са пълни с рамбовци с огромни ножове и тежки картечници.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  54. 54 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#49:"hhhuuunnn"]Русия няма никакъв шанс в пряка война с Украйна на украинска територия [/quote]

    Дори миниатюрната Финландия успя да се противопостави на болшевишко-росийската агресия. С огромни загуби за рушняците.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  55. 55 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#50] от "Музар - 10|2":

    ... и 100 тона захар, ама кЪ па си забра'ил.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  56. 56 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 789 Неутрално

    [quote#34:"lout66"]На бедстващите многократно им бяха предоставяни коридори да напуснат местата на бойните действия , но независимо от това някои са все още там[/quote]

    До коментар [#34] от "lout66":
    Къде да отидат, това е техния дом. Искаш ли довечера да дойдем у вас с няколко приятели, да ви дадем един коридор да напуснете...

    Евроатлантида
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#53] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    Хм, подозирам вариант с "рамбовци" (а ти сещаш ли се руско-езичния еквивалент?), но смятам ще това дори за шизоидния путлер е прекалено просто. Смятам, че целта е създаване на ситуация (погром върху БЕЛИТЕ камази) за директно нахлуване на позиционираните около границата с Украйна редовни руски войски.

    И, да - никой няма да прати войски и/или оръжие на Украйна за защита. Както беше в Грузия.

    Но просто ще изключат рублата от световните борси. Както ще забранят на руските банки да работят с долари. За три седмици раша ще се гътне. Тотално! Дори танковете й да са стигнали до Ламанша междувременно.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  59. 59 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    До коментар [#52] от "dzwer":

    Помагал си с методични указания предполагам....

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  60. 60 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#58:"Музар - 10|2"] Дори танковете й да са стигнали до Ламанша междувременно.[/quote]

    Оппа! Това е по мечтанията на Дугин и Жириновски.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Любопитно

    До коментар [#49] от "hhhuuunnn":
    ... 'айада-а-а... случайно да е там и шофЕра на пленения руски БТР... Тц-тц-тц... убития швед от батальона "Азов" бе разпознат само от фейса... ник'ви документи немаше у него... обаче руснаците са у Украйна и с кръщелното, ученическиА бележник, диплома и т.н.

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 900 Неутрално

    [quote#32:"Музар - 10|2"]някой вярва ли, че това е помощ? [/quote]

    Помощ е, ама военна, за терористите на Путин. Най-вероятно за това и камионите бяха полупразни. За да ги натоварят с муниции преди да влязат в Украйна.

  66. 66 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#61] от "hhhuuunnn":

    ... извади си главЪта на светло... преди час 38 камиона веке са в Луганск...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  67. 67 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1159 Весело

    [quote#58:"Музар - 10|2"]Дори танковете й да са стигнали до Ламанша междувременно. [/quote]
    Руско транспортно или бойно средство с двигател с вътрешно горене да успее да стигне до Ламанш,при това за три седмици?
    Абсурд!

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на roum
    roum
    Рейтинг: 426 Гневно

    Война с някого, особено с Украйна, е крайно необходима на Путин и КГБ-обкръжението му, за да отвлече вниманието на руснаците от вътрешните проблеми, лошото и корумпираното управление на държавата и така да бетонира собствената си власт.
    Очевидно е готов на всякакви нагли, престъпни и терористки действия, за да провокира ескалацията на конфликта.
    Затова цивилизованият свят, без повече компромиси, трябва незабавно да предприеме съответстващи санкции и действия срещу самозабравилия се диктатор!

  70. 70 Профил на fockwest
    fockwest
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#61] от "hhhuuunnn":

    Алооо, не си в час. Пътя между Луганск и Донецк е прочистен до 50км, от една седмица вече. И това по данни на укрите.

  71. 71 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    [quote#66:"dzwer"] преди час 38 камиона веке са в Луганск... [/quote]
    Значи свърши кризата със солта?
    Ура другари!

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  72. 72 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3720 Разстроено

    Путлер не е първи император.

    Поучително е как са приключили или били приключени
    бележити негови предшественици.

    В древния Рим:
    (известна класика)
    ...

    В Рим 3 или 13 руски:
    (тоже)
    ...
    ...
    Един император е заточен на Елба, след което - на далечен остров.
    Друг император - разстрелян под родната си руска почва
    от идеологически идолопоклонници на сегашния.
    Трети - в бункер в Берлин.
    ...

    В по-ново време императори от дребен или среден калибър
    завършили в подземия или били измъквани от там:
    ...
    Чаушеску
    Садам
    Кадафи
    ...

    До коментар [#6] от "EREBUS":

    Император Путин пак показа,че играе в собствен двор.

  73. 73
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  74. 74 Профил на dhk13
    dhk13
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#63] от "fockwest":

    Понеже не четеш, и на теб ще ти го напиша:
    Би ли ми обяснил защо всички бежанци (и хуманитарната криза) са от там, дето вилнеят проруските варварски орди, и нито един от територии, контролирани от правителството в Киев? Кой е виновен за бежанците (и хуманитарната трагедия)?

    Слава Україні!

    "Никога не съм се отнасял сериозно към себе си, винаги съм се отнасял сериозно към мненията си!" Честъртън
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 789 Разстроено

    [quote#74:"dhk13"]и ли ми обяснил защо всички бежанци (и хуманитарната криза) са от там, дето вилнеят проруските варварски орди, и нито един от територии, контролирани от правителството в Киев? [/quote]

    Аз ще ти обясня. Защото срещу жилищни квартали се стреля със ракети вкл. балистични, тежка артилерия, системи "град" и всички други оръжия за масово унищожение, които наемниците са намерили във военните складове. Няма цивилни които да издържат това...

    Евроатлантида
  77. 77 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#55:"dzwer"] и 100 тона захар, ама кЪ па си забра'ил.[/quote]

    Като са толкова "милосърдни" кремълските велможи, как така не успяха да пуснат пълен списък с "товарите" в тези Камази? По-голяма реклама нямаше как да си направят.

    Например: В Камаз №1 има Х тона вода, Y тона мляко (за малки/за големи), Z тона брашно, xy кила медицински материали... и така нататък.

    "Честността е най-добрата политика" (любима фантастична новела/разказ). Защо просто толкова хуманните руснаци не постъпиха ПРОСТО ЧЕСТНО?! И ОТКРИТО?!

    Защо е цялата тази игра на криеница? И бомбастично оране (викане) колко са добри? Защо в продължение на седмици Международния комитет на Червения кръст не получи от Кремъл списък на нещата в "хуманитарната помощ"? Защо? Ако от мАсква са ги пратили на ЧК, защо не ги пуснаха в нета? За доказателство? ЗАЩО!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  78. 78 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#59] от "El Chuncho":

    ... тц, за разлика от доста мекокиткоФци, съм бачкал тежка работа. Не ми пречи да рина кал. Доброволец към ГЗ съм...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  79. 79 Профил на naka2911
    naka2911
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Русия загнива и загива!

    -цитат 12
    ----------------------
    А ние цъфтим ли ,цъфтим.........
    Ех вие..........титани на мисълта........

  80. 80 Профил на fockwest
    fockwest
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#49] от "hhhuuunnn":

    Абсолютно не си в час!
    Укрите достигат Луганск само със снаряди.

  81. 81 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Весело

    [quote#76:"sa6"]които наемниците са намерили във военните складове.[/quote]

    Хихихи! Как сами си признавате! "НАЕМНИЦИТЕ"!!!

    Надявам се да те уволнят от поста "мурзилка"...

    Бай, бай, бейби!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  82. 82 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    До коментар [#78] от "dzwer":

    Ами радвам се за теб.....

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  83. 83 Профил на fockwest
    fockwest
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Ако Русия искаше да действа по американски, отдавна вече щеше да е в Киев.

  84. 84 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#72] от "dnevnikar":

    Страхотна импресия! Поздравления!

    (сериозно)

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  85. 85 Профил на Heimatarbeiter
    Heimatarbeiter
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#76:"sa6"]оръжия за масово унищожение[/quote]

    Я пак?

  86. 86 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2023 Неутрално

    Азиатската сатрапия отново показа, че е Сатрапия с главно С. Украинците ще обрулят руснаците, въпрос на време е....

  87. 87 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#77] от "Музар - 10|2":

    ... уф... сЯ кЪ да преразказвам написаното по вАпроса. Шефа на службата за сигурноС на Украйна още на 12-ти обяви, че не вЕрва на руските документи и ще има проверка на границата от граничатЕ, митничарЕ, наблюдателЕ от ОССЕ, от МЧК... 38 камионЕ са проверени на 17-ти и бЕха в ничията земя между КПП-тата. МЧК сака от Украйна гаранции за сигурноС, ама същия тоА шеф не ги дава и даже сутринта заяви, че у проверените камионЕ има джепане, минометЕ, БТР-е... Или е невменяем или...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 602 Любопитно

    До коментар [#22] от "Д.Станев":

    на зелените вежливи вече миротворци ли им се казва?

    харпун
  90. 90 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4395 Неутрално

    Явно кагебиста си мисли че е у дома си!

    klimentm
  91. 91 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Весело

    [quote#71:"El Chuncho"]Значи свърши кризата със солта? [/quote]
    ......

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на bibian
    bibian
    Рейтинг: 697 Неутрално

    За колко минути ще отговори Русия, ако бъде нападнат конвоят? Вероятният отговор е около 5 - въздушните удари не се броят за инвазия според световната практика. Нито пък хуманитарната помощ.

    Е, на кого е инициативата отново? Новите руски контра-санкции са вече обявени.

    Путин е голям играч, - това са ходове, които прави от повече от 2 седмици вече, без никаква реална съпротива от другата страна. Сега вече е късно, по-добре да не го закачат.

    Според мен конвоят би трябвало кротко да си стигне докъдето трябва, да натовари ранени към Русия и до 10-на дни да направи втори курс. Обратният вариант би означавало въздушни удари по украинската армия докато мърдат.

    Отново съчетание на политика, медии, дипломация и военна сила, за това скоро ще има нов термин - путинизъм.

    以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子
  95. 95 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#69] от "roum":

    Или да го остави сам да се довърши . Щото досега най-сериозните санкции срещу руснаците ги наложи самозабравилото се ботоксово тамагочи. Не знам кой му зарежда батериите, но не мисля, че има собствени действия. осъзнати такива, де

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  96. 96 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#88:"hhhuuunnn"]за българите е символ на величие, чест и братство с украинците[/quote]

    Хайде не говорете от името на българите. Ако имате украински корени няма лошо, но малко по внимателно с големите приказки.

  97. 97 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Тъпо беше да не пускат камионите, просто трябваше да ги пренасочат към райони по-малко лоялни към Русия. Това с бавенето е изпълнение от детската градина, още повече натискът в Русия върху Путин да се намеси е много голям. Изобщо в Киев се държат като деца попаднали на покер маса в Лас Вегас със залози от стотици хиляди. Неадекватно поведение и постоянен рев пред ЕС, без да имат елементарен контрол на ситуацията. Какво да направи ЕС в този случай, да бомбандира Донецк ли? Няма такива идиоти, отделно проблемите в Ирак ако ескалират САЩ съвсем ще ги зарежи. Толкова пък некадърна армия, напомня ми руската преди десетина години, не армия а тайфа.

  98. 98 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 598 Неутрално

    [quote#82:"El Chuncho"]Ами радвам се за теб...[/quote]
    ... благодарско( кЪ вика един познат)... Дано мно'о рядко сА налага да дотрябваме...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  99. 99 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2023 Неутрално

    И така кагебистката Империя на злото отново нахлува без дори да обяви война в чужди територии. Всички камиони в конвоя са военни, съпровождани от т.нар. военни и никакъв Червен кръст не ги съпровожда, кой знае какво превозват и какви нови руски оръжия ще убиват безмилостно украинците в собствената им държава. Русия е държава-агресор.

  100. 100 Профил на fockwest
    fockwest
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#65] от "gianni":

    Алоооо, ти къде си спал. От ОССЕ сто пъти ги провериха, докато ги размотаваха около границата.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK