!["На експертно равнище ще бъде направено проучване на всички въпроси, свързани със сътрудничеството в сферата на енергетиката, а Русия не е обещавала финансова помощ [на Гърция]", заяви говорителят на Кремъл Дмитрий Песков.](https://www.dnevnik.bg/shimg/zx860y484_2516508.jpg)
© Associated Press
"На експертно равнище ще бъде направено проучване на всички въпроси, свързани със сътрудничеството в сферата на енергетиката, а Русия не е обещавала финансова помощ [на Гърция]", заяви говорителят на Кремъл Дмитрий Песков.
Ръководителят на Газпром Алексей Милер днес е на посещение в Атина. Милер, премиерът на Гърция Алексис Ципрас и енергийният министър Панайотис Лафазанис ще обсъдят "настоящите енергийни въпроси, които са обект на интерес", обяви пресцентърът на министерството на енергетиката в Атина.
Говорителят на Алексей Милер потвърди, че такова посещение е планирано, но отказа да коментира какъв ще е дневният ред на срещата.
По време на посещението си в Москва в началото на месеца Ципрас изрази желанието си Гърция да участва в проекта за газопровод "Турски поток", а Владимир Путин потвърди готовността на Русия да участва съвместно с Гърция в проекти, чиято стойност ще помогне на Атина да се издължи на международните си кредитори.
Според анонимни източници на агенция "Ройтерс" в Атина ще бъдат обсъдени именно подробности около мащабния газов проект, който е алтернатива на провалилия се "Южен поток".
В края на милата седмица немското издание "Шпигел" публикува информация, според която днес се очаква Гърция и Русия да подпишат енергийно споразумение за "Турски поток", благодарение на което властите в Атина ще получат между и 3 и 5 милиарда евро. Според изданието, предвидената сума е под формата на аванс в рамките на продължаването на проекта "Турски поток" през гръцка територия към Централна Европа. Ден по-късно Кремъл отрече, че е имало договореност с Гърция за предоставяне на аванс.
today
Рейтинг: 827 НеутралноСега ще ги увъртят в някой изгоден (само за руснаците обаче) договор.
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!sashobal
Рейтинг: 696 НеутралноТези явно са решили твърдо да напуснат ЕС
Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!historama
Рейтинг: 4149 НеутралноНа Путин много му се иска да вкара някаква тръба в Европа, и да накаже европейските и американски фирми, купили газопроводите в Украйна.
.
Да ги накаже, защото са дръзнали да влязат в "задния" двор на Рашата. Само дето не е ясно дали ще могат да положат тръба по дъното на морето
socialen
Рейтинг: 409 НеутралноБраво на гръцкото правителство! Успех!
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgEmergen-C
Рейтинг: 237 НеутралноЧудно как първата задача на всички заплатени от кремъл правителства в Европа (Ципрас, Орешарски) е колкото се може по-бързо да подписват, без какъвто и да е обществен дебат, огромни дългосрочни договори с Газпром за милиарди долари с много голям ефект върху икономиката на тези държави...
#KOЙ номинира бокова!дерибеев
Рейтинг: 3264 НеутралноСпоред анонимни източници на агенция "Ройтерс" в Атина ще бъдат обсъдени именно подробности около мащабния газов проект, който е алтернатива на провалилия се "Южен поток"."
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васочаква се същия влизайки на гръцка територия се превръща в северен поток , при който както знаем всичко е съобразено с минали и бъдещи пакети
100 Рублей за Доллар
Рейтинг: 1118 ВеселоДа им предложат и ядрена централа, от Газпром ги разбират тези работи, а има 2 реактора "готови" за ползване
Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!Дедо Либен
Рейтинг: 1326 РазстроеноЩо така у гърците все са асаците,
а у нас - само седмиците, бе хора????
Може би защото, който каквото си направи сам,
и Господ не може да го промени!!!
ck2013
Рейтинг: 889 Неутралноако се стигне до договор ЕК трябва внимателно да го провери дали е в съответствие с европейското законодателство и ако е по европейските правила тогава излиза че за рашките ние сме просто задунайская губерния.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
дедо Андро
Рейтинг: 760 Неутрално"... а Владимир Путин потвърди готовността на Русия да участва съвместно с Гърция в проекти, издължи на международните си кредитори."
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Това да ме убиете, не мога да го повярвам! По-вероятно е "... чиято стойност ще помогне на Атина да стане дългосрочен васал на Русия".
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 3101 НеутралноКато допълнение към новината....последните 7-8 дни турски и гръцки експерти се срещат в Константинопол и Атина.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !дедо Андро
Рейтинг: 760 НеутралноТочният цитат за пост # 11 е:
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български."а Владимир Путин потвърди готовността на Русия да участва съвместно с Гърция в проекти, чиято стойност ще помогне на Атина да се издължи на международните си кредитори."
Грешен копи-пейст, съжалявам.
civis_eu_sum
Рейтинг: 598 НеутралноНе бих се учудил Русия да "подслади" подкупа си /това е подкуп никой да не си прави илюзии/ с още нещо - оръжия да речем, макар че вечния сблъсък с Турция да не е в дневния ред на това правителство.
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.Дон Кихот
Рейтинг: 2989 ВеселоНапук на Европа, Путин е готов да налива пари от опосканата до боклукчийско ниво икономика на Русия в бездънната бъчва на византийските търтеи. Дано си е направил сметката,че дългът на Гърция е над 300 млрд долара и ако ги е взел на издръжка,трябва да поддържа огъня,защото в момента, в който Гърция бъде изхвърлена от ЕС, ролята й на троянски кон ще бъде сведена до нула.
Без коз
Рейтинг: 942 Неутрално5 милиарда няма да им стигнат до 1-ви май!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !100 Рублей за Доллар
Рейтинг: 1118 Весело[quote#16:"Без соц"]5 милиарда няма да им стигнат до 1-ви май! [/quote]
Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!Ще им стигнат м/у 1-ви и 6-ти
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#2:"sashobal"]Тези явно са решили твърдо да напуснат ЕС[/quote] Подкрепям тези им "усилия"- да се махнат и от ЕС, и от НАТО, нека станат руски федерален субект, да влязат в евразийския и одкб и да се спука гнойният цирей на ЕС, за да оздравее тялото. Когато се открие злокачествен тумор в човешкото тяло, той се отстранява, заедно с всички открити разсейки, за да се спаси човешкият живот.
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаlz2
Рейтинг: 2676 НеутралноКак Ципрас ще нахули Гърция на руския, не е истина! Такива безотговорни към собствения си народ "политици" като Ципрас и Варуфакис, скоро светът не е виждал!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Chavo64
Рейтинг: 409 НеутралноЦируракис играе опасни игрички.
chavo64ppopov_67
Рейтинг: 799 НеутралноДруг начин за ИЗНОС НА РЕВОЛЮЦИЯ.
Не чрез оръжие и война, а чрез ДИРЕКТНО КУПУВАНЕ.
Да им е честито на гърците. След Втората световна война останаха от другата страна на желязната завеса, та може сега сами да се наврат зад нея.
eurogi
Рейтинг: 696 ВеселоВеликата империя де що има някой банкрутирал,се около нея се върти..Тва Венецуела,Гърция,Северна Корея...
Блазя им...Хаир ще видят и берекет ще е..
Иван K
Рейтинг: 3026 ВеселоНе знам след години Гърция ли ще поиска репарации от Русия или обратното.
подписmoriarti
Рейтинг: 868 ВеселоЧемодан, вазелин, вокзал, Малакия...
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"citoplast
Рейтинг: 1208 Неутрално"Според анонимни източници на агенция "Ройтерс" в Атина"
Имало едно време ссср...Щом са анонимни източниците няма смисъл да се коментира темата на разговорите. Но от руснаци и гърци всичко може да се очаква.
Логика
Рейтинг: 1441 НеутралноРешението за отказ от проекта за газопровода „Южен поток“ стана повод да се търсят алтернативни начини за снабдяване на Югоизточна Европа с енергия, заяви заместник-председателят на ЕК по енергийния съюз Марош Шефчович, в интервю за „Коммерсант“. „Ние получихме информация относно решението за отмяна на проекта, без това да бъде обсъдено нито с ЕК, нито със страните-членки на Ес, нито с европейските компании. До колкото знам, това решение беше просто обнародвано по време на пресконференция. За нас, аз бих казал, че това се превърна в ясен сигнал за това, че трябва да намерим алтернативни решения за снабдяването на Югоизточна Европа“, заяви Шефчович. „Коммерсант“: Отказът от „Южен поток“ стана повод да се търсят алтернативни начини за снабдяване на Югоизточна Европа с енергия, заяви Шефчович 21 Април 2015 | 05:08 | Агенция "Фокус http://www.focus-news.net/news/2015/04/21/2053434/ kommersant-otkazat-ot-yuzhen-potok-stana-povod-da- se-tarsyat-alternativni-nachini-za-snabdyavane-na- yugoiztochna-evropa-s-energiya-zayavi-shefchovich. html
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
gianni
Рейтинг: 963 Неутрално[quote#8:"Дедо Либен"] ...у гърците все са асаците,
а у нас - само седмиците, бе хора????[/quote]
Не са седмаци, ами шестаци и по-малко от останалите управления на ДС.
Логика
Рейтинг: 1441 НеутралноИ така- дори еврокомисар Марош Шефчович ясно посочва, че
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа[quote#26:"logika"]получихме информация относно решението за отмяна на проекта, без това да бъде обсъдено нито с ЕК, нито със страните-членки на Ес, нито с европейските компании. Доколкото знам, това решение беше просто обнародвано по време на пресконференция[/quote] Разбира се, има се предвид пресконференцията на путлер. Т.е.- ЕС признава, че България няма никаква вина за отмяна на проекта южен поток и решението е изцяло едностранно на газпром/ путлер. За това последвалата негативна руска политическа кампания спрямо България е мръсен руски политически ход. На руснаците им пожелавам да им се върне тройно!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
_dan_
Рейтинг: 612 Любопитно[quote#5:"Emergen-C"]
Чудно как първата задача на всички заплатени от НПО-та (като Америка за България примерно) правителства в Европа ... [/quote]
... е да спрат всички проекти, които могат да доведат до развитие на икономиката, и да одобрят взимането на ОГРОМНИ заеми (примерно за 16 МИЛИАРДА лева). А за фашистите в Украйна изобщо няма смисъл да говорим - направо си закопаха държавата!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Логика
Рейтинг: 1441 Любопитно[quote#32:"_dan_"]А за фашистите в Украйна изобщо няма смисъл да говорим - направо си закопаха държавата! [/quote] ria-novosti-politsiyata-v-moskva-e-zadarzhala-okol o-40-dushi-praznuvali-rozhdeniya-den-na-hitler.htm l РИА Новости: Полицията в Москва е задържала около 40 души, празнували рождения ден на Хитлер
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаА за ФАШИСТИТЕ В МОСКВА какво да кажем?
http://www.focus-news.net/news/2015/04/21/2053413/
21 Април 2015 | 00:18 | Агенция "Фокус"... В клуба са открити няколко единици травматично оръжие, над 10 ножа, няколко бокса , както и един портрет на Хитлер“, заяви представител на московската полиция.
tolex
Рейтинг: 726 НеутралноЗаиграването с Русия ще е последният (пагубен) ход на глупавите и самонадеяни гърци.
Много заблудена нация. Сега пак търсят някой друг да им плати вересиите.
Но руската лихва е 7,62.
Направо убийствена.
world_citizen
Рейтинг: 294 Весело"Сириза" спокойно може да бъде леко преименувана, името леко видоизменено... "СЕРИ СА" например. Ако му сложиш и една представка "На" отпред, олеска се положението. Тия до смърт мързеливи смукачи и лъжци - гърчолята - от мурзел, турски инат и лакомия, си затриха държавицата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Emergen-C
Рейтинг: 237 Гневно[quote#9:"ck2013"]за рашките ние сме просто задунайская губерния[/quote]
#KOЙ номинира бокова!винаги са ни третирали като такава
от 1878-ма до днес.
чобанмахала
Рейтинг: 753 Неутрално[quote#5:"Emergen-C"]Орешарски) е колкото се може по-бързо да подписват, без какъвто и да е обществен дебат, огромни дългосрочни договори[/quote]
Да,такъв бе договорът с Уестингхаус.Той,жужето ги накара.
tolex
Рейтинг: 726 НеутралноНяма по-глупава и мързелива нация.
Изпиха, изядоха и откраднаха бъдещето на децата си.
Поне 3-4 поколения напред.
ironhorse
Рейтинг: 669 ВеселоБързат руснаците да подпишат "изгоден" договор, защото Сайпрас и СИКРИЗА отичат в канала преди 1 Май.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.Интересно ми е дали Сайпрас ще го съдят за национално предателство самите гърци?
tolex
Рейтинг: 726 НеутралноСкоро по гръцките таверни ще танцуват казачок вместо сиртаки.
А вместо да се късат и мятат салфетки - рубли и драхми.
world_citizen
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#34] от "tolex":
Изпреварил си ме, но се покриват предложенията ни за името на Насери са. Колкото до наколенките, олеле майкоооо. Никой добро не е видял от миризливия ботуш на казака... Не мога да ги мисля рунтавите гърци... Какво ги чака... Колкото до ЕРЕБУСА, той не само се е наакал от щастие, че руснаците са там. Той май се тресе от троен оргазъм...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
мурзилка
Рейтинг: 1326 Веселосилно фалиралата русия,
http://www.desant.net/show-news/33994която не можа да удържи
100 рубли за долара
и
200 рубли за евро,
а се върна с лекота към
52 рубли за долар
и
57 рубли за евро
която отбелязала ръст на икономиката от 0,9%, даже кога нафтата беше под 48 доларес за берел, декември 2014
а европейскта и американската икономика в същото време имаха отрицателен ръст, щото не са фалирали
та баш фалирала отвсекъде страна
ще помага на гърция, на която и се подариха има нема 200 мрд евро и от нас българите
мурзилка
Рейтинг: 1326 НеутралноДо коментар [#36] от "logika":
http://www.desant.net/show-news/33994както винаги не по темата
gbj06554106
Рейтинг: 582 НеутралноКато си спомня кви радости беха, какво биене на капите о земи, чè Потока умрел - най вече щото Путин бил свършил парите...
Пък то - съвсем друга била работата
И отново Русия се прояви като надежден и предвидим търговски партньор, който за години напред взема мерки и предупрежддава партньорите си да вземат мерки за предстоящите промени. Нека сега и ние да започнем своята подотовка, за да не се окажем след няколко години в обрано лозе
tolex
Рейтинг: 726 НеутралноРусия и Гърция са като жълтото и кафявото.
Толко са цъфнали, че направо са вързали.
И понамирисват (от жълтото и кафявото)
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
tolex
Рейтинг: 726 НеутралноТурчолята нема да оставят тази работа така.
Ако им 'земат пАтока - направо без вазелин ще...
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#48:"аз*"]както винаги не по темата[/quote]
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаНапротив- точно по темата е, защото рф/ газпром едностранно прекрати проекта юп, за да накаже България за това, че България отстоява собственият си национален интерес. Ако това не се беше случило, нямаше да има и намек за турски поток, нямаше да има затопляне на отношенията между гърция и русия.Ако човек не вижда събитията в тяхната взаимовръзка и развитието им във времето, как може да претендира, че има изградено ясно отношение към тях?
чобанмахала
Рейтинг: 753 НеутралноИнтересно ще стане до няколко години в сферата на търговията с газ,когато Русия завърши проекта за свързване на газопреносната си мрежа в единна система и ще може да пренасочва по нея газа от изток на запад и от запад на изток. А и газопроводът с Китай ще е готов.
Кой газ ще е по-евтин- от тръбата или от терминалите за втечнен газ?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
world_citizen
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#50] от "tolex": Мдаааа. Русия и Гърция са като жълтото и кафявото. Тоест: по миризмата им ще ги познаете! Е, и по делата, де...
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#49:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Като си спомня кви радости беха, какво биене на капите о земи, чè Потока умрел [/quote] Тъй като рф/ газпром едностранно прекратиха юп, би следвало да изпратят официалните документи за денонсирането на споразумението на юп, както и официално уведомление за едностранно прекратяване на договорите за юп. Вместо това, русия и путлер НЕ ПРЕДОСТАВИХА тези документи, защото отлично знаят, че с тези документи рф/ газпром може да бъде съдена в международен арбитраж и да бъде осъдена да плаща обезщетения и неустойки. За това и висшите руски политици- терористи хвърлиха вината абсолютно незаслужено върху България. Но- в природата винаги има равновесие!
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаcivis_eu_sum
Рейтинг: 598 Весело[quote#36:"logika"]А за ФАШИСТИТЕ В МОСКВА какво да кажем? [/quote]
?
ЕС не е пансион за социално слаби от третия свят, нито благотворителна организация.Ми да кажем, че ги арестуват
tsvetko_51
Рейтинг: 1974 НеутралноУж ТП щеше да докара газ до Търция и от там ЕС да прави каквото иска
, но явно нещата не стоят и няма как да стоят така.
Търговския риск за Турция ( за нейната газова компания) е огромен и няма как да бъде поет самостоятелно и затова и няма крайно споразумение между Русия и Турция. А понеже Турция си има и друг източник на газ, те не са под натиск и единствено Русия и Газпром са на никъде.
Нищо да не правят и да плащат неустойки за оборудването и да държат тръбопроводите на склад ( това също са пари) или да правят нещо, което обаче не е договорено, няма никакви предпроектни проучвания, т.е. няма и определена цена.
И ако Турция не иска или задава много тежки за Русия условия, Милер ще се опитва да прави нещо като нова компания с участие на Гърция и може би и другите страни по несъществуващото трасе - доста отчаян опит, особено ако се отчете дереджето на Гърция.
Така че, ще ходи, ще тропа на много врати, ще предлага всякакви обещания, но няма как нито той да ги подписва нито те да ги приемат и най-вероятно ще се мине с поредния "протокол за намерения" - любим руски документ, който нищо не значи, но уж се дават някакви обещания и перспективи и който само у нас, с нашата безумна 5-а колона, може да стане основа за даване на конкретни поръчки и разходи.
чобанмахала
Рейтинг: 753 Любопитно[quote#53:"logika"]газпром едностранно прекрати проекта юп, за да накаже България за това, че България отстоява собственият си национален интерес. [/quote]
Проектът не е българо -руски, а руско-европейски. В него България е само територия на транзитно преминаване на газа. И дейностите в България, както и цялото развитие на проекта. ги спря Брюксел. Русия само озвучи смъртта на мъртвеца.
Може ли в няколко изречения да се покаже такова незнание на материала и се изръсят толкова лъжи?
Индиана
Рейтинг: 1464 ВеселоТова е сделка - хит. Ципурата плаща на МВФ, плаща пенсиите и заплатите за май и пак на нулата ... само с един договор за десетилетия строежи с Рассия. Много хитри, ей, като нас направо.
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#59:"tsvetko_51"]Милер ще се опитва да прави нещо като нова компания с участие на Гърция[/quote] Докато не излезе от ЕС и еврозоната, гърция също е задължена да спазва третия енергиен пакет
Ако фалиралите гърци искат да плащат и по едни 350 000 - 400 000 евро НА ДЕН глоба за неспазване на ЕС законодателство/ това , което и ние щяхме да плащаме, ако не поискахме от газпром спазване на Третия енергиен пакет/- нека плащат...Тези пари се вземат директно от държавният бюджет на държавата нарушител + СЕС/ съда на ЕС/ я задължава тя пак да приведе международните си договори в съответствие с ЕС законодателство/ Третия енергиен пакет на ЕС/
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаmarsena
Рейтинг: 1441 Весело[quote#49:"ПРОРОК ИЛИЯ"]Нека сега и ние да започнем своята подотовка[/quote]
Едно нещо само е научил задунайския слугинаж, но го е научил перфектно- той е много добре дресиран да стои мирно, да козирува и да изпълнява безпрекословно заповедите на бащицата.
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#60:"чобанмахала"] В него България е само територия на транзитно преминаване на газа. [/quote] С тази "мааалка" разлика, че БЕЗ съгласието на България, газпром не може да "премине" през тази "територия", която всъщност е на неруска суверенна държава. Едно е спиране на проект за определен срок, друго е неговото окончателно прекратяване, но от къде да се знаят тези неща от руските петоколонници в България...
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаtribiri
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#9] от "ck2013":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Не тогава излиза, че за ЕС ние сме просто селските идиоти!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
tribiri
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#52] от "tolex":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Русия и Гърция преговарят за Турски поток и участиерто на Гърция! Никой нищо няма да взема на турчолята, ама вие разбрал, недоразбрал решихте да се включите в разговора!
Pow
Рейтинг: 809 ВеселоКато изнесат гърция за продажба в eBay редът на кредиторите ще има ли някакво значение при наддаването? Ако докато са задлъжнели 500 млд. към Европа задлъжнеят и едни 100-тина милиарда към Газпроп, остава им само да продължат сертакито със заем от ИД и Северна Корея, пък после да си разпределят островите който както намери за добре.
Give a man a mask and he’ll tell you the truthmarsena
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#60:"чобанмахала"] И дейностите в България, както и цялото развитие на проекта. ги спря Брюксел.[/quote]
Брюксел спря проекта, защото Русия НЕ ИСКАШЕ да спазва третия енегиен проект на ЕС!
Въртяха, сукаха едни селски далаверки с орешарски и съсела, но работата не стана.
СЕГА обаче рашата е готова да го спазва, че и отстъпки с цената на газа прави за гърците!
Някой русоблизец може ли да обясни що така се получава с най-верните кремълски слуги от Позитано?
tribiri
Рейтинг: 982 НеутралноАз имам въпрос! Нямате ли усещането, че за преговорите Русия Турция и Русия Гърция научаваме повече отколкото на времето за преговорите за Южен поток? Нали се сещате защо!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!gianni
Рейтинг: 963 Неутрално[quote#49:"ПРОРОК ИЛИЯ"] Потока умрел - най вече щото Путин бил свършил парите[/quote]
Ако Путин плати 5 милиарда само Патока да мине през Гърция, ще стане работата. Като се знае обаче какъв стиснат, това най-вероятно това е само заем за строежа му. В такъв случай гърците ще го пратят още по на юг, та Патока може да стане египетски.
graoveca
Рейтинг: 409 Неутрално[quote#1:"today"]Сега ще ги увъртят в някой изгоден (само за руснаците обаче) договор.[/quote]
И.П. пред бТВ.: ..Както всички знаят, от доста години вече работим заедно с „А за Б“,... може би в момента е най-големият донор в България..Ти не познаваш гърците, няма такова нещо как да стане...просто няма как...те винаги са на печалба от договор...
Коки
Рейтинг: 581 ЛюбопитноОбърнете внимание на един детайл: Докато от нас искаха и получиха финансиране на 1/2 от тръбата, на Гърция предлагат 5 милиарда евро АВАНСОВО, ПРЕДИ още да има договор....моля червените троля да откоментират причината...

Norman Granz
Рейтинг: 2650 Неутрално[quote#4:"socialen"]Браво на гръцкото правителство![/quote]
efault-risk-rising/
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Браво за кое? За това ли:
http://money.cnn.com/2015/04/17/investing/greece-d
По този аршин за вас, червените, и правителството на Жан Виденов, а преди това и на Луканов, са все "успешни".
Всяка национална катастрофа - успех!
bawarec
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#3:"historama"]На Путин много му се иска да вкара някаква тръба в Европа, и да накаже европейските и американски фирми, купили газопроводите в Украйна. [/quote]
ЮП пропадна защото руснаците не искаха да се съобразяват с европейските правила и с ЕС, а именно да допускат и други доставчици да прекарват газ по тръбата и да докарват газа там където ЕС иска да го получава. Не виждам каква е разликата между ЮП и ТП в това отношение. ЕС трудно ще се съгласи ГАЗПРОМ да прекарва газ заобикаляки Украйна. Първо ще трябва да се строят нови газопроводи към Гърция, което оскъпява суровината. Второ, ЕС налива пари в Украйна и едва ли ще иска доходите на Украйна от превоза на газ да изчезнат. За политическите проблеми хич да не говорим.
Логика
Рейтинг: 1441 Весело[quote#68:"Pow"]Като изнесат гърция за продажба в eBay редът на кредиторите ще има ли някакво значение при наддаването?[/quote] Би следвало да има хирографарни/ привилегировани/ кредитори
А Павловият иск си действа дори и за гърция
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работаtribiri
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#69] от "marsena":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Аз да попитам само! Вупросният трети енергиен и т.н. отнасяше ли се за Северен поток или е специално създаден за южен!
И като споменахте русоблизците - чувал съм, че всички задници миришат еднакво! Значение имала по-скоро географската ширина, а не дължината.
Emergen-C
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#70:"tribiri"]Аз имам въпрос! Нямате ли усещането, че за преговорите Русия Турция и Русия Гърция научаваме повече отколкото на времето за преговорите за Южен поток? Нали се сещате защо![/quote]
#KOЙ номинира бокова!Ами защото преговори за Южен Поток с България никога не е имало. Газпром си пишеха каквото си искаха, а Гоце ухилен подписваше шлем след шлем. Подир него още по-ухилен Р.Овч. и най-накрая Орешарски.
Грозна картинка...
(поне Р.Овч. има здрави зъби...)
Ватник
Рейтинг: 495 НеутралноАкулата винаги надушва кръвта на ранената си жертва.
Every cradle is a grave.Norman Granz
Рейтинг: 2650 Неутрално[quote#70:"tribiri"]Нали се сещате защо![/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Защото от България никой не е преговарял. Газпром поставяше условията, нашите взяточници кимаха с глави, получаваха си процентите и ... България плащаше по 500+ долара на хиляда кубика.
Как мислиш, комуне - това Е ли национално предателство, или Е?
stanislavski_him
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#4] от "socialen":
Не мога да разбера какъв е този мазохизъм?"браво на Русия,браво на Гърция" и т.н.!Абе ,умнико защо не гледаш собственото си добруване ,на България ,а аплодираш тези ,които искат да ни удавят в една капка вода!Ей Богу ,не мога да разбера този нихилизъм!Има нещо симптоматично ,клинични случаи,в голяма част от сънародниците ни!Да се радваш на болката ,която ти причиняват е противоестествено и ненормално !Явно заразата на 50 години комунизъм ,наречена "интернационализъм" ,действа все още с пълна сила!
thepirineagle
Рейтинг: 829 ЛюбопитноЕдно е ясно: Ципрас има, меко казано, странни идеи какво означава национален гръцки интерес. Имам усещането,че освен че няма да е премиер,скоро ще е и емигрант / евентуално, ако е по-бърз от правосъдието /....
Norman Granz
Рейтинг: 2650 НеутралноДо коментар [#78] от "Emergen-C":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Браво, почти едновременно сме му отговорили почти едно и също.
Аз бих добавил следното: сега, когато от Голечия шлем остана онова, което преведе руският преводач (балшой Член), дали съветските другари няма да отстрелят някой червен архар за неустойка?
Имам чувстмото, че поне част от изброените от теб няма да умрат от естествена смърт...
Не да не е имало прецеденти - Луканов, Илийката, Кюлев...
пустиняк
Рейтинг: 630 НеутралноРебята не ви трябва да се занимавате с гърците! Така ще захласнат с византийски мурафети и хвалебствия, че когато разберете какво сте подписали ще е малко късно за корекции.
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!Давайте тръбата директно от турската граница през България към Сърбия. И за вас по-евтино и за нас транзитни такси.
Да видим дали руснаците ще изтъргуват тръбата и мизерния заем за Гърция срещу военна база някъде по островите.
tribiri
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#74] от "Norman Granz":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!И за кога последн преместихме фалита на Гърция?! За края на април или за 12 май?
Нещо зациклихте по темата! От три месеца все едни и същи коментари.
lele266
Рейтинг: 451 НеутралноТо пак нищо няма да се получи с тоя газпром ама поне сектата на русофилите ще се покефи малко на новините
Norman Granz
Рейтинг: 2650 Неутрално[quote#81:"stanislavski_him"]Абе ,умнико защо не гледаш собственото си добруване ,на България ,а аплодираш тези ,които искат да ни удавят в една капка вода![/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Има и по-тежки случай, колега.
Тук разни червени русофили се разват, че Русия ще ни удари с ядрени ракети...
Norman Granz
Рейтинг: 2650 Неутрално[quote#85:"tribiri"]И за кога последн преместихме фалита на Гърция?![/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.И според теб Гърция няма да фалира?
marsena
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#77:"tribiri"] Вупросният трети енергиен и т.н. отнасяше ли се за Северен поток или е специално създаден за южен! [/quote]
За северния поток е имало преговори и подписани договори между Русия и държавите, които са се ангажирали с него, за южния имаше тарикатски врътки и договорки на тъмно , за да се излъже ЕС.
Схващаш ли разликата?
georgi nikolov
Рейтинг: 641 НеутралноГолям облак, малко дъжд. Умрял кон не рита. Но Акрополът заслужава да се види. И дотам. Досега от мега газовите проекти с Китай и Турция сал едни меморандуми за намерения и безкрайни пазарлъци с едни от най-големите тарикати в бизнеса-китайци и турци. А и гърците не си падат по-долу. Я ми припомнете, мурзилки, лъвове, титани какво се случи веднага след отписването на многомилиардните дългове на Куба към раззия. От трите, лилипут.ин, както си му е реда и както обикновено получи най-дългото.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1014 НеутралноТеатрото го знаем-газ няма да има,тръби няма да има,но договор може и да има.Комисионни също.После ципрата ще го издухат но да не вземат да го вкарат в затвора я-това да не ти е Румъния.Ще отиде в европарламента.Може да открадне Моника.
Логика
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#69:"marsena"]Брюксел спря проекта, защото Русия НЕ ИСКАШЕ да спазва третия енегиен проект на ЕС! [/quote] Ако международният арбитраж е издал решение, с което се уважава искът на русия и Третия енергиен пакет на ЕС беше наистина дискриминационен, дали щеше да последва такова развитие на ситуацията само в рамките на 1 календарна година? radi-Tretija-energien-paket-news_26340.html /turski-potok-se-stroi-spored-tretiya-energien-pak et/
ЗЗД Чл. 49. Този, който е възложил на друго лице някаква работа, отговаря за вредите, причинени от него при или по повод изпълнението на тази работа1. Русия съди ЕС в СТО заради Третия енергиен пакет 30.04.2014 22:14
http://europe.actualno.com/Rusija-sydi-ES-v-STO-za
2. „Турски поток“ се строи според Третия енергиен пакет на ЕС
13 апр, 2015 "...директорът на руския енергиен гигант Алексей Милер, цитиран от ТАСС. По думите му става дума за проекти, които ще бъдат инфраструктурно продължение на „Турски поток“, а при строителството на този „поток“ „Газпром“ ще работи в рамките на третия енергиен пакет..."
http://ureport.bg/67675/2015/04/13/politika/evropa
петро
Рейтинг: 581 НеутралноУффффф,
Май се отървахме от тия!
Нека и други да опитат от чистия сибирски мед.
Нинов
Рейтинг: 2511 НеутралноДо коментар [#12] от "EREBUS":
когато някой се намира на турска територия не е желателно да споменава думата "Константинопол" ... може дори да те екстрадират ако спорът ескалира (на мой авер грък брата му се е случило)
Коки
Рейтинг: 581 Весело[quote#44:"tolex"]Скоро по гръцките таверни ще танцуват казачок вместо сиртаки.
А вместо да се късат и мятат салфетки - рубли и драхми. [/quote]
Буаааа-ха-хааа+++++++ и вместо да се чупят чинии, ще се чупят глави...по "православен" обичай....
gbj06554106
Рейтинг: 582 НеутралноДо коментар [#57] от "logika":
Точно Вие бехте еднаа от тез дето примираха от удоволствие, когато беше обявено края на Южния. Спомняте ли си? Или Вие неудобно..
Това, разбира се , е Ваше неотменимо право, нооо сега друга песен пеете
Но- в природата винаги има равновесие! И се изправихте пред реалностите, май?
И в отношенията между търговските дружества и държавите също има равновесие. След като ЕС дълги години моташе проекта. Който беше ЗАПОЧНАТ ПРЕДИ приемането на третия енергиен пакт, между другото, и след като Потока не е първия провален проект между България и Русия - да си спомним Белене - какво да очàкваме от Русия?
Естествено - недоверие и пълна защита само на собствените си интереси. Лоялност срещу лоялност.
Но гърнето е вече строшено, и играта на покер свърши.
И вече сега, след като Русия се прояви като надежден и предвидим търговски партньор, който за години напред взема мерки и предупрежддава партньорите си да вземат мерки за предстоящите промени, нека и ние да започнем своята подготовка за новите реалности - газ от Турция. И да преглътнем загубите.
Както казваа мъдрия български народ - хитрата сврака - с двата крака
ck2013
Рейтинг: 889 Неутрално[quote#65:"tribiri"]Не тогава излиза, че за ЕС ние сме просто селските идиоти![/quote] е това е да си "умен" като комунист. не цитирам дословно че ще ми делнат коментара
.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalPeter Stoychev
Рейтинг: 466 НеутралноУдавник за сламка се лови! След Крим наш-защо и СИРИЗА да не е наша? Да им е чистита новата свирка.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.