Липсата на доверие бележи срещата на върха ЕС-Украйна в Киев

При визитата си в Париж в сряда президентът Петро Порошенко настоя премахването на визите да се случи до януари 2016 г. В реч пред френския Сенат той призова депутатите да побързат с ратификацията на търговската и политическата част на споразумението за асоцииране с ЕС.

© Reuters

При визитата си в Париж в сряда президентът Петро Порошенко настоя премахването на визите да се случи до януари 2016 г. В реч пред френския Сенат той призова депутатите да побързат с ратификацията на търговската и политическата част на споразумението за асоцииране с ЕС.



Високопоставени лидери от Европейския съюз пристигат днес в Киев за първата формална среща на върха между ЕС и Украйна. Основният, макар и неизказан приоритет е възстановяването на ерозиралото доверие между Киев и Запада, коментира Wall Street Journal.


Макар че ЕС и Западът задълбочиха отношенията си през последната година на фона на руската агресия на изток, между партньорите вече има леко напрежение.


Европа се притеснява доколко Украйна е ангажирана с вътрешни икономически и политически реформи, а пък Киев е недоволен от липсата на прогрес при облекчаването на визовия режим и прилагането на споразумението за търговия.




"Сега сме в период на изчакване", казва Улрих Шпек от института Carnegie Europe. "Западът чака по-ясна идея за това накъде отива Украйна – дали властите са сериозни за реформи и дали могат да бъдат надежден партньор. И, разбира се, всички чакат Русия да се намеси или да не се намеси на изток", казва Шпек.


В Киев днес ще бъдат председателят на Европейската комисия Жан-Клод Юнкер, председателят на Европейския съвет Доналд Туск и върховният представител на ЕС по външната политика и сигурността Федерика Могерини.


За Брюксел срещата ще е шанс да върне темата за ЕС отново напред в дневния ред на украинската политика.


При визитата си в Париж в сряда президентът Петро Порошенко настоя премахването на визите да се случи до януари 2016 г. В реч пред френския Сенат той призова депутатите да побързат с ратификацията на търговската и политическата част на споразумението за асоцииране с ЕС. Порошенко за пореден път поиска мироопазваща мисия на ЕС, която да се простира отвъд настоящия мониторинг на Организацията за сигурност и сътрудничество в Европа (ОССЕ). "Мироопазващата мисия няма да е алтернатива на ОССЕ. Двете имат отделни функции", каза президентът.


Wall Street Journal коментира, че изгледите за напредък не са кой знае колко големи. Източници на изданието коментират, че премахването на визите се бави заради липсата на контрол по източните граници на Украйна.


ЕС се опасява, че представители на евентуална мироопазваща мисия могат да станат обект на атаки от страна на Русия или на проруските сепаратисти.


Повечето страни членки на този етап са против предприемана на поредна стъпка напред към еврочленство на Украйна, а едва половината са ратифицирали споразумението за асоцииране.


Според неназован украински дипломат по-голямата тревога за Киев, е че ЕС ще послуша Русия и ще отвори отново преговорите, за да успокои Москва, че споразумението няма да навреди на икономиката й. Дипломатът твърди, че Русия настоява за още една година отсрочка в пълното прилагане на споразумението.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (128)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Разстроено

    Украйна е любимото дете на САЩ, но и камъкът на шията на ЕС.
    Първите се надяват да извлекат изгоди за себе си, но за сметка на вторите. НАТО се компрометира в Сърбия и сега трябва да внимава много с Украйна, за да не изпадне в състоянието на "Лъжливото овчарче"!!!

  2. 2 Профил на molon.labe
    molon.labe
    Рейтинг: 402 Неутрално

    а пък Киев е недоволен от липсата на прогрес при облекчаването на визовия режим....

    Да бе, сериозно ли? А пък ЕС може би не е готов да приеме 50 млн гладни украинци.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на глобално хасково
    глобално хасково
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Ако Западът и западняците не инвестират достатъчно в украинската икономика ( за да я откъснат от съветските й корени, и почти 100 % - вата й обвързаност с днешна Русия ) и не помогнат на украинците да си осигурят някакъв приличен жизнен стандарт, след 10 - 15 години украинските националисти ще се разочароват от западняците и ще се съюзят с руските националисти. Това ще бъде най-големия провал на демокрацията и либерализма в Европа. Последствията от този провал ще бъдат трудно предвидими и за самата Европа.

    за какво е по-жадно мнозинството: свобода или шише ракия?
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 571 Неутрално

    ЕС трябва да загърби желанието да не промени комфорта си и ще трябва да поеме сериозен ангажимент с интегрирането на Украйна в Европа!
    Всичко останало ще носи огромни негативи още в недалечно бъдеще!

  6. 6 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Тежко решима ситуация. Пак ще трябват много пари.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  7. 7 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2852 Весело

    До коментар [#2] от "molon.labe":

    " А пък ЕС може би не е готов да приеме 50 млн гладни украинци. "

    Ако питаш Путин, те всички мечтаят за Русия,само че гадните западняци искат да ги прилъжат. А ти пишеш обратното...



  8. 8 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Безумието "борба с Русия" дава своите печални резултати.
    Горко на победените!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  9. 9 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    Украйна ще се оправи и без ЕС. Дано толерастията на Запад разбира, че сега е шанса й да я спечели на своя страна. Войната там рано или късно ще свърши, а народ който не го е страх да воюва с Русия и да праща мъртви алкаши в Москва ще оправи страната си за 0 време

    15.02.1989 - 07.02.2018
  10. 10 Профил на thepirineagle
    thepirineagle
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Безвизов режим при сегашната ситуация е пълен абсурд,но така или иначе ЕС трябва да направи някакви по-сериозни усилия за укрепването на проевропейската ориентация на Украйна. Сегашните власти в Киев, от своя страна, трябва да осъзнаят,че сериозните и решителни промени в съдебната система и икономиката,а и в силите за сигурност са важни не толкова за ЕС,сами по себе си, а за бъдещето на държавата им и за оцеляването на политическите им елити също....

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  12. 12 Профил на molon.labe
    molon.labe
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Украйна е маша на ЕС и САЩ(най-вече) срещу Русия. Какво искат украинците - НИКОЙ не го интересува!!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  14. 14 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Колко примера ви трябват, за да разберете, че където мине американо-атлантическият крак трева не никне.
    Ирак, Сирия, Либия, Украйна...
    Никой не е заинтересован това население да добрува, интересът е да има едно правителство-марионетка, което да противостои на Русия до последния украинец.
    Самите украинци няма да търпят още дълго

  15. 15 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    [quote#8:"др. Иванов"]Безумието "борба с Русия" дава своите печални резултати. [/quote]

    Не е лесно с разумни аргументи да се бориш с луд, въоръжен с картечница.

    Путин няма какво да губи - той така или иначе няма да стане по-антипатичен на международната общност. Дали народът му ще плюска каша от гречка или киснати в оцет валенки, на него му е все тая.

    Рано или късно Русия ще изгребе резерва, на олигарсите ще им писне да губят милиарди и да им спират визите за Европа и блокират "картачките" заради селския идиот, и тогава можем да се надяваме на нормализация (по руски).

    Ако ли не - Русия я чака сталинска диктатура и гладория.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  16. 16 Профил на иван
    иван
    Рейтинг: 381 Неутрално

    "И, разбира се, всички чакат Русия да се намеси или да не се намеси на изток", казва Шпек. Това, означава, че Русия още не се е намесила. Е, тогава какво пищят някои тук, какво се дерат и обясняват? Казано е от високо европейско ниво, сиреч млък и четете...

    effi
  17. 17 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    [quote#3:"sce22"]след 10 - 15 години украинските националисти ще се разочароват от западняците и ще се съюзят с руските националисти. Това ще бъде най-големия провал на демокрацията и либерализма в Европа.[/quote]

    Леле, стига бе! 15 години, как не? Най-много 3-4.

  18. 18 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Европа влезе с двата крака в капана на американците.Капанът каза "щрак".
    Сега Европа ще е лошата, защото не дава пари и визи. Но с такива европейски лидери - толкова.

  19. 19 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3712 Неутрално

    ЕС явно иска да се отърве от украинците, но не знае как. Ами да оставят Украйна на американците. Те знаят как, имат богат опит.

  20. 20 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 570 Неутрално

    До коментар [#1] от "Дедо Либен":

    "Украйна" не е любима рожба, а пето асо на ЦРУ в евроиграта на САЩ - континента трябва да изговори своето доверие към тях ...

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Аргумента "ние ще ви смачкаме и унищожим ако безприкословно не ни се подчинявате", не е разумен по много причини. Той не е разумен когато се отправя от слаб и беден към силен и богат! Не е разумен и когато се защитава една отречена от историята практика като фашизма. Не може първите действия на едно правителство, дошло с преврат, да бъде орязване правата на малцинствата и отмяна на наказателната отговорност за фашистка пропаганда и това правителство да се подкрепя.
    Резултатите се знаеха от първия ден на събитията и могат да се кажат до края на това престъпно безумие на Запада и то безумие най-вече срещу собствените интереси.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  23. 23 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1234 Разстроено

    До коментар [#19] от "judjuk":

    Ако Украйна бъде оставена на американците, то нея я очаква незавидната участ на Афганистан, Ирак, Сирия и др. социални експериментални добичета на САЩ! Изводът е един: "Стойте по-далече от САЩ и по-близко до Бога"!!!!

  24. 24 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1338 Любопитно

    [quote#15:"Norman Granz"]Не е лесно с разумни аргументи да се бориш с луд, въоръжен с картечница. [/quote]
    Ти ако знаеш че имаш за съсед "луд с картечница", ще ходиш ли да го замяраш през оградата с камъни?

  25. 25 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#23:"Дедо Либен"]Изводът е един: "Стойте по-далече от САЩ и по-близко до Бога"!!!![/quote]
    на първо време и "Стойте по-далече от САЩ" ще свърши работа.

  26. 26 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    Кой нормален човек може да има доверие на луд с бомба?

    The best way to predict the future is to invent it.
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    [quote#21:"иван"]Кой европеец ще дразни мечката? [/quote]

    Хаха, достатъчно е да я оставим да пукне от глад в тайгата...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 434 Неутрално

    никой не вярва на предатели :

    както "Москва не вярва на сълзи"

    така и Европа не вярва

  30. 30 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#28:"Norman Granz"]достатъчно е да я оставим да пукне от глад в тайгата... [/quote]
    не се хили, няма да пукне, бъди сигурен

  31. 31 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    [quote#4:"kr"]В Украйна на власт са мутрите олигарси, убиват журналисти и политици, реабилитират изверги нацисти от Втората световна война, населението тъне в нищета и беззаконие. Все европейски ценности... [/quote]

    А Кремъл пише ли пише опорни точки....
    Наскоро приятел се върна от Москва и ми разказа какво пишат за България - умирали сме от глад и мизерия, нес ем искали да бъдем в ЕС и НАТО и тем подобни болшевики долнопробни лъжи.

    The best way to predict the future is to invent it.
  32. 32 Профил на Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Св. влкмч.Тамихнет Вагнеревич
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#13] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Венче по време на всяка война има такива хора. 70% от фронтоваците са доброволци. Това слага точка на всички спорове на тая тема. Може да са нацита, може да са лумпени, но са доброволци!

    15.02.1989 - 07.02.2018
  33. 33 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Нещата нито са прости, нито лесни. България не е в Шенген, не щото е бедна, а щото доскоро я ръководеха проруски и бандитски политици. Доскоро - да не избързвам.

    chavo64
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Сега за Путин оставиха най-сладката част - да им гледа сеира и да говори поучително от телевизора.
    Както е казал мъдрият български народ - каквото сам си направиш - никой не може да ти го направи.

  36. 36 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    [quote#30:"kr"]не се хили, няма да пукне, бъди сигурен[/quote]

    Ами хубаво, ще яде трънки и глогинки.

    А Путин ще обикаля разни failed states като Аржентина, за да им обещава мегапроекти, които нямат пари да платят.

    В замяна на аржентински кайсии...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  37. 37 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#33:"chavo64"] а щото доскоро я ръководеха проруски и бандитски политици. [/quote]
    от 2009 насам ли?

  38. 38 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1386 Неутрално

    До коментар [#32] от "Karelson Путин Акбар!":

    Абе, явно са доста, щом The Washington Post са пуснали материал. Ако бяха незначителна бройка, просто нямаше да си заслужава вниманието.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  39. 39 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#31:"EU defender"] за България - умирали сме от глад и мизерия[/quote]
    добре, че не са казали, че хора се замозапалват от мизерия

  40. 40 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Всичко ставащо в Украйна е подготвяно от дълги години и то е насочено срещу Европа, не срещу Русия. Теорията на двете оси е от десетилетие, а тя се свежда до разрушаване на оста Берлин-Париж, т.е. силна ЕС и заменянето й с оста Берлин-Варшава-Киев-Анкара, една антиевропейска, изцяло проамериканска линия. Тази ос обаче се провали с присъедиянването на Крим и установяване на руска хегемония в Черно море и изпадането на военните от властта в Турция, заради което се замени със "стената" Балтийско-Черно море, която да защитава интересите на САЩ и блокира по-тесен съюз между Русия и ЕС.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  41. 41 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#40:"др. Иванов"]Всичко ставащо в Украйна е подготвяно от дълги години и то е насочено срещу Европа[/quote]
    ама де ги де Гол, Кол?
    Оланд ли е де Гол или Анджи, дето тича на спявка през морето за всеки по-важен въпрос?

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  43. 43 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    [quote#40:"др. Иванов"]Всичко ставащо в Украйна е подготвяно от дълги години и то е насочено срещу Европа, не срещу Русия. [/quote]

    Ъхъ. САЩ възстанови следвоенна Европа (само западна, заради сатрапа Сталин) и сега ще унищожава ЕС.....

    The best way to predict the future is to invent it.
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  45. 45 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#10:"thepirineagle"]укрепването на проевропейската ориентация на Украйна.[/quote]
    По наше време казвахме - "Европа" да направи така че Украйна или по скоро тези които я управляват, да и играят по гайдата. Което е по вярно.

  46. 46 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 486 Неутрално

    "Киев е недоволен от липсата на прогрес при облекчаването на визовия режим"

  47. 47 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Къде съм писал, че САЩ ще унищожава ЕС? Или по навик да излъжем?
    Това са неща писани от западни и украински политици много преди събитията от 2014 г. и е безсмислено да се отричат, а за стената Балтийско-Черно море тези дни писа Стратфор, като отговор на провалената втора ос.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  48. 48 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 392 Неутрално

    До коментар [#37] от "kr":

    [quote#37:"kr"]от 2009 насам ли? [/quote]

    Не, между 2013 и 2014.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  49. 49 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3457 Неутрално

    До коментар [#31] от "EU defender":


    [quote#31:"EU defender"]Наскоро приятел се върна от Москва и ми разказа какво пишат за България - умирали сме от глад и мизерия, нес ем искали да бъдем в ЕС и НАТО и тем подобни болшевики долнопробни лъжи. [/quote]Дори в Тубата е пълно с клипчета с интервюта на подбрани "журналисти" или "социолози" тип Андрей Райчев или оня бръснатия от БСП,дето искаше да става евродепутат.Или с политици от БСП като Р.Овч.,които точно такава пропаганда ръсят.Нещастието за нашите комунета е,че тази пропаганда няма нищо общо с реалността и,че това си остава само пропаганда на руснаци за руснаци..

  50. 50 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    [quote#40:"др. Иванов"]Теорията на двете оси е от десетилетие[/quote]

    Дугин ли я сътвори тази болшевишка малоумщина?

    The best way to predict the future is to invent it.
  51. 51 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3457 Весело

    До коментар [#42] от "EU defender":


    [quote#42:"EU defender"]Мурзилки, как така "случайно" се събирате тук? Линк по мейла ли ви пращат от Позитано [/quote]Ааа,и те са като "опълченците" в Украйна.Самоорганизират се...

  52. 52 Профил на kam27
    kam27
    Рейтинг: 786 Весело

    Само че журналята не са написали че Федерика Могерини си намери извинение за да се изхлузи от срещата а други казват че ЕС нямат опции за влизане във война .Ще ми кажете ли какво означават тези събития ?А това са новини от вчера ,което говори зо непрофесионализъм и дилитанщина в дневник ?

  53. 53 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#50] от "EU defender":

    Защо непрекъснато искате да блеснете с незнанието си? Кой е този Дугин и той ли определя американската политика в Украйна? Многократно съм ви казвал да вземете и по изключение да прочетете нещо.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  54. 54 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Натискът на ЕС върху Украйна е в посока да правят реформи. Естествено, украинските политици се съпротивляват. Играта е почти същата както между България и ЕК, но за Украйна рисковете са огромни.
    Украинските политици имат само два пътя - или да продадат суверинитета си на Путин или да реформират страната.

    подпис
  55. 55 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    До коментар [#9] от "Karelson Путин Акбар!":
    "Украйна ще се оправи и без ЕС. Дано толерастията на Запад разбира, че сега е шанса й да я спечели на своя страна."

    Украйна, дори и да победи военно без ЕС, като цяло ще загуби. Кому и е нужна военна победа ако пропуснат да направят страната си съвременна западна демокрация.

    подпис
  56. 56 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    "Когато си в Рим прави каквото правят римляните."
    Украйна може да се доближи да ЕС само ако всички се държат като европейци а не като азиатци.

    подпис
  57. 57 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    [quote#53:"др. Иванов"]Кой е този Дугин[/quote]

    "Визионерът" ви

    The best way to predict the future is to invent it.
  58. 58 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Евросъюза трябва бързо да изваади таралежа Украйна от гащите си. Киев нито иска нито може да спази ангажиментите си от Минск, защото реално в Украйна власт вече няма.

    Евроатлантида
  59. 59 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#48:"дедо Андро"]Не, между 2013 и 2014.[/quote]
    Аха, в Шенген трябваше да влезем още през 2009 г., но от Брюксел не са ни допуснали защото са чакали да стане 2013-2014 г. и да имат някакъв аргумент за да не ни пуснат и през следващите години.
    И заради нашите "проруски и бандитски политици" извън Шенген ще стои и традиционно антируски настроената Румъния?

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  61. 61 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    ..."всички чакат Русия да се намеси или да не се намеси на изток", казва Шпек...
    Мда. Изказване не като за Шпек, а като за СуроваНаденица. Чакайте. Докато чакате, мигрантските потоци ще пренесат конфликтите в собствените ви страни. Кой каквото ще да казва, ала шпекови умници има и насред Европа.

  62. 62 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1608 Неутрално

    Само да напомня на ентусиастите, че всички пари, коитол сега идват в България по различни програми ще се насочат в бъдеще към Украйна.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    [quote#62:"tribiri"]Само да напомня на ентусиастите, че всички пари, коитол сега идват в България по различни програми ще се насочат в бъдеще към Украйна.[/quote]

    Не лъжи.

    The best way to predict the future is to invent it.
  65. 65 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    "Западът чака по-ясна идея за това накъде отива Украйна..."

    И с право чака! България не беше част от СССР и виждаме какво гъмжило от петоколоници (идейни и платени) са се поставили в услуга на Путин. Представям си какво е в бивша съветска Украина, където няма олигарх, който да не е тясно свързан с Русия на Путин (разбирай КГБ).Дори в районите на военните действия алчни гешефтари и от двете страни правиха много як бизнес (на практика, къпейки се в кръвта на жертвите). Да не говорим за останалите, които тайно и полека вършат тъмните си дела в интерес на кремълската нефто-газова клика. И това не са клошари, те всички са с влияние върху политическия и икономическия живот на страната.
    Така че за ясен статут на Украина по отношение на ЕС е нужна ясна и недвусмислена позиция на самата Украина.

  66. 66 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Не си мъчете мозъчетата. Един цирей преди да се пукне трябва да набере....ЕС чака Путин да реши проблема Украйна....В момента се мобилизира 50 хилядна сепаратистка армия.... До сега те нямаха сили за настъпление.....За това е примирието.......След 9 май започва решението на проблема Украйна и ще завърши с граница Приднестровие - Харков....Без излаз на Черно море. Това е минимума. А иначе Путин иска цялата Украйна ......

  67. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 691 Весело

    [quote#62:"tribiri"]всички пари, коитол сега идват в България по различни програми ще се насочат в бъдеще към Украйна[/quote]

    Няма. Гърция ще опатка всичко до 2 години.

    Евроатлантида
  69. 69 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#21] от "иван":
    "Искандер"-ите, които висят над половин Европа."
    -----------------------
    "Искандер" повече приличат на бостанско плашило. Страшни са, ама това е само пропаганден прототип. На фона на жалкия производствен потенциал на Русия, имаш ли представа колко "Искандера" са произведени и дислоцирани?

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  70. 70 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    [quote#66:"1_bulgarin"]Путин иска цялата Украйна ...... [/quote]

    Но не всички украинци искат Путин. Впрочем тези които го искат също никак не са малко.

    Eddie lives... somewhere in time!
  71. 71 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 434 Неутрално

    ЕС помага, но в кошара не вкарва. Украинците получават помощ дотолкова, доколкото реформират държавата си. Иначе няма смисъл от наливане на пари в пробита каца, които да отичат в джобовете на олигарсите. Същото прави и МВФ. Истината е, че Украйна се променя бавно и мъчително в посока Запад. И този преход трябва да се направи необратим. Затова не е излишно спазвайки обшия принцип описан по-горе, помощите леко да изпреварват резултатите, за да има енергия за промените. То Запада това и прави. Изпреварването обаче не трябва да е прекалено голямо, за да не се разглеаи украинското правителство.
    Между сегашното положение и пълното премахване на визите може да се намери междинна стъпка, която да не обезсърчава украинците, но и да не плаши Запада с поток бежанци.
    А отлагане на влизане в сила на икономическата част на споразумението за асоцииране на Украина към ЕС няма да има. Това са руски мечти.

  72. 72 Профил на Анализатор -  ДЕМОКРАЦИЯТА Е  КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!
    Рейтинг: 649 Неутрално

    До коментар [#66] от "1_bulgarin":
    "Това е минимума. А иначе Путин иска цялата Украйна"
    ---------------------
    Какво иска Путин е едно. А какво ще получи е друго...

    Банването в Дневник противоречи на текстове от Конституцията и Хартата за правата на човека
  73. 73 Профил на bawarec
    bawarec
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Аз следя западни средства за масова информация (СМИ) и не съм забелязал чак пък липса на доверие. Запдните СМИ изброяват проблемите, но добавят, че това украинско правителство е най-реформаторското от 1991 г. до сега. Отлагане на асоциирането не се обсъжда.
    Защо ли си мисля, че Дневник ни пробутва руската версия на случващотото се. Много ми се ще да съобщават източниците си. Всяко немско радио съобщава от кои информационни агенции черпят данни. Например ДПА, АП, ФП, но никога ТАСС. ТАСС са може би по-евтини или безплатни, но и сиренето в капана за мишки е без пари.

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  75. 75 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1876 Неутрално

    [quote#21:"иван"]"Искандер"-ите, които висят над половин Европа[/quote]

    Ракетите Искандер имат радиус от 500 км и не представляват заплаха за Европа, само за източните и слабо развити бананови държавици.

    Eddie lives... somewhere in time!
  76. 76 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1780 Неутрално

    Украйна ще иска пари, много пари, срещу много обещания. ЕС също ще е щедър на обещания, единствената интрига е колко ще се бръкне. И както става обикновено, ЕС ще си компенсира разходите за сметка такива като нас.

  77. 77 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2852 Весело

    До коментар [#66] от "1_bulgarin":

    "В момента се мобилизира 50 хилядна сепаратистка армия..."

    И откъде, бе чоджум? Нали де що имаше лумпени и наркомани се събраха под знамената на "народното опълчение", което без главорезите на Кадиров и руския спецназ така и щеше да си остане в небитието (между другото, в Донецк се шегуват, че ако има нещо положително в тези военни действия е, че градът се е поизчистил от наркомани). Сега и главорезите на Кадиров можеш да ги отпишеш, защото той е в лют конфликт с руската ФСБ (разбирай КГБ)-разрешил е на своите бандити да стрелят на месо в сътрудници на ФСБ, ако последните искат да извършват някакви действия на територията на Чечня. Отделно, дето негови близки хора са нарочени за смъртта на Немцов.
    И като ударим равносметката, кандидати за 50-хил. "сепаратистка" армия остават само руските спецназовци. Там вече можеш да пишеш и 100 и 200-хил- колкото на Путин му душа сака!
    Иначе съм съгласен, че времето трябва да се дели на -до 9 май и -след 9 май. Още преди месец и половина един руски експерт предрече,че към деня на голямото МУ явяване пред народа (прословутата пресконференция) доларът ще падне до 50 рб., а към 9 май- и до 45 рб. За ценой не постоим, имаме международни валутни резерви!

    http://quote.rbc.ru/macro/indicator/1/173/

    След това-шапка на тояга, "Парад прошел с блеском" ....пред очите на изумена Африка!

  78. 78 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#4:"kr"]В Украйна на власт са мутрите олигарси, убиват журналисти и политици, реабилитират изверги нацисти от Втората световна война, населението тъне в нищета и беззаконие. Все европейски ценности...

    Защо европейски?
    Нали мурзита все опявате,че Украйна била руска по начало-значи са руски ценности.Когато бъде приета в ЕС,тогава са европейски...

  79. 79 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Доста наивитет имаше в очакванията на украинците и тепърва им предстои да се запознаят с горчивата истина.
    Самият ЕС има достатъчно собствени грижи, изключено е да се товари с чужди проблеми. Напротив дори, спешно се нуждае от нов донор. В Украйна ЕС ще търси печлба, а не разход.
    Украинците да се вгледат в България.
    Както и тук затвориха всички фабрики и на тяхно място отвориха фабриката за илюзии.
    Колкото и да им е неприятна такава перспектива, това ги очаква.

  80. 80 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 691 Весело

    [quote#73:"bawarec"]апдните СМИ изброяват проблемите, но добавят, че това украинско правителство е най-реформаторското от 1991 г. до сега. Отлагане на асоциирането не се обсъжда[/quote]

    хайде да бъдем реалисти. Никой в ЕС не разглежда сериозно идеята да приема разрушена държава с дългове, 40 млн кандидат-гурбетчии и правителство с участие на някакъв футболен хитлер-югенд под каквато и да е била форма. По-скоро ще приемат България в Шенген.

    Евроатлантида
  81. 81 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 541 Весело

    [quote#5:"гражданин"]

    ЕС трябва да загърби желанието да не промени комфорта си и ще трябва да поеме сериозен ангажимент с интегрирането на Украйна в Европа!
    Всичко останало ще носи огромни негативи още в недалечно бъдеще! [/quote]
    Засега дори президентът на Украйна не е готов да се раздели с печалбите си на руския пазар. Президент за пример е дет' се вика.

  82. 82
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#21:"иван"]за Крим говорят само във връзка с развитието на Черноморския флот, на противовъздушната отбрана и "Искандер"-ите, които висят над половин Европа. Кой европеец ще дразни мечката?[/quote]

    Който му е кеф ще дразни опърпаната мецана.
    А "Искандерите" ги яжте вместо гречка...
    Само алкашите имат ракети,видиш ли...

  84. 84 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#25:"kr"]Изводът е един: "Стойте по-далече от САЩ и по-близко до Бога"!!!!- цитат на коментар #23 от “Дедо Либен”

    на първо време и "Стойте по-далече от САЩ" ще свърши работа. [/quote]

    Щото второто е лесно изпълнимо

  85. 85 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    До коментар [#71] от "bawarec":
    "ЕС помага, но в кошара не вкарва. Украинците получават помощ дотолкова, доколкото реформират държавата си."
    ++++++++++++++++++++++

    подпис
  86. 86 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2539 Неутрално

    До коментар [#2] от "molon.labe":


    [quote#2:"molon.labe"] А пък ЕС може би не е готов да приеме 50 млн гладни украинци. [/quote]
    Обаче същия този ЕС прие доста милиони гладни източно европейци. Визирам нас и румънците.
    Викаш щом не сме засегнати украинците да мрат под руския ботуш.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  87. 87 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3313 Неутрално

    До коментар [#83] от "Димитър Димитров":

    Вари ги, печи ги - мурзилките все с ракети плашат. Като няма с какво друго да се похвалят, и това стига да се чувстват горди, сити и доволни.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  88. 88 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#47:"др. Иванов"]Балтийско-Черно море тези дни писа Стратфор, като отговор на провалената втора ос. [/quote]

    Кой е "стратфор",да не е брат на "минфин" дето си го постнал хиляда пъти...
    А,разбрах за него,ама "минфин" си остава загадка...

  89. 89 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#85:"Иван К"]До коментар [#71] от "bawarec":
    "ЕС помага, но в кошара не вкарва. Украинците получават помощ дотолкова, доколкото реформират държавата си."
    ++++++++++++++++++++++ [/quote]
    Досега получиха помощ дотолкова, колкото МВФ да си вземе стария дълг и украинците да изплащат други дългове към РФ.
    И е крайно време да започнете да наричате нещата с истинските им имена - не са помощи, а са дългове.
    В онзи документ, който Янукович отказа да подпише, има например точки за затваряне на блокове на АЕЦ и електроцентрали на въглища и ще чуят песента за Веи-та. Както казах - най-доброто предстои.

  90. 90 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2539 Неутрално

    До коментар [#13] от "Barcelina #Je suis la libertad":

    Когато Украйна получи оръжие от белия свят тогава ще се промени ситуацията.
    Украинците имат старо въоръжение, не поддържано, поради липса на пари.
    Рашистан вероломно ги нападна знаейки това и разчитайки на този факт. Не е нужно да си гений за да предвидиш какво ще стане.

    Времето обаче работи в полза на Украйна, тоест против Рашистан. Загубите в Рашистан стават все повече, доларес намалява и краят е близо.

    А войната е скъпо занимание.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  91. 91 Профил на Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2539 Неутрално

    До коментар [#79] от "Слав":


    [quote#79:"Слав"]Както и тук затвориха всички фабрики и на тяхно място отвориха фабриката за илюзии. [/quote]
    Не знаеш или така пише някъде?
    Тук предприятията си бяха фалирали и ЕС нямаше нищо общо с това. Безродните комуноиди разрушиха държавата през 90-те, като умишлено натикаха във фалит почти всички предприятия.
    Фалираха и банките.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  92. 92 Профил на Bulgerman
    Bulgerman
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Доста глуповато мнение на WSJ. Доказателство, че модерната журналистика не е в редакциите на изостаналите, медийни корифеи на ХХ век.
    То е очевадно, че цялото ръководство на най-богатия и свободен свят, е в Киев за подкрепа и солидарност.
    Щатите да си другаруват с Москва в Азия. В Обединяваща се Европа ще решаваме ние.
    Само дето не ни бива без НАТО.

    XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.
  93. 93 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 769 Неутрално

    [quote#89:"opasno_lud"]И е крайно време да започнете да наричате нещата с истинските им имена - не са помощи, а са дългове. [/quote]
    а ти като имаш дългове, не търсиш ли някой да ти помогне?

  94. 94 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 541 Неутрално

    [quote#93:"shumkar"]И е крайно време да започнете да наричате нещата с истинските им имена - не са помощи, а са дългове. - цитат на коментар #89 от “opasno_lud”

    а ти като имаш дългове, не търсиш ли някой да ти помогне? [/quote]
    Търся. Ама новите им дългове не отиват за реформиране на държавата, а за други цели.
    И като гледам в САЩ не са приритали да помагат на Украйна да си стъпи на краката, а само им мелят на главите, че трябва да воюват. Ти да си чул за някакви американски експерти да им в Киев? Да им дават акъл за финансите, здравеопазване, образователна система и т.н.? Но за военни експерти знаеш със сигурност.

  95. 95 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 769 Неутрално

    [quote#62:"tribiri"]че всички пари, коитол сега идват в България по различни програми ще се насочат в бъдеще към Украйна. [/quote]
    ако спрем да харчим пари по съвместни програми с Русия, у нас ще има страшно много пари!

  96. 96 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 413 Неутрално

    [quote#5:"гражданин"]ЕС трябва да загърби желанието да не промени комфорта си и ще трябва да поеме сериозен ангажимент с интегрирането на Украйна в Европа! [/quote]

    Направи си сметка колко ще струва интегрирането на украинската железопътна мрежа, която е с "руско" колоосие... Демек - ще трябва да се построи наново цялата ж. п. инфраструктура. Нищо работа - само 10-20 млрд. евро. А пък ЕС вече подпомага:

    Европейский Союз и Украина находятся в переговорном процессе о создании программы поддержки малого и среднего бизнеса общим объемом 95 млн евро...
    http://economics.unian.net/finance/1071925-es-mojet-vyidelit-ukraine-95-millionov-na-podderjku-malogo-i-srednego-biznesa.html
    Е, може 95 млн. евро да не са 95 млрд... може да е малко - ама от сърце...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  97. 97 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 413 Любопитно

    [quote#95:"shumkar"]ако спрем да харчим пари по съвместни програми с Русия, у нас ще има страшно много пари! [/quote]
    И кои са тези съвместни програми с Русия? Щото за 25 години един съвместен кокошарник не сме построили...

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  98. 98 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 413 Неутрално

    [quote#90:"Росен (путлер капут)"]Времето обаче работи в полза на Украйна, тоест против Рашистан. Загубите в Рашистан стават все повече, доларес намалява и краят е близо.

    А войната е скъпо занимание. [/quote]

    Войната е скъпо занимание само за Украйна... Войната нищо не струва на Русия - тя просто освобождава складовите си наличности от остарели оръжия и боеприпаси с минал срок на годност. Щото утилизацията е скъпо удоволствие... пък така - бум... и утилизацията е готова.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  99. 99 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1092 Весело

    [quote#32:"Karelson Путин Акбар!"] Може да са нацита, може да са лумпени, но са доброволци![/quote]
    Е...Повечето от тях станаха малко трупове -доброволци в последствие(Ивайловск,Дебалцево,и т.н.т.) ,ама нейсе
    Ама иначе: ''Сало Украйни -героям сало''/Сланина за О-крайна,за героите сланина/

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  100. 100 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1092 Весело

    [quote#69:"Анализатор - ДЕМОКРАЦИЯТА Е КАЧЕСТВО НА ИЗБОРА!"]На фона на жалкия производствен потенциал на Русия, имаш ли представа колко "Искандера" са произведени и дислоцирани? [/quote]
    ....Хъммм Прекалено много ''Дневник'' четеш ,драги ....Яко си захлебен...Ама ,вземи ,та си поумий очите ,и си ги отвори най-накрая...За РЕАЛНОСТТА,имам предвид
    А пък колко ''Искендера'' е произвела Пусията ,виж отговора е простичък
    Колкото и трябват ...Толкова

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK