
© Мария Съботинова
Броят на имигрантите от Европейския съюз, предимно от Румъния и България, които просят по улиците на Швеция, се е удвоил миналата година, достигайки 4000 души, предаде БТА, позовавайки се на уебсайта ТheLocal.se.
Изданието посочва, че в цяла Швеция има просещи имигранти от страни от ЕС, като мнозинството от тях са от Румъния и България.
Според проучване на шведското радио и телевизия СВТ веднага след Великден в Швеция е имало между 3400 и 4100 такива имигранти. Проучване отпреди една година показва, че броят им тогава е бил между 800 и 2000 души.
От общо 290 града в Швеция 241 са попълнили въпросника, изпратен им от СВТ, което внушава, че реалният брой на имигрантите може дори да е по-голям. Проучването показва, че в момента има просяци в най-малко 40 града, където преди година не е имало имигранти от Румъния и България.
Сайтът отбелязва, че мнозинството от просяците са от ромската общност и са пристигнали в Швеция като туристи съгласно правото за свободно движение в ЕС. Много от тях живеят в палатки или фургони и изкарват прехраната си с просене пред магазините и метростанциите.
Швеция и Румъния заявиха, че ще си сътрудничат в борбата с бедността в рамките на ромската общност след дипломатически разговори, които се състояха в началото на януари в Стокхолм, напомня изданието.
АзКлавдия
Рейтинг: 914 НеутралноБас, че става дума за български граждани, но не и за българи. Вероятно същото важи и за румънците.
Доброто е заразноalter_ego
Рейтинг: 594 НеутралноПросещите не са българи, а цигани!!!
The Core
Рейтинг: 754 НеутралноПишете ги цигани, че да не се озадачават хората...
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницшеivaylo_uzunov
Рейтинг: 221 НеутралноНа бас че са от тези с тъмен цвят на кожата!
lz2
Рейтинг: 2468 НеутралноСТИГА С ТЕЗИ ПОЛИТКОРЕКТНИ ГЛУПОСТИ!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Нито българи, нито румънците просят! Просят цигани.
chicago514
Рейтинг: 1923 ВеселоДо коментар [#1] от "dogwoman":
Позна от първи път.Подкрепям напълно.
СССР
Рейтинг: 488 НеутралноНе са Българи и Румънци а са ЦИГАНИ.
Еми да ги разкарат много е лесно, да криминализират просията който проси съд и затвор, ама як затвор е тежка физическа работа.
След това депортация ...
100 циганина да минат през една такава "институция" и просията ще спре, дори ще спрат да ходят в Швеция.
Така че са си виновни Шведите че го допускат, а тарикати винаги ще има.
Роси
Рейтинг: 7938 НеутралноТрябва пак да преброим циганите.
hmc12310991
Рейтинг: 434 НеутралноНяма да е зле да уточнявате,че българите са цигани.
tsvetko_51
Рейтинг: 1893 НеутралноТова не е приятно у нас и преполагам на шведите им идва доста в повече.
.
Но все пак, изпитвам известно недоверие относно това преброяване на дивите зайци с точност до човек и националност
джендър NATO generals
Рейтинг: 975 Разстроенослед 25 години демокрация, "хайде да просим в Швеция"! Унизително! За държавата!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токmusashii
Рейтинг: 754 НеутралноЯвно в редакцията не правят разлика между българин и български гражданин.В статията пише за емигранти от България,а не за българи.
SSmart
Рейтинг: 879 НеутралноКакви българи? Това са си цигани!
А снимката е от тротоара срещу " Света Неделя" до "Happy"!
opasno_lud
Рейтинг: 541 НеутралноАми пишете до шведското посолство и им обяснете особеностите на мултиетническата обстановка в страната. Защото шведа чете на паспорта: Bulgaria и повече не го интересува.
Храбър
Рейтинг: 3283 НеутралноДа декларират доходите си и да си платят данъка.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"stenli1
Рейтинг: 1014 ЛюбопитноЕдин разправяше, че във Франция като разбрали, че е българин са го питали защо е толкова бял
navy
Рейтинг: 854 ВеселоДо коментар [#9] от "hmc12310991":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд[quote#9:"hmc12310991"]Няма да е зле да уточнявате,че българите са цигани. [/quote]
Как си го измислил само това изречение!
Аз например не съм циганин.Жена ми и децата също.И други българи познавам, които не са .
Античките ни съседи биха се зарадвали много ,обаче.
mseven
Рейтинг: 426 НеутралноГорди и достойни евроатлантици !
stg
Рейтинг: 1250 Неутралноеми те са граждани на ЕС, колкото са българи толкова са и шведи ако трябва да сме точни, така че да се оправят там
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"adolfbraunauin
Рейтинг: 221 НеутралноТолерирате ги и си човкате носовете - увеличават се,вземате мерки и не ги толерирате- намаляват,а защо не и нито един да няма?!
Ако ви красят хубавата Швеция-дерзайте по първия вариант!
А иначе тъмен,бял или цветен тен,няма значение-гледа се в тескерето що пише!
stg
Рейтинг: 1250 Неутралноциганите с цялото ми уважение са чергарски народ, който е спрял движението си бяха затворени границите, сега се движи пак, ако държавите от ЕС не приемат това си е лично техен проблем
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"stg
Рейтинг: 1250 Неутрално[quote#21:"stg"]който е спрял движението си б[/quote]
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"който беше спрял движението си
mavro
Рейтинг: 443 НеутралноНовина от Сл.Бряг: Броят на повръщащите по тротоарите шведи се утрои и достигна 6000, вече повръщат и пред хотели пред които не се настанени, причината е че не могат да си намерят техните.
adolfbraunauin
Рейтинг: 221 Неутрално[quote#16:"stenli1"]Един разправяше, че във Франция като разбрали, че е българин са го питали защо е толкова бял[/quote]
Потвърждавам с друг мой познат! Потвърждавам тази европейската(без значение френско или друго) неграмотност,но и медиите им тамошни работят в тая посока. освен това на хората им прави впечатление лошотията и грозотията,а не този ,а не тези,които са се вписали и си живеят на равна нога с местните!
пустиняк
Рейтинг: 581 НеутралноБас хващам, че "българите" и "румънците" в Швеция си общуват свободно без преводач!
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!dissident
Рейтинг: 754 Весело[quote#2:"alter_ego"]Просещите не са българи, а цигани!!! [/quote]
И пътуват с цигански паспорт.
adolfbraunauin
Рейтинг: 221 Неутрално[quote#21:"stg"]циганите с цялото ми уважение са чергарски народ, който е спрял движението си бяха затворени границите, сега се движи пак, ако държавите от ЕС не приемат това си е лично техен проблем[/quote]
Ааа,няма такива работи,оставете тия стари истории,вече е 21 век,ЕС и т.н.! Няма тука такива чергарски "оправдания" да си правиш тумби от катуни където и както ти скимне или поединично да "красиш"! Държавите не трябва да приемат никакви такива работи и трябва да не ги толерират,а обратното! Какви ти просяци ?! Какво правят в Швеция?? Отишли специално да просят?! Аааа,няма такива работи,слагат се забрани и изисквания и адио! Иначе много въшки искат да смучат наготово,ама има ли готови да им снасят?!
Moonshine
Рейтинг: 732 НеутралноБързо да се направи проучване по-нещастни ли са българските емигранти в Швеция в сравнение с миналата година. Ако не може, намерете статистика от по-ранна година, пак ще свърши работа като за тук.
carmello
Рейтинг: 866 НеутралноЕС майка, свободно пътуване, кво иска Швеция- само лекарите да ни лапа, ей, аман от двойно стандарти
Швеция, Англия, Франция- връщат ни ромите, а взимат ИТ специалисти, лекари, студенти, хитро
ck2013
Рейтинг: 853 Неутралнозаглавието е подвеждащо. правилно би било да кажат български/румънски роми. и немога да разбера защо ни слагат на равно в кюпа с ромънците при положение че съотношението сигурно 1 към 10.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalФиланкишията
Рейтинг: 541 Неутрално"Сайтът отбелязва, че мнозинството от просяците са от ромската общност."
The world is £4 trillion in debt. Just exactly which planet do we owe it to?Така че, балкански тиквеници, бъдете спокойни - шведите са наясно с факта, че просещите българи са цигани. Те добре знаят, че по-бледоликите им сънародници са добродетелни и благородни същества, славещи се с трудолюбие, честност и интелигентност, чиято държава е превърната в кочина именно от просещите по улиците на Стокхолм мангасари. Иначе - Швейцария на Балканите, минимум.
ariella
Рейтинг: 0 ВеселоЗащо не наричате нещата с собствените им имена ,а точно..
AriБългари от Ромски произход просят
Колко българи познавате които просят ?
Защо ,кому е нужен този черен PR срещу всички българи.
dissident
Рейтинг: 754 НеутралноСлед като са граждани на България, за тях носи отговорност българското правителство и България като цяло. Независимо дали са черни, бели, мургави, на раета или на точки.
Аз съм роден българин и впоследствие поданик на Европейска държава. Ако закъсам някъде по света и дори посред нощ да се обадя на посланника на тази държава, ще ми помогне.
А вие, белите българи, ако закъсате в Швеция, българският посланник ще ви помогне ли?
A.K
Рейтинг: 717 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "ck2013":
Специално за Стокхолм да, почти не се забелязват български цигани в сравнение с румънските а и доста от румънските лъжат първоначално че са от България.
AnarchaosBG
Рейтинг: 434 НеутралноКрайно време е расистите да разберат, че хората се определят според гражданството си, а не според расата си. Така че независимо дали са българи от ромски произход или българи от неромски произход - те са българи.
"The alternative to the hierarchical power structure is based on mutual aid and group consensus."AnarchaosBG
Рейтинг: 434 ВеселоВпрочем в Швеция наскоро имаше интересен случай: някакъв расист взел i-pad от училището на сина си и го подхвърлил на ръмънска процеща жена, за да я обвини в кражба. Е, накрая него го осъдиха на 4 месеца затвор, като расистките му мотиви бяха отежняващо вината обстоятестлво...
"The alternative to the hierarchical power structure is based on mutual aid and group consensus."AnarchaosBG
Рейтинг: 434 НеутралноA Swedish man has been sentenced to four months in prison after he stole a tablet computer from his son's preschool and handed it to a Romanian beggar in an attempt to frame her for theft.
"The alternative to the hierarchical power structure is based on mutual aid and group consensus."Shortly after giving the device to the woman, the 34-year-old man called police and reported that the beggar had stolen it from a car outside the supermarket where she was asking for money.
The incident in August in the town of Sjobo, in southern Sweden, was just one in a series of cases this year in which beggars - most of them Roma from Romania - have been targeted by people opposed to their presence .
The incident was labelled a hate crime by the prosecutor, who charged the man with theft and making false accusations.
The verdict handed down on Tuesday said the circumstances of the case were aggravating since "a motive for the crime has been to libel her [the beggar] because of her skin colour, national or ethnic origin".
olimpipanov
Рейтинг: 958 НеутралноТая с подхвърления таблет да се радва,че не са хвърлили граната в скута., че това заслужават.
musashii
Рейтинг: 754 НеутралноДо коментар [#36] от "AnarchaosBG":
И какво от това?И в България има доста осъдени хора за набедяване.Всеки срещу когото е подадена жалба относно извършено престъпление,ако делото се прекрати от прокуратурата или е оправдан от съда може да заведе дело за набедяване.И в 100 процента от случаите клеветникът бива осъждан.
shileto
Рейтинг: 1074 НеутралноБългари са само по документ иначе са си мургав електорат
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 701 НеутралноМоля, моля.. БЪЛГАРИТЕ НЕ ПРОСЯТ !! Българите - РАБОТЯТ! Където и да отидат - РАБОТЯТ !!!
Просят - циганите и боклуците, на които все някои другх им е виновен !
charlesdegaulle
Рейтинг: 1220 НеутралноДо коментар [#15] от "Храбър":
Именно! +++!
TurtlesAllTheWayDown
Рейтинг: 506 НеутралноЗа добро или зло, като си част от "Запада", трябва щеш-не-щеш да приемеш, поне на хартия, и ценнсотите му. То не е само реки от мед и мляко.
Имаш ли български паспорт? Значи си Българин. Точка по въпроса. Това, че на единия дядо му е бил роден в Турция, че друг се мисли за тракиец, трети за директен наследник на Хан Крум, а четвърти за чисто-кръвен славянин, няма никакво значение.
И циганите са Българи, колкото и да не ви се ще. Не може Шведите да обявят "Броят на циганите, не на чисто-кръвните славяно-траки-прабългари Българи, е нараснал с 50%" . Не става.
Така както има "Британци" които културно и на външен вид са чисто Пакистанци и така както има "Германци" които искат да се бият за ИДИЛ, така и тея са Българи.
Deal with it.
areta
Рейтинг: 1195 НеутралноДо коментар [#1] от "dogwoman":
Права си, цигани са. Не знам за другите градове как е, но в Стокхолм български циганин не може да проси, това е територия запазена от циганите от Румъния. Изключително неприятни, мръсни и нахални са.
Anonymous
Рейтинг: 328 Неутралночл. 50 от Договора от Лисабон
1. Всяка държава - членка може да реши, в съответствие със своите конституционни изисквания, да се оттегли от Съюза.
2. Държавата – членка, която реши да се оттегли, нотифицира за намерението си Европейския съвет. В съответствие с насоките,
дадени от Европейския съвет, Съюзът договаря и сключва споразумение с тази държава, с което се определят редът и условията за нейното оттегляне, като се вземат предвид рамките на бъдещите и отношения със Съюза. Това споразумение се договаря в съответствие с член 218, параграф 3 от Договора за функционирането на Европейския съюз.
Съветът сключва споразумението от името на Съюза, като действа с квалифицирано мнозинство след одобрение от Европейския парламент.
3. Договорите престават да се прилагат спрямо засегнатата държава от датата на влизане в сила на споразумението за оттегляне, или при липса на такова, две години след нотификацията, посочена в параграф 2, освен ако Европейският съвет в съгласие със засегнатата държава - членка не реши с единодушие да продължи този срок.
4. За целите на параграфи 2 и 3, членът на Европейския съвет и на Съвета, който представлява оттеглящата се държава - членка, не участва нито в обсъжданията, нито в решенията на Европейския съвет и на Съвета, които се отнасят до нея.
Квалифицираното мнозинство се определя в съответствие с член 238, Параграф 3, буква б) от Договора за функционирането на Европейския съюз.
5. Ако оттеглилата се от Съюза държава поиска да се присъедини отново, по отношение на нейната молба се прилага процедурата, посочена в член 49.
areta
Рейтинг: 1195 НеутралноДо коментар [#10] от "tsvetko_51":
"преполагам на шведите им идва доста в повече. "
Грешиш, най-непонятното за мен е, че на шведите изобщо не им идва в повече - напротив, масово съчувстват на просяците и приемат за чиста монета сълзливите истории, които онези им разправят. "Лоши и расисти" сме ние, които се опитваме да разясним, че циганите ги лъжат и се възползват от тяхната наивност.
Додо
Рейтинг: 929 НеутралноТо да е само в Швеция...
Почти навсякъде в централна и западна Европа е така.
areta
Рейтинг: 1195 НеутралноДо коментар [#43] от "The_Beard_Of_Zeus":
Шведите са напълно наясно, че просяците са цигани, така ги и наричат - роми, чак след това могат евентуално да добавят, че идват от Румъния или България, но изобщо не ги броят за румънци или българи.
qyb25434144
Рейтинг: 221 ВеселоТо шведите ми се виждат доста бледички, тъкмо ще им пооправят тена и ще икономисат от разходи за плаж.
qyb25434144
Рейтинг: 221 Весело[quote#44:"luda_krava"]Права си, цигани са.[/quote]
Що обиждате хората, те не са "цигани" а "РОМИ" , тоест равни по произход с италианците, испанците, англосаксите , а бе от великата ромейска диаспора?
Nazlim S
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#41] от "bestbuy": Моля, моля кокошки не коля!
И Ромеите са Български граждани.
Кво ново си купил от Best Buy, за да се похвалиш. Ти знаеш, както всички в него си магазин за електронна техника, че всички хора създадени на равно от техния Създател Така, че недей хуква да подценявам нашите съграждани Ромите.
eti mehter
Рейтинг: 3602 НеутралноДа ги връщат в БГ. И без това демографския прираст е отрицателен.
BukalemunПубликувано през m.dnevnik.bg
glog
Рейтинг: 648 НеутралноТермините ≪БЪЛГАРИН≫ и ≪БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИН≫ – това са две различни неща, които не винаги си съвпадат. Но винаги, когато пишат за нещо лошо и укоримо, извършено от наши съграждани в чужбина, и нашите, и чуждите журналисти казват, че това го правят не граждани на България, а българи. Което, когато става дума за кокошкарски кражби и за просия в чужбина, обикновено е нагла лъжа. Защото това обикновено са български граждани от цигански произход (тоест, цигани), а не българи.
Разни всезнайковци, които могат да помнят, но не могат или не искат да мислят, ни обясняват, че ако уточним народността на тези хора, това би било расова (етническа; народностна) дискриминация. Добре! Нека да е така! Но в такъв случай като уточняват, че това са българи (като под този термин погрешно разбират български граждани), това не е ли също такава дискриминация, само че по национален, а не по етнически (народностен) признак? При това дискриминация, обхващаща всички граждани (народности) на една държава, а не само представителите на тази народност, чийто укоримо поведение се визира в съответните негативни съобщения и констатации?
Nazlim S
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#53] от "glog": Нищо не каза, ама нейсе, добре че се изказа.
glog
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#54] от "Nazlim S":
plamen_hristov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "dogwoman":
Разбира се, че може само да става дума за български граждани от ромски произход.
На снимката, обаче, по-вероятно е румънски гражданин от ромски произход. Предполагам, че е така, защото в Люксембург всеки ден гледам същата картина, като всички просещи са румънски говорещи. Самият начин на организиране на тяхното "работно място с куче" е техен патент.
Българските граждани от ромски произход обикновено се заемат с по-интелигентен бизнес като проституция и продажба на бебета. Наскоро полицията на Люксембург помете една такава група по Мозел. Същите сведения има в медиите във Франция.
Има и група цигани, които много сериозно и отговорно се интегрират в обществата, когато са като отделни семейства.
plamen_hristov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#45] от "Anonymous":
Има хора, най-често деца, които си играят с огън без да разбират опасността. При тях неопитността може да се третира като неинформираност.
Вие, изглежда, сте един от тях...
Статията по-горе обсъжда битуващото мнение, че ромските престъпления и въобще поведение се прехвърля върху обществата, от които те идват.
Като обръщате внимание на текстове от основни договори, може да засилите неправилния възглед в нашето и чуждите общества.
Разбира се, както подготовката на Лисабонския договор, така и тази на нашия Люксембургски договор от 2005-та година отне много време. В него страните са обединили позициите си. Затова договорите са Факт!
Anonymous
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#57] от "plamen_hristov":
Дори и грешна да е интерпретацията, важното е, че води до правилно решение, което е правилно и в други по-важни отношения.
А, че циганите не трябва да се разселват, а да се държат само в определени държави, дори и те да са нашите (и то най-добре, защото имаме опит, а европейците си нямат и представа), се потвърждава от факта, че и една лъжичка катран в кацата с меда я прави от мед катран (оригиналът е с друго, не катран).
Договорите са сключвани между някакви хора, които не знам чии позиции са обединявали, но не са били позициите на народите, които даже не са и питани какво искат.
plamen_hristov
Рейтинг: 8 НеутралноДоговорите са координирани между главни преговарящи, чиито имена се знаят. След това се подписват от официални лица - в българския случай господата Георги Първанов и Симеон Втори. Те не са анонимни
Ако други бяха на тяхно място, те щяха да подишат. Иначе щяха да си "имат работа" с народа. Тогава, а и сега, народа искаше това.
Разбира се, знам, че има някакви хора, които искат "пътя към Европа да минава през Босфора". Последните такива видях, когато работех в град Пилзен, Чешка република. Тези хора продължаваха да си мислят за Босфора, макар да се бяха устремили на Запад. За България мислеха малко...
Самите цигани са по нашите земи в резултат на свободното движение на хора в "обединения азиатско-мюсюлмански свят" от Индия до Дунав между 14 и 16-ти векове. Тогава българския, а и други народи, не са били питани какво искат.
Слава Богу, сега го питат всеки четири години.
Anonymous
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#59] от "plamen_hristov":
Ако други бяха на тяхно място, изобщо нямаше да има такива договори! Подписалите ги и преговарящите не са подкрепени за тези си действия от народа, който на референдум би гласувал против! Всичко останало е явна измама, каквато беше извършена!
Лъжа е, че народът бил искал това. Ако го искаше, щеше да има референдум. Освен това, медийната среда беше силно цензурирана и манипулирана. В една свободна среда, още по-малко щяха да го искат хората, отколкото без, а те и без това бяха много малко.
За Босфора не знам кой мисли, аргументът е нерелевантен, защото това не представлява алтернатива.
Циганите са изгонени от Индия като некачествена раса и прослойка, не е ясно обаче защо са приети по нашите земи без война, тъй като за територии се водят войни - вероятно заради малкото им количество по онова време.
Сега питат точно толкова, колкото и през социализма. Алтернативите все си ги определят те. Избор имаше и тогава - БКП и ОФ. Сега изборът е същият - всички партии са с един генезис и всички са под контрола на основната партия - ДС!
Ние нямаме партия, защото медиите не ни отразяват, защото и те са под контрола на главната партия. А законът не разрешава да се направи партия с един или двама души като в Норвегия, а искат хиляди подписи, които без медии няма как да се съберат! Facebook вкл. е под контрола на главната партия! След това идва проблема с охраната на лидерите на тази партия, защото без нея се знае какво става, и нещата съответно опират и до пари.
Затова изборът на избори НЕ Е свободен, това е като да те питам тояга или дърво избираш.
Anonymous
Рейтинг: 328 НеутралноПовече от категорично влизането на двете страни в ЕС беше грешка!
65c3aa2a3.jpg
5
0
_reklama/2014/04/17/2284114_i_malko_otrova_v_meda/ ?ref=id#comment-1
05/16/2301180_multipleksut_nastoiava_da_bude_kupen _ot_durjavata/?ref=miniurl#comment-19
a/2014/06/19/2327057_asociaciia_tvurdi_fond_zemede lie_otnovo_odobriava/
2029401040566/
a/2014/06/21/2327584_znam_kakvo_napravi_v_internet /?ref=id#comment-16
http://imageshack.com/a/img207/6528/eu1flag.gif
http://imageshack.com/a/img251/4146/lbe5051ffa2f60
73% не са усетили ползите от ЕС
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=323644
Твърди се, че ЕС е илюминатско-масонско творение. Това е като да е състоящо се от агенти на ДС на върховите постове.
От членството в Евросъюза страната ни е на загуба с 29 млрд. евро.
ЕС до момента е глобил страната ни с 10 млрд. евро, съди я за още 14 млрд., платеният членски внос и такси са 5 млрд. евро.
Гледайте това видео - то ще ви отговори на много въпроси:
http://www.vbox7.com/play:933b999e59
ЕС носи повече загуби, отколкото ползи за страната. ЕС излиза изключително скъпо на хората в тази страна, а те не получават нищо в замяна.
Двойните цени на горивата са заради ЕС! В момента с всяко зареждане на бензин всеки плаща членски внос ЕС в размер на стотици лева годишно!
Рекетът Гражданска отговорност на десетократно по-високи цени е заради ЕС. Глобата ако нямаш ГО (600 лв и 2000 за повторно нарушение, 10000 за юридически лица) - колкото годишния доход или стойността на колата, също е заради ЕС!
Спрените блокове на АЕЦ Козлодуй и високите цени на тока също са плащане за ЕС. ЕС също плаща еврофондове на комунистите и по този начин засилва тяхната власт като така също взима от останалите хора. ЕС дава власт на комунистите и я бетонира и пречи за приемането на ДОИП. Загубата на суверенитет на страната заради ЕС пречи да се взимат решения, специфични за нашата ситуация!
Към всичко това да прибавим и формалния членски внос, който страната плаща (с чии пари), и за който се твърди, че е по-голям, отколкото получените от ЕС пари.
ЕС е гарант за безнаказаност на комунистите. Вместо комунистите да бъдат осъдени, ЕС ги направи евродепутати и им плаща милионерски заплати! Освен това ги и охранява и пази в качеството им на евродепутати.
Не приемам и ЕС да се разглежда като източник на пари, защото по тази логика и СССР беше източник на пари чрез нефта си. Защо обаче има толкова противници на това страната да беше станала 16-та република на СССР, а не виждам противниците на това да е република на ЕССР!!! А ние сме против този отказ от суверенитет в името на някакви пари, и в двата случая!
ЕС има точно две по-добри алтернативи - едната е просто излизане от ЕС, а втората - най-добрата - е излизане от ЕС и приемане на ДОИП.
Излизането от ЕС ще премахне и срамното и унизително даване на отпечатъци за паспорт като че ли сте престъпници.
Излизането от ЕС е единствения начин да се спре изтичането на лекари, получили образованието си без да заплащат.
А сега ЕС иска да ограничава и плащанията в брой, та, който крал - крал, другите да си плащат. Висша закрила на червените престъпници.
Заради ЕС страната се напълни с араби под предлог, че са бежанци или друг. Границите не се пазят.
Чужденците изкупуват земята.
Ето кой печели от ЕС:
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=290909
http://www.capital.bg/vestnikut/capital/k1/media_i
http://www.capital.bg/biznes/media_i_reklama/2014/
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgari
http://www.capital.bg/2370982/#comment-4 Коментар 4
Извращението ЕС:
Брюксел налива 3,2 млн. лева в българската чалга
Митко Пайнера спечелил европроект, целта е "устойчив икономически растеж"
http://www.blitz.bg/news/article/176186
Още за загубите от ЕС:
http://alterinformation.wordpress.com/2013/10/12/2
"2007-2013 г. ...
74% от наложените финансови корекции са свързани с възлагането на обществени поръчки. Основните причини за налагането на финансови корекции при всяка от оперативните програми и категория бенефициенти са свързани с нарушения на процедурите за избор на изпълнител по проектите."
http://www.blitz.bg/news/article/271315
Крадене, крадене, крадене - това е ЕС.
ЕС върна и Интернет следенето:
http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgari
Anonymous
Рейтинг: 328 НеутралноПо-горе споменах за Норвегия - страна извън ЕС, но да продължа с още информация за други страни:
3
Какво е общото между
Норвегия, Швейцария, Андора, Монако, Ватикана, Сан Марино, Лихтенщайн, Исландия?
Всички тези страни са в Европа, но са избрали да са ИЗВЪН ЕС! Великобритания и Унгария също скоро!
Тези страни НЕ приемат евроатлантическите ценности!
Ето това е европейски анти-ЕС път, какъвто трябва да има и нашата страна!
Даже Папата е против ЕС! Докато мюсюлманите от ДПС са за ЕС, главата на християните е против ЕС! Пита се нашата страна каква е.
В момента ЕС е по-голям затвор, отколкото преди. Преди можеше да си извадиш паспорт и да пътуваш по целия свят. Днес не можеш да си извадиш паспорт ако не си дадеш пръстовите отпечатъци като престъпник. Значи, който не иска да си даде отпечатъците като престъпник, стои в затвора!
Друг е въпроса, че и европейските (не ЕС) ценности не са най-доброто. В Кувейт цената на тока е 0.3 цента и няма данъци за физическите лица! Ето това са ценности!
Ето какво правят страните от ЕС със свободата в Интернет:
ЕС кражби
http://www.blitz.bg/news/article/334048
Над 14 млн. лв. по европрограми отишли в радиа и телевизии
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=446190
За Сноудън и Асандж знаете!