Гърците отговориха с #BoycottGermany

Гърците отговориха с #BoycottGermany

© Twitter



Германските марки и продукти са най-новата мишена на политическите активисти в Гърция, които не приемат спасителния план, приет от правителството за излизането от финансовата криза.


#BoycottGermany се появи за първи път в Twitter във връзка с кризата в Гърция през уикенда, но започна да набира последователи в понеделник. Тагът вече е използван повече от 37 000 пъти, което се дължи до голяма степен на левите и анархистки гласове в Европа, коментира Би Би Си.
 



Някои призовават хората да избягват продукти с баркодове, започващи с последователност от числа, които показват германския им произход:
 

Едно от най-популярните съобщения е от Дейвид Грaбер, американски анархист и професор по антропология в London School of Economics. Той споменава отмяната на дълговете след Първата световна война, натрупани от нацисткия режим:
 

Други призовават за специфичен бойкот на германските луксозни стоки. "Да не се купуват Volkswagen или Miele", казва един потребител. Част от съобщенията правят връзка и с нацисткия режим в Германия миналия век.
 


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK