Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
ми те са либерализирани, няма кандидати да пускат пътнически превози. Ама сега вече ще може с чужд лиценз. От Виена до Истъмбул няма да им трябва лиценз от България
Нашите влакове може и да са от втората световна, но като цяло поне вървят по график.
Винаги съм се чудила как в една високо развита държава като УК влаковете постоянно са потрошени или закъснали поради нещо си - любимото ми е 'влакът за един къде си в еди колко си часа закъснява... поради по-раншни закъснения'. Това като го чуя и си мисля, че се подиграват с мене и някой чака реакция със скрита камера...
Другото любимо е - 'влакът е отменен поради проблеми със сигнализирането'. Ех тяхната ***** как не го оправиха това сигнализиране бе! Като е толкова проблематично отремонтирайте го сменете го, толкова ли е трудно?
[quote#6:"yoankata"]Винаги съм се чудила как в една високо развита държава като УК влаковете постоянно са потрошени или закъснали [/quote]
Това е защото са приватизирани Наистина, собственост са на частни компании след раздържавяването на железниците там. Ако това се случи и у нас - ще кажем едно голямо 'сбогом' на влаковете, а автобусните превозвачи веднага ще си удвоят цените.
Ама да не стане като модернизацията в Румънските железници,
след която средната скорост май падна с около 30 км/час.
Имаше някъде в дневник такава статия.
Заради споменатите от всички вас неуредици не съм пътувал с влак от1998 година. Автобус до София ползвам само когато съм в командировка, но и това се случва изключително рядко.
Модернизацията на линията от Пловдив към Свиленград продължава вече 20 години с темпове, по-ниски от времето на княжеството.... Но аз съм оптимист - може и по-лошо.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2015 НеутралноНашите ще фалират, няма да се либерализират.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.svetlio_rm
Рейтинг: 302 НеутралноБи трябвало да е полезно, но със състоянието на нашите железници.... Невиждам какво "по-изгодно" можем да получиме..
1001
Рейтинг: 2529 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "today":
ми те са либерализирани, няма кандидати да пускат пътнически превози. Ама сега вече ще може с чужд лиценз. От Виена до Истъмбул няма да им трябва лиценз от България
1001
Рейтинг: 2529 Неутралнодобре де Истамбул не е в ЕС лош пример, но Букурещ - Солун без проблем и могат да спират на български гари
1001
Рейтинг: 2529 ВеселоДо коментар [#2] от "sv3tli0":
ми ако пуснат линия Солун-София-Варна -Констанца
с частна тръгване 17,30 от София Автобусите ще изреват на умряло
yoankata
Рейтинг: 458 НеутралноНашите влакове може и да са от втората световна, но като цяло поне вървят по график.
Винаги съм се чудила как в една високо развита държава като УК влаковете постоянно са потрошени или закъснали поради нещо си - любимото ми е 'влакът за един къде си в еди колко си часа закъснява... поради по-раншни закъснения'. Това като го чуя и си мисля, че се подиграват с мене и някой чака реакция със скрита камера...
Другото любимо е - 'влакът е отменен поради проблеми със сигнализирането'. Ех тяхната ***** как не го оправиха това сигнализиране бе! Като е толкова проблематично отремонтирайте го сменете го, толкова ли е трудно?
Mai Tai
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#6:"yoankata"]Винаги съм се чудила как в една високо развита държава като УК влаковете постоянно са потрошени или закъснали [/quote]
Наистина, собственост са на частни компании след раздържавяването на железниците там. Ако това се случи и у нас - ще кажем едно голямо 'сбогом' на влаковете, а автобусните превозвачи веднага ще си удвоят цените.
Това е защото са приватизирани
zapadug
Рейтинг: 402 НеутралноПо принцип съм за либерализация.
Ама да не стане като модернизацията в Румънските железници,
след която средната скорост май падна с около 30 км/час.
Имаше някъде в дневник такава статия.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3726 НеутралноЗаради споменатите от всички вас неуредици не съм пътувал с влак от1998 година. Автобус до София ползвам само когато съм в командировка, но и това се случва изключително рядко.
ЕретикМодернизацията на линията от Пловдив към Свиленград продължава вече 20 години с темпове, по-ниски от времето на княжеството.... Но аз съм оптимист - може и по-лошо.