Образователното министерство намалява административната тежест на учителите

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    Брово!
    Това решава проблемите в образованието.

  2. 2 Профил на Marinov
    Marinov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това отдавна трябваше да се направи, не решава проблемите в образованието, но е малка стъпка в тази посока.

    Marinov
  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2651 Неутрално

    Това добре, но ще е още по-добре ведомството да измисли механизми за ефективно санкциониране нае "учениците", които вадят нож на учителите или отегчено цъкат на дигиталните си устройства и пият бира в час...!!!

  4. 4 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1319 Любопитно

    Абе.. самостоятелност, самостоятелност, обаче малкият калеш като доведе татко си мутра в час - да се разправя с учителката за лошата оценка на келеша и...

  5. 5 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 903 Неутрално

    ужасно закъсняла мярка.

    въобще за какво е нужно това социалистическо министерство?

    мерките много отдавна са набелязани, но катастрофират челно в чугунените глави на администрацията.

  6. 6 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    Това разпределение баща ми, учител по Български език, го правеше всяка година от даскалъка си. Пенсионира се 1989 г. Та министерството отдавна е закъсняло. Хубаво е, че са решили да го направят, но силно се съмнявам, че могат. Със сигурност не искат да спрат да тормозят учителите и вероятно ще остане само идеята и шумът. Реформа трета година няма, а това, което МОН пропагандира е още мачкане на ученици и учители и силна подкрепа за посредствени даскали и директори.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  7. 7 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    До коментар [#5] от "хм":

    И аз мисля, че МОН е празитна структура, останала в живковото време.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  8. 8 Профил на Георги Славчев
    Георги Славчев
    Рейтинг: 300 Неутрално

    До коментар [#4] от "Тони КОСТОВ": "Абе.. самостоятелност, самостоятелност, обаче малкият калеш като доведе татко си мутра в час - да се разправя с учителката за лошата оценка на келеша и..."
    Защо е келеш ученика, който има слаб успех, за мен е непонятно. Много "келеши" в световната история са решавали проблеми, от които отличниците са се отказвали.
    Айнщайн:"Когато учените установят, че е невъзможно по-нататъшно решение на дадена задача, все ще се намери някой двойкаджия, който ще открие решението.”
    Цитирам - "Оценката е не просто вредна - тя развращава личността, убива любопитството, води до конфликти и комплекси" - Дима Зицер. Освен това оценката, когато е слаба, унижава ученика, формира чувство за малоценност, създава конфликти между родители и деца. Добре е да се разбере, че оценката може да има ефект, само ако е строго интимен посредник между учител и ученик. Известно е, че оценките са мерило за качеството и ефективността на работата на учителя и от тях зависи неговата атестация.

  9. 9 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Който не е бил даскал, не знае какво е това "разпределение", кафа брат 40 г. Дано има ефект от исканията на учителите за по-голяма гъвкавост при разпределяне темите през годината.

  10. 10 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3246 Весело

    Ако в МОН си мислят, че докато бях учител съм се съобразявал с техните изнасилени програми жестоко се заблуждават.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  11. 11 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    До коментар [#9] от "man_un":
    А дано, ама надали. Нали се сещаш, че в МОН няма хора с компетентност да свършат това. Най-много да измислят друга подобна глупост. Учителите трябва да бъдат мачкани и държани в страх. И този, който се опита да гледа напред, да бъде махнат. Добре е, че тези учители, на които им пука за децата са гърмяни зайци и не попадат лесно в ръцете на МОН.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  12. 12 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2430 Неутрално

    За 10% от учителите (с акъл) ще е положително. За останалите ще е безкрайна ваканция. С или без програма за циганетата (и циганизираните българчета) ще е успех да се научат да четат и пишат, и да събират/изваждат. За същото време през което останалите деца ще пишат есета и решават интеграли. И за едните, и за другите ще е най-добре да има реални очаквания и съобразените с това програми.

  13. 13 Профил на Violeta Dimitrova
    Violeta Dimitrova
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#8] от "goro6":

    Нима се надявате от двойкаджиите да излязат гении? "..оценката, когато е слаба, унижава ученика, формира чувство за малоценност, създава конфликти между родители и деца.."Че не си е научило уроците у трябва да бъде потупано по рамото ли?А бе, вие със съвременните философии , къде сте били в първи клас, когато се учеха българските народни приказки :"Мързеливата снаха" , "Който не работи не трябва да яде"? Народна мъдрост ,утвърдена през вековете!Няма лошо да осъвременявате педагогиката си, но надграждайте върху българската психология.

  14. 14 Профил на Вяра Димитрова
    Вяра Димитрова
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "goro6":

    Пишете глупости Защо оценката да унижава ученика - ако е реална Щом оценките са мерило за работата на учителя- давайте да пишем само шестици Тогава ще бъдем атестирани изгодно за нас А това че учениците са масово неграмотни Че не разбират това което четат Че изобщо не искат да четат Много важно - учителят и директорът да са доволни Ако трябва -ще им подскажат на изпита Само и само да изкарат по-високи резултати за училището А след това да става каквото ще Съжалявам но никакви препинателни знаци не излизат





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK