Това добре, но ще е още по-добре ведомството да измисли механизми за ефективно санкциониране нае "учениците", които вадят нож на учителите или отегчено цъкат на дигиталните си устройства и пият бира в час...!!!
Абе.. самостоятелност, самостоятелност, обаче малкият калеш като доведе татко си мутра в час - да се разправя с учителката за лошата оценка на келеша и...
Това разпределение баща ми, учител по Български език, го правеше всяка година от даскалъка си. Пенсионира се 1989 г. Та министерството отдавна е закъсняло. Хубаво е, че са решили да го направят, но силно се съмнявам, че могат. Със сигурност не искат да спрат да тормозят учителите и вероятно ще остане само идеята и шумът. Реформа трета година няма, а това, което МОН пропагандира е още мачкане на ученици и учители и силна подкрепа за посредствени даскали и директори.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
До коментар [#4] от "Тони КОСТОВ": "Абе.. самостоятелност, самостоятелност, обаче малкият калеш като доведе татко си мутра в час - да се разправя с учителката за лошата оценка на келеша и..." Защо е келеш ученика, който има слаб успех, за мен е непонятно. Много "келеши" в световната история са решавали проблеми, от които отличниците са се отказвали. Айнщайн:"Когато учените установят, че е невъзможно по-нататъшно решение на дадена задача, все ще се намери някой двойкаджия, който ще открие решението.” Цитирам - "Оценката е не просто вредна - тя развращава личността, убива любопитството, води до конфликти и комплекси" - Дима Зицер. Освен това оценката, когато е слаба, унижава ученика, формира чувство за малоценност, създава конфликти между родители и деца. Добре е да се разбере, че оценката може да има ефект, само ако е строго интимен посредник между учител и ученик. Известно е, че оценките са мерило за качеството и ефективността на работата на учителя и от тях зависи неговата атестация.
Който не е бил даскал, не знае какво е това "разпределение", кафа брат 40 г. Дано има ефект от исканията на учителите за по-голяма гъвкавост при разпределяне темите през годината.
Ако в МОН си мислят, че докато бях учител съм се съобразявал с техните изнасилени програми жестоко се заблуждават.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#9] от "man_un": А дано, ама надали. Нали се сещаш, че в МОН няма хора с компетентност да свършат това. Най-много да измислят друга подобна глупост. Учителите трябва да бъдат мачкани и държани в страх. И този, който се опита да гледа напред, да бъде махнат. Добре е, че тези учители, на които им пука за децата са гърмяни зайци и не попадат лесно в ръцете на МОН.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
За 10% от учителите (с акъл) ще е положително. За останалите ще е безкрайна ваканция. С или без програма за циганетата (и циганизираните българчета) ще е успех да се научат да четат и пишат, и да събират/изваждат. За същото време през което останалите деца ще пишат есета и решават интеграли. И за едните, и за другите ще е най-добре да има реални очаквания и съобразените с това програми.
Нима се надявате от двойкаджиите да излязат гении? "..оценката, когато е слаба, унижава ученика, формира чувство за малоценност, създава конфликти между родители и деца.."Че не си е научило уроците у трябва да бъде потупано по рамото ли?А бе, вие със съвременните философии , къде сте били в първи клас, когато се учеха българските народни приказки :"Мързеливата снаха" , "Който не работи не трябва да яде"? Народна мъдрост ,утвърдена през вековете!Няма лошо да осъвременявате педагогиката си, но надграждайте върху българската психология.
Пишете глупости Защо оценката да унижава ученика - ако е реална Щом оценките са мерило за работата на учителя- давайте да пишем само шестици Тогава ще бъдем атестирани изгодно за нас А това че учениците са масово неграмотни Че не разбират това което четат Че изобщо не искат да четат Много важно - учителят и директорът да са доволни Ако трябва -ще им подскажат на изпита Само и само да изкарат по-високи резултати за училището А след това да става каквото ще Съжалявам но никакви препинателни знаци не излизат
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
atmanpg
Рейтинг: 1798 НеутралноБрово!
Това решава проблемите в образованието.
Marinov
Рейтинг: 8 НеутралноТова отдавна трябваше да се направи, не решава проблемите в образованието, но е малка стъпка в тази посока.
Marinovselqnin
Рейтинг: 2651 НеутралноТова добре, но ще е още по-добре ведомството да измисли механизми за ефективно санкциониране нае "учениците", които вадят нож на учителите или отегчено цъкат на дигиталните си устройства и пият бира в час...!!!
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1319 ЛюбопитноАбе.. самостоятелност, самостоятелност, обаче малкият калеш като доведе татко си мутра в час - да се разправя с учителката за лошата оценка на келеша и...
хм
Рейтинг: 903 Неутралноужасно закъсняла мярка.
въобще за какво е нужно това социалистическо министерство?
мерките много отдавна са набелязани, но катастрофират челно в чугунените глави на администрацията.
Gopeто
Рейтинг: 1612 НеутралноТова разпределение баща ми, учител по Български език, го правеше всяка година от даскалъка си. Пенсионира се 1989 г. Та министерството отдавна е закъсняло. Хубаво е, че са решили да го направят, но силно се съмнявам, че могат. Със сигурност не искат да спрат да тормозят учителите и вероятно ще остане само идеята и шумът. Реформа трета година няма, а това, което МОН пропагандира е още мачкане на ученици и учители и силна подкрепа за посредствени даскали и директори.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровGopeто
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#5] от "хм":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровИ аз мисля, че МОН е празитна структура, останала в живковото време.
Георги Славчев
Рейтинг: 300 НеутралноДо коментар [#4] от "Тони КОСТОВ": "Абе.. самостоятелност, самостоятелност, обаче малкият калеш като доведе татко си мутра в час - да се разправя с учителката за лошата оценка на келеша и..."
Защо е келеш ученика, който има слаб успех, за мен е непонятно. Много "келеши" в световната история са решавали проблеми, от които отличниците са се отказвали.
Айнщайн:"Когато учените установят, че е невъзможно по-нататъшно решение на дадена задача, все ще се намери някой двойкаджия, който ще открие решението.”
Цитирам - "Оценката е не просто вредна - тя развращава личността, убива любопитството, води до конфликти и комплекси" - Дима Зицер. Освен това оценката, когато е слаба, унижава ученика, формира чувство за малоценност, създава конфликти между родители и деца. Добре е да се разбере, че оценката може да има ефект, само ако е строго интимен посредник между учител и ученик. Известно е, че оценките са мерило за качеството и ефективността на работата на учителя и от тях зависи неговата атестация.
man_un
Рейтинг: 490 НеутралноКойто не е бил даскал, не знае какво е това "разпределение", кафа брат 40 г. Дано има ефект от исканията на учителите за по-голяма гъвкавост при разпределяне темите през годината.
Храбър
Рейтинг: 3246 ВеселоАко в МОН си мислят, че докато бях учител съм се съобразявал с техните изнасилени програми жестоко се заблуждават.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Gopeто
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#9] от "man_un":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровА дано, ама надали. Нали се сещаш, че в МОН няма хора с компетентност да свършат това. Най-много да измислят друга подобна глупост. Учителите трябва да бъдат мачкани и държани в страх. И този, който се опита да гледа напред, да бъде махнат. Добре е, че тези учители, на които им пука за децата са гърмяни зайци и не попадат лесно в ръцете на МОН.
Таралеж
Рейтинг: 2430 НеутралноЗа 10% от учителите (с акъл) ще е положително. За останалите ще е безкрайна ваканция. С или без програма за циганетата (и циганизираните българчета) ще е успех да се научат да четат и пишат, и да събират/изваждат. За същото време през което останалите деца ще пишат есета и решават интеграли. И за едните, и за другите ще е най-добре да има реални очаквания и съобразените с това програми.
Violeta Dimitrova
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#8] от "goro6":
Нима се надявате от двойкаджиите да излязат гении? "..оценката, когато е слаба, унижава ученика, формира чувство за малоценност, създава конфликти между родители и деца.."Че не си е научило уроците у трябва да бъде потупано по рамото ли?А бе, вие със съвременните философии , къде сте били в първи клас, когато се учеха българските народни приказки :"Мързеливата снаха" , "Който не работи не трябва да яде"? Народна мъдрост ,утвърдена през вековете!Няма лошо да осъвременявате педагогиката си, но надграждайте върху българската психология.
Вяра Димитрова
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#8] от "goro6":
Пишете глупости Защо оценката да унижава ученика - ако е реална Щом оценките са мерило за работата на учителя- давайте да пишем само шестици Тогава ще бъдем атестирани изгодно за нас А това че учениците са масово неграмотни Че не разбират това което четат Че изобщо не искат да четат Много важно - учителят и директорът да са доволни Ако трябва -ще им подскажат на изпита Само и само да изкарат по-високи резултати за училището А след това да става каквото ще Съжалявам но никакви препинателни знаци не излизат