Amnesty: България трябва да обуздае ксенофобското и расисткото насилие

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (210)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2294 Неутрално

    И как да ги обоздае, като те се лансират от правителството?!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на ФИЗКУЛТУРНИКА
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  3. 3 Профил на bedniaka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    Амнести защо не вземе да върви в Лондон..

    Евроатлантида
  5. 5 Профил на ФИЗКУЛТУРНИКА
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1203 Гневно

    Намнести Интернешъл , вместо да съдейства за превръщането на България в радикално-ислямски резерват , да вземе да ходи да се бори срещу прилагането на смъртното наказание в инкубатора за соросоиди-толерасти САЩ!!!"Хамнести Интрнешъл" , да бе се погрижил , за подобряване стандарта на живот , на толерантните българи!!! И накрая, от кога възмущението от умишленото наводняване на една бедна християнска държава с НЕЗАКОННИ РАДИКАЛНИ ИСЛЯМИСТИ - ИМИГРАНТИ , се нарича ксенофобия??? Не!!! Това е последен опит да защитим земята и бъдещето на децата и внуците си!!!

  7. 7 Профил на ot_tuk_ot_tam
    ot_tuk_ot_tam
    Рейтинг: 435 Гневно

    Как пък тия веднъж те казаха нещо добро за нас, все сме им виновни за нещо.

  8. 8 Профил на ФИЗКУЛТУРНИКА
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9 Профил на ФИЗКУЛТУРНИКА
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  10. 10 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    [quote#3:"bedniaka"]Защото с това мислене и светоусещане - България за българите другите вън или да мрат-държавата се самозатрива! [/quote]

    Не съм съгласен. Ние сме оцелели повече от 1000 години, защото сме такива, каквито сме - добри или лоши. Ако допуснем чужди маси, вероятно след време тук ще стане като в размирните райони от които тези хора идват, защото те носят тези порядки и начин на живот в културния си облик и религия, нищо че сега са в ролята на бягащи.

    Евроатлантида
  11. 11 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Любопитно

    От 9 милиона народ, по-тези земи останаха има няма 6 милиона и то само за 24 години!
    Ами я си представете 500 години да е така!?!?
    Така както сте я подкарали! Трева не никне след вас! Не хора и друг вид дивеч!

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  12. 12 Профил на ФИЗКУЛТУРНИКА
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  13. 13 Профил на bedniaka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Пак някой "българин" ни е наклепал в Амнести - я пари са му дали, я някакъв друг кокал са му подхвърлили. Политкоректност един вид. И онези амнестите като им се отдава възможност да ни оплюят като унтерменши, що да я пропуснат. Нали това е идеята им - на защита на висшите интернешънъл раси от низшите човекоподобни зверове от Изтока.

  15. 15 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Тая кривозащитна организация да не се обажда отстрани.
    България загива, а те ми четат конско.

    Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптичен
  16. 16 Профил на ФИЗКУЛТУРНИКА
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  17. 17 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#14] от "Каишков - Гласът на Америка":

    Те хората виждат, какво става! Да не падат от луната!
    Много преди нашите фондации да се основат имат такива, който това им работата. А не като тука, заплатаджии под камуфлаж!!!

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  18. 18 Профил на zmii4e
    zmii4e
    Рейтинг: 678 Любопитно

    Ако нелегални оберат и нарежат продавачка - не съдерете нелегалните съдете конкретния човек , ако нелегални бъдат обрани - българите са фашисти и ксенофоби ........

    “Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...
  19. 19 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#10] от "sa6":

    По твоята логика Америка до сега да я няма като държава!?!?
    А доколкото ми е известно все още си е най-мощната икономика на света!!!Това да ти говори нещо???

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  20. 20 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#19] от "bedniaka":

    америка има ограда по границата с мексико и сурова имиграционна политика с визи и екстрадиране.

    Евроатлантида
  21. 21 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#18:"zmii4e"]българите са фашисти и ксенофоби ........ [/quote]

    Знаеш ли защо е така!
    Защото виждат че, губят затова!!! И колкото по-дълбоко го осъзнават толкова по-алчни и безчовечни стават! Нещо подобно на сърбският национализъм и шовенизъм който ги докара до това положение!!

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  22. 22 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#20] от "sa6":

    Но сега!!!
    А какво беше 250 години!!!
    Нескончаем ламтеж за емигранти!!!
    И сега приемат но, вече избират!?!? Да са с образование, да имат хъс за развитие, да не са шовенисти и да са работливи!!!
    Нали така!!!

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  23. 23 Профил на Каишков - Либерален мислител
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на zmii4e
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Ако Хамнести Интернешъл, не се отнасяше РАСИСТКИ и КСЕНОФОБСКИ , към българите в България , многократно до сега щеше да се е обърнало към българските власти , да вземат мерки , да обуздаят проведените многократно на ксенофобска и расова основа , нападения от РОМляни , срещу беззащитни български жени и старци. Няма как Хамнести Интернешъл , да не знае , че според "характерните културни особености" на РОМляните , всички останали за тях са със статута "ДАС" , или "ГАДЖЕ" /РОБИ/!!! И тъй като са им РОБИ , подлежат на кражби , грабежи, побои изнасилвания и убийства по най-брутан и садистичен начин!!! Не се сещам нито Хамнести Интернешъл , нито Отровено Общество, нито Антибългарския Хелзинкски Комитет , да са изпращали ЯСНИ СИГНАЛИ до българските правителства , да ОБУЗДАЯТ тези ксенофобски и расистки изстъпления на РОМляните спрямо българите!!! Сега , към РОМлянските изстъпления се добавиха и тези на НЕЗАКОННИТЕ НЕЛЕГАЛНИ ИСЛЯМСКИ ИМИГРАНТИ , представяни ни , под натисана същите тези НПО-та за "бежанци"!!! Няма как да не знаят от НПО-тата , че за мюсулмамите , всеки който не изповядва религията им е НЕВЕРНИК , ГЯУР всякави престъпления извършени срещу него са оправдани, а ако това не е расизъм и ксенофобия , здраве му кажи!!!За отрицателно време , бяха нападнати и намушкани с ножове от НЕЗАКОННИ ИСЛЯМСКИ ИМИГРАНТИ в центъра на София две жени , а снощи бе нападната на работното си място и трета , която освен всичко бе хапана и драна в опит да бъде изнасилена!!! Нападната от Ислямските НЕЛЕГАЛНИ ИМИГРАНТИ , ислямска арабка , или африканка у нас НЯМА!!! Какви други , освен на расистка , ксенофобска и антихристиянска онова са тези престъпления??? НПО-тата обаче мълчат!!! Явно за тях , колкото по-бързо НЕЗАКОННИТЕ НЕЛЕГАЛНИ ИСЛЯМСКИ ИМИГРАНТИ , заедно с местните РОМЛЯНИ , затрият и прогонят последният българин от България и се превърнат в новото 'и коренно население, толкова по-добре!!! Дават ли си представа обаче драскачите и плювачите от НПО-тата , че и те ще са сред затритите и останали без род и Родина , ако а българи???

  26. 26 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#23] от "Каишков - Гласът на Америка":

    Все от накъде се тръгва!?!?
    Доколкото ми е известно те са просъществували като такива 20-30 години! После се наложило дса се променят и да търсят алтернатива!!!

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  27. 27 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Българските власти трябва да се хванат сериозно и да работят по въпроса с бежанците и емигрантите.
    Не са виновни нито влизащите емигранти,/Не е луд тоя дето яде баницата,а този който му я дава./ нито хората,че се чувстват застрашени и реагират с агресия.
    Виновно е единствено правителството,че не взима адекватни и смислени решения.Явно пак се защитават интереси,които са лоши за българския народ и някой печели от цялата работа.

  28. 28 Профил на Thoth
    Thoth
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Да бяхте мислили преди да слагате в списъка с дестинации за емигранти - развиващи се страни.

    “Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.” - Seneca
  29. 29 Профил на mrakogor
    mrakogor
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Нещастници, а защо мълчат за обратното, за нападенията на въпросните нелегални емигранти над българи. Те какво са, а?
    Ето вчера вечерта пак има нападение над продавачка от сириец и момичето е пострадало доста, между другото. Дневник, къде е тази новина?
    Амнести, във война ли искате да ни вкарате?

  30. 30 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    Я па ги тия? Те ли ще ни казват? Че от къде на къде? Вашите съвети ни доведоха до тук! Оправете САЩ Англия и Франция, тогава се занимавайте с нас!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  31. 31 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    Несправедливостта ражда умраза! а няма класация за най-несправедливо общество, но в ЕС 27 пак България би го спечелила!
    74% от българите смята положението си за непоносимо! А само 5% са доволни от него!
    Вчера чета:"българите най-нещастни в Европа за 3-та поредна година"

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  32. 32 Профил на bedniaka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на mrakogor
    mrakogor
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Дневник, за да ви уважаваме и вярваме както преди, моля изкарайте на преден план и новината за нападнатото момиче. За да вярваме, че сте обективни. Ето съобщението на Пирогов:
    "19-годишната Б. Г. сама е потърсила лекарско съдействие. Тя е с контузия на таза, със съмнения за счупване на срамната кост, със сътресение на единия бъбрек, с хематория и 2 ухапни рани на показалците на ръцете. "

  34. 34 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Любопитно

    До коментар [#24] от "zmii4e":

    За мен не глупав! За мен това е най-смисленият коментар на света!! Друг е въпроса кой, доколко го осъзнава, че е така!!!

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  35. 35 Профил на zheravna
    zheravna
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Нещо не съм чул Амнести да критикува правителството на Великобритания за отношението им към българи и румънци.

  36. 36 Профил на zmii4e
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 626 Неутрално

    А за нападенията на цигани(роми) над български пенсионери по селата що не кажат нещо? Тези нападения са всекидневие. И циганите не нападат други пенсионери, а само етнически българи.

  38. 38 Профил на anarch
    anarch
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#10] от "sa6":

    Глупости.
    България се намира на кръстопът и оттук е минал кой ли не - траки, славяни, прабългари, елини, римляни, германи, печенеги, маджари, монголи, руси, турци, цигани, гърци, сърби, евреи, арменци и какви ли още не (със сигурност забравям една камара народи). И точно заради тази смесица ние сме станали този народ, който сме днес (просто сме взели най-хубавото от всеки както се вика) . Така че да ми приказваш за "недопускане на чужди маси" е просто смешно.

    Да, трябва да си поддържаме културата, но това не става с ксенофобията, която проповядват и изповядват много тук, а с просвета - читалища, училища и образование!

  39. 39 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 877 Неутрално

    По време на соца всяко престъпление беше прикривано и хората бяха заблуждавани,че няма такива.
    Сега е същото.Нападенията върху българи ще се крият,но ще се набляга на обратните.
    Някой,някъде взима големи пари и то ще се чуе.

  40. 40 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Любопитно

    [quote#32:"bedniaka"]Само чакате някой да ви погледне на криво и оревавате целият свят че, сте дискриминирани!![/quote]
    другарЕ, колко емигранта си поел у вас в къщи?
    я виж кво става в британската преса?
    ама там амнести си трае, нали?
    що манго кат не си плаща тока, а баба ми с 200 лева пенсия има сметка за парно 100, амнести пак си трае, а?

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  41. 41 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Това не е ксенофобия, а здрав разум и инстинкт за оцеляване.
    Днес сутринта го слушам представителя на сирийската опозиция как мазно обясняваше,че имало провокатори сред сирийците на които едва ли не се плащало, за да нападат българи и после горките "бежанци" били демонизирани.
    А Хамнести що не споменава нападенията над българи извършвани от нелегалните имигранти?

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  42. 42 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 605 Весело

    тия амести да вземат да мъкват или да взимат тези паразити нелегални емигранти при тях

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  43. 43 Профил на bedniaka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    До коментар [#18] от "zmii4e":

    Ами 'колективната вина' е любима тема на хелзини, амнестери и обикновените либерасти. Ама само когато става дума за другите.
    От тяхната камбанария - пардон, минаре - колективната вина няма, виновни са отделни хора. Един циганин скандиращ 'смърт на българите' е виновен (и това е съмнително) за себе си. Един българин скандиращ 'смърт на циганите' е друго - всичи българи са виновни.
    Либерастия и политкоректност, какво да правиш.
    А и парици падат

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  45. 45 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 660 Весело

    До коментар [#38] от "anarch":

    Пълни глупости, които няма с какво да подкрепиш.

    Българинът е консервативен, затворен и доста запазен. Всичките последни проучвания през гени доказаха точно това.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  46. 46 Профил на galio
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  47. 47 Профил на eman_b
    eman_b
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Българите в България са като слепи и глухи, въобразявайки си че България ще остане настрани от всички световни промени. Близо 1.5 милиона българи емигрираха по света за 25 години. Милиони имигранти пристигат в Европа от десетилетия насам, без местните жители да ги гонят или да организират хайки срещи тях. Всяка държава се опитва да се справи както може, без омраза и насилие. Десет хиляди бежанци в България са прекалено малка бройка за каквото и да е сравнение. Но това което се вижда от Европа са ранените сирийци, хайките срещу които никой нищо не прави, ксенофобията и разпространения навсякъде, даже и в парламента жалък расизъм.

  48. 48 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#46] от "galio":

    Много ясно!!!

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  49. 49 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#38:"anarch"]България се намира на кръстопът и оттук е минал кой ли не - траки, славяни, прабългари, елини, римляни, германи, печенеги, маджари, монголи, руси, турци, цигани, гърци, сърби, евреи, арменци и какви ли още не (със сигурност забравям една камара народи).[/quote]

    Глупости! Тези тези може и да вървят пред българофоби и игноранти, но нямат нищо общо с действителността.

    * В генофонда на българите преобладават характерни за европейците хаплогрупи;
    * 40% от днешните българи принадлежат към хаплогрупите E-V13 и I-M423, които най-вероятно са възникнали в нашата Прародина на Балканите и оттук са били разпространени в цяла Европа от нашите предци при тяхната демографска експанзия след овладяването на земеделието;
    * За българите са характерни ‘автохтонни, почти ендемични, редки и уникални’ генни комбинации (Българският ген?)
    * Българите заемат междинно място между източноевропейските и средиземноморските популации и са много далеч от тюркските народи – едва 1.5% от българите носят генетични маркери, характерни за тюрките.

    1. * Противно на широко разпространените и лишени от всякакво основание (антибългарски) тези, че българите са ‘смесен народ’ и ‘който не е минал оттук, той не е оставил гените си’, резултатите от това изследване убедително показват, че българският народ е изключително хомогенен в генетичен план. Изследователите, занимаващи се с истинската българска история, отдавна твърдят това на базата на консерватизма и устойчивостта на българския език, на духовната и материална култура на народа ни. Един ‘смесен’ народ не би могъл да съхрани език и обичаи в продължение на толкова хилядолетия. За това е нужна чиста кръв, която дедите ни са пазили ревностно. Днес вече имаме научното потвърждение на тези изводи и отровната заблуда, че българите са мелези, поема по пътя към небитието. Време е да поискаме официално извинение (а защо не и съдебна отговорност) от всичките поръчкови ‘учени’, на които десетилетия наред плащахме заплати, за да ни лъжат, че сме: тюрки, номади, мелези, а в по-ново време и иранци. Най-старият европейски народ, създателят на съвременната цивилизация преглъщаше твърде дълго тези унижения, но всяка лъжа има край…

    цялата статия - http://www.eurochicago.com/2013/09/genetitchno-izsledvane/

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  50. 50 Профил на julyanna
    julyanna
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Докато аз отивам да се срамувам в ъгъла какъв съм ксенофоб, ще очаквам от Амнести позиция по въпроса за дискриминацията на българските и румънските цигани, които по-голямата част от Великобритания не само оплюха и дискриминираха, но и всячески опитват да им спрат достъпа до Великобритания. Що така бе Амнести? Що позициите Ви се разминават и траете като да не кажа какво кога става въпрос някой да дойде у вас, пък кога трябва да го натресете в друга държава и на чужд гръб отваряте едни усти и виете като сирена на линейка?

    Книгата е като огледало. И ако в него гледа маймуна, от там не може да се види лик на апостол. Лихтенберг.
  51. 51 Профил на galio
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    [quote#38:"anarch"] И точно заради тази смесица ние сме станали този народ, който сме днес (просто сме взели най-хубавото от всеки както се вика) .[/quote]
    ?
    Славяните са лингвистична група,не кръвна.В Енциклопедия Британика пише,че старославянския език е старобългарски...
    Траките не са минали от тука, а са живели тука.Прабългарите не са минали от тука, а са се установили тука.
    Като ген нямаме нищо общо с евреите,циганите,арменците,монголите,германците,дори седим далеч и от...русите.Според последните генетични изледвания сме първи братовчеди с гърци,северноиталианци,румънци,хървати,сърби и унгарци.
    Седим по- далеч от русите и турците,въпреки че сме били част от Отоманската империя.Тюркската теория за прозхода също падна,даже я чистят от сайтовете.
    Тъй че тезата,че сме някакъв кръвен тюрлюгювеч от народи е доста несъстоятелна.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  53. 53 Профил на bedniaka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на Katana
    Katana
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Когато чужденец напада магазин е обир. Когато българи ограбят чужденец е нацизъм. Тези малко прекаляват със заключенията. Скинарските групи и полицейското бездействие са основния проблем, тези просто извъртат темата да оправдаят заплатката. Защото такава група ако решат че си "недостоен българин" може и на теб да ти скочат 10 човека и да те смелят когато си искат. Като са ненаказани може и до там да се стигне.

  55. 55 Профил на bedniaka
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 497 Весело

    У бряяяяяя !!!!
    Ъмнести ма...7 нападения и то...неуточнени и вече сме расисти и ксенофоби и нетолерантни и нам ко си... Че то толкоз има за 2 минути у щатите ма...ориентировъчно...не съм гледАл стъкмистиката.

    "да разследва възможността тези престъпления да са мотивирани от омраза"
    Ъмнести...то нападенията обикновено са от неква форма на омраза...ако немаше омраза немаше да има ама никви нападения. Не само срещу чужбинци...
    Е има и нападения то любов така да се рече...ма те се явяват по-криминални от нападенията от омраза излазя някак си разбираш ли ме ти нали...

    Ъмнести...я са скрийте ма. Върете ... знаете къде нали...

  57. 57 Профил на galio
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на anarch
    anarch
    Рейтинг: 225 Любопитно

    До коментар [#45] от "galio":

    Всъщност това не е вярно.
    Факт е, че българските гени са смесица от доста и различни древни народи (най-много тракийци, но пак под 50%). Потърси въпросните генни проучвания, които споменаваш и ще видиш, че е така.
    Факт е, че българският език е един от най-променилите се с времето заради примесите на многото чужди думи и чуждо звучене. Руският език например е доста по-близък до старобългарския от съвременния български.
    Факт е, че в българската култура съществуват много обичаи, чийто аналог може да се намери в различните балкански и не само балкански култури. Българският фолклор е типичен пример - танците, песните, в зависимост от региона, имат тюркски, гръцки, български и дори еврейска ритмика и звучене.
    Факт е, че българската кухня също е смесица от регионалните ястия на балканите - турци, сърби, гърци, румънци, унгарци имат ястия наподобяващи нашата кухня.
    Та преди да приказваш, проверявай си фактите.

    Българинът е оцелял не поради друго, а понеже е адаптивен. Да, консервативен и затворен може би, но доста практичен и когато му отърва, се адаптира без много шум. И всичко това можеш да го видиш и днес.

  59. 59 Профил на galio
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  60. 60 Профил на SELECT * FROM DUAL;
    SELECT * FROM DUAL;
    Рейтинг: 448 Гневно

    Поради престъпното бездействие на властите само въпрос на време е да стане някоя наистина голяма беля с тия "нелегалните" и тогава Господ да е на помощ на... те ще си разберат кои

    Veni.Veneri.Vamoozi or Veni.Vermini.Vomini? That is the question...
  61. 61 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 660 Весело

    До коментар [#58] от "anarch":

    Фактите съм го проверил, просто ти ги четеш така.

    Какво значи "други балкански народи"? Българското землище преди Освобождението включва половината Гърция, цяла Македония и Тракия - всичко е българско тука

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  62. 62 Профил на bedniaka
    bedniaka
    Рейтинг: 388 Любопитно

    До коментар [#57] от "galio":

    Аз пък хич не го чета!
    А за другото изпит ли ще си правим???

    Светът е достатъчно голям за да удовлетвори нуждите на всеки човек,но твърде малък за да удовлетвори човешката алчност! - Махатма Ганди
  63. 63 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#52] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":

    Абсолютно подкрепям мнението ти.
    Крайно време е да се извади истинската история на българите.

  64. 64 Профил на galio
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  65. 65 Профил на palitza
    palitza
    Рейтинг: 714 Весело

    Айде и тия на всяка манджа мерудия! И как разбраха, че нападението е "расистко" и "ксенофобско", а не е най-обикновен грабеж? О, сещам се - от българските "медии", които услужливо го представиха именно за такова още преди да приключи следствието по случая!

    Една българка
  66. 66 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1040 Весело

    До коментар [#55] от "bedniaka":
    "Абе, чистокръвни тюрки сте си ами, не си го признавате!!!
    Срам ва е, нали!!! Но от какво? "

    Чистокръвни,че и тюрки не са и самите турци
    Когато генетиката говори, пропагандатата се гърчи.
    МНого се забавлявам като ви гледам тезите - "за прозхода си трябва да слушате еди си кой и да вярвате на еди си кой",а изследванията кучета ги яли, все едно не същестуват.
    Вчера една дама под статия,че Миков чисти тюркската теория истерично "квичеше",че българите били цигани и че на българската историческа наука не бивало да се вярва.Само на чуждите историци трябвало да се доверяват българите.Много беше разстроена.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  67. 67 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 823 Любопитно

    [quote#43:"bedniaka"]Жалки сте! За съжаление все по-жалки ще ставате!! [/quote]
    с кое бе драги? с това че не щем да приемаме куцо и сакато от целия свят ли? или щото сме цъфнали и вързали ние самите, че да си внасяме още паразити от кол и въже????

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  68. 68 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#66:"Cherry_24 години "укопация" на държавата"]Вчера една дама под статия,че Миков чисти тюркската теория истерично "квичеше",че българите били цигани и че на българската историческа наука не бивало да се вярва.Само на чуждите историци трябвало да се доверяват българите.Много беше разстроена. [/quote]

    За коя статия става на въпрос?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  69. 69 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#67] от "beatles":

    Всъщност до:

    До коментар [#43] от "bedniaka":

    Ей това изгледай и да ти чуем коментара после.

    youtube.com/watch?v=8v-UG6AqbBA#t=104

  70. 70 Профил на Ел Бала
    Ел Бала
    Рейтинг: 502 Неутрално

    По-умния и силния ще използва емигрантите да ги асимилира и интегрира, като се възползва максимално от техните възможности.
    По-глупавия и страхливия ще всява омраза и страх около себе и ще си втълпява, че бил истински националист ...
    Кой вариант избирате?

  71. 71 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1040 Весело

    До коментар [#55] от "bedniaka":
    Специално за теб:
    "Сензационна новина за генетичната идентичност на българите. Оказва се, че произходът ни е индоевропейски, а не тюркски, както твърдяха досега учени. Това установи екип от български изследователи след мащабно генетично проучване в 57 европейски, азиатски и африкански страни. Заключението: Българите са особен вид славяни, по-скоро между славяни и средиземноморци"
    http://bnt.bg/bg/news/view/59873/
    otkritie_za_genetichnija_proizhod_na_bylgarite

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  72. 72 Профил на xrp43572691
    xrp43572691
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    [quote#66:"Cherry_24 години "укопация" на държавата"]българите били цигани и че на българската историческа наука не бивало да се вярва.Само на чуждите историци трябвало да се доверяват българите.[/quote]

    Лошото е, че от времето на Васил Златарски и българската наука така разсъждава - никой не е пророк в собственото си село, но всеки тъпанар, дошъл от чужбина и казал някоя глупост, се приема за велик ум и светило за подражание.

    Иначе по темата: Боли ме фара за нелегалните мангали, самоназоваващи се "бежанци".

  73. 73 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#68] от "VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!":
    Исках да ти я пратя на лични,но нещо не успях.Затова,ето тук погледни,в коментарите по долу.Аз бях доста учудена от някой от тях.
    http://politics.actualno.com/Mahat-turkskija-proizhod-na-bylgarite-ot-oficialnite-sajtove-news_4535.html?fb_action_ids=10202646757748805&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210202646757748805%22%3A536879116406571%7D&action_type_map=%7B%2210202646757748805%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  74. 74 Профил на palitza
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  75. 75 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Колкото по-бързо България осъзнае че трябва да постъпва според интереса си, а не трябва да слуша и изпълнява всяка прищявка на разни толерасти, толкова повече шанс има да оцелее. Тези бюрократи много обичат да поучават и наставляват целия свят, стига разбира се да не трябва те самите да изпълняват собственните си съвети. А иначе "на чужд гръб и сто тояги са малко".

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  76. 76 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Весело

    [quote#70:"balla"]По-умния и силния ще използва емигрантите да ги асимилира и интегрира, като се възползва максимално от техните възможности. [/quote]


    Така както са сторили Англия, Франция, Германия, Швеция, етс? Дето е пълно с напълно интегрирани и асимилирани англичани, французи, германци, шведи? Толкова интегрирани, та чак неразличими, нъл тъй?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  77. 77 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#75:"magen_enoshi"]Колкото по-бързо България осъзнае че трябва да постъпва според интереса си, а не трябва да слуша и изпълнява всяка прищявка на разни толерасти, толкова повече шанс има да оцелее. [/quote]

    +++++++++++++++++

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  78. 78 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#73] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":

    Благодаря.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  79. 79 Профил на Katana
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  80. 80 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#76:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]Така както са сторили Англия, Франция, Германия, Швеция, етс? Дето е пълно с напълно интегрирани и асимилирани англичани, французи, германци, шведи? Толкова интегрирани, та чак неразличими, нъл тъй? [/quote]

    Я виж какви ги вътшат "интегрираните". Ей това ги чака и българите, ако вървят по този път, от който няма връщане:
    http://isrageo.wordpress.com/2013/07/29/000sexjih/

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  81. 81 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#47] от "eman_b":
    [quote#47:"eman_b"]Милиони имигранти пристигат в Европа от десетилетия насам, без местните жители да ги гонят или да организират хайки срещи тях.[/quote]

    Ето, чети, от дневник - Млад имигрант уби...
    http://www.dnevnik.bg/sviat/2013/11/05/2175302_mlad_imigrant_ot_jujen_sudan_ubi_trima_dushi_v_avtobus/

    В Полша поход на хиляди неонацисти, в други държави някои дори полудяха и изпотрепаха своите (психопата Брайвик). Ами всекидневните акции с фадроми срещу ромските гета във Франция?

    Евроатлантида
  82. 82 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#22] от "bedniaka":

    Историята на Америка явно не ти е силната страна, но е видно, че това се отнася и до историята на България предвид нелепото сравнение.
    Липсата на законност и ред, наедно с кризата, са основните причини за ксенофобски прояви. Прииждането на имигранти и неспособността на държавата да се справи с тях просто преля чашата на търпимост и от това доста умело се възползват някои политически партии и формирования.

  83. 83 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#62] от "bedniaka":
    Oще малко от същото:
    "Българите са с индоевропейски произход, а не с тюркски и най-вероятно произходът ни е от територията на днешен Иран, съобщи в четвъртък доц. Александър Илиев, който представи резултатите от експедицията "Българите - прародина". “Съвременни генетични изследвания показват, че около 40 процента от българите са наследници на местното палеолитно население, други 40 процента са от източноирански тип и едва 12 процента от тях може би имат нещо общо със славяните“, съобщи Илиев.
    Експедицията е започна под патронажа на Министерство на външните работи, когато министър беше Ивайло Калфин и в нея участват учени от БАН, Софийския университет и др. и е финансирана от различни фондации.Доц. Илиев заяви, че най-дълго поддържаната теория, че произлизаме от хуните, няма почва, нито генетически, нито археологически, нито антропологически. Според него теорията, лансирана най-вече след 1944 г., че българите са тюрки, също не е правдоподобна. “Анализът на военните умения, на военните титли, на местонахождението, начин на живот и строителство подсказва, че сме много далеч от тюрките и номадите, посочи той. Според учения нямаме големи основания да се считаме и за славяни, защото не принадлежим към този антропологически тип“, посочи той."
    http://www.mediapool.bg/balgarite-proizhozhdat-ot-teritoriyata-na-dneshen-iran-news201278.html


    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  84. 84 Профил на ..._..._...
    ..._..._...
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#83:"Cherry_24 години "укопация" на държавата"]До коментар [#62] от "bedniaka":
    Oще малко от същото:
    "Българите са с индоевропейски произход, а не с тюркски и най-вероятно произходът ни е от територията на днешен Иран,[/quote]

    Какво се опитваш да обясняваш на пантюркист, такива неща. Винаги ще се прави на неразбрал.

  85. 85 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Другарката Йезерка нека си разходи спуздрения задник до Судитска Арабия и Катар за да види отношение към чужденци! Но за този геноцид Amnesty зъб не обелва!! Разбираемо защо!! Нека се разходи и до палестинските територии, та да се научи, на кое му викат ''ксенофобските и расистките престъпления'' и какво прави организацийката и - менте, за подобен род ''посегателства и насилие". Аман от левитски клакьори!!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  86. 86 Профил на ..._..._...
    ..._..._...
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#73] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":


    [quote#73:"Cherry_24 години "укопация" на държавата"] тук погледни,в коментарите по долу.Аз бях доста учудена от някой от тях. [/quote]

    Сега погледнах и аз. Относно татаросването- това са представители на бившите югорепублики/макета и сърби/, а привържениците на тюркската теория–комшийте от югоизток.

  87. 87 Профил на palitza
    palitza
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#52] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":
    Общо взето вярно излагате данните, само тук грешите:
    [quote#52:"Cherry_24 години "укопация" на държавата"]Славяните са лингвистична група, не кръвна.[/quote] Славяните са и лингвистична, и "кръвна", тоест етническа група. Езикът не се взима отникъде, той е един от основните етнически белези на всяка националност, народ, етнос, племе и пр. Така че езиковото сходство е неоспорим и категоричен белег за общ произход. Друг въпрос е степента на това сходство, което може да придобие най-разнообразни характеристики през вековете.
    И не старославянският език е старобългарски, а обратното - старобългарският език е старославянски. "Старославянски" е надредно понятие на "старобългарски". Староруският, старосръбският и старочешкият също са старославянски езици.

    Една българка
  88. 88 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#87] от "Палица (Всичко ще е наред.)":
    Благодаря ви за коментара.Изчетох го с интерес
    Нямам претенции за изчерпателност, не съм специалист в тази област.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  89. 89 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 768 Неутрално

    [quote#85:"rumata"]Нека се разходи и до палестинските територии, та да се научи, на кое му викат ''ксенофобските и расистките престъпления''[/quote]
    То и ти да беше си разходил "спуздрения задник "да видиш дали това което пишеш е истина. Да се повтарят клишета, отговорящи на нечий мироглед, разбира се е много по- лесно.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  90. 90 Профил на rumata
    rumata
    Рейтинг: 544 Весело

    До коментар [#89] от "magen_enoshi":
    Опа, . . мошетата наскачаха като ужилени!

    Според Козяшката прислуга, на Шипка, РУСКИ АГРЕСОРИ И БЪЛГАРСКИ СЕПАРАТИСТИ ВЛЯЗОХА В БОЙ СЪС ЗАКОННАТА ОСМАНСКА ВЛАСТ.
  91. 91 Профил на palitza
    palitza
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#71] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":
    [quote#71:"Cherry_24 години "укопация" на държавата"]Българите са особен вид славяни, по-скоро между славяни и средиземноморци[/quote] Това е доста коректно описание, казано на разбираем и популярен език. Всъщност за антрополозите и етнографите - нищо ново И с просто око се забелязва физическото сходство между българи, румънци, сърби, черногорци, хървати, албанци и италианци (от тях само северните, защото южните са по-мургави, като оригиналните гърци). Македонците не ги споменавам, защото генетично и културно са българи.

    Една българка
  92. 92 Профил на eman_b
    eman_b
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#81] от "sa6":В България има свободна ксенофобия и слово на омразата. Казвам свободна защото омразните думи на депутатите от АТАКА се леят в паралмента и се цитират по телевизията. Заради това някои олигофрени гонят и бият и раняват хора които нищо не са им сторили, но имат кожа с друг цвят. Това е което светът вижда от България:

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/11/08/2177974_tumnokoj_bulgarin_ot_smesen_brak_e_bil_prebit_v_sofiia/

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/11/13/2180796_dvama_dushi_sa_biti_v_centura_na_sofiia_edin_ot_tiah_e/?ref=id

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/11/05/2175554_pomagashti_na_bejancite_sa_zaplashvani_sus/

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/11/09/2178560_muj_e_bil_prebit_v_centura_na_sofiia/

  93. 93 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 764 Любопитно

    Бежанците и мигрантите трябва да бъдат защитени от всякакви бъдещи посегателства и насилие

    Ти луда ли си ма, те българите не са защитени от насилие по какъвто и да е начин, трябвало обаче задължително бежанците да са защитени?!? Белким като се разчуе по сирия и алжир че тука ги ръгат с ножове, ще спрат да идват.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  94. 94 Профил на palitza
    palitza
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#83] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":
    Това, за съжаление, не е "от същото". Тук по много ненаучен и непрофесионален начин се смесват исторически, етнографски и езикови факти от едни "учени", които са просто любители на пътешествията и на близкоизточните религии. Въпросният "доц. Илиев" не е нито антрополог, нито историк, нито лингвист, а е доцент по пантомима и любител етнограф - можете да видите профила му в сайта на НАТФИЗ. Целта му е да попътува из Азия и да "докаже", че българите идваме от Памир. Като говори за българи, не прави разлика между днешните българи и прабългарите. Факт е, че такава има, и то огромна. До голяма степен етническият елемент на народа, чието име носим и чиято държавност сме наследили, се е заличил - също както при французите (които са с романско-галски произход, но носят името на едно германско племе, франки) и с руснаците (които са със славянско-фински произход, но носят името на друго германско племе, в случая скандинавско - руси).

    Една българка
  95. 95 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#80] от "magen_enoshi":

    Отвратително! Обаче особено ме впечатлиха думите на имама, казва си човека нещата точно както са - белите до толкова са затънали в толерастия, че ги е страх да назоват нещата с истинските им имена. И това го казва мюсюлманин!

    "Харджей обвиняет в произошедшем коренных англичан. По его мнению, их политкорректность мешает им воспринимать реальность, пуще всего они боятся обвинений в расизме. «Запуганные политкорректные современные британцы не в состоянии принять реальность, — с гневом пишет он. — Все государственные структуры, включая полицию и социальные службы, игнорировали омерзительную сексуальную эксплуатацию подростков, происходившую на их глазах, из ужаса перед обвинениями в расизме».

    Ни одна газета не назвала вещи своими именами. Педофилов политкорректно именовали «выходцами из Азии», всячески избегая намека на их происхождение и религию. «Но это понятие совершенно бессмысленное и ни о чем не говорит. Это были не китайцы, не индусы, не жители Шри-Ланки. Негодяи прибыли из конкретных стран — Пакистана и Эритреи, причем Эритрея не имеет отношения к Азии «, — пишет имам."

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  96. 96 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2105 Любопитно

    [quote#49:"VenRus 2008 #Нова година - нов премиер!"]едва 1.5% от българите носят генетични маркери, характерни за тюрките.
    [/quote]
    Ако това е вярно, ще излезе,че масовите изнасилвания на българки от турските нашественици са мит? Вярно,че е възможно османлиите да са били с други, нетюркски гени.

    "The glory of God is intelligence"
  97. 97 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    [quote#87:"Палица (Всичко ще е наред.)"]Езикът не се взима отникъде, той е един от основните етнически белези на всяка националност, народ, етнос, племе и пр[/quote]
    Като английския в щатите?

    "The glory of God is intelligence"
  98. 98 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    [quote#96:"тулса"]Ако това е вярно, ще излезе,че масовите изнасилвания на българки от турските нашественици са мит?[/quote]

    Изнасилванията не са мит, но никъде не е казано, че от всяко изнасилване се забременява.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  99. 99 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#96] от "тулса":

    Те масово са клани след това. Отделно колко момичета и жени са завлекли към Анадола.

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  100. 100 Профил на Борис  Тодоров
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK