Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (117)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pinel4eto
    pinel4eto
    Рейтинг: 388 Весело

    Поздравления! Снимките са уникални!

  2. 2 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    Аркадий,
    Снимките като снимки са хубави, но не разкриват атмосферата на Созопол. За хората, които не помнят Пъци, Окото и т.н. снимките са уникални,но...
    Благодаря за галерията, все пак

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  3. 3 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1522 Неутрално

    До коментар [#2] от "grand funk railroad":

    За да хване атмосферата на това, което споменаваш, един автор-фотограф трябва да е роден поне след 1965.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  4. 4 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    До коментар [#3] от "Jessika":

    " ...да е роден поне след 1965."

    Може и малко преди това

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  5. 5 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Нещо не хванах идеята Какво по-точно да му снимам на Пъци? И между другото съм роден след 1965-та Предполагам, че "Jessika" има предвид преди 1965-та?

  6. 6 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1522 Неутрално

    До коментар [#5] от "Аркадий Атанасов":

    Да, това имах предвид

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  7. 7 Профил на xamctep
    xamctep
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Хубави снимки!
    Ама не са от Созопол... други са снимките на Созопол!

  8. 8 Профил на pinel4eto
    pinel4eto
    Рейтинг: 388 Неутрално

    А от къде според теб са снимките, щом не са от Созопол? По всичко личи, че не си идвал/а в Созопол...

  9. 9 Профил на forfreedom
    forfreedom
    Рейтинг: 225 Весело

    Ехххх, това море, как ми се доходи само, не е истина - красива и уникална е тая България, не бива да го забравяме!! Поздравления за снимките, прекрасни морски спомени от лятото ме заляха току що!

  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5611 Неутрално

    липсват ми хората и смокините на Созопол !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на Лили Иванова
    Лили Иванова
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Красива е България, но за съжаление е населена с българи. А и с тия мутри по Черноморието нищо не става вече.

  12. 12 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1366 Любопитно

    Много снимки, но от тях
    Созопол така и не видях!

    www.berbenkov.hit.bg
  13. 13 Профил на bronko
    bronko
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Ако се вгледаш внимателно във всяка една от снимките, всеки може да намери нещо за себе си.
    Много хубави снимки! Харесват ми!

  14. 14 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2742 Неутрално

    Отвориха ли св. Кирик за посещения? Допреди 2 години се стигаше до един ръждясал портал с бодлива тел. Липсваше само часовоят в шаяк, другото си беше като в соца.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  15. 15 Профил на xamctep
    xamctep
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#8] от "pinel4eto":

    Живял съм в Созопол... няколко години!
    Просто, аз не бих снимал това. Тези снимки са правени от турист, личи си!

  16. 16 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 823 Весело

    Тези снимки показват "напудрен" Созопол. Не са правени от турист, а от кандидат-рекламен фотограф. Свежи китки, чинийка с рибка, залезче, изгревче, вълнолом с ниска скорост... Отявлено рекламна галерия. А и лозунга "Перлата на..." идва в повече. А истината??? Къде са хората, къде са къщите, къде е живия Созопол? Той вече е грозен - така е, но все пак е по-истински от тази "лилава помада".

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  17. 17 Профил на αлферац
    αлферац
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Тая галерия може да се получи само ако не мръднеш апарата (не камерата, ало български език!!!) нито на сантиметър встрани от обекта. То така и от София може да се направи хубава галерия, а всъщност ....

  18. 18 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    №6 не е "полет", а "меко кацане"

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  19. 19 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Хубава галерия , но не показва, че Созопол е перлата на южното
    черноморие, за мен Стария Несебър е тази перла и няма конку-
    ренция

  20. 20 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#15] от "xamctep": Не съм турист От Созопол съм...

    До коментар [#16] от "moriarti": Заглавието на албума идва само и единствено от любовта ми към Созопол. Може би искате да ми кажете, че Приморско е хубав "град"?

  21. 21 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    Разбира се, че не е Созопол. Нито лодките, залезите и новият град с веселата му уличка и парцали показват неговият характер.
    Все още има хубави стари къщи, тесни улички с промъкващото се в тях море, мрежи, чирози, стари баби продаващи сладко от смокини и т.н. Това бих снимала.

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  22. 22 Профил на uchuden.
    uchuden.
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Созопол ми е слабостта, гласувам и с двете ръце!

  23. 23 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#20] от "Аркадий Атанасов":

    Всички морски градчета си имат своето очарование,също и вашия
    Созопол

  24. 24 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1260 Весело

    Заинтересувах се.Сподели,ако обичаш,как съхрани пролетния букет до лятото.

  25. 25 Профил на jori
    jori
    Рейтинг: 442 Неутрално
  26. 26 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#24] от "dedo pepo":

    Този букет не бих го нарекла пролетен, вчера в градината си имах поне 3 вида от показаните цветя

  27. 27 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 751 Неутрално

    [quote#14:"cinik"]Отвориха ли св. Кирик за посещения? [/quote]

    Преди 7-8 години бях завел Соломон Паси при кметицата на Созопол.И тя му обясняваше как е бил остров,а после е свързан със сушата. "Ясно,бивш остров."-казва й Паси.Тези двамата,в присъствието на половината комисия по външна политика,постигнаха съгласие да се отворе,но после Близнаков нещо се уплаши и взе да го овърта.

  28. 28 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#24] от "dedo pepo":

    Уникален коментар ) Мерси ! ) Много ме развесели )

  29. 29 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    До коментар [#5] от "Аркадий Атанасов":

    Снимай Стария град! Прекрасните къщи, скалите, фиордите и т.н.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  30. 30 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#29] от "grand funk railroad":

    Аз си знам какво да снимам и какво съм снимал Това, че съм избрал да кача тези снимки в албума е друг въпрос

  31. 31 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    До коментар [#30] от "Аркадий Атанасов"

    Снимай каквото искаш. Жалко, че не приемаш чуждо мнение.
    Приятен ден!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  32. 32 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 751 Неутрално

    За съжаление снимка 19 вече не може да бъде направена.Преди 20-ина дни всичко изголя до основи.До камък.

  33. 33 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#31] от "grand funk railroad":

    Напротив, приемам чуждото мнение, просто казах, че съм избрал тези снимки за този албум, а не тези, които вие искате да видите, което не значи, че нямам и от тях

  34. 34 Профил на Deutsches Reich
    Deutsches Reich
    Рейтинг: 497 Неутрално

    тва ако е перлата на черноморието то кравешкото изпражнение е пица

  35. 35 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    До коментар [#33] от "Аркадий Атанасов":

    Жалко!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  36. 36 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#30] от "Аркадий Атанасов":

    Щом ти си знаеш какво си снимал как ще ни докажеш , че иначе този прекрасен град е перлата на южното черноморие

  37. 37 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#34] от "Deutsches Reich":

    Созопол е много красив град, нищо ,че не е перлата на южното черноморие, но снимките на пишман фотографа изобщо не са в полза на това градче

  38. 38 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#33] от "Аркадий Атанасов":

    Тогава утре ги публикувай!

  39. 39 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#36] от "pentuer":


    До коментар [#38] от "pentuer": 1. Ако не знаете кой е най-хубавият град по българското черноморие- това си е ваш пропуск. 2. Не мога да добавям снимки в албума, а и да можех, нямаше да го направя.

  40. 40 Профил на peboka
    peboka
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#5] от "Аркадий Атанасов":

    Напълно съм съгласен с "grand funk railroad". Голям пропуск е това 4е не си снимал "Пъци", но въпреки това гласувам, снимките са хубави ))

  41. 41 Профил на emo_xc
    emo_xc
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Поздравления за галерията!
    Снимка №6 я приемам като най-близка до темата.

  42. 42 Профил на mitakus_11
    mitakus_11
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Браво Аркадий! Гордеем се с теб !!!

  43. 43 Профил на dancho_rz
    dancho_rz
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Винаги съм харесвал Созопол и с удоволствие съм почивал там. Много хубави снимки. Успех!

  44. 44 Профил на mita6kiq
    mita6kiq
    Рейтинг: 225 Неутрално
  45. 45 Профил на pavkata2010
    pavkata2010
    Рейтинг: 479 Любопитно

    На снимка 19 има цъфнали дървета. Тези снимки не трябва ли да са от изминалото лято?

  46. 46 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Да, снимката е направена преди лятото

  47. 47 Профил на pavkata2010
    pavkata2010
    Рейтинг: 479 Любопитно

    До коментар [#46] от "Аркадий Атанасов":
    Има ли и други снимки в галерията, които не са от изминалото лято?
    Мислите ли, че е честно спрямо другите участници да публикувате снимки, които не отговарят на темата на конкурса?

  48. 48 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 768 Неутрално

    До коментар [#5] от "Аркадий Атанасов":

    Господин Атанасов, в снимките Ви има много желание и не лоши идеи, но, за съжаление, изпълнението на 2/3 от тях е под всякаква критика. Липса на контраст, неразработени сенки, слаба композиция да не говорим и за кривите хоризонти. Очевидно снимате с непрофесионална техника (която никога не е била задължително условие за хубавите снимки), но дори и това не извинява многото останали пропуски. Съветът ми е да отворите някоя книга за фотография, да отидете на някой конкурс за начинаещи или поне да изгледате 4-5 обучителни филмчета в ютюб. За мен галерията не заслужава подобна висока оценка и продължавам да се учудвам как е постигнат този резултат.

    И последно нека кажа защо съм така мотивиран да отделя толкова внимание на Вашите творения. До гуша ми дойде, в България, много умело и успешно да се промотира, само-промотира, възнаграждава и аплодира посредствеността. За съжаление това явление е често срещано и в много сфери на обществения ни живот. Не мога да се примиря защото това би било поредната малка неистина и несправедливост.

    generator
  49. 49 Профил на northway
    northway
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#48] от "conTXT":

    И аз се чудя на високата оценка на тази галерия...

  50. 50 Профил на northway
    northway
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#42] от "mitakus_11":

    mitakus_11 преди 3 дни, 22:32

    се регистрира в id.capital.bg

    Дневник, сдобивате се с нови "читатели" заради този конкурс. Поздравления!

  51. 51 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#47] от "pavkata2010":

    Павка, а Вие наистина ли мислите, че във всички тези галерии снимките са правени само през лятото? Защото аз не мисля така

    До коментар [#48] от "conTXT": Да, техниката, с която снимам е непрофесионална, както и аз самият съм непрофесионалист. Никога не съм имал за цел да стана такъв във фотографията, затова съветите за клипчета в ютюб и книгите за фотография си ги запазете за някой друг.



    До коментар [#49] от "northway":

    На Вас нямам какво да кажа, мисля, че сте просто един хейтър.

  52. 52 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 768 Весело

    До коментар [#51] от "Аркадий Атанасов":

    Ей, значи ама безочие. От 30 случайно проверени потребители, гласували за Вашата галерия, 20 са с регистрации в последните 4 дни. Да не би да имате опит в печеленето и на избори?!!? 66% от гласовете смятам за невалидни.
    Почти съм убеден, че администраторите на конкурса ще Ви дисквалифицират.

    generator
  53. 53 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 768 Весело

    Всъщност, администраторите от Дневник трябваше да почерпят малко опит в добрите практики за превенция на манипулирането на подобни конкурси. В гласуването трябва да бъдат допускани потребители регистрирани, примерно, месец преди неговото обявяване.
    Ако беше така, Вашата галерия, не би била несправедливо надценена.

    generator
  54. 54 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Весело

    Ако-то също се нарича ''лайно'' и мирише- точно както коментарите Ви. Никъде в правилата на конкурса не пише нищо за това, кога трябва да си регистриран за да участваш или гласуваш. Не почти, а напълно съм убеден, че трябва да спрете да хейтите- далеч няма да стигнете така.

  55. 55 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#51:"Аркадий Атанасов"]Никога не съм имал за цел да стана такъв във фотографията, затова съветите за клипчета в ютюб и книгите за фотография си ги запазете за някой друг. [/quote]

    След, като не приемате съвети за фотография, защо се бутате да участвате във фотографски конкурс?

  56. 56 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#54] от "Аркадий Атанасов":

    Това не е хейътърство. Всичко е повече от очевидно. Снимките ви не стават, но това не пречи да водите всички останали галерии с над 70 гласа преднина.
    В крайна сметка нека се изясним - това конкурс за фотография ли е или е конкурс за това, кой колко гласувачи може да мобилизира.

    Формално погледнато, от "Дневник" са отговорни за това, че не са избистрили докрай регламента и се допуска сегашната ситуация.
    От друга страна на мен лично би ми било неудобно да представя такава галерия със снимки и да я тикам с всички средства напред, за да спечеля конкурса на всяка цена.

    Въпрос на личен избор.

  57. 57 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#55] от "alex_ks":

    Един конкурс може да се нарече фотографски тогава, когато се допускат само и единствено професионалисти и професионална техника. За мен това е един конкурс за аматьорска снимка- затова и се казва "Спомен от лятото", а не "Конкурс за най-добра снимка от лятото".
    До коментар [#56] от "alex_ks":

    На мен лично не ми е неудобно да представя снимките си точно заради по-горе изброеното. Това, че Вашите снимки са много добри, няма никакво значение. Само да спомена, че по-голямата част от моите са правени с телефон. И докато в някои коментари си имаше дори и малко конструктивна критика, то другите си бяха чисто хейтърство.

  58. 58 Профил на pavkata2010
    pavkata2010
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#51] от "Аркадий Атанасов":
    Благодаря за отговора и коментарите ви.
    Потвърдихте правилността на решението ми, да не гласувам за вашата галерия.

  59. 59 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Нямам абсолютно нищо против да не гласувате Жив и здрав!

  60. 60 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#57] от "Аркадий Атанасов":
    [quote#57:"Аркадий Атанасов"]Един конкурс може да се нарече фотографски тогава, когато се допускат само и единствено професионалисти и професионална техника. [/quote]

    Няма такова нещо. Не съм виждал конкурс, който да слага такива ограничения.

    [quote#57:"Аркадий Атанасов"]За мен това е един конкурс за аматьорска снимка- затова и се казва "Спомен от лятото", а не "Конкурс за най-добра снимка от лятото".
    До коментар [#56] от "alex_ks": [/quote]

    Няма определени категории в конкурса - за професионалисти или за аматьори. Аз самият не съм професионален фотограф и не се препитавам с това, но не съм и пълен аматьор. Е аз да не участвам ли тогава?
    Всеки фотоконкурс има зададена тема и там водещ критерий е качеството на снимките. Иначе щеше да е конкурс за есе на тема "Спомен от лятото".
    След като нямаш абсолютно никакви претенции, че можеш да снимаш, защо е цялата тази офанзива да излизаш напред в класирането? Какво демонстрираш с това?

  61. 61 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Доколкото си спомням, Вашите снимки са правени с дслр фотоапарат и сменяеми обективи, също така да не забравяме, че са и обработвани преди да бъдат качени. От моите снимки нито една не е обработвана по какъвто и да било начин. Дали конкурсът ще е за есе или не, това е решено от организаторите, в случая не е за есе (очевидно). А и само да спомена, че възпитаните хора говорят на "вие" с непознати.

  62. 62 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    [quote#61:"Аркадий Атанасов"]Доколкото си спомням, Вашите снимки са правени с дслр фотоапарат и сменяеми обективи, също така да не забравяме, че са и обработвани преди да бъдат качени. От моите снимки нито една не е обработвана по какъвто и да било начин. [/quote]
    Винаги съм снимал с огледално-рефлексен фотоапарат и не виждам, какво значение има това. Относно обработката - е няма как да кача raw-файл тук естествено. Не знам защо много хора си мислят, че снимката се прави при "обработката" и си мислят, че ако и техните снимки бъдат "обработени" - ще заприличат на нещо. Е ще ви разочаровам. Никаква обработка не може да спаси една лошо направена и зле композирана снимка. Снимката се прави в момента на снимане, а не след това. Разберете го най-сетне.

  63. 63 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#62] от "alex_ks":

    С това мнение съм съгласен, но една допълнителна обработка може да направи някои снимки да изглеждат доста по-добре. Някъде доста по-нагоре имаше такъв коментар за сенки и контрасти, затова и го написах. На мен пък снимките си ми харесват и нямам проблем с това. Съдейки по коментарите се харесват и на повечето хора, необременени от мисълта за "криви хоризонти, сенки, контрасти и тн.".

  64. 64 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#63] от "Аркадий Атанасов":

    [quote#63:"Аркадий Атанасов"]С това мнение съм съгласен, но една допълнителна обработка може да направи някои снимки да изглеждат доста по-добре. [/quote]

    Май не разбирате, че разликите между снимките, които обсъждаме тук съвсем не се отнасят до това, дали имат или нямат обработка.
    Тъй, като очевидно говорим на различни езици, ще ви попитам нещо друго: Вие считате ли, че заслужено водите с такава преднина пред всички останали?

  65. 65 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Смятам, че щом хората са гласували, значи да, водя заслужено. Точно това казах, за повечето хора няма значение дали снимките са обработени, с криви хоризонти, не знам си какви сенки и контрасти и затова гласуват.

  66. 66 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#65] от "Аркадий Атанасов":

    Нямам повече въпроси, нито коментари. Успех на конкурса или на това, което си мислите, че е!!!

  67. 67 Профил на dimitar.z
    dimitar.z
    Рейтинг: 5 Весело

    Снимките са уникални, Аркадий

  68. 68 Профил на sava_chapanov
    sava_chapanov
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#67] от "dimitar.z":

    Снимките са уникално ЗЛЕ!!! Срамота е да се участва във фотоконкурс по такъв начин! Надявам се Дневник, да не допуснат това визуално недоразумение да продължи напред в конкурса! Надявам се... ама надали. : (

  69. 69 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#68] от "sava_chapanov":

    Циркът е пълен. Този тук си стоя на 140 гласа няколко дни и като започва да го догонва един друг, дето е малко по-малко зле, агитката пак се активизира. Както вече казах - Куцо, кьопаво и сакато е тръгнало да удари кьоравото със ВСИЧКИ средства:

    http://www.dnevnik.bg/fotokonkursi/2012/11/29/1958300_fotogaleriia_povtoreni_sunishta/

  70. 70 Профил на northway
    northway
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Според правилата на конкурса снимки могат да се изпращат до 19 декември 2012, а после се гласува до 1 януари 2012. Предполагам, че през този период администраторите ще седнат и само ще проверяват достоверността на гласовете, все пак си е доста работа.

    "Екипът на "Дневник" си запазва правото да анулира гласове, които са дадени от допълнителни акаунти на вече регистриран потребител. Акаунтите на такива потребители ще бъдат деактивирани."

  71. 71 Профил на northway
    northway
    Рейтинг: 442 Весело
  72. 72 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#69] от "alex_ks": Ще си докараш някоя болест човече, като ти е такъв проблем, постни си и ти галерията във фейсбук, никъде в правилата не пише да е забранено.

    До коментар [#70] от "northway": Това предполагам означава, че си мислите, че имам 1000 акаунта и си гласувам от тях, е съжалявам, но ще ви разочаровам.

  73. 73 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#72] от "Аркадий Атанасов":

    Не се грижи за здравето ми. Добре съм си. Все пак това е фотографски конкурс, а не състезание, кой колко приятели ще събере през фейсбук, за да му гласуват. Нужно е човек да има реална преценка за себе си, когато се бута напред.

  74. 74 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#73] от "alex_ks": Повтарям, надявам се да го разберете накрая. Това НЕ Е фотографски конкурс и това, че има награда за галерия със снимки, не го прави такъв. Фотографски конкурс е това: http://1x.com/photoawards/.

  75. 75 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#74] от "Аркадий Атанасов":

    [quote#74:"Аркадий Атанасов"]Повтарям, надявам се да го разберете накрая. Това НЕ Е фотографски конкурс и това, че има награда за галерия със снимки, не го прави такъв. [/quote]

    Абе ти тъп ли си наистина?

    Тук какво пише:
    Фотоконкурси>В момента>Спомен от лятото 2012

    http://www.dnevnik.bg/fotokonkursi/

  76. 76 Профил на northway
    northway
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#72] от "Аркадий Атанасов":

    Практически каква е разликата дали ти имаш 100 акаунта и си гласуваш от тях или си помолил 100 приятели. Естествено, че те ще гласуват за теб. Нали са ти приятели и си ги помолил! За мен няма особена разлика между двата метода за набиране на гласове. За това и не одобрявам поведението на такива като теб и не си мълча! Друг е въпросът какво мислят администраторите и дали те одобряват/разрешават такива тарикатски постъпки. Ще разберем на 1 януари явно.

    Иначе от коментарите ти до тук става ясно, че вътрешната ти преценка за справедливост се различава от тази на хората, които те критикуват. Няма лошо. Но си мисля, че вече си доста голям, за да ти се втълпява друг морал. Човек не се разжда, тарикат. Тарикат си умира. И като гледам не си единствения такъв в този конкурс. Искам да ти кажа, че сперед мен нито хората те критикуват от злоба или завист, нито снимите ти са уникално зле, а просто защото имат различна ценностна система от теб и чувството им за справедливост е накърнено!

  77. 77 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#76] от "northway": Съгласен съм с Вас, просто имаме различно мнение по дадения въпрос. Обаче не съм съгласен с това, че да имаш 100 акаунта и да гласуваш от тях е същото като да си постнеш галерията във фейсбук, защото едното е забранено от правилата, а другото не Поздрави !


    До коментар [#75] от "alex_ks": Добре, да го кажем така, това не е класически фотографски конкурс, за да спечелиш който, снимката трябва да е перфектна от всички гледни точки. Това трябваше да се разбира от думите ми от самото начало. Аз не се смятам за тъп, а ти себе си?

  78. 78 Профил на sava_chapanov
    sava_chapanov
    Рейтинг: 497 Гневно

    До коментар [#76] от "northway":

    Прав си и действително след като за втори път прегледах галерията, смятам че преувеличих с критиката си, но до момента съм видял всички публикувани галерии и тази със суматите гласове, които е събрала само ми показва до каква степен вилнее посредствеността у нас. Омръзна ми от конкурси, които се печелят с помощта на благонадеждни приятели и лош материал! Докога ще възпитаваме "кафява" естетика?! Аз лично смятам да напиша едно писмо до "Дневник", в което да ги призова да направят нещо с тази галерия! Макар, че има още един участник в конкурса с много гласове и посредствени като качество снимки, той поне е показал уникални места от България и донякъде си е заслужил част от тези гласове. Притеснява ме фактът, че има страхотни галерии, които събират по 30-40 гласа. Дайте да се стегнем и да спрем тези лоши практики веднъж завинаги!

  79. 79 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Предполагам, че следващата година правилата на конкурса ще бъдат променени, засега е позволено да пуснеш линк към албума си във фейсбук или където искаш.

  80. 80 Профил на sava_chapanov
    sava_chapanov
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#79] от "Аркадий Атанасов":

    Не става дума за споделяне на галерията с приятели. Напротив! Хубавите галерии трябва да се споделят! Аз лично научих много неща от публикуваното в този конкурс. Безумие е обаче, наградата да бъде давана на човекът мобилизирал най-много свои приятели да гласуват. Трябва да има и оценка на естетическите качества на показаното. Да не говорим, че сте публикували фотографии от друг сезон. Това нарушава дори самата тема на конкурсът и според мен е недопустимо.

  81. 81 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Една снимка има от преди лятото и признавам, че беше грешка да я добавям. Това обаче направих само защото на нея е паметник на културата и историческа ценност от Созопол, която по стечения на обстоятелствата вече не съществува. Чак пък да е недопустимо... . И в други галерии има снимки от преди лятото, месец Май например. Не мисля, че това е критерий

  82. 82 Профил на sava_chapanov
    sava_chapanov
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Сградата я остави, а снимка номер 2 какво прави тук?

  83. 83 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Заради заглавието на снимката ли? Само е кръстена така, проверете дали цветята са пролетни )))

  84. 84 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#82] от "sava_chapanov":

    Абе хора, не е толкова важно, снимката пролетна ли е, есенна ли е. Дори и зимна снимка може да се направи, като "спомен за лятото". Сезоните са най-малкият проблем.

  85. 85 Профил на sava_chapanov
    sava_chapanov
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#84] от "alex_ks":

    И ти си прав, но аз не случайно се заяждам за това. Нали знаеш за какво са осъдили Ал Капоне. Мисля, че с посредствеността и криворазбраното чувство за справедливост, трябва да се действа точно както са действали с него.

  86. 86 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#85] от "sava_chapanov":

    Според мен няма нужда чак от такива финтове. Галериите за които говорим за толкова зле, че на мястото на авторите би ми било неудобно да бъда "победител". Циркът обаче предстои

  87. 87 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Царят на фотографията пак се обади. Галериите били зле, ставаш смешен с твоите вопли. Разбрахме, че трябва да се уцели времето за снимката и незнам си какво, а и да не забравяме, че да се използва фотошоп не е лошо (само дето прикрива недостатъците на снимката). Айде ако обичаш спри спама.

  88. 88 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#87] от "Аркадий Атанасов":

    Момче, понятие си нямаш от фотография. По-добре си замълчи и не се обаждай. Организирай си там гласувачите и поне не натрапвай невежество си по темата.

  89. 89 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Натрапващият се си ти човече. Разбери го най-накрая, конкурсът си има правила! И те не са нарушени !

  90. 90 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#89] от "Аркадий Атанасов":

    Формално може и да не са нарушени, но ти си този, който натрапва невежеството си напред в класирането. Такива, като теб отблъскват от участие наистина можещите да снимат и така драстично се сваля нивото на конкурса.

  91. 91 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    А теб не те ли бях помолил да спреш със спама? Не виждаш ли, че сте няколко човека на това мнение само. Айде ходи си играй с нещо друго, остави я тази клавиатура малко.

  92. 92 Профил на pavelkukov
    pavelkukov
    Рейтинг: 5 Весело

    Страхотни снимки! Браво!

  93. 93 Профил на sava_chapanov
    sava_chapanov
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#91] от "Аркадий Атанасов":

    Няколко човека сме, защото другите не считат за смислено да ГУБЯТ ВРЕМЕТО СИ с тези снимки. Това вероятно ти говори нещо. Освен това виж колко ПРОЧИТАНИЯ имаш за всичките си ИЗПРОСЕНИ ГЛАСОВЕ. Това значи, че НИКОЙ НЕ РАЗГЛЕЖДА галерията ти до края. Вчера вечерта, в конкурсът се публикува една галерия, която вече е ПО-ГЛЕДАНА ОТ ТВОЯТА. За сметка на това, офанзивата на ИНИЦИАТИВНИЯТ ТИ КОМИТЕТ във фейсбук е очевидна: 770 харесвания... Наистина е безсмислено да продължаваме с коментарите, защото ти очевидно ще се облегнеш на напомпаното си самочувствие и ЕСТЕТИЧНАТА "КОМПЕТЕНТНОСТ" на гласуващите (възпитавана точно от такива участници), за да можеш да си получиш НЕЗАСЛУЖЕНАТА НАГРАДА. Лошото е, че тази тенденция се превръща в редовна практика и тотално ОПОРОЧАВА ИНТЕРНЕТ КОНКУРСИТЕ. Скоро НИКОЙ ДОБРЕ СНИМАЩ, НЯМА ДА иска да УЧАСТВА в тях! Някой хора вече дори смятат, че могат да ПУБЛИКУВАТ ФОТОГРАФИИ, НА КОИТО НЕ СА АВТОРИ и след това си ОБИРАТ НАГРАДИТЕ по един или друг начин. Аз лично имах такъв случай в конкурса на една верига за спортни стоки. Пичът си взе първата награда С МОЯТА ФОТОГРАФИЯ, а аз седях да пиша ултиматумни писма на организаторът да свали снимката. СПРАВЕДЛИВОСТ НЯМА! Остави тоталната ЛИПСА НА МОРАЛ и ДОСТОЙНСТВО на участниците, но и ОРГАНИЗАТОРИТЕ НЕХАЯТ и мълчаливо подкрепят това безобразие! Основната ЦЕЛ е да се съберат ПОВЕЧЕ ФЕНОВЕ на страниците им, което си е почти БЕЗПЛАТНА РЕКЛАМА на медията. Това, че се показва един СКАПАН ПРОДУКТ награден за сметка на куп по-качествени няма никакво значение. Искрено се надявам ДНЕВНИК ДА НАПРАВЯТ ИЗКЛЮЧЕНИЕ от всичко това. М/у другото призовавам всички да разгледат набързо това което се е пуснало в конкурса и да ударят по един глас на каквото им е харесало! Това важи и за участниците! НЕ МОЖЕ ДА СИ ГЛАСУВАМЕ САМО ЗА СВОИТЕ ГАЛЕРИИ, само и само да не подпираме конкуренцията! НЕКА ПОБЕДИ НАЙ-ДОБРАТА ФОТОГАЛЕРИЯ!

  94. 94 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Препоръчване не е равно на прочитане, ако това имаш предвид.

  95. 95 Профил на proba1
    proba1
    Рейтинг: 5 Неутрално
  96. 96 Профил на slavi75
    slavi75
    Рейтинг: 5 Неутрално

    тук много разбирачи и много завистници ,оставете момчето на мира с глупостите си -факта е ,че хората харесват снимките му и вие няма да промените това естествено

  97. 97 Профил на k@lcho
    k@lcho
    Рейтинг: 442 Неутрално

    колко красота и сполучливи снимки!

    за мен ми станаха фаворити - сн 4, 9 и 20

    няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!
  98. 98 Профил на Аркадий Атанасов
    Аркадий Атанасов
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#96] от "slavi75": Благодаря за подкрепата!


    До коментар [#97] от "k@lcho":... и за хубавите думи !

  99. 99 Профил на niceday
    niceday
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Цитирам анонса към конкурса: "Когато навън стане мрачно, схлупено и студено, отминалото лято изглежда като един по-добър и недостижим свят. Спомените за слънцето, пътешествията и дългите летни вечери с приятели стават все по-ценни за доброто настроение."
    Снимките в тази галерия отговарят на описаното и са доста лични. Показаното е неговият Созопол, неговото лято и намирам за естествено да липсват кривите улички и старите къщи - те впечатляват само приходящите, за созополчани са тооолкова обичайна гледка Архитектурата и романтиката на Созопол като град може да се види в хиляди снимки, справочници, пътеводители... Името на албума е продиктувано от гордостта на един созополчанин, според мен
    Гласувах точно защото албумът е много човешки, ежедневен - с все гларуси, лодки, море... и отразяват това, за което авторът ще си спомня през зимните дни. Нали това цели конкурсът?! Гледайки неговите снимки, аз си припомням моя Созопол, е вярно есенен
    За протокола - профи снимките не са за конкурс като този
    Според мен, конкурсът цели да събуди спомени, чувства, желания, да ни научи да споделяме хубавите неща в животите си, и от тази гледна точка тази галерия намирам за много добра
    И не, не съм гласувала само за нея! Гласувах за всички, които успях да разгледам и събудиха Моя спомен за лятото.

  100. 100 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#96] от "slavi75":

    [quote#96:"slavi75"]тук много разбирачи и много завистници [/quote]

    Тук са се събрали само някакви злобари, които ги мъчи черна завист, че не могат да снимат така и се чудят, какво да измислят, за да омаловажат постиженията на талантите!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK