Еййййх, матрял. Квото и да му напрайш, все кусур ще му върже. Така като гледам, трябва светофарна уредба да урежда движението между пешеходци и велосипедисти .
Нали требва да има малко чупка, бе? Отсреща като се засветкат по нанадолнището, та да им се вее ризата, ще се наберат като глист на буца, ще прескочат 100 километра и ще убият некой.
Ти обаче пак ще си тук да мрънкаш за сгазеният пешеходец.
Как пък досега един от критиците не показа пространствено мислене, не знам?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Жалка история.
Изпълнение по герберастки.
Ама то от милиционер да очакваш да ти свърши нещо кадърно като хората - надали. А разбира се виновни са си единствено и само тия които го избраха - него и подопечната нему учителница по русский язъйк гасаджа Йордечка.
Бре,че фотограф-веселяк,поне да беше пуснал само първата снимка.На втората се вижда,че пешеходният тротоар е от другата страна на локалното,така че ПРОБЛЕМА от сн.1 отпада.
На сн.2 обаче е сериозен,това двуметрово "тротоарче" е опасно за здравето,може да се сблъскат куфар,пълен с туршии от село с коляното на фина блондинка,някой тичащ мангал,откраднал портфейл с отворена остъклена врата на някоя от сградите,две разминаващи се двойки борци тежка категория и т.н.Все проблеми в тия кухи чутури
Около Централна гара велоалеята води към.... подлеза. Минава покрай спирката, на половината от линиите на градския транспорт. Мисълта е да се създават конфликти. Между колоездачи шофьори и пешеходци по системата всеки срещу всеки. И преди всичко да се тръби колко много строи Борисов и как задоволява всякакви капризи. Нищо, че няма мисъл за удобството на хората.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
За съжаление, на фона на останалата инфраструктура в София цитираните във фоторепортажа проблеми звучат на много хора като глезотии. Да допълня все пак, че за ползване има и още един тротоар - покрай сградите, на който доскоро се намираше софийската забележителност "банкдрайв" - многократно сниман и публикуван от различни читатели.
ПС. Понятието "банкдрайв" гугъл го открива от воле
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
ПС. Скоро ще пусна репортаж от подземния паркинг на МС "Джеймс Баучер". Досега да съм минал 50-60 пъти покрай него - все си свети едно и също число свободни места ( 620 ), което най-вероятно е и пълният капацитет. Сиреч, напълно празен....Не толкова празни от коли са обаче тротоарите и детските площадки в района, а приближавайки стълбите на метростанцията е препоръчително да имаш една мощна перка на задника, за да политнеш над напаркиралите бракми като Карелсон...
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Какво неясно има?
Не съм минавал отдавна там пеша,но какво неясно може да има от снимките?Къде видя тия 50см?
Вземай воайорският бинокъл,насочи го към сн.2 и пак тук да кажеш на теб какво не ти е ясно,мойта е лесна
Нищо неясно няма - точно на снимка 2, още от първата напряко паркирала кола тротоара се стеснява до 50см. Може и 70 да са, но едва ли.
Всичко е ясно. Свободен си.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Ако някой ми обясни как точно е правилния начин да бъде построена велоалеята на това място без да има проблеми и без да е безумна идея, като да се премести метрото на съседната улица, ще го призная!! Задачка с повишена трудност.
[quote#7:"Десен"]А разбира се виновни са си единствено и само тия които го избраха[/quote]
Ти нещо обвиняваш ли ме мене, а? Аре да те видим ти за кой си гласувал и с какво твоя човек е допринесъл за България!
Не младши, не.. тъпо е да коментираш места, които са ти описани само на оперативката, но не си ги виждал, а и отказваш да възприемеш снимков материал.
Както вече веднъж казах - свободно!
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#11:"Тони!"]Двуметровия тротоар, който след реконструкцията преминава в 50см? Или снимката ти се струва неясна?[/quote]
Е хайде сега. Към 4 метра е и се стеснява до два.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аз ще ти обясня- поставя се знак, че следващите 10-15 метра алеята се дели между пешеходци и велосипедисти и трябва да намалиш и да си тикаш колелото. Или пешеходците се пренасочват в дясно към тротоара след локалното по повдигната и маркирана пешеходна пътека.
[quote#21:"kp"]Аз ще ти обясня- поставя се знак, че следващите 10-15 метра алеята се дели между пешеходци и велосипедисти[/quote]
Аз по-скоро имах предвид конструктивно как си го представяте правилно. Имаш булевард, улица, вход към метрото - направи велоалеята по правилния начин, ако може без да местиш метрото, булеварда или улицата .
Така е, и така ще е занапред в държавата на сервитьорите, пиколата, "VI персоните" и танцьорките на пилон. Нали никой не си мисли, че работниците си измислят откъде да минат подземни комуникации, велоалеи, тротоари... Туй нещо си има проектанти, те са завършили "вишу" и проектират ли проектират...
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
Ми ти кашпа някъде в стесненото виждаш ли? За теб може и да не е проблем, че от едната страна тротоара се изяжда от малоумие, а от другата от паркинг - нали си по цял ден в астрата. Има и нормални хора обаче. Това, че герберастията на толкова широк булевард не успя да намери място и за пешеходци и за велосипедисти е друг проблем.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#30:"carmello"]май навсякъде по света велоалейте са си на платното, просто са оцветени [/quote]
В Германските градове в повечето случаи велоалеите са на тротоара. Макар и на малко места в покрайнините и където нормално няма много пешеходци зоната за пешеходци и велосипеди е обща, но винаги това е означено със знаци. В този случай би било достатъчно половината от тясното място да се маркира за пешеходци, но софийските пешеходци и без това още не са свикнали с велоалеите и си ходят по тях.
[quote#16:"Отнесен"]Ти нещо обвиняваш ли ме мене, а? [/quote]
Що за нагъл дебелоок гьонсурат трябва да си за да ме попиташ такова нещо?
Аз дали те обвинявам че ти и тия като тебе, подобия на електорална маса натресохте на страната една откровена мутра за премиер и кохортата му блюдолизци за управляващи?
Не, сакън! Изобщо не те обвинявам, ти заслужаваш точно всичко което ти се случва. Толкова си струваш, даже и това ти е много.
Проблема е че има тук таме хора които с нищо не са заслужили нито вашата простотия, нито вашата арогантност, нито вашата ниска култура и хигиена на ума. Тъй че, оди са пери и спи спокойно, и не вдигай пушилка че се не диша от лош герберастки дъх тъдева. Айде изпълнявай.
Има много начини да се избегне това безумие и всички са на проектно ниво. Всичко там е правено заедно - и метрото, и тротоара, и велоалеята и локалното. Всичко! Някой много е блял като е чертал, защото му е предстояла сигурна и безоблачна печалба. Някой много блял като е преглеждал проекта, защото проектът идва от сигурно място.
Може отдушникът на метрото да е продълговат и да остане място и за велоалеята и за тротоара. Може там въобще да няма тротоар, а да е само градинка с велоалея. А сега хората тръгват по този тротоар от Лъвов мост (защото точно той идва от кръстовището) и по едно време - изненадаааа. Тротоар няма, има само велоалея. Място за пресичане на локалното - също няма. В България може и да не прави впечатление на всеки, затова и средният българин като отиде в Европа и ходи по велоалеята и му звънят и надуват тромби колоездачи, които се чудят този откъде идва, че не му прави впечатление, че това е велоалея, не тротоар. Тук хората не са свикнали да не ходят по велоалеите. А как да свикнат, като съм виждал общината да отдава търговски площи върху велоалея! Като такситата паркират върху велоалея! И защо тогава са ни тези велоалеи?
Естествено, че само за ПР с данъците ни и с парите на ЕС!
Аз съм колездач и много искам да има велоалеи. Също съм пешеходец и искам да си хода спокойно.
интерсно че все още на тротоари все още ползват павета и плочи нещо което след време 4-5 години се руши и навонещо трябва да се направи ... а паветата не са удобни за високи обувки с токчета. хубаво би било да се поучат от град като
NYC а не от скандинавските столици където населението от векове си им е "селско" (да се разбира в положителен смисъл)
и автомобили въобще не стъпват на тротоари и велоалеи.
Специално за първата снимка не виждам проблем, освен липсата на знак, че в този участък от десетина метра алеята се споделя между велосипедисти и пешаходци. Има си специален знак за целта, който може да се види на много места в Европа, където, подобно на този случай, няма достатъчно място за отделни тротоар и велоалея.
До коментар [#31] от "SorryLol":
...те като че са луди по тези колелета в амстердам! в софия не може да стане такова нещо никога. нито с велоалеите нито с колоездачите.
спомням си преди години с една моя стара приятелка от там
си говорм колко опасно стана е с този AIDS... а тя ми вика: ами аз затова вече почнах да карам само колело.
позамислих се после и си викам затова ли и толкова много
гейове в новия амстердам (старото има на ню йорк) карат колелета.
Проблема е, че "колоезденето" в България все още се приема като някакво удоволствие, закачка, приумица, евентуално спорт, но не и като сериозен транспорт, какъвто всъщност е. Това е генерален начин на мислене, от където пък произлиза например, че не е необходимо да има велоалеи, те са само за в парка, или пък могат да са на тротоара, защото пешеходците и велосипедистите се движат по сходен бавен начин и не е проблем колоездача да заобикаля хората и т.н. Затова си мисля, че е необходимо най-вече образоване на хората, че колелото не е просто нещо, което всяко дете иска, а е транспорт и то сериозен. И чак след това проектирането, използването и мисленето за велоалеите ще бъде различно. Иначе всички коментирали статията не биха могли да разберат и винаги ще продължават да мислят по този начин. Та с две думи - мисля че НПО-тата които са свързани с велосипедизма (а не колоезденето, макар че и те ) трябва малко да се съсредоточат върху точно такива кампании - колелото не е прищявка, а транспортно средство!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1242 НеутралноЕййййх, матрял. Квото и да му напрайш, все кусур ще му върже. Така като гледам,
трябва светофарна уредба да урежда движението между пешеходци и велосипедисти
.
mtmvb1111
Рейтинг: 418 НеутралноБулевард като слънце, бе...
Руското влияние убива България! "Дневник" също....Засрамете се, бе...
Стига негативизми, бе...
Сбърканяци
Wornoxmaniak срещу Посмешището от Харвардистан
Рейтинг: 579 НеутралноНали требва да има малко чупка, бе? Отсреща като се засветкат по нанадолнището, та да им се вее ризата, ще се наберат като глист на буца, ще прескочат 100 километра и ще убият некой.
WornoxmaniakТи обаче пак ще си тук да мрънкаш за сгазеният пешеходец.
Как пък досега един от критиците не показа пространствено мислене, не знам?
forum_terrorist
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#3] от "Wrornoxmaniak":
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!Уорни, с тоя ливаден хумор има кой да ни залива...дай ни поне ти почивка!
hodounski
Рейтинг: 2298 Неутралнотрябваше да се "усвоят"едни пари и да се лентореже
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Десен
Рейтинг: 1291 НеутралноЖалка история.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Изпълнение по герберастки.
Ама то от милиционер да очакваш да ти свърши нещо кадърно като хората - надали. А разбира се виновни са си единствено и само тия които го избраха - него и подопечната нему учителница по русский язъйк гасаджа Йордечка.
ret
Рейтинг: 726 ВеселоБре,че фотограф-веселяк,поне да беше пуснал само първата снимка.На втората се вижда,че пешеходният тротоар е от другата страна на локалното,така че ПРОБЛЕМА от сн.1 отпада.
На сн.2 обаче е сериозен,това двуметрово "тротоарче" е опасно за здравето,може да се сблъскат куфар,пълен с туршии от село с коляното на фина блондинка,някой тичащ мангал,откраднал портфейл с отворена остъклена врата на някоя от сградите,две разминаващи се двойки борци тежка категория и т.н.Все проблеми в тия кухи чутури
Gopeто
Рейтинг: 1573 НеутралноОколо Централна гара велоалеята води към.... подлеза. Минава покрай спирката, на половината от линиите на градския транспорт. Мисълта е да се създават конфликти. Между колоездачи шофьори и пешеходци по системата всеки срещу всеки. И преди всичко да се тръби колко много строи Борисов и как задоволява всякакви капризи. Нищо, че няма мисъл за удобството на хората.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровcinik
Рейтинг: 1839 НеутралноЗа съжаление, на фона на останалата инфраструктура в София цитираните във фоторепортажа проблеми звучат на много хора като глезотии. Да допълня все пак, че за ползване има и още един тротоар - покрай сградите, на който доскоро се намираше софийската забележителност "банкдрайв" - многократно сниман и публикуван от различни читатели.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "ПС. Понятието "банкдрайв" гугъл го открива от воле
Darth Plagueis
Рейтинг: 1464 НеутралноДо коментар [#8] от "ret":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДвуметровия тротоар, който след реконструкцията преминава в 50см? Или снимката ти се струва неясна?
И двете снимки показват единствено, че общинарите просто не разбират идеята нито за пешеходци, нито за велосипедисти.
cinik
Рейтинг: 1839 НеутралноПС. Скоро ще пусна репортаж от подземния паркинг на МС "Джеймс Баучер". Досега да съм минал 50-60 пъти покрай него - все си свети едно и също число свободни места ( 620 ), което най-вероятно е и пълният капацитет. Сиреч, напълно празен....Не толкова празни от коли са обаче тротоарите и детските площадки в района, а приближавайки стълбите на метростанцията е препоръчително да имаш една мощна перка на задника, за да политнеш над напаркиралите бракми като Карелсон...
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "ret
Рейтинг: 726 ВеселоДо коментар [#11] от "Тони!":
Какво неясно има?
Не съм минавал отдавна там пеша,но какво неясно може да има от снимките?Къде видя тия 50см?
Вземай воайорският бинокъл,насочи го към сн.2 и пак тук да кажеш на теб какво не ти е ясно,мойта е лесна
Darth Plagueis
Рейтинг: 1464 НеутралноДо коментар [#13] от "ret":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНищо неясно няма - точно на снимка 2, още от първата напряко паркирала кола тротоара се стеснява до 50см. Може и 70 да са, но едва ли.
Всичко е ясно. Свободен си.
kyp84014722
Рейтинг: 968 НеутралноАко някой ми обясни как точно е правилния начин да бъде построена велоалеята на това място без да има проблеми и без да е безумна идея, като да се премести метрото на съседната улица, ще го призная!!
Задачка с повишена трудност.
kyp84014722
Рейтинг: 968 Неутрално[quote#7:"Десен"]А разбира се виновни са си единствено и само тия които го избраха[/quote]
Ти нещо обвиняваш ли ме мене, а? Аре да те видим ти за кой си гласувал и с какво твоя човек е допринесъл за България!
ret
Рейтинг: 726 ВеселоДо коментар [#14] от "Тони!":
Ма ти си голям тупан бе,тонка.
Кьорав ще се изкараш,ама твойто да е,аре бегай силно
Darth Plagueis
Рейтинг: 1464 НеутралноДо коментар [#17] от "ret":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе младши, не.. тъпо е да коментираш места, които са ти описани само на оперативката, но не си ги виждал, а и отказваш да възприемеш снимков материал.
Както вече веднъж казах - свободно!
kyp84014722
Рейтинг: 968 Неутрално[quote#11:"Тони!"]Двуметров ия тротоар, който след реконструкцията преминава в 50см? Или снимката ти се струва неясна?[/quote]
Е хайде сега. Към 4 метра е и се стеснява до два.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
kp
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#15] от "Отнесен":
И едните и другите са маскари!!!!Аз ще ти обясня- поставя се знак, че следващите 10-15 метра алеята се дели между пешеходци и велосипедисти и трябва да намалиш и да си тикаш колелото. Или пешеходците се пренасочват в дясно към тротоара след локалното по повдигната и маркирана пешеходна пътека.
kyp84014722
Рейтинг: 968 Неутрално[quote#20:"ret"]То бива гьонсурати,ама твойто отива към женчовщина[/quote]
Аз предлагам да се хванем на бас и да спечелим по каса бира.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3967 НеутралноДо коментар [#3] от "Wrornoxmaniak":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!казва се 3D a в твоят случай дори 4D !!!
kyp84014722
Рейтинг: 968 Неутрално[quote#21:"kp"]Аз ще ти обясня- поставя се знак, че следващите 10-15 метра алеята се дели между пешеходци и велосипедисти[/quote]
Аз по-скоро имах предвид конструктивно как си го представяте правилно. Имаш булевард, улица, вход към метрото - направи велоалеята по правилния начин, ако може без да местиш метрото, булеварда или улицата .
ret
Рейтинг: 726 ВеселоДо коментар [#22] от "Отнесен":
Да бе,и поне час да му обяснявам какво е бира и защо мъжете я пият.
Оставяй го тоя форумен писарушко.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2623 НеутралноДетайлите се забелязват от ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ, а ТЕ са най-важни. Дълъг е обаче ПЪТЯТ, който трябва да се измине, защото беше прекъснат и то с цел...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.girl power
Рейтинг: 982 ВеселоУм патки пасе/пътища строи...още алеи!
Самотата обливаше сърцето миl_i_k_a_t_a
Рейтинг: 470 НеутралноДо вчера тънехте в прахоляци през лятото и кал през зимата днес кусури намирате.
Dehumanizer
Рейтинг: 1291 НеутралноТака е, и така ще е занапред в държавата на сервитьорите, пиколата, "VI персоните" и танцьорките на пилон. Нали никой не си мисли, че работниците си измислят откъде да минат подземни комуникации, велоалеи, тротоари... Туй нещо си има проектанти, те са завършили "вишу" и проектират ли проектират...
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»carmello
Рейтинг: 1359 Неутралноа защо велоалеята е върху тротоара???? май навсякъде по света велоалейте са си на платното, просто са оцветени
****
Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1464 НеутралноДо коментар [#20] от "ret":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи ти кашпа някъде в стесненото виждаш ли? За теб може и да не е проблем, че от едната страна тротоара се изяжда от малоумие, а от другата от паркинг - нали си по цял ден в астрата. Има и нормални хора обаче. Това, че герберастията на толкова широк булевард не успя да намери място и за пешеходци и за велосипедисти е друг проблем.
blagoj
Рейтинг: 594 Неутрално[quote#30:"carmello"]май навсякъде по света велоалейте са си на платното, просто са оцветени [/quote]
В Германските градове в повечето случаи велоалеите са на тротоара. Макар и на малко места в покрайнините и където нормално няма много пешеходци зоната за пешеходци и велосипеди е обща, но винаги това е означено със знаци. В този случай би било достатъчно половината от тясното място да се маркира за пешеходци, но софийските пешеходци и без това още не са свикнали с велоалеите и си ходят по тях.
Десен
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#16:"Отнесен"]Ти нещо обвиняваш ли ме мене, а? [/quote]
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Що за нагъл дебелоок гьонсурат трябва да си за да ме попиташ такова нещо?
Аз дали те обвинявам че ти и тия като тебе, подобия на електорална маса натресохте на страната една откровена мутра за премиер и кохортата му блюдолизци за управляващи?
Не, сакън! Изобщо не те обвинявам, ти заслужаваш точно всичко което ти се случва. Толкова си струваш, даже и това ти е много.
Проблема е че има тук таме хора които с нищо не са заслужили нито вашата простотия, нито вашата арогантност, нито вашата ниска култура и хигиена на ума. Тъй че, оди са пери и спи спокойно, и не вдигай пушилка че се не диша от лош герберастки дъх тъдева. Айде изпълнявай.
stedim
Рейтинг: 1819 НеутралноХубаво е да си критичен, ама само с това да живееш, си е заболяване.
Ogiigo
Рейтинг: 1054 НеутралноМного важна новина! Направо новина на новините!
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.Trayan
Рейтинг: 708 НеутралноДо коментар [#15] от "Отнесен":
Има много начини да се избегне това безумие и всички са на проектно ниво. Всичко там е правено заедно - и метрото, и тротоара, и велоалеята и локалното. Всичко! Някой много е блял като е чертал, защото му е предстояла сигурна и безоблачна печалба. Някой много блял като е преглеждал проекта, защото проектът идва от сигурно място.
Може отдушникът на метрото да е продълговат и да остане място и за велоалеята и за тротоара. Може там въобще да няма тротоар, а да е само градинка с велоалея. А сега хората тръгват по този тротоар от Лъвов мост (защото точно той идва от кръстовището) и по едно време - изненадаааа. Тротоар няма, има само велоалея. Място за пресичане на локалното - също няма. В България може и да не прави впечатление на всеки, затова и средният българин като отиде в Европа и ходи по велоалеята и му звънят и надуват тромби колоездачи, които се чудят този откъде идва, че не му прави впечатление, че това е велоалея, не тротоар. Тук хората не са свикнали да не ходят по велоалеите. А как да свикнат, като съм виждал общината да отдава търговски площи върху велоалея! Като такситата паркират върху велоалея! И защо тогава са ни тези велоалеи?
Естествено, че само за ПР с данъците ни и с парите на ЕС!
Аз съм колездач и много искам да има велоалеи. Също съм пешеходец и искам да си хода спокойно.
carmello
Рейтинг: 1359 НеутралноДо коментар [#33] от "blagoj":
явно зависи, понеже във Великобритания са на платното
212
Рейтинг: 470 Любопитноинтерсно че все още на тротоари все още ползват павета и плочи нещо което след време 4-5 години се руши и навонещо трябва да се направи ... а паветата не са удобни за високи обувки с токчета. хубаво би било да се поучат от град като
NYC а не от скандинавските столици където населението от векове си им е "селско" (да се разбира в положителен смисъл)
и автомобили въобще не стъпват на тротоари и велоалеи.
Дразнител
Рейтинг: 584 НеутралноСпециално за първата снимка не виждам проблем, освен липсата на знак, че в този участък от десетина метра алеята се споделя между велосипедисти и пешаходци. Има си специален знак за целта, който може да се види на много места в Европа, където, подобно на този случай, няма достатъчно място за отделни тротоар и велоалея.
Жизнь или Life - избор има.Darth Plagueis
Рейтинг: 1464 НеутралноДо коментар [#37] от "b_d_s":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВелоалеите, гонейки цена близо милион лева за километър служат основно за точене на пари. На кой му дреме за качеството...
wre501051215
Рейтинг: 2670 ВеселоДо коментар [#41] от "Тони!":
е, гонейки цена близо милион лева за километър [/quote]Ти пък,като лъжеш поне лъжи на едро-пиши милиард....
[quote#41:"Тони!"]Велоалеит
212
Рейтинг: 470 ВеселоДо коментар [#31] от "SorryLol":
...те като че са луди по тези колелета в амстердам! в софия не може да стане такова нещо никога. нито с велоалеите нито с колоездачите.
спомням си преди години с една моя стара приятелка от там
си говорм колко опасно стана е с този AIDS... а тя ми вика: ами аз затова вече почнах да карам само колело.
позамислих се после и си викам затова ли и толкова много
гейове в новия амстердам (старото има на ню йорк) карат колелета.
Нефертити
Рейтинг: 1381 ВеселоНема угодия, бе
Предразсъдъците са за ограничените.8th_ball
Рейтинг: 870 Неутралнотова нищо не е. В Младост, между Деница и Общината, в продължение на стотици метри, тротоар практически няма. Има само булевард и велоалея.
Nikolay Sapundzhiev
Рейтинг: 257 НеутралноПроблема е, че "колоезденето" в България все още се приема като някакво удоволствие, закачка, приумица, евентуално спорт, но не и като сериозен транспорт, какъвто всъщност е. Това е генерален начин на мислене, от където пък произлиза например, че не е необходимо да има велоалеи, те са само за в парка, или пък могат да са на тротоара, защото пешеходците и велосипедистите се движат по сходен бавен начин и не е проблем колоездача да заобикаля хората и т.н. Затова си мисля, че е необходимо най-вече образоване на хората, че колелото не е просто нещо, което всяко дете иска, а е транспорт и то сериозен. И чак след това проектирането, използването и мисленето за велоалеите ще бъде различно. Иначе всички коментирали статията не биха могли да разберат и винаги ще продължават да мислят по този начин. Та с две думи - мисля че НПО-тата които са свързани с велосипедизма (а не колоезденето, макар че и те
) трябва малко да се съсредоточат върху точно такива кампании - колелото не е прищявка, а транспортно средство!