Общината склони на корекции в проекта за ново кръстовище при Лъвов мост в София

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Добра новина. Идиотския проект поне ще бъде преосмислен. Браво на "Група град", че направиха брожение по въпроса!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  2. 2 Профил на theGame
    theGame
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Дано да го направят свястно, защото проектът за кръговото на бул. Гешов и България за мен е малоумен.

  3. 3 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Лъвов мост е стратегическо кръстовище и проектът трябва да бъде много добре обмислен - там има река,метро,Женски пазар,силен автомбилен,трамваен и човешки поток и както се казва 3 пъти мери,един път режи!

    Tony
  4. 4 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    Не мога да повярвам! Дано крадливата кохорта си отвори ушите за нещо по умно.

  5. 5 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#2] от "theGame":
    [quote#2:"theGame"]проектът за кръговото на бул. Гешов и България за мен е малоумен. [/quote]
    Онази глупост с колоните? Абсолютно си прав.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  6. 6 Профил на theGame
    theGame
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#5] от "ПАВЛА - సటోరి":

    Аз не мога да схвана логиката - върху съвсем същото кръстовище надграждат и едно кръгово. Кой ще минава по кръговото и кой отдолу - не се знае.

  7. 7 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 882 Неутрално

    По целия булевард Сливница може да се пусне бърз път с две платна в посока, както Цариградско шосе на колони над реката. Към този път могат да се направят входове и изходи на главните кръстовища. Преустройството на отделни кръстовища само частично ще реши проблема с трафика, необходимо е по-цялостно решение. Винаги при преустройство се страхувам, че заради икономии ще стигнат до решението да се направи някакво недоносче, а такива съоръжения се правят за да се използват за много дълъг период от време.

  8. 8 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1403 Любопитно

    Не е известно колко ще струва корекцията и кой ще я плати. "Ангажиментът за преработката на проекта е на изпълнителя", каза за "Капитал Daily" зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.....


    Божке!
    А отговорността на възложителя? А, зам-кмете?
    Кой прави заданието, според което сега се оказва, както чета, че е идиотско?
    И за градски транспорт излиза, че е отофтано, (зам-кмете по транспорта - ресорните ти!), и тротоарите са замислени неадекватни за хората, които минават оттам, че даже и за велосипедистите забравили ... Че то какво остана? Колите? Ами и те са зле, ако им се затлачи градския транспорт отпреде, а и пешеходжи пенсионери им плъпнат принудени по планото И това за кръстовище като Лъвов мост ... Де я снимката на сегашната натовареност, де го предвиждането за натовареността в бъдеще в това задание, което е не само отговорност, а и основно задължение на Столична община и конкретно на гьонсуратите Христов, Диков и отделите им?
    Абе, докога гьонсурати като тоя Христов и башархитекта Диков само ще "усвояват", а ще отговарят я строителите, я (и най-често) ... никой ...

  9. 9 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Весело

    А защо не си остане както е бил едно време !!!
    Да вземат да направят пробива от Централна гара и автогара и на това кръгово ще се връткат само клиентите на каките.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4622 Неутрално

    отлично

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на pomess
    *****
    Весело

    Друг проблем според "Група Град" е, че проектът не е преминал и през оценка за въздействието на околната среда въпреки наличието на река ....
    --------------------------------

    Тези явно търсят под вола теле, каква река е това. то дори няма екосистема около този бетониран поток!

  12. 12 Профил на theGame
    theGame
    Рейтинг: 449 Неутрално

    А лъвовете ще си останат ли?

  13. 13 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 622 Весело

    [quote#3:"Free person"] и както се казва 3 пъти мери,един път режи![/quote]

    А те, три пъти го режат и все е късо...

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  14. 14 Профил на pomess
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "theGame":

    Париж има много такива кръстовища, префектни са!

    Предимството е, че тези превозни средства, дето са направо, няма да се качват на кръговото!

  15. 15 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#6] от "theGame":
    Да ти кажа от прегледа на прокта, този, който ще бъде преосмислян тепърва, също не става много ясно. Имаше и неясноти със светофарите. Пълна каша.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  16. 16 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Лъвов мост не е ли архитектурен паметник ?

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  17. 17 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 736 Любопитно

    До коментар [#8] от "xm...":Ами сигурно сметката ще е такава,че ще покрие всякакви преработки. Да не говорим, че и преработките си ги правят така, че тях да ги устройва,а не възложителя. Не е ли така с всички проекти дотук?

  18. 18 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 538 Любопитно

    До коментар [#9] от "Танас":

    Да не би да е за да набутат много милиони в ненужно съоръжение? Реално целият трафик там е движението по Сливница между Сточна гара и кварталите посока Люлин. По Мария Луиза трафика е несъществен. Кому е нужно това кръгово на три нива хич не ми е ясно?!?

  19. 19 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1403 Весело

    [quote#7:"teridan"]Винаги при преустройство се страхувам, че заради икономии ще стигнат до решението да се направи някакво недоносче, а такива съоръжения се правят за да се използват за много дълъг период от време. [/quote]
    То вярно, че нашичките ги правят "икономиите" по най-идиотският начин, ама са се доказали, че и без икономии не прощават
    И няма как иначе. След като се работи на парче, при пълна липса на някаква цялостна визия, а това, което ни тикат в очите като "визия" е меко казано силно ... ъъъ ... ограничено, да го наречем. Да не говорим, че и не ги брига резултата - ни като отговорност, ни заради едната съвест ...
    А и като се присетим, че в общината са се сбрали съде Корифеи (с главно "К" и Гооолеееми Началници ....

  20. 20 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1393 Весело

    До коментар [#16] от "Танас":
    Лъвов мост не е ли архитектурен паметник ?
    ..........
    Аб, не е .
    Архитектурен паметник е паметникът на Съветската армия, затова не го бутат, а си предстваи да го разкарат и направят там кръстовище на 6 нива, как ще се отпуши трафикът в столицата.
    Лъвов мост е спомен от царство България, следователно трябва да се затрие, не го е раждал червеното знаме, боклук е.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  21. 21 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Тея (Юрданка и Дикофф), ако усерат пространството пред НДК и Лъвов мост, както Витошка, трябва да ги обесим. Въобще да не ги почват, да ги оставят на следващият кмет и гл.архитект.
    Да намерят някъде от другаде да крадат.

  22. 22 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 616 Неутрално

    За мен кръстовището при сточна гара е повече задръстено от Лъвов мост. Ако отпушат Лъвов мост, на сточна гара ще стане още по-зле. Според мен първо то трябва да се оправи.
    Трябва да се разширят 1МД и 2МД и да се започне 3МД, да се насърчат хората да ползват градския транспорт.
    Колкото и да е бедна България (78-80 място според световната банка) сме на 38-мо място в света по брой коли на глава. Има хора, които нямат 5лв в джоба, но ходят с кола на работа, до магазина, навсякъде!?

  23. 23 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1403 Весело

    До коментар [#17] от "cobanmaala":
    Е, това за парите е вторичен въпрос.

    Основният проблем е, че е подадено идиотско задание.
    От Общината, която задава данните какво и защо иска да се направи, простичко казано. Пропусквателна способност, пикова, средна и тем подобни. И не само за това, което днес са видяли, поглеждайки през прозореца на канцеларията, а и за в бъдеще поне за четвърт век напред.

    Те град ли управляват, или "реализират кочина"?
    Май второто, като чета каква са я заложили ...

  24. 24 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    [quote#6:"theGame"]Аз не мога да схвана логиката - върху съвсем същото кръстовище надграждат и едно кръгово. [/quote]
    Когато площта е малка (нещо характерно за всеки пренаселен град), единствения изход е да се развива във височина. само така за същата площ може да се увеличи пропускаемостта.
    Друг е въпросът, че броят на живеещите в столицата е прекалено голям.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  25. 25 Профил на theGame
    theGame
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#14] от "pomess":

    Искаш да кажеш, че заради завоя наляво, слагат кръгово. И тези, които завиват се качват директно на кръговото. Все още ми е неоправдано изграждането на цяло огромно кръгово с колони и винкели и пр., само за да няма завой наляво. Според мен можеше да се изгради такова кръстовище, което още повече да облекчи трафика.

  26. 26 Профил на Оху-Боху
    *****
    Неутрално

    С кръговото се избягват светофарите, няма да има чакане да ти светне зелено!

  27. 27 Профил на Deni Karadzhova
    Deni Karadzhova
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Този тип решение въобще не е съобразено с контекста. Едно е да направиш кръстовище на две нива на Вапцаров до ТВ кулата, където почти не минават пешеходци, а съвсем друго е да накараш пешеходец да пресече кръгово на няколко пъти!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    ...поради що се срамиш да се наречеш българин?
  28. 28 Профил на Deni Karadzhova
    Deni Karadzhova
    Рейтинг: 229 Неутрално

    на кръстовище като Лъвов мост, където човекопотокът е огромен!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    ...поради що се срамиш да се наречеш българин?
  29. 29 Профил на Deni Karadzhova
    Deni Karadzhova
    Рейтинг: 229 Неутрално

    на кръстовище като Лъвов мост, където човекопотокът е огромен!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    ...поради що се срамиш да се наречеш българин?
  30. 30 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#23] от "xm...": Дали въпросът за парите за тях е второстепенен въпрос? Не вярвам.
    Цялото им "управление" е насочено натам.

  31. 31 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#2] от "theGame":
    До коментар [#5] от "ПАВЛА - సటోరి":

    Вижте тази статия: http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=2078468

    Важната за въпросите Ви част е тази:
    "В този участък подземно минава Перловската река, като нейното бетонно корито заобикаля съществуващия подлез. Същевременно през следващия програмен период там ще бъде изграден и третият метродиаметър, част от който предвижда на бул. "България" да бъде изградена метростанция. Ако реката не може да бъде разглеждана като пречка при строителството, то подземната линия на метрото в този участък изисква изграждането на кръстовището да бъде съобразено с нея. Другият бъдещ проект, който засяга кръстовището, е реконструкцията и ремонтът на трамвайната линия по маршрут №7."

    С няколко думи: Възможно е само кръстовище на две нива. Поради съоръженията в района, широките платна на първо ниво и намаляване на цената се слага пилон с опънати въжета (ще има и бетонни колони).

    По въпроса са нуждата от кръгово кръстовище: В момента основната част от трафика е по бул. България, второто по натовареност направление е ляв завой от Гешов към НДК, третото по натовареност е от Гешов към Бояна. (Имаше го в друга статия). Поради ограничението от две нива (и максималната цена) е необходимо да има кръгово движение на второ ниво, а на първо се затваря кръстовището за леви завой. За да се продължи по Гешов пак се качваш на второ ниво.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  32. 32 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#7] от "teridan":

    Съгласен съм с Вашето мнение като цяло. Единствено ми се струва, че с колони е по-скъпо от свалянето на основното трасе до нивото на реката.

    Освен това мога да кажа, че основното задръстване по Сливница е на кръстовището на Сливница и Раковски, след това е на Сточна гара. Преди година или две видях план за кръстовище на 3 нива на Сточна гара, но за Раковски не съм виждал проект по сайтовете (примерно http://infrastructure.bg и http://stroitelstvo.info).

    На Сточна гара също е сложно защото основното движение е към Данаил Николаев. Днес като минавах от там си мислих дали не е по-добре да се направи пробив от Сливница до Резбарска и разширение на платната на резбарска до Данаил Николаев. Ако се комбинира с минаване на нивото на реката на Сточна гара + нов мост за идващите от Резбарска преди да слезнат на нивото на реката.

    Ама това са си аматьорски писания и трябва да кажат професионалистите. И в крайна сметка всичко се свежда до пари.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  33. 33 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 563 Неутрално

    П.С. Забравих да кажа, че е задължителен пробив на "История славянобългарска" до Резбарска с мост на реката (това е булеварда покрай гробищата). Това ще пренасочи голяма част от потока от Надежда, които минава през Сточна гара.

    Друго нещо по което се работи и което ще облекчи трафика е Северна скоростна тангента.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  34. 34 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#27] от "dweller":

    По проект мисля, че имаше светофари на горното ниво (както и сега има).

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  35. 35 Профил на Nach
    Nach
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#12:"theGame"]А лъвовете ще си останат ли?[/quote]

    Интересен въпрос и аз си го задавам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK