Лъвов мост е стратегическо кръстовище и проектът трябва да бъде много добре обмислен - там има река,метро,Женски пазар,силен автомбилен,трамваен и човешки поток и както се казва 3 пъти мери,един път режи!
До коментар [#2] от "theGame":
[quote#2:"theGame"]проектът за кръговото на бул. Гешов и България за мен е малоумен. [/quote]
Онази глупост с колоните? Абсолютно си прав.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
По целия булевард Сливница може да се пусне бърз път с две платна в посока, както Цариградско шосе на колони над реката. Към този път могат да се направят входове и изходи на главните кръстовища. Преустройството на отделни кръстовища само частично ще реши проблема с трафика, необходимо е по-цялостно решение. Винаги при преустройство се страхувам, че заради икономии ще стигнат до решението да се направи някакво недоносче, а такива съоръжения се правят за да се използват за много дълъг период от време.
Не е известно колко ще струва корекцията и кой ще я плати. "Ангажиментът за преработката на проекта е на изпълнителя", каза за "Капитал Daily" зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.....
Божке!
А отговорността на възложителя? А, зам-кмете?
Кой прави заданието, според което сега се оказва, както чета, че е идиотско?
И за градски транспорт излиза, че е отофтано, (зам-кмете по транспорта - ресорните ти!), и тротоарите са замислени неадекватни за хората, които минават оттам, че даже и за велосипедистите забравили ... Че то какво остана? Колите? Ами и те са зле, ако им се затлачи градския транспорт отпреде, а и пешеходжи пенсионери им плъпнат принудени по планото И това за кръстовище като Лъвов мост ... Де я снимката на сегашната натовареност, де го предвиждането за натовареността в бъдеще в това задание, което е не само отговорност, а и основно задължение на Столична община и конкретно на гьонсуратите Христов, Диков и отделите им?
Абе, докога гьонсурати като тоя Христов и башархитекта Диков само ще "усвояват", а ще отговарят я строителите, я (и най-често) ... никой ...
А защо не си остане както е бил едно време !!!
Да вземат да направят пробива от Централна гара и автогара и на това кръгово ще се връткат само клиентите на каките.
Друг проблем според "Група Град" е, че проектът не е преминал и през оценка за въздействието на околната среда въпреки наличието на река ....
--------------------------------
Тези явно търсят под вола теле, каква река е това. то дори няма екосистема около този бетониран поток!
[quote#3:"Free person"] и както се казва 3 пъти мери,един път режи![/quote]
А те, три пъти го режат и все е късо...
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
До коментар [#6] от "theGame":
Да ти кажа от прегледа на прокта, този, който ще бъде преосмислян тепърва, също не става много ясно. Имаше и неясноти със светофарите. Пълна каша.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
До коментар [#8] от "xm...":Ами сигурно сметката ще е такава,че ще покрие всякакви преработки. Да не говорим, че и преработките си ги правят така, че тях да ги устройва,а не възложителя. Не е ли така с всички проекти дотук?
Да не би да е за да набутат много милиони в ненужно съоръжение? Реално целият трафик там е движението по Сливница между Сточна гара и кварталите посока Люлин. По Мария Луиза трафика е несъществен. Кому е нужно това кръгово на три нива хич не ми е ясно?!?
[quote#7:"teridan"]Винаги при преустройство се страхувам, че заради икономии ще стигнат до решението да се направи някакво недоносче, а такива съоръжения се правят за да се използват за много дълъг период от време. [/quote]
То вярно, че нашичките ги правят "икономиите" по най-идиотският начин, ама са се доказали, че и без икономии не прощават
И няма как иначе. След като се работи на парче, при пълна липса на някаква цялостна визия, а това, което ни тикат в очите като "визия" е меко казано силно ... ъъъ ... ограничено, да го наречем. Да не говорим, че и не ги брига резултата - ни като отговорност, ни заради едната съвест ...
А и като се присетим, че в общината са се сбрали съде Корифеи (с главно "К" и Гооолеееми Началници ....
До коментар [#16] от "Танас":
Лъвов мост не е ли архитектурен паметник ?
..........
Аб, не е .
Архитектурен паметник е паметникът на Съветската армия, затова не го бутат, а си предстваи да го разкарат и направят там кръстовище на 6 нива, как ще се отпуши трафикът в столицата.
Лъвов мост е спомен от царство България, следователно трябва да се затрие, не го е раждал червеното знаме, боклук е.
Тея (Юрданка и Дикофф), ако усерат пространството пред НДК и Лъвов мост, както Витошка, трябва да ги обесим. Въобще да не ги почват, да ги оставят на следващият кмет и гл.архитект.
Да намерят някъде от другаде да крадат.
За мен кръстовището при сточна гара е повече задръстено от Лъвов мост. Ако отпушат Лъвов мост, на сточна гара ще стане още по-зле. Според мен първо то трябва да се оправи.
Трябва да се разширят 1МД и 2МД и да се започне 3МД, да се насърчат хората да ползват градския транспорт.
Колкото и да е бедна България (78-80 място според световната банка) сме на 38-мо място в света по брой коли на глава. Има хора, които нямат 5лв в джоба, но ходят с кола на работа, до магазина, навсякъде!?
До коментар [#17] от "cobanmaala":
Е, това за парите е вторичен въпрос.
Основният проблем е, че е подадено идиотско задание.
От Общината, която задава данните какво и защо иска да се направи, простичко казано. Пропусквателна способност, пикова, средна и тем подобни. И не само за това, което днес са видяли, поглеждайки през прозореца на канцеларията, а и за в бъдеще поне за четвърт век напред.
Те град ли управляват, или "реализират кочина"?
Май второто, като чета каква са я заложили ...
[quote#6:"theGame"]Аз не мога да схвана логиката - върху съвсем същото кръстовище надграждат и едно кръгово. [/quote]
Когато площта е малка (нещо характерно за всеки пренаселен град), единствения изход е да се развива във височина. само така за същата площ може да се увеличи пропускаемостта.
Друг е въпросът, че броят на живеещите в столицата е прекалено голям.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Искаш да кажеш, че заради завоя наляво, слагат кръгово. И тези, които завиват се качват директно на кръговото. Все още ми е неоправдано изграждането на цяло огромно кръгово с колони и винкели и пр., само за да няма завой наляво. Според мен можеше да се изгради такова кръстовище, което още повече да облекчи трафика.
Този тип решение въобще не е съобразено с контекста. Едно е да направиш кръстовище на две нива на Вапцаров до ТВ кулата, където почти не минават пешеходци, а съвсем друго е да накараш пешеходец да пресече кръгово на няколко пъти!
Важната за въпросите Ви част е тази:
"В този участък подземно минава Перловската река, като нейното бетонно корито заобикаля съществуващия подлез. Същевременно през следващия програмен период там ще бъде изграден и третият метродиаметър, част от който предвижда на бул. "България" да бъде изградена метростанция. Ако реката не може да бъде разглеждана като пречка при строителството, то подземната линия на метрото в този участък изисква изграждането на кръстовището да бъде съобразено с нея. Другият бъдещ проект, който засяга кръстовището, е реконструкцията и ремонтът на трамвайната линия по маршрут №7."
С няколко думи: Възможно е само кръстовище на две нива. Поради съоръженията в района, широките платна на първо ниво и намаляване на цената се слага пилон с опънати въжета (ще има и бетонни колони).
По въпроса са нуждата от кръгово кръстовище: В момента основната част от трафика е по бул. България, второто по натовареност направление е ляв завой от Гешов към НДК, третото по натовареност е от Гешов към Бояна. (Имаше го в друга статия). Поради ограничението от две нива (и максималната цена) е необходимо да има кръгово движение на второ ниво, а на първо се затваря кръстовището за леви завой. За да се продължи по Гешов пак се качваш на второ ниво.
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
Съгласен съм с Вашето мнение като цяло. Единствено ми се струва, че с колони е по-скъпо от свалянето на основното трасе до нивото на реката.
Освен това мога да кажа, че основното задръстване по Сливница е на кръстовището на Сливница и Раковски, след това е на Сточна гара. Преди година или две видях план за кръстовище на 3 нива на Сточна гара, но за Раковски не съм виждал проект по сайтовете (примерно http://infrastructure.bg и http://stroitelstvo.info).
На Сточна гара също е сложно защото основното движение е към Данаил Николаев. Днес като минавах от там си мислих дали не е по-добре да се направи пробив от Сливница до Резбарска и разширение на платната на резбарска до Данаил Николаев. Ако се комбинира с минаване на нивото на реката на Сточна гара + нов мост за идващите от Резбарска преди да слезнат на нивото на реката.
Ама това са си аматьорски писания и трябва да кажат професионалистите. И в крайна сметка всичко се свежда до пари.
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
П.С. Забравих да кажа, че е задължителен пробив на "История славянобългарска" до Резбарска с мост на реката (това е булеварда покрай гробищата). Това ще пренасочи голяма част от потока от Надежда, които минава през Сточна гара.
Друго нещо по което се работи и което ще облекчи трафика е Северна скоростна тангента.
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ПАВЛА
Рейтинг: 1391 НеутралноДобра новина. Идиотския проект поне ще бъде преосмислен. Браво на "Група град", че направиха брожение по въпроса!
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.theGame
Рейтинг: 449 НеутралноДано да го направят свястно, защото проектът за кръговото на бул. Гешов и България за мен е малоумен.
Free person
Рейтинг: 720 НеутралноЛъвов мост е стратегическо кръстовище и проектът трябва да бъде много добре обмислен - там има река,метро,Женски пазар,силен автомбилен,трамваен и човешки поток и както се казва 3 пъти мери,един път режи!
TonySSS
Рейтинг: 1011 НеутралноНе мога да повярвам! Дано крадливата кохорта си отвори ушите за нещо по умно.
ПАВЛА
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#2] от "theGame":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.[quote#2:"theGame"]проектът за кръговото на бул. Гешов и България за мен е малоумен. [/quote]
Онази глупост с колоните? Абсолютно си прав.
theGame
Рейтинг: 449 НеутралноДо коментар [#5] от "ПАВЛА - సటోరి":
Аз не мога да схвана логиката - върху съвсем същото кръстовище надграждат и едно кръгово. Кой ще минава по кръговото и кой отдолу - не се знае.
teridan
Рейтинг: 882 НеутралноПо целия булевард Сливница може да се пусне бърз път с две платна в посока, както Цариградско шосе на колони над реката. Към този път могат да се направят входове и изходи на главните кръстовища. Преустройството на отделни кръстовища само частично ще реши проблема с трафика, необходимо е по-цялостно решение. Винаги при преустройство се страхувам, че заради икономии ще стигнат до решението да се направи някакво недоносче, а такива съоръжения се правят за да се използват за много дълъг период от време.
xm...
Рейтинг: 1403 ЛюбопитноНе е известно колко ще струва корекцията и кой ще я плати. "Ангажиментът за преработката на проекта е на изпълнителя", каза за "Капитал Daily" зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.....
), и тротоарите са замислени неадекватни за хората, които минават оттам, че даже и за велосипедистите забравили ... Че то какво остана? Колите? Ами и те са зле, ако им се затлачи градския транспорт отпреде, а и пешеходжи пенсионери им плъпнат принудени по планото
И това за кръстовище като Лъвов мост ... Де я снимката на сегашната натовареност, де го предвиждането за натовареността в бъдеще в това задание, което е не само отговорност, а и основно задължение на Столична община и конкретно на гьонсуратите Христов, Диков и отделите им?
Божке!
А отговорността на възложителя? А, зам-кмете?
Кой прави заданието, според което сега се оказва, както чета, че е идиотско?
И за градски транспорт излиза, че е отофтано, (зам-кмете по транспорта - ресорните ти!
Абе, докога гьонсурати като тоя Христов и башархитекта Диков само ще "усвояват", а ще отговарят я строителите, я (и най-често) ... никой ...
Танас
Рейтинг: 1391 ВеселоА защо не си остане както е бил едно време !!!
Цацарoff - Оставка ! >:-)Да вземат да направят пробива от Централна гара и автогара и на това кръгово ще се връткат само клиентите на каките.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4622 Неутралноотлично
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!*****
ВеселоДруг проблем според "Група Град" е, че проектът не е преминал и през оценка за въздействието на околната среда въпреки наличието на река ....
--------------------------------
Тези явно търсят под вола теле, каква река е това. то дори няма екосистема около този бетониран поток!
theGame
Рейтинг: 449 НеутралноА лъвовете ще си останат ли?
Чоко и Боко
Рейтинг: 622 Весело[quote#3:"Free person"] и както се казва 3 пъти мери,един път режи![/quote]
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“А те, три пъти го режат и все е късо...
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "theGame":
Париж има много такива кръстовища, префектни са!
Предимството е, че тези превозни средства, дето са направо, няма да се качват на кръговото!
ПАВЛА
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#6] от "theGame":
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Да ти кажа от прегледа на прокта, този, който ще бъде преосмислян тепърва, също не става много ясно. Имаше и неясноти със светофарите. Пълна каша.
Танас
Рейтинг: 1391 НеутралноЛъвов мост не е ли архитектурен паметник ?
Цацарoff - Оставка ! >:-)чобанмахала
Рейтинг: 736 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "xm...":Ами сигурно сметката ще е такава,че ще покрие всякакви преработки. Да не говорим, че и преработките си ги правят така, че тях да ги устройва,а не възложителя. Не е ли така с всички проекти дотук?
znayko84
Рейтинг: 538 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "Танас":
Да не би да е за да набутат много милиони в ненужно съоръжение? Реално целият трафик там е движението по Сливница между Сточна гара и кварталите посока Люлин. По Мария Луиза трафика е несъществен. Кому е нужно това кръгово на три нива хич не ми е ясно?!?
xm...
Рейтинг: 1403 Весело[quote#7:"teridan"]Винаги при преустройство се страхувам, че заради икономии ще стигнат до решението да се направи някакво недоносче, а такива съоръжения се правят за да се използват за много дълъг период от време. [/quote]
и Гооолеееми Началници ....
То вярно, че нашичките ги правят "икономиите" по най-идиотският начин, ама са се доказали, че и без икономии не прощават
И няма как иначе. След като се работи на парче, при пълна липса на някаква цялостна визия, а това, което ни тикат в очите като "визия" е меко казано силно ... ъъъ ... ограничено, да го наречем. Да не говорим, че и не ги брига резултата - ни като отговорност, ни заради едната съвест ...
А и като се присетим, че в общината са се сбрали съде Корифеи (с главно "К"
СДС
Рейтинг: 1393 ВеселоДо коментар [#16] от "Танас":
nemo malus felix, minime corruptor.Лъвов мост не е ли архитектурен паметник ?
..........
Аб, не е .
Архитектурен паметник е паметникът на Съветската армия, затова не го бутат, а си предстваи да го разкарат и направят там кръстовище на 6 нива, как ще се отпуши трафикът в столицата.
Лъвов мост е спомен от царство България, следователно трябва да се затрие, не го е раждал червеното знаме, боклук е.
angelboy8008
Рейтинг: 616 НеутралноТея (Юрданка и Дикофф), ако усерат пространството пред НДК и Лъвов мост, както Витошка, трябва да ги обесим. Въобще да не ги почват, да ги оставят на следващият кмет и гл.архитект.
Да намерят някъде от другаде да крадат.
angelboy8008
Рейтинг: 616 НеутралноЗа мен кръстовището при сточна гара е повече задръстено от Лъвов мост. Ако отпушат Лъвов мост, на сточна гара ще стане още по-зле. Според мен първо то трябва да се оправи.
Трябва да се разширят 1МД и 2МД и да се започне 3МД, да се насърчат хората да ползват градския транспорт.
Колкото и да е бедна България (78-80 място според световната банка) сме на 38-мо място в света по брой коли на глава. Има хора, които нямат 5лв в джоба, но ходят с кола на работа, до магазина, навсякъде!?
xm...
Рейтинг: 1403 ВеселоДо коментар [#17] от "cobanmaala":
Е, това за парите е вторичен въпрос.
Основният проблем е, че е подадено идиотско задание.
От Общината, която задава данните какво и защо иска да се направи, простичко казано. Пропусквателна способност, пикова, средна и тем подобни. И не само за това, което днес са видяли, поглеждайки през прозореца на канцеларията, а и за в бъдеще поне за четвърт век напред.
Те град ли управляват, или "реализират кочина"?
Май второто, като чета каква са я заложили ...
Храбър
Рейтинг: 1958 Неутрално[quote#6:"theGame"]Аз не мога да схвана логиката - върху съвсем същото кръстовище надграждат и едно кръгово. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Когато площта е малка (нещо характерно за всеки пренаселен град), единствения изход е да се развива във височина. само така за същата площ може да се увеличи пропускаемостта.
Друг е въпросът, че броят на живеещите в столицата е прекалено голям.
theGame
Рейтинг: 449 НеутралноДо коментар [#14] от "pomess":
Искаш да кажеш, че заради завоя наляво, слагат кръгово. И тези, които завиват се качват директно на кръговото. Все още ми е неоправдано изграждането на цяло огромно кръгово с колони и винкели и пр., само за да няма завой наляво. Според мен можеше да се изгради такова кръстовище, което още повече да облекчи трафика.
*****
НеутралноС кръговото се избягват светофарите, няма да има чакане да ти светне зелено!
Deni Karadzhova
Рейтинг: 229 НеутралноТози тип решение въобще не е съобразено с контекста. Едно е да направиш кръстовище на две нива на Вапцаров до ТВ кулата, където почти не минават пешеходци, а съвсем друго е да накараш пешеходец да пресече кръгово на няколко пъти!
...поради що се срамиш да се наречеш българин?Публикувано през m.dnevnik.bg
Deni Karadzhova
Рейтинг: 229 Неутралнона кръстовище като Лъвов мост, където човекопотокът е огромен!
...поради що се срамиш да се наречеш българин?Публикувано през m.dnevnik.bg
Deni Karadzhova
Рейтинг: 229 Неутралнона кръстовище като Лъвов мост, където човекопотокът е огромен!
...поради що се срамиш да се наречеш българин?Публикувано през m.dnevnik.bg
чобанмахала
Рейтинг: 736 НеутралноДо коментар [#23] от "xm...": Дали въпросът за парите за тях е второстепенен въпрос? Не вярвам.
Цялото им "управление" е насочено натам.
brutester
Рейтинг: 563 НеутралноДо коментар [#2] от "theGame":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаДо коментар [#5] от "ПАВЛА - సటోరి":
Вижте тази статия: http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=2078468
Важната за въпросите Ви част е тази:
"В този участък подземно минава Перловската река, като нейното бетонно корито заобикаля съществуващия подлез. Същевременно през следващия програмен период там ще бъде изграден и третият метродиаметър, част от който предвижда на бул. "България" да бъде изградена метростанция. Ако реката не може да бъде разглеждана като пречка при строителството, то подземната линия на метрото в този участък изисква изграждането на кръстовището да бъде съобразено с нея. Другият бъдещ проект, който засяга кръстовището, е реконструкцията и ремонтът на трамвайната линия по маршрут №7."
С няколко думи: Възможно е само кръстовище на две нива. Поради съоръженията в района, широките платна на първо ниво и намаляване на цената се слага пилон с опънати въжета (ще има и бетонни колони).
По въпроса са нуждата от кръгово кръстовище: В момента основната част от трафика е по бул. България, второто по натовареност направление е ляв завой от Гешов към НДК, третото по натовареност е от Гешов към Бояна. (Имаше го в друга статия). Поради ограничението от две нива (и максималната цена) е необходимо да има кръгово движение на второ ниво, а на първо се затваря кръстовището за леви завой. За да се продължи по Гешов пак се качваш на второ ниво.
brutester
Рейтинг: 563 НеутралноДо коментар [#7] от "teridan":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаСъгласен съм с Вашето мнение като цяло. Единствено ми се струва, че с колони е по-скъпо от свалянето на основното трасе до нивото на реката.
Освен това мога да кажа, че основното задръстване по Сливница е на кръстовището на Сливница и Раковски, след това е на Сточна гара. Преди година или две видях план за кръстовище на 3 нива на Сточна гара, но за Раковски не съм виждал проект по сайтовете (примерно http://infrastructure.bg и http://stroitelstvo.info).
На Сточна гара също е сложно защото основното движение е към Данаил Николаев. Днес като минавах от там си мислих дали не е по-добре да се направи пробив от Сливница до Резбарска и разширение на платната на резбарска до Данаил Николаев. Ако се комбинира с минаване на нивото на реката на Сточна гара + нов мост за идващите от Резбарска преди да слезнат на нивото на реката.
Ама това са си аматьорски писания и трябва да кажат професионалистите. И в крайна сметка всичко се свежда до пари.
brutester
Рейтинг: 563 НеутралноП.С. Забравих да кажа, че е задължителен пробив на "История славянобългарска" до Резбарска с мост на реката (това е булеварда покрай гробищата). Това ще пренасочи голяма част от потока от Надежда, които минава през Сточна гара.
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаДруго нещо по което се работи и което ще облекчи трафика е Северна скоростна тангента.
brutester
Рейтинг: 563 НеутралноДо коментар [#27] от "dweller":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаПо проект мисля, че имаше светофари на горното ниво (както и сега има).
Nach
Рейтинг: 506 Неутрално[quote#12:"theGame"]А лъвовете ще си останат ли?[/quote]
Интересен въпрос и аз си го задавам.