През 2018 г. пътниците на софийското метро ще бъдат 550 хиляди

През 2018 г. пътниците на софийското метро ще бъдат 550 хиляди

© Красимир Юскеселиев



Около 550 хиляди ще са пътниците на метрото в София през 2018 г., когато ще бъде завършена основната част на третата линия, заяви в интервю за "Фокус" изпълнителният директор на общинското търговско дружество "Метрополитен" инж. Стоян Братоев. В момента активните пътници на метрото ежедневно варират между 80 и 300 хиляди пътници.


В момента се изграждат спирките до Бизнес парка в жк "Младост" и летището. С пускането им по-късно през тази година се очакват около 90 хиляди пътници допълнително, или общо 380 хиляди пътници. "През 2018 г. цялата линия би трябвало да донесе нови 170 хиляди пътници, ако се построи само централният участник – около 110 хиляди пътници допълнително. Аз съм оптимист и смятам, че като тръгне централният участък, постепенно ще се намери решение и за другите участъци и в края на 2018 г. ще имаме третата линия на метрото", заяви Братоев.


По думите му след пускането на втората линия на метрото, по улиците на София не се движат 21 000 автомобила дневно заради това, че хората предпочитат метрото. "По същия начин се очаква трафикът да се намали с около 7 000 автомобила, след като се пусне до "Младост" и летището, а като се пусне третата линия – около 34 000 автомобила по-малко ще се движат в София всеки ден", заяви той.




По думите му с метрото се пътува три пъти по-малко време в сравнение с градския транспорт. "Отчетено като спестено време, в момента достигаме 110 хиляди човекочаса дневно. С пускането на третата линия ще достигнем около 170 хиляди човекочаса дневно спестено време от това, че хората ползват по-бързия и удобен транспорт", каза още инж. Стоян Братоев.


Той заяви, че започнатото строителство на новите станции към "Младост" и летището вървят в срок. Очакванията са му в края на тази година да започне и строителството на третия метродиаметър, който да бъде готов през 2018 г. В края на миналата година се наложи Столичният общински съвет да изпрати проекта за третата линия на подземната железница в Министерството на инвестиционното проектиране. Това стана със законодателни промени, които задължават местните власти да съгласуват проектите си над 10 млн. лева във ведомството на Иван Данов.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (83)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    През 2018 комунизмът ще е построен, другари!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  2. 2 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Най-голямата грешка на София, ще е ако не се построи целия 3МД.
    2021г. спират еврофондовете за България и после пак ще чакаме 30-40г. за ново метро.

  3. 3 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Тва е чудесна новина. Давайте повече такива.
    А като стигне метрото до летището, ще имаме най-бързата и удобна връзка летище-столица в Европа.

  4. 4 Профил на julyanna
    julyanna
    Рейтинг: 434 Любопитно

    До коментар [#1] от "Thermobee":

    И викаш, че този път през тунела на метрото най-после ще го стигнем, та и ще го хванем "светлото бъдеще". Ей, това техническия прогрес е голяма работа.....

    Книгата е като огледало. И ако в него гледа маймуна, от там не може да се види лик на апостол. Лихтенберг.
  5. 5 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Много съм доволна от метрото! Удобно, чисто и красиво! Колкото повече, толкова по-добре!

    'Let light surround you' Dream Theater
  6. 6 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Дневник, пратете някой от двамата си фотографи да пощракат малко професионални снимки от разширенията на метрото към Летището и Младост 4.
    Иначе ето любителски снимки от строежите: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1279405&page=413

  7. 7 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Наистина, метродиаметър 3 е особено нужен, дано да се заемат с него в най-скоро време!

  8. 8 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    1. Метрото не се яде.
    2. От метро най-много се краде.
    2. Фандъкова е мутра.
    3. Всичкото метро отива в София.
    4. Дано БСП и ДПС не съсипят Третия метродиаметър!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  9. 9 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#8] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Незнам дали е мутра, но като кмет е некадърна. Години ще трябват за да се оправят последствията от нейното управление.

  10. 10 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#9] от "angelboy8008":

    Обичайно некадърни са Вашите коментари на инфраструктурни теми. И не само. Вчера започнах да пиша опровержение на малограмотното твърдение, че Югославия е била фактически член на СИВ, но се отказах. Има хора, чйто интелект просто не им позволява да мислят рационално.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    [quote#2:"angelboy8008"]Най-голямата грешка на София, ще е ако не се построи целия 3МД[/quote]
    Странно защо хаоса в цяла южна София си остава и освен зелена светлина за строеж на молове нищо друго не се случва !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  12. 12 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#10] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Наред с 10-те пълноправни страни от СИВ са съществували 3 вида взаимоотношения на други държави с организацията.
    Югославия е била единствената държава със статут на пълноправен асоцииран член. Въз основа на споразумение от 1964 г. страната е участвала в 21 от 22 ключови институции на СИВ, така както би участвал пълноправен член.

  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    [quote#9:"angelboy8008"]Незнам дали е мутра, но като кмет е некадърна. [/quote]
    Жената си е кадъна просто много малко решения взима сама ... във всички директиви и усвояване на бюджети си личат пипалата на мутро-милиционерската хунта на Боко&Цвъ , прането на пари с форсирането на малоумни проекти !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#12:"angelboy8008"]други държави с организацията.
    Югославия е била единствената държава със статут на пълноправен асоцииран член. Въз основа на споразумение от 1964 г. страната е участвала в 21 от 22 ключови институции на СИВ, така както би участвал пълноправен член. [/quote]

    На теория е така, но на практика Югославия играеше своята игра или по скоро Тито си играеше играта не се съобразяваше със СИВ и затова във Югославия почти нямаше СССРски стоки или место производство или западни стоки, докато другите бяха длъжни да купуват боклуци от СССР и обратно те да ни купуват нашите боклуци.

  15. 15 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Весело

    [quote#5:"ariel28"]Много съм доволна от метрото! Удобно, чисто и красиво![/quote]

    И цялото метро, бат Бойко го построи, нали? Да.....

  16. 16 Профил на Рамзан Кады́ров
    Рамзан Кады́ров
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#3] от "greentree":

    Чак пък най-бързата връзка. Копенхаген - летище се стига за 12 минути с метро или 10 минути с влак.

  17. 17 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#14] от "Harvey Specter/ маркирай 15 номер от бюлетината/":

    angelboy8008 явно не е в състояние да проумее простия факт, че асоциираното членство на Югославия не е било равнозначно на фактическо членство. (И, между другото, се е ограничавало до участие в около 2/3 от основните комисии.) Югославската номенклатура е управлявала самостоятелно собствената икономика и СССР не е бил в състояние да й наложи посредством СИВ каквито и да било икономически политики или форми на производствена специализация и да я включи в общите схеми на координирано стопанско планиране.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2487 Неутрално

    [quote#3:"greentree"]А като стигне метрото до летището, ще имаме най-бързата и удобна връзка летище-столица в Европа.[/quote]

    И когато стигне до ИКЕА, а Симеоновския го пуснат още малко надолу (както е планувано), ще имаме втори случай в света след Лилехамер, да ходиш на ски с метрото. Ето това ще е вече пробив - бам с нискотарифен полет до София - бам с метрото от летището на пистата, хайде после от пистата с метрото в хотела и вечер в големия град - забавления достатъчно.

  19. 19 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2487 Неутрално

    До коментар [#16] от "Eurasian Union":

    Ама до центъра на Копенхаген или до периферията, знаеш ли какво точно броят? Защото от летището до жилищните райони ще имаш 2 спирки.

  20. 20 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 480 Неутрално

    [quote#16:"Eurasian Union"]Чак пък най-бързата връзка. Копенхаген - летище се стига за 12 минути с метро или 10 минути с влак. [/quote]

    Добре, ще си делим славата.

  21. 21 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    1. Метрото не се яде.
    2. От метро най-много се краде. [/quote]

    За разлика от магистралите от метрото има полза, но е факт, че от него се краде най-много.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  22. 22 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#17] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    "страната е участвала в 21 от 22 ключови институции на СИВ, така както би участвал пълноправен член."

    Но нека се съсредоточим върху статията за метрото, а не Югославия. А от нея се разбира, че Братоев е оптимист, че 2018г. ще е готов целия 3МД.

  23. 23 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 550 Неутрално

    [quote#15:"dobrich"]И цялото метро, бат Бойко го построи, нали? Да.....[/quote]

    Не, бе, Костов го построи, и неговият пророк Раданчо

    'Let light surround you' Dream Theater
  24. 24 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#21] от "др. Иванов":

    "За разлика от магистралите от метрото има полза"

    В смисъл от магистралите няма полза ли?

  25. 25 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#21] от "др. Иванов":

    Само стойността на "Цанков камък", разграбен от БСП и ДПС, е по-висока от тази на Втория метродиаметър. Гитла към "Позитано", червен трол!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  26. 26 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    СИВ беше перфектна организация, но се разпадна по политически причини. Направиха се опити да се запази нещо от него в ЦЕФТА но пак по политически причини се влезе в ЕС. Стана така, че не производството на бившия Общ пазар се увеличи с това от СИВ, а производството на СИВ изчезна, за да се замени с това на извъневропейски държави.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  27. 27 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 838 Неутрално

    [quote#18:"cinik"]бам с нискотарифен полет до София - бам с метрото от летището на пистата,[/quote]

    Нискотарифните кацат на Терминал 1, а дотам, поне засега, метро не е предвидено.

  28. 28 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2487 Неутрално

    [quote#7:"sam_vimes"]Наистина, метродиаметър 3 е особено нужен, дано да се заемат с него в най-скоро време![/quote]

    [quote#11:"comandante"]Странно защо хаосът в цяла южна София си остава[/quote]

    Пренебрегват се дребни неща, които могат да се оправят с много малко пари, много бързо и да облекчат съществено цели райони. Типичен случай - улица "Тинтява", която много преди новата траншея на Телевизионната кула си преминава безконфликтно под "Д. Цанков". Тя е напълно опропастена. Тротоарите са паркинги, платната се ползват за товаро-разтоварни зони от камиони с включени габарити, а по платното майките от кв. "Изток" бутат бебешките си колички в посока Ловния парк. С едно елементарно препланиране и въвеждане на ред оттам може да минава много трафик. След автогара "Юг" е старият ЖП прелез, там трябва един джоб за дяснозавиващите, за да се източват при свободно дясно, не да стоят на една тапа с левия завой. По "Пиер Дегейтер" пък винаги има паркирали коли по тротоарите, точно на най-тясното място, няма кой да забучи 10 колчета, за да отпуши гърлото.

    Същото е по "Апостол Карамитев" в Дианабад - тази улица сече завоя на "Н. Габровски" с "Г.М. Димитров" и може да разтовари това кръстовище в голяма степен, но никой не се възползва, защото цялата улица е един безкраен паркинг (съчетан с автоморга), през който едвам се промъкваш с 20 км/ч. Изцяло същият е и проблемът на "Пловдивско поле", която много добре сече остроъгълния завой на "Ляпчев", ама и тя е цялата паркинг+автоморга. Подобни случаи се наблюдават из целия град.

  29. 29 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    [quote#24:"angelboy8008"]В смисъл от магистралите няма полза ли? [/quote]

    Някъде има, но в България няма. Както се видя няма и в Хърватска, която се чуди как да се отърве от своята, която завлече цялата държава на дъното. Единствената нужна и относително печеливша магистрала, или поне не на голяма загуба, е от Калотина до Капитан Андреево. Всичко друго е загробени пари и винетки от 300-400 лв. в най-скоро време.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  30. 30 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#22] от "angelboy8008":

    Невярно твърдение. Участието е било ограничено до около 2/3 от основните заседателни тела. Ако отворите книга като "Yugoslavia. A Concise History" на Leslie Benson, "Palgrave Macmillan", 2001, ще откриете, че Comecon се споменава един-единствен път, и то по повод югославския експорт. Това е и била целта на югославското асоциирано членство. То не е било съпоставимо с пълното членство. Страната не е участвала в общото икономическо планиране, югославската номенклатура категорично е запазвала самостоятелната си власт върху него, но се е възползвала от възможностите за междудържавна търговия и технологичен обмен.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  31. 31 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 754 Неутрално


    [quote#26:"др. Иванов"]Направиха се опити да се запази нещо от него в ЦЕФТА но пак по политически причини се влезе в ЕС. [/quote]

    Глупости нито са правени подобни опити, нито по политически причини се е влезнало в ЕС , ЦЕФТА се създаде за да може страните, които го подписаха да влезат Ппо лесно в ЕС.

  32. 32 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#29] от "др. Иванов":

    Аз познавам десетина човека, които това лято бяха допълнително по два уикенда по южното черноморие заради Тракия. Иначе нямаше да отидат. Лошото е, че като пуснат Струма, ще почнат да ходят в Гърция само

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1599 Неутрално

    До коментар [#23] от "ariel28":

    Костов и Радан кога точно бяха кметове, милиционерче?

    Колкото до самото метро, ако тук някой си правеше усилието да чете статията, щеше да разбере за какво иде реч - "В момента активните пътници на метрото ежедневно варират между 80 и 300 хиляди пътници.

    В момента се изграждат спирките до Бизнес парка в жк "Младост" и летището. С пускането им по-късно през тази година се очакват около 90 хиляди пътници допълнително, или общо 380 хиляди пътници. "

    Кратко и ясно - в момента Братоев няма идея колко точно пътници се возят, защото диапазонът от 80 до 300 хиляди е твърде голям, но когато прави прогнозата за 390 х пътници общо, взима максималния показател. Толкова за мениджмънта на метрото.
    Това е една чудесна придобивка, и добре изпълнена под земята. Но мениджмънта ѝ, заедно със всички съпътстващи дейности и услуги по нея са критично зле.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. До коментар [#32] от "angelboy8008":

    Ето, поредното доказателство, че магистрали у нас се строят с единствената цел софиянци да ходят на море! И нека не си мисли някой, че на море ходят и пазарджиклии, пловдивчани, чирпанлии, старозагорци, ямболии и сливналии! Не, те са ката-ден край кокошките и прасетата.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  35. 35 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Безмислено е да спорим за магистралите, има достатъчно данни за стойността им, цената на годишната поддръжка, брой преминаващи МПС и по тял може да се направи сметка колко ще е тол таксата, съответно винетката. Цената на тол-такса в една посока София-Бургас трябва да е около 40 лв.

    ЦЕФТА може да е направена и за да брои крокодили в Дунав, същественото беше, че производството на СИВ изчезна, а не се прибави към това на ЕО. Показателно е, че всички бивши соц страни в ЕС, без България, се развиват изключително на растящи външни дългове.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  36. 36 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#23] от "ariel28": Построиха , построиха светлото бъдеще на семейството на Гаргамел . Горкия Рамаданчо само мечтае да се уреди и той

  37. 37 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 700 Неутрално

    До коментар [#15] от "dobrich":

    Да.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  48. 48 Профил на lbq26502948
    lbq26502948
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Аз искам да стигне до ленището. Така ще се избегнат досадните бакшиши и ще е най-достъпното летище в Европа, пък и не само в Европа. Освен Хитроу, не се сещам за друго летище, до което може да се стигне с метрото. Ама с нашето ще се стига от центъро за 10 мин. и за левче, а до Хитроу ти требе час или много паунди за експресо. Нашето ще е най-добро! Бравус!

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  50. 50 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 700 Неутрално

    [quote#48:"potrebitel1"]Освен Хитроу, не се сещам за друго летище, до което може да се стигне с метрото[/quote]

    Мадрид-Барахас.

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  52. 52 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Весело

    [quote#23:"ariel28"] Костов го построи[/quote]

    Софиянски възобнови строежа на метрото, което беше започнато от Живков......

  53. 53 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1153 Любопитно

    Добре че сме в ЕС и ползваме фондове, защото едва ли щяхме да имаме и една завършена линия още.
    Крайно време е да пуснат линията до Бизнес-парка, че да спре да изглежда като безкраен паркинг, включително и талибализирането на териториите около блоковете наблизо.

  54. 54 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Любопитно

    До коментар [#29] от "др. Иванов":
    Ква е тая магистрала Калотина-Капитан Андреево?

  55. 55 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#52] от "dobrich":

    Може ли да сравните колко километри метролинии са били завършени по време на Софиянски и колко след оттеглянето му? Внимавайте обаче да не се окажете в положение като онова да доказвате как при Костов били построени 99 км магистрали, които още никой не е могъл да посочи къде точно се намират.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  56. 56 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 648 Любопитно

    Не мога да разбера как някой може да намери негативи в подобна новина?

  57. 57 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#33] от "Тони!":

    "В момента активните пътници на метрото ежедневно варират между 80 и 300 хиляди пътници."

    Нормално е да варират в работен и почивен ден. Цъкни да видиш на сайта на тфл колко варират пътниците в Лондонското метро.
    Иначе за менинджмънта съм съгласен, че закъсняха да го подменят.

  58. 58 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#48] от "potrebitel1":
    В града в който си дал за пример има и друго летище свързано с метро.
    http://www.bbc.co.uk/london/travel/downloads/tube_map.html
    Гледай долу в дясно!

  59. 59 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#56] от "eurogi":

    Намират негативи, защото не са чели сръбските форуми за инфраструктура. Само в www.beobuild.rs има дискусия за метрото в Белград от цели 440 подстраници, а всъщност към 2014 година белградското метро има дължина на линиите 0 (нула) километра. Първият коментар в нея е от 14 октомври 2007 година. За времето оттогава досега в София се откриха над 20 км линии.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  60. 60 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Бакшишите ще понамалеят на летището, но не много, поне не докато не разширят първите два и не построят третият метродиаметър и метрото не започне да покрива 75% от града.

  61. 61 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Весело

    До коментар [#55] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    А вие можете ли да посочите колко километра от метрото и магистралите се дължат на гения на Бойко Борисов, та проглуши света с хвалби, че строял?!

  62. 62 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#61] от "dobrich":

    Не си спомням някога да съм писал нелепости за гения на Бойко Борисов. Спомням си обаче как Вие отчаяно се мъчехте да браните Иван Костов за несъществуващите 99 км магистрали, които уж бил построил. Та, очаквам отговор на питането ми.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  63. 63 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    [quote#62:"Югозомби (пенсиониран коментатор)"]Вие отчаяно се мъчехте да браните Иван Костов за несъществуващите 99 км магистрали[/quote]

    Не Иван Костов, Станишев и Б.Б. си мереха магистралите? ........Премиерите не са строители, премиерите БИ трябвало да реформират неефективните и губещи държавни сфери! .......

  64. 64 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    [quote#62:"Югозомби (пенсиониран коментатор)"]Не си спомням някога да съм писал нелепости за гения на Бойко Борисов[/quote]

    Ефира е пълен с хвалбите на Б.Б.....Лично неговите и на агитката на форума. Не ви следя вашето творчество постоянно....

  65. 65 Профил на Рамзан Кады́ров
    Рамзан Кады́ров
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#19] от "cinik":

    Точно до центъра е 12 минути. И при това влакчетата са на всеки 3 минути.

  66. 66 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#63] от "dobrich":

    За съжаление и Иван Костов не се удържа по време на предизборного надговорване и си приписа несъществуващи 99 км магистрално строителство. И за да бъде още по-абсурден, той заяви, че онова, което било построено при Борисов, е незначително. В действителност то е около 10 пъти повече от построеното при Костов, а заедно със започнатото почти 20 пъти повече.

    До коментар [#64] от "dobrich":

    И пак не ми отговорихте на питането.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  67. 67 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 700 Весело

    [quote#56:"eurogi"]Не мога да разбера как някой може да намери негативи в подобна новина?[/quote]

    Сигурно си чужденец

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  68. 68 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#63] от "dobrich":

    Да си припомним падението на Костов:

    06 апр 2013, 10:52

    Костов: Никога няма да подкрепя Борисов за премиер

    [...]

    "Как да бъде подкрепен премиер, който не можа да реши икономическата криза в продължение на 4 години и като мантра повтаря за строителството на магистрали, а е построил 117 км", попита Костов, който през юли 2009 г. като съпредседател на "Синята коалиция" гласува "за" правителството на Борисов. По думите му 117 км магистрали е нищожно усилие на правителството, защото "в ония гладни години" кабинетът на ОДС е построил 99 км и не се хвали. "Обявявам това за нищожно усилие на правителството и не може да се повтаря като будистка мантра, за да се разбият негативните настроения на психиката на хората", заяви той.

    [...]

    http://www.dnevnik.bg/izbori2013/2013/04/06/2036551_kostov_nikoga_niama_da_podkrepia_borisov_za_premier/

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  69. 69 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    До коментар [#66] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Аз няма да тръгна да доказвам кое е значително и кое незначително в строежа на магистрали и метрото. Това е статистика. Довършването на метрото, магистралите, спортната зала в София и други обекти станаха в период на засилено усвояване на еврофондове, за което най голяма е заслугата на Томислав, не на Бойко. Зад цялата какафония " АЗ ви построих метро като слънце, АЗ ви построих магистрали, АЗ ще правя реформи......другия мандат!?" се криеше пазенето на статуквото в държавната сфера и властта на монополите и олигархията. Това беше политиката на царя, тройкаджиите, такава е политиката и на Орешарски......Всички реформи се отлагат, ние затъваме, бедността като цяло е предопределена и непокътната....

  70. 70 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Неутрално

    [quote#68:"Югозомби (пенсиониран коментатор)"]"не може да се повтаря като будистка мантра, за да се разбият негативните настроения на психиката на хората"[/quote]

  71. 71 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Весело

    [quote#68:"Югозомби (пенсиониран коментатор)"]Да си припомним падението на Костов: [/quote]

    Според вас декларацията на Костов, че няма да подкрепи ново правителство на Борисов е падение, така ли?!

  72. 72 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#69] от "dobrich":

    По принцип избягвам контакт с партийни тролове, които отказват да боравят с конкретни данни и защитават или премълчават лъжите на собствените партийни водачи.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  73. 73 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Весело

    До коментар [#72] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Югос, на този форум се спори, ако не си разбрал.

  74. 74 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Любопитно

    До коментар [#72] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":


    [quote#69:"dobrich"]Зад цялата какафония " АЗ ви построих метро като слънце, АЗ ви построих магистрали, АЗ ще правя реформи......другия мандат!?" се криеше пазенето на статуквото в държавната сфера и властта на монополите и олигархията. Това беше политиката на царя, тройкаджиите, такава е политиката и на Орешарски......Всички реформи се отлагат, ние затъваме, бедността като цяло е предопределена и непокътната.... [/quote]

    Нещо да кажеш?

  75. 75 Профил на tak40309320
    tak40309320
    Рейтинг: 224 Неутрално

    До коментар [#8] от "Югозомби (пенсиониран коментатор)":

    Много те е яд, че има метро, нали? Пукай се!

    има хора с много профили, има и профили които се ползват от много хора
  76. До коментар [#75] от "tak40309320":

    Аха, ненавиждам метрото и се боря с него! Гледам да го ползвам колкото се може по-често, че да го амортизирам, да спре и да изчезне.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  77. 77 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#74] от "dobrich":

    2,93%.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  78. 78 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 468 Весело

    До коментар [#1] от "Thermobee":

    Точно така! Всеки буркан компот - бомба в лицето на капиталистите!

  79. 79 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Весело

    [quote#66:"Югозомби (пенсиониран коментатор)"] Иван Костов си приписа несъществуващи 99 км магистрално строителство[/quote]

    Немаш докази, али тврдиш?

  80. 80 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1065 Любопитно

    До коментар [#79] от "dobrich":

    Изглежда не схващате какво означава борбата против наглостта и за морала в политиката, която мобилизира протестно настроените граждани на България. Отричането на чуждите постижения и приписването на несъществуващи собствени такива е именно наглост, нямаща много общо с моралността. Ще продължа комуникацията с Вас едва след като докажете с информация от релевантни източници, че по време на управлението на иван Костов като министър-председател са били построени 99 км нови магистрали. Докато не го направите, ще Ви подминавам като партийно пристрастен човек, който не е в състояние да дискутира смислено и коректно.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  81. 81 Профил на Любеница: ГЕРБ, модното БКП!
    Любеница: ГЕРБ, модното БКП!
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#66:"Югозомби (пенсиониран коментатор)"] Иван Костов не се удържа по време на предизборного надговорване и си приписа несъществуващи 99 км магистрално строителство [/quote]

    Апсолютно!!! Тогава само бяха ремунтирани саштествуваштите магистрале!

    Убии тролат сас малчание!
  82. 82 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1228 Весело

    [quote#80:"Югозомби (пенсиониран коментатор)"]докажете с информация от релевантни източници, че по време на управлението на иван Костов като министър-председател са били построени 99 км нови магистрал[/quote]

    Добре, ей сега тръгвам да ги измервам......

  83. 83 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1599 Неутрално

    До коментар [#57] от "angelboy8008":

    Разбира се, че е нормално. Кажи ми дали е нормално обаче, за предвиждания да се взима не средна стойност, а максималната?

    Разбира се, виждам, че и в тая статия на шепата неудачници Костов им е виновен. Това ме радва.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK