От събота започва строителството на естакадата при Лъвов мост в София

От събота започва строителството на естакадата при Лъвов мост в София

© Столична община



От тази събота започва изграждането на кръстовището на две нива при Лъвов мост в София, съобщи на пресконференция зам.-кметът на транспорта Любомир Христов. Проектът, който претърпя много критики след обявяването му, беше представен в крайния си вариант. Според Столичната община той е съгласуван с граждани и неправителствени организации. Срокът за изпълнение е октомври тази година.


Крайният вариант включва кръгово движение на нивото на бул. "Мария Луиза" с две платна, движение по бул. "Сливница" без светофари, което е отдолу, и възстановяването на историческия вид на Лъвов мост, по който ще преминават пешеходци, велосипедисти и трамваи. Реконструкцията ще протича паралелно с изграждането на естакадата.


Общата стойност на проекта е 22 млн. лева. Заради намаляването на платната от три на две при кръговото движение са спестени пари, които ще бъдат похарчени за цялостен ремонт на бул. "Мария Луиза" от Лъвов мост до Централните хали. Заложена е подмяна на настилката на шосето, тротоарните плочки и осветлението.




Проектът за естакадата предвижда около лъвовете да бъде направена градинка, ще бъдат поставени и пейки, кошчета и лампи в съответствие с първоначалния вид на моста. Пешеходците ще стигат дотам през две пешеходни пътеки на светофарите на кръговото движение.


От събота започва строителството на естакадата при Лъвов мост в София

© Столична община


В момента на ден между 7.30 и 19.30 ч. преминават около 60 хиляди превозни средства - всяка за между 5-15 минути. От местната управа очакват след ремонта по директното направление по "Сливница" да преминават 32 хиляди коли - всяка за средно 18 секунди, а по кръговото - 28 хиляди автомобила - всяка за между 1-3 минути.


Очакванията са по този начин да бъдат намалени с над 50 на сто вредните емисии във въздуха, който в момента е по-мръсен от минимално приетите норми.


От събота започва първият етап от проекта, който ще продължи 85 дни. Първо ще бъдат затворени северните платна на "Сливница" (от страната на Централна гара) - между "Христо Ботев" и "Г. С. Раковски", където ще се подменят водопроводната, топлопроводната и електрическата мрежа и релсовият път.

Ключови думи към статията:

Коментари (129)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Това ще е рядка грозотия!

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  2. 2 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    Идеята е не панелните оазиси на соца да се поразкрасят някак си, а историческият център на София да се панализира, асфалтира и ошумкари окончателно.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5482 Неутрално

    неоправдано скъпо

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 426 Весело

    Лъвов мост е ужасно кръстовище

    дано излезе и читав проекта..да отпуши трафика ,
    особено сутрин от Люлинленд е малък ужас
    *******
    толкова ли беше трудно да се измести деловият център ,примерно към Люлин , или към Младост , или Дървеница..

    няколко Десетки публикации щяха да свършат работа , вместо това къртене,затруднено движение..

    София е проектирана през 50-те год за 5 - 600 000 жители , в т.ч комуникации , водопроводна мрежа , Електрозахранване..

    а се събраха около 2 млн...е нема как да стане освен къртене

  5. 5 Профил на Grosskopf
    Grosskopf
    Рейтинг: 498 Весело

    "От местната управа очакват след ремонта по директното направление по "Сливница" да преминават 32 хиляди коли за около 18 секунди, а по кръговото - 28 хиляди автомобила за 1-3 минути."

    Я пак!

  6. 6 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    Много е добре, че този район ще се промени . Ужасен е. Цялата Мария Луйза от Халите до Лъвов мост е като клоака

  7. 7 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 425 Неутрално

    [quote#2:"СДС"]Идеята е не панелните оазиси на соца да се поразкрасят някак си, а историческият център на София да се панализира, асфалтира и ошумкари окончателно. [/quote]

    "Ошумкари" ми харесва като израз. Мисля че употребата му е много адекватна в случая и искам позволение да я използвам в свои коментари в бъдеще. С тази една дума може да се опише изцяло периода на "прехода" - 1989 до сега. Предварително благодаря.

  8. 8 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 888 Весело

    До коментар [#5] от "Grosskopf":

    Защо да не стане, ако някой си сложи автомобилен каталог в джоба, ще ги прекара за 18 секунди.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  10. 10 Профил на Атлантик
    Атлантик
    Рейтинг: 426 Неутрално

    София изглежда не просто ужасно, а ужасяващо, надявам се, правите разликата....Както впрочем и повечето ни градове...За селата изобщо не говорим...Там е тиха, бяла смърт!....
    Онзи ден на път от Бургас за София по стария път преминах всичките онези населени места, за които доц.Иво Христов казва, че са старчески домове....УЖАС! С главни букви....А пък това Сливенски минерални бани направо го няма на терена....Само на картата...
    Но да се върна в София...Спор няма, че София има нужда от още една съюзническа бомбардировка (разбира се, населението предварително ще бъде евакуирано), защото просто трябва да се започне много-много-много отначало....Но тъй като това естествено няма как да стане, ще трябва ето така - с малки проекти на отделни етапи и лека-полека....Колко време ще отнеме и дали ще постигнем дори минимален краен ефект (дори в сравнение с един гръцки град примерно), това не се наемам да кажа..

    "Ако имаме милост към себе си и състрадание към другите, можем да минем и без щастие в тоя живот". /Калин Терзийски/
  11. 11 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 751 Весело

    До коментар [#1] от "др. Иванов":

    Не гледай в огледалото, другарю!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  12. 12 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1078 Весело

    Да не ограничат достъпа до хотел Цура и подобните в района

  13. 13 Профил на stasi666
    stasi666
    Рейтинг: 426 Неутрално

    В София има нужда от 20 не толкова грандиозни подлеза,но с тези темпове няма да стане следващите 30 години.

  14. 14 Профил на aglar
    aglar
    Рейтинг: 383 Неутрално


    До коментар [#5] от "Grosskopf":
    Хихихихи, нали, някакси не ми се вижда как 18 000 коли ще минат през кръстовището за 1-3 мин! Иначе идеята изглежда добре, дано я и направят добре!

  15. 15 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 751 Любопитно

    До коментар [#4] от "ЛаФкаджията":

    Като гледам тази идилична картинка с 8 автомобила и без светофари си мисля, че ако това е реалния проект, който предстои да се реализира, провала ще е грандиозен и това място ще е перманентно блокирано...
    Дано не съм прав...

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  16. 16 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 628 Неутрално

    В тия проекти никога не разбрах защо се държи на пешеходците да минават по моста и да мотата движението, вместо да се ползва подземния път, дето така или иначе е прокопан покрай спирката на метрото.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  17. 17 Профил на истинският.груйчо
    истинският.груйчо
    Рейтинг: 537 Неутрално

    "Пешеходците ще стигат до там през две пешеходни пътеки на светофарите на кръговото движение."

    ***

    Достатъчно е да прочете човек за светофарите на кръговото, струва ми се, за да добие представа що за проект е това.

    www.zaednovchas.bg
  18. 18 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    Радвам се,че някой се е сетил за зеленина, но ще почкам да видя.От плочки вече ми се повдига!

  19. 19 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 751 Весело

    До коментар [#5] от "Grosskopf":

    Сметнати са и по 5 ферибота с по 2000 автомобила всеки дето ще плават по канала отдолу във двете посоки!

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  20. 20 Профил на SorryLol
    SorryLol
    Рейтинг: 479 Неутрално

    жалко, че все пак са игнорирали по-евтиния и по-практичен проект на група ГРАД
    При това предоставен безплатно....

  21. 21 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Каквото и да се прави там ще е по-добре от каквото е сега!
    И това го казвам като човек израснал в близките улички.
    Когато бях малък 3-4 пъти са се опитвали да ме награбват педофили, да точно на Лъвов мост, плюс на времето много от тези които по-късно станаха мутри обикаляха там и ограбваха и биеха децата. Това бяха хора не от там а от разни комунистически хайдушки семейства ако въобще може да се каже че са имали семейства, които се чувстваха много удобно там заради кочината! Аз буквално имах страх да се разхождам там. Сега не живея в България, но знам че в този район се концентрира проституция което си е логично: хайдути=проституция, но при положение че проституцията все още е нелегална може да си представите техните сутеньори от какви слоеве произлизат!
    Така че каквото и да се прави там когато се облагороди мършата ще се самоизнесе защото няма да се чувства удобно на чисто. Надявам се следващото кръстовище за ремонт да е кръговото на Сточна гара.

  22. 22 Профил на _1914_
    _1914_
    Рейтинг: 582 Неутрално

    До коментар [#2] от "СДС":

    Така е. Селяците през соца наводниха София и я превърнаха в Голямото село. Днес техните деца и внуци вместо да съхраняват аристократизма на стара София, "решават" проблеми с трафика, гаврейки с един от символите на града,

  23. 23 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 636 Любопитно

    32 хиляди коли за 18 секунди?!?!?!

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  24. 24 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#6] от "daam":

    Това е от обитателите, да не мислиш, че след ремонта ще започнат да се разхождат депутати и писатели там?!?!? За 1 година ще стане същата кочина

  25. 25 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 817 Неутрално

    [quote#1:"др. Иванов"]Това ще е рядка грозотия![/quote]
    Е, твоя другар Станишев няма да сложи дори една тухла. Ето това се казва управление с мисълта за благото на бъдещите поколения.

  26. 26 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 713 Неутрално

    "Крайният вариант включва кръгово движение на нивото на бул. "Мария Луиза" с две платна, движение по бул. "Сливница" без светофари, което е отдолу, ..."
    Нещо не го виждам на първата снимка движението по бул. "Сливница" без светофари в посоката към Сточна гара.

  27. 27 Профил на Anya
    Anya
    Рейтинг: 217 Неутрално

    32 хиляди коли за средно около 18 секунди, а по кръговото - 28 хиляди автомобила за средно 1-3 минути...

    Искам да ги видя тия 32 000 коли за 18 секунди.
    Те дори и 32 няма да минат за 18 сек.

  28. 28 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 593 Неутрално

    До коментар [#1] от "др. Иванов":

    Егати песимиста си! Вечно начумерен и несъгласен.
    Не, даже красиво и функционално изглежда.

  29. 29 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Има СПЕШНА нужда!
    Както и голяма част от София...

  30. 30 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#26] от "marker":

    Снимката е на отхвърления проект

  31. 31 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 531 Любопитно

    Наистина, пешеходни светофари на кръгово с две ленти... тъпичко...

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  32. 32 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#26] от "marker":

    Иначе сериозно ако се загледаш ще видиш платното което е точно до реката (по 2 платна в посока)

  33. 33 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Еха това изглежда като след 200 години в софия.

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  34. 34 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Нищо не може да ги спре.
    Решават си, избират си, правят си.

    Градинка с пейки на едно най-замърсените места в града.
    Явно осигуряват възможности за групова бавна евтаназия, отварят вратичка в закона, защо да се ходи до Холандия.

    Или пък осигуряват удобства в работната среда на жриците на любовта.

  35. 35 Профил на лизард
    лизард
    Рейтинг: 488 Неутрално

    В текста е написано доста куцо - очевидно са искали да кажат, че след ремонта на един автомобил ще му трябват 18 секунди да мине отдолу и между 1-3 минути да мине отгоре по кръговото. Тоест - ще минават пак същите 60 000 автомобила, но за много по-кратко време отколкото сегашните 5-15 минути на автомобил.

  36. 36 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 828 Неутрално

    Убеден съм, че кръговите движения вършат работа, но при малък трафик. При голям трафик (Сточна гара, 4-ти км) никой не е*ава маркировката, която и без това е почти заличена, и колите вътре се движат по най-различни траектории, което води до стресови ситуации.

  37. 37 Профил на dr.davidhunter
    dr.davidhunter
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#27] от "Anya":

    32.000 коли на ден а една кола да мине за средно 18 секунди.

  38. 38 Профил на Емо
    Емо
    Рейтинг: 606 Неутрално

    За няколкото неразбрали от горе пишещите:
    Става въпрос, че на ден ще минават около 32 хил. коли през кръговото движение за време от около 18 секунди за всяка една. Капиш?

    Три са според мен основните пороци на българина: липса на респект към закони, правила и личности; тарикатлък на дребно и на едро (ако може), както и несъразмерна завист. Три са основните пороци на държавния чиновник: корупция, немарливост, мързел. В която и лоша новина да прочетете, ще откриете причината в някой или някои от тези пороци.
  39. 39 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    Успех,чувставм се съпричастна

  40. 40 Профил на Амбразурчик
    Амбразурчик
    Рейтинг: 426 Весело

    [quote#15:"Торбалан"]Като гледам тази идилична картинка с 8 автомобила и без светофари си мисля, че ако това е реалния проект, който предстои да се реализира, провала ще е грандиозен и това място ще е перманентно блокирано...
    Дано не съм прав...[/quote]

    Изобщо не си прав

    няколко поста по-нагоре имаше Отлична препоръка !

    Една бомбардировка от съюзническата авиация (като през 1944)..........
    и всичко Отначало , проект за град поне 3 млн

    но.........
    приказките нямат край
    само времето ни свършва

  41. 41 Профил на black_recluse
    black_recluse
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Само това със светофарите нещо не ме кефи. Не можеха ли някакви надлези да измислят или по някакъв начин да го направят така, че да не се спира движението. Съмнява ме, че пак ще си стават задръствания, ако не сега то след 10 години......

  42. 42 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Грозно и ненужно. В момента трафикът там не е голям и е почти изцяло само по направление Сливница. По Мария Луиза никой не минава вече. Кръговото е ненужно - трябваше да си остане отгоре моста със светофари, само да се направят хубави тротоари като на Орлов Мост. Това гигантско бетонно кръгово ще направи района грозен и в крайна сметка вместо кокетен площад с река ще има гигантски пътен възел - кой ще е луд да се разхожда там?

  43. 43 Профил на HERMES
    HERMES
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Малоумията в Столична община взимат връх! ДикОФФ краде като за последно. Ще се излеят 22 милиона в едно напълно безсмислено кръстовище вместо да се оправи истинската тапа - Сточна гара и едно просто регулиране на прословутата червена вълна по Сливница направена ОЧЕВАДНО нарочно за да караш с над позволената от 50 км/ч скорост.

    Чудно ми е как умните глАви в СО са решили, че намаляването на сегашните четири ленти за движение на две ще намали задръстването? Как, че аз не го проумявам.

  44. 44 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2082 Неутрално

    Проектът е точно толкова грозен, скъп и неадкватен, колкото беше и първоначалният му вариант.
    Петър Диков е за бесило..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. 45 Профил на Sashkata
    Sashkata
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Супер! А сега някой да ми каже какво правим с двете кръстовища в района на Румънското посолство. Ония баровци дето не плащат данъци в Симеоново сега ще ходят по ново трасе до София. А ние от центъра на града с високите данъци и липсата на места за спиране да седим по 30мин. сутрин и вечер на въпросните места.

  46. 46 Профил на SorryLol
    SorryLol
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Ето сравнение между одобрения проект и алтернативния на група Град:
    http://urbaneu.wordpress.com/2013/09/06/lions-bridge/
    По-скъпият проект печели, явно при повече разходи има повече комисионни

  47. 47 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1590 Неутрално

    "по-мръсен от минимално приетите норми"


    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  48. 48 Профил на paralelepiped
    paralelepiped
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Най-после тази отвратителна част на София да придобие по-нормален вид!

  49. 49 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1590 Неутрално

    До коментар [#5] от "Grosskopf":

    Има се предвид общо толкова и толкова като се губи по толкова и толкова на кола.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  50. 50 Профил на znaya
    znaya
    Рейтинг: 678 Неутрално

    До коментар [#40] от "ЛаФкаджията":

    Ей, тези съюзници. И бомбардировките им и разрушенията им - благословени.

  51. 51 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#14] от "aglar":


    [quote#14:"aglar"]някакси не ми се вижда как 18 000 коли ще минат през кръстовището за 1-3 мин! [/quote]

    18 000 коли на ден! А всяка от колите за тези 24 часов интервал ще преминава средно за 1-3 минути. Кое не е ясно?

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  52. 52 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#5] от "Grosskopf":

    виж № 51, там съм обяснил.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  53. 53 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#23] от "Freedom of Speech":

    чети № 51.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  54. 54 Профил на Crux
    Crux
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Каквото и да се направи, Ганьо все е недоволен. Все не му харесва, все намира кусури.
    Лъвов мост в момента много ли ви харесва, да попитам аз? Всичко е перфектно, няма затруднения в трафика, организацията е на ниво, нали така?

    Never underestimate the predictability of stupidity
  55. 55 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 683 Любопитно

    А къде ще се дянат лъвовете?

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  56. 56 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Учудихме света- кръгово с трамвай, а отдолу и метро.

  57. 57 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#46] от "windglider":

    Ми да, по-функционално е използвано пространството в алтернатичния проект и е създадена по-човешка градска среда.

  58. 58 Профил на pinkpearl
    pinkpearl
    Рейтинг: 471 Неутрално

    АлтернатиВния. Извинявам се.

  59. 59 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    Изглежда красиво, но ми е мъка за движещите се по Сливница.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  60. 60 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 426 Неутрално


    До коментар [#46] от "windglider":
    Алтернативният проект е 20000 пъти по-добро решение.. със същите пари може да се направи цялата Сливница безконфликтна..

    Да не говорим, че сега почват от средата... Защо, след като накрая се забиваш в Сточна гара..
    1во трябва даа се оправи Сточна гара..

  61. 61 Профил на GRUBO
    GRUBO
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Честито! Предстои ни тапа в кръгово и то в цели две ленти, а не като сегашните четири! На 300 м. е светофара на Раковска и на още толкова светофара преди безумното кръгово на Сточна гара, където редовно се гънат ламарини поради липса на маркировка и добър синхрон на светофарите. Другото безумие е, че този проект не се направи преди година-две при строежа на втория метродиаметър, а сега ще разбивата и блокират движението отново. И накрая, но не на последно място, при условие че движението по Мария Луйза е толкова слабо, на кого му е притрябвало кръгово там!!??

  62. 62 Профил на д-р Петроff
    д-р Петроff
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Върхова глупост и пак ще се крадат пари,а движението ще се облекчи,ама друг път.Изпльоскаха едно кръгово и ще се хвалят та ще се късат.Не виждам да безконфликтна организацията на движение,а и не виждам как ще се облекчи движението.Единствен смисъл виждам,че ще се да де възможност на определени хора да крадат.

    ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
  63. 63 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 690 Неутрално

    отвратителни кръгови движения

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  64. 64 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    Задава се поредният транспортен кошмар!
    Като започнат реконструкцията на България и Гешов, направо ни вкараха в плейофите за супер-бол?!
    Някой изобщо преценявали как ще се движат хората в този град?
    Без да коментираме, че миналата година беше положен нов асфалт, който сега ще “отиде на кино”!

    I Want To Believe
  65. 65 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 845 Весело

    Браво на кметството.... крайно време беше....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  66. 66 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 751 Весело

    До коментар [#21] от "Делян":

    прощавай за личния въпрос: 3 или 4 пъти успяха?

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  67. 67 Профил на 1vladimir
    1vladimir
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#27:"Anya"]32 хиляди коли за средно около 18 секунди, а по кръговото - 28 хиляди автомобила за средно 1-3 минути...

    Искам да ги видя тия 32 000 коли за 18 секунди.
    Те дори и 32 няма да минат за 18 сек. [/quote]

    Искали са да кажат че преминаването директно ще отнема по 18 сек. на всеки автомобил а по кръговото около 1-3 минути, но първоначално и аз доста мигах, докато им схвана мисълта ....

  68. 68 Профил на aglar
    aglar
    Рейтинг: 383 Неутрално

    До коментар [#51] от "misho73":

    Хммм, даам, би могло да чета малко по внимателно!
    БлагодАрим!

  69. 69 Профил на _brego_
    _brego_
    Рейтинг: 482 Любопитно

    До коментар [#41] от "zdm":

    Вероятно и трамвая трябваше да го пуснат по надлеза?

    Аз съм един от шепата НЕГОДНИЦИ и искам твоята ОСТАВКА!! http://bgvolleyfans.org/
  70. 70 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#27] от "Anya":

    Според теб, какво значи "средно" в това изречение?

  71. 71 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Мама му стара... не се ли сетихте, че кръговото може да не минава на едно ниво с трамвая и пешеходците, А ПОД ТЯХ!???

  72. 72 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 578 Любопитно

    За най-глупав проект съм признал този за кръстовище между бул. България и бул. Иван Е. Гешов!

  73. 73 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#46] от "windglider":

    Одобреният проект създава пешеходна зона, през която ще минават само трамваи.

  74. 74 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 578 Любопитно

    [quote#54:"Crux"]Каквото и да се направи, Ганьо все е недоволен. [/quote]
    Нека направят проект подобен на Цариградско Шосе, да видим колко ще са недоволните?

  75. 75 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#21] от "Делян":

    Е точно тези неща никога няма да се променят! Само на континтента ще му стане "по-луксозно"..

  76. 76 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1637 Неутрално

    [quote#4:"ЛаФкаджията"]толкова ли беше трудно да се измести деловият център ,примерно към Люлин , или към Младост , или Дървеница.. [/quote]

    има някаква визия доколкото съм запознат - нали се набляга на инфраструктурата по Цариградско, бизнес центъра, и тн. Но като цяло си прав.

    София изглежда много по-добре от през 90те, другари, хайде с извинения, но не е чак за умирачка положението.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  77. 77 Профил на tanq74
    tanq74
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз мисля, че е много приятно. Лъвовете са си там, има скоростен тунел под кръговото, има пейки, велоалея... дори и да се изчакват пешеходците, движението ще е в пъти по-леко! Само един проблем, дали се предвижда и реконструкция на Сточна гара и кръстовището Раковски/Сливница??? Редно е и там да има тунел!

  78. 78 Профил на Краси
    Краси
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#36] от "гарата":
    Преди време четох изследвания по темата, че големите кръгови движения имат по малка пропускливост от малките. Причината е, че автомобилите вътре летят с такава скорост, че е невъзможно да се включиш.
    По мои лични наблюдения, начина по който използваме кръговите движения е крайно неудачен. Стандартно изпълнение е излизане от кръгово от най- вътрешен кръг. От една страна това е безумно опасно, от друга блокира изцяло движението. Малко по ниска скорост и навременно престрояване, може драстично да увеличи капацитета и да свали риска.

    Да почистим България от агентурата на руската империя!!!
  79. 79 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 531 Любопитно

    И като се замислите, че само преди няколко години сложиха новия асфалт на Мария Луиза за метрото - сега ще го изкъртят.
    Някой по-горе спомена, че и в момента сега там няма много коли.
    Но идеята е да стане нещо като зелена вълна по цялата Сливница май. А реално просто ще се затапи следващия светофар)

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."
  80. 80 Профил на glaxo11
    glaxo11
    Рейтинг: 604 Гневно

    До коментар [#61] от "GRUBO":
    Напълно сте прав!
    Проспаха се 2 години, когато се строеше метрото(между другото този метродиаметър е натоварен под 20% от разчетния пътникопоток, но нали парите са от ЕС, на кой му пука). Сега само и само да се усвоят едни пари, които биха били 100 пъти по-ефективно изразходвани за други, много по-тесни места какъвто е пробива Централна гара- Данаил Николаев отлаган от 20 години.Само на картинка тези идиотски пейки и градинки изглеждат красиво. Кой идиот ще седне насред движението и грохота на коли и автобуси да въздиша и да се умилява от лъвовете.Някой да е видял на пейките на накипрената градинка на Руски паметник някой, някога да е седнал?

  81. 81 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2043 Любопитно

    До коментар [#21] от "Делян":


    [quote#21:"Делян"]но знам че в този район се концентрира проституция[/quote]
    ===================

    Не ""конентрирА" само сега .
    Така е било и преди 09.09.44-та
    Аз съм живял на Веслец 40 вх.А (заврян зет ) и знам дядо Иван - бащата на бившата ми тъща за това , че по Веслец още от 19 век е имало публични домове
    Традиция

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  82. 82 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    ЦЯЛАТА РАБОТА е една палиативна мярка породена от липса на средства, но който не дава пари един път, дава два пъти повече после.
    Така и тези пари ще отидат на вятъра само след 10 години ще се наложи ново преустройство.
    Проекта на алтернативната група"Градът" рано или късно ще се реализира, защото е по-перспективен, но изглежда е и по-скъп.

  83. 83 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    До коментар [#81] от "Чардо":

    Сигурно си пропуснал от възможноста да ползваш някоя и друга услуга, при това недвусмислено предупреждение от тъста...

  84. 84 Профил на blockhead
    blockhead
    Рейтинг: 389 Неутрално

    A къде ще отидат лъвовете, само това не е ясно. Аз бих ги интегрирал в новият пейзаж, но от така предоставените материали това не е видимо

  85. 85 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2043 Весело

    До коментар [#83] от "convince":


    [quote#83:"convince"]Сигурно си пропуснал от възможноста да ползваш някоя и друга услуга[/quote]
    ========================

    Там живях от 1973-та до 1978-ма .
    През онези години нямаше такива позволени удоволствия .
    Не беше възможно щом в паспорта ти пише , че си адресно регистриран в София и да те пуснат да наемеш стая в софийски хотел .
    Ходехме на Копитото , на Тихия кът , на Горублянско ханче.
    И гаджето наема една стая и аз друга !
    В една стая - НЮЦ

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  86. 86 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    До коментар [#85] от "Чардо":

    Много масраф, щото едната стая винаги остава свободна, как не си се сетил да ходиш с колега по двойки?

  87. 87 Профил на lil.brain
    lil.brain
    Рейтинг: 660 Любопитно

    Ще поживеем, ще видим.

  88. 88 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#66] от "Торбалан":
    ха, ха, за щастие нито един не успя обаче хич не е смешно когато ти се случи подобно нещо!
    един ме преследва до входа за да ми предлага да ме снима във филм защото той бил ""режисьор"".
    педофилията е по-разпространена от колкото си мислите!
    така че съветът ми е пазете си децата, разбира се това може да го разберете само ако имате семейства и деца.

  89. 89 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2043 Весело

    До коментар [#83] от "convince":


    [quote#86:"convince"]как не си се сетил да ходиш с колега по двойки?[/quote]
    =========================

    А а а а ? Това не думай !
    Все някой ще каже на партийния секретар
    и после до стената !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  90. 90 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 838 Неутрално

    В проекта са останали само две от първоначално предвидените три ленти.
    "Доказа се, че наличието на още една лента ще се отрази негативно на трафика и ще се затруднява движението", бил казал Любомир Христов
    Това само в България може да се случи - да говориш абсолютни глупости, против здравия разум и това да ти се размине без адекватна журналистическа или обществена реакция.

  91. 91 Профил на uchuden.
    uchuden.
    Рейтинг: 531 Весело

    За проститутките помислиха ли от общината?

  92. 92 Профил на aeiou
    aeiou
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Без светофари?!! Много странно. Как и трамваи и велосипеди и няма да има светофари - нещо не е наред или в статията или в проекта.

    Който първи прекрачи границата, губи.
  93. 93 Профил на пламен
    пламен
    Рейтинг: 426 Неутрално

    И КАКВО?

    НАБИВАШ СЕ НА РАКОВСКА И СИ ДОТАМ!

    ЕДНИ ПАРИ, БРАТ, ЕДНИ ПАРИ!

    ОЩЕ СМЕ В РЪЦЕТЕ НА СЪЩОТО ЗЛО!
  94. 94 Профил на ivko
    ivko
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Дано да излезе нещо добро, и да се разчисти малко това отвратително място...

  95. 95 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#56:"b_d_s"]Учудихме света- кръгово с трамвай, а отдолу и метро. [/quote]
    На Руски паметник има кръгово с трамвай от много години. Ако в Разград са учудени, не можем да им помогнем.

  96. 96 Профил на tkirov
    tkirov
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Изглежда "Прити американ" туй кръстовище. Всъщност не е толкова лошо, но не виждам лъвовете ...

  97. 97 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 560 Весело

    До коментар [#80] от "larochell":
    "Кой идиот ще седне насред движението и грохота на коли и автобуси да въздиша и да се умилява от лъвовете."

    Как, кой ?
    Сам можеш да сетиш...

  98. 98 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 765 Неутрално

    единственото странно ми е комбинацията кръгово пресечено с трамвайни релси

  99. 99 Профил на zdrave1234
    zdrave1234
    Рейтинг: 8 Гневно

    Днес Фандъкова забрани Луков Марш. ГЕРБ ГЕРБ ГЕРБ ГЕРБ ГЕРБ ГЕРБ ГЕРБ ДА ЖИВЕЕ ГЕРБ ГЕРБ

  100. 100 Профил на zdrave1234
    zdrave1234
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#98] от "Yomega":

    И кво ти е странно на Руски Паметник е така





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK