Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 529 Любопитно

    ВЪртим си педалите и не се оплаквам

    Stef
  2. 2 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Да, трудно е с придвижването в момента, но колкото и критики да има към ремонтите, включително за някои и аз имам резерви, в София става все по-добре.

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  3. 3 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    До коментар [#1] от "stef":

    Така е но прахоляка като ,че ли е повече .
    Време е да се научим и на това от Европа като се строй да не става по най-мърляшкия начин,защото и това после струва още пари.

  4. 4 Профил на badmf
    badmf
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#2] от "Кирето":
    За кого става по-добре бе, Кире? Строят магистрали в града, което няма как да доведе до намаляване на автомобилния трафик. Така няма и как да накараме хората да слязат от автомобилите, а в града вече не се живее от отровите, бълвани от тях. В София тотално е сбъркана транспортната схема и то от много години. Вместо да се опитаме да я поправяме доколкото можем Диков и Ко я забатачват още повече. Та за кого, казваш, ставало по-добре?

  5. 5 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 529 Любопитно

    До коментар [#3] от "id_1":

    по кварталните улички и горските пътечки няма много прахоляк...

    Stef
  6. 6 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 609 Весело

    То хубаво, София наистина се променя към по-добро, ама как се сетиха всички възлови кръстовища и мостове да ги ремонтират наведнъж.
    Малко като вица за шопа, който ходил до София, гледал заря и се опитвал да я обясни после на село на комшиите си:
    абе, стоиш, стоиш, стоиш ... нема, нема, нема, па изведнъж като рече бу-у-у-у-у-ум, та си ... майката.

  7. 7 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#4] от "badmf":

    Кръговите не са магистрали.
    Но, специално Лъвов мост, Семинарията ще се отпуши, както се отпуши кръстовището при Инфекциозна болница. Отделен е въпросът, че се запуши следващото, при бул. България...
    Слизането от автомобила е преди всичко въпрос на собствен избор, човек сам трябва да го реши.

    Проблемът с трафика е, че няма автоматична система за управление на светофарите /или там, както се нарича/. В големите градове винаги има трафик, дори и да няма "магистрали". Метрото е решение, а и подобряването на останалият транспорт трябва да се оправи. За хаоса в транспортната система в София съм съгласен с теб.
    Еми за мен става по-добре, защото когато реша да изляза с колата и мина през Лъвов мост ще минавам по-бързо...
    Не казвам, че всичко е ок, но все от някъде трябва да се започне.

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  8. 8 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 711 Любопитно

    Снимка 16 кърти.
    До юни, казвате, ще приключи ремонтът.
    Юни коя година?

  9. 9 Профил на Боб
    Боб
    Рейтинг: 437 Неутрално

    До коментар [#5] от "stef":

    По кварталните улички има мнооооого прахоляк, просто защото повечето не са мити от 20 години.

  10. 10 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#2] от "Кирето":

    За съжаление не става по-добре. Първо, едновременното стартиране на ремонти е нищо друго, освен предизборна дейност, която не е редно да бъде за сметка на софиянци и бюджета на общината.
    Второ, някои проекти, като този на Лъвов мост, Гешов и Сливница няма да допринесат с нищо за облекчаването на трафика, но за сметка на това ще загрозят огромни пространства срещу повече от 100млн. Това не е правилната посока, това не е по-добре.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  11. 11 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#10] от "Тони!":

    Тони, в пост 2 съм казал, че и аз има резерви по част от ремонтите и проектите.
    За Лъвов мост, може би щеше да е най-добре да се направи пробива покрай Централна автогара, Митницата и директно на Сточна гара. Но там какво щеше да се случва и как да се реши проблема с всички идващи коли, не знам.
    А, за "предизборната строителна кампания" съм съгласен с теб.

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  12. 12 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Твърде много снимки на хора с ръце в джобовете или еквивалент.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  13. 13 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3257 Неутрално

    До коментар [#6] от "ambros":

    Догодина ще има местни избори.Сега е време за жътва, че не се знае после...Едни комисионни може да пропаднат.

  14. 14 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Как и кой да съобщя че на мойта уличка има перманентно паркирани три коли, които съм сигурен че не са минавали технически преглед?

  15. 15 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    От Дианабад излизането в която и да е посока в час пик отнема поне 30 минути. Истински ад.

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 16 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#9] от "Боб":

    Проблема с кварталните улички, е че се паркира в зелените площи и след това се разнася кал по улиците.

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  17. 17 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#16] от "Михаил":

    Проблемът е че е твърде евтино да се притежава автомобил в София. Трябва да се вдигнат данъците за колите, да се разкарат нередовните автомобили от улиците, да се затегнат екологичните изисквания и ще се реши проблема сам.

  18. 18 Профил на Боб
    Боб
    Рейтинг: 437 Неутрално

    До коментар [#16] от "Михаил":

    Да, разнася се кал и от строежите.

    Това не променя факта, че улиците трябва да се мият. В къщи не паркирам в зелените площи, и не разнасям кал от саксиите, но бърша прах.

  19. 19 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До коментар [#4] от "badmf":


    До коментар [#10] от "Тони!":

    Някога пътували ли сте извън България в западна посока?

  20. 20 Профил на badmf
    badmf
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#19] от "zenola":
    Не знам в каква връзка е въпроса ви. Ще припомня само европейската директива 2020, която е с амбициозната цел за намаляване на ползваните в градовете автомобили наполовина. Разширяването на пътища и облекчаването на движението как кореспондира с нея? Ако излезем от пределите на ЕС също ще открием тенденция за ограничаване на ползването на автомобили чрез намаляване на пътните платна за сметка на велосипедни алеи и масов градски транспорт. При нас е точно обратното, дори още по-зле, защото се работи на парче, което създава "строителни шедьоври". Един пример е предстоящата реконструкция на България и Гешов, където архитектурната и инженерна мисъл създаде безумен проект за кръстовище на две нива, забележете, без транзитно преминаване. забавен е и "луна парка", получил се по алея Яворов. От Цариградско по посока на Кошарите по транзитната линия в разтояние на километър имате два подлеза и един надлез... Спирам, защото виждам какво е общественото мнение и всички се радват на това, което се случва, защото ще могат да си летят с автомобилите без да си дават сметка, че те и децата им ще умират от рак на белите дробове или най-малкото асма.

  21. 21 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 529 Любопитно

    До коментар [#9] от "Боб":

    Тоя отгоре ги мие от време на време (последните години все по-рядко уви), ама ако се забави и се раздуха става пустинна буря, така е. Доста по-приятно е да караш в слаб дъжд отколкото при вятър.

    Stef
  22. 22 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До коментар [#20] от "badmf":

    Пак да попитам - бил ли сте в европейски град на запад от България? Дори само до някоя от столиците на Западните Балкани бил ли сте?

    А защо питам - ами ако сте били в нормалин европейски град, не само столица, няма да пишете тия дивотии - да се ограничава трафика чрез липса на инфраструктура - хахахахахахахахахахахахах. Всички нормални градове имат околовръсти пръстени, по-големите градове имат по няколко. Тези пръсти позволяват транспорта да се изнася извън града, да преминава бързо и без светофари (липсата на спиране и тръгване намаляза значително разхода на гориво и съответно на изхвърлени газове). Тези пръстени са всързани с големи артерии, където светофарите също са ограничени до минимум (ако въобще ги има). Пръстените позволяват и транзитния трафик да не влиза в града въобще. Велоалеите допълват останалата инфраструктура, никъде не я заместват. И никъде не забелязвам тенденция към спиране на строителството на инфраструктура - напротив. Ограничаването на автомобилния транспорт се осъществява най-вече чрез ефективен масов градски транспорт - в София такъв няма и експертното ни правителство саботира по настоящем третия лъч на метрото. Метрото във всички нормални градове е свързано с жп-транспорта също в пръстени на по няколко нива, така се ограничава също притока на автомобили към градовете - чист, точен и бърз жп транспорт, свързан с метрото - много по-удобно и бързо да достъп до града, отколкото автомобила.
    Тая мантра, как не ни трябвала инфраструктура и как асфалт не се яде и не знам още какво си я баеме само тук - и ни личи - малка и драматично мизерна държава.

  23. 23 Профил на badmf
    badmf
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#22] от "zenola":
    Извинете, но пишете глупости! Така беше допреди 10 години. Сега тенденциите са коренно противоположни и не е нужно ние тепърва да минаваме по целия този грешен път за да открием за себе си топлата вода. И да, пътувал съм достатъчно, разглеждал съм достатъчно. То и кучето по цял ден гледа касапина, но месар не става. Затова и съм се интересувал и чел как хората, които са си поставили задача да променят съществуването си към по-добро, да живеят в по-чиста среда и с по-малко рискове за болести се справят с проблемите, с които се сблъскваме и ние. Това НЕ СТАВА с магистрали в рамките на града, още повече на София, която е с размер на квартал в сравнение със мегаполисите.

  24. 24 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 724 Неутрално

    До коментар [#23] от "badmf":

    Магистралине в момента не просто са в града, а те започват и свъшват в центъра, транзитният трафик се изсипва буквално пред конака (пардон - царския дворец).

  25. 25 Профил на daria_vip
    daria_vip
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Ремонт е нещо което се прави с цел подобрение,да се ползува занапред - не само догодина.Това което се прави в София е крадене. Ежегодно поправят 'ремонти' и не подобряват нищо.Да не говорим за реда и чистотата и естетика.
    Колкото повече ремонтират, демократите ни толкова по-зле става. Тва е самата истина!
    Хора с съмнителни ценности им бяха подарени трудът и основните средства за производство в държавата на бащите ни Всичко което правят днес е грабежи чрез безотговорността на скъпо платени от нас чиновници.Никаква обратна връзка между казаното, написано и извършено за тези, които взимат решения-никаква.
    В администрацията при социализма, всеки критичен материал отиваше в институцията, за която се отнася и се търсеше отговорност.В България в момента съществува съвършена форма за безотговорност. Главна агенция “Пътища”, -3800 служители -първокласни пътища – 3 000 км -по двама дурака на ден контролни имат по 3 метра да проверят .Няма смисъл и отговорност. Няма желание да се работи така, че да изпитва естетическа наслада от стореното.Преразпределя средства с политически и безотговорно некомпетентно управление на държавата и структурите Ами БЕХ вижте енергийната инфраструктура в кво окаяно състояние е с тез милиардери в БЕХ .... България няма стопанин.Тук трябва Владимир Путин да дойде

  26. 26 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Добре е че се работи, че се прави нещо. Лошото е, че качеството липсва. Големо усвояване става.

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  27. 27 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#25:"aidriell"]В администрацията при социализма, всеки критичен материал отиваше в институцията, за която се отнася и се търсеше отговорност.В България в момента съществува съвършена форма за безотговорност.[/quote]
    [quote#25:"aidriell"]Тук трябва Владимир Путин да дойде [/quote]
    Може би ако поискаш убежище в Русия, ще го получиш.

  28. 28 Профил на anonymous_
    anonymous_
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Това, което ремонтите целят, ми звучи добре.

    Това, което не разбирам, е защо на някой може да му хрумне да кара кола докато траят ремонтите. Далеч по-удобно би било да си паркира колата до някоя отдалечена от центъра метростанция и да си подсвирква, минавайки под задръстванията за 5-10 минути с метрото.

  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2271 Неутрално

    До коментар [#19] от "zenola":

    Редовно. И колкото по-на запад, толкова повече дори не можеш да разбереш, че има ремонт. В Германия дори, можеш да разбереш или ако познаваш чудесно конкретния град, или като видиш ГПС-а да преизчислява маршрута. Нищо друго - нито задръствания, нито измислени криви малки улички за резервен маршрут.
    Нещо неясно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    И да плюете и да не плюете, все тая!! Без ремонти и реконструкции инфраструктурата не може.... още повече в София след 15 годишното управление на седесариата.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK