От утре кръстовището при Семинарията ще е изцяло затворено

Карта на променените маршрути

© Център за градска мобилност

Карта на променените маршрути



От сутринта на 15 май (четвъртък) до сутринта на 19 май (понеделник) изцяло се спира движението през кръстовището на Семинарията в София, съобщиха от пресцентъра на Столичната община. Причината е изграждането на бетоновата конструкция на моста.


Затова от 4.30 ч. утре сутринта до 4.30 ч. понеделник се зaбранява влизането на превозни средства през кръстовището бул. "Пейо Яворов" – ул. "Стоян Михайловски", в двете посоки по бул. "Пейо Яворов" между бул. "Драган Цанков" и ул. "Златовръх", в двете посоки по ул. "Стоян Михайловски" между ул. "Никола Габровски" и пл. "Велчова завера" (ул. "Златовръх").


От местната управа уточняват, че по изключение ще могат да преминават пътни превозни средства на гражданите, които живеят в района.




Промени настъпват и в маршрутите на автобусни линии 88, 94, 102 и 120. От утре сутрин до понеделник сутринта автобус 88 ще се движи от жк "Дружба 2" по маршрута си до гара "Пионер", наляво по бул. "Симеоновско шосе", наляво по бул. "Д-р Г. М. Димитров", надясно по бул. "Св. Климент Охридски" и по маршрута си до ж.к. "Дружба 2".


Автобус 94 в посока Софийския университет "Св. Климент Охридски" ще се движи до кръстовището на бул. "Д-р Г. М. Димитров" и ул. "Никола Габровски", надясно по бул. "Д-р Г. М. Димитров", наляво по бул. "Драган Цанков" през кръговото на бул. "Пейо К. Яворов" (Телевизионната кула), по бул. "Драган Цанков", надясно по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви", наляво по ул. "Ген. Гурко", надясно по бул. "Васил Левски" и обратно по маршрута си до бул. "Черни връх", обратен завой по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви", надясно по бул. "Драган Цанков", надясно по бул. "Д-р Г. М. Димитров", наляво по ул. "Никола Габровски" и по маршрута си до Студентския град.


Фотогалерия: София се ремонтира >


Автобус 102 в посока жк "Овча купел" ще отива до кръстовището на бул. "Д-р Г. М. Димитров" и ул. "Никола Габровски", направо по бул. "Д-р Г. М. Димитров", наляво по бул. "Драган Цанков" през кръговото на бул. "Пейо К. Яворов" (Телевизионната кула), по бул. "Драган Цанков", наляво по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви", наляво по бул. "Черни връх", надясно по бул. "Арсеналски" и по маршрута си двупосочно.


Автобус 120 в посока Зоопарка ще пътува до кръговото на бул. "Пейо К. Яворов" (Телевизионната кула), надясно по бул. "Драган Цанков", наляво по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви", наляво по бул. "Черни връх" до ул. "Сребърна" и по маршрута си двупосочно.


Разкрива се временен автобусен маршрут А№ 88-вр., който се движи в посока Зоопарка, ул. "Сребърна", надясно по бул. "Черни връх", надясно по бул. "Никола Й. Вапцаров" до София Ленд и обратен завой по временно изградената пътна връзка на бул. "Н. Й. Вапцаров" и по маршрута до Зоопарка.


Разкриват се временни, еднопосочни спирки по маршрута на автобусни линии 94, 102 и 120 на бул. "Драган Цанков", на 40 след кръговото на Телевизионната кула, в посока бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" и на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви", на 100 м преди бул. "Драган Цанков" в посока Телевизионната кула.


Автобусите от временно разкритата автобусна линия 88А, както и на променените линии ще спират на всички съществуващи спирки в новите участъци от маршрута, уточняват от Столичната община.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (52)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на koshmei
    koshmei
    Рейтинг: 434 Неутрално

    А дали ще се работи денонощно? Едва ли...

    http://www.youtube.com/watch?v=FTt1MyXCfzs мултак до мултак
  2. 2 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    Чудничко...ще сменям колата с метлата...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  3. 3 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3095 Неутрално

    Съвсем се разпищолиха! Заради „усвояването“ задръстиха София.Всички възлови кръстовища блокирани!

  4. 4 Профил на Grizacha ot Razgrad
    Grizacha ot Razgrad
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Изобщо не ме бърка.Колкото по голям хаос толкова по добре.Живея на село в планински район,радвам се на чист въздух,далеч от коли,дим,пушек,злобари.Бръснем се с мотика и ям доматите с колците и съм много добре.

  5. 5 Профил на delyanborisov
    delyanborisov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Всичко това е супер нормално и не трябва да се драматизира "неудобството".
    Друг е въпроса, че това е решение на парче и достатъчно скъпо.
    Трябва да се работи здраво за ограничаване на автомобилите. По възможност с много висока такса, с която могат да се финансират алтернативи - велоалеи, градски транспорт, а защо не и още метро. .
    Защото града е за хората, а не за трошките на селяните!!

  6. 6 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Тези пътни възли по този булевард част от някакъв по-голям проект за превръщането му в скоростна градска магистрала ли са? Или просто прехвърлят задръстванията от едното на другото кръстовище?

  7. 7 Профил на inadilov
    inadilov
    Рейтинг: 441 Неутрално

    [quote#1:"koshmei"]А дали ще се работи денонощно? Едва ли... [/quote]
    В този дъжд? Едва ли

    Поне 10-ата остана да се движи до Семинарията

    "Странни същества са хората. Откраднеш пет долара и ще си мръсен крадец. Откраднеш ли обаче хиляди долари, ще си герой или правителство."
  8. 8 Профил на nikidimi
    nikidimi
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Дано успеят да свършат навреме, че бая дъжд ще се лее тези дни.

  9. 9 Профил на today
    today
    Рейтинг: 788 Неутрално

    И как полагат настилка в тоя дъжд, след 2 седмици ще има яки дупки!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  10. 10 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    Разбира се неизбежното затваряне не беше известно отначало. И никак не беше възможно да се съчетае с дългите празници.
    Да не говорим, че проекта изобщо не разрешава задръстванията по Михайловски (симеоновското) и в двете посоки.

  11. 11 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 660 Неутрално

    [quote#5:"delyanborisov"]Трябва да се работи здраво за ограничаване на автомобилите[/quote]

    Трябва, ама кой? Нали това са утрешните избиратели? Ако се опиташ да му спреш от движение дарака от 1995 г. и го накараш да си кара само голфа от 2000 г./който би трябвало да има Евро 2 катализатор/, ще опищи орталъка, че няма с кво да си кара строителните материали на вилата, пък и жената с кво ще ходи на работа, нЕма да се тъпче в трамвая с мангасарията? И в резултат утре няма да гласува за теб, ако си кмет.


    [quote#5:"delyanborisov"]По възможност с много висока такса[/quote]

    Да, например безплатно паркиране на една кола от апартамент, всяка следваща, независимо от района, щом водача живее в същия апартамент, плаща примерно 500 лв на година. Само така ще се прекрати практиката на едно 4-членно семейство да се падат по 4 коли на улицата. И всички да искат да паркират безплатно.

  12. 12 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#9] от "today":

    Ще наливат бетон, няма да полагат настрилка. (Ако полагаха настилка до няколко дни щеше да е готово)

  13. 13 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Деца, айде мъничко по-малко мрънкане и малко повече позитивни мисли и оценка на макар и малкия напредък на софийския транспорт. От мен ако зависеше всички тея кръстовища щяха да са на 3 нива с кръгово посредата, където да се прави промяна на посоката, ама скъпо ...

  14. 14 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#10] от "Цецо":

    Определено ще облекчи Михайловски поне в посока Симеоново. (Няма да го има дългия сигнал на светофара който бе за направо по Яворов
    В посока центъра тясното място е кръстовището на свети Наум и Черни връх. Като се напълни св. Наум и се задръства семинарията.
    Освен това десните завои стават безконфликни.
    Разбира се най-добре щеше да е с кръстовище на 3 нива с детелина.

  15. 15 Профил на radpad
    radpad
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Моето дете ходи на училище в 107-мо, на Семинарията, а живеем при Зоопарка. Значи няма да ходи на училище тези дни, защото няма как да стига до него без градски транспорт. Безумие!

  16. 16 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#15] от "radpad":

    И аз съм живял до зоопарка(още когато го строяха) и съм ходил на училище в 107мо, и то по време когато цялото симеоновско шосе беше разкопано и то с години. Но това не ме е спирало да ходя на училище.
    И да никой не ме е возил с кола до училище.
    Хайде мърморим по-малко и да оценяваме това което имаме.

  17. 17 Профил на rattrack
    rattrack
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Да radpad
    От зоопарка по пътечката през ловния парк и новия подлез под Яворов (минава се вече) до Семинарията се ходи пеша за около 30 мин. А с колело - за 15 ина.

  18. 18 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 432 Неутрално

    В белия свят вече видяха, че от такива градски магистрали няма никакъв смисъл и почнаха да ги махат. А ние както винаги ще повтаряме чужди грешки:

    http://vimeo.com/21509646

  19. 19 Профил на nikivan
    nikivan
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Дано да свършат в срок. Иначе мазилото ще е пълно.

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  20. 20 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 667 Неутрално

    До коментар [#18] от "tvr18355030"

    Хехех, къде видяхте в София градска магистрала...

  21. 21 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 667 Неутрално

    До коментар [#5] от "delyanborisov":

    София има безобразна инфраструктура, кошмарна градска среда, некадърно планиране.

    Създаването на безконфликни кръстовища е стъпка в добра посока. За да се тръгне обаче към ограничаване на автомобилите трябва първо да се създаде бърз, надежден и точен градски транспорт, най-вече метро. Метрото трябва да се свърже с жп транспорта (който също трябва да се модернизира, така че да стимулира хората, тръгващи към софия да предпочетат него, пред това да се качат в колите си) - това е транспортна схема, която функционира във всички европейски градове, в които съм била.

  22. 22 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 432 Неутрално

    А Цариградско какво е?
    общината има планове да превърне също България и Яворов в магистрали....

  23. 23 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 667 Неутрално

    До коментар [#10] от "Цецо":

    Не знам дали е било възможно да се съчетае с дългите празници, но трябва да се отбележи, че работата не е спирала през нито един от тези почивни дни.

  24. 24 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 667 Неутрално

    До коментар [#22] от "tvr18355030":

    Цариградско всъщност е автомагистрала Тракия, която започва или свършва (според случая) в центъра на София - както преди 2 века всички пътища за започвали и свършвали пред конака, градското планиране на София не се развило много оттогава.

  25. 25 Профил на russian78
    russian78
    Рейтинг: 667 Неутрално

    До коментар [#11] от "aleko":

    За протокола - към момента никой не паркира безплатно, защото всички плащат данък за автомобилите си. Друг въпрос е, защо съвременните и отговарящи на по-високи екологични норми автомобили, се облагат с по-високи данъци от по-стари и не до там екологосъобразни автомобили.
    Изобщо, автомобилите в града не са ни враг, а помощник, освен ако не искаме метрото да се ползва за разнос на стока, примерно.

    "Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)
  26. 26 Профил на radpad
    radpad
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#17] от "rattrack":

    Едно дете на 12, с чанта, която тежи 15 кг. да ходи в 7 сутринта 30 минути пеша за да стигне до училище? И то само? Супер! Много благодаря за това предложение!

  27. 27 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Значи аз трябва да изляза в отпуск

  28. 28 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#1] от "koshmei":

    Всъщност - да, ще се работи денонощно, защото ще се налива бетон над 30 часа, което е непрекъснат процес. Това е бетона за самата естакада.

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  29. 29 Профил на jagal
    jagal
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#9] от "today":

    Не полагат настилки, бетонират.

  30. 30 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 925 Разстроено

    Аман от мрънкачи! Така мрънкахте и когато се правеше Южната дъга на Околовръстното, ама сега е кеф, нали? И когато си правите ремонт на апартамента нали се свивате в едната стая, за да ремонтирате другата? Тогава мрънкате ли?

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  31. 31 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Добре, че не съм в София

  32. 32 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Ще потърпим няма как , нали ще ни бъде после хубаво

  33. 33 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 743 Весело

    [quote#30:"ТНТ"]когато се правеше Южната дъга на Околовръстното[/quote]
    Да разбирам ли че вече са я направили?

  34. 34 Профил на black_recluse
    black_recluse
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#32] от "shileto":

    Правилно... Един месец мъка = години радост за всички, които пътуват по този маршрут...

  35. 35 Профил на GRUBO
    GRUBO
    Рейтинг: 521 Неутрално

    И на мен не ми се вярва да облекчи много трафика, по подобие на "новото" (подземното ниво на Гешов), но все пак е стъпка в правилна посока. Проблемът в момента е огромен, защото няколко възлови кръстовища и булеварди в София се ремонтират основно по едно и също време и да пътуваш в пиков час си е голямо, неприятно приключение. Но след като ги оправят, поне малко ще се усети подобрението. А абсолютното решение е едно - метрото!

  36. 36 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 925 Неутрално

    До коментар [#33] от "чобанмахала":

    Ами да. В момента се работи по първи етап на Западната. Апропо, това в чобанмахала едва ли ви вълнува.

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  37. 37 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 222 Весело

    Абе само в БГ хората не разбраха, че в градовете трябва да се придвижваш с колело, а колата е само за извънградско. Но не Бай Ганя обича да се ръчка с бричката си в задръстванията и това е и после недоволства. Еми слезте малко от тия коли и до тоалетна се ходи с колата.

  38. 38 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#37] от "markblog":

    ще се радвам да те видя с две-три деца на колелото колко ще си трагичен.

  39. 39 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 743 Весело

    [quote#36:"ТНТ"]До коментар [#33] от "чобанмахала":
    Ами да. В момента се работи по първи етап на Западната. Апропо, това в чобанмахала едва ли ви вълнува.
    [/quote]
    Значи участъкът на Южната дъга от Младост до Тракия са го направили от понеделник до днес и като се прибирам в в къщи в петък след обяд по него няма от Църна маца до караулката да карам половин час.
    Ма да не лъжеш нещо?
    Щото с това в чобанмаала дали нещо ни вълвувало ми намирисва на хумор на семпъл човек.

  40. 40 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#26] от "radpad":

    Ааайде посмали малко
    И на мен ми беше доста тежка чантата като ученик, ама чак 15... Плюс това не пречи да си изпратиш детето на училище даже и пеша... Тъкмо разходка през гората - не е вредно хич, съм чувал...

  41. 41 Профил на pantarea
    pantarea
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#38] от "хм":
    Виждал съм в Амстердам майка с 3 деца на колело: двете в нещо като малко ремаркенце отзад и третото на столче при кормилото, и не беше тази майка нещо измъчена. Усмихваше се, правеше път на пешеходците и даже спря да купи нещо от хранителен магазин. Но това са холандци, а не наши мъркачи, чакащи общината, държавата или който и да е друг да свърши работата.

  42. 42 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1524 Неутрално

    До коментар [#14] от "Климент Горанов":

    По мое мнение в посока Симеоново трябваше да има още една лента. Има достатъчно място след премахването на трамвая.

  43. 43 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 222 Неутрално

    До коментар [#38] от "хм":

    Според теб тогава повечето западноевропейци са трагични?

  44. 44 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    хм,истината е една да се създават работни места извън столицата,каквито и мерки да се вземат града не е за 2.5млн това трябва да е ясно,всичко друго е само приказки,ако има какво да работят доста хора биха се махнали веднага от там,ама няма а глада е по силен от тока..и така

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  45. 45 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    До коментар [#26] от "radpad":

    Е, другите възможни варианти са:

    1) С автобус 102 до кръстовището на бул. "Черни връх" и бул. "Арсеналски" (дето старите софиянци го наричат "Балкански" - по името на едновремешната бирария). Оттам вече може или пеша (ама е сравнително стръмно), или с метрото до трамвая при спирка "Джеймс Баучер".

    2) С автобус 88а до София Ленд и оттам пеша - или пак до трамвая, или направо до училището.

  46. 46 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    Към коментар 45:

    Извинявам се - пропуснал съм и една трета възможност - автобус 120 като се движи по "Черни връх" има общи спирки с трамвая. Така превозните средства до 107-мо училище стават само 2.

  47. 47 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#37:"markblog"]Абе само в БГ хората не разбраха, че в градовете трябва да се придвижваш с колело, а колата е само за извънградско.[/quote]

    Ами не са го разбрали защото още никой не е измислил зимни гуми за велосипед.

    Би било добре да се кара колело, но за съжаление като завият вълци става малко трудно. Проблема е че нашия климат не е като този в западната част на континента.

    Може и да се повтарям, ама преди година във Франция падна 5 (словом пет) сантиметра сняг и това беше национално бедствие. В София обаче все още от време на време се случва така че ако си летни гуми посред зима едва ли ще стигнеш много далеч.

  48. 48 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 799 Неутрално

    [quote#9:"today"]след 2 седмици ще има яки дупки! [/quote]
    После ще кърпят бе.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  49. 49 Профил на komutator
    komutator
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#41] от "pantarea":

    Амстердам е равен град и е много по-удобен за колело. Пробвай да изкачиш "Цариградско" през юли при 40 С и после да отидеш на работа - чист, спретнат и напарфюмиран. В Брюксел, освен велоалеи има и светофари, и за велосипедисти. Там ако си с кола и сгазиш велосипедист по твоя вина ще лежиш дълго в затвора. После плащаш до живот. Това шофьорите го знаят и пазят велосипедистите, които между другото са мнозинство.

  50. 50 Профил на jj1
    jj1
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#9] от "today":

    наливат бетон...бетона е водно съединение и водата не му пречи...асфалт ще се полага след като "стегне" бетона ))

  51. 51 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#41] от "pantarea":

    Ще чакам да видя как ще си сложиш децата в ремаркенце зад теб и ще тръгнеш с колелото по велоалеите в София, спокоен че най-ценните ти същества са в безопасност.

    Или може би ще караш по "Цариградско", а бедните дечица ще дишат праха и газовете на автомобилите.

    Айде да не говорим по принцип, че така всеки разбира от всичко, а дяволът винаги се крие в детайлите.

  52. 52 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#41] от "pantarea":

    в Холандия колко години дават за прегазване на колоездач?

    щото тука може и награда вече да дават





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK