Кръстовището на Семинарията се затваря от днес до 7 юли

От както тече ремонтът задръстванията са ежедневие

От както тече ремонтът задръстванията са ежедневие



Цялото движение при Семинарията се затваря от днес до 7 юли сутрина, напомниха от столична община. Това става за втори път тази година, а причината са довършителните работи по кръстовището на две нива в района. По план съоръженията трябва да бъде открито на 15 юли.


Засега дейностите се движат по график, въпреки дъждовете. При забавяне на изпълнението на проекта за всеки ден глобата е 0.5% от стойността на договора. Тези мерки обаче не се вземат предвид при лоши метеорологични условия.


Заради ограниченията се променят маршрутите на автобуси с номера 88, 94, 120 и 102. Промените ще бъдат сигнализирани на спирките.




До 18 юли остава затворено и кръстовището на Лъвов мост, където също се прави кръстовище на две нива.


Променените маршрути на градския транспорт от 04.30 часа на 1 юли до 24 часа на 6 юли:


АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 88: МАРШРУТЪТ СЕ СКЪСЯВА: ОТ Ж.К. ДРУЖБА 2 ПО МАРШРУТА СИ ДО ГАРА ПИОНЕР, НАЛЯВО ПО БУЛ. "СИМЕОНОВСКО ШОСЕ", НАЛЯВО ПО БУЛ. "Д-Р Г.М. ДИМИТРОВ", НАДЯСНО ПО БУЛ. "СВ. КЛИМОНТ ОХРИДСКИ" И ПО МАРШРУТА СИ ДО Ж.К. С.ДРУЖБА 2;


АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 94(В ПОСОКА СУ "СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ"): ОТ СТУДЕНТСКИ ГРАД ПО МАРШРУТА СИ ДО КРЪСТОВИЩЕ БУЛ. "Д-Р Г.М. ДИМИТРОВ" – УЛ. "НИКОЛА ГАБРОВСКИ", НАДЯСНО ПО БУЛ. "Д-Р Г.М. ДИМИТРОВ", НАЛЯВО ПО БУЛ. "ДРАГАН ЦАНКОВ", ПРЕЗ КРЪГОВОТО КРЪСТОВИЩЕ НА ТЕЛЕВИЗИОННАТА КУЛА ПРОДЪЛЖАВА ПО БУЛ. "ДРАГАН ЦАНКОВ", НАДЯСНО ПО БУЛ. "ЕВЛОГИ И ХРИСТО ГЕОРГИЕВИ", НАЛЯВО ПО УЛ. "ГЕН. ГУРКО", НАДЯСНО ПО БУЛ. "ВАСИЛ ЛЕВСКИ" И ПО МАРШРУТА СИ ДО БУЛ. "ЧЕРНИ ВРЪХ", ОБРАТЕН ЗАВОЙ, ПО БУЛ. "ЕВЛОГИ И ХРИСТО ГЕОРГИЕВИ", НАДЯСНО ПО БУЛ. "ДРАГАН ЦАНКОВ", НАДЯСНО ПО БУЛ. "Д-Р Г.М. ДИМИТРОВ" И НАЛЯВО ПО УЛ. "НИКОЛА ГАБРОВСКИ" ПО МАРШРУТА СИ ДО СТУДЕНТСКИ ГРАД. ;


АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 102(В ПОСОКА Ж.К. ОВЧА КУПЕЛ 2): ОТ СТУДЕНТСКИ ГРАД ПО МАРШРУТА СИ ДО КРЪСТОВИЩЕ БУЛ. "Д-Р Г.М. ДИМИТРОВ" – УЛ. "НИКОЛА ГАБРОВСКИ", НАПРАВО ПО БУЛ. "Д-Р Г.М. ДИМИТРОВ", НАЛЯВО ПО БУЛ. "ДРАГАН ЦАНКОВ", ПРЕЗ КРЪГОВОТО КРЪСТОВИЩЕ НА ТЕЛЕВИЗИОННАТА КУЛА ПРОДЪЛЖАВА ПО БУЛ. "ДРАГАН ЦАНКОВ", НАЛЯВО ПО БУЛ. "ЕВЛОГИ И ХРИСТО ГЕОРГИЕВИ", НАЛЯВО ПО БУЛ. "ЧЕРНИ ВРЪХ", НАДЯСНО ПО БУЛ. "АРСЕНАЛСКИ" И ПО МАРШРУТА СИ ДО Ж.К. ОВЧА КУПЕЛ 2 ДВУПОСОЧНО;


АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 120(В ПОСОКА ЗООПАРКА): ОТ Ж.К. ЛЕВСКИ Г ПО МАРШРУТА СИ ДО КРЪГОВОТО КРЪСТОВИЩЕ НА ТЕЛЕВИЗИОННАТА КУЛА, НАДЯСНО ПО БУЛ. "ДРАГАН ЦАНКОВ", НАЛЯВО ПО БУЛ. "ЕВЛОГИ И ХРИСТО ГЕОРГИЕВИ", НАЛЯВО ПО БУЛ. "ЧЕРНИ ВРЪХ" ДО УЛ. "СРЕБЪРНА" И НАЛЯВО ПО УЛ. "СРЕБЪРНА" ПО МАРШРУТА ДО ЗООПАРКА ДВУПОСОЧНО;


РАЗКРИВА СЕ ВРЕМЕННА АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 88-АС МАРШРУТ: ЗООПАРК, УЛ. "СРЕБЪРНА", НАДЯСНО ПО БУЛ. "ЧЕРНИ ВРЪХ", НАДЯСНО ПО БУЛ. "НИКОЛА ВАПЦАРОВ" ДО СОФИЯ ЛЕНД, ОБРАТЕН ЗАВОЙ ПО ВРЕМЕННО ИЗГРАДЕНАТА ПЪТНА ВРЪЗКА НА БУЛ. "НИКОЛА ВАПЦАРОВ" И ПО МАРШРУТА ДА ЗООПАРКА.


РАЗКРИВАТ СЕ ВРЕМЕННИ ЕДНОПОСОЧНИ СПИРКИПО МАРШРУТА НА АВТОБУСНИ ЛИНИИ №№ 94, 102 И 120 КАКТО СЛЕДВА:


НА БУЛ. "ДРАГАН ЦАНКОВ" НА 40.00 МЕТРА СЛЕД КРЪГОВОТО КРЪСТОВИЩЕ НА ТЕЛЕВИЗИОННАТА КУЛА В ПОСОКА БУЛ. "ЕВЛОГИ И ХРИСТО ГЕОРГИЕВИ";


НА БУЛ. "ЕВЛОГИ И ХРИСТО ГЕОРГИЕВИ" НА 100.00 МЕТРА ПРЕДИ БУЛ. "ДРАГАН ЦАНКОВ" В ПОСОКА ТЕЛЕВИЗИОННАТА КУЛА;


АВТОБУСИТЕ ОТ ЛИНИИ №№ 88, 94, 102 И 120 И ВРЕМЕННАТА АВТОБУСНА ЛИНИЯ № 88-А ЩЕ СПИРАТ НА ВСИЧКИ СЪЩЕСТВУВАЩИ АВТОБУСНИ СПИРКИ В ПРОМЕНЕНИТЕ УЧАСТЪЦИ НА МАРШРУТИТЕ.


УДЪЛЖАВА СЕ ДО 24.00 ЧАСА НА 06.07.2014 СРОКЪТ НА ПРОМЯНАТА НА МАРШРУТИТЕ НА АВТОБУСНИ ЛИНИИ №№ 67 И 98. ЛИНИИТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА РАБОТЯТ П ДЕЙСТВАЩИТЕ МАРШРУТИ И РАЗПИСАНИЯ.

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на intergalactic
    intergalactic
    Рейтинг: 458 Неутрално

    То в толкова непроходимо там, че можеха изцяло да го затворят и завършат по-бързо.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Коментарите ми са мои собствени и не отразяват непременно възгледите на Фондация Америка за България.
  2. 2 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Айде да затварят и да приключват..

    Вярно, че ще е екстра, ама голяма мъка докато го направят...

  3. 3 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#2] от "sv3tli0":

    Екстра екстра - колко да е екстра.
    Направиха кръговото при телевизионната кула и сега целия трафик се забива директно при Румънското.
    Същото очаква и кошарите.
    Ама важното е да се усвоят едни пари.

  4. 4 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#3] от "rainbou1":

    Демек, не трябва да се прави нищо, тъй ли? Или се има предвид, че преустройството на уличната мрежа трябва да продължи. Или пък се има предвид нещо друго.

  5. 5 Профил на rattrack
    rattrack
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Лоши метеорологични условия?? Малко дъждец през юни и юли?
    Или може би огромните горещини?
    То затова в Скандинавия пътища не строят, я мъгла, я дъжд, я вятър...

  6. 6 Профил на Milen Ivanov
    Milen Ivanov
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#4] от "Цайко":

    Трябва само фирми на бсп да строят, не е ли ясно?!

  7. 7 Профил на black_recluse
    black_recluse
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Браво на общината... За пореден път си спазиха сроковете. Остава да оправят и метрото до Хладилника и движението в този регион ще стане песен...

  8. 8 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2381 Неутрално

    До коментар [#7] от "zdm":

    Кои срокове са спазили, при положение, че въпреки неадекватния текст горе, обектът вече е в забава?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  9. 9 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#3] от "rainbou1":

    Ами дай де неправят никакви ремонти и преустройки?

    Май не ти се живее в бъдещето, друго си е "панти века"

  10. 10 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Имаше един анализ, за който общината плати сумати милиони на чужд консултант. Та в тоя анализ се казваше, че няколкото кръстовища на две нива няма да имат никакъв ефект и само ще преместят задръстванията на друго място. Но явно усвояването на пари е по-важно от правилното развитие на инфраструктурата на града.....

  11. 11 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2381 Неутрално

    До коментар [#10] от "tvr18355030":

    Струваше 2млн евро и беше третият пореден анализ. От общината го скриха бързо бързо...
    В условията на ежегодни избори, каквито ни предстоят сега, захранването на партийните спонсори е изключително важно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  12. 12 Профил на rattrack
    rattrack
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Разбира се, че това не се прави от случайни фирми и партийните касички трябва да се пълнят преди избори.
    Защо как някой не си зададе и въпроса доколко са реални тези срокове. Представете си, че се работи на 24-часов режим с необходимата техника като в белите държави...този ремонт на Семинарията вече щяхме да сме го забравили. А сега изведнъж - метеорологични условия.

  13. 13 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2381 Неутрално

    До коментар [#12] от "rattrack":

    То още не е дошъл циркът с трамвая. Ако забелязваш, кръстовището се прави, но изведнъж забравихме, че оттам минава и трамвай, а за него - нищичко.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  14. 14 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Интересани хора коментират тук.
    Ако има нови пътни възли - ЗАЩО ГИ ИМА.
    Ако пък няма - ЗАЩО ГИ НЯМА.

    Мисля си, че трябва да бъдем малко по-толерантни и търпеливи.
    Това ще ни улесни и в комуникациите и в насладата от новите неща.

    Хейтърството не носи нищо градивно.

  15. 15 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#13] от "Тони!":
    [quote#13:"Тони!"]То още не е дошъл циркът с трамвая. Ако забелязваш, кръстовището се прави, но изведнъж забравихме, че оттам минава и трамвай, а за него - нищичко.[/quote]
    Всички забелязваме, че няма трамвай.
    Но, ако беше погледнал проекта, щеше да видиш, че изобщо няма да има повече трамвай. Линията му се дублира от Метрото и става излишен.

  16. 16 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2381 Неутрално

    До коментар [#15] от "tolex":

    Верно ли се дублира? Странно, когато Диков искаше да прави трамвай успореден на Симеоновско шосе и после през Дианабад, тогава не се дублираше, но изведнъж като съдът му отказа разрешително да строи линия там, и трамваят стана излишен. Глей кви метаморфози, а?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  17. 17 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#16] от "Тони!":

    Така е! Всъщност трамваят не дублира, а допълва метрото, като би имал само две общи спирки с него и би увеличавал комбинираното ползване на метро+наземен транспорт... ама нали сме в България, разни разбирачи прецакаха и този проект...
    Примерно от южната част на Дианабад или от Семинарията до метрото са по 3-4 автобусни/трамвайни спирки...сега тези хора пак ще ходят от къщи с кола до метрото, вместо да могат да ползват трамвай за тази цел...

  18. 18 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2381 Неутрално

    До коментар [#17] от "minusm":

    Ми то довеждащият транспорт към метрото на практика липсва. Затова и метрото вози 280 000 човека, вместо предвидените 450 000.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 19 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#15] от "tolex":

    Трамвая през това кръстовище ще се прави. Преди няколко дена общината обяви обществената поръчка за проектиране и строителство...

    П.С. Не съм хейтър. и не ми пука особенно за конкретното кръстовище. Въпроса е, че тия кръстовища са ужасно остарял и неефективен начин за справяне с транспортните проблеми на града. А общината продължава да ги строи дори и след като даде пари за експерти, които и казаха, че няма смисъл от тях.

  20. 20 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#4:"Цайко"]Демек, не трябва да се прави нищо, тъй ли?[/quote]

    аз съм да се направят нормални велоалеи, понеже автоталибаните всеки ден се опитват да ме размажат

    не разбирам защо не се наблегне на условията за колоездене- в София има супер много хора които биха карали колело до работа, но просто няма къде и как

  21. 21 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#20] от "carmello":

    Велоалеите са хубаво допълнение, но само до там. София е голям град и велосипедите не са сериозно решение на проблема с трафика. Народа на метро едва се понаучи да се качва, на колело едва ли някога ще се научи толкова масово. Климатът тук не е и толкова благоприятен - зимата имаш сняг и студ, а лятото жеги, заради които трябва да се къпеш като стигнеш на работа. Велосипеда е за кеф и придвижване уикенда.

  22. 22 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1134 Любопитно

    До коментар [#8] от "Тони!": Не мога да разбера какъв човек си, всичко ти е криво всичко ти пречи и дразни Един път не каза нещо положително за нещо в тоя живот, не си трови сам живота с отрицание за всичко

  23. 23 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#4] от "Цайко":
    До коментар [#9] от "sv3tli0":

    Нямам нищо напротив новото, но както и други съфорумци писаха, уважаемата г-жа Кметица и подчинените и получиха доклад, че ще се случи точно това.
    На всичкото отгоре г-жа Кметицата и отговорните лица можеха да вземат доста по-сериозни мерки за увеличаване на ползването на градския транспорт.
    1 милион на месец - 1000 човека по 1000 лева (например) би струвало да се назначат контролйори на всичките превозни средства, които да започнат да се грижат за спокойствието на хората, като не се допускат гратисчии, цигани, клошари и т.н. вярно отначало ще е голям зор особено с втората група, но съм го виждал в действие в Бургас.
    Съответно и да се погрижи г-жа Кметицата и подчинените и за премахване на разни тапи като по Гоце Делчев до красно село, където има малоумна стоянка за таксита, разрешено е спирането, а в същото време коли и автобуси с гъчкащи и потящи се хора се блъскат в 1 лента.
    Но явно за г-жа Кметицата и подчинените и е по-изгодно хората да се возят в коли - означава повече продаден бензин, повече данъци, повече мръсотия и съответно пари за чистене, повече болести и съответно пари за лекарства, че и автосервизите захлебват повече...

  24. 24 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#19] от "tvr18355030":
    [quote#19:"tvr18355030"]Въпроса е, че тия кръстовища са ужасно остарял и неефективен начин за справяне с транспортните проблеми на града. [/quote]
    А кои кръстовища са ОК, щом тия на две нива или на две нива с кръгово, не са? Целият свят преминава на кръгови такива. Със сигурност грешат явно. Ей какви са балъци тея значи.

  25. 25 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#19] от "tvr18355030":[quote#19:"tvr18355030"]Трамвая през това кръстовище ще се прави. Преди няколко дена общината обяви обществената поръчка за проектиране и строителство... [/quote]
    Извинявам се. Не знаех.
    Дано да е успешен проекта и да донесе ползи.

  26. 26 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 458 Неутрално

    И аз не мога да разбера народа в тоя форум. Ясно е, че София не се състои от едно кръстовище и че като се отпуши едно, ще се запуши следващото. Но да се бездейства не е вариант, а да се ремонтират всички кръстовища едновременно е практически невъзможно - да не говорим, че тогава същите хора щяха да казват "е не можаха ли едно по едно да ги ремонтират, сега всичко наведнъж е затворено".

    Конкретно за семинарията, естакадата има ефект не само върху движението по Яворов, но и по Симеоновско/Св. Наум, което ще се отпуши значително. Да, в пиковите часове пак ще е задръстено и след самото кръстовище, но преди редовно се случваше да висиш по 3-4 светофара, а отпред няма никой. Е, сега тоя случай ще се избегне.

  27. 27 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1745 Неутрално

    Идеално!

    Предразсъдъците са за ограничените.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK