Софийският обществен съвет: Предложението за разширяване на зелената зона е гротеска

Софийският обществен съвет: Предложението за разширяване на зелената зона е гротеска

© Юлия Лазарова



Столичният Център за градска мобилност иска да бъдат приобщени нови територии в режим на платено паркиране "зелена зона". Дружеството е изпратило официално писмо до председателя на транспортната комисия в Общинския съвет Радослав Тошев с предложението за промяна в Наредбата за организация на движението на територията на Столична община, предупреждават от Софийския обществен съвет. 


ЦМГ настоява зелена зона за платено паркиране да има и в кварталите Лозенец, Хладилника, Крива река, Подуяне, жк. Яворов, жк. Иван Вазов, Зона Б-5, Зона Б-18, както и част от ул. "Димитър Петков", попадаща в Зона Б-19.


"Участието на търговското дружество "Център за градска мобилност" ЕАД с предложения за промяна в организацията на движението, както и приемането им от Столичен общински съвет е абсолютна гротеска, която продължава да бъде толерирана и поддържана от корпоративните интереси на определени лица и кръгове в Столична община. Нито общественото мнение, нито ясната законова постановка, нито съдът са способни да спрат разрастването на този пладнешки грабеж над софиянци и гостите на града", коментират от Софийски обществен съвет.




Общественият съвет припомня, че "наскоро съдът обяви за незаконно разпореждането от страна на ЦМГ с публична общинска собственост, както и събирането от нея на всякакви видове такси и задължения, породени от платения режим".


"Вместо от Общината да бъдат взети мерки проблемите с паркирането в столицата да бъдат решени по същество, а контролът и събирането на приходите от зоните да бъдат приведени в хармония със законодателството, от Столичен общински съвет се готвят да приемат поредните промени, дори без задължителното обществено обсъждане.", допълва гражданската организация.

Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Тия защо не обявят цяла София за синя и зелена зона? Няма нужда да инвестират в паркинги, само в служители да събират таксите.

  2. 2 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Значи в цял свят може и в най-далечните квартали и предградия да има платено паркиране, само в София, където и без това е кошмар да не може. Аз живея в Лозенец, улицата ми е задръстена с неправилно паркирали автомобили. ИСКАМ ЗЕЛЕНА ЗОНА, за да има малко ред.

  3. 3 Профил на mdikov
    mdikov
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Трябвa дa имa плaтено
    пaркирaне,зaщото тaкa имa ред!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  4. 4 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#2] от "Софиянец":Освен,че живееш в Лозенец,явно работиш и в ЦГМ.Не ми се вярва да си толкова глупав,че да искаш да пълниш без причинно касата на крадливата община,която и без друго нищо не върши.Като има синя/зелена зона да си видял ред в кварталите с такава зона?Дурак!

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  5. 5 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    До коментар [#3] от "mdikov":
    Какъв е реда да си плащаш и да търсиш място да паркираш, а те да си издават пропуски за безплатно паркиране

  6. 6 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1054 Весело

    Трябва......и оттатък околовръстното да има
    По ливадите - истинска зелена зона

  7. 7 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    До коментар [#4] от "bzm": Под Лозенец разбира Долни Лозен

  8. 8 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#4] от "bzm":

    Всъщност дори не живея в София, и аз драми няма да имам, защото нашата къща си има гараж. Но от паркирали автомобили на тротоара няма оправия.

    И пак питам, защо в Париж навсякъде се плаща за паркирането, дори и в най-далечните предградия, а в София да не се плаща.

    А да се твърди, че няма ред след като се въведе зона е абсолютно безумие.

  9. 9 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 396 Разстроено

    До коментар [#8] от "Софиянец":И аз си имам двор и гараж,и при нас паркираха по тротоарите,но мина една седмица паяка,събра 5-6 автомобила и всички почнахме да си паркираме на платното,така че вината не е само в шофьорите ,а и в ЦГМ!
    И питам аз ,защо в Париж заплатата минималната е 1300 евро,а в Бг е 165 евро,защо в Париж винетката за паркиране струва 50 евро,а в София 155 евро....да питам ли още?Влез в страницата на Софийския обществен съвет и виж какви цени са публикували за цената на винетките за паркиране в различните държава и ги сравни с тез в Бг и си направи изводите...Никакъв ред няма и след въвеждане на зоната.Крадат от приходите като за световно,крият приходи,не издават касови бележки,общинарите си паркират как си искат,безплатно,полицаите-тоже.Раздават се безплатни пропуски,подписани от Фандъкова...а бе четете и не пишете "на ангро" за да се правите на интересни,че ме карате да ви обиждам и да се чудя на ума ви

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  10. 10 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 772 Весело

    До коментар [#8] от "Софиянец":

    Ако ще се позоваваме на прецеденти: защо преди 20 години можеше никой да не плаща, а сега ни заставят да плащаме за абсолютно същото, без да има никаква услуга?

  11. 11 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 396 Весело

    До коментар [#7] от "shileto":От де да го знам,написал е Лозенец

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  12. 12 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1054 Весело

    [quote#10:"Ridiculous"]а сега ни заставят да плащаме за абсолютно същото, без да има никаква услуга? [/quote]
    Трябва да се провери броят на администрацията сега и преди 20 години.Там е отговора

  13. 13 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Весело

    До коментар [#11] от "bzm":
    Предположих и той си призна, провинциален комплекс да се прави на Софианец

  14. 14 Профил на D-r D
    D-r D
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Никой ли не се замисля, че общинските съвети, вкл и СОС, са съставени от партийни кадри, а не от експерти или просто авторитетни личности.
    В СОС лидират съветниците от ГЕРБ. От тях е и хиперактивният председател на комисията по транспорт, който е и вносител на всички тия хрумки.
    Идеята е едни пари от гражданите да влязат в ЦГМ, оттам в Общинска банка.
    А всички те се контролират от ГЕРБ...

  15. 15 Профил на ofamanaman
    ofamanaman
    Рейтинг: 374 Любопитно

    [quote#2:"Софиянец"]Значи в цял свят може и в най-далечните квартали и предградия да има платено паркиране, [/quote]
    Къде точно това го има? Май го бъркаш със запазени за жителите на квартала паркоместа и такива на които престоят е ограничен до 30 мин.?

    F***Y**!!!
  16. 16 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#13] от "shileto":

    Пич, пето поколение Софиянец и живеене в Лозенец от 1929г., преди това на Пиротска. Хайде баш мене да не ме обвиняваш за провинциален комплекс. Всъщност точно защото София се напълни със селяндурища от всички крайща на страната, та затова и трафикът стана кошмарен.

    И още нещо - никой не е казал, че срещу плащане трябва да получаваш услуга. Плащането може да бъде и вид санкция за регулиране на трудно регулируеми неща.
    Факт е, че всички улици в центъра, на които сложиха синя зона и колчета станаха далеч по-приятни. Сега се спира само от едната страна, тротоарите са свободни.
    И последно, в крайна сметка ако не можеш да си позволиш всички разходи за един автомобил - слизаш от него и намираш алтернативни методи.

  17. 17 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Весело

    До коментар [#16] от "Софиянец":
    Ооо на Пиротска , направо ме впечатли

  18. 18 Профил на бАрни
    бАрни
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#16] от "Селофиянец":
    Хората от провинцията ли са ти виновни за клозета в който живееш?
    Напоследък забелязвам провинциалисти но насочили се към Терминал 2.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#18] от "бАрни":

    Как аз да контролирам паркирането пред къщата ми? С пушка ли да стрелям всички, гуми ли да режа? Това е работа на ЦГМ и Столична община и въвеждането на зелена зона е част от това.

    shileto, то си е за впечатляване. Малко сме тези, които наистина можем да се наречем софиянци

  21. 21 Профил на бАрни
    бАрни
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#20] от "Софиянец":
    Айде сега пушка...по самолетите ли ще стреляш?
    Не забелязваш ли,че и софианци и провинциалисти задружно се изнасят от кочината?
    Разходи се до летището и ще разбереш за какво говоря...
    В краен случай от Лозенец пишеш :
    http://www.flightradar24.com/

  22. 22 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1054 Любопитно

    До коментар [#20] от "Софиянец":
    Момче аз живея на Пиротска, а ти можеш ли я намери на картата или си я чувал само като лаф в хоремага

  23. 23 Профил на aman
    aman
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#16:"Софиянец"]И последно, в крайна сметка ако не можеш да си позволиш всички разходи за един автомобил - слизаш от него и намираш алтернативни методи. [/quote]

    Намираш ако има. В София се мисли предимно за автомобилистите и най-вече как да се събират пари. Къде неправомерно къде не чак толкоз. Като сме софиянци, що не искаме оставка на кмета, ами май си я преизбираме въпреки простотиите....защото сме софиянци?! Или това задкулисие в СО и СОС не ни интересува?!

  24. 24 Профил на aman
    aman
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#20:"Софиянец"]Малко сме тези, които наистина можем да се наречем софиянци[/quote]

    И щом сме толкова специални какво правим за столицата си?!

  25. 25 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    Гротескова е градската среда в изборените квартали, с колите по тротоарите и градинките, всяка трета от които е трошка извън движение, полуразкостена и пълна с вехтории. И смехотворните им обитатели, които са си наместили задника веднъж в своята частна кола, отделно си идват със служебната, а същото е положението и при семейния партньор. 2-те стари от студентските години стоят на плочника, пълни с вехт багаж и вече 8-ма година чакат някой да звънне на обявата в мобиле.бг , за да ги купи на цена колкото нови.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  26. 26 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    [quote#1:"ikar_01"]Тия защо не обявят цяла София за синя и зелена зона? Няма нужда да инвестират в паркинги, само в служители да събират таксите.[/quote]

    По-добре цяла София синя зона, отколкото цяла София автомобилно гробище и място, в което жителите като видят свободен тротоар, почват да се снимат за спомен...

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  27. 27 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#26] от "cinik":Нищо не си написал,стига си се правил на оригинален.Като ги освободят тез вехтошарници да не би да имаш толкова много коли за да ги запълниш местата им.

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  28. 28 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#23] от "aman":
    Не кметицата. Главният архитект трябва да бъде изгонен с камъни. Той е истинският виновник за проблемите на София, като се започне от лошото планиране и се стигне до некачествено изпъленение на абсурдни проекти.

    До коментар [#24] от "aman":
    Много неща правим. От Париж съм се обаждал на Софийска вода да си оправят дупките, подавал съм десетки сигнали в СТоличен инспекторат, участвам активно в граждански инициативи като Спаси метрото и обсъждаме немалко неща в специализирани форуми като skyscrapercity.com

    До коментар [#22] от "shileto":
    Момче, дай да не си мерим кой е по-софиянец...Обичам и познавам града си много по-добре от болшинството хора. Тъй че не се опитвай да ме жегваш с подобни смешни коментари относно способностите ми да намеря тази или онази улица.

  29. 29 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 396 Гневно

    До коментар [#16] от "Софиянец":Трудно се регулират нещата,защото в общината ги мързи да гледат.Светофарните уредби са до една разстроени и не синхронизирани.Парцелирали са цял град,набили са колчета навсякъде,а да сложат знаци там където трябва хич ги няма.Улиците им разбити,тротоарите разбити,мръсотия до шия,административното им управление е под всяка критика,крадливи кметове,заместници...Свикнали са само да събират,а изваждането на друг са го оставили.Стига си се правил на оригинален и ти.Аман от селски тарикати на махленски вечеринки."Баровец"!

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  30. 30 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    Също предполагам, голяма мъка ще налегне всичките собственици на фирми тип "отпушва канали", "пръска срещу насекоми", "е-магазин за.... и .....", "ключар 24 часа" и т.н. , които вместо да си наемат бази в индустриалните зони, са си взели за свои офиси по някой апартамент на 6. етаж в "Гео Милев" и 3. етаж в "Изгрев", а паркират фирмената флотилия от 10 автомобила по алеите на парка. Да не говорим за автосервизите по всички подспециалности на авторемонта - изчукване, боядисване, гумаджийница, реглаж, смяна на масло, електричар и пр.... които или си работят върху тротоарите, или са легнали на асфалта - на улицата пред дюкяна, или най-малкото приетите коли ги съхраняват в радиус няколко преки около себе си, докато си ги вземе клиентът. Всеки нормален човек с 1 бр. автомобил ще си направи веднага сметката, че ще дава 100 лева, но тези недоразумения ще изчезнат. Което ме кара да мисля, че псевдо "Общественият съвет" идва именно от средите на цитираните от мен селски тарикати - андрешковци.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  31. 31 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    [quote#27:"bzm"]Като ги освободят тез вехтошарници да не би да имаш толкова много коли за да ги запълниш местата им. [/quote]

    ??? Какво казваш, че има място за всички ли? Ако има, защо колите са по тротоарите и между катерушките?

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  32. 32 Профил на aman
    aman
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#28:"Софиянец"]Главният архитект трябва да бъде изгонен с камъни. Той е истинският виновник за проблемите на София, като се започне от лошото планиране и се стигне до некачествено изпъленение на абсурдни проекти. [/quote]

    Тук съм за с две ръце (макар че камъни не бих ползвал) Но тогава какво прави г-жа Фандъкова по темата?!ф

    [quote#28:"Софиянец"]участвам активно в граждански инициативи[/quote]

    Похвално, държите се като гражданин....извинете ме, но това звучи малко като.....ами пуснахме трамвая или София вече има нови тролеи......това са ежедневните неща, с които ние като граждани не (трябва да) се хвалим или администрацията защото това (ни) им е работата.

    Проблемът е какво правим, когато администрацията (СО) и СОС, не се занимават с нещата, които са им работа и/или ги изпълняват през пръсти.... и това е системно и с години?! Само с градски инициативи няма да стане, защото тези, които в крайна сметка решават се ръководят от други инициативи

  33. 33 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    [quote#28:"Софиянец"]Главният архитект трябва да бъде изгонен с камъни. Той е истинският виновник за проблемите на София, като се започне от лошото планиране[/quote]

    Какъв главен арихтект те гони? Пред нашия блок допреди 20 години имаше 4 автомобила, 2 от които покрити с брезент и използвани само за официални поводи. На останалия тротоар децата си играеха ръбче, а на асфалта - народна топка, ластик и дама. Сега, без да има ново строителство наоколо, улицата е направена вече еднопосочно движение, двата тротоара са покрити на рибена кост с паркирали автомобили, а в просеката през средата най-често стои по някоя баничарка, такси, куриерски автомобил или бусче на габарити, докато "свАли стоката". Постепенно София става град, негоден за всякаква стопанска дейност, свързана с придвижване.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  34. 34 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    [quote#19:"4i4e"]МИ НА ТИКВАТА ЩЕ МУ ТРЕБАТ КИНТИ ЗА ИЗБОРИТЕ,[/quote]

    Това са две отделни теми. София има твърде много автомобили за капацитета си. В реалния живот, когато нещо не стига за всички, човеците се споразумяват кого да обезщетят, за да се откаже. Ако един бизнес има 4 съдружника, но заради криза и пр. вече може да храни само 1 семейство, партньорите ще седнат и ще се попитат, кой дава най-много за дяловете на другите. След което 3 ще си тръгнат с парите и ще захванат нещо друго, 1 ще продължи. Плащане трябва да има, но втората част от задачата е парите да подпомогнат тези, които не ползват кола. Например, като с приходите се намали данък сгради за всички.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    ПС. Този "обществен съвет" каква легитимност има, за да си сложи такова високопарно име? Въобще бръкнаха ли се за 100-тина лева, да се регистрират като неправителствена организация? Съмнявам се, несъвместимо е с андрешковския манталитет. Спомням си, когато около "Пирогов" въведоха зелена зона, как една подобна "активистка" помпеше истерии с невротични спазми пред камерите, че болните щели да се охарчат с цял лев за час, когато дойдат с колата по нужда. Настрана от факта, че явно толкова им е нужата, щом 1 лев не им се дава (след като са изгорили нафта за 5 да дойдат), но години наред беше огромен битов проблем да закараш някого с кола до централните болници. Просто места няма - дип че бяха "безплатни" и на целия си зор хукваш да обикаляш близките махали, да търсиш къде да се завреш.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  37. 37 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    [quote#23:"aman"]Намираш ако има. [/quote]

    Скопие и Белград са градове с недоразвит градски транспорт. Зависими са от автомобила, толкова по-задължени са да го ползват рационално. Нови Белград (все едно техният "Люлин" - местата пред блока са разграфени и вървят с определен апартамент. Станат ли колите у дома 2, ще наемеш място от някого, който е с нула. Скопие - същото нещо. Междублокови пространства в смисъла на кални ниви няма. Всичко е оградено с мрежи, или е "игралиште", или е "паркиралиште". На игралището се играе баскетбол до 1 часа през нощта, на осветено и оградено, под носа на родителите. Паркиралището се ползва срещу преведено 900 лева годишен абонамент. Безстопанствени площи няма нито в Белград, нито в Скопие. Това нашето е някаква издънка от социализма и прилича на случая с "държавните" фирми: ужким на "всички", а всъщност на някой, който си ги ползва за свои и си черпи ползите от тях, докато всичкте поемаме само разходите.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  38. 38 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#31] от "cinik":Защото са прекалено населени жилищните райони поради лакомите ни управници.Подписват за строителство на куцо и сакато,а инфраструктурата не го позволява.На място на къща,където до вчера е бил един или двама собственици построиха 5-6 етажни блокове,с по 20-25 апартамента и естествено тесните улички да не могат да поемат автопарка...кво ли ти отварям очите?

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  39. 39 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 396 Неутрално


    До коментар [#37] от "cinik":написал си си мото:Eдинственото нещо, което социалистите знаят за парите, е това че искат да ги вземат от другите " Конрад Аденауер " Ами вникни в него,не се ли отнася и до теб и тези който защитаваш?

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  40. 40 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#39] от "bzm":

    На мен не са ми взели парите, а от 20 години са ми взели тротоара в натура и са го дали на своите фенове от електоралното простолюдие и многолюдие, на които животът като полуцигани-полусвине не представлява някакво неудобство

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  41. 41 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    [quote#38:"bzm"]тесните улички да не могат да поемат автопарка[/quote]

    Улицата не е място за паркиране. Това е комуникационна инфраструктура, която се използва на първо място за придвижване и на второ - за кратковременен престой. Точно насадената идея, че жилище и вила се купуват, но не и гараж, доведе до претворяването на улиците в паркинги, барабар с тротоарите.

    И още нещо на тема презастрояване. В градските зони нормите на застрояването станаха еднакви за целите райони. Няма вариант, ти да се насместиш в първия блок и да се надяваш около теб да си стоят старите къщи, за да има място къде да паркираш.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  42. 42 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    "Дружеството е изпратило официално писмо до председателя на транспортната комисия в Общинския съвет Радослав Тошев с предложението за промяна в Наредбата за организация на движението на територията на Столична община, предупреждават от Софийския обществен съвет. "

    Ръ Тошев е син на агент "бор"! Това за тези, които се заблуждават, че има случайни неща. Експанзията на синята и зелена зони, с АБСОЛЮТНО НИЩО не спомага решението на въпроса с паркиране по местоживеене! Общината просто взима още пари от хората, срещу това нагло твърди, че "разкрива места за паркиране" в синя и зелена зони! Демек, поставя колци, назначава "кияци" които взимат под масата, и пр.
    Така и няма да получите логичен отговор от Тошев джуниър, защо не въведат направо и жълтата зона, за която имаха планове? Защо за едни столичани паркирането по местоживеене става с пари, а за други не? Не очаквам смислен отговор от градоначалник, придошъл от столицата на компира!

    I Want To Believe
  43. 43 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    [quote#42:"2.5"]Експанзията на синята и зелена зони, с АБСОЛЮТНО НИЩО не спомага решението на въпроса с паркиране по местоживеене! [/quote]

    Това, естествено, не е вярно. Както си говорихме вчера за паркирането около болниците, днес към 17 часа се наложи да ходя в Майчин дом и спрях съвсем нормално в зелената зона по ул. "Здраве". Още през комунизма това беше мястото, където те прекарваха на шофьорския изпит, ако са си наумили да те скъсат. Днес на мястото на къщите има блокове, моторизацията на населението е несравнимо по-голяма и пак с решаваш проблема за 1 лев на час. База за сравнение няма, каква свинщина беше преди няколко години.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  44. 44 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#43] от "cinik":

    Ами никак не съм съгласен! Най-малкото, коментарът ви не е коректен към цитата, освен ако не живеете около Майчин дом?! Живея на границата между синя и зелена зона, откакто се помня. Не съм забелязал никаква разлика в полза на паркирането по МЕСТОЖИВЕЕНЕ с въвеждането на регулацията, напротив! Личната ми статистика ми е тотално негативна, най-вече като добавя и разправиите със застрахователи! И отгоре навсичко, навремето(през дивия соц.) нямаше толкова места в служебен абонамент, които общината охотно раздава на различни институции или те ги плащат с пари, много ясно откъде!

    I Want To Believe
  45. 45 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2212 Неутрално

    До коментар [#44] от "2.5":

    Ето кой се разправя със застрахователи, полиция, нощни камери и др. такива, неотменна част от реалността с паркирането в град София:

    https://www.google.bg/?gfe_rd=cr&ei=JyLXU5X5EM3c8gfK3YC4Ag#q=%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%85%D0%B0+%D0%BC%D0%B8+%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%B5

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  46. 46 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#40] от "cinik":То тротоара е техен,когато става дума да печелят от него,иначе когато сняг забръска и натрупа ,тротоара става наш,за да го почистим и след което тези нехранимайковци от общината пак си го вземат Интереса при тях,клати феса им!

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK