
© "Спаси София"
Актуален кадър от ремонтираното "Цариградско шосе" между 4-ти и 7-ми километър.
По искане на кмета на Столична община Йорданка Фандъкова специализиранта лаборатория на Агенция "Пътна инфраструктура" ще изследва в дълбочина асфалтовите пластове по "Цариградско шосе" и ще бъдат направени сондажи за установяване на причините за напукването.
Това съобщи пресцентърът на общината, след като по-рано днес граждаската организация "Спаси София" разпространи кадри от ремонтираните части на ключовия столичен булевард, които показват пукнатини и дупки година и четири месеца след края на мащабния му ремонт.
Напукване на асфалта в някои участъци на бул. "Цариградско шосе" е констатирано от дирекция "Транспортна инфраструктура" на Столична община в началото на седмицата. За повредата в настилката веднага е съставен констативен протокол и е уведомен изпълнителят "Калистратов груп", посочват от общината.
Фирмата изпълнител за своя сметка организира аварийно запълване на пукнатините с битумна паста, която да не позволи разширяване на пукнатините по настилката, а следващия ход да се установи причината за тях.
neut
Рейтинг: 3091 НеутралноПричините са невложени средства, некомпетентност, алчност и корупция.
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restPetleshev
Рейтинг: 3266 НеутралноПодозирам, че причините са много стари..., още от времето на Костов! После, знаете...!
Бивш tww09306483.Fоtеdасоd
Рейтинг: 237 НеутралноПричината е Путин !
Нали русофобчета ?
Големи яйца:)
Рейтинг: 480 ВеселоКакви ли могат да бъдат причините, а Данче? Сигурно слънцето през лятото и снега през зимата ще да са виновни...
xmm
Рейтинг: 1154 Любопитно.....Градоначалникът провери ремонта по Цариградско ....
-proveri-remonta-po-tzarigradsko.html
http://nbox.bg/bulgaria/item/3918-gradonachalnikat
Значи проверки е имало.....Не се ли е видяло тогава недоброто изпълнение?!
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1068 НеутралноНаглост! Още наши пари за разкриване на добре известен проблем. Мисля, че вече е време Фандъкова да си ходи! Последният й мандат има много неуспехи и скандали. Не изглежда и да има особено влияние в политиката на Столична община.
Дундурук
Рейтинг: 426 НеутралноАбе тея бандити ич не им пука да крадат от най-видното място в България - медиите са наблизо, милиони граждани минават ежедневно, чужденците пътуват към летището ...
antikvarno
Рейтинг: 484 ГневноПричината е некадърно управление!
Оставка и съд!
mr. wonderworld.
Рейтинг: 1441 НеутралноНяма друга мафия като пътно - строителната мафия!
In my Wonderworld each sleeping vision is so real.Такива чудо в Европа и БИ няма!
Нашите не строят пътища, те извършват престъпления!🌚
Престъпленията им лъсват след един сняг или дъжд!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2387 НеутралноМоже да платят и на международни астрофизици на направят експертиза за този пространствено-времеви континуум в който всяка година се отварят дупки!?!Някакви соросидни кварки се ускоряват от там!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleГравитационни вълни ли е или тъмна материя? Единственото което е сигурно,че изчезва са милионите за ремонти.
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 474 Веселонекадърност ,придружена с кражба на средства
)
няма смисъл от специална комисия
442
Рейтинг: 1364 НеутралноЩо бе Данче, то само лекичко се цъкнАло и сЯ лаборатория !!! А Бойко питА ли ???
foxa5
Рейтинг: 590 НеутралноКва ли може да е причината, чудна работа.
Най-малко една лаборатория и една комисия да разследва.
Щеше да е смешно, ако не беше толкова тъжно. А децата ни се разпиляват по Западна Европа.
hamiltonf
Рейтинг: 4055 НеутралноДа търси по документи и протоколи от кариерите: какви материали са сложени, и какви са отчетени!?
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.diegos
Рейтинг: 840 НеутралноНе знаех, че с лаборатория се измерва нивото на корупция в България и в частност София...
Ти да видиш... но не каква да е, а специализирана!
Сахаров
Рейтинг: 343 НеутралноНяма нужда от лаборатории, проблемът е в недостатъчното уплътняване на земната основа, изпълнителят е бързал за следващата обществена поръчка... Калистратов изпълняваха Северната тангента и мостовете по АМ Марица... да не се чудите, като и там се получат подобни пукнатини
I shave with Occam's razorГолеми яйца:)
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#9] от "mr. wonderworld.":
Не са виновни само строителите. Тези които би трябвало да контролират качеството също имат доста грехове. Възложителите също. Защото общата им цел винаги е една и съща - да се дадат едни пари, част от тях да се върнат по веригата нагоре, а накрая за строителството - каквото остане.
foxa5
Рейтинг: 590 НеутралноДо коментар [#10] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Колега по навик ви ударих един минус, иначе съм съгласен с коментара ви. Няма да се извинявам, сто процента сте направили някой либерален коментар някъде на който съм пропуснал да ви отразя.
sa6
Рейтинг: 753 НеутралноПредишната настилка на "Цариградско" изкара 30 години. Новата - не изкара и 3!!
ЕвроатлантидаFоtеdасоd
Рейтинг: 237 Весело[quote#19:"sa6"]Предишната настилка на "Цариградско" изкара 30 години. Новата - не изкара и 3!![/quote]
Да, ама новата настилка е
ДЕМОКРАТИЧНО поставена. А се е напукала,
защото са се намесили хакери от руското ГРУ.
Ах това жуже !
quatro_4x3
Рейтинг: 1892 Неутрално[quote#3:"Rоауth"]Причината е Путин !
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Нали русофобчета ? [/quote]
До някъде си прав. Нали руската агентура ни назначи бизнесмените. Партийните секретари и активисти на БКП и директорите на социалистическите предприятия хал хабер си нямат от бизнес в пазарни условия! Добре, че повечето фалираха още първите години след назначаването им за капиталисти. Умеят само да крадат и лъжат, като господарите си от Кремъл! Защо мислиш, че Русия е държава, в която не се произвежда почти нищо??? С кражби, измами и водка не става.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4952 ГневноБойко каза , че му била важна ! Разбрахте ли защо му е важно в София - да не се размирише !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!quatro_4x3
Рейтинг: 1892 НеутралноОсновен проблем на пътищата в България е слабата основа. От там спестяват(крадат) много.
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!daam
Рейтинг: 1296 НеутралноТова е сигурно най-ремонтираният булевард в Европа. няма нужда от лаборатория, за да се каже защо се получава така - корупция
edin drugii
Рейтинг: 2315 НеутралноДо коментар [#16] от "Сахаров":
същото бе положението и с асфалтирането на улиците в Русе ,когато преди години се изхарчиха десетина милиона за пълно асфалтиране на булевардите ,няколко години след това те вече са напукани ,трябваше просто да попитаме хората ,които са ги правили ,те точно казаха ,че е влаган асфалт от 4 см ,при нужни минимум 10 , затова и е напукан асфалта ,но няма кой да провери и да осъди виновните ,както и да им конфискува всичко където и каквото имат ,а ако нямат да ги вкара да си изработят милионите в затворите ,както е в нормалния свят .
edin drugii
Рейтинг: 2315 НеутралноДо коментар [#21] от "quatro_4x3":
напротив ,бъркаш ,точно червените бизнесмени могат да правят пари от всякакъв вид кражби и източвания по най бруталния начин ,щото знаят ,че след това червената милиция ,прокуратура и съд няма да ги хванат ,все са си наши хора там .
skara
Рейтинг: 1276 ВеселоЛабораторията си е лаборатория - ама защо чак сега я викате? Сега нищо чудно и да им излязат показателите - колко време го тъпчат колите вече
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Нали имате Протоколи от лаборатория, мерила всеки пласт от основата и някой е разрешил полагане на следващия?
Извадете тези Протоколи и вижте какво са писали. После обвинете климата и работата заспива.
А, да не забравя - и съставете комисия от поне 21 човека, че хуубаво да размиете отговорноста
Silence
Рейтинг: 418 ГневноМного сте прости. Напукано е по-график, защото със ситни буквички в договорите с едни фирми е записано гарантиран ежегоден ремонт в следващите N години. Изхвърлих се, не е записано, а устно договорено. Маса герберски семейства от това ще се издържат за поколения напред.
klimentm
Рейтинг: 4030 ВеселоТрябва да се извика и врачка! Лаборатория е недостатъчно! Да се ръси захар също!
klimentmРоси
Рейтинг: 8580 НеутралноНяма нужда да се харчат пари за лаборатория. Някой по-горе вече обясни, защо се пука асфалта.
skara
Рейтинг: 1276 Весело[quote#14:"hamiltonf1"]Да търси по документи и протоколи от кариерите: какви материали са сложени, и какви са отчетени!?[/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Тя там работата спи на 7 без коз!
По документи не можеш ги барна! Дето се вика: и със топ не можеш да ги разбиеш!
А във конкретния случай по документи и със топ не можеш да разбиеш пътя!
ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
Рейтинг: 656 ВеселоДа предскажа ли - кишата, Гришата и международното положение
Взимам наполовина от лабораторията.
Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...quatro_4x3
Рейтинг: 1892 Неутрално[quote#26:"edin drug"]напротив ,бъркаш ,точно червените бизнесмени могат да правят пари от всякакъв вид кражби и източвания по най бруталния начин ,щото знаят ,че след това червената милиция ,прокуратура и съд няма да ги хванат ,все са си наши хора там .[/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Нали и аз същото съм написал. Какво бъркам?
znayko84
Рейтинг: 595 НеутралноКака Ви даде ремонта на Калистратов, който като фирма нямаше опит. После си взе и процентите. Резултатът е виден.
vovka
Рейтинг: 525 НеутралноТо беше ясно. Президентските избори тлябваш да се платят, а и корепционните апетити са все по големи. С 30 процента и повече комисионни, то е ясно. Когато качестното и гаранцията не са водещи в поръчката, имаме замазване и никаква подложка и дебелина на асфалт. ИКОНОМИИИИИ.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
StanDim
Рейтинг: 466 Неутрално'' ...По искане на кмета на Столична община Йорданка Фандъкова специализиранта лаборатория на Агенция "Пътна инфраструктура" ще изследва....''
Какво 'изследване' бре Данче? Разследване требе, раз-след-ва-не!
Judjuk
Рейтинг: 3638 НеутралноМа що се притеснявате? В цяла България асфалтовите настилки са напукани. Слаба основа, лош асфалт. И тук е така елате да видите. И тротоарните плочки и бетоновите са напукани. Слаби бетони. То цялото строителство е калпаво. Една жена от пазара е министърка. Ааа.., такова..., учителката вече си е ваш проблем. Вие си я избрахте.
skara
Рейтинг: 1276 ЛюбопитноИнтересно ще бъде и друго:
Прави каквото трябва, да става каквото ще.- колко години е подписания Гаранционен срок за основата;
- колко е този срок за асфалтовата настилка;
- дали тези срокове имат нещо общо със минималните срокове от Закона?
- колко пари са задържани по договора за изпълнение като Залог за отстраняване дефекти вътре във Гаранционния срок;
- Калистратов груп дали е подал вече документи за обявяване на фалит?
tily_lily
Рейтинг: 599 НеутралноТоест ще похарчат още пари, за да установят вече известното:
некадърност, некомпетентност, безхаберие, неспазване на технически спецификации, шашми при доставки на материали с качество, по-ниско от договореното, и т.н., и т.н.
Нема нужда от лаборатория, платете ни на нас хонорара.
Сахаров
Рейтинг: 343 НеутралноДо коментар [#25] от "edin drug":
I shave with Occam's razorАко беше заради дебелината на асфалта, щеше да се напука като паяжина, а в случая пукнатините са по цялата широчина перпендикулярно на осовата линия, което най-вероятно означава, че цялото платно потъва
skara
Рейтинг: 1276 Разстроено[quote#37:"StanDim"]специализиранта лаборатория на Агенция "Пътна инфраструктура" ще изследва....'[/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Тя пък една лаборатория - само да и видите резултатите!
Набързо два примера: магистрала Струма след Дупница стана на ями след 8-9 месеца експлоатация; магистрала Тракия след Ст.Загора - стана на големи вълни след 1 година експлоатация и на ситни върни след Гаранционния ремонт.
Ето сега правят и авариен ремонт на Тракия край Чирпан - няма и 10 години след откриването и отново пропадане на пътното платно!
extraCACA
Рейтинг: 1737 Неутрално[quote#39:"skara"]- колко години е подписания Гаранционен срок за основата[/quote]
бас че николко, ползва се минималния по зут
dark'star
Рейтинг: 1551 ГневноНе специализирана лаборатория, а специализирана прокуратура трябва да ги търси
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОOggie Petkov
Рейтинг: 438 НеутралноНяма нужда от комисии. Още от снимката се вижда, че няма достатъчно битум за слепване на камъчетата. И от вида на горния слой.
valtoro
Рейтинг: 1004 НеутралноКакви лаборатории, системата е ясна поло
вината пари са откраднати, пардон усвоени
а половината от тях в черната каса на ГЕРБ !!!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6229 ВеселоКоя ще е лабораторията?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЗа един прЕател питам, лаборант, от Драгалевци...
skara
Рейтинг: 1276 Весело[quote#43:"extraCACA"]бас че николко, ползва се минималния по зут [/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Там този срок е 1 (Една) година!
Пей сърце.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#16] от "Сахаров":
ква земна основа бре? там се положи нов асфалт върху стария, не се е изривало до земя. Калистратов пробваха нов тип афалтобетон и на този участък. Помня колко весело ни обясняваше как са експериментирали на моста на 4-ти, и държаха затворена още 2 седмици София. Но поне по техни твърдения това си беше за тяхна сметка и доста пари отидоха на вятъра след акто някой умник реши да асфалтира преди лятна буря.
balkantourist
Рейтинг: 739 НеутралноПричините са вече в някой джоб.
Tademan
Рейтинг: 844 ЛюбопитноА жълтите павета "периодично се накъдряли"... Миналият път ни излъгаха, че причината е, защото били на 100 години... Колко милиона още от данъкоплатците, заради нечия некомпетентност?
pet_fire
Рейтинг: 5699 НеутралноНе е необходимо да се ангажира лаборатория, причините всички ги знаят.
chicago514
Рейтинг: 2038 ВеселоБезхаберие,некадърност и кражба,това са причините,но те могат да се превърнат в - поради продължителното застудяване.
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#39] от "skara":
Гаранзипнният срок не може да е по-малък от минималния по ЗУТ, дори да е подписано за по-кратък , тази клауза лесно се обявява за нищожна.
и да не са задържани, има си условия и срокове за отстраняване на забележки от изпълнителя, ако откаже - прави го друг и после на съд.
Тази снимка е твърде малка и почти нищо не се вижда от нея. Може да е спукан водопровод, може да неоставена дилатационна фуга.
skara
Рейтинг: 1276 Неутрално[quote#55:"limbize"]Може да е спукан водопровод, може да неоставена дилатационна фуга. [/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.На различни места са пукнатините през цялата ширина - виж другата новина.
Не е основата - щеше да стане на ями - нещо е със асфалта.
Сахаров
Рейтинг: 343 НеутралноДо коментар [#50] от "limbize":
I shave with Occam's razorСлоят под асфалта се нарича земна основа и в случая не става въпрос какъв е асфалтобетона или зърнометричния му състав, а дали са минавали валяци... и колко пъти... ако пукнатините са върху мост, там вече нещата са друга бира
lone wolf
Рейтинг: 910 ВеселоСтига сте се заяждали с Пиги-Лили и Боко бе!
Да разлая троловете!!100-200 земЛетресения в района, и да няма пукнатини!
Дребнави сте!
Приказки под шипковия храст
Рейтинг: 294 Любопитно[quote#23:"quatro_4x3"]Основен проблем на пътищата в България е слабата основа. От там спестяват(крадат) много.[/quote]
Абе няма ли да е най-лесно да слагат една яка арматура, педя бетон, пък отгоре да си асфалтират когато искат? Колко ще е скъпо? Колкото сега?
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#57] от "Сахаров":
тъй ли? филца и той ли така го наричат? Значи да уплътним , уплътняваната няколко десетилетия основа всеки път като подменяме последния слой асфалт, така ли? Валирането на асфалта към коя категория дейности спада?
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#59] от "Приказки под шипковия храст":
доста по скъпо, кубик филц е 20 лева, кубик бетон 90 и горница отделно арматурата
Приказки под шипковия храст
Рейтинг: 294 Весело[quote#61:"limbize"]доста по скъпо, кубик филц е 20 лева, кубик бетон 90 и горница отделно арматурата[/quote]
Щот аз тъй повърхностно смятах и ми излезе, че сега все едно с айфони ги покриват тия пътища?
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#62] от "Приказки под шипковия храст":
просто обемите са големи, олко кубика филц и асфалт отиват според теб за километър първокласен път?
Приказки под шипковия храст
Рейтинг: 294 ЛюбопитноДо коментар [#63] от "limbize":
1000?
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#64] от "Приказки под шипковия храст":
само асфалта е повече
Сахаров
Рейтинг: 343 НеутралноДо коментар [#60] от "limbize":
I shave with Occam's razorАми, като имаш потъване, ще уплътняваш, да... вижда се по-горе резултата от само смяната на асфалта
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#66] от "Сахаров":
ти нещо общо с пътно строителство да имаш?
като гледам къде са щетите, май някой е направил беля с Тех парка.
Сахаров
Рейтинг: 343 НеутралноДо коментар [#67] от "limbize":
I shave with Occam's razorСтроителен инженер съм, не се занимавам с пътища, но ми е достатъчно да видя пукнатината, за да си представя, какво се случва
zfm52680934
Рейтинг: 524 НеутралноВсички "разбирачи" на асфалт са се събрали в този форум.
sdgИ на всичките Данчето е виновна,бедени ми,бедни бандеровец.
skara
Рейтинг: 1276 Неутрално[quote#59:"Приказки под шипковия храст"]Абе няма ли да е най-лесно да слагат една яка арматура, педя бетон, пък отгоре да си асфалтират когато искат? Колко ще е скъпо? Колкото сега? [/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Не става, понеже най-водоплътния слой трябва да е най-отгоре.
От друга страна асфалт върху бетон във горещото го накъдрят на коловози - бетона не е толкова деформируем, колкото основа от камъни.
Judjuk
Рейтинг: 3638 Неутрално[quote#69:"Svetlio"]И на всичките Данчето е виновна,бедени ми,бедни бандеровец.[/quote]
Аз съм виновен бе, как тъй ще е Данчето?
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#68] от "Сахаров":
и? от снимките каво се вижда? знаеш ли какво се строи зад гърба на снимащия? знаеш ли дали отдолу минава магистрален тръбопровод, топлофикационни тръби или градски колектор?
на мен ми прилича на щета от спукан магистрален водопровод, ама не мога да вненявам това мнение на всички.
Големи яйца:)
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#72] от "limbize":
togaleriia_sustoianieto_na_carigradsko_shose_godin a/?pic=8#picture
Става дума за пукнатини в продължение на километри, не само на едно място. Виж другата статия по темата, в нея има повече снимки:
http://www.dnevnik.bg/photos/2017/01/21/2903910_fo
zfm52680934
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#71] от "Judjuk":
sdgНали виждате какво пише в статията,ако въобще сте я прочели?
А и невини са всички други предишни управлявали,които НИЩО не построиха.На тях няма за какво да се сърдите,защото няма строено от тях,фактически,няма какво да се развали.
Дерзай народе,избери си пак предните,защото ще си спокоен че нищо няма да се счупи,от нищото което не са построили.
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#73] от "VR|46":
5 и 6 приличат на отворили се работни фуги от прекъсване на асфалтиране. Всеки ден минавам по 2 пъти от там, не съм обърнал внимание
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#74] от "Svetlio":
всъщност не е така, ще ти дам за пример пътят Плевен Белене, който го направиха 2007-2009 някъде. В мемента поне по 15 километровата отсечка която минавам често - няма забележки.
Cara Mia
Рейтинг: 352 НеутралноДа беше само по Цариградско,а то по много основни булеварди!
zfm52680934
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#76] от "limbize":
sdgАми то много участъци нямат забележки.Тази пукнатина която показват,не е по целия булевард нали?
А иначе и аз мога да покажа строено по магистрала Хемус от правителството на Станишко,което на втората година,целия асфалт стана на пукнатини.И се наложи да ги запълват с смола.Но никой не говори за това.
Големи яйца:)
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#75] от "limbize":
А 1 и 3 на какво ти прилича? Загледай се в снимка 3 колко дълга е цепката.
ahasver
Рейтинг: 1656 НеутралноДо коментар [#9] от "mr. wonderworld.":Германци написаха Черна книга. (има я по книжарниците) Сочат,че нашите магистрали са 12-13 пъти по-скъпи от германските. Никаква реакция!
1001
Рейтинг: 1255 НеутралноДо коментар [#25] от "edin drug":
ами с тези оферти толкова. Държавните поръчки са сбъркани отначало не може да искаш оферта за ремонт без да изискваш минимални параметри. Ясно е че тези с 4 см ще спечеляп пред тези с 10 см. И естествено тези с повече чакъл ще спечелят спрямо тези с повече асфалт защото им е по ниска офертата.
ahasver
Рейтинг: 1656 НеутралноДо коментар [#14] от "hamiltonf1":по документи и протоколи
То на документи са го докарали. Важно е какво е положено на пътя.
ahasver
Рейтинг: 1656 НеутралноДо коментар [#15] от "diegos": с лаборатория се измерва нивото на корупция в България
Не. То се мери със следствени органи и прокуратура.
limbize
Рейтинг: 1147 НеутралноДо коментар [#80] от "ahasver":
аз чух за 100 пъти
ahasver
Рейтинг: 1656 НеутралноДо коментар [#59] от "Приказки под шипковия храст":Магистралите в САЩ са бетонни.
Но в България и бетонните ще се напукат.
zfm52680934
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#80] от "ahasver":
manskia-model/
sdgПрочети това най сетне,и спрете да пишете глупости!
http://vevesti.bg/105922/nyakoi-vaprosi-otnosno-ru
ahasver
Рейтинг: 1656 НеутралноДо коментар [#84] от "limbize":В Сега публикуваха десетина точки от Книгата.
ahasver
Рейтинг: 1656 НеутралноДо коментар [#81] от "1001":Въпросът не е в офертите. На конкурса се явяват свързани фирми и дават ниски цени. Някоя приятелска фирма печели, но не строи, а наема подизпълнители срещу още по-ниско заплащане. Накрая фирмата взема парите, но мотае плащането на подизпълнителите. Работниците ходят гладни и протестират.
ahasver
Рейтинг: 1656 НеутралноДо коментар [#86] от "Svetlio":Прочети книгата и престани да пишеш глупости.
Приказки под шипковия храст
Рейтинг: 294 ВеселоСега разцъках Гугъл Мапс, ама се втренчих в асфалта. Навсякъде е напукан, братлета: САЩ, Франция, Германия, Русия, Китай... - ми напукан е. И пукнатините по същия начин ги заливат-запълват с нещо черно.
ahasver
Рейтинг: 1656 НеутралноДо коментар [#84] от "limbize":Издателство на фондация Фридрих Науман. Има я в гугъл. 80 страници.
andy614
Рейтинг: 237 НеутралноТук говорим за пукнатини, а я пътувайте по т.нар. магистрала Тракия да видите какво е чудо. След снега и снегорините - дупки като след бомбардировка!
skara
Рейтинг: 1276 Весело[quote#80:"ahasver"]Сочат,че нашите магистрали са 12-13 пъти по-скъпи от германските. Никаква реакция! [/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Е как да няма реакция?
Днес се изцепил нашичкия, че строим във пъти по-евтино от Румъния!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Judjuk
Рейтинг: 3638 Неутрално[quote#74:"Svetlio"]А и невини са всички други предишни управлявали,които НИЩО не построиха.[/quote]
Ми той ГЕРБ управлява вече шеста година. По времето на Орешарски еврофондовете бяха спрени, но обектите не спряха. Не е това темата. Става дума за некомпетентност, липса на контрол всякакъв, незаинтересованост и немърливост при проектиране и изпълниние. Спомнете си - 15 км тунел на "Струма" и 5 тунела на "Хемус" до Ловеч. Оказа се, че може без тях. А безкрайните проблеми на "Тракия"? А Цариградското шосе непрекъснато го ремонтират.
zfm52680934
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#93] от "skara":
sdgДай реални данни,ако знаеш колко са в Румъния,цените на километър магистрала?
skara
Рейтинг: 1276 Весело[quote#90:"Приказки под шипковия храст"]: САЩ, Франция, Германия, Русия, Китай... - ми напукан е.[/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Ама не е на следващата година!
Да, и кръпки имат по света - да се чудиш и маеш. Ами има!
Само едно не могат да направят като нашите майстори: шахтите! Наредени по квадратно-осмоъгълна система и всяка със собствено ниво!
А пък уличния отток е на високото - да не го мокри водата.
skara
Рейтинг: 1276 Весело[quote#96:"Svetlio"]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.До коментар [#93] от "skara":
Дай реални данни,ако знаеш колко са в Румъния,цените на километър магистрала?[/quote]
Отде да знам - така казва гуруто ти
skara
Рейтинг: 1276 Весело[quote#94:"Svetlio"]Дори теоретично няма как да са по скъпи от германските,да не говорим на практика.[/quote]
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Не се пъни много: потърси данни за Южната дъга на Околовръстното - там ще разбереш някои неща.
naskom44
Рейтинг: 669 НеутралноДобре че се е напукала дано през цепнатините да излязат част от отклонените средства