Линиите от градския транспорт и метрото не можело да се синхронизират

Линиите от градския транспорт и метрото не можело да се синхронизират

© Велко Ангелов



Разписанията на линиите от наземния градски транспорт с тези на метрото в София не могат да бъдат синхронизирани така, че да няма сериозна разлика във времето за пристигане и чакащи на спирките. Това се разбира от отговор от Центъра за градска мобилност на въпрос на "Дневник".


Според Центъра за градска мобилност синхронизацията е невъзможна по две причини. Първата е, че превозните средства от наземния градски транспорт се движат на по-големи интервали спрямо тези на метрото. Втората е, че според общинското дружество "не е възможно разработване на разписания на наземния градски транспорт, обслужващ метростанциите", което да осигури средство от наземния градски транспорт, малко след пристигането на метровлак.


От дружеството посочват, че разписанията се изработват така, че да има равномерни интервали на база пътникопоток. В случай, че интервалите на наземния градски транспорт бъдат по-малки, за да съвпадат с тези на метрото, превозните средства биха се движили "полупразни", казват още от Центъра за градска мобилност.

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на димитър димитров
    димитър димитров
    Рейтинг: 299 Весело

    Те не могат да синхронизират точното пристигане на спирката, вие искате виш пилотаж.

  2. 2 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2955 Неутрално

    Аман от мрънкащи граждани! По-полека. Като се направи метрото, като се подобри наземния транспорт ще се измисли и как да се синхронизират. Ако може. Ако не може - спирките са за чакане. Който много бърза да се синнхронизира - ей ги такситата, стоят без работа!

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5488 Неутрално

    от герб толкова за 1.60 !!!
    Браво фандъкова.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1944 Весело

    Сериозно е положението, та затова ни "дават" ЦИФРОвизацията на БГ момичето комисар, белким тукашните мобилни момчета прихванат нещо от дигитализацията. Тамошните момчета знаят как!

    Коментиране на анализираното, вече...
  5. 5 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    Може, стига да се поиска. Ама няма кой.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  6. 6 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Тази синхронизация могат да я направят само хора пътуващи с градският транспорт , но понеже шефовете на Центъра за градска мобилност никога през живота си не са използвали градски транспорт това няма как да стане .

  7. 7 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Пълни Т-Ъ-П-А-Н-Р-И са простаците от градския транспорт.

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  8. 8 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 624 Гневно

    Бездарници! Сега направиха една смешна линия 184, която ще върти между Терминал 1 и 2 на летище София и после ще ходи към центъра. Същевременно си ги има 384, заедно с 84. Само 84 насам натам, ние хората сме объркани, какво остава за чужди граждани. И не е лошо, селяните шофери на тези автобуси да не затварят вратите пред 20 човека идващи на 1 минута зад автобуса от метрото, демонстративно давайки газ. Вие сте супер зле от СКГТ, шефовете сте супер тъпи хора. И спрете да проверявате метрото през ден, а отидете да следите в 83, 108 и 111 за мангалите, които се возят без пари. Тъпанари!!!!!

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  9. 9 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 992 Неутрално

    Всичко невъзможно в България, отдавна е направено в онези страни.
    Естествено, че тук няма да може, особено като няма грам желание.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  10. 10 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 264 Неутрално

    За ГЕРБерастките малоумници в СКГТ и ЦГМ, всичко е трудно. Най-лесно е да лапат, единствено това могат. Иначе са некадърни до немай къде.

  11. 11 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 624 Неутрално

    те хората изстрелват апарат от Земята и уцелват Марс, уцелвят пръстените на Сатурн или малка комета... тука едно разписание не може да направят :)

    Birds of a feather flock together.
  12. 12 Профил на zuramode
    zuramode
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Добавете към ключовите думи под статията и "безсилие"

  13. 13 Профил на Мойше! Толкоз!!!
    Мойше! Толкоз!!!
    Рейтинг: 932 Весело

    Бездарници! Сега направиха една смешна линия 184, която ще върти между Терминал 1 и 2 на летище София и после ще ходи към центъра. Същевременно си ги има 384, заедно с 84. Само 84 насам натам...
    —цитат от коментар 8 на Wizard

    Линия 184 хич биля не е смешна, а само закъсняла с бая години! Поне от както метрото стигна до Т2.


    ...ние хората сме объркани, какво остава за чужди граждани. И не е лошо, селяните шофери на тези автобуси да не затварят вратите пред 20 човека идващи на 1 минута зад автобуса от метрото, демонстративно давайки газ. Вие сте супер зле от СКГТ, шефовете сте супер тъпи хора. И спрете да проверявате метрото през ден, а отидете да следите в 83, 108 и 111 за мангалите, които се возят без пари. Тъпанари!!!!!
    —цитат от коментар 8 на Wizard

    Не те помня като аПЦолютен тъпанар в този форум, придаващ си важност и криейки се зад тълпата чрез употреба на п.л. мн.ч.-нещо характерно за мижитурките по форумите. Дано да не греша!

    Има друга статия от днес за 184, прочети коментарите и няма да бъдеш объркан (объркването е човещина).

    За останалото в горецитирания ти абзац си абсолютно прав:) Това е положението, за сега. От теб, от мен, и от всички останали, зависи дали то ще се промени към добро. Бъди позитивен:)

    Да ти припомня нещо относно пешеходците на пешеходните пътеки, в София (от лични спомени): До 2000 г се чувствах като дивеч за отстрелване на пешеходните пътеки. После спрях за десетина години да идвам в България. И бях ПРИЯТНО ИЗНЕНАДАН че все повече (в Центъра и Южните квартали почти всички) шофьори дават предимство на пешеходците на пешехотна пътека (или дори близо до нея).

    Бъди позитивен, и виждай И пълната половина на чашата:)

    Приятна вечер:)

    До коментар [#8] от "Wizard":

    THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
  14. 14 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 715 Неутрално

    Не се съмняваме, че не може. Ако нещо сме разбрали от г-жа Фандъкова и подчинените ѝ дружества и служби, то е, че София е УНИКАЛЕН град, където нито едно от действащите навсякъде по света решения не може да се приложи. Не може да има синхронизизарн градски транспорт, не може да има зелена вълна, не може да няма бездомни кучета, просто е невъзможно да се забрани паркирането по тротоарите, абсурдно е да се помисли за ограничаване на трафика в централната част, измиването на улиците също е обективно невъзможно, а чистенето - силно затруднително. Навсякъде другаде може, но тук... Какво да се прави, неповторими сме!
    Сега сериозо. ЦГМ е свърталище на добре окопали се и арогантни тикви, чието обслужване е под всякаква критика, поведението им спрямо гражданите е недопустимо , а мозъчната дейност е непозната - макар на моменти да се проявяват зачатъци на добре развита такава, когато трябва да се даде обяснение или оправдание за поредното безхаберие и безобразие. Един от най-големите тумори на общината - там промяна няма и няма да има. Поне докато успешната кметица и натрупаната около нея номенклатура не бъдат изметени от местата си от граждани, въоръжени с жълти павета.

  15. 15 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 715 Неутрално

    А, още нещо - ако някой все пак се реши отново да зададе въпрос на ЦГМ (от опит знам, че да им се задават върпоси е крайно нежелателно, граничи с нарушение). Та питайте ги, моля, за какво точно похарчиха 62 милиона евро (125 милиона лева) по спечеления през 2011 проект с гръмкото название "Интегриран градски транспорт"? С какво го "интегрираха" тоя транспорт, който дори не могат да "синхронизират"? За 125 милиона лева успяха да сложат електронните табла, които и до днес мило ни информират, че до пристигането на заветния рейс остават само 52 минути - нещо повече случи ли се, или просто си интегрираха едно добри пари по джобовете?

  16. 16 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Част от твърдението е вярно - ако метрото е на 10 минути, не може да има и на всеки 10 минути автобус до Лозен или трамвай 4 например. Някои линии наистина са със слабо натоварване.
    Вярно е обаче, че е възможна поне частична оптимизация, особено за линии, които имат точно една пресечена точка с метрото. Ако не знаят как се прави - всички европейски столици имат решение на същия проблем, защото ползват метро и наземен транспорт; да питат Лондон, Париж, Берлин и т.н.

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  17. 17 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6329 Неутрално

    В метрото е Европа, отгоре има още какво да се желае

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  18. 18 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2398 Неутрално

    Разбира се, че не могат. Нито пък искат. Герберастията мрази градски транспорт като идея, логично - и нищо не разбира от него.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 19 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2750 Неутрално

    В Градски транспорт могат единствено да унижават ползващите го и да увеличават автомобилния трафик

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  20. 20 Профил на KaV
    KaV
    Рейтинг: 226 Неутрално

    В общи линии, не мисля, че е толкова зле в момента. лизайки от метрото не се налага да чакаш наземен транспорт повече от 5 минути. Така, че мисля, че всичко е точно.

  21. 21 Профил на nikidimi
    nikidimi
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Като не могат, да си подадат оставките и да назначат някой, който може. Все пак това им е работата. В цял свят как могат?

  22. 22 Профил на stunde_nul
    stunde_nul
    Рейтинг: 214 Неутрално

    Това , че не могат ни е ясно на всички. Те ако можеха, нямаше да работят в Столична община...

  23. 23 Профил на today
    today
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Да нашият такса за преминаване в центъра 10 лева, и много бързо ще намалее трафика, ще дишаме по-чист въздух, и ще започнат да ползват автобуси.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK