Осем нови тролейбусни линии ще пусне Столичната община до 2025 г.

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4494 Неутрално

    Дано ремонтът по Македония не закъснее фатално . Всеки момент може да стане авария с човешки жертви.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1551 Неутрално

    Най-после добра идея от общината. Сега остава да видим какви глупости са замислили покрай хубавата идея. И да се надяваме, че са разбрали важността на градския транспорт.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  3. 3 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Звучи добре, ама да видим как ще се приложи. Имам съмнения, свързани с цялостната политика на Общината.

  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    Ако на тролейбусите не осигурят самостоштелна лента по тези трасета, ще си кибичиат в задръстването заедно с изпотените автоталибани и спрелите по цял ден на аварийки "за малко". Този ефект се вижда по новите автобуси МАН. Ползата от тях приключва в моента, в който се набият в задръстванията. После могат да се похвалят единствено, че замърсяват по-малко, докато пуфтят на едно място, както и че пътниците вътре кибичат "на чисто и топло", заедно с хилядите автоталибани по колите.

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  5. 5 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1382 Любопитно

    Ако ще и до луната да напрашят трасе, едва ли ще увеличат ползващите градски транспорт - а там трябва да се насочат главно усилията.

  6. 6 Профил на Н. Колев
    Н. Колев
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Малко ми е странно хем да проучват активно и инвестират в електробуси, хем да поръчват тролеи (изискващи допълнителна инфраструктура, да не кажа грозни жици).

  7. 7 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 321 Неутрално

    еми супер!

  8. 8 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 217 Весело

    Осем нови тролейбусни линии ще пусне Столичната община до 2020 г.

    До коментар [#5] от "rainbou1":
    Ако ще и до луната да направят трасе, едва ли ще се увеличат ползващите градски транспорт.

    Може би предлагаш да "свалят луната" и така пътуващите с адския транспорт ще могат да я разглеждат "безплатно" и ще се увеличи интереса и броя на ползващите този транспорт?!

  9. 9 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Хубава новина. Интересно ми е този нови линии, които ще са по бул. "Каблешков" и бул. "България" докъде ще стигат.

  10. 10 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 950 Весело

    княз борис трети... га па не земете некой редактор от софия да фърля едно око кога пише за софийски улици :)
    п.с. айде, то софиянци не останаха, ма поне от история да отбира малко... :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  11. 11 Профил на Врагът
    Врагът
    Рейтинг: 217 Любопитно

    И аз се чудя защо при положение, че се планират инвестиции в електрически автобуси (от тези, които са на батерии) се планира нови тролейбусни линии (тролейбусите изискват контактни мрежи - дебели медни проводници и сълбове да ги носят и токоизправителни станции всичко това със сложна подръжка).
    Дано от общината да публикуват икономически аргументи защо ще се разширява контактната мрежа а не се купят направо нови електрически автобуси.

  12. 12 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 471 Неутрално

    по каменоделска трамваят като се движи все едно, че има вълнение 8 бала.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  13. 13 Профил на Yavor Trampov
    Yavor Trampov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    София има много сериозен опит с използването на тролейбуси и е логично мрежата да бъде разширена. Този тип електротранспорт е по-екооогичен от електрическите автобуси (поради липсата на батерии) и много по-евтин като инфраструктура и поддръжка от трамвайте. Ако се загледате в цифрите в статията ще видите, че всички нови трасета ще струват общо по-малко от половината на това, което ще бъде изхарчено за 30 елекрически автобуса и зарядни станции.

  14. 14 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    София има много сериозен опит с използването на тролейбуси и е логично мрежата да бъде разширена. Ако се загледате в цифрите в статията ще видите, че всички нови трасета ще струват общо по-малко от половината на това, което ще бъде изхарчено за 30 елекрически автобуса и зарядни станции.
    —цитат от коментар 13 на Yavor Trampov


    Съгласен съм, а и тролейбусите возят по-меко и набират здраво по нанагорнище. Само като сравня как тролей 1 излиза нагоре от тунела пред НДК и как 67 катери по "Симеоновско шосе" и дори 94 по "Св. Наум", съжалявам, че тролеят не е навсякъде. Тази мрежа към "Бяла черква" трябва да получи разклонение към Семинарията и Симеоновско.

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK