От днес столичният бул. "Патриарх Евтимий" е отворен за автомобили

Движението по "Патриарх Евтимий" ще бъде възстановено напълно след приключването на третата линия на метрото, което се очаква да се случи до есента на 2019 г.

© Анелия Николова

Движението по "Патриарх Евтимий" ще бъде възстановено напълно след приключването на третата линия на метрото, което се очаква да се случи до есента на 2019 г.



Движението на автомобили по две от платната на булевард "Патриарх Евтимий", в участъка между булевардите "Васил Левски" и "Христо Ботев", ще бъде възстановено от днес, съобщават от Столичната община. Участъкът бе напълно затворен преди повече от година, заради строежа на третата линия от метрото.


От неделя пък ще се възстанови и еднопосочното движение по бул. "Васил Левски", от бул. "Прага" и Петте кьошета до "Патриарх Евтимий". До момента движението в тази част е двупосочно, именно заради затварянето на "Патриарх Евтимий". Движението на автомобили по трамвайната линия в тунела под Националния дворец на културата, обаче, ще остане в посока бул. "България", съобщават от Столичната община.


Движението по "Патриарх Евтимий" ще бъде възстановено напълно след приключването на третата линия на метрото, което се очаква да се случи до есента на 2019 г, каза пред "Дневник" зам.-кметът на София по транспорта Евгени Крусев.




От началото на юни в столицата започнаха ремонти на булевардите "Княз Александър Дондуков" и "Асен Йорданов". Те са част лятната програмата на Столичната община за ремонти и реконтрукции на 10 големи булеварда, както и малките квартални улици. В списъка влиза булевардите "Шипченски проход", "Владимир Вазов", "Овча купел", "Прага", "Монтевидео", "Цар Борис III", "Тодор Каблешков".


В момента тече процедура по избор на изпълнител на ремонта на булевард "България" в частта от ул. "Фритьоф Нансен" до Околовръстното шосе преди квартал "Бояна". Прогнозната стойност е 13 млн. лв., като оферти за участие са подали фирмите - "Агромах", "Трейс Груп Холд", "ПСТ Груп", "ИСА 2000", "ГБС-Инфраструктурно строителство" и сдруженията "Щрабак-Виаплан" ("Щрабаг" ЕАД, "Виаплан" ЕООД) "Строители България"("Джи Пи Груп" "Трансконсулт – 22"), "Атлас ИнБългария" ("Атлас Балкан" ООД и "ИНМАТ София" ЕООД).

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 626 Неутрално

    Това и на Сульо и Пульо беше ясно че ГАНЬОВБИТЕ които управляват София ще затрият трамвая в подлеза за сметка на ЦАР таратайка, щот МАТ'РЯЛА ТОВА ИСКА.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  2. 2 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    "В момента тече процедура по избор на изпълнител на ремонта на булевард "България" в частта от ул. "Фритьоф Нансен" до Околовръстното шосе преди квартал "Бояна".

    Табелите за кръговото на Гешов и България отдавна се разпаднаха от времето...
    Там какво се случва - разсъхна ли се нечия далавера?
    :-)

    I Want To Believe
  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 278 Неутрално

    До коментар [#2] от "2.5":

    И аз това се питам. Това е едно от най-тежките кръстовища в столицата, а подлезът отдолу е уникум - няма как да продължиш по бул. "България", ако се движиш пеша - било отляво, било отдясно, със сигурност същото е и по посока на "Гешов". Не знам кой го е проектирал и строил, но такъв нефункционален подлез само там съм виждал.

  4. 4 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7027 Неутрално

    Лятото започва - време е за ремонти и неудобства в движението

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  5. 5 Профил на Brad Mehldau
    Brad Mehldau
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Лятото започва - време е за ремонти и неудобства в движението
    —цитат от коментар 4 на neut

    Зимата ли да ги правят?

  6. 6 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 797 Неутрално

    До коментар [#2] от "2.5":И аз това се питам. Това е едно от най-тежките кръстовища в столицата, а подлезът отдолу е уникум - няма как да продължиш по бул. "България", ако се движиш пеша - било отляво, било отдясно, със сигурност същото е и по посока на "Гешов". Не знам кой го е проектирал и строил, но такъв нефункционален подлез само там съм виждал.
    —цитат от коментар 3 на Читател


    Бул. България го построиха някъде около 1980, по същото време, когато строиха и НДК. Тогава нямаше Фейсбук, форуми и сайтове като Петел, Брадва, Мотика и т.н., та си говорехме под сурдинка, че го правят, за да могат другарите от Политбюро да отиват бързо до резиденция Бояна и че се харчат напразно народни пари. Всъщност беше добра идея, особено след години, когато се развиха южните квартали. Поради типичното мотане, а после бързане да се спази срока, има някои кусури - кръстовищата, подлезите, недобре направената трамвайна линия.

  7. 7 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1437 Любопитно

    "В списъка влиза булевардите "Шипченски проход", "Владимир Вазов", "Овча купел", "Прага", "Монтевидео", "Цар Борис III", "Тодор Каблешков"."

    Владимир Вазов нали го ремонтираха миналата година, заедно с Ботевградско шосе. Не зная как решиха едновременно да ремонтират двата успоредни булеварда

  8. 8 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 278 Неутрално

    До коментар [#6] от "aralambi":

    Така е, напълно съм съгласен с Вас, колега.

  9. 9 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    До коментар [#3] от "Читател":

    Нямам представа дали това ще се коригира след ремонта.
    С още по-лоша слава е подлеза на България и Гоце Девлчев. Там преди около 35г. след проливните дъждове се удави човек...

    I Want To Believe
  10. 10 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    Това добре, а вълните по Цариградско шосе?

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  11. 11 Профил на Bojidar Vasilev
    Bojidar Vasilev
    Рейтинг: 365 Весело

    А кой булевард ще затворят тогава ?

  12. 12 Профил на Smilen Kouzmanov
    Smilen Kouzmanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Интересно как ще се възстанови движението по две от платната на булевард, който има само едно платно...

  13. 13 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 803 Неутрално

    Супер. Догодина трябва да го затворят за ремонт обаче, както се прави с всички нормални булеварди в София, наското претърпели затваряне. А по-догодина за ремонт на ремонта!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK