Кметът на София отново поиска асфалт по бул. "Дондуков"

Булевард "Дондуков"

© Николай Дойчинов

Булевард "Дондуков"



Пътните платна по булевард "Княз Александър Дондуков" в участъка между ул. "Г. С. Раковски" и бул. "Васил Левски" да бъдат асфалтирани. Такова искане е отправила кметът на София Йорданка Фандъкова към министъра на културата Боил Банов, съобщават от Столичната община.


Ремонтът на бул. "Дондуков" започна в началото на юни, като различни участъци от него бяха затваряни поетапно. На 15 септември беше отворен за движение участъкът между улиците "Сердика" и "Г. С. Раковски.


Първоначалните планове на Столичната община бяха да бъде положена комбинирана настилка от павета по линиите на трамвая и асфалт по пътните платна. Впоследствие Министерството на културата даде становище за изцяло павирана настилка.




Кметът на София е изпратила писмо до Боил Банов, с което иска специализираният експертен съвет към Министерството на културата да разгледа отделно участъка от улица. "Г. С. Раковски" и бул. "Васил Левски" и "да се съобрази с внесения от Столичната община проект за полагане на асфалтова настилка" в пътните платна, пишат от общината.


Причината за искането на общината е, че в участъка автомобилното движение е интензивно и при изпълнение на асфалтова настилка ще бъдат понижени нивата на шум и запрашаване. Освен това тази част от "Дондуков" била "отдалечена от традиционните исторически туристически маршрути в центъра на София.


Според Фандъкова Столичната община е запазила характерните павета за историческата част на центъра на София - между бул. "Цар Освободител", Ларгото и ул. "Г. С. Раковски, каквото било изискването на Националния институт за недвижимо културно наследство и Министерството на културата.


Ремонтът на булеварда би трябвало да приключи в края на октомври.

Ключови думи към статията:

Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    Изцяло подкрепям предложението на Фандъкова.

  2. 2 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Паветата - културно наследство. Няма такава идиотщина. Да махнем и паветата, и да оставим всичко на кал - така ще е най-автентично, точно както е било до 19 век.

  3. 3 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    накрая ще стане - нито едното нито другото.... грозно, калпаво и на 100 % усвоени парите от правилните хора....

    Pure Chewing Satisfaction
  4. 4 Профил на starlighter
    starlighter
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Фандъкова, не се справяш - ОСТАВКА! Един ремонт не можете да направите като хората.

    Една улица ще я правим с 10 вида настилки?!?

  5. 5 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Абсолютно разумно искане от кмета.
    Не зням накъде по света дали има пътна настилка-културен паметник!!!

  6. 6 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 332 Неутрално

    Правилно. Паветата в центъра стигат, асфалта е много по-добро решение за останалите улици. Само за Борис Три се колебая, че ако направят асфалт, джигитите ще хвърчат като самолети.

  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2518 Неутрално

    Гогато герберите си съберат чукалата от СО, тогава София ще стане едно по-хубаво място за живеене с европейски вид!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  8. 8 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Подкрепям. Тук не става въпрос за жълтите павета. По принцип е идиотщина комбинираната настилка, заградените трамваи, тротоари и велоалеи на толкова тясно място.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  9. 9 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Паветата са ок за пешеходна зона , но не и за натоварен булевард. Дано все пак този участък го асфалтират.

  10. 10 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Накрая за да се угоди на всички става едно л**но.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  11. 11 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Правилно. Паветата в центъра стигат, асфалта е много по-добро решение за останалите улици. Само за Борис Три се колебая, че ако направят асфалт, джигитите ще хвърчат като самолети.
    —цитат от коментар 6 на Jumbo Jet


    7-8 камери за измерване на скорост през еднакво разстояние и проблема с джигитете се оправя!

  12. 12 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6022 Неутрално

    Смислено предложение. Има логика.
    И "Борис III" трябва да се асфалтира и да се сложат камери. Те и сега хвърчат джигитите и такъв шум се вдига от гумите, че не се трае!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  13. 13 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Асфалта е заразен. Някой не търси ли за двора жълти павета ???

  14. 14 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Подкрепям. Тук не става въпрос за жълтите павета. По принцип е идиотщина комбинираната настилка, заградените трамваи, тротоари и велоалеи на толкова тясно място.
    —цитат от коментар 8 на dragozow


    мястото не е тясно, ако махнат синята зона от булеварда. Чак толкова много пари едва ли носи. Това е шестлентов булевард, от който трамваят яде две ленти и синята зона още две. Затова остава една за движение и се кара по трамвайните релси.

    А всъщност паветата ще са гарант за по-ниски скорости. Запрашаването идва от самите коли (спирачки, гуми) и липсата на миене на улиците.

  15. 15 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 552 Неутрално

    София си е достатъчно културна и без паветата по Дондуков.
    Но когато карам по павета - не ми е гот.
    Подкрепям за асфалта.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  16. 16 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    Крайно време е!Не е случайно,че в района на Дундуков е един от най-мръсните по отношение на въздуха.

  17. 17 Профил на glavatar
    glavatar
    Рейтинг: 961 Неутрално

    Да решват най-сетне и да пускат движението там, че не се търпи.

  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5707 Гневно

    Фандъкова - какво става с Прага бе !!!
    Колкото до Дондуков - цялата шпицкоманда се е активирала и троли яко.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Паветата са ок за пешеходна зона , но не и за натоварен булевард. Дано все пак този участък го асфалтират.
    —цитат от коментар 9 на Климент Горанов


    Ако паветата се махнат веднъж, повече никога няма да бъдат сложени, защото е много по-скъпа настилка и за полагане, и за обслужване. Затова "три пъти мери, един път режи." Не е хубаво, че този булевард е толкова натоварен. По-добре би било да се разтовари булеварда, все пак е в идеалния център на София. Трябва ли да улесняваме все повече и повече пресичането на абтомобили през най-централната точка на София, където са експонирани хилядолетни римски старини, където масов пешеходен поток влиза и излиза от централната метростанция? Или трябва да се планира заобикалянето на центъра от всякакви автомобили?

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5707 Неутрално

    До коментар [#19] от "vankata1":

    Герб вече застроиха всичко възможно като възможност за отпушване на трафика в центъра.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Гогато герберите си съберат чукалата от СО, тогава София ще стане едно по-хубаво място за живеене с европейски вид!
    —цитат от коментар 7 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи



    До коментар [#7] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Гогато се махнат - кои ще останат ? Ти избори не следиш ли , или искаш бсп да "облагородява" София ?
    А идеята за паветата на кои красавци е ... на гербери , или на умните и красивите ?

  22. 22 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    пълни глупости.
    трафика и преди раковска е сериозен.
    от Веслец натам си има трафик.
    аз твърдо съм против.
    или или.
    като са направили павета
    всичко с павета.

  23. 23 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 287 Неутрално

    До коментар [#5] от "cristo_n":

    Шан-з-елизе примерно. Но е нелепо да сравняваме този световен булевард с бул. Дондуков в София.
    Историческа стойност и статут на паметник имат жълтите павета в София. Всички останали павета трябва да се премахнат, защото са един анахронизъм. И не на последно място, няма кой да реди качествено паваж.

  24. 24 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2299 Весело

    Паветата разбиват ходовата част на автомобилите безпогрешно и бързо! Шумът е по-голям. Замърсяването от материала и боклуците които се набиват между тях, също се увеличава! Джигитите? Да се поставят легнали милиционери, през 50 метра. Може и през десет, даже през пет...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  25. 25 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Подкрепям искането на кмета.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  26. 26 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3832 Весело

    Паветата - културно наследство. Няма такава идиотщина. Да махнем и паветата, и да оставим всичко на кал - така ще е най-автентично, точно както е било до 19 век.
    —цитат от коментар 2 на TPOTOAP


    Яд те е на паветата, щото си тротоар!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  27. 27 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3832 Весело

    ....Джигитите? Да се поставят легнали милиционери, през 50 метра. Може и през десет, даже през пет...
    —цитат от коментар 24 на Rim


    Абе да налягат милиционер до милиционера..(.миала моя майнольо!) и да карат през тях!
    И без това искат само пари, а никаква работа не вършат.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  28. 28 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5707 Неутрално

    До коментар [#25] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    асфалтът е канцерогенен и е забранен за жилищна среда ! Капиш ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  29. 29 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7950 Неутрално

    Асфалтът е за предпочитане. Да подкрепим Фандъкова

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  30. 30 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Не могат да наредят паветата- проблемът е в паветата :)

    Имало замърсяване? Ми то калта ходи и по асфалта, събира се по ъглите на бордюрите- то калта и прахта няма да изчезне като махнете паветата, Фандъковааа... калта изчезва като се мият улиците, когато се чисти качествено.

  31. 31 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4712 Любопитно

    До коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Сенèст, кои са предимствата на паветата?

    Gunter glieben glauchen globen
  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8066 Неутрално

    Паветата са вечни, а асфалта , след всяка зима с дупки.

  33. 33 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4712 Неутрално

    До коментар [#28] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Е, значи като дойдете на власт комунистите, ще павирате всички улици на София. От грижа за народното здраве, не от друго.

    Gunter glieben glauchen globen
  34. 34 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4712 Любопитно

    До коментар [#30] от "diegos":

    При паважа няма бордюри или как?

    Gunter glieben glauchen globen
  35. 35 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3832 Неутрално

    До коментар [#25] от "Чичи (Ice Man's fan)":асфалтът е канцерогенен и е забранен за жилищна среда ! Капиш ???
    —цитат от коментар 28 на КМЕТ В СЯНКА

    Асфалтът е за предпочитане. Да подкрепим Фандъкова
    —цитат от коментар 29 на neut


    За да има разбирателство, предлагам нещо по средата.
    Ред павета, ред асфалт.......

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  36. 36 Профил на Gai-jin
    Gai-jin
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#5] от "cristo_n":

    Само да ти кажа - булевард "Шан-д Елизе" в Париж, булевард "Европа" в Страсбург, редица булеварди в Берлин, Фрайбург...
    Въпрос на културни традиции и уважаването им. Утре разни специалисти като тебе ще поискат да се махнат и жълтите павета. Защото и те разбивали и без това счупената му кола.
    Когато паветата са поставени качествено, единственият проблем е шумът, но той се решава доста добре с намаляването на скоростта. Нашенецът, обаче, дошъл вчера от село, иска да си кара разбитата таратайка с 70 км/ч и насред столицата.

  37. 37 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2518 Неутрално

    [quote#21:"aboto"][/quote]
    Всъщност герберите по произход всичките са комуняги и по действията им в градоустройството видимо си личи непознаване на световните тенденции в градската среда и мутролобизъл за заличените градинки и паркове!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  38. 38 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 730 Весело

    Паветата не ги лови химична реакция, като асфалта на Орлов мост

    "We're not gonna take it! Anymore."
  39. 39 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 730 Весело

    Накадърността на изпълнителя не е основание за премахване на паветата.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  40. 40 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 793 Неутрално

    ВЧЕРА МИНАХ , ПОЛОЖЕНИЕТО Е ПО ЗЛЕ ОТКОЛКОТО БЕШЕ, БУЛЕВАРДА Е ТАКА НАБРЪЧКАН ЧЕ НАПРАВО СЕ ПЛАШИМ

  41. 41 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#5] от "cristo_n":


    Абсолютно разумно искане от кмета. Не зням накъде по света дали има пътна настилка-културен паметник!!!
    —цитат от коментар 5 на cristo_n


    Първо съм изобщо против паветата- много по-шумни и по-хлъзгави ! Единствено по-малко износват гумите!
    Второ -ИМА !
    В Австрия на една от магистралите в Тирол има запазен участък от 1 км паваж и голяма табела , че този паваж е положен през 1836 г по времето на император Франц Йосиф.
    НО е 1 км и заема само аварийната лента!

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  42. 42 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1833 Неутрално

    На министъра на културата ли дължим идиотщината гранитните павета - културно наследство? Иречек, оказал се веднага след освобождението в София, описва огромно торище по средата, което според него, е не от десетилетия, а от столетия. При дъжд от там тръгват зловонни потоци и се разливат из уличките. Как не се намери тогава министър като сегашния до го обяви културно-историческо наследство. И кой натовари с такава отговорност този очевидно неадекватен човек? Да определя еднолично /чрез някакъв експертен съвет, де/ как да се ремонтират и как да изглеждат улиците на София.

  43. 43 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    Все едно да говориш на някой на социални помощта за Шанел. Кой ти гледа естетиката?

    Любовта ще спаси света!!!
  44. 44 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 4078 Неутрално

    Най-вероятно от асфалта ще има повече пари за задния джоб!!

    Любовта ще спаси света!!!
  45. 45 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 787 Неутрално

    [quote#14:"alabalko"][/quote]

    Нищо не гарантира ниска скорост. Ако са равни паветата ще летят като самолети.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  46. 46 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    То като цяло да се пазят паветата където и да било беше пълна глупост. Тези пътища са за автомобили а асфалта е по-евтин за слагане, многократно по-евтин за подръжка, по-добър за автомобилите, по-тих, по-сигурен при мокра настилка и т.н. и т.н. Изобщо, що за идиот трябва да си, че да искаш да се редят павета в 21ви век. Света и технологиите се развиват, по тази безумна логика за "културното наследство", трябва може би да върнем калните пътища и каруците в центъра на София.

  47. 47 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 838 Неутрално

    да решават по-бързо, че като гледам епизода "шипченски проход" и си представя втора серия "дондуков".

    בני אתה אני היום ילדתיך
  48. 48 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    Бе, леля Данче нека да не мие улиците, пък нека после да чака запрашеността да падне само от смяна на настилката.

  49. 49 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 730 Неутрално

    да решават по-бързо, че като гледам епизода "шипченски проход" и си представя втора серия "дондуков".
    —цитат от коментар 47 на abdelhaqq


    Трета серия "Прага"

    "We're not gonna take it! Anymore."
  50. 50 Профил на paralelepiped
    paralelepiped
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Аман от павета по големите булеварди. Само прах и шум.

  51. 51 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3127 Гневно

    До коментар [#9] от "Климент Горанов":

    Ти в Европа ходил ли си? Карат си по павета в градовете и нищо им няма. Тук искате само асфалт и бетон. Простотия до шия!

  52. 52 Профил на kdesen
    kdesen
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Гениално! Вече усвояваме парите не на 100%, а на 200% - веднъж като полагаме павета, и веднага след това като ги махаме и слагаме асфалт.

  53. 53 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2407 Неутрално

    Още когато се появи това безумие "паветата културно наследство" си казах мнението. А то е рационалността преди всичко. Което означава промяна на транспортната схема - жълтите павета се разтоварват изцяло от автомобилното движение и стават пешеходна зона а бул.Дондуков поема движението. Което автоматично означава асфалт.

    Според някои пишман културтрегери обикновените павета по Дондуков са повече "културно наследство" от уникалните жълти павета ли? Защо не се загрижиха за тях ами се захванаха с Дондуков?

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  54. 54 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    доста жалки инициативи на фандъкова.
    300 метра павета, 300 метра асфалт,
    след това 300 метра ако иска да сложим
    и бетонови плоскости за да покажем,
    че и те понижават шума.

  55. 55 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    Павтата е важно да останат.
    В центъра на София няма нужда от моторедки, които да си правят гонки посред нощ или разни синове на държавни служители с бмвета да се състезават.
    Най-добре е да се отклони потока от цапащи стари коло и Дондуков да стане велоалея и пешеходна зпна.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  56. 56 Профил на glaxo11
    glaxo11
    Рейтинг: 831 Неутрално

    Първо да кажа, че от 70 г. живея в този район на Центъра.
    Преди няколко дни ходих по тесния, изровен тротоар стеснен до 0,7-1,2м от решетъчните пана, до Младежкия театър(за билети ), като се спуснах от стълбите на "Малко Търново" и разгледах 10-тина м2, но детайлно новия паваж. Решително недобре поставени-първо разнокалибрени и то с повече от 1-4 см на паве, оттам с различни и неправилни фуги, повърхностната равнина на м2 в повече от 50% с разлика над 0,5-1 см. Тротоарите и комуникационните връзки- в див вид, половината дървета с тежки повреди в корените и по стъблата.За пепеляка и прахоляка -не ми се говори.
    Вчера бях пак там-на ъгъла с "Бачо Киро" -разгледах повече от 500-600 м2 и макар , че бяха минали току що водоноските (беше мокро и нямаше прах) впечатленията ми се затвърдиха. От сега се виждат участъци, които вече са потънали с по 1-2 см.и то от съвсем слабото все още движение между "Сердика" и "Раковска".
    Решението за паветата и наредените до тях бетонови блокчета за колоалеята-всичко това от една бригада слабоквалифицирани цигани е груба грешка и скоро ще се види от всички.Чия е вината и отговорността е отделен въпрос.
    От всичко изложено дотук, мисля , че предложението за асфалт след "Раковска" е единствено разумно и правилно. Напълно го подкрепям!

  57. 57 Профил на drevnata
    drevnata
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Това не е искане на кмета, а искане на гражданите. Фандъкова видя накъде вървят нещата, видя как следващото мандатче се изплъзва, видя колко гняв се събра, та най-накрая реши да настоява. А изхарчените до тук пари и двойната работа за чия сметка са, Йорданке?

  58. 58 Профил на glaxo11
    glaxo11
    Рейтинг: 831 Весело

    До коментар [#55] от "СДС":

    Вие сте голям мечтател! А може и едно водно корито да се тури от източната страна, и по него с гондоли, специално наети от Венеция да се разхождат семейства с малки дечица в моряшки костюмчета свирейки на мандолини?

  59. 59 Профил на ISTORIK
    ISTORIK
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    Между другото, и в Пловдив махат паветата от главни пътни артерии и ги местят или в стария град или в квартал "Капана", или на други пешеходни зони. А на тяхно място пътят се асфалтира.

    Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!
  60. 60 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1833 Неутрално

    Би трябвало щетите от идиотското решение за паветата да се покрият от бюджета на министерството на културата.

  61. 61 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 655 Неутрално

    Тази част на Дондуков е точно толкова отдалечена от туристическите маршрути в центъра, колкото и цар Освободител. 300 метра от Невски и 200 метра от паметника на Левски. Ако това е далече, не знам кое е близко. Цяла вечност в тази част са били павета и аз като софиянец не искам някакви новодошли селяни да искат асфалт, защото щяло да им е по-удобно в раздрънканите ламарини. Даскалката да коментира фрапиращата липса на трамвайни ограничители и грозното улично осветление!!! Разбрахме, че е по-трудно да се краде ако се слагат павета, а не се залива с асфалт, но селенията няма да победи този път.

  62. 62 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 730 Неутрално

    Платила за павета, сега иска да плати за да ги махнат, но не защото са неимоверно некадърно поставени, а защото "хората така искат". После ще плати и за асфалт у всичко - с НАШИТЕ ПАРИ

    "We're not gonna take it! Anymore."
  63. 63 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 669 Неутрално

    ВЧЕРА МИНАХ , ПОЛОЖЕНИЕТО Е ПО З. ЛЕ ОТКОЛКОТО БЕШЕ, БУЛЕВАРДА Е ТАКА НАБРЪЧКАН ЧЕ НАПРАВО СЕ ПЛАШИМ
    —цитат от коментар 40 на reply


    Три пъти пропътувах този участък. Направо, ако не е по-зле,
    в никакъв случай не е по-добре Също като "Иван Асен".
    По- неприятното е, че с това нареждане, в много кратък срок
    ще стане много зле. Още сега шумно и друсане в автомобила.


    Би трябвало щетите от идиотското решение за паветата да се покрият от бюджета на министерството на културата.
    —цитат от коментар 60 на nik_77.


    Много точно казано. Напълно подкрепчм.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  64. 64 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Първо трамваите и прилежащата им инфраструктура са значително по-скъпи и шумни от електрически автобуси. Колкото до трафика е крайно време да се помисли за ограничаване на колите в центъра, а паветата като настилка бих сложил само под трамвайни релси, защото не са удобни нито за ходене, нито за кола, нито за колело.

  65. 65 Профил на eus47368223
    eus47368223
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Гогато герберите си съберат чукалата от СО, тогава София ще стане едно по-хубаво място за живеене с европейски вид!
    —цитат от коментар 7 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Точно така! БСП+ДПС завинаги!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK