Зелената зона за паркиране може да достигне до Южния парк

Зелената зона за паркиране може да достигне до Южния парк

© Юлия Лазарова



Районната община "Триадица" е започнала разговори за въвеждането на зелена зона за паркиране по бул. "Витоша" до входа на Южния парк. Това се разбра на днешното заседание на комисията по транспорт към Столичния общински съвет, на което се прие предложението за зелена зона в части от "Красно село", "Възраждане", "Оборище" и напълно в "Лозенец".


Предстои общинският съвет да вземе окончателно решение, като се очаква това да се случи поне след един месец. Новите зони ще могат да бъдат въведени най-рано в края на юни, защото е необходимо време за маркиране на районите и поставяне на колчета.


В район "Оборище" паркирането може да стане платено в участъка между булевардите "Христо и Евлоги Георгиеви", "Данаил Николаев", "Ситняково" и улиците "Черковна" и "Султан тепе".




Зелената зона за паркиране може да достигне до Южния парк

© Столична Община


Зелената зона в "Красно село" може да им между булевардите "Иван Гешов", "Пенчо Славейков", "Ген. Тотлебен" и "Георги Софийски". Район "Възраждане" предлага зелена зона между булевардите "Сливница", "Константин Величков", "Александър Стамболийски", "Ген. Скобелев" и улиците "Опълченска" и "Димитър Петков".


По време на заседанието ръководителката на отдел "Паркиране и гаражи" в Центъра за градска мобилност Румяна Милова каза, че кметът на "Триадица" Николай Терзиев е започнал разговори за разширяване на зоната до Южния парк. Причината била, че в района имало сериозен проблем с паркирането, особено през почивните дни.


Освен това съветниците от комисията предположиха, че с въвеждането на зелените зони в други част на София и най-вече тази в "Лозенец" потокът от коли в търсене на паркоместа около парка ще се увеличи. Председателката на комисията Екатерина Йорданова (ГЕРБ) каза, че общинският съвет ще разгледа всяко предложение за нова зелена зона, но ще приема само тези, които са добре аргументирани.


Съветникът Борислав Бориславов (СДС) пък поиска да не се обособяват места за паркиране върху тротоарите в новите зелени зони.

Ключови думи към статията:

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    Общинската наглост в цялата й прелест.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3343 Неутрално

    Щом не влизат никакви пари в бюджета от общинските фирми защо ги насърчават все повече да смучат?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1070 Гневно

    Данък паркинг!
    Официално!
    Лошото на този данък е за частно ползване .А партията на власт се облагодетелства и окопава във властта доста споличливо с тази ' общественна дотация'!

  4. 4 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    От една страна плачем че въздуха е мръсен, от друга дай с колите да ходим и в парковете - не че това не става в Борисовата градина, което си е живо безобразие.
    Само глоби и такси може да ни вкарат (донякъде де, все пак сме на балканите:)) в правия път.

  5. 5 Профил на Deemer
    Deemer
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#2] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Защото влизат към нечии сметки.

    Не всичко е това, което изглежда на пръв поглед.
  6. 6 Профил на hinchastewart
    hinchastewart
    Рейтинг: 272 Неутрално

    Бул. "Витоша" до Южния парк си е зелена зона от доста време.

  7. 7 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 919 Неутрално

    По време на заседанието ръководителката на отдел "Паркиране и гаражи" в Центъра за градска мобилност каза, че кметът на "Триадица" Николай Терзиев е започнал разговори за разширяване на зоната до Южния парк. Причината била, че в района имало сериозен проблем с паркирането, особено през почивните дни.
    --------------
    Принципно не съм против зоната, но докато няма цялосто решение за паркоместата в града е само изтласкване на проблема до съседната улица/квартал. Както в случая.

  8. 8 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#4] от "tsvetko_51":

    Какво общо има ходенето с кола в парковете със зелената зона?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  9. 9 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 636 Неутрално

    С редки изключения, цяла София трянва да стане зелена зона !

    VD
  10. 10 Профил на paralelepiped
    paralelepiped
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Ред и дисциплина.
    По-бързо да ги правят новите зони, че да може да се ходи по тротоарите.

  11. 11 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Липсата на парко-места е поредното безобразие вследствие от презастрояването. Методите за решаването на му са, разбира се, цинични.
    Очаквам след още няколко години 'мъдро' управление на учителката, пожарникаря и съпътстващата я шайка синята зона да стигне до Златните мостове, а Пеевски да направи лотария в кой ден може да си караш колата.

  12. 12 Профил на v2k!!!
    v2k!!!
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Навсякъде трябва да се плаща, освен в личните гаражи, паркоместа, дворове и други. Всичко що е обществена площ - с ниска ежемесечна такса с цел да е максимално неудобно на хората които иска кола(и)

    Така се решава проблема

  13. 13 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1570 Весело

    Ех софиянци. Навремето като направиха синя зона ви напомних думите на Конфуций: Това което виждате е само сянката на това което се задава! След синя, зелена....зона.... платено паркиране ще има от Перник до Ихтиман. Свиквайте. От 2019 г ще се въведе и такса вдишване, само по 1 ст- евтиния. Издишването ще е безплатно!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  14. 14 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 351 Неутрално

    Малко е! Да се поучат от Ню Йорк, Лондон. Манхатън паркинг е 10 долара час, ако ти изнася. Данъка е 10 000 на година. Така че който е излеьнал от в......а ма майка му с автомобил да си плаща. Когато се продават гаражи ганьо тарикатства. Трябва да се намери майстора.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  15. 15 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    До коментар [#4] от "tsvetko_51":
    Въздуха е мръсен заради презастрояване и че цяла София се е превърнала в строителна площадка но това лежи в основата на бойкоикономиката.

  16. 16 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2002 Неутрално

    Приветсвам и очаквам тези мерки да се въведат на цялата територия на столична община.

    В София колите са поне 2 пъти повече от възможното за градската инфраструктура и единствения начин този проблем да се отрегулира е финансов!

    Нещо повече, ако някъде въпреки зоната местата не достигат, то цената трябва да се повишава дотогава, докато свободните места станат достатъчно.

    Имаме ограничен ресурс, цената му ще расте!

  17. 17 Профил на невеж
    невеж
    Рейтинг: 468 Неутрално

    хуу де, дайте целия град да го направим зона и да приключваме, какво има да се занимаваме с едно и също през 2-3 месеца. безплатно спиране на улицата - само след околовръстното. да, ама май и там, където има действащи зони, проблемите с паркирането си остават... което ме навежда на мисълта, че целта е да се съберат още кинти в касичката на паркинги и гаражи

  18. 18 Профил на невеж
    невеж
    Рейтинг: 468 Неутрално

    зоните се борят със симптомите, а не с истинския проблем - некадърното градско планиране

  19. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#16] от "niakoi_si":

    Ъхъ.. Поради липса на акъл за морков, фуражката ще прилага само тоягата. После ще се чуди що не действа.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#10] от "paralelepiped":

    Каква е връзката зона-тротоар?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    В цяла София навсякъде се паркира по тротоарите, пешеходците, майките с деца и инвалидите са принудени да се движат по платното. В същото време на общината, КАТ и МВР не им пука за това, събират си рушвети, смс-и и държавни субсидии. Тука само с драконовски правила, глоби и конфискация на автомобили ще се случат нещата. Но не и докато на 80% от населението липсата на правила им изнася.

    България - вече 113-то място по свобода на словото
  22. 22 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#21] от "Darcas":

    Ми тук проблемът е в КАТ и общината.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  23. 23 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1437 Любопитно

    Решението се нарича "електро-велосипед".
    Не плащаш за зелена, синя и пембяна зона, не висиш в задръствания, качваш софийските баири без да се потиш благодарение на ел. мотора, 100 км пробег струват стотинки, не плащаш винетки и ГО, не замърсяваш скъпоценния софийски въздух... Сами си сметнете за колко време ще се изплати един ел. велосипед от 2500-3000 лв.
    Минусите са лошо време и опасност от кражба.

    https://www.youtube.com/watch?v=VenrDBzUMw8

    Апокалипсисът апокалиптичен
  24. 24 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 915 Неутрално

    Очевидно у нас има една купчина глупаци, които викат "Ура" когато някой им въвежда още данъци и такси. Това което не разбират е, че днес прецакват съседа, но утре ще дойдат при теб. Примерно колко регулации, данъци и глоби могат да се измислят примерно за каране на каране на колело без каска/наколенник/работещ фар през деня.
    Живущите в новозарадваните зони най-вероятно си мислят, че като им направят зелена зона и ще се отърват от гостуващите навлеци и ще си имат паркомясто завинаги. Няма да стане точно така. Сценарият по-скоро би бил: след 6 месеца по време на летните отпуски (за да няма протести) общината ще вдигне годишната такса за престой в зелена зона на автомобилите на живеещите там. След 3 години след още 3-4 рунда вдигане на тази такса местните живущи ще осъзнаят, че не могат да имат автомобил. Но ще е късно. Така се вари жаба - лека-полека. В ролята на жабата сте вие мили хора.

    Наистина 80% от населението са пълни дебили.

  25. 25 Профил на itisiprav
    itisiprav
    Рейтинг: 222 Неутрално

    Интересно как ще решат проблема с паркирането в почивните дни като въведат платено паркиране, което не важи за почивните дни - събота и неделя зелена зона няма!!!

  26. 26 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    До коментар [#25] от "itisiprav":

    +, но таксата ще стане 2 лв през деня , 1 лв през нощта, събота и неделя.....после 5 лв денем..... докато последния грамотен, трудолюбив човек бъде изгонен от тази територия. Българската клептокрация е пожизнена!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1872 Неутрално

    "Освен това съветниците от комисията предположиха, че с въвеждането на зелените зони в други част на София и най-вече тази в "Лозенец" потокът от коли в търсене на паркоместа около парка ще се увеличи. Председателката на комисията Екатерина Йорданова (ГЕРБ) каза, че общинският съвет ще разгледа всяко предложение за нова зелена зона, но ще приема само тези, които са добре аргументирани."

    Ами добро утро. Всичко около зелената зона се барикадирва и нито ще има къде да се паркира, нито къде да се минава (дори и за пешеходците на тротоара). Трябват и места за паркиране, не само да се взимат пари за сегашните. И най-после да се въведе някаква отседналост, защото автомобилите са прекалено много. Не може 1/3 от България да паркирва безплатно в София.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на az559
    az559
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "paralelepiped":Каква е връзката зона-тротоар?
    —цитат от коментар 20 на Darth Plagueis


    Като направят някъде зона слагат колчета на тротоарите да не може да се паркира на тях.

  29. 29 Профил на асен георгиев
    асен георгиев
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#14] от "vladek":

    какщво злобееш, бе, необработено захарче! не стига, че градът е прпецакан от гебреастите и останалите мошеници в ОС, но и идиотката начело на общината на две магарета сено не може да раздели.

  30. 30 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 986 Неутрално

    зоните се борят със симптомите, а не с истинския проблем - некадърното градско планиране
    —цитат от коментар 18 на невеж


    ++++++
    Бих уточнил: корумпирано, алчно 'засиране', защото тук изобщо НЕ иде реч за някакво 'градско планиране'.
    Да допуснеш презастрояване и на последната градинка и после да кършиш ръце, че въздухът бил мръсен и колите много, детските градини малко и т.н. е цинизъм и наглост на управляващите София. И да не се самозаблуждаваме: общинските съветници от ВСИЧКИ партии носят главната отговорност наравно с онова чучело, дето са го курдисали за кмет.

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#28] от "az559":

    И това на каква логика? Зоната не третира тротоарите, те са в обхвата на ЗДП, неговия правилник и наредби на общините.
    Ако опазването на тротоарите от автоталибани е обвързано с налагането на зона, то това е чист рекет - КАТ и общината заедно ти заявяват, че те ще изпълняват задълженията, които имат вменени, само ако им платиш за странична услуга.
    Държавна корупция в чист вид.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на hahohehi
    hahohehi
    Рейтинг: 275 Неутрално

    Много се радвам, че ще попадна сред новите зелени зони.
    Ползвам само колело, метро и рядко градски, но ми е писнало от трошки, които трошат тротоарите със съзванието, че им се полага...

  33. 33 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 881 Разстроено

    Скоро и до Северната тангента ще стигне, но София става все по-неприятна за обитаване. Да живее учителницата да живее ГЕБР!

  34. 34 Профил на Tai Lung
    Tai Lung
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Добре, ами ако направят цала София зелена зона - какво ще се промени? Всички започват да плащат по Х лева на година - и какво от това? - проблемът с паркирането ще си остане същия. Нека не се заблуждаваме - целта не е да се улесни или ограничи нещо по паркирането; целта е просто да се събират повече пари - типичен мутренски бизнес... Сутринта слушах заместник-кмета да обяснява, че целта била "да се регулира паркирането" (няколко пъти натърти на "регулира") - ами че то и сега си е регулирано, ясно е указано къде може да се паркира и къде - не.

  35. 35 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 666 Неутрално

    Докато се внасят евтини трошки, които всеки може да си позвали, така ще е - по 3 коли на апартамент. И стоте лева за паркинг хич няма да ги уплашат. Виж ако колата струва не 3-4 000, а започва от 10 000, тогава ще настане рязка промяна между двете уши на матрияла.

  36. 36 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 473 Неутрално

    ЕЙ НЕМАТ НАПЛЮСКВАНЕ МУТРИТЕ,ГНУСНИ ХОРА,РЕКЕТЬОРИ НЕЩАСТНИ

  37. 37 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1942 Неутрално

    Зелената зона за паркиране може да достигне до Южния парк

    : Може и да стигне , ако не срещне катаджии . А ако говорим сериозно , време е Софията да се вапца цялата като /х/Айдушко знаме - зелено , като букова шума напролет . Та да мирясат и Владито Горанов , и Фандъкова , а и самите софиянци да свикнат че хазните са за това - да се пълнят .

  38. 38 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2430 Неутрално

    Район Триадица са едни мърди безподобни - централен квартал, съсипан от изродско паркиране и изоставени трошки през 20 метра. Целият квартал е за зона, не 100 метра преди Южен парк. Ако са само 100 метра, автоталибаните ще превърнат територията в близост до новата граница в пълен свинарник, както стана с горен Лозенец, Гео Милев и Яворов

  39. 39 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2430 Неутрално

    -Принципно не съм против зоната, но докато няма цялосто решение за паркоместата в града е само изтласкване на проблема до съседната улица/квартал. Както в случая.
    —цитат от коментар 7 на kapitan_laino


    Всички автоталибани дъвчат едни и същи аргументи, с които да отлагат. Зелената зона в целия град е единственото "цялостно решение". Не сме го измислили ние, практикуват го от 60-те години Виена и други градове, където ходим и цъкаме с език колко е подредено всичко

  40. 40 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#13] от "chichka":

    Вèра един белгиец ми каза, че ако събираш дъждовна вода за битови нужди в Белгия - има данък, не съм проверявал, но не беше разговор за надлъгване...

  41. 41 Профил на 13
    13
    Рейтинг: 234 Неутрално

    Решението е цялостно зониране на София! Който не му харесва може да це изнесе на село, а там зони няма......за сега!

  42. 42 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1942 Неутрално


    Съветникът Борислав Бориславов (СДС) пък поиска да не се обособяват места за паркиране върху тротоарите в новите зелени зони."

    Много малко се споменава за вакханалията по тротоарите от постоянно паркирани коли , не се знае от кога и до кога .Явно интереса е насочен към по- толям сбор на финансови средства . От провинцията съм , но и от там се вижда , че проблема с паркирането в София е нерешим . Проблема ще продължава да се задълбочава Докато ръждата не изяде излишните , но паркирани задъъълго бракми по тротоарите .

  43. 43 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2430 Неутрално

    Докато се внасят евтини трошки, които всеки може да си позвали, така ще е - по 3 коли на апартамент. И стоте лева за паркинг хич няма да ги уплашат. Виж ако колата струва не 3-4 000, а започва от 10 000, тогава ще настане рязка промяна между двете уши на матрияла.
    —цитат от коментар 35 на aleko


    Разхищението в момента е толкова голямо, че дори 100 лева на година са достатъчни. Последните години абсурд някой да си предаде бракувания автомобил за претопяване - смяташе се за проява на глупост, да не го ползваш още 10 години като килер пред блока.

  44. 44 Профил на Пеевски вярва в демокрацията                                                              И вие ли
    Пеевски вярва в демокрацията И вие ли
    Рейтинг: 1666 Любопитно

    И къде да си оставяме камилите, като ходим в парка?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  45. 45 Профил на georgi_mihailov
    georgi_mihailov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#38] от "cinik":

    Относно район Триадица не сте прав. За добавянето на "Иван Вазов" към зелена зона ще има общественото обсъждане на 29 Март от 18:00 в културният център в Стрелбище. Можете да дойдете и да покрепите предложението, особенно ако сте адресно регистриран в района.

    Ако не се замотаят може би ще успеят да прокарат зоната заедно с другите квартали. А догодина дано помислят и за Стрелбище.

    Относно превръщането на целият град в зелена зона съм съгласен с вас. Живял съм в такъв град, макар и по-малък от София и някак си хората отихава на работа на време и нямаха проблеми с транспорта.

  46. 46 Профил на Сумашечая обезяна
    Сумашечая обезяна
    Рейтинг: 391 Неутрално

    Най накрая ! Гранича със зелени зони от двете страни ! Някакъв АД Е в момента.
    Селяндурите няма да плащат и без това, идялно да си отиват за перник, КН,М,Е и така нататък...

  47. 47 Профил на Обществен деятел
    Обществен деятел
    Рейтинг: 894 Неутрално

    До коментар [#34] от "Tai Lung":

    Добре, ами ако направят цала София зелена зона - какво ще се промени? Всички започват да плащат по Х лева на година - и какво от това? - проблемът с паркирането ще си остане същия.

    ---------
    Ти вероятно не живееш в София, или си в центъра и не познаваш манталитета на новите софиянци Аз имам съседи-наематели от Враца с по 4 МПС-та трошляци за по 3-4000 лв. Карат ги два пъти на три месеца, но са заели половината паркинг места пред блока. Ако трябва да си плащат местата, бройката им бързо ще бъде редуцирана.

  48. 48 Профил на m_todorov
    m_todorov
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Отлично. Само, че трябват паркинги, а не паричките да потъват в гербераски джобчета.

  49. 49 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Платеното паркиране преди вичко намалява трафика - когато трябва да се съобразяваш с 4 часа Зелена зона се замисляш дали да ползваш колата за да отидеш на работа. А трафикът е замърсяване на въздуха и шум. А воплите за многоетажни паркинги са глупост - те не решават проблема с трафика, напротив, стимулират го, като се знае, че винаги има паркоместа.

  50. 50 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    До коментар [#9] от "VD":

    По каква логика и кои са "редките" изключения? Това ли целим, колата да бъде неизползваема в София? Защо като има проблем с колите и недостига на паркоместа навсякъде финансовия министър отказа вдигането на данъците като мярка. Досега разширяването на зоните не помага да намаляват колите по улицата, още и още разширяване пак няма да промени нищо друго освен че ще прибират едни допълнителни пари дето никой не знае къде отиват и за какво се ползват.

  51. 51 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    До коментар [#12] от "v2k!!!":

    След като вече един път си си платил данъка, който ти позволява да ползваш и паркираш колата си там където не нарушаваш закона, от къде на къде ще се слага нов данък за това че имаш кола? Това ли е целта на управлението, да бъде "максимално неудобно" за хората.

  52. 52 Профил на In my world
    In my world
    Рейтинг: 646 Весело

    софия кочината на ес

    In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)
  53. 53 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    До коментар [#17] от "невеж":

    Абсолютно вярно, разширяването на зоните води само до допълнително плащане, без да намаляват колите, калпавата инфраструктура не се променя с някакви си зони, колите са много за толкова гъсто застроен град и зоните няма да променят това.

  54. 54 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    До коментар [#24] от "johnniewalker":

    То цялата идея да правиш зона в даден район щото местните в района нямало къде да паркират е връх на безумието, но точно поради тази причина разшириха всичките зони.

  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#39] от "cinik":

    Зелената зона очевидно не е никакво решение. Дори сам го отбелязваш.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Решението е да се строят паркинги, много подземни паркинги. Очаяквам кметството да излезе с програма да построи паркинги за 100 хиляди коли

  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#56] от "coffee.bean":

    Да строиш паркинги борейки трафика и паркирането е като да гасиш огън с бензин.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на 65
    65
    Рейтинг: 390 Неутрално

    Данчето е време да се спре с тези зони, че матреала почва да се изнервя.
    Препоръчително е да обмисли цени на билетите от 2 лв.
    Така ще спести неудобството на пътниците да си бъркат по джобовете за дребни стотинки.
    И ще повиши възможността, софиянци да и гласуват нов мандат на любимата си Билетка!

  59. 59 Профил на hristo25
    hristo25
    Рейтинг: 221 Любопитно

    Паркингите пред блоковете, които са отделени от пътищата, зелена зона ли ще са?

  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#59] от "hristo25":

    Да.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Направо до Южния полюс да стигне.

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.
  62. 62 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1715 Неутрално

    Одобрявам! Хората, които живеят в центъра, не могат да се разминат през деня с пришълци от крайните квартали, всеки от които държи да дойде с кола. Като иска с кола - да си плаща!

  63. 63 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1715 Неутрално

    Като направят някъде зона слагат колчета на тротоарите да не може да се паркира на тях.
    —цитат от коментар 28 на az559


    Не е зле да се наслагат колчета по всички улици в София, не само в зелените и сините зони. Ще излезе доста по-евтино от ремонтирането на тротоарите.

  64. 64 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Трябва целия град да стане зелена зона!

  65. 65 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Липсата на парко-места е поредното безобразие вследствие от презастрояването...
    —цитат от коментар 11 на ali_ibn_isa


    В нашия блок строителя беше направил достатъчно паркоместа. Голяма част от тях не се продадоха. А в същото време няколко нагли съседи го заплашиха със съд защото трябвало да им даде паркоместата безплатно. И сега въпросните паркоместа си седят празни.
    Липсата на паркоместа е следствие единствено от комунистическото мислене на българина и нежеланието му да си плаща пазарна цена за паркирането! Това важи и за обитателите на ново строителство, и за панелните мизерници които си мислят, че градинките пред блоковете им са тяхна собственост.

  66. 66 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 919 Неутрално

    До коментар [#39] от "cinik":

    Ами да я направят цялата - пак е нещо по-глобално отколкото "абе правим зона тука, щото кметът каза, че много паркирали". Аз не знам квартал в София, който да не е заприличал на автогробище - независимо дали е "елитен" (Изток, Изгрев) или на майната си (Младост 4, Люлин 7). Това леко разширяване без нищо друго е просто един мързел, все едно в апартамента ти да има хлебарки и да напръскаш само кухнята. Окей, чарджвай за зона, ако ще в целия град, ако ще по 500лв, но направи хубава транспортна мрежа, подобри си събираемостта от билети, субсидирай евтин градски транспорт за сметка на колите, направи велоалейна мрежа в целия град (не 5 улици на кръст), пусни нощен транспорт. Дразни ме не зоната, а нефелността и работата "от днес за утре".

  67. 67 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    До коментар [#59] от "hristo25":

    Ти пък, много ясно. Между другото в момента в Иван Вазов много от тези паркинги в междублоковите пространства абсолютно незаконно са заградени с бариери и вериги от собствениците на близките блокове. Пуснах вече две жалби до столична община за това нещо, засега не са се юрнали да отговарят, но не е минал още и един месец, с интерес ги очаквам да видя какво ще свършат ако изобщо направят нещо.

  68. 68 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    До коментар [#65] от "tvr18355030":

    Абе друго да не е, но по комунизма поне строяха блоковете на достатъчно отстояние и с достатъчно паркоместа пред блока.

  69. 69 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#65] от "tvr18355030":Абе друго да не е, но по комунизма поне строяха блоковете на достатъчно отстояние и с достатъчно паркоместа пред блока.
    —цитат от коментар 68 на Ashiata Shiemash

    Строяха нашироко, защото отчуждаваха на хората дворовете срещу един апартамент в новопостроената панелка. А сега за да строиш трябва да дадеш 30% обезщетение за парцела, и уплътняват максимално, иначе няма избиване.

    Ти вероятно не живееш в София, или си в центъра и не познаваш манталитета на новите софиянци Аз имам съседи-наематели от Враца с по 4 МПС-та трошляци за по 3-4000 лв. Карат ги два пъти на три месеца, но са заели половината паркинг места пред блока. Ако трябва да си плащат местата, бройката им бързо ще бъде редуцирана.
    —цитат от коментар 47 на Чеп за зеле

    Те и да искат да си платят винетката за зона, няма да могат. Трябва да си регистриран на адреса, кола с номер ВР, КН, РК и т.н. не може паркира в зелена зона. То може, ама левче на час. 100 лева на година е само за живущи в района.

    А като са подкарали Красно Село, хайде да го направят и в целия квартал, или поне около пазара. Пълно е сега с ръждясали бусове с номера РВ, РА и др. дето се използват само за склад за краставици.

  70. 70 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 393 Неутрално

    Много хубаво ама да вземат да улеснят процедурата по изкарване на стикер. Искането на нотариален акт е пълна глупост - трябва да е достатъчно по временна или постоянна регистрация само. Сега ако си наемател е почти невъзможно да имаш стикер.

  71. 71 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2430 Неутрално

    До коментар [#39] от "cinik": Аз не знам квартал в София, който да не е заприличал на автогробище - независимо дали е "елитен" (Изток, Изгрев) или на майната си (Младост 4, Люлин 7). Това леко разширяване без нищо друго е просто един мързел, все едно в апартамента ти да има хлебарки и да напръскаш само кухнята. .
    —цитат от коментар 66 на kapitan_laino


    +100 ! Подписвам се под всяка дума!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK