От днес пешеходната част на бул. "Витоша" достига до площад "Св. Неделя"

София град Съдебна палата

© Надежда Чипева

София град Съдебна палата



От днес участъкът от столичния булевард "Витоша" между улица "Алабин" и площад "Св. Неделя" е пешеходен. Решението за промяната взе Столичният общински съвет през септември.


Ще има промяна в движението на автомобилите, като излизането на бул. "Александър Стамболийски" вече ще бъде възможно от улица "Цар Борис I". Посоката на движение по улица "Позитано" пък ще бъде обърната в участъка от улиците "Лавеле" до "Леге". Променя се посоката и в част от улица "Лавеле".


От днес пешеходната част на бул. "Витоша" достига до площад "Св. Неделя"

© Столична Община




Новата пешеходна зона беше създадена с цел площад "Св. Неделя" да бъде освободен от автомобили. Предстои общината да обяви конкурс за проект за цялостен ремонт на пространството. Заданието му предвижда пешеходната зона да бъде продължена още - до бул. "Тодор Александров", а след това и до улица "Екзарх Йосиф" при Централните хали.


От днес до понеделник паркирането в София е безплатно по повод отбелязването на 140-ата годишнина от Освобождението.

Ключови думи към статията:

Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1737 Весело

    Дообре. Отивам да вадя релсите на трамвая пред Съдебната палата. :-)

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  2. 2 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 913 Неутрално

    Не е лошо. И без това този участък беше превърнат в стоянка за таксита.
    Продължаването на зоната до Тодор Александров и недай боже до Екзарх Йосиф ще е безумие.

  3. 3 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    До коментар [#2] от "George Svinarov":

    Дали ще е безумие или си кат оня манго без крака

  4. 4 Профил на kilgore
    kilgore
    Рейтинг: 537 Весело

    Пешеходна зона, през която по средата върви трамвай!

    Моля някой, видял повече свят от мен, да каже дали това е уникално градоустройствено решение или е нормална практика!

    'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
  5. 5 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#4] от "kilgore":

    Уникално е. Тука е така. И все пак, по-добре, че махат колите.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  6. 6 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1375 Весело

    До коментар [#3] от "rincewind":

    Що, смяташ за нормално да затворят “Тодор Александров” за автомобили? Или след уникалната пешеходна зона с трамвай, ще имаме още по-уникална пешеходна зона с шестлентов път през нея?

  7. 7 Профил на bwy56537275
    bwy56537275
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#4] от "kilgore":

    Реймс, Берн, Цюрих, Дъблин, Севилия, Карлсруе, Касел, Фрехен, Вюрцбург. Да изреждам ли още?

  8. 8 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Една добра за мен като пешеходец новина.

    No Pain No Gain
  9. 9 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5618 Неутрално

    Няма лошо. Освен трамвая. Който пък ще стане излишен след третия лъч на метрото... :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  10. 10 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Като шофьор това би ми създало определени неудобства по принцип. Но в случая аз избягвам центъра по принцип и като шофьор и като пешеходец и няма особено значение. Просто ми е малко претрупана, мърлява, шумна средата там по принцип. Не знам как живеят изобщо хора в този хаос.

  11. 11 Профил на georgi_mihailov
    georgi_mihailov
    Рейтинг: 246 Неутрално

    До коментар [#4] от "kilgore":Реймс, Берн, Цюрих, Дъблин, Севилия, Карлсруе, Касел, Фрехен, Вюрцбург. Да изреждам ли още?
    —цитат от коментар 7 на bwy56537275


    И в Дюселдорф.

    Мястото на колите е възможно по-далеч от центъра.

  12. 12 Профил на Reggie
    Reggie
    Рейтинг: 523 Разстроено

    За мен е малко кофти, защото от Тодор Александров по Борис I стигах за нула време до Петте кьошета
    Сега ще мисля друг маршрут...

  13. 13 Профил на fec32306340
    fec32306340
    Рейтинг: 415 Неутрално

    До коментар [#6] от "Yotce":

    Няма нужда да го затварят, отдолу има подлез.

  14. 14 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 322 Неутрално

    До коментар [#7] от "bwy56537275":

    Прав сте за това,но там се спазват правила,а не всеки да прави каквото си иска.

  15. 15 Профил на Чимиджимичамиджоми
    Чимиджимичамиджоми
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    Харесвам центъра на София и много се радвам, че се превръща в пешеходна зона. Трамвая е проблем, но се надявам да отпадне след време от само себе си. Искрено се надявам срледващата стъпка да е "Шишман". Хайде, хора, слезте от автомобилите си! София е станал един хубав град :)

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  16. 16 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 270 Неутрално

    До коментар [#4] от "kilgore":Реймс, Берн, Цюрих, Дъблин, Севилия, Карлсруе, Касел, Фрехен, Вюрцбург. Да изреждам ли още?
    —цитат от коментар 7 на bwy56537275


    Истанбул :)

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 942 Неутрално

    До коментар [#13] от "fec32306340":

    А подлезът е с оригинално решение: Можете да слезете с асансьор от страната на Шератон и да излезете към ЦУМ, обаче от отсрещната страна от Булбанк до десния края на бул. Тодор Александров (посока "Люлин") няма асансьори и да му мислят хората с инвалидни колички как да прелетят, то и за тези детските колички е удобно, но само донякъде, защото релсите за тях са тесни. И какво се получава? - омагьосан кръг. Слизате от метрото и се качвате в него, но не може да излезете , за да отидете примерно до Министерство на здравеопазването или където и да е другаде, без да пресичате трамвайните линии и улиците. А от другия изход на метрото откъм католическата църква има асансьор само от едната страна, т.е. влизате в подлеза и излизате от същата страна, освен това и този асансьор работи толкова рядко, че за толкова години съм го видяла веднъж да се движи и няколко пъти видях да светят сигналните му лампи, че евентуално може да се движи. Дали някой се е сетил за това?

  19. 19 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1856 Неутрално

    Голям удар върху комплексирания от 45 години комунизъм българин, чийто мечта цл живо е било да има апартамент панелка и лека кола, за която е чакал по 15 години. И ето, дойде демокрацията, пуснаха евтините западни коли трета ръка навсякъде. И панелките се пуснаха в продажба. Какъв рай за комплексираната душица. Да си кара колата в центъра на София, да паркира върху тротоари и градинки, пешеходни пътеки. Да ходи до кенефа с леката кола. Че нали така показва, че е вече големец? Така се е научил в соца - който има кола и софийско жителство е велик. Дори колата да е стар Запорожец, а човекът да живее в панелка в Дружба.

    Но ето, че лошите западняци отново развратиха хубавата соц атмосфера със своя прогнил западен модел. Искат, мола ви се, да махат колите от центъра на София. Искат дори централната улица пешеходна да я правят! Как може, какъв е тоя срам? Демокрацията ни отне най-свидното - да си караме колите в центъра и да парадираме с 30-годишните си западни трошки колко велики сме. Не стига, че вече 29 години тази пуста демокрация тормози комплексираната комунистическа душа на българина, ами сега отнемат и най-свидното - гъзарията.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  20. 20 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1199 Весело

    Време е да се изнесат министерствата и агенциите извън широкия център, например около северната тангента. Там има достатъчно място и за административни сгради и за паркинги, само едно наземно удължение на метрото трябва.
    Или направо по други градове.
    Тогава ще миряса и пешеходната зона в центъра, и цяла София...........

    Знанието е сила, информацията - власт
  21. 21 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1214 Любопитно

    Супер, повече пешеходни зони, по-щастливи хора... или поне част от тях. И ако питат мен - още трябват, много повече, аман от коли навсякъде. И аман от ооравдания как видиш ли, без колата не можем. Щото ги гледам всеки ден как се тътрят някакви кифли, които ми въртят из квартала (до НДК), за да отидат на кафе и нямало къде да си оставят кошника. А това да походят пеш, да помислят за себе си и после и за другите - къде ти, егоизъм отвсякъде. Половината от движещи се коли из София св движат ей така, за кеф, не от нужда, наслушал съм се на оправдания кой и защо му се налагало да си кара колата. И щом сами не можем да си облагородим средата за живеене, явно ще трябва по административен път да стане, приветствам всяко решение на общината за намаляване на трафика в центъра...

  22. 22 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#15] от "Чимиджимичамиджоми":

    Симпатичен ми е оптимизмът ти, но София далеч не е хубав град. Градоустройството е ужасно и проблемът е в дългогодишно безхаберие и лиспа на визия, корупция и мърляво отношение на кмет и общинари. В западна европа дори крайните бедни квартали са с по-добра градска среда в сравнение с "хубавите" софийски такива. Софиянец съм и тук просто не става.

  23. 23 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Трамвая не трябваше изобщо да се маха по Витошка. Можеха да оставят и велоалеята а не да я поставят на Раковска. Най добре да махнат „булевард” от името на това провинциално сръргало.

  24. 24 Профил на kilgore
    kilgore
    Рейтинг: 537 Весело

    До коментар [#7] от "bwy56537275":

    Не знаех, не съм бил там...
    Малко опасно ми се вижда.
    Вървиш си, блееш и трамвая РРРРР през тебе :)

    'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
  25. 25 Профил на rdf16318709
    rdf16318709
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#23] от "falkoneti":

    Подкрепям с две ръце.

  26. 26 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#7] от "bwy56537275":

    И Загреб, Виена, Грац, Нант, Лион и още...и още...

  27. 27 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2185 Неутрално

    Трябва да пуснат поне трамвай от "Св. Неделя" до НДК! Да не говорим ,че Бул.Витоша е грозен като селски майдан в Анадолу и изобщо не става даже и селфи на си направят чужденците на него!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  28. 28 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 766 Весело

    До коментар [#19] от "Lou":

    Само на мен ли ми се струва смешно аристократичното презрение на Lou към „комплексираните дребни панелни душици“ ?

  29. 29 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 766 Весело

    До коментар [#7] от "bwy56537275":Не знаех, не съм бил там... Малко опасно ми се вижда. Вървиш си, блееш и трамвая РРРРР през тебе :)
    —цитат от коментар 24 на kilgore


    Във Франция съм сядал на кафе в пешеходна зона, като масичките бяха от двете страни на трамвайната линия. Сервитьорките притичваха с табличките пред трамвая. При това в един от най-красивите градски центрове в които съм бил - Монпелие.

  30. 30 Профил на Stefan
    Stefan
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Малко е. Целият център от Орлов мост до Христо Ботев и от НДК до Лъвов мост трябва да е пешеходен, естествено с добър градски транспорт, колела под наем и т.н в тази зона. Трябва да решим дали искаме нормална градска среда или индийски тип урбанизъм. Аз избирам първото.

  31. 31 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#28] от "nigel":

    Напълно споделям мнението ти. Някакво псевдо-елитарно поведение демонстрира тази писарушка. Даже няколко абзаца е изписал да покаже колко е по-велик от ония, които по неговите думи са с мечтите от комунизма...нищо, че в днешно време сигурно половината шофьори почти нищо не са видели от онова време. Просто са кисели, че някои хора си харесват колите и им доставя удоволствие да ги карат и да си улесняват ежедневието.

  32. 32 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#21] от "Г.Е.М.":

    Колата е необходимост не прищявка. Много хора не пътуват от лъвов мост до ндк, което е около 20 мин пеша, а на доста по-големи дистанции в периферията на града.Там градският транспорт, ако изобщо го има, е направо гнусен/шумен/стар/твърде бавен/студено през зимата/жега през лятото. Центъра нека си е пешеходна зона, не ме интересува особено. Но за останалата част колата е много необходим автомобил.
    Липсата на паркоместа е проблем, който нямаше да е в такива измерения, ако имаше нормално градоустройство т.е. новопостроените сгради да имат подземни гаражи, да не се строи през 10 метра нова сграда и т.н. и т.н.
    София е само около 1 млн. души, има далеч по-големи като население градове, с много по-добра градска среда въпреки многото автомобили и там - явно може!

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#17] от "reply":

    Движението в центъра трябва да се запушва, експерте. Крачката е правилна, лошото е, че е малка.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#32] от "Aldi Mitov":

    Що, за останалата част от града градски транспорт няма ли?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на Hristo Kabadjov
    Hristo Kabadjov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    От всички коментари най-добрият е: "колата е много необходим автомобил"

  36. 36 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Във Фрайбург/Германия също има улици в центъра на града, при които нямат право да се движат МПС-та, освен ако не са зареждащи по тези улици магазини, и то само по определено време от 8:00 до 18:00 часа от понеделни до петък извън почивните дни.

    Пешеходна зона бул. "Витоша" в София означава, че не трябва там да се движат и трамваите и трябва да има демонтаж на релсите. За да може бабичка с количка да пресече булеварда, без колелото на помагащата и количка да запретне в металната релса на трамвая.

    Това може да стане след 200 години, когато България се поевропеизира и богатите търговци по бул. "Витоша" нямат толкова влияние върху българските политици.

    Es muß Geld fließen!
  37. 37 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 373 Неутрално

    Да си кара колата в центъра на София, да паркира върху тротоари и градинки, пешеходни пътеки. Да ходи до кенефа с леката кола. Че нали така показва, че е вече големец? Така се е научил в соца - който има кола и софийско жителство е велик. Дори колата да е стар Запорожец, а човекът да живее в панелка в Дружба.
    —цитат от коментар 19 на Lou


    ++++++++++++++++++++++
    Панелната аристокрация е едно от най–нелепите, гротескни и абсурдни творения на съветското робство (1944-1989).

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  38. 38 Профил на Lord
    Lord
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#36] от "slan777":

    Значи, заради метафоричната бабичка с количката да спрем трамваите, които позволяват на тези от северните квартали, които искат да пресекат центъра да го направят без да им се налага да шофират? Единствената трамвайна линия през центъра в посока Лозенец е през "Граф Игнатиев" и няма как да се отклони през друг маршрут, ако решат да махнат релсите по "Алабин". А метрото е решение, ако спирката е наблизо, или ако не се налага да се прекачваш три пъти...

  39. 39 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1737 Неутрално

    Време е да се изнесат министерствата и агенциите извън широкия център, например около северната тангента. Там има достатъчно място и за административни сгради и за паркинги, само едно наземно удължение на метрото трябва.Или направо по други градове.Тогава ще миряса и пешеходната зона в центъра, и цяла София...........
    —цитат от коментар 20 на pag


    Малиии от мен имаш едно голямо БРАВО. Това ако стане ще те черпя.

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  40. 40 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#36] от "slan777":Значи, заради метафоричната бабичка с количката да спрем трамваите, които позволяват на тези от северните квартали, които искат да пресекат центъра да го направят без да им се налага да шофират? Единствената трамвайна линия през центъра в посока Лозенец е през "Граф Игнатиев" и няма как да се отклони през друг маршрут, ако решат да махнат релсите по "Алабин". А метрото е решение, ако спирката е наблизо, или ако не се налага да се прекачваш три пъти...
    —цитат от коментар 38 на Lord


    Сестра ми живее в кв. "Надежда" и пресичаме бул. "Витоша" при НДК, забравил съм името на улицата. Но не шофирахме по бул. Витоша, за да стигнем целта. Даже, когато имаше офис на ул. "Парцевич", пресечна улица на бул. "Витоша".

    Аз за последно в София пеша на бул. "Витоша" бях през 1996 г., тогава стачкуваха целият градски транспорт на София заради хиперинфлацията по време на премиера от БСП Жан Виденов. С автобус 94 и след това пеша 15 минути до бул."Витоша". След това пеша и такси, платих доста, понеже такситата бяха свръхнатоварени и цената на лева спрямо щатският долар се движеше от час на час различно.

    Предполагам, има решение, между ул. Алабин и бул "Патриарх Евтимий" по бул. "Витоша" да се спре изцяло трамвайният транспорт. Има тролейбусна линия между бул"Витоша" и бул. "Патриарх Евтимий", разстоянието за вървене до ул. Алабин не е повече от 1,2 км, около 15 минути пеша при нормален ход

    Es muß Geld fließen!
  41. 41 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#34] от "Darth Plagueis":

    Ами пробвай се да стигнеш от Мало Бучино, Световрачане, Абдовица, Казичене и т.н. до някоя вътрешна точка на града. Може, но е ужасно преживяване. В сряда автобуса от Мало Бучино не е успял да вземе някакъв баир например(развалил се е или не разбрах какво точно) и някои хора не са отишли на работа. Тези места са към районите в София-град(т.е. квартали на София), билета е на цена 1.60лв, а автобусите са на ниво 1998 година. Това визирах с предния си пост, че колата наистина е необходимост за доста хора.

  42. 42 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#35] от "Hristo Kabadjov":


    Получил се е лапсус, защото преправих едно дълго изречение в две по-кратко. А за аргументите нещо ще кажеш ли?

  43. 43 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Според мен и бул. Мария Луиза трябва да е пешеходна зона - до кръговото на Лъвов мост!

  44. 44 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 2737 Неутрално

    Най-после! Чакаме продължението до халите

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  45. 45 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2798 Весело


    Не без чувство на известо задоволство забелязвам, че достъпът до ул. "Позитано" № 20 ле-е-кичко е услужнен.

  46. 46 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Според мен и бул. Мария Луиза трябва да е пешеходна зона - до кръговото на Лъвов мост!
    —цитат от коментар 43 на carbon


    Имам много смътни спомени от 1996 г., когато бях шофьор в София и шофирах между ЦУМ и Лъвов мост по бул. Мария Луиза, с родителите ми. Имаше наврмето там тъй-нареченият бабешки пазар, искаха да забранят движението на МПС, по време на кмета на София Стефан Софиянски.

    Въпреки указанията от баща ми, си карах по бул."Сливница" и свих към централната гара по спомени, до централната автогара за автобуси към Германия, пред хотел "Снежанка", ако не се лъжа. Тогава трябваше да пътувам с автобус от София за Германия, беше непланирано тогава, но това беше окончателното ми напускане на България, както се оказа в последствие.

    Es muß Geld fließen!
  47. 47 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#45] от "Един препатил":

    Извинете - ...известно.... И ..... усложнен, разбира се....

  48. 48 Профил на tvr18355030
    tvr18355030
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Супер! Автоталибаните да го ду*ат!

  49. 49 Профил на Brasil
    Brasil
    Рейтинг: 336 Неутрално

    Добре че общинарите, които и без това не блестят с особен градоустройствен капацитет, не четат форума на Дневник, че да им хрумнат подобни безумни идеи - релсите трябвало да се махнат, теамваите щели да се обезсмислят, след като пуснели третия лъч на метрото... Тъжното е, че заради подобно мислене, че метрото е панацея, е..ха мамата на наземния транспорт откъм маршрути, разписание и т.н. Не знам колко години трябва да минат, за да се разбере, че това е тотално сбъркана логика и освен масово да се натъпкат стотици хиляди в метрото, не стимулира хората да се възползват от градския транспорт като цяло, каквито уж са намеренията на самоковската даскалица и екипа й.

  50. 50 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1214 Любопитно

    До коментар [#41] от "Aldi Mitov":

    Да, така е, но не трябва от Мало Бучино да дойдеш с колата направо в центъра на града, щото там работиш, примерно. Оставяш я на паркинг до метрото и оттам вече става, нали?

  51. 51 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Новината се промени, новата новина:

    "От днес пешеходната част на бул. "Витоша" достига до площад "Св. Неделя""

    И преди, през 1996 г., между ул. "Алабин" и площад "Св.Неделя" нямаше голямо движение на МПС. Най-голямото наторваване на движението е, покрай Софийският университет покрай народното събрание към ЦУМ-а към кино "Арена". Един час минимум с лека кола от летище София до квартал Надежда. Дори да ползвам метрото, до метростанция "Варвара" също като време, само дето спестявам време на сестра ми, ако имам намерение да преспя в София, което не го правя, аз и баща ми, с удоволствие. Но понякога не мога да откажа.

    Es muß Geld fließen!
  52. 52 Профил на so
    so
    Рейтинг: 310 Разстроено

    Любима сутрешна, пък понякога дори целодневна тема за част от хората около работното ми място е анализ на трафика - тоя как ме засече, оная как идва от ляво и т.н. Следва и сравнителен анализ на самите возила. Дебели и отпуснати задници бавно и мудно мърдат. Млади хора на 30-40 години се запъхняват и разпъшкват като качат 3 етажа пеша. Така че, колата ще продължи да бъде ползвана, ако ще и метрото да им минава през хола и да ги изсипва на стола в офиса. Това е положението. Поне 30% от хората В София не можеш да ги свалиш от автомобилите независимо от всичко. Затова - иска ми се пешеходни зони из целия център и който му се пъпли с кола там да се оправя. И ако може по-бързичко да става това, ще е супер. Писнало ми е и от тенекии и пушеци в града.

  53. 53 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 393 Неутрално

    До коментар [#4] от "kilgore":

    Отиди в центъра на Ротердам и ще видиш, не че е приятно, доста стряскащо е още повече техните трамваи са безшумни.

  54. 54 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#28] от "nigel":

    Типичен случай "пази боже , сляпо да прогледа"
    пишман арситократ





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK