Строежът на метрото ще затрудни движението по бул. "Цар Борис III" за 7 месеца

Строежът на метрото ще затрудни движението по бул. "Цар Борис III" за 7 месеца

© Юлия Лазарова



Строителството на третата линия ще затрудни движението на автомобили в района на столичния квартал "Красна поляна" и ще наложи промяна на движението на автобуси 73, 83 и 102 от 1 април до 1 октомври, съобщава Столичната община.


Основно затрудненията за автомобилите ще са по бул. "Гоце Делчев", където ще могат да се движат в по една лента в двете посоки, бул. "Цар Борис III" и улица "Житница". Така от 1 април се забранява движението на коли по средната част на пътното платно на бул. "Гоце Делчев" между ул. "Кюстендил" и бул. "Цар Борис ІІІ" и по ул. "Житница" между бул."Цар Борис ІІІ" и ул. "Гебедже".


Движението по бул. "Цар Борис III" в посока кв. "Княжево" ще бъде в една пътна лента от южната половина на централното пътно платно между бул. "Гоце Делчев" и ул. "Житница". В посоката към центъра колите ще се движат отново в една пътна лента от южната половина на централното пътно платно.




Ще има промени в маршуТите на автобусите 73, 83 и 102, като освен това се закриват три спирки - двупосочна "Балканкар АД" и двупосочна "АП Земляне" на ул. "Житница" и спирката в двете посоки в квартал "Красно село" на бул. "Гоце Делчев".


Когато автобусът по линия 73 се движи към квартал "Гоце Делчев", ще завива надясно от ул. "Любляна" по бул. "Овча купел", а от него наляво по бул. "Цар Борис III", откъдето ще продължава по бул. "Братя Бъкстон" през ул. "Тодор Каблешков" ул. "Ген. Стефан Тошев" до бул. "Гоце Делчев".


Автобусите по линия 83 в посока Зоопарка ще се движат по обичайния си маршрут до кръстовището на бул. "Константин Величков" с бул. "Възкресение", откъдето ще продължават по бул. "Акад. Иван Евстатиев Гешов" през тунела под бул. "Цар Борис III" и ул. "Св. Георги Софийски", след това ще се движат по бул. "България" и бул. "Гоце Делчев".


Промените по линия 102 са, че от кръстовището на ул. "Житница" с бул. "Овча купел" автобусите ще продължават наляво по бул. "Никола Мушанов", а след това бул. "Възкресение", тунела под бул. "цар Борис III" и ул.
"Св. Георги Софийски, през бул. "Петко Ю. Тодоров" до "Бяла черква", откъдето ще продължават до Студентски град.


Автобусите от линии 73, 83 и 102 ще спират на всички съществуващи автобусни спирки в променените участъци от
маршрута.

Ключови думи към статията:

Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    Дневник, за да сте полезни, отворете гугъл мапса, копирайте картата, после с пейнт нарисувайте там дето е проблема и го сложете тук.

    Поне толкова би направил един професионалист.

  2. 2 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Не се возя с тези рейсове, но ужасно ми прилича на сегашното положение

  3. 3 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 2194 Весело

    Дневник, за да сте полезни, отворете гугъл мапса, копирайте картата, после с пейнт нарисувайте там дето е проблема и го сложете тук.Поне толкова би направил един професионалист.
    —цитат от коментар 1 на niakoi_si


    ..........аз няколко пъти прочетах СТАТИЯТА....!!!!?????........еееене моем се ОРИНТИРА и тва е......

  4. 4 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2263 Неутрално

    Дневник е копирал съобщение от преди 2 години.

  5. 5 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Не е само Дневник май, колега сутринта ме спамна със Сега

  6. 6 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1128 Весело

    Ооох - някой не е внимавал и не е дочел. Описаната ситуация е такава от много време, сега отидох на сайта на СКГТ и там пише, че временната промяна остава до 1.10.2018. :)

    Иначе кръстовището между Житница и Борис е затворено от не си спомням кога вече, вярно, че се строи метростанция и над нея тунела под Борис, ама това продължава година и кусур. Преди време имаше видео как холандците направиха тунел на магистрала за 1 уикенд...Отделно Линкълн е затворен от 1.7.2017 - не знам колко толкова трябва да се направи една дупка, да се залее с бетон и после да се зарие, ама от СО сигурно знаят. Явно лапането е като за последно, щото знаят, че скоро няма да има пак.

  7. 7 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1482 Весело

    Тази "новина" е пореден пример за интелигентността на онези, които списват Дневник. Човек се чуди да се ядосва ли, да се смее ли...
    Цирк!

  8. 8 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    По цял свят хората строят метра.
    Но никъде няма такъв тормоз, доближаващ се до геноцид, на населението, каквито има в нещастната ни Столица.
    Която вече 15 години се "управлява" от гробарската мафия.
    Която надмина всичките ни представи за баламосване, лъгане, пълнене на гушки на приятелчета, и най-открито крадене.
    Така е, щом сме толкова загубени, че още не сме ги изритали.

  9. 9 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    До коментар [#8] от "ppopov_67":

    Чакаш бесепарската мафия ли?

  10. 10 Профил на carpe_diem_
    carpe_diem_
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Правилното заглавие би било следното: "Строежът на метрото ще продължава да затруднява движението по бул. "Цар Борис III" по същия начин за още 7 месеца".

  11. 11 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    До коментар [#6] от "rainbou1":

    В наша мила родина всеки разбира от футбол, политика и напоследък и от строителство на метрото. Как пък не си направихте труда поне малко да помислите или дори да потърсите информация какво и как се прави преди да изкарате тази душевна повръщн* ?. Има форуми в които ентусиасти публикуват снимки всяка седмица от всяка метростанция и ясно се вижда какво се прави във всеки момент.

  12. 12 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    До коментар [#8] от "ppopov_67":

    Съвсем очевидно никога не сте пътували по света за да видите как се строи там. И не говоря за Солун където една линия на метрото я строят вече 15 години, гояворя за Германия, Англия и подобни. Е ще ви открехна - при нас строителството е с приемлива скорост и съвсем прилично качество за изключително ниските крайни цени.

  13. 13 Профил на xqv31309910
    xqv31309910
    Рейтинг: 529 Неутрално

    До коментар [#12] от "m17":

    Хем съм съгласен с теб, хем не,
    Тук се строи с темпове може би съизмерими със западните стандарти. Може и да е по-бързо, но това е за сметка на липсата на професионализъм и в строителите, и в проектантите, и в наздорниците, както и в качеството на влаганите материали (да живее акта за скрити работи).
    Виждал съм строежи по запада само като турист - бавно, мудно, но КА¬ЕСТВЕНО и ПРОФЕСИОНАЛНО!!!. Но пък съм имал и щастието да работя като общ работник на строеж в БГ, имам стаж и като инвеститорки контрол и нкато независим строителен надзор... Видял съм строителството от почти всички страни...
    Строи се ои евтино, заради ниските заплати на строителите и монтжниците, но най-вече заради добре отработената схема КОЙ!

    Новият дизайн на Дневник е отвратителен!!!
  14. 14 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 8685 Неутрално

    Ще изтърпим и това

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  15. 15 Профил на Lyubomir Petrov
    Lyubomir Petrov
    Рейтинг: 228 Любопитно

    За кой пореден път изостават с изостаналия график, на изостаналия ремонт?

  16. 16 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    До коментар [#15] от "Lyubomir Petrov":

    За никой, строежа изпреварва графика.

  17. 17 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    До коментар [#13] от "xqv31309910":

    Е с тази констатация съм напълно съгласен - некомпетенстноста и простотията е от долу до горе и с редки изключения всички не стават дори за чеп за зале.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах