"При ползването на карта за еднократно пътуване паркирането ще е безплатно за първите 2 часа, а след това ще струва по 50 стотинки на час."
Интересно дали има данни за капацитета и използването на тези паркинги. Ако идеята е да се замени автомобилно движение с използването на метро, би трябвало тези паркинги да са или съвсем безпатни, или с много ниски цени, както е направено в други градове:
Съдейки по светлинното табло за брой празни места, паркинг "Бели Дунав" целодневно и целогодишно е почти празен. И изглежда целта на промените е да отпадне ситуацията на "почти".
"При ползването на карта за еднократно пътуване паркирането ще е безплатно за първите 2 часа, а след това ще струва по 50 стотинки на час."Интересно дали има данни за капацитета и използването на тези паркинги. Ако идеята е да се замени автомобилно движение с използването на метро, би трябвало тези паркинги да са или съвсем безпатни, или с много ниски цени, както е направено в други градове:https://en.wikipedia.org/wiki/Park_and_ride
Новите мерки са страхотни. Сега остава да пратят и глашатаи в циганските махали, че да научат синьо-лилавите ни братя. Да обяснят и как се купува билет. Защото въпросният етнос не знае що е билет, пари за глоби и лична карта не носи.
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
100 000 лв на месец прави 3300 лв на нощ, 825 лв на линия и 165 лв на курс (5 курса за 4-те часа през 40 минути). Което предполага 83 човека на курс с билетче от 2 лв. Ясно е, че няма как да се постигне този пътникопоток и линиите ще излязат нерентабилни и ще бъдат закрити. Или ще бъдат дотирани. Пита се: защо не се прежалят тези 100 000 лв и не се оставят хората да си пътуват с картите, а който няма такава - да си дупчи "нормалното" билетче от 1.60 лв - току-виж, че приходите се окажат по-добри. И нощните линии няма да се закрият, както при предишния експеримент, за да се затворят устана на "лошите момчета" от "Спаси София".
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
А за паркингите на метрото - поредното (може би 6-то вече!) безумно решение. А бе който си е купил билет за метрото - СИ Е ПЛАТИЛ! Ако иска ще се вози, ако иска, ще влезе и ще се върне (апропо, така и ще стане). Всеки с билет и ВСЕКИ СЪС ВСЯКАКВА КАРТА да може да го ползва безплатно. Аман от проби и грешки. Пък поинтересувайте се как е по света - така е, както го казвам. Да не говорим, че навсякъде има БЕЗПЛАТНИ ОТКРИТИ обществени паркинги на последните спирки.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Извинявам се, вярната сметка по-горе е: в 4 часа има 6 курса през 40 мин, което предполага малко по-малко - около 70 човека на курс, за да го изплатят, но това не променя съществено сметката. Мисля, че ако картите важат, нощните линии ще се ползват от повече хора и парадоксално ще бъдат по-рентабилни - един пример: Качва се двойка, единият от които има карта, а другият няма и си дупчи билет. Печалба - 1.60 лв. Ако картите не важат - двойката трябва да даде 4 лв и предпочита такси. Печалба - йок.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
От общината пак нещо не са го измислили. След толкова осъдителни решения, не разбраха ли, че противоречието е със Закона за автомобилните превози. Ето глобите предвидени в него: Чл. 101. (Изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 20.10.2006 г., изм. - ДВ, бр. 17 от 2011 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2017 г.) Пътник в моторно превозно средство за обществен превоз, който пътува без билет или друг превозен документ, се наказва с глоба в размер: 1. от 10 до 50 лв. - за превози по общинските транспортни схеми; 2. петдесет лв. - за междуселищни превози; 3. триста лв. - за международни превози.
До коментар [#2] от "ijj":Съдейки по светлинното табло за брой празни места, паркинг "Бели Дунав" целодневно и целогодишно е почти празен. И изглежда целта на промените е да отпадне ситуацията на "почти".
като бех ного малък у семейството се разправяше следната история: баща ми ходел на работа с тринайската и имал катра за нея... и щото с тая карта можело с друг номер по същия маршрут, еднаж излезли с майка ми до центъра с петицата, ама на площад македония се качила контрола и го глобила, щот тринайската завивала по ботев, а до съдебната палата требвало да си дупчи билетче за една спирка... тъйче простотиите у грацкиьо транспорт неса от вчера ;)
Now what's a few miles between the beauty and the beast...
До коментар [#12] от "tucker case": Ако случаят е както го описвате контрольорът е бил прав. Една спирка си е пътуване, на мен ми се налага да взема автобус за една спирка до трамвая който ползвам за 9 спирки - значи ли че не трябва да дупча за автобуса. Друг въпрос че по-справедливо за моя случай решение би било почасов билет, или таксуване според броя спирки - с чекиране на влизане и излизане.
100 000 лв на месец прави 3300 лв на нощ, 825 лв на линия и 165 лв на курс (5 курса за 4-те часа през 40 минути). Което предполага 83 човека на курс с билетче от 2 лв. Ясно е, че няма как да се постигне този пътникопоток и линиите ще излязат нерентабилни и ще бъдат закрити. Или ще бъдат дотирани. Пита се: защо не се прежалят тези 100 000 лв и не се оставят хората да си пътуват с картите, а който няма такава - да си дупчи "нормалното" билетче от 1.60 лв - току-виж, че приходите се окажат по-добри. И нощните линии няма да се закрият, както при предишния експеримент, за да се затворят устана на "лошите момчета" от "Спаси София".
Абсолютна тъпотия - семейството ми дава по 120 лв. месечно за карти. Ако окъснеем някъде след гости за нощния трябва да платим още осем лева на ЦГМ. И как ли не, ще си хванем такси, разбира се.
аз пък си купих кола, след като над 10 години устоявах да не го направя. цената на пътуване ми е горе долу същата (да ми излиза 20 лева на месец повече), за сметка на това пестя между 1:30 и 2 часа на ден в пътуване. да живее гроп и тяхната далновидна политика!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Cara Mia
Рейтинг: 328 НеутралноАз имам 3-месечна карта за целия градски транспорт!
ijj
Рейтинг: 1021 Неутрално"При ползването на карта за еднократно пътуване паркирането ще е безплатно за първите 2 часа, а след това ще струва по 50 стотинки на час."
Интересно дали има данни за капацитета и използването на тези паркинги. Ако идеята е да се замени автомобилно движение с използването на метро, би трябвало тези паркинги да са или съвсем безпатни, или с много ниски цени, както е направено в други градове:
https://en.wikipedia.org/wiki/Park_and_ride
deymus
Рейтинг: 997 НеутралноНе знаех, че има незаконни глоби, не съм изненадан де.
Nwabudake Morgan
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#2] от "ijj":
Съдейки по светлинното табло за брой празни места, паркинг "Бели Дунав" целодневно и целогодишно е почти празен. И изглежда целта на промените е да отпадне ситуацията на "почти".
anarhochristian
Рейтинг: 594 НеутралноАко са безплатни, ще ги ползват за постоянни паркинги.
Lou
Рейтинг: 1788 НеутралноНовите мерки са страхотни. Сега остава да пратят и глашатаи в циганските махали, че да научат синьо-лилавите ни братя. Да обяснят и как се купува билет. Защото въпросният етнос не знае що е билет, пари за глоби и лична карта не носи.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!gun
Рейтинг: 648 Неутрално100 000 лв на месец прави 3300 лв на нощ, 825 лв на линия и 165 лв на курс (5 курса за 4-те часа през 40 минути). Което предполага 83 човека на курс с билетче от 2 лв. Ясно е, че няма как да се постигне този пътникопоток и линиите ще излязат нерентабилни и ще бъдат закрити. Или ще бъдат дотирани. Пита се: защо не се прежалят тези 100 000 лв и не се оставят хората да си пътуват с картите, а който няма такава - да си дупчи "нормалното" билетче от 1.60 лв - току-виж, че приходите се окажат по-добри. И нощните линии няма да се закрият, както при предишния експеримент, за да се затворят устана на "лошите момчета" от "Спаси София".
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!gun
Рейтинг: 648 НеутралноА за паркингите на метрото - поредното (може би 6-то вече!) безумно решение. А бе който си е купил билет за метрото - СИ Е ПЛАТИЛ! Ако иска ще се вози, ако иска, ще влезе и ще се върне (апропо, така и ще стане). Всеки с билет и ВСЕКИ СЪС ВСЯКАКВА КАРТА да може да го ползва безплатно. Аман от проби и грешки. Пък поинтересувайте се как е по света - така е, както го казвам. Да не говорим, че навсякъде има БЕЗПЛАТНИ ОТКРИТИ обществени паркинги на последните спирки.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!gun
Рейтинг: 648 НеутралноИзвинявам се, вярната сметка по-горе е: в 4 часа има 6 курса през 40 мин, което предполага малко по-малко - около 70 човека на курс, за да го изплатят, но това не променя съществено сметката. Мисля, че ако картите важат, нощните линии ще се ползват от повече хора и парадоксално ще бъдат по-рентабилни - един пример: Качва се двойка, единият от които има карта, а другият няма и си дупчи билет. Печалба - 1.60 лв. Ако картите не важат - двойката трябва да даде 4 лв и предпочита такси. Печалба - йок.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!blue_apollo
Рейтинг: 400 НеутралноОт общината пак нещо не са го измислили. След толкова осъдителни решения, не разбраха ли, че противоречието е със Закона за автомобилните превози. Ето глобите предвидени в него:
Чл. 101. (Изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 20.10.2006 г., изм. - ДВ, бр. 17 от 2011 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2017 г.) Пътник в моторно превозно средство за обществен превоз, който пътува без билет или друг превозен документ, се наказва с глоба в размер:
1. от 10 до 50 лв. - за превози по общинските транспортни схеми;
2. петдесет лв. - за междуселищни превози;
3. триста лв. - за международни превози.
aleko
Рейтинг: 648 НеутралноНо пък паркинга на Джеймс Баучер винаги е пълен.
tucker case
Рейтинг: 968 Веселокато бех ного малък у семейството се разправяше следната история: баща ми ходел на работа с тринайската и имал катра за нея... и щото с тая карта можело с друг номер по същия маршрут, еднаж излезли с майка ми до центъра с петицата, ама на площад македония се качила контрола и го глобила, щот тринайската завивала по ботев, а до съдебната палата требвало да си дупчи билетче за една спирка... тъйче простотиите у грацкиьо транспорт неса от вчера ;)
Now what's a few miles between the beauty and the beast...nigel
Рейтинг: 848 НеутралноДо коментар [#12] от "tucker case":
Ако случаят е както го описвате контрольорът е бил прав.
Една спирка си е пътуване, на мен ми се налага да взема автобус за една спирка до трамвая който ползвам за 9 спирки - значи ли че не трябва да дупча за автобуса.
Друг въпрос че по-справедливо за моя случай решение би било почасов билет, или таксуване според броя спирки - с чекиране на влизане и излизане.
whitemare
Рейтинг: 1112 НеутралноАми аз досега затова не си плащам билета в градския транспорт, защото и той е незаконен и глобите са незаконни.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациanamari
Рейтинг: 260 НеутралноАбсолютна тъпотия - семейството ми дава по 120 лв. месечно за карти. Ако окъснеем някъде след гости за нощния трябва да платим още осем лева на ЦГМ. И как ли не, ще си хванем такси, разбира се.
Martin Pustinqx
Рейтинг: 227 НеутралноДо коментар [#1] от "Cara Mia":
аз пък си купих кола, след като над 10 години устоявах да не го направя. цената на пътуване ми е горе долу същата (да ми излиза 20 лева на месец повече), за сметка на това пестя между 1:30 и 2 часа на ден в пътуване. да живее гроп и тяхната далновидна политика!
neut
Рейтинг: 488 НеутралноПравилна мярка. Във Финландия, например, глобата на нередовен пътник е 80 евро
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest