Глобите в градския транспорт в София вече ще са законни

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Аз имам 3-месечна карта за целия градски транспорт!

  2. 2 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    "При ползването на карта за еднократно пътуване паркирането ще е безплатно за първите 2 часа, а след това ще струва по 50 стотинки на час."

    Интересно дали има данни за капацитета и използването на тези паркинги. Ако идеята е да се замени автомобилно движение с използването на метро, би трябвало тези паркинги да са или съвсем безпатни, или с много ниски цени, както е направено в други градове:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Park_and_ride

  3. 3 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 997 Неутрално

    Не знаех, че има незаконни глоби, не съм изненадан де.

  4. 4 Профил на Nwabudake Morgan
    Nwabudake Morgan
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#2] от "ijj":

    Съдейки по светлинното табло за брой празни места, паркинг "Бели Дунав" целодневно и целогодишно е почти празен. И изглежда целта на промените е да отпадне ситуацията на "почти".

  5. 5 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 594 Неутрално

    "При ползването на карта за еднократно пътуване паркирането ще е безплатно за първите 2 часа, а след това ще струва по 50 стотинки на час."Интересно дали има данни за капацитета и използването на тези паркинги. Ако идеята е да се замени автомобилно движение с използването на метро, би трябвало тези паркинги да са или съвсем безпатни, или с много ниски цени, както е направено в други градове:https://en.wikipedia.org/wiki/Park_and_ride
    —цитат от коментар 2 на ijj


    Ако са безплатни, ще ги ползват за постоянни паркинги.

  6. 6 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Новите мерки са страхотни. Сега остава да пратят и глашатаи в циганските махали, че да научат синьо-лилавите ни братя. Да обяснят и как се купува билет. Защото въпросният етнос не знае що е билет, пари за глоби и лична карта не носи.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  7. 7 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 648 Неутрално

    100 000 лв на месец прави 3300 лв на нощ, 825 лв на линия и 165 лв на курс (5 курса за 4-те часа през 40 минути). Което предполага 83 човека на курс с билетче от 2 лв. Ясно е, че няма как да се постигне този пътникопоток и линиите ще излязат нерентабилни и ще бъдат закрити. Или ще бъдат дотирани. Пита се: защо не се прежалят тези 100 000 лв и не се оставят хората да си пътуват с картите, а който няма такава - да си дупчи "нормалното" билетче от 1.60 лв - току-виж, че приходите се окажат по-добри. И нощните линии няма да се закрият, както при предишния експеримент, за да се затворят устана на "лошите момчета" от "Спаси София".

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  8. 8 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 648 Неутрално

    А за паркингите на метрото - поредното (може би 6-то вече!) безумно решение. А бе който си е купил билет за метрото - СИ Е ПЛАТИЛ! Ако иска ще се вози, ако иска, ще влезе и ще се върне (апропо, така и ще стане). Всеки с билет и ВСЕКИ СЪС ВСЯКАКВА КАРТА да може да го ползва безплатно. Аман от проби и грешки. Пък поинтересувайте се как е по света - така е, както го казвам. Да не говорим, че навсякъде има БЕЗПЛАТНИ ОТКРИТИ обществени паркинги на последните спирки.

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  9. 9 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Извинявам се, вярната сметка по-горе е: в 4 часа има 6 курса през 40 мин, което предполага малко по-малко - около 70 човека на курс, за да го изплатят, но това не променя съществено сметката. Мисля, че ако картите важат, нощните линии ще се ползват от повече хора и парадоксално ще бъдат по-рентабилни - един пример: Качва се двойка, единият от които има карта, а другият няма и си дупчи билет. Печалба - 1.60 лв. Ако картите не важат - двойката трябва да даде 4 лв и предпочита такси. Печалба - йок.

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  10. 10 Профил на blue_apollo
    blue_apollo
    Рейтинг: 400 Неутрално

    От общината пак нещо не са го измислили. След толкова осъдителни решения, не разбраха ли, че противоречието е със Закона за автомобилните превози. Ето глобите предвидени в него:
    Чл. 101. (Изм. - ДВ, бр. 85 от 2006 г., в сила от 20.10.2006 г., изм. - ДВ, бр. 17 от 2011 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2017 г.) Пътник в моторно превозно средство за обществен превоз, който пътува без билет или друг превозен документ, се наказва с глоба в размер:
    1. от 10 до 50 лв. - за превози по общинските транспортни схеми;
    2. петдесет лв. - за междуселищни превози;
    3. триста лв. - за международни превози.

  11. 11 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#2] от "ijj":Съдейки по светлинното табло за брой празни места, паркинг "Бели Дунав" целодневно и целогодишно е почти празен. И изглежда целта на промените е да отпадне ситуацията на "почти".
    —цитат от коментар 4 на Nwabudake Morgan



    Но пък паркинга на Джеймс Баучер винаги е пълен.

  12. 12 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 968 Весело

    като бех ного малък у семейството се разправяше следната история: баща ми ходел на работа с тринайската и имал катра за нея... и щото с тая карта можело с друг номер по същия маршрут, еднаж излезли с майка ми до центъра с петицата, ама на площад македония се качила контрола и го глобила, щот тринайската завивала по ботев, а до съдебната палата требвало да си дупчи билетче за една спирка... тъйче простотиите у грацкиьо транспорт неса от вчера ;)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  13. 13 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#12] от "tucker case":
    Ако случаят е както го описвате контрольорът е бил прав.
    Една спирка си е пътуване, на мен ми се налага да взема автобус за една спирка до трамвая който ползвам за 9 спирки - значи ли че не трябва да дупча за автобуса.
    Друг въпрос че по-справедливо за моя случай решение би било почасов билет, или таксуване според броя спирки - с чекиране на влизане и излизане.

  14. 14 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1112 Неутрално

    Ами аз досега затова не си плащам билета в градския транспорт, защото и той е незаконен и глобите са незаконни.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  15. 15 Профил на anamari
    anamari
    Рейтинг: 260 Неутрално

    100 000 лв на месец прави 3300 лв на нощ, 825 лв на линия и 165 лв на курс (5 курса за 4-те часа през 40 минути). Което предполага 83 човека на курс с билетче от 2 лв. Ясно е, че няма как да се постигне този пътникопоток и линиите ще излязат нерентабилни и ще бъдат закрити. Или ще бъдат дотирани. Пита се: защо не се прежалят тези 100 000 лв и не се оставят хората да си пътуват с картите, а който няма такава - да си дупчи "нормалното" билетче от 1.60 лв - току-виж, че приходите се окажат по-добри. И нощните линии няма да се закрият, както при предишния експеримент, за да се затворят устана на "лошите момчета" от "Спаси София".
    —цитат от коментар 7 на gun


    Абсолютна тъпотия - семейството ми дава по 120 лв. месечно за карти. Ако окъснеем някъде след гости за нощния трябва да платим още осем лева на ЦГМ. И как ли не, ще си хванем такси, разбира се.

  16. 16 Профил на Martin Pustinqx
    Martin Pustinqx
    Рейтинг: 227 Неутрално

    До коментар [#1] от "Cara Mia":

    аз пък си купих кола, след като над 10 години устоявах да не го направя. цената на пътуване ми е горе долу същата (да ми излиза 20 лева на месец повече), за сметка на това пестя между 1:30 и 2 часа на ден в пътуване. да живее гроп и тяхната далновидна политика!

  17. 17 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Правилна мярка. Във Финландия, например, глобата на нередовен пътник е 80 евро

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK