Комисия одобри имената на станциите по третата линия на метрото

Бъдещата трета линия, строителството на която е в ход, е отбелязана в зелено на схемата.

© Метрополитен София

Бъдещата трета линия, строителството на която е в ход, е отбелязана в зелено на схемата.



Днес комисията по образование, култура, наука и културно многообразие към Столичния общински съвет е приела решение за именуване на станциите от третата линия на метрото, която се очаква да бъде завършена през 2019г., съобщи организацията "Спаси София".


Имената по бъдещата линия, която ще свърже кварталите "Хаджи Димитър" и "Горна баня" са: "Ген. Вл. Вазов", "Тракия", "Стадион Георги Аспарухов", "Театрална", "Орлов мост", "Бул. Патриарх Евтимий", "Бул. Христо Ботев", "Медицинска академия", "Бул. България", "Бул. Цар Борис Трети", "Мизия", "Овча купел", "Овча купел II", Горна баня.


Нарушено е правилото трансферните станции да имат еднакви имена, както и връзката между имената на станциите с имената на големите транспортни артерии вблизост, отбелязват от "Спаси София". Организацията обръща внимание и върху това, че е нарушен и географският принцип - бъдещата станция "Тракия" е предвидено да се намира на североизночния изход от София в посока георгафската област Мизия, докато станция "Мизия" ще е в югозападния край на града.

Коментари (57)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ХЪ ХЪ ХЪ
    ХЪ ХЪ ХЪ
    Рейтинг: 567 Весело

    Хъхъхъхъ - бъдещата трета линия, строителството на която е в ход, е отбелязана в "целено" на схемата.

    Разбирам говорните дефекти, ма това какво е дефект на писането ли?

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3617 Неутрално

    какви са тези Тракия и Мизия ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5371 Неутрално

    Как може, трансферна станция, да има различно име за всяка линия?
    Това е тотална тъпня, ако е вярно.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2711 Неутрално

    Кметът във форума отново започва да ръси бисери.

  5. 5 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 782 Весело

    Е може ли така! От кумова срама една станция поне на уста Бойко банкялията няма ли да кръстят?!

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  6. 6 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Как може, трансферна станция, да има различно име за всяка линия?Това е тотална тъпня, ако е вярно.
    —цитат от коментар 3 на Незнайко в Слънчевия град


    Не е точно така. Не ги слушайте пишлеметата от Спаси София.

    Ако трансферната станция не е точно една, а има известно разстояние между двете, световна практика е да си останат две имена. Пример от Лондон - станциите St. Pancras и King's Cross са хем две, хем една :)

  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3617 Весело

    До коментар [#4] от "stedim":

    Хайде умньо мамин, обоснови тези имена да ти оценим капацитета.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Имената ОК, само е можело да проявим повече национално самочувствие. Освен станциите Мизия и Тракия, и станция Македония трябваше. На мястото на станция Цар Борис Трети. Неслучайно този булевард е имал името "Македония" в миналото. Това са трите лъча на София, трите географски области на България, с бежанци от там и т.н.

  9. 9 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Няма Тракия, няма Витоша, няма Мизия, на върха остава "Европейски съюз" ! Без майтап, но единственото метро, в което съм се губила е софийското. При все че съм родом от тук.

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  10. 10 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 648 Весело

    Няма Тракия, няма Витоша, няма Мизия, на върха остава "Европейски съюз" ! Без майтап, но единственото метро, в което съм се губила е софийското. При все че съм родом от тук.
    —цитат от коментар 9 на Silence


    Има и талантливи хора на този свят! Ти явно си МНОГО-Го-го талантлив!

    Родолюбец
  11. 11 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    Изброените станции са 13 (ако съм ги изброил правилно), а на снимката са 19. Нещо в информацията / статията е сгрешено или спестено.

  12. 12 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5371 Неутрално

    До коментар [#6] от "12345":

    Да, в Лондон доста неща са особени. И линиите имат имена, а не номера. Но в Европа не е така. Александерплац в Берлин и Карлсплац в Мюнхен са с едно и също име, както за трамваи, така и за метро, така и за влакове. Университетът и НДК са ключови места. Тъпо е, станциите да се казват другояче.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  13. 13 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Много са си добре имената. Но, както винаги човек няма угодия.

  14. 14 Профил на today
    today
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Защо не го свържат с летището, да има връзка от Левски към летището и бизнес парка.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  15. 15 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3617 Разстроено

    До коментар [#13] от "choKo":

    Всички имена са добри но не всички са подходящи. Очакваме Банкя и Самоков по вашата логика !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  16. 16 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Само да посмеят да кръстят станцията в ж.к “Христо Смирненски” “Слатина”

  17. 17 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 557 Неутрално

    До коментар [#9] от "Silence":

    Наистина имаш талант, не се разхождай в градинката на Кристал без компас и провизии за 2-3 дни

  18. 18 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3788 Неутрално

    До коментар [#13] от "choKo":

    Добре са за някой, който си няма понятие от география. Кметът тук е напълно прав. Незнайко - също. Трансферна станция трябва да е с еднакво име, независимо, че според експертите тук в Лондон било различно. А да кръстиш станция Мизия нейде из Овча Купел и Тракия по Ботевградско е нужно да си критично тъп.

    На тия нефелници в общината им направиха готови, разписани неща, трябваше само да ги пейстнат и пак ги оплескаха.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 19 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Даите да ударим едно рамо на македонците, една станция с име Македония ще бъде съвсем на място след като има Мизия и Тракия.
    А ще пренасочим и част от гръцкия огън към нас .

    Натиск, постоянство и търпение.
  20. 20 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#6] от "12345":

    Ми не. Няма там две имена на метростанции. Двете имена са на две различни жп гари.

  21. 21 Профил на yordanovmg
    yordanovmg
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#11] от "nema_labavo":

    Снимката е някакъв стар идеен проект. То и станция Витоша още е в пунктир на нея.

  22. 22 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1492 Разстроено

    Тези имена са чудесна илюстрация на полета на въображението и напъните на клетите новософиянци да измислят нови имена на места, квартали и т.н. из София и да заменят историческтие такива. (Чудесен пример за това е прекръщаването на "Градската градина" на "Градинката пред Народния театър".)
    Тези имена са и чудесна илюстрация за колосалното малоумие, ширещо се в Общината.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  23. 23 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#21] от "yordanovmg":

    Може и така да е, но се вижда пунктир и след станция Витоша, има откшонение за Божурище....Нещо не ми се връзва. Така поднесената информация според мен, не е пълна и не я рави достоверна.

  24. 24 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Е може ли така! От кумова срама една станция поне на уста Бойко банкялията няма ли да кръстят?!
    —цитат от коментар 5 на стафилокок


    Станция Тъпоъгълна.

  25. 25 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4993 Весело

    Нещо тракийско дето е и на мода ?!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  26. 26 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 496 Неутрално

    [quote#10:"Родолюбец"][/quote]

    Уважаеми, първо съм тя. Второ не пътувам с карта или ГПС, и не, не съм талантлива, а местна. Спирката трябва да е кръстена на "забележителност", а не сульо от Банкя/Самоков да я е измислил. За пример европейския съюз, който е 1. Площад Балкански; 2. Хотел Хемус; 3. Сити център (тогава). На мен не би ми хрумнало в указателните табели да пиша вдясно бул. Мария Луиза 193, а вляво бул. Мария Лузиа 145 (примерно), а 5-та градска и БДЖ. Да не говорим, че половината метростанции нямат указания на латиница, или ако има са преведени имена.

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  27. 27 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#17] от "Lazar Petrov":

    Насред биволите, предполагам имаш предвид...

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  28. 28 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1617 Неутрално

    Университетът и НДК са ключови места. Тъпо е, станциите да се казват другояче.
    —цитат от коментар 12 на Незнайко в Слънчевия град
    Споко бе - най-лесно е да се сменят или разменят имена на метро сатнции. Къде пък от това изведнъж толкова голям проблем направихте?

  29. 29 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1492 Разстроено

    [quote#10:"Родолюбец"]
    —цитат от коментар 26 на Silence
    Уважаеми, първо съм тя. Второ не пътувам с карта или ГПС, и не, не съм талантлива, а местна. Спирката трябва да е кръстена на "забележителност", а не сульо от Банкя/Самоков да я е измислил. За пример европейския съюз, който е 1. Площад Балкански; 2. Хотел Хемус; 3. Сити център (тогава). На мен не би ми хрумнало в указателните табели да пиша вдясно бул. Мария Луиза 193, а вляво бул. Мария Лузиа 145 (примерно), а 5-та градска и БДЖ. Да не говорим, че половината метростанции нямат указания на латиница, или ако има са преведени имена. [/quote]

    Мда. Абсолютно съм съгласна. "Европейски съюз" трябваше да е "Хотел Хемус". "Витоша" трябваше да е "Хладилника" (аз знам защо това място се казва така от баба ми. Новософиянците да научат защо.)
    И аз съм се мотала като ненормална в търсене на изхода за Пета Градска, мотала съм се и в търсене на изхода за Централна автогара, мотала съм се и в търсене на изхода за Хипермаркет "Хит" в "Младост". Великото столично метро в родния ми град София е единственото, в което съм се мотала и губила. В лондонското се оправям, също и барселонското, стокхолмското, парижкото и нюйоркското. Явно проблемът не е в мен, а в софийското метро.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  30. 30 Профил на goofy
    goofy
    Рейтинг: 29 Неутрално

    По-добре е да са с различни имена, ако наистина има немалко разстояние между вързаните станции, да не говорим че иде реч за две различни линии. В Берлин една трета от свръзките на ес и у бан станциите са с едни и същи имена на картата, но реално често се изминават поне 200м докато се прекачиш, налагайки се напълно да напуснеш едната станция, да пресичаш улици, че да влезеш във видиш ли "същата" станция за другата линия.

    Удачни примери от Хамбург - Дамтор и Щефансплац са на има няма 100м един от друг, но с различни имена. Подобно е и положението с Юнгфернщийг и Ратхауз, въпреки че има подземна връзка. Така че, това да се случи в София съвсем няма да е прецедент или лишено от логика, ако няма удобна пряка връзка между линиите за пътниците.

  31. 31 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#29] от "Хриси":

    Раздвам се, че има някой схващащ идеята ми. Явно не сме "новатори" и не четем модерните имена, то реално няма какво да се затрудним да заучим 5 станции, но не е там проблема. Иди обяснявай, че ще излъжем турист, тръгнал към Витоша, а ние го насочваме към Хладилника, при все че той търси стъргалото или обратното :)

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  32. 32 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6635 Неутрално

    Дневник, показвате стара схема. Каква е тази зелена линия с 19 спирки на схемата, а в материала споменавате 14. Второ, от аерогарата започва втора линия, която отдавна се означава със син цвят. С червено се означава линия 1 между "Сливница" и "Бизнес парк"

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  33. 33 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1024 Весело

    след станция Витоша, има откшонение за Божурище....
    —цитат от коментар 23 на nema_labavo


    Окш/л/онение за Божурище? След станция "Витоша"?

    Еееееееееееееххххх, софиянецо аграрни.....

  34. 34 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Е то си е казано. Тракия-та по пътя за Плевен и Мизия-та по пътя за Перник.

  35. 35 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Кога ще има метро и до южните квартали Бъкстон, Павлово, Манастирски ливади запад?

  36. 36 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Не ги слушайте пишлеметата от Спаси София. Ако трансферната станция не е точно една, а има известно разстояние между двете, световна практика е да си останат две имена. Пример от Лондон - станциите St. Pancras и King's Cross са хем две, хем една :)
    —цитат от коментар 6 на 12345

    Няма такова нещо. Това е една метростанция и има едно име: King's Cross St. Pancras Underground Station.
    Двойното име не е заради "световната практика", а заради гарите на двете жп линии от времето, когато всяка линия е имала отделен собственик. И както се вижда - отдавна е поправено.
    В София обаче фирмата на метрото е една и няма причина тепърва да избира второ име за възлова станция.

    И за какво разстояние говорите, като в случая с НДК, изкопът е на метри от входа на предната станция? И най-вероятно входът на новата ще бъде на същото място - в края на "Витошка", даже нищо чудно да ползват общ вход.

  37. 37 Профил на macholibre
    macholibre
    Рейтинг: 300 Неутрално

    Никой не споменава за станция "Христо Ботев" и факта, че тя дори не е на булевард "Христо Ботев", а на едно 500 метра встрани от него... Тази + "Тракия" и "Мизия" са абсолютно неадекватно кръстени, дано се съвземат в СОС...

  38. 38 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#33] от "Манчо":

    За смях съм си, още се уча на телефона. Разбира се отклонението е от Сливница, а пунктира след Витоша.

  39. 39 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Малко да ги удължат:
    Защото имена като:
    Софийски Университет Свети Климент Охридски
    Национален Стадион Васил Левски
    Интер Експо Център Цариградско Шосе

    са трвърде къси, скучни и неразбираеми. Поне 9-10 думи трябва да е името. Примерно.
    министър председател генерал лейтенант инженер доктор генерал Бойко Методиев Борисов.

  40. 40 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    Пример от Лондон - станциите St. Pancras и King's Cross са хем две, хем една
    —цитат от коментар 6 на 12345


    Уауууууу, колко странно, че англичаните не знаят това....


    https://tfl.gov.uk/tube/stop/940GZZLUKSX/kings-cross-st-pancras-underground-station

  41. 41 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Допусната е грешка в картата - на мястото на жилищен комплекс "Христо Смирненски" е изписано "кв Слатина", а едното няма нищо общо с другото.

  42. 42 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Малко да ги удължат: Защото имена като: Софийски Университет Свети Климент ОхридскиНационален Стадион Васил ЛевскиИнтер Експо Център Цариградско Шосе са трвърде къси, скучни и неразбираеми. Поне 9-10 думи трябва да е името. Примерно. министър председател генерал лейтенант инженер доктор генерал Бойко Методиев Борисов.
    —цитат от коментар 39 на 1107a


    +++++++
    На същото мнение. Представете си чужденец в метрото. Няма нужда да е "Христо Ботев" - Ботев е достатъчно, "Академик Александър Теодоров - Балан" - само Балан е достатъчно. Който иска да знае защо е Балан ще прочете и разбере... Или станция Бизнес парк!?!?!?... абе...

  43. 43 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 524 Любопитно

    Комисия одобри имената на станциите по третата линия на метрото?!

    До коментар [#11] от "nema_labavo":
    Изброените станции са 13 (ако съм ги изброил правилно), а на снимката са 19. Нещо в информацията / статията е сгрешено или спестено.

    Естествено последните станции след кв. "Х. Димитър" - кв. "Сухата река" и кв. "Левски" са само проект и не е известно кога ще се строят, защото парите за тях са се "свършили" - или ги няма или са "усвоени"?!!!

  44. 44 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Изборите за някои имена са невероятно неадекватни.
    Толкова от днешните управници - все бивши пионери и комсомолци от мая.

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.
  45. 45 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    До коментар [#14] от "today":

    Хората не правят само лъчове, а и окръжности, но нашата патка мисли, че с този строеж метрото е построено форевър!

  46. 46 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    До коментар [#31] от "Silence"7

    От 4 години живея в София, новософиянец съм. Но в края на 80-те на миналия век бях студент тук и тогава научих града. Зная го основно по старите имена и обекти, новите още ги уча. Трудно ми е да обяснявам местата на младите софиянци и на онези, които са населили столицата през последните 15 години.

    No Pain No Gain
  47. 47 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Метро в КАПИТОЛА . То е изградено от вампирската политика на КАПИТОЛА към Мизия и Тракия. Някога това бяха цъфтящи български региони пълни с много население. Днес са призрачни територии населявани от "остатъчните българи над 60 години". Солидарността на ЕС , по МУ.......ки се разбира ...солидарност за МЕН. Останалите да го ....

  48. 48 Профил на orchis
    orchis
    Рейтинг: 301 Неутрално

    Абе това метро не трябваше ли да е готово вече.

  49. 49 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#6] от "12345":

    Само, че на НДК НЯМА известно разстояние..

  50. 50 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2744 Неутрално

    Напоследък имам усещането, че най-важната цел на Бойко Борисов е решенията за София да са задължително напук на вижданията на "Спаси София". Нощния транспорт беше въведен с погнуса от ЦГМ и с идея да се провали. Засега чувам, че провал няма и дано да дойде по-скоро денят, в който Градски транспорт ще се ръководи от почтени хора.
    А глупостите с наименованието на станциите са и от предишните линии на метрото, като "Европейски съюз", която получи това тъпо име заради ... Барозу.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  51. 51 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 610 Неутрално

    И до днес се чудя защо една от най-оживените спирки в София се нарича Хотел Плиска - като от години няма такъв. Площадът пред бившето кино Изток вече се нарича Радой Ралин - могат да прекръстят спирката на негово име, мисля, че заслужава.

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  52. 52 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#29] от "Хриси":

    Това е така и не е така. Като дойде някой човек по работа в софия и някой софиянец му е казал - слизаш на "Плиска" и тръгваш през еди-коя-си улица... То хубу, ама кой е хотел "Плиска"? Гледа човека, сграда с това име няма... :)

    Също така Хемус...

    И двата варианта имат минуси.

  53. 53 Профил на Един приатель
    Един приатель
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#6] от "12345":

    "Не ги слушайте пишлеметата от Спаси София."

    ...които си скъсват задниците за да се борят с вятърни мелници. Слушайте що ви дума 12345 за лондонското метро :D :D :D

  54. 54 Профил на
    Рейтинг: Любопитно

    А къде ще е спирка "Лопе де Вега"? Не, бе, само да се включа и аз в разговора ...

  55. 55 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 502 Неутрално

    За Тракия щеше да има смисъл, ако беше това което ще нарекат театрална. Защото колкото и да е странно, ул. Тракия е в тази част на града. Ако тръгнете по улица Тракия няма да излезете в посока Тракия, а в Мизия. Практически ул. Тракия в посока води към Ботевградско шосе и така към северна България.

  56. 56 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#29] от "Хриси":Това е така и не е така. Като дойде някой човек по работа в софия и някой софиянец му е казал - слизаш на "Плиска" и тръгваш през еди-коя-си улица... То хубу, ама кой е хотел "Плиска"? Гледа човека, сграда с това име няма... :)Също така Хемус...И двата варианта имат минуси.
    —цитат от коментар 52 на Петърчо


    защо трябва да знае, че Плиска е хотел. "Слез на Плиска" никъде не съдържа думата хотел. По същия начин "слизаш на Хемус". Ами..."слизаш на Попа". За какъв поп говорят хората?
    Ами спирка "студентски общежития". "Слез на студентски общежития". Там никакви няма, ама така се казва спирката. Отделно, че и окръжна болница вече я няма като такава, ама хората така си казват на спирката.

  57. 57 Профил на Mai-ski_17.
    Mai-ski_17.
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Плиска и Хемус са култови места. Имената трябваше да се запазят.


    До коментар [#52] от "Петърчо":

    Аз съм за реалистично гледане на проблемите. Без политика.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK