Столичната община планира продължения на метрото и Симеоновския лифт, за да ги свърже

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (106)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 672 Неутрално

    По-добре пуснете отново драгалевския лифт. Витоша става все по-недостъпна.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    Коя община? А, извинете, те всички новини били за София.

  3. 3 Профил на dokoga...
    dokoga...
    Рейтинг: 284 Разстроено

    Хайде: метро до Перник, Ботевград, Самоков и Ихтиман.
    Бутат нещо напред, докато не се провали. Няма мяра.

    Спечелихме битка, но не и войната!
  4. 4 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 371 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Не работи ли? Аз ходя или пеш отдолу или с кола донякъде и пеш до върха, но е хубаво да има лифтове.

  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#4] от "Симеон":

    Не работи от миналата година. Често ходя по пътеката между Симеоновски езера и Драгалевски манастир, която минава под него.

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    През чия собственост ще се продължава лифтът???? и кой ще отчуждава за нуждите на едни частници ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    Здравков каза, че се водят преговори със собствениците на терените в подножието на планината Витоша след Околовръстното шосе, над които би преминавало продължението на лифта.

    КОЙ ги води тези преговори и кой ще плаща ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    До коментар [#5] от "EU defender":

    ЦМ не дава.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#3] от "PisnaMi":

    В случая предложенията са добри. Специално за буферен паркинг в Люлин нуждата е огромна, заради потока идващ от магистралата. В момента масово се паркира между блоковете.

  10. 10 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Метрото да го правят да стига до Банско , че да са доволни Цеко и Георгиус !

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9079 Неутрално

    Планирвнето ан спирките на градския транспорт и особено метрото (заради по-големите разстояния) е странна приумица на хора, предвиждащи се само със собствен транспорт :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    Няма никаква визия ама то това при герб е нормално и стабилно като капацитет. Трябваше още при южната дъга да заложат метро под околовръстното. и това рано или късно ще стане, когато дойдат умни хора да управляват но времето е безвъзвратно иззгубено.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  13. 13 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Така погледнато на картата само едни югозападни квартали остават без метро (Павлово, Бъкстон, Манастирски ливади, Гоце Делчев и Борово), а за мен там е крайно наложително да има метро, защото е толкова презастроено... В някои от тези квартали няма нито улици нито градски транспорт и въпреки това явно няма и планове за метро... Но пък дайте да прекараме до Кремиковци, защо не?!?! Кой ги взима тези "гениални" решения?

  14. 14 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 284 Неутрално

    И ще се строят още сгради около кабинковия?

  15. 15 Профил на ivan34
    ivan34
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Всичко живо се изсели в чужбина, те метро ще строят.

  16. 16 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#13] от "T.M.":

    Да де, ама задавал ли си си въпроса, какво има ПОД "ликвидираното" кремиковци?
    !

  17. 17 Профил на ivan34
    ivan34
    Рейтинг: 241 Неутрално

    До коментар [#13] от "T.M.":
    Ами очаква се от теб да ходиш чак до Красно село да си хванеш метрото...

  18. 18 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1391 Весело

    В Столична са много зле със стратегическото планиране.
    А можеха поне идея да имат за метро НАПРАВО до Черни връх. И да си лапкат от влакчета за планинска железница. Швейцарците ще им направят.
    :)!
    !

  19. 19 Профил на Тома Белев
    Тома Белев
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#13] от "T.M.":

    ами подарете на Цеко някой имот и ще Ви пуснат и метро. Ето Цеко си има Кремиковци и общината му пуска метро. Цеко си има лифт и общината му пуска метро, та му планира и удължаване на лифта до метрото.

  20. 20 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 795 Неутрално

    На схемата ясно се виждат почти готови още поне два лъча на метрото. По съществуващите ж.п. линии.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  21. 21 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 284 Весело

    Ама разбира се, удължението от Бизнес-парка натам ще обслужва гражданите по пътя им към симеоновския лифт, а не към Ринг-мола.
    Както и разклонението, минаващо през Арена Армеец ще обслужва гражданите от кв. Полигона, а не Дъ Мол. :-)))

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  22. 22 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 284 Неутрално

    “Продължения на метрото и нови станции може да има в районите на "Студентски град", през "Гео Милев" до "Слатина"“

    Гео Милев е в Слатина. Първото е квартал, а второто община (район). Или може би сте имали предвит Христо Смирненски?

    Разберете най-накрая, че Христо Смирненски няма абсолютно нищо общо с някогашното село Слатина и нямате моралното право да си присвоявате името на нещо, което сте затрили.

  23. 23 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    До коментар [#18] от "AzDebil":

    Айде преди да пишете да вземете да почетете. Метрото до симеоновския лифт няма толкова общо с лифта, ще обслужва формиралата се огромна бизнес зона в района. Същото и с метрото до слатина, ше покрива бизнес зоната по цариградско.

  24. 24 Профил на atreu
    atreu
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Не е лоша идеята, адмирирам. Всякакъв вид развитие и улеснение на придвижването до Витоша е добре дошло. Защото до колкото знам от години изкуствено се спират нещата заради някакви неразбории. А Витоша трябва да е достъпна за столичани, тя е любимо място за отдих на ужасно много хора. Така че удължавайте и лифт, и метро - няма лошо. И дано скоро се случат нещата.

    Приказка без край
  25. 25 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    До коментар [#19] от "Тома Белев":

    Леле мале, ако наистина сте Тома Белев е ясно защо природата в България е на такова дередже. Ако си направите труда да минете в района, ще установите защо му е метро на зоната под симеоновския лифт. И не, няма нишо общо с Цеко Минев.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Къде е продължението до Националния исторически музей...
    или зя тях е важно да обслужват Икеа и разни други .

  28. 28 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#23] от "m17":

    Айде преди да пишете да вземете да почетете. Метрото до симеоновския лифт няма толкова общо с лифта, ще обслужва формиралата се огромна бизнес зона в района. Същото и с метрото до слатина, ше покрива бизнес зоната по цариградско.
    ................
    Да бе, ще четат!
    Много искаш от тях.
    Те са заети да пикаят газ, че нещо ще се направи за развитието на София. За такива клатикурчовци само лошите новини са добри новини. Много ги боли отзад, че не могат вече толкова години да помиришат власт, че са готови да оплюят всичко само и само да уязвят Герб. Обективност - нула. Жалки човечета.

  29. 29 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#24] от "atreu":
    Не е лоша идеята, адмирирам. Всякакъв вид развитие и улеснение на придвижването до Витоша е добре дошло.
    ...................
    За талибаните това е патова ситуация. Хванати са в шах. Както в оня виц дето като се сбили цигани и педерас - БХК-то се чудело кого да "защити".

  30. 30 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    До коментар [#27] от "001":

    Ами разбира се че метрото трабва да обслужва ХОРА и техните маршрути домове, офиси, развлекателни площо. А не една бивша соц резиденция дето влизат 100 човека дневно. Отделно дали музея ше е там след 2-5-10 глдин и е дискусионно но метрото струва сторитиц милиони.

  31. 31 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#12] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Няма никаква визия ама то това при герб е нормално и стабилно като капацитет. Трябваше още при южната дъга да заложат метро под околовръстното. и това рано или късно ще стане, когато дойдат умни хора да управляват но времето е безвъзвратно иззгубено.
    .................
    Продължавай , кефи ме това квичандо. Музика за ушите!

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  33. 33 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    До коментар [#21] от "инж. Ганев - малцинство от 5.87%":

    А кой да обслужват - пенсионерския клуб в Иваняне ли ?. Метрото обслужва ХОРА - там където жовеят, там където РАБОТЯТ и там където се забавляват.

  34. 34 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 284 Неутрално

    България има един национално исторически музей и той трябва да е достъпен.
    На два пъти лично на мен ми се е случвало чужденци да ме питат как да стигнат до там.

    Икеа и Ринг мола да си платят метрото и готово.
    Историята на България трябва да е приоритет за държавата и всекидневно да организират посещения на ученици там.
    Всеки един българин трябва да е ходил поне веднъж там, а жалкото е че два пъти са ме питали за НИМ и двата пъти бяха чужденци

  35. 35 Профил на Тома Белев
    Тома Белев
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#25] от "m17":

    Природата в България е на нивото на управляващите я, а те са нивото на гласуващите за тях. Аз нямам нищо общо и с двете групи. А когато общината планира с публични средства ПУП за удължаване на лифта върху частни имоти е малко трудно да ми обясните как Цеко няма нищо общо. Защото ако Цеко реши да го удължи ще трябва да поиска разрешение за този ПУП от всеки собственик, а общината го прави без това задължение. Елементарно използване на публични институции в частна полза. Ако общината искаше да реши проблема на кошмарния достъп с публичен транспорт до подвитошката яка - отдавна да го е направила. Същото е и с достъпа до Витоша. Само и единствено от общината зависи броя и интензивността на линиите от масовия градски транспорт.

  36. 36 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    метро до кремиковци а по бул. българия и каблешков няма. смешковци.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  37. 37 Профил на momchil_s
    momchil_s
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Ай стига с тая София! Няма ли нещо да се чуе за Търново, Плевен, Русе... Хем всички се дразнят, че София се пренаселва, хем нищо не се прави за останалите по-големи градове.

  38. 38 Профил на jelezo
    jelezo
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#23] от "m17":

    Какаво е лошото?

  39. 39 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#23] от "m17":

    И къде видя противоречие с мен. Та даже и ме апостофираш. Да докараш метрото до в. Черни връх е парекселанс да докараш бизнеса по цялото протежение.
    Ама нали сте гербаджии....нула мислене!
    А, да, и гербаджиите винаги сте прави!
    Гъни се в кръста!
    !

  40. 40 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Най-голямото извращение е начинът, по който направих метрото до Бизнес парка в Младост и това до Летището да са в две отделни линии.

    Every cradle is a grave.
  41. 41 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 284 Весело

    До коментар [#37] от "momchil_s":

    метро ли искате ...
    Не съм чул да има метро в градове с население от 50 -100 хиляди .
    Във вашите градове пеш стигате от единия до другия край на града за 20 минути, а светофарите работят само на празници

  42. 42 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 487 Весело

    Ай стига с тая София! Няма ли нещо да се чуе за Търново, Плевен, Русе... Хем всички се дразнят, че София се пренаселва, хем нищо не се прави за останалите по-големи градове.
    —цитат от коментар 37 на momchil_s


    У Велико Търново метро? На баир лозе? :D

    Every cradle is a grave.
  43. 43 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1236 Неутрално

    Айде преди да пишете да вземете да почетете. Метрото до симеоновския лифт няма толкова общо с лифта...
    —цитат от коментар 23 на m17


    Така си е, лифтът работи само празнични дни от 9,30 до 17,30. Нищо чудно и да спре да работи изобщо, ако без работният Георгиос реши, че така е по-добре.

  44. 44 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    До коментар [#26] от "m17":

    би ли се мотивирал да ти видим доводите и капацитета ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  45. 45 Профил на momchil_s
    momchil_s
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#41] от "001":

    Струва ми се, че не си излизал/а от София... Сигурно си от онези, които се радват като дойдат празниците, защото "София е празна и може да се диша". Успех като си позволиш разходка из България или чужбина, защото определено ще ти е шок ;)

  46. 46 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Да разбираме, че в Кремиковци започва мащабно строителство

    I shave with Occam's razor
  47. 47 Профил на rotor
    rotor
    Рейтинг: 562 Неутрално

    Няма никаква визия ама то това при герб е нормално и стабилно като капацитет. Трябваше още при южната дъга да заложат метро под околовръстното. и това рано или късно ще стане, когато дойдат умни хора да управляват но времето е безвъзвратно иззгубено.
    —цитат от коментар 12 на КМЕТ В СЯНКА


    Взехте ми думите от устата. :) Околовръстен метроринг е най разумното бъдещо развитие.

    "Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston Churchill
  48. 48 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Третият лъч задължително трябва да стига до летището. Пълна идиотщина е тия от Хаджи Димитър и Левски дето самолетите денонощно им минават над главите, за да стигнат до летището с метро да трябва да ходят до центъра, после през Младост, та чак тогава Дружба и летището. Ясно е че се бързаше с прекарването на метро до летището и се обслужваше интерес и на частния Бизнес парк, но все пак естествената връзка на София с летището е третия лъч а не тия криволичения до Младост, които удължават излишно пътуването от центъра до летището.

  49. 49 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 284 Весело

    Метрото обслужва ХОРА - там където жовеят, там където РАБОТЯТ и там където се забавляват.
    —цитат от коментар 33 на m17

    Хората живеят, работят и се забавляват из цяла София и околностите, но някои търговски обекти, с голямата си маса, като едни черни дупки привличат лъчите на метрото ...
    Както виждате по-горе - далеч не всички софиянци се чувстват добре обслужени ...

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4327 Разстроено

    До коментар [#47] от "rotor":

    Но не и за ГЕРБ !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    Просто ГЕРБ тотално объркаха метрополитена заради обслужването на близките до сърцето и кесиите си обръчи.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  52. 52 Профил на kopo
    kopo
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#13] от "T.M.":

    В момента строят "спяща" станция на третиа линия при "Белите брези". Явно това ще е точката за бъдещата линия оттам към "Бояна", най-вероятно под бул. "България".

  53. 53 Профил на marianapopska
    marianapopska
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Какво сега се размрънкаха всички, ако го направят това от общината ще облекчи много хората, които искат да се качат до Витоша и ще се премахнат голяма част от колите в планината. А защо да не се помисли наистина и за други големи градове?

  54. 54 Профил на momchil_s
    momchil_s
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#42] от "Ватник":

    Ма не ве, няма проблем. В Търново хора и коли няма, пък задръствания никви...всичко си е шест. Само лека забежка - Порто (Португалия) е доста по-зъл баир и имат метро, не знам как са успели, сигурно магия.

  55. 55 Профил на pifi
    pifi
    Рейтинг: 554 Разстроено

    А за Княжевският лифт никой не обелва дума....Имаше идея да се възстанови и да стига до Момина скала.Ако това се направи ще намалее автомобилното нашествие към Златни мостове....

  56. 56 Профил на Тома Белев
    Тома Белев
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#53] от "marianapopska":

    с какво точно ще се промени натоварването с коли в планината? и сега до лифта има достъп с лека кола и два автобуса. а предлагания достъп до новата долна станция ще е с метро, друг автобус и лека кола. хората ползват леки коли в планината защото им е по-евтино и по-удобно. и това удължаване няма да намали колите по посока Златните мостове (където е основното натоварване с автомобили) за там ще трябва да се помисли за възстановяване на линията до Копитото и автобусна линия през цялата седмица до Златните мостове.

  57. 57 Профил на Николай Рангелов
    Николай Рангелов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Най-после метро до Студентски град (който отдавна вече не е такъв)!
    В момента 280 пътува от СУ и центъра до там за 15тина (хайде 20) минути. Метрото ще обикаля повече. Поне ще води до гарата, но докато го направят, който няма кола - ще се научи да пътува споделено.
    Според мен тези завъртулки, тип маршрутка, лишават метрото от едно негово основно предимство - бързината му на движение.

  58. 58 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 742 Неутрално

    България има един национално исторически музей и той трябва да е достъпен.На два пъти лично на мен ми се е случвало чужденци да ме питат как да стигнат до там.
    —цитат от коментар 34 на 001


    Съгласен съм, но това не означава, че метрото трябва да ходи до него - поради простата причина, че е музей и трафикът към него е несравним с жилищните квартали, където хората спят, с бизнес зоните, където те работят, или даже и с лифта, който все пак и няма къде да се премести. От друга страна, музеят може и трябва да бъде преместен на някакво нормално централно място, както би било близко до акъла на всеки нормален човек и което е много по-евтин и удобно от строежа на метро до него.

  59. 59 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 742 Любопитно

    До коментар [#42] от "Ватник":Ма не ве, няма проблем. В Търново хора и коли няма, пък задръствания никви...всичко си е шест. Само лека забежка - Порто (Португалия) е доста по-зъл баир и имат метро, не знам как са успели, сигурно магия.
    —цитат от коментар 54 на momchil_s


    А Търново има ли населението и икономиката на Порто?

  60. 60 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Най-смислено би било да се продължи до Горубляне, какви са тея глупости с лифта, за да обслужат Икеа и Ринг мол ли?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  61. 61 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    По-добре пуснете отново драгалевския лифт. Витоша става все по-недостъпна.
    —цитат от коментар 1 на EU defender

    Ха,
    той 'Драгалевския "работи от другата страна -Бояна ,Княжево е без лифт.
    Но Цеко сега има по-важен лифт от тия,така че...

  62. 62 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 538 Весело

    До коментар [#13] от "T.M.":
    Кой ги взима тези "гениални" решения?

    Е как КОЙ, то се знае бай Благой!

  63. 63 Профил на momchil_s
    momchil_s
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#59] от "clint_eastwood":

    Може и да има ако се направят някакви вложения, а не се работи единствено в София и всичко останало да върви на самотек и доизживяване. Каквато е цялата идея на коментарите ми, остроумнико.

  64. 64 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Сериозно: има логика метрото да се продължи до Божурище и Банкя.
    —цитат от коментар 32 на aleks ivan

    Ако си говорим за логика - според мен логиката е да се модернизира ЖП-линията и в някои участъци да се прекарат нови трасета подземно, за да обслужва по-добре прилежащата зона, а не да се строи отделна, дублираща инфраструктура от нулата.

    Така погледнато на картата само едни югозападни квартали остават без метро (Павлово, Бъкстон, Манастирски ливади, Гоце Делчев и Борово), .... и въпреки това явно няма и планове за метро...
    —цитат от коментар 13 на T.M.

    Според мен в самостоятелните трасета на 5-цата и 7-цата има много 'хляб'. Ако от страната на центъра са добре свързани с метрото - евентуално с кратка подземна част - и тиктакат на кратък интервал ....

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  65. 65 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 934 Неутрално

    До коментар [#35] от "Тома Белев":

    Нали искате достъп до Витоша?
    Всички зелени сте мърморковци, Защо преди по инерция да си мърморите, първо не се спрете, да помислите малко и , ако няма какво да кажете....

    НЯМА НИЩО ПО-ЕКОЛОГИЧНО ОТ МЕТРОТО. И коклкото повече метро, толкова повече метро.
    И толкова логично е метро да стига до лифта. И колко хора от бизнес сградите и жилищните такива отвъд околовръстното ще го ползват, без да изкарват колите .

  66. 66 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 742 Неутрално

    До коментар [#59] от "clint_eastwood":Може и да има ако се направят някакви вложения, а не се работи единствено в София и всичко останало да върви на самотек и доизживяване. Каквато е цялата идея на коментарите ми, остроумнико.
    —цитат от коментар 63 на momchil_s


    Ами в такъв случай не знам какво общо имат коментарите ти с метрото, което го има само в София. Що се отнася до "вложения", Търново, Плевен и останалите зависят най-вече от АМ Хемус, за която често има статии, под които коментарите ти няма да бъдат неадекватни (надявам се).

  67. 67 Профил на tcj56475600
    tcj56475600
    Рейтинг: 232 Неутрално

    Покрай очевидната необходимост за линия към Студентски град и тази за Люлин 2/3 с връзка към Околовръстното..... бутаха, бутаха и успяха да добутат вътре и двата мола в момента без метро, за наша сметка!

  68. 68 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    Аз ползвам редовно метрото в различни направления и се радвам, че ще има разширения и нови линии, които ще облекчат придвижването на хората. Останалото е мрънкане от проклетия.

  69. 69 Профил на kama_start
    kama_start
    Рейтинг: 452 Неутрално

    До коментар [#27] от "001":

    Аз чух, че цялата драма е и заради Резиденшъл парк на Плевнелиев

  70. 70 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 251 Гневно

    До коментар [#65] от "taratanki":

    Аз съм зелен и не искам лесен достъп до Витоша!
    Искам труден достъп!
    За калпазаните има паркове...

  71. 71 Профил на tamolin
    tamolin
    Рейтинг: 414 Гневно

    До всеки мол с метро! Мечтата на общината! И по каква логика първи метродиаметър да ходи към Кремиковци, като е логичното продължение е третият?

  72. 72 Профил на happymimi
    happymimi
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Ми тия от Икеа явно добре плащат, ама аз не виждам лошо. Колкото повече, толкова повече...метро станции.

  73. 73 Профил на deep_water
    deep_water
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Няма метро - мрън. Има метро - мрън :)
    Отделно то е ясно, че Икейци и Ринговци се усетиха, че имат нужда ;)

  74. 74 Профил на kopo
    kopo
    Рейтинг: 238 Весело

    В коментарите наблюдавам интересната тенденция да се свързва прокарването на новите разколнения и станции на метрото със съществуващите МОЛ-ове и бизнес зони. Разбира се - оцветено с обичайните съмнения за рушвет и ущърб на обществения интерес.
    Дали някой е преглеждал плановете за метрото '70-те години на миналия век, които с малки промени се осъществяват днес? Или поне качените от години на на свободен достъп в Интернет планове за развитие на метро-мрежата и уличната мрежа? Дали все пак не е съществува вероятността нещо такова да е направил инвеститор, готвещ се да вложи стотици милиони евро в строежа на МОЛ-ове, бизнес зони, затворени комплекси и т.н.? Или все пак е по-лесно първо да се построи огромен обект, а после да се подкупият стотина кметове и общински служители в няколко поредни админицтрации, за да прекарат метро, булеврад и т.н. до обекта за има-няма 10-на години?

  75. 75 Профил на moti
    moti
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Ми то нормално около моловете да има метро, щото има струпване на много хора. Тия от Ринга вероятно са си платили. Да си платят и другите молове и да има около всички. Идеално ще е.

  76. 76 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Ми то нормално около моловете да има метро, щото има струпване на много хора. Тия от Ринга вероятно са си платили. Да си платят и другите молове и да има около всички. Идеално ще е.
    —цитат от коментар 75 на moti


    Да, до моловете на Сердика и на бул. България няма да е лошо да направят по една станцийка...

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  77. 77 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 483 Неутрално

    До коментар [#4] от "Симеон":Не работи от миналата година. Често ходя по пътеката между Симеоновски езера и Драгалевски манастир, която минава под него.
    —цитат от коментар 5 на EU defender
    това пише на сайта им/ следя го редовно защото и аз лятно време ползвам често лифта/:
    "Уважаеми клиенти, летния сезон ще бъде открит на 02.06.2018г.
    Лифтове “ Симеоново - Алеко” и “Драгалевци - Голи връх” ще работят събота, неделя и празнични дни от 9:00 до 17:30 часа."

  78. 78 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 483 Неутрално

    А за Княжевският лифт никой не обелва дума....Имаше идея да се възстанови и да стига до Момина скала.Ако това се направи ще намалее автомобилното нашествие към Златни мостове....
    —цитат от коментар 55 на pifi
    тъкмо и аз да го напиша! хем има готово трасе и няма да се секат дървета!

  79. 79 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    Добра новина. Колкото повече станции има метрото, толкова по-лесно ще е придвижването из София, по-малко замърсяването и по-малки тапите.

  80. 80 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#1] от "EU defender":

    Драгалевският си работи цяла зима. Май месец лифтовете имат годишна профилактика и от юни ще работят отново

  81. 81 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    Бабини деветини. Метрото да стигало до лифта. Ба си и нуждата. През седмицата там е задръстено с возещи се. Не се прави заради определени инвеститори. Както и с отклонението за студентски град. Целта не е доуплътняване на разните ливади и вади.
    За сметка на това е отпаднало разширението между Борис и България. Вероятно защото това е най-голямата жилищна зона. Ама наш чвек няма интерес там.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  82. 82 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#81] от "Цецо":

    Бабини деветини. Метрото да стигало до лифта. Ба си и нуждата.
    ....................
    Мдааа
    На талибан угаждане няма.

  83. 83 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#13] от "T.M.":Ами очаква се от теб да ходиш чак до Красно село да си хванеш метрото...
    —цитат от коментар 17 на ivan34


    Ами всъщност Красно село си е доста далеч от Манастирски ливади и Павлово!

  84. 84 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 987 Неутрално

    А до Банкя КОГА?Сериозно: има логика метрото да се продължи до Божурище и Банкя.
    —цитат от коментар 32 на aleks ivan
    Майтапа настрана, ама до Банкя следва да пуснат често влакче по подобие на немските надземни градски железници (т.н. S-Bahn). Същото се отнася и до Перник. Последният е, на практика, сателитен град на София. Ако има влакчета на всеки 15 минути, които да пътуват за 30 мин. от Перник до Ц. Гара то това би облегчило "трасето за ускорение на елементарни частици".

  85. 85 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 987 Неутрално

    До коментар [#42] от "Ватник":Ма не ве, няма проблем. В Търново хора и коли няма, пък задръствания никви...всичко си е шест. Само лека забежка - Порто (Португалия) е доста по-зъл баир и имат метро, не знам как са успели, сигурно магия.
    —цитат от коментар 54 на momchil_s
    Това е уместен пример. Порто е със 150 хиляди жители, а метрото му има 6 линии с общо 80км дължина (в София е наполовина).

    За Търново не ми се струва да има смисъл от градска железници или метро, но някои от провинциалните градове (тези с по над 200 хиляди души жители) биха имали полза от поне една метролиния.

  86. 86 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1455 Неутрално

    До коментар [#82] от "buljubei":

    Знаеш ли какво е разстоянието между Икеа и станцията на лифта? Можеш да ползваш и гуглето за да разгледаш отклонението за студентски град. Идеята е ливадите да се застроят. Учибища и детски градини (общински) не се предвиждат. Следва пълно задръстване на Черни връх и симеоновското. Но това не вълнува кмета и инвеститорите. Те ще са продали светлото бъдеще на поредната доза балъци.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  87. 87 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 987 Неутрално

    До коментар [#59] от "clint_eastwood":Може и да има ако се направят някакви вложения, а не се работи единствено в София и всичко останало да върви на самотек и доизживяване.
    —цитат от коментар 63 на momchil_s
    За Търново има резон да се ускори строежа на магистралата от Русе и да се продължи впоследствие на юг като се свърже с АМ Тракия. Това според мен е най-смисленият проект за наземен в региона.

    Другото беше да направят летището в Горна Оряховица наистина международно като пуснат субсидии за бюджетни авиолинии. Пловдив изживява възход на целогодишния туризъм благодарение на Райън Еър, която води туристи директно до града. Търново има същия потенциал, но не може да го разгърне заради липсата на международно летище наблизо. Това в Горна го затлачиха отдавайки го на съмнителни концесионери (трябваше да променят закона в полза на Вълка) и така обрекоха региона на стагнация.

  88. 88 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Ето това е интересен въпрос:

    А когато общината планира с публични средства ПУП за удължаване на лифта върху частни имоти е малко трудно да ми обясните как Цеко няма нищо общо. Защото ако Цеко реши да го удължи ще трябва да поиска разрешение за този ПУП от всеки собственик, а общината го прави без това задължение.
    —цитат от коментар 35 на Тома Белев


    Вие какво мислите

    До коментар [#25] от "m17":
    До коментар [#28] от "buljubei":
    До коментар [#65] от "taratanki":

    ?

    яж бахур
  89. 89 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4327 Неутрално

    До коментар [#88] от "x0ocy":

    Те не мислят. те изпълняват.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  90. 90 Профил на alray
    alray
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#3] от "PisnaMi":

    Може да то е смешно, но от Перник ежедневно слизат над 30 000 автомобила, да не говорим останалите крайградски дестинации-Самоков, Своге, Дупница, Враца-всичкото бачкатор се излива сутрин от там, елате вижте какво е сутрин на Владая!! 5 км се минават за 30 минути. Анализ, риск, инвестиции, възвръщаемост, екология и въздух-тук файда виждаш ли...? Където трябва са се прави, сега май са на принципа-Който плаща той да поръча музиката. Едни от Тех-парка ги орязаха

  91. 91 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    Звучи добре, дано от Столична община направят подобна връзка до лифта. 👍

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  92. 92 Профил на jony
    jony
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Метрото трябва да свърже в пръстен всички линии. Погледнете картата на метрото: летището и жк. Левски/Враждебна са близо но нямат прека връзка. Същото е и с Младост и Витоша например.

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Добра новина

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  95. 95 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#3] от "PisnaMi":Хванаха му чалъма. Магистрали и метро - големи пари текат, държавни. Класическата мафия с това се препитава.

  96. 96 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#22] от "Хахаха":ЖП спирка Христо Смирненски имаше след Подуене и преди гара Искър. Вляво от линията имаше железничарски жилища.

  97. 97 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#59] от "clint_eastwood":Сега му копаят пристанището.

  98. 98 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#70] от "tie_interceptor":Аз съм зелен и не искам лесен достъп до Витоша!

    Ех, колега! Някога ходехме пеша от Княжево нагоре. Сега искат лифт да ги качи на Черни връх!
    Я каква лудница стана в Рила. Съсипаха 7-те езера.

  99. 99 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#86] от "Цецо":
    Идеята е ливадите да се застроят. Учибища и детски градини (общински) не се предвиждат.
    ..................
    Мндааа
    щом ти казваш , значи няма как да не е вярно.

    Ама представи си , че ваш Радан вземе властта?
    Ми тогава, кат се почнат едни градини, едни училища. Не бързай с прокобите.

  100. 100 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#88] от "Моа Преател Тайпи":

    Ми мисля, че е добре да се облекчи достъпа до Витоша на ПЕШЕХОДЦИ.
    Ти, ако не мислиш така - сори, ама си зелен само у мозъка.

    А дали концесионер на лифта е Цеко или Пеко или Тако - дреме ми на дедовия.

    Но, ако за теб е по-важно да се направи мръсно на някого - доообре. Ама ще трябва да изчакаш Радан или Бойкиев да вземат властта.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK