Здравков каза, че се водят преговори със собствениците на терените в подножието на планината Витоша след Околовръстното шосе, над които би преминавало продължението на лифта.
КОЙ ги води тези преговори и кой ще плаща ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
В случая предложенията са добри. Специално за буферен паркинг в Люлин нуждата е огромна, заради потока идващ от магистралата. В момента масово се паркира между блоковете.
Планирвнето ан спирките на градския транспорт и особено метрото (заради по-големите разстояния) е странна приумица на хора, предвиждащи се само със собствен транспорт :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Няма никаква визия ама то това при герб е нормално и стабилно като капацитет. Трябваше още при южната дъга да заложат метро под околовръстното. и това рано или късно ще стане, когато дойдат умни хора да управляват но времето е безвъзвратно иззгубено.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Така погледнато на картата само едни югозападни квартали остават без метро (Павлово, Бъкстон, Манастирски ливади, Гоце Делчев и Борово), а за мен там е крайно наложително да има метро, защото е толкова презастроено... В някои от тези квартали няма нито улици нито градски транспорт и въпреки това явно няма и планове за метро... Но пък дайте да прекараме до Кремиковци, защо не?!?! Кой ги взима тези "гениални" решения?
В Столична са много зле със стратегическото планиране. А можеха поне идея да имат за метро НАПРАВО до Черни връх. И да си лапкат от влакчета за планинска железница. Швейцарците ще им направят. :)! !
ами подарете на Цеко някой имот и ще Ви пуснат и метро. Ето Цеко си има Кремиковци и общината му пуска метро. Цеко си има лифт и общината му пуска метро, та му планира и удължаване на лифта до метрото.
Ама разбира се, удължението от Бизнес-парка натам ще обслужва гражданите по пътя им към симеоновския лифт, а не към Ринг-мола. Както и разклонението, минаващо през Арена Армеец ще обслужва гражданите от кв. Полигона, а не Дъ Мол. :-)))
“Продължения на метрото и нови станции може да има в районите на "Студентски град", през "Гео Милев" до "Слатина"“
Гео Милев е в Слатина. Първото е квартал, а второто община (район). Или може би сте имали предвит Христо Смирненски?
Разберете най-накрая, че Христо Смирненски няма абсолютно нищо общо с някогашното село Слатина и нямате моралното право да си присвоявате името на нещо, което сте затрили.
Айде преди да пишете да вземете да почетете. Метрото до симеоновския лифт няма толкова общо с лифта, ще обслужва формиралата се огромна бизнес зона в района. Същото и с метрото до слатина, ше покрива бизнес зоната по цариградско.
Не е лоша идеята, адмирирам. Всякакъв вид развитие и улеснение на придвижването до Витоша е добре дошло. Защото до колкото знам от години изкуствено се спират нещата заради някакви неразбории. А Витоша трябва да е достъпна за столичани, тя е любимо място за отдих на ужасно много хора. Така че удължавайте и лифт, и метро - няма лошо. И дано скоро се случат нещата.
Леле мале, ако наистина сте Тома Белев е ясно защо природата в България е на такова дередже. Ако си направите труда да минете в района, ще установите защо му е метро на зоната под симеоновския лифт. И не, няма нишо общо с Цеко Минев.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Айде преди да пишете да вземете да почетете. Метрото до симеоновския лифт няма толкова общо с лифта, ще обслужва формиралата се огромна бизнес зона в района. Същото и с метрото до слатина, ше покрива бизнес зоната по цариградско. ................ Да бе, ще четат! Много искаш от тях. Те са заети да пикаят газ, че нещо ще се направи за развитието на София. За такива клатикурчовци само лошите новини са добри новини. Много ги боли отзад, че не могат вече толкова години да помиришат власт, че са готови да оплюят всичко само и само да уязвят Герб. Обективност - нула. Жалки човечета.
До коментар [#24] от "atreu": Не е лоша идеята, адмирирам. Всякакъв вид развитие и улеснение на придвижването до Витоша е добре дошло. ................... За талибаните това е патова ситуация. Хванати са в шах. Както в оня виц дето като се сбили цигани и педерас - БХК-то се чудело кого да "защити".
Ами разбира се че метрото трабва да обслужва ХОРА и техните маршрути домове, офиси, развлекателни площо. А не една бивша соц резиденция дето влизат 100 човека дневно. Отделно дали музея ше е там след 2-5-10 глдин и е дискусионно но метрото струва сторитиц милиони.
До коментар [#12] от "КМЕТ В СЯНКА": Няма никаква визия ама то това при герб е нормално и стабилно като капацитет. Трябваше още при южната дъга да заложат метро под околовръстното. и това рано или късно ще стане, когато дойдат умни хора да управляват но времето е безвъзвратно иззгубено. ................. Продължавай , кефи ме това квичандо. Музика за ушите!
България има един национално исторически музей и той трябва да е достъпен. На два пъти лично на мен ми се е случвало чужденци да ме питат как да стигнат до там.
Икеа и Ринг мола да си платят метрото и готово. Историята на България трябва да е приоритет за държавата и всекидневно да организират посещения на ученици там. Всеки един българин трябва да е ходил поне веднъж там, а жалкото е че два пъти са ме питали за НИМ и двата пъти бяха чужденци
Природата в България е на нивото на управляващите я, а те са нивото на гласуващите за тях. Аз нямам нищо общо и с двете групи. А когато общината планира с публични средства ПУП за удължаване на лифта върху частни имоти е малко трудно да ми обясните как Цеко няма нищо общо. Защото ако Цеко реши да го удължи ще трябва да поиска разрешение за този ПУП от всеки собственик, а общината го прави без това задължение. Елементарно използване на публични институции в частна полза. Ако общината искаше да реши проблема на кошмарния достъп с публичен транспорт до подвитошката яка - отдавна да го е направила. Същото е и с достъпа до Витоша. Само и единствено от общината зависи броя и интензивността на линиите от масовия градски транспорт.
Ай стига с тая София! Няма ли нещо да се чуе за Търново, Плевен, Русе... Хем всички се дразнят, че София се пренаселва, хем нищо не се прави за останалите по-големи градове.
И къде видя противоречие с мен. Та даже и ме апостофираш. Да докараш метрото до в. Черни връх е парекселанс да докараш бизнеса по цялото протежение. Ама нали сте гербаджии....нула мислене! А, да, и гербаджиите винаги сте прави! Гъни се в кръста! !
метро ли искате ... Не съм чул да има метро в градове с население от 50 -100 хиляди . Във вашите градове пеш стигате от единия до другия край на града за 20 минути, а светофарите работят само на празници
Ай стига с тая София! Няма ли нещо да се чуе за Търново, Плевен, Русе... Хем всички се дразнят, че София се пренаселва, хем нищо не се прави за останалите по-големи градове.
Така си е, лифтът работи само празнични дни от 9,30 до 17,30. Нищо чудно и да спре да работи изобщо, ако без работният Георгиос реши, че така е по-добре.
Струва ми се, че не си излизал/а от София... Сигурно си от онези, които се радват като дойдат празниците, защото "София е празна и може да се диша". Успех като си позволиш разходка из България или чужбина, защото определено ще ти е шок ;)
Няма никаква визия ама то това при герб е нормално и стабилно като капацитет. Трябваше още при южната дъга да заложат метро под околовръстното. и това рано или късно ще стане, когато дойдат умни хора да управляват но времето е безвъзвратно иззгубено.
Взехте ми думите от устата. :) Околовръстен метроринг е най разумното бъдещо развитие.
"Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston Churchill
Третият лъч задължително трябва да стига до летището. Пълна идиотщина е тия от Хаджи Димитър и Левски дето самолетите денонощно им минават над главите, за да стигнат до летището с метро да трябва да ходят до центъра, после през Младост, та чак тогава Дружба и летището. Ясно е че се бързаше с прекарването на метро до летището и се обслужваше интерес и на частния Бизнес парк, но все пак естествената връзка на София с летището е третия лъч а не тия криволичения до Младост, които удължават излишно пътуването от центъра до летището.
Хората живеят, работят и се забавляват из цяла София и околностите, но някои търговски обекти, с голямата си маса, като едни черни дупки привличат лъчите на метрото ... Както виждате по-горе - далеч не всички софиянци се чувстват добре обслужени ...
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
В момента строят "спяща" станция на третиа линия при "Белите брези". Явно това ще е точката за бъдещата линия оттам към "Бояна", най-вероятно под бул. "България".
Какво сега се размрънкаха всички, ако го направят това от общината ще облекчи много хората, които искат да се качат до Витоша и ще се премахнат голяма част от колите в планината. А защо да не се помисли наистина и за други големи градове?
Ма не ве, няма проблем. В Търново хора и коли няма, пък задръствания никви...всичко си е шест. Само лека забежка - Порто (Португалия) е доста по-зъл баир и имат метро, не знам как са успели, сигурно магия.
А за Княжевският лифт никой не обелва дума....Имаше идея да се възстанови и да стига до Момина скала.Ако това се направи ще намалее автомобилното нашествие към Златни мостове....
с какво точно ще се промени натоварването с коли в планината? и сега до лифта има достъп с лека кола и два автобуса. а предлагания достъп до новата долна станция ще е с метро, друг автобус и лека кола. хората ползват леки коли в планината защото им е по-евтино и по-удобно. и това удължаване няма да намали колите по посока Златните мостове (където е основното натоварване с автомобили) за там ще трябва да се помисли за възстановяване на линията до Копитото и автобусна линия през цялата седмица до Златните мостове.
Най-после метро до Студентски град (който отдавна вече не е такъв)! В момента 280 пътува от СУ и центъра до там за 15тина (хайде 20) минути. Метрото ще обикаля повече. Поне ще води до гарата, но докато го направят, който няма кола - ще се научи да пътува споделено. Според мен тези завъртулки, тип маршрутка, лишават метрото от едно негово основно предимство - бързината му на движение.
България има един национално исторически музей и той трябва да е достъпен.На два пъти лично на мен ми се е случвало чужденци да ме питат как да стигнат до там.
Съгласен съм, но това не означава, че метрото трябва да ходи до него - поради простата причина, че е музей и трафикът към него е несравним с жилищните квартали, където хората спят, с бизнес зоните, където те работят, или даже и с лифта, който все пак и няма къде да се премести. От друга страна, музеят може и трябва да бъде преместен на някакво нормално централно място, както би било близко до акъла на всеки нормален човек и което е много по-евтин и удобно от строежа на метро до него.
До коментар [#42] от "Ватник":Ма не ве, няма проблем. В Търново хора и коли няма, пък задръствания никви...всичко си е шест. Само лека забежка - Порто (Португалия) е доста по-зъл баир и имат метро, не знам как са успели, сигурно магия.
Може и да има ако се направят някакви вложения, а не се работи единствено в София и всичко останало да върви на самотек и доизживяване. Каквато е цялата идея на коментарите ми, остроумнико.
Ако си говорим за логика - според мен логиката е да се модернизира ЖП-линията и в някои участъци да се прекарат нови трасета подземно, за да обслужва по-добре прилежащата зона, а не да се строи отделна, дублираща инфраструктура от нулата.
Така погледнато на картата само едни югозападни квартали остават без метро (Павлово, Бъкстон, Манастирски ливади, Гоце Делчев и Борово), .... и въпреки това явно няма и планове за метро...
Според мен в самостоятелните трасета на 5-цата и 7-цата има много 'хляб'. Ако от страната на центъра са добре свързани с метрото - евентуално с кратка подземна част - и тиктакат на кратък интервал ....
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
Нали искате достъп до Витоша? Всички зелени сте мърморковци, Защо преди по инерция да си мърморите, първо не се спрете, да помислите малко и , ако няма какво да кажете....
НЯМА НИЩО ПО-ЕКОЛОГИЧНО ОТ МЕТРОТО. И коклкото повече метро, толкова повече метро. И толкова логично е метро да стига до лифта. И колко хора от бизнес сградите и жилищните такива отвъд околовръстното ще го ползват, без да изкарват колите .
До коментар [#59] от "clint_eastwood":Може и да има ако се направят някакви вложения, а не се работи единствено в София и всичко останало да върви на самотек и доизживяване. Каквато е цялата идея на коментарите ми, остроумнико.
Ами в такъв случай не знам какво общо имат коментарите ти с метрото, което го има само в София. Що се отнася до "вложения", Търново, Плевен и останалите зависят най-вече от АМ Хемус, за която често има статии, под които коментарите ти няма да бъдат неадекватни (надявам се).
Покрай очевидната необходимост за линия към Студентски град и тази за Люлин 2/3 с връзка към Околовръстното..... бутаха, бутаха и успяха да добутат вътре и двата мола в момента без метро, за наша сметка!
Аз ползвам редовно метрото в различни направления и се радвам, че ще има разширения и нови линии, които ще облекчат придвижването на хората. Останалото е мрънкане от проклетия.
В коментарите наблюдавам интересната тенденция да се свързва прокарването на новите разколнения и станции на метрото със съществуващите МОЛ-ове и бизнес зони. Разбира се - оцветено с обичайните съмнения за рушвет и ущърб на обществения интерес. Дали някой е преглеждал плановете за метрото '70-те години на миналия век, които с малки промени се осъществяват днес? Или поне качените от години на на свободен достъп в Интернет планове за развитие на метро-мрежата и уличната мрежа? Дали все пак не е съществува вероятността нещо такова да е направил инвеститор, готвещ се да вложи стотици милиони евро в строежа на МОЛ-ове, бизнес зони, затворени комплекси и т.н.? Или все пак е по-лесно първо да се построи огромен обект, а после да се подкупият стотина кметове и общински служители в няколко поредни админицтрации, за да прекарат метро, булеврад и т.н. до обекта за има-няма 10-на години?
Ми то нормално около моловете да има метро, щото има струпване на много хора. Тия от Ринга вероятно са си платили. Да си платят и другите молове и да има около всички. Идеално ще е.
Ми то нормално около моловете да има метро, щото има струпване на много хора. Тия от Ринга вероятно са си платили. Да си платят и другите молове и да има около всички. Идеално ще е.
До коментар [#4] от "Симеон":Не работи от миналата година. Често ходя по пътеката между Симеоновски езера и Драгалевски манастир, която минава под него.
това пише на сайта им/ следя го редовно защото и аз лятно време ползвам често лифта/: "Уважаеми клиенти, летния сезон ще бъде открит на 02.06.2018г. Лифтове “ Симеоново - Алеко” и “Драгалевци - Голи връх” ще работят събота, неделя и празнични дни от 9:00 до 17:30 часа."
А за Княжевският лифт никой не обелва дума....Имаше идея да се възстанови и да стига до Момина скала.Ако това се направи ще намалее автомобилното нашествие към Златни мостове....
Бабини деветини. Метрото да стигало до лифта. Ба си и нуждата. През седмицата там е задръстено с возещи се. Не се прави заради определени инвеститори. Както и с отклонението за студентски град. Целта не е доуплътняване на разните ливади и вади. За сметка на това е отпаднало разширението между Борис и България. Вероятно защото това е най-голямата жилищна зона. Ама наш чвек няма интерес там.
Майтапа настрана, ама до Банкя следва да пуснат често влакче по подобие на немските надземни градски железници (т.н. S-Bahn). Същото се отнася и до Перник. Последният е, на практика, сателитен град на София. Ако има влакчета на всеки 15 минути, които да пътуват за 30 мин. от Перник до Ц. Гара то това би облегчило "трасето за ускорение на елементарни частици".
До коментар [#42] от "Ватник":Ма не ве, няма проблем. В Търново хора и коли няма, пък задръствания никви...всичко си е шест. Само лека забежка - Порто (Португалия) е доста по-зъл баир и имат метро, не знам как са успели, сигурно магия.
Това е уместен пример. Порто е със 150 хиляди жители, а метрото му има 6 линии с общо 80км дължина (в София е наполовина).
За Търново не ми се струва да има смисъл от градска железници или метро, но някои от провинциалните градове (тези с по над 200 хиляди души жители) биха имали полза от поне една метролиния.
Знаеш ли какво е разстоянието между Икеа и станцията на лифта? Можеш да ползваш и гуглето за да разгледаш отклонението за студентски град. Идеята е ливадите да се застроят. Учибища и детски градини (общински) не се предвиждат. Следва пълно задръстване на Черни връх и симеоновското. Но това не вълнува кмета и инвеститорите. Те ще са продали светлото бъдеще на поредната доза балъци.
До коментар [#59] от "clint_eastwood":Може и да има ако се направят някакви вложения, а не се работи единствено в София и всичко останало да върви на самотек и доизживяване.
За Търново има резон да се ускори строежа на магистралата от Русе и да се продължи впоследствие на юг като се свърже с АМ Тракия. Това според мен е най-смисленият проект за наземен в региона.
Другото беше да направят летището в Горна Оряховица наистина международно като пуснат субсидии за бюджетни авиолинии. Пловдив изживява възход на целогодишния туризъм благодарение на Райън Еър, която води туристи директно до града. Търново има същия потенциал, но не може да го разгърне заради липсата на международно летище наблизо. Това в Горна го затлачиха отдавайки го на съмнителни концесионери (трябваше да променят закона в полза на Вълка) и така обрекоха региона на стагнация.
А когато общината планира с публични средства ПУП за удължаване на лифта върху частни имоти е малко трудно да ми обясните как Цеко няма нищо общо. Защото ако Цеко реши да го удължи ще трябва да поиска разрешение за този ПУП от всеки собственик, а общината го прави без това задължение.
Може да то е смешно, но от Перник ежедневно слизат над 30 000 автомобила, да не говорим останалите крайградски дестинации-Самоков, Своге, Дупница, Враца-всичкото бачкатор се излива сутрин от там, елате вижте какво е сутрин на Владая!! 5 км се минават за 30 минути. Анализ, риск, инвестиции, възвръщаемост, екология и въздух-тук файда виждаш ли...? Където трябва са се прави, сега май са на принципа-Който плаща той да поръча музиката. Едни от Тех-парка ги орязаха
Метрото трябва да свърже в пръстен всички линии. Погледнете картата на метрото: летището и жк. Левски/Враждебна са близо но нямат прека връзка. Същото е и с Младост и Витоша например.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#86] от "Цецо": Идеята е ливадите да се застроят. Учибища и детски градини (общински) не се предвиждат. .................. Мндааа щом ти казваш , значи няма как да не е вярно.
Ама представи си , че ваш Радан вземе властта? Ми тогава, кат се почнат едни градини, едни училища. Не бързай с прокобите.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
EU defender
Рейтинг: 672 НеутралноПо-добре пуснете отново драгалевския лифт. Витоша става все по-недостъпна.
The best way to predict the future is to invent it.Лео
Рейтинг: 1201 НеутралноКоя община? А, извинете, те всички новини били за София.
dokoga...
Рейтинг: 284 РазстроеноХайде: метро до Перник, Ботевград, Самоков и Ихтиман.
Спечелихме битка, но не и войната!Бутат нещо напред, докато не се провали. Няма мяра.
Симеон
Рейтинг: 371 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
Не работи ли? Аз ходя или пеш отдолу или с кола донякъде и пеш до върха, но е хубаво да има лифтове.
EU defender
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#4] от "Симеон":
The best way to predict the future is to invent it.Не работи от миналата година. Често ходя по пътеката между Симеоновски езера и Драгалевски манастир, която минава под него.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 НеутралноПрез чия собственост ще се продължава лифтът???? и кой ще отчуждава за нуждите на едни частници ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 НеутралноЗдравков каза, че се водят преговори със собствениците на терените в подножието на планината Витоша след Околовръстното шосе, над които би преминавало продължението на лифта.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КОЙ ги води тези преговори и кой ще плаща ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 НеутралноДо коментар [#5] от "EU defender":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ЦМ не дава.
kapitan_laino
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#3] от "PisnaMi":
В случая предложенията са добри. Специално за буферен паркинг в Люлин нуждата е огромна, заради потока идващ от магистралата. В момента масово се паркира между блоковете.
Dankol
Рейтинг: 696 НеутралноМетрото да го правят да стига до Банско , че да са доволни Цеко и Георгиус !
penetrating
Рейтинг: 9079 НеутралноПланирвнето ан спирките на градския транспорт и особено метрото (заради по-големите разстояния) е странна приумица на хора, предвиждащи се само със собствен транспорт :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 НеутралноНяма никаква визия ама то това при герб е нормално и стабилно като капацитет. Трябваше още при южната дъга да заложат метро под околовръстното. и това рано или късно ще стане, когато дойдат умни хора да управляват но времето е безвъзвратно иззгубено.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!TM
Рейтинг: 465 НеутралноТака погледнато на картата само едни югозападни квартали остават без метро (Павлово, Бъкстон, Манастирски ливади, Гоце Делчев и Борово), а за мен там е крайно наложително да има метро, защото е толкова презастроено... В някои от тези квартали няма нито улици нито градски транспорт и въпреки това явно няма и планове за метро... Но пък дайте да прекараме до Кремиковци, защо не?!?! Кой ги взима тези "гениални" решения?
Ох леле
Рейтинг: 284 НеутралноИ ще се строят още сгради около кабинковия?
ivan34
Рейтинг: 241 НеутралноВсичко живо се изсели в чужбина, те метро ще строят.
AzDebil
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "T.M.":
Да де, ама задавал ли си си въпроса, какво има ПОД "ликвидираното" кремиковци?
!
ivan34
Рейтинг: 241 НеутралноДо коментар [#13] от "T.M.":
Ами очаква се от теб да ходиш чак до Красно село да си хванеш метрото...
AzDebil
Рейтинг: 1391 ВеселоВ Столична са много зле със стратегическото планиране.
А можеха поне идея да имат за метро НАПРАВО до Черни връх. И да си лапкат от влакчета за планинска железница. Швейцарците ще им направят.
:)!
!
Тома Белев
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#13] от "T.M.":
ами подарете на Цеко някой имот и ще Ви пуснат и метро. Ето Цеко си има Кремиковци и общината му пуска метро. Цеко си има лифт и общината му пуска метро, та му планира и удължаване на лифта до метрото.
Родолюбец
Рейтинг: 795 НеутралноНа схемата ясно се виждат почти готови още поне два лъча на метрото. По съществуващите ж.п. линии.
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 284 ВеселоАма разбира се, удължението от Бизнес-парка натам ще обслужва гражданите по пътя им към симеоновския лифт, а не към Ринг-мола.
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?Както и разклонението, минаващо през Арена Армеец ще обслужва гражданите от кв. Полигона, а не Дъ Мол. :-)))
Ох леле
Рейтинг: 284 Неутрално“Продължения на метрото и нови станции може да има в районите на "Студентски град", през "Гео Милев" до "Слатина"“
Гео Милев е в Слатина. Първото е квартал, а второто община (район). Или може би сте имали предвит Христо Смирненски?
Разберете най-накрая, че Христо Смирненски няма абсолютно нищо общо с някогашното село Слатина и нямате моралното право да си присвоявате името на нещо, което сте затрили.
m17
Рейтинг: 1951 НеутралноДо коментар [#18] от "AzDebil":
Айде преди да пишете да вземете да почетете. Метрото до симеоновския лифт няма толкова общо с лифта, ще обслужва формиралата се огромна бизнес зона в района. Същото и с метрото до слатина, ше покрива бизнес зоната по цариградско.
atreu
Рейтинг: 436 НеутралноНе е лоша идеята, адмирирам. Всякакъв вид развитие и улеснение на придвижването до Витоша е добре дошло. Защото до колкото знам от години изкуствено се спират нещата заради някакви неразбории. А Витоша трябва да е достъпна за столичани, тя е любимо място за отдих на ужасно много хора. Така че удължавайте и лифт, и метро - няма лошо. И дано скоро се случат нещата.
Приказка без крайm17
Рейтинг: 1951 НеутралноДо коментар [#19] от "Тома Белев":
Леле мале, ако наистина сте Тома Белев е ясно защо природата в България е на такова дередже. Ако си направите труда да минете в района, ще установите защо му е метро на зоната под симеоновския лифт. И не, няма нишо общо с Цеко Минев.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
001
Рейтинг: 284 НеутралноКъде е продължението до Националния исторически музей...
или зя тях е важно да обслужват Икеа и разни други .
buljubei
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#23] от "m17":
Айде преди да пишете да вземете да почетете. Метрото до симеоновския лифт няма толкова общо с лифта, ще обслужва формиралата се огромна бизнес зона в района. Същото и с метрото до слатина, ше покрива бизнес зоната по цариградско.
................
Да бе, ще четат!
Много искаш от тях.
Те са заети да пикаят газ, че нещо ще се направи за развитието на София. За такива клатикурчовци само лошите новини са добри новини. Много ги боли отзад, че не могат вече толкова години да помиришат власт, че са готови да оплюят всичко само и само да уязвят Герб. Обективност - нула. Жалки човечета.
buljubei
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#24] от "atreu":
Не е лоша идеята, адмирирам. Всякакъв вид развитие и улеснение на придвижването до Витоша е добре дошло.
...................
За талибаните това е патова ситуация. Хванати са в шах. Както в оня виц дето като се сбили цигани и педерас - БХК-то се чудело кого да "защити".
m17
Рейтинг: 1951 НеутралноДо коментар [#27] от "001":
Ами разбира се че метрото трабва да обслужва ХОРА и техните маршрути домове, офиси, развлекателни площо. А не една бивша соц резиденция дето влизат 100 човека дневно. Отделно дали музея ше е там след 2-5-10 глдин и е дискусионно но метрото струва сторитиц милиони.
buljubei
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#12] от "КМЕТ В СЯНКА":
Няма никаква визия ама то това при герб е нормално и стабилно като капацитет. Трябваше още при южната дъга да заложат метро под околовръстното. и това рано или късно ще стане, когато дойдат умни хора да управляват но времето е безвъзвратно иззгубено.
.................
Продължавай , кефи ме това квичандо. Музика за ушите!
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
m17
Рейтинг: 1951 НеутралноДо коментар [#21] от "инж. Ганев - малцинство от 5.87%":
А кой да обслужват - пенсионерския клуб в Иваняне ли ?. Метрото обслужва ХОРА - там където жовеят, там където РАБОТЯТ и там където се забавляват.
001
Рейтинг: 284 НеутралноБългария има един национално исторически музей и той трябва да е достъпен.
На два пъти лично на мен ми се е случвало чужденци да ме питат как да стигнат до там.
Икеа и Ринг мола да си платят метрото и готово.
Историята на България трябва да е приоритет за държавата и всекидневно да организират посещения на ученици там.
Всеки един българин трябва да е ходил поне веднъж там, а жалкото е че два пъти са ме питали за НИМ и двата пъти бяха чужденци
Тома Белев
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#25] от "m17":
Природата в България е на нивото на управляващите я, а те са нивото на гласуващите за тях. Аз нямам нищо общо и с двете групи. А когато общината планира с публични средства ПУП за удължаване на лифта върху частни имоти е малко трудно да ми обясните как Цеко няма нищо общо. Защото ако Цеко реши да го удължи ще трябва да поиска разрешение за този ПУП от всеки собственик, а общината го прави без това задължение. Елементарно използване на публични институции в частна полза. Ако общината искаше да реши проблема на кошмарния достъп с публичен транспорт до подвитошката яка - отдавна да го е направила. Същото е и с достъпа до Витоша. Само и единствено от общината зависи броя и интензивността на линиите от масовия градски транспорт.
ck2013
Рейтинг: 1376 Неутралнометро до кремиковци а по бул. българия и каблешков няма. смешковци.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascalmomchil_s
Рейтинг: 8 РазстроеноАй стига с тая София! Няма ли нещо да се чуе за Търново, Плевен, Русе... Хем всички се дразнят, че София се пренаселва, хем нищо не се прави за останалите по-големи градове.
jelezo
Рейтинг: 455 НеутралноДо коментар [#23] от "m17":
Какаво е лошото?
AzDebil
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#23] от "m17":
И къде видя противоречие с мен. Та даже и ме апостофираш. Да докараш метрото до в. Черни връх е парекселанс да докараш бизнеса по цялото протежение.
Ама нали сте гербаджии....нула мислене!
А, да, и гербаджиите винаги сте прави!
Гъни се в кръста!
!
Ватник
Рейтинг: 487 НеутралноНай-голямото извращение е начинът, по който направих метрото до Бизнес парка в Младост и това до Летището да са в две отделни линии.
Every cradle is a grave.001
Рейтинг: 284 ВеселоДо коментар [#37] от "momchil_s":
метро ли искате ...
Не съм чул да има метро в градове с население от 50 -100 хиляди .
Във вашите градове пеш стигате от единия до другия край на града за 20 минути, а светофарите работят само на празници
Ватник
Рейтинг: 487 ВеселоУ Велико Търново метро? На баир лозе? :D Every cradle is a grave.
gianni
Рейтинг: 1236 НеутралноТака си е, лифтът работи само празнични дни от 9,30 до 17,30. Нищо чудно и да спре да работи изобщо, ако без работният Георгиос реши, че така е по-добре.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 НеутралноДо коментар [#26] от "m17":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!би ли се мотивирал да ти видим доводите и капацитета ?
momchil_s
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#41] от "001":
Струва ми се, че не си излизал/а от София... Сигурно си от онези, които се радват като дойдат празниците, защото "София е празна и може да се диша". Успех като си позволиш разходка из България или чужбина, защото определено ще ти е шок ;)
Сахаров
Рейтинг: 291 НеутралноДа разбираме, че в Кремиковци започва мащабно строителство
I shave with Occam's razorrotor
Рейтинг: 562 НеутралноВзехте ми думите от устата. :) Околовръстен метроринг е най разумното бъдещо развитие. "Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston Churchill
Billy Pilgrim
Рейтинг: 395 НеутралноТретият лъч задължително трябва да стига до летището. Пълна идиотщина е тия от Хаджи Димитър и Левски дето самолетите денонощно им минават над главите, за да стигнат до летището с метро да трябва да ходят до центъра, после през Младост, та чак тогава Дружба и летището. Ясно е че се бързаше с прекарването на метро до летището и се обслужваше интерес и на частния Бизнес парк, но все пак естествената връзка на София с летището е третия лъч а не тия криволичения до Младост, които удължават излишно пътуването от центъра до летището.
инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 284 ВеселоХората живеят, работят и се забавляват из цяла София и околностите, но някои търговски обекти, с голямата си маса, като едни черни дупки привличат лъчите на метрото ...
Както виждате по-горе - далеч не всички софиянци се чувстват добре обслужени ... Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 РазстроеноДо коментар [#47] от "rotor":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Но не и за ГЕРБ !!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 НеутралноПросто ГЕРБ тотално объркаха метрополитена заради обслужването на близките до сърцето и кесиите си обръчи.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!kopo
Рейтинг: 238 НеутралноДо коментар [#13] от "T.M.":
В момента строят "спяща" станция на третиа линия при "Белите брези". Явно това ще е точката за бъдещата линия оттам към "Бояна", най-вероятно под бул. "България".
marianapopska
Рейтинг: 229 НеутралноКакво сега се размрънкаха всички, ако го направят това от общината ще облекчи много хората, които искат да се качат до Витоша и ще се премахнат голяма част от колите в планината. А защо да не се помисли наистина и за други големи градове?
momchil_s
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#42] от "Ватник":
Ма не ве, няма проблем. В Търново хора и коли няма, пък задръствания никви...всичко си е шест. Само лека забежка - Порто (Португалия) е доста по-зъл баир и имат метро, не знам как са успели, сигурно магия.
pifi
Рейтинг: 554 РазстроеноА за Княжевският лифт никой не обелва дума....Имаше идея да се възстанови и да стига до Момина скала.Ако това се направи ще намалее автомобилното нашествие към Златни мостове....
Тома Белев
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#53] от "marianapopska":
с какво точно ще се промени натоварването с коли в планината? и сега до лифта има достъп с лека кола и два автобуса. а предлагания достъп до новата долна станция ще е с метро, друг автобус и лека кола. хората ползват леки коли в планината защото им е по-евтино и по-удобно. и това удължаване няма да намали колите по посока Златните мостове (където е основното натоварване с автомобили) за там ще трябва да се помисли за възстановяване на линията до Копитото и автобусна линия през цялата седмица до Златните мостове.
Николай Рангелов
Рейтинг: 8 НеутралноНай-после метро до Студентски град (който отдавна вече не е такъв)!
В момента 280 пътува от СУ и центъра до там за 15тина (хайде 20) минути. Метрото ще обикаля повече. Поне ще води до гарата, но докато го направят, който няма кола - ще се научи да пътува споделено.
Според мен тези завъртулки, тип маршрутка, лишават метрото от едно негово основно предимство - бързината му на движение.
clint_eastwood
Рейтинг: 742 НеутралноСъгласен съм, но това не означава, че метрото трябва да ходи до него - поради простата причина, че е музей и трафикът към него е несравним с жилищните квартали, където хората спят, с бизнес зоните, където те работят, или даже и с лифта, който все пак и няма къде да се премести. От друга страна, музеят може и трябва да бъде преместен на някакво нормално централно място, както би било близко до акъла на всеки нормален човек и което е много по-евтин и удобно от строежа на метро до него.
clint_eastwood
Рейтинг: 742 ЛюбопитноА Търново има ли населението и икономиката на Порто?
zo
Рейтинг: 743 НеутралноНай-смислено би било да се продължи до Горубляне, какви са тея глупости с лифта, за да обслужат Икеа и Ринг мол ли?
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYВиктор Флоров
Рейтинг: 1378 НеутралноХа,
той 'Драгалевския "работи от другата страна -Бояна ,Княжево е без лифт.
Но Цеко сега има по-важен лифт от тия,така че...
Emil Dimov
Рейтинг: 538 ВеселоДо коментар [#13] от "T.M.":
Кой ги взима тези "гениални" решения?
Е как КОЙ, то се знае бай Благой!
momchil_s
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#59] от "clint_eastwood":
Може и да има ако се направят някакви вложения, а не се работи единствено в София и всичко останало да върви на самотек и доизживяване. Каквато е цялата идея на коментарите ми, остроумнико.
инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 284 НеутралноАко си говорим за логика - според мен логиката е да се модернизира ЖП-линията и в някои участъци да се прекарат нови трасета подземно, за да обслужва по-добре прилежащата зона, а не да се строи отделна, дублираща инфраструктура от нулата.
Според мен в самостоятелните трасета на 5-цата и 7-цата има много 'хляб'. Ако от страната на центъра са добре свързани с метрото - евентуално с кратка подземна част - и тиктакат на кратък интервал .... Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
taratanki
Рейтинг: 934 НеутралноДо коментар [#35] от "Тома Белев":
Нали искате достъп до Витоша?
Всички зелени сте мърморковци, Защо преди по инерция да си мърморите, първо не се спрете, да помислите малко и , ако няма какво да кажете....
НЯМА НИЩО ПО-ЕКОЛОГИЧНО ОТ МЕТРОТО. И коклкото повече метро, толкова повече метро.
И толкова логично е метро да стига до лифта. И колко хора от бизнес сградите и жилищните такива отвъд околовръстното ще го ползват, без да изкарват колите .
clint_eastwood
Рейтинг: 742 НеутралноАми в такъв случай не знам какво общо имат коментарите ти с метрото, което го има само в София. Що се отнася до "вложения", Търново, Плевен и останалите зависят най-вече от АМ Хемус, за която често има статии, под които коментарите ти няма да бъдат неадекватни (надявам се).
tcj56475600
Рейтинг: 232 НеутралноПокрай очевидната необходимост за линия към Студентски град и тази за Люлин 2/3 с връзка към Околовръстното..... бутаха, бутаха и успяха да добутат вътре и двата мола в момента без метро, за наша сметка!
stedim
Рейтинг: 1418 НеутралноАз ползвам редовно метрото в различни направления и се радвам, че ще има разширения и нови линии, които ще облекчат придвижването на хората. Останалото е мрънкане от проклетия.
kama_start
Рейтинг: 452 НеутралноДо коментар [#27] от "001":
Аз чух, че цялата драма е и заради Резиденшъл парк на Плевнелиев
tie_interceptor
Рейтинг: 251 ГневноДо коментар [#65] от "taratanki":
Аз съм зелен и не искам лесен достъп до Витоша!
Искам труден достъп!
За калпазаните има паркове...
tamolin
Рейтинг: 414 ГневноДо всеки мол с метро! Мечтата на общината! И по каква логика първи метродиаметър да ходи към Кремиковци, като е логичното продължение е третият?
happymimi
Рейтинг: 450 НеутралноМи тия от Икеа явно добре плащат, ама аз не виждам лошо. Колкото повече, толкова повече...метро станции.
deep_water
Рейтинг: 229 НеутралноНяма метро - мрън. Има метро - мрън :)
Отделно то е ясно, че Икейци и Ринговци се усетиха, че имат нужда ;)
kopo
Рейтинг: 238 ВеселоВ коментарите наблюдавам интересната тенденция да се свързва прокарването на новите разколнения и станции на метрото със съществуващите МОЛ-ове и бизнес зони. Разбира се - оцветено с обичайните съмнения за рушвет и ущърб на обществения интерес.
Дали някой е преглеждал плановете за метрото '70-те години на миналия век, които с малки промени се осъществяват днес? Или поне качените от години на на свободен достъп в Интернет планове за развитие на метро-мрежата и уличната мрежа? Дали все пак не е съществува вероятността нещо такова да е направил инвеститор, готвещ се да вложи стотици милиони евро в строежа на МОЛ-ове, бизнес зони, затворени комплекси и т.н.? Или все пак е по-лесно първо да се построи огромен обект, а после да се подкупият стотина кметове и общински служители в няколко поредни админицтрации, за да прекарат метро, булеврад и т.н. до обекта за има-няма 10-на години?
moti
Рейтинг: 506 НеутралноМи то нормално около моловете да има метро, щото има струпване на много хора. Тия от Ринга вероятно са си платили. Да си платят и другите молове и да има около всички. Идеално ще е.
mnogosamkrasiva
Рейтинг: 601 НеутралноДа, до моловете на Сердика и на бул. България няма да е лошо да направят по една станцийка...
Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
bgpatriot
Рейтинг: 483 Неутрално"Уважаеми клиенти, летния сезон ще бъде открит на 02.06.2018г.
Лифтове “ Симеоново - Алеко” и “Драгалевци - Голи връх” ще работят събота, неделя и празнични дни от 9:00 до 17:30 часа."
bgpatriot
Рейтинг: 483 Неутралноgalapagas
Рейтинг: 1087 НеутралноДобра новина. Колкото повече станции има метрото, толкова по-лесно ще е придвижването из София, по-малко замърсяването и по-малки тапите.
Батков-вън
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#1] от "EU defender":
Драгалевският си работи цяла зима. Май месец лифтовете имат годишна профилактика и от юни ще работят отново
Цецо
Рейтинг: 1455 НеутралноБабини деветини. Метрото да стигало до лифта. Ба си и нуждата. През седмицата там е задръстено с возещи се. Не се прави заради определени инвеститори. Както и с отклонението за студентски град. Целта не е доуплътняване на разните ливади и вади.
Covid live matter. Stop the genocide.За сметка на това е отпаднало разширението между Борис и България. Вероятно защото това е най-голямата жилищна зона. Ама наш чвек няма интерес там.
buljubei
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#81] от "Цецо":
Бабини деветини. Метрото да стигало до лифта. Ба си и нуждата.
....................
Мдааа
На талибан угаждане няма.
TM
Рейтинг: 465 НеутралноАми всъщност Красно село си е доста далеч от Манастирски ливади и Павлово!
Николов
Рейтинг: 987 НеутралноНиколов
Рейтинг: 987 НеутралноЗа Търново не ми се струва да има смисъл от градска железници или метро, но някои от провинциалните градове (тези с по над 200 хиляди души жители) биха имали полза от поне една метролиния.
Цецо
Рейтинг: 1455 НеутралноДо коментар [#82] от "buljubei":
Covid live matter. Stop the genocide.Знаеш ли какво е разстоянието между Икеа и станцията на лифта? Можеш да ползваш и гуглето за да разгледаш отклонението за студентски град. Идеята е ливадите да се застроят. Учибища и детски градини (общински) не се предвиждат. Следва пълно задръстване на Черни връх и симеоновското. Но това не вълнува кмета и инвеститорите. Те ще са продали светлото бъдеще на поредната доза балъци.
Николов
Рейтинг: 987 НеутралноДругото беше да направят летището в Горна Оряховица наистина международно като пуснат субсидии за бюджетни авиолинии. Пловдив изживява възход на целогодишния туризъм благодарение на Райън Еър, която води туристи директно до града. Търново има същия потенциал, но не може да го разгърне заради липсата на международно летище наблизо. Това в Горна го затлачиха отдавайки го на съмнителни концесионери (трябваше да променят закона в полза на Вълка) и така обрекоха региона на стагнация.
Моа Преател Тайпи
Рейтинг: 8 ЛюбопитноЕто това е интересен въпрос:
Вие какво мислите
До коментар [#25] от "m17":
До коментар [#28] от "buljubei":
До коментар [#65] от "taratanki":
? яж бахур
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 НеутралноДо коментар [#88] от "x0ocy":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Те не мислят. те изпълняват.
alray
Рейтинг: 468 НеутралноДо коментар [#3] от "PisnaMi":
Може да то е смешно, но от Перник ежедневно слизат над 30 000 автомобила, да не говорим останалите крайградски дестинации-Самоков, Своге, Дупница, Враца-всичкото бачкатор се излива сутрин от там, елате вижте какво е сутрин на Владая!! 5 км се минават за 30 минути. Анализ, риск, инвестиции, възвръщаемост, екология и въздух-тук файда виждаш ли...? Където трябва са се прави, сега май са на принципа-Който плаща той да поръча музиката. Едни от Тех-парка ги орязаха
Иво
Рейтинг: 4447 ЛюбопитноЗвучи добре, дано от Столична община направят подобна връзка до лифта. 👍
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36jony
Рейтинг: 526 НеутралноМетрото трябва да свърже в пръстен всички линии. Погледнете картата на метрото: летището и жк. Левски/Враждебна са близо но нямат прека връзка. Същото е и с Младост и Витоша например.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
neut
Рейтинг: 506 НеутралноДобра новина
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restahasver
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#3] от "PisnaMi":Хванаха му чалъма. Магистрали и метро - големи пари текат, държавни. Класическата мафия с това се препитава.
ahasver
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#22] от "Хахаха":ЖП спирка Христо Смирненски имаше след Подуене и преди гара Искър. Вляво от линията имаше железничарски жилища.
ahasver
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#59] от "clint_eastwood":Сега му копаят пристанището.
ahasver
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#70] от "tie_interceptor":Аз съм зелен и не искам лесен достъп до Витоша!
Ех, колега! Някога ходехме пеша от Княжево нагоре. Сега искат лифт да ги качи на Черни връх!
Я каква лудница стана в Рила. Съсипаха 7-те езера.
buljubei
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#86] от "Цецо":
Идеята е ливадите да се застроят. Учибища и детски градини (общински) не се предвиждат.
..................
Мндааа
щом ти казваш , значи няма как да не е вярно.
Ама представи си , че ваш Радан вземе властта?
Ми тогава, кат се почнат едни градини, едни училища. Не бързай с прокобите.
buljubei
Рейтинг: 566 НеутралноДо коментар [#88] от "Моа Преател Тайпи":
Ми мисля, че е добре да се облекчи достъпа до Витоша на ПЕШЕХОДЦИ.
Ти, ако не мислиш така - сори, ама си зелен само у мозъка.
А дали концесионер на лифта е Цеко или Пеко или Тако - дреме ми на дедовия.
Но, ако за теб е по-важно да се направи мръсно на някого - доообре. Ама ще трябва да изчакаш Радан или Бойкиев да вземат властта.