Благовидният предлог е, че Будките щели да продават билети (!), вестници (на КОЙ?) и пакетирани храни. Че нали билетите отиват в историята бе? В цяла Европа билетите са електронни, в Лондон чекираш просто кредитната си карта, в най-добрия случай по спирките има АВТОМАТИ за билети - за чий са ни ЛАФКИ от миналия век, които да продават билети? Май само вестници ще ни продават...
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Пардон, исках да кажа "в най-лошия случай" билети се продават от автомати, обикновено вече са електронни, а тук - 2600 будки - за какво - да пречат на пътниците?
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Цялата държава е отдадена на концесия, не само София. Това е раят за либерал-болшевиките и пазарни шамани.
Колкото до очакванията за обжалвания - докога? Целият ни живот минава в обжалвания на съществени проекти и така системно се бави развитието на градовете и на страната ни. ПиснА ми, честно ви казвам!
Всички обичат Пеевски. Виж само как се грижат за чистия като сълза младеж, който имал само един стар опел и боксониера от 35 квадрата, но с денонощен труд и писане на закони от здрач до зори вече е най-успешният и проспериращ милиардер на Балканите. Очакваме скоро да влезне в учебниците по предприемачество, законотворчество и икономика, за да може всяко дете, което вижда в негово лице обект на подражание да може да попие от неговия опит...
Ще почне мащабно строителство на огромни спирки препречващи тротоарите. Тази на снимката пред Хепи е кофти пример. Тротоара е натоварен, а напречния билборд пречи и на пешеходци и на слизащите от тролея, които се набиват между стените на спирката и се изнизват в индианската нишка от нея. (това е спирката на Раковска при Хепи).
като знам цената на СИТИ ЛАЙТ-а (рекламните съоръжения по спирките) - това си е направо подарък... То само от рекламите за 1 година ще има стигнат парите за чисто нова и модерна спирка.
В Белград, дето не е в ЕС, всеки КИОСК зарежда електронни карти, ние ще продаваме билети! (Не че киоските на всеки ъгъл в Белград не са на Милошевич младши - един успял млад сърбин...)
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Когато общината не може да се справи се сменя некаърния ресорен служител, а не се дава на концесия на приятелски фирмички ... За един конрумпиран кмет вметвам ...
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
И евентуално така ще бъде и в София ако успее да завърши процедура за избор на изпълнител. Която се обжалва и рестартира вече 5 години. Което по тези земи не е толкова дълъг период при тема с която се слага ред в една дейност. За сравнение, разширването на булавард Монтевидео се забави 8 години заради обжалвания.
Не са държавни а са общински. И са "изградени" десетки оъти щото културните софианци непрекъснато ги унищожават. И точно това е смисъла на концесията - застника да вложи пари, да го смени всичките и да се грижи за тях защото има личен материален интерес.
То ако можеше служителя да се грижи за общинската собственост като за собствена, комунизма нямаше да се провали. Няма на тази зема по-добър собственик от частника и всяка дейност трябва да се извършва от частна фирма. Обшината и държава се грижат да организиара ти да контролират.
Тогава защо не направим целия градски транспорт частен? Возили ли сте се в автобус 204 - той е частен..., т.е. концесиониран - и е една от малкото линии със стари автобуси без климатици! Истината е че частникът изсмуква докрай концесията и дава минимума. Иначе не би бил частник. И да - у нас частникът е в единствено число - защото всички знаем КОЙ е той.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Половината народ не може да се оправи с подобни машини.Друго си е да изкараш, че онзи другият не те разбира какво искаш.НЕ че рано или късно това трябва да стане, но дотогава ще мине време и още няколко пъти по 20 млн лева ще се дадат на наши ваши!!
Въобще смесването на общинско с частно винаги е било извор на корупция и несправедливост. Питам аз виждали ли сте някъде това чудо "СЛУЖЕБЕН абонамент"? Как може паркомясто на общинска улица да се дава под наем на фирма, след като идеята е да се ползва за кратко и от различни хора? И как никой не се е сетил да сезира комисията за дискриминация, че примерно не му дават като физическо лице да си наеме мястото... А ако му дадат, представяте ли си какво ще пише по знаците: Шиши-1 място, Цуци-2 места и т.н. "Абонаментът" е абсолютно беззаконие и е в разрез и с принципа, и с правилата, и с демокрацията. А може би и улиците трябва да дадем на концесия?
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Най-много концесии за най-големи суми са направени при управлението на ОДС. В мрежата има концесионен регистър. Можете да го отворите и разгледате. Царят на концесиите беше Евгени Чачев - човекът председатекстващ едновременно 10 директорски борда покрай министерстването си. Винаги съм се чудел успявал ли е да си вземе всички заплати или са му ги пращали по плщата щото по онова време на малко места се превеждаха по банков път.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Ако приемем че са 400, значи общината плаща по 50 000 лева за навес.
Вярвам го, защото сега ще даде 54 000 на превозно средство в градския транспорт за електронни билети (въпреки че тук влиза метро, така че сигурно са дори повече). В сравнение Тики във Варна вкара електронни разплащания за по-малко от седмица, като излезе 220 лева на автобус. Фандъка обаче дава над 54 000 лева на автобус.
Е айде стига, омръзна ми всеки да се оправдава че КОЙ му е ср*л в гащите. Има много градове в България където целия или повечето градски транспорт е частен. Например Варна, Пловдив. И във всеки рейс си има кондуктор, влизаш и показваш карта или плаща билет. И няма един гратисчия щото автобуса спира и хората го изхвърлят през вратат. И аз лично подкрепям с две ръце пълна приватизация на автобусните превози. Трамвайте и метрото няма как да станат застни но могат да се концесионирт, както е в Лондон.
Тики може да е вкарал едно мобилно приложение ама в София искаме да го направим културно, като в германяи - машини за продажба на карти с пос терминал, с пари в брой, валидатори, контролни устроиства за кондукторите, обузения и подръжка за 3 години и т.н. И не,няма как да излезе на 220лв.
Що пишете глупости, няма никакъв проблем да си наемете място. Докажете причина ( например инвалид), плашате си цената и ви слагат табелка с номер. На сфирмените места няма име на фирмата, пише само служебен абонамент. Също винаги имате право да си наемете застно паркомясто или да си купите такова или гараж.
Автобус 204 не е концесиониран, той е НАЕТ от общината с договор за извършване на транспортна услуга. А именно общината възлага на търг с конкретни условия и някои го печели. И срещу определена сума на км вози пътниците. Общината продава билетзета, обшината контролира пътниците. Концесия значи частника да управлява и да плаща концесионна такса на собственика. Например паяците в Слънчев Бряг са на концесия. И в резултата там няма незаконно паркиране щото имат силна мотивация. Няма и нито един акт паднал в съда щото внимават за да не пропускат ползи.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
mitko11
Рейтинг: 2018 ВеселоДо коментар [#1] от "aleks ivan":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовИ Синя зона за пешеходци. Който се приближи до спирката, да бъде таксуван с паркинг такса.
dokoga...
Рейтинг: 269 ЛюбопитноИмам усещането, че цяла София е отдадена на концесия.
Спечелихме битка, но не и войната!Сега концесионерът преотдава спирките?
шемет
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#3] от "PisnaMi":
Има нещо такова.
Чудя се за какво ни е общинско управление?
balgariez
Рейтинг: 466 ВеселоА шезлонги, чадъри, спасител-ки ще трябва ли да осигури концесионера ?
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!gun
Рейтинг: 595 НеутралноБлаговидният предлог е, че Будките щели да продават билети (!), вестници (на КОЙ?) и пакетирани храни. Че нали билетите отиват в историята бе? В цяла Европа билетите са електронни, в Лондон чекираш просто кредитната си карта, в най-добрия случай по спирките има АВТОМАТИ за билети - за чий са ни ЛАФКИ от миналия век, които да продават билети? Май само вестници ще ни продават...
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
gun
Рейтинг: 595 НеутралноПардон, исках да кажа "в най-лошия случай" билети се продават от автомати, обикновено вече са електронни, а тук - 2600 будки - за какво - да пречат на пътниците?
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#3] от "PisnaMi":
Цялата държава е отдадена на концесия, не само София. Това е раят за либерал-болшевиките и пазарни шамани.
Колкото до очакванията за обжалвания - докога? Целият ни живот минава в обжалвания на съществени проекти и така системно се бави развитието на градовете и на страната ни. ПиснА ми, честно ви казвам!
Компетентен
Рейтинг: 1067 НеутралноДо коментар [#6] от "gun":
Че те и вестниците са от миналия век? Кой си купува в днешно време вестници освен пенсионерите?
Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#6] от "gun":
Тука сме у 20-ийо век. Нямаме бърза работа, така че полека с техническите революции.
Читател
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#10] от "Компетентен":
Ами те малко ли са? Или Вие тях не ги броите за хора?
RIP BG
Рейтинг: 563 РазстроеноВсички обичат Пеевски.
Виж само как се грижат за чистия като сълза младеж, който имал само един стар опел и боксониера от 35 квадрата, но с денонощен труд и писане на закони от здрач до зори вече е най-успешният и проспериращ милиардер на Балканите. Очакваме скоро да влезне в учебниците по предприемачество, законотворчество и икономика, за да може всяко дете, което вижда в негово лице обект на подражание да може да попие от неговия опит...
gun
Рейтинг: 595 НеутралноЕто ви френска спирка с "лафки" от 21 век - автомат за билети, електронно табло, а не лелка на заплата при Пеевски.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjzlM_D0bzcAhUSZ1AKHSBbAbIQjRx6BAgBEAU&url=http ://fr.gowikipedia.org/wiki/Tramway_de_Montpellier&psig=AOvVaw18gX7RT9B5eHQQgHyOO6mS&ust=1532690050046137
falcone
Рейтинг: 837 НеутралноЩе почне мащабно строителство на огромни спирки препречващи тротоарите. Тази на снимката пред Хепи е кофти пример. Тротоара е натоварен, а напречния билборд пречи и на пешеходци и на слизащите от тролея, които се набиват между стените на спирката и се изнизват в индианската нишка от нея. (това е спирката на Раковска при Хепи).
gun
Рейтинг: 595 НеутралноНещо линкът не работи, ето друг. А иначе нашите общинари доста пътуват...
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!https://www.alamy.com/stock-photo-tram-car-at-toulouse-airport-haute-garonne-occitanie-france-125280207.html
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 643 Гневнокато знам цената на СИТИ ЛАЙТ-а (рекламните съоръжения по спирките) - това си е направо подарък... То само от рекламите за 1 година ще има стигнат парите за чисто нова и модерна спирка.
Pure Chewing SatisfactionРоси
Рейтинг: 7493 НеутралноТя общината с какво може да се справи, че и с това.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
gun
Рейтинг: 595 НеутралноВ Белград, дето не е в ЕС, всеки КИОСК зарежда електронни карти, ние ще продаваме билети! (Не че киоските на всеки ъгъл в Белград не са на Милошевич младши - един успял млад сърбин...)
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Булаир
Рейтинг: 601 НеутралноПредлагам да дадем на концесия кметскиОт стол на Данчето (язък за убАвото име). Очевидно е, че за нищо не става, завалийката.
gun
Рейтинг: 595 НеутралноЕто това трябва да има по спирките, лельо Фандъкова, по гарите също, а не намусените г-ци с наболи мустачки.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!https://c8.alamy.com/comp/CBKCKF/automatic-train-ticket-machines-at-waterloo-rail-station-london-england-CBKCKF.jpg
Aldi Mitov
Рейтинг: 274 НеутралноЕ нали ги построиха с държавни пари, защо сега на концесия? Някой да облажи на вече построеното...
reply
Рейтинг: 434 НеутралноЛАКОМИЯТА НА ТИКВИТЕ Е БЕЗГРАНИЧНА,БЕЗСРАМНИЦИ ДОЛНИ
danvan
Рейтинг: 5058 ВеселоКогато общината не може да се справи се сменя некаърния ресорен служител, а не се дава на концесия на приятелски фирмички ... За един конрумпиран кмет вметвам ...
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatAlarmstufe Rot
Рейтинг: 5728 ГневноЩе повърна!
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#22] от "gun":
И евентуално така ще бъде и в София ако успее да завърши процедура за избор на изпълнител. Която се обжалва и рестартира вече 5 години. Което по тези земи не е толкова дълъг период при тема с която се слага ред в една дейност. За сравнение, разширването на булавард Монтевидео се забави 8 години заради обжалвания.
m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#21] от "Булаир":
Клеметския стол се дава след избори. Елатете догодина есента в избирателната ви секция да си кажете мнението на кой да го дадем.
m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#23] от "Aldi Mitov":
Не са държавни а са общински. И са "изградени" десетки оъти щото културните софианци непрекъснато ги унищожават. И точно това е смисъла на концесията - застника да вложи пари, да го смени всичките и да се грижи за тях защото има личен материален интерес.
m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#25] от "danvan":
То ако можеше служителя да се грижи за общинската собственост като за собствена, комунизма нямаше да се провали. Няма на тази зема по-добър собственик от частника и всяка дейност трябва да се извършва от частна фирма. Обшината и държава се грижат да организиара ти да контролират.
chinaski
Рейтинг: 367 Неутрално20 млн лева за 800 спирки с навеси?!!!Вие добре ли сте, бе?!!!
gun
Рейтинг: 595 НеутралноДо коментар [#30] от "m17
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Тогава защо не направим целия градски транспорт частен? Возили ли сте се в автобус 204 - той е частен..., т.е. концесиониран - и е една от малкото линии със стари автобуси без климатици! Истината е че частникът изсмуква докрай концесията и дава минимума. Иначе не би бил частник. И да - у нас частникът е в единствено число - защото всички знаем КОЙ е той.
chinaski
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#22] от "gun":
Половината народ не може да се оправи с подобни машини.Друго си е да изкараш, че онзи другият не те разбира какво искаш.НЕ че рано или късно това трябва да стане, но дотогава ще мине време и още няколко пъти по 20 млн лева ще се дадат на наши ваши!!
gun
Рейтинг: 595 НеутралноВъобще смесването на общинско с частно винаги е било извор на корупция и несправедливост. Питам аз виждали ли сте някъде това чудо "СЛУЖЕБЕН абонамент"? Как може паркомясто на общинска улица да се дава под наем на фирма, след като идеята е да се ползва за кратко и от различни хора? И как никой не се е сетил да сезира комисията за дискриминация, че примерно не му дават като физическо лице да си наеме мястото... А ако му дадат, представяте ли си какво ще пише по знаците: Шиши-1 място, Цуци-2 места и т.н. "Абонаментът" е абсолютно беззаконие и е в разрез и с принципа, и с правилата, и с демокрацията. А може би и улиците трябва да дадем на концесия?
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#9] от "Читател":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Най-много концесии за най-големи суми са направени при управлението на ОДС. В мрежата има концесионен регистър. Можете да го отворите и разгледате. Царят на концесиите беше Евгени Чачев - човекът председатекстващ едновременно 10 директорски борда покрай министерстването си. Винаги съм се чудел успявал ли е да си вземе всички заплати или са му ги пращали по плщата щото по онова време на малко места се превеждаха по банков път.
хм
Рейтинг: 1670 Неутрално20 бона за навес, това само в абсурдистан е възможно!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1337 НеутралноДо коментар [#27] от "m17":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДа бе, гадовете, обжалват..
debutant
Рейтинг: 531 НеутралноАко приемем че са 400, значи общината плаща по 50 000 лева за навес.
Вярвам го, защото сега ще даде 54 000 на превозно средство в градския транспорт за електронни билети (въпреки че тук влиза метро, така че сигурно са дори повече). В сравнение Тики във Варна вкара електронни разплащания за по-малко от седмица, като излезе 220 лева на автобус. Фандъка обаче дава над 54 000 лева на автобус.
Ебаси наглостта в краденето.
m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#32] от "gun":
Е айде стига, омръзна ми всеки да се оправдава че КОЙ му е ср*л в гащите. Има много градове в България където целия или повечето градски транспорт е частен. Например Варна, Пловдив. И във всеки рейс си има кондуктор, влизаш и показваш карта или плаща билет. И няма един гратисчия щото автобуса спира и хората го изхвърлят през вратат. И аз лично подкрепям с две ръце пълна приватизация на автобусните превози. Трамвайте и метрото няма как да станат застни но могат да се концесионирт, както е в Лондон.
m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#38] от "debutant":
Тики може да е вкарал едно мобилно приложение ама в София искаме да го направим културно, като в германяи - машини за продажба на карти с пос терминал, с пари в брой, валидатори, контролни устроиства за кондукторите, обузения и подръжка за 3 години и т.н. И не,няма как да излезе на 220лв.
m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#37] от "Darth Plagueis":
Е ще поживеем, ще дойдат умнкорасивците на власт, ще видим тогава дали ще се кефите на професионалните обжалвачи.
m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#34] от "gun":
Що пишете глупости, няма никакъв проблем да си наемете място. Докажете причина ( например инвалид), плашате си цената и ви слагат табелка с номер. На сфирмените места няма име на фирмата, пише само служебен абонамент. Също винаги имате право да си наемете застно паркомясто или да си купите такова или гараж.
m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#32] от "gun":
Автобус 204 не е концесиониран, той е НАЕТ от общината с договор за извършване на транспортна услуга. А именно общината възлага на търг с конкретни условия и някои го печели. И срещу определена сума на км вози пътниците. Общината продава билетзета, обшината контролира пътниците. Концесия значи частника да управлява и да плаща концесионна такса на собственика. Например паяците в Слънчев Бряг са на концесия. И в резултата там няма незаконно паркиране щото имат силна мотивация. Няма и нито един акт паднал в съда щото внимават за да не пропускат ползи.