София ще отдаде спирките на градския транспорт на концесия, кметът очаква обжалвания

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2018 Весело

    До коментар [#1] от "aleks ivan":

    И Синя зона за пешеходци. Който се приближи до спирката, да бъде таксуван с паркинг такса.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  3. 3 Профил на dokoga...
    dokoga...
    Рейтинг: 269 Любопитно

    Имам усещането, че цяла София е отдадена на концесия.
    Сега концесионерът преотдава спирките?

    Спечелихме битка, но не и войната!
  4. 4 Профил на шемет
    шемет
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#3] от "PisnaMi":

    Има нещо такова.
    Чудя се за какво ни е общинско управление?

  5. 5 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 466 Весело

    А шезлонги, чадъри, спасител-ки ще трябва ли да осигури концесионера ?

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  6. 6 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Благовидният предлог е, че Будките щели да продават билети (!), вестници (на КОЙ?) и пакетирани храни. Че нали билетите отиват в историята бе? В цяла Европа билетите са електронни, в Лондон чекираш просто кредитната си карта, в най-добрия случай по спирките има АВТОМАТИ за билети - за чий са ни ЛАФКИ от миналия век, които да продават билети? Май само вестници ще ни продават...

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  8. 8 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Пардон, исках да кажа "в най-лошия случай" билети се продават от автомати, обикновено вече са електронни, а тук - 2600 будки - за какво - да пречат на пътниците?

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  9. 9 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#3] от "PisnaMi":

    Цялата държава е отдадена на концесия, не само София. Това е раят за либерал-болшевиките и пазарни шамани.

    Колкото до очакванията за обжалвания - докога? Целият ни живот минава в обжалвания на съществени проекти и така системно се бави развитието на градовете и на страната ни. ПиснА ми, честно ви казвам!

  10. 10 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#6] от "gun":

    Че те и вестниците са от миналия век? Кой си купува в днешно време вестници освен пенсионерите?

  11. 11 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#6] от "gun":

    Тука сме у 20-ийо век. Нямаме бърза работа, така че полека с техническите революции.

  12. 12 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#10] от "Компетентен":

    Ами те малко ли са? Или Вие тях не ги броите за хора?

  13. 13 Профил на RIP BG
    RIP BG
    Рейтинг: 563 Разстроено

    Всички обичат Пеевски.
    Виж само как се грижат за чистия като сълза младеж, който имал само един стар опел и боксониера от 35 квадрата, но с денонощен труд и писане на закони от здрач до зори вече е най-успешният и проспериращ милиардер на Балканите. Очакваме скоро да влезне в учебниците по предприемачество, законотворчество и икономика, за да може всяко дете, което вижда в негово лице обект на подражание да може да попие от неговия опит...

  14. 14 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Ето ви френска спирка с "лафки" от 21 век - автомат за билети, електронно табло, а не лелка на заплата при Пеевски.

    https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjzlM_D0bzcAhUSZ1AKHSBbAbIQjRx6BAgBEAU&url=http ://fr.gowikipedia.org/wiki/Tramway_de_Montpellier&psig=AOvVaw18gX7RT9B5eHQQgHyOO6mS&ust=1532690050046137

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  15. 15 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Ще почне мащабно строителство на огромни спирки препречващи тротоарите. Тази на снимката пред Хепи е кофти пример. Тротоара е натоварен, а напречния билборд пречи и на пешеходци и на слизащите от тролея, които се набиват между стените на спирката и се изнизват в индианската нишка от нея. (това е спирката на Раковска при Хепи).

  16. 16 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Нещо линкът не работи, ето друг. А иначе нашите общинари доста пътуват...

    https://www.alamy.com/stock-photo-tram-car-at-toulouse-airport-haute-garonne-occitanie-france-125280207.html

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  17. 17 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 643 Гневно

    като знам цената на СИТИ ЛАЙТ-а (рекламните съоръжения по спирките) - това си е направо подарък... То само от рекламите за 1 година ще има стигнат парите за чисто нова и модерна спирка.

    Pure Chewing Satisfaction
  18. 18 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7493 Неутрално

    Тя общината с какво може да се справи, че и с това.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  20. 20 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 595 Неутрално

    В Белград, дето не е в ЕС, всеки КИОСК зарежда електронни карти, ние ще продаваме билети! (Не че киоските на всеки ъгъл в Белград не са на Милошевич младши - един успял млад сърбин...)

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  21. 21 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Предлагам да дадем на концесия кметскиОт стол на Данчето (язък за убАвото име). Очевидно е, че за нищо не става, завалийката.

  22. 22 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Ето това трябва да има по спирките, лельо Фандъкова, по гарите също, а не намусените г-ци с наболи мустачки.

    https://c8.alamy.com/comp/CBKCKF/automatic-train-ticket-machines-at-waterloo-rail-station-london-england-CBKCKF.jpg

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  23. 23 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Е нали ги построиха с държавни пари, защо сега на концесия? Някой да облажи на вече построеното...

  24. 24 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 434 Неутрално

    ЛАКОМИЯТА НА ТИКВИТЕ Е БЕЗГРАНИЧНА,БЕЗСРАМНИЦИ ДОЛНИ

  25. 25 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 5058 Весело

    Когато общината не може да се справи се сменя некаърния ресорен служител, а не се дава на концесия на приятелски фирмички ... За един конрумпиран кмет вметвам ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  26. 26 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5728 Гневно

    Ще повърна!

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  27. 27 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#22] от "gun":

    И евентуално така ще бъде и в София ако успее да завърши процедура за избор на изпълнител. Която се обжалва и рестартира вече 5 години. Което по тези земи не е толкова дълъг период при тема с която се слага ред в една дейност. За сравнение, разширването на булавард Монтевидео се забави 8 години заради обжалвания.

  28. 28 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#21] от "Булаир":

    Клеметския стол се дава след избори. Елатете догодина есента в избирателната ви секция да си кажете мнението на кой да го дадем.

  29. 29 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#23] от "Aldi Mitov":

    Не са държавни а са общински. И са "изградени" десетки оъти щото културните софианци непрекъснато ги унищожават. И точно това е смисъла на концесията - застника да вложи пари, да го смени всичките и да се грижи за тях защото има личен материален интерес.

  30. 30 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#25] от "danvan":

    То ако можеше служителя да се грижи за общинската собственост като за собствена, комунизма нямаше да се провали. Няма на тази зема по-добър собственик от частника и всяка дейност трябва да се извършва от частна фирма. Обшината и държава се грижат да организиара ти да контролират.

  31. 31 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 367 Неутрално

    20 млн лева за 800 спирки с навеси?!!!Вие добре ли сте, бе?!!!

  32. 32 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 595 Неутрално

    До коментар [#30] от "m17

    Тогава защо не направим целия градски транспорт частен? Возили ли сте се в автобус 204 - той е частен..., т.е. концесиониран - и е една от малкото линии със стари автобуси без климатици! Истината е че частникът изсмуква докрай концесията и дава минимума. Иначе не би бил частник. И да - у нас частникът е в единствено число - защото всички знаем КОЙ е той.

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  33. 33 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#22] от "gun":

    Половината народ не може да се оправи с подобни машини.Друго си е да изкараш, че онзи другият не те разбира какво искаш.НЕ че рано или късно това трябва да стане, но дотогава ще мине време и още няколко пъти по 20 млн лева ще се дадат на наши ваши!!

  34. 34 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Въобще смесването на общинско с частно винаги е било извор на корупция и несправедливост. Питам аз виждали ли сте някъде това чудо "СЛУЖЕБЕН абонамент"? Как може паркомясто на общинска улица да се дава под наем на фирма, след като идеята е да се ползва за кратко и от различни хора? И как никой не се е сетил да сезира комисията за дискриминация, че примерно не му дават като физическо лице да си наеме мястото... А ако му дадат, представяте ли си какво ще пише по знаците: Шиши-1 място, Цуци-2 места и т.н. "Абонаментът" е абсолютно беззаконие и е в разрез и с принципа, и с правилата, и с демокрацията. А може би и улиците трябва да дадем на концесия?

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  35. 35 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#9] от "Читател":

    Най-много концесии за най-големи суми са направени при управлението на ОДС. В мрежата има концесионен регистър. Можете да го отворите и разгледате. Царят на концесиите беше Евгени Чачев - човекът председатекстващ едновременно 10 директорски борда покрай министерстването си. Винаги съм се чудел успявал ли е да си вземе всички заплати или са му ги пращали по плщата щото по онова време на малко места се превеждаха по банков път.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  36. 36 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    20 бона за навес, това само в абсурдистан е възможно!

  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    До коментар [#27] от "m17":

    Да бе, гадовете, обжалват..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на debutant
    debutant
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Ако приемем че са 400, значи общината плаща по 50 000 лева за навес.

    Вярвам го, защото сега ще даде 54 000 на превозно средство в градския транспорт за електронни билети (въпреки че тук влиза метро, така че сигурно са дори повече). В сравнение Тики във Варна вкара електронни разплащания за по-малко от седмица, като излезе 220 лева на автобус. Фандъка обаче дава над 54 000 лева на автобус.

    Ебаси наглостта в краденето.

  39. 39 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#32] от "gun":

    Е айде стига, омръзна ми всеки да се оправдава че КОЙ му е ср*л в гащите. Има много градове в България където целия или повечето градски транспорт е частен. Например Варна, Пловдив. И във всеки рейс си има кондуктор, влизаш и показваш карта или плаща билет. И няма един гратисчия щото автобуса спира и хората го изхвърлят през вратат. И аз лично подкрепям с две ръце пълна приватизация на автобусните превози. Трамвайте и метрото няма как да станат застни но могат да се концесионирт, както е в Лондон.

  40. 40 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#38] от "debutant":

    Тики може да е вкарал едно мобилно приложение ама в София искаме да го направим културно, като в германяи - машини за продажба на карти с пос терминал, с пари в брой, валидатори, контролни устроиства за кондукторите, обузения и подръжка за 3 години и т.н. И не,няма как да излезе на 220лв.

  41. 41 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#37] от "Darth Plagueis":

    Е ще поживеем, ще дойдат умнкорасивците на власт, ще видим тогава дали ще се кефите на професионалните обжалвачи.

  42. 42 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#34] от "gun":

    Що пишете глупости, няма никакъв проблем да си наемете място. Докажете причина ( например инвалид), плашате си цената и ви слагат табелка с номер. На сфирмените места няма име на фирмата, пише само служебен абонамент. Също винаги имате право да си наемете застно паркомясто или да си купите такова или гараж.

  43. 43 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    До коментар [#32] от "gun":

    Автобус 204 не е концесиониран, той е НАЕТ от общината с договор за извършване на транспортна услуга. А именно общината възлага на търг с конкретни условия и някои го печели. И срещу определена сума на км вози пътниците. Общината продава билетзета, обшината контролира пътниците. Концесия значи частника да управлява и да плаща концесионна такса на собственика. Например паяците в Слънчев Бряг са на концесия. И в резултата там няма незаконно паркиране щото имат силна мотивация. Няма и нито един акт паднал в съда щото внимават за да не пропускат ползи.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK