
© Красимир Юскеселиев
От 20 август, понеделник, започва премахването на автомобили от една част от паркинга до Националния стадион "Васил Левски" в София. Това се налага, тъй като от 1 септември пространството ще се стопанисва и управлява от "Пазари Запад" и Столичната община и паркирането и престоят на автомобили ще се плаща, съобщава БНР.
В района попада и импровизираният пазар за велосипеди и ски аксесоари. Той обаче няма да бъде премахнат, но търговците ще трябва да плащат наем на общината.
В началото на април столичните общински съветници решиха паркирането в дясната част до Националния стадион "Васил Левски" до метростанцията вече да бъде платено, като достъпът на автомобили ще бъде ограничаван с бариера. В зоната ще има 100 паркоместа, като в събота и неделя върху 44 от тях ще се разполага пазарът за ски и велосипеди.
Цената за престой ще се определя от общината. Районът попада в "Зелена зона", като цената за час паркиране е 1 лв.
Мотивът за превръщането на пространството в паркинг беше, че сега мястото се използва като нерегламентиран паркинг, като автомобилите блокират достъпа до Борисовата градина. Паркирането ще продължи да бъде безплатно от лявата страна на стадиона до езерото "Ариана".
vtl53383951
Рейтинг: 300 НеутралноВреме беше!
grayeagle
Рейтинг: 782 НеутралноЗащо при Ариана ще е безплатно. Сега всички си карат строшените коли и ги оставят. Гледката е трагично , а и пречат тия коли.
victortrt
Рейтинг: 697 НеутралноДа, цял Лозенец клинчеше там заради зелената зона и през уикенда си беше ад да отидеш с кола, за да закараш ролерите на децата, респективно колелото им.
Сега в другата част ще стане ад и пъкъл.
deymus
Рейтинг: 859 НеутралноОчакваше се.
Бит пазара за спортни стоки, не е ясно дали ще остане.
Handy
Рейтинг: 815 НеутралноЗначи същата кочина, но с такса. Типично в стила на Столична община.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
danvan
Рейтинг: 837 НеутралноМного добре ... сега остава да видим и как се харчат парите ... иначе в цял свят паркирането по големите градове си е цифромания.
Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti SatПипера е много лют
Рейтинг: 753 НеутралноБезплатното паркиране в цяла София трябва да се премахне.
седеньето го зголемува задникотhistorama
Рейтинг: 4032 НеутралноОграничаването на свободното паркиране ще доведе до появата на платени закрити паркинги. Малко позакъсняло нещо, особено за пренаселените квартали
vucoff
Рейтинг: 651 НеутралноИ защо около Ариана да е безплатно? Всички ще се бутат там, още по-зле ще стане.
осмоъ
Рейтинг: 453 Неутралногражданите да си дресират мазните задници да се отлепят по-често от седалките и ще започне едно разтоварване на паркоместа
irons
Рейтинг: 696 Неутрално"Паркирането ще продължи да бъде безплатно от лявата страна на стадиона до езерото "Ариана"." Т.е. циганията ще продалжи. В тази част изобщо не трябва да има позволено паркиране.
асен георгиев
Рейтинг: 736 Неутралнокрадливата община се чуди как да ни бръкне в джоба !
Станислав Георгиев
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#8] от "Пипера е много лют":
А мотиви за подобно нещо? Дай да видим..?!
Станислав Георгиев
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#8] от "Пипера е много лют":
Безплатното паркиране в цяла София трябва да се премахне.
Да не би случайно да живееш в район , в който по принуда плащаш за паркомясто и го смяташ за несправедливо? Да пробвам да позная..?
EU defender
Рейтинг: 1400 НеутралноОтдавна трябваше да стане това.
The best way to predict the future is to invent it.EU defender
Рейтинг: 1400 НеутралноСамо преди няколко години автоталибаните паркираха и по алеите в Борисовата градина, така че това е стъпка в правилната посока. Откъм Ариана също трябва да направят платен паркинг.
The best way to predict the future is to invent it.Darth Plagueis
Рейтинг: 1563 НеутралноДо коментар [#8] от "Пипера е много лют":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКФандък, ти ли си?
По темата - нишо ново от СО. Свинщината си остава, просто ше събираме пари за нея.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1563 НеутралноДо коментар [#17] от "EU defender":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи не.
Ох леле
Рейтинг: 294 НеутралноСъс Спарк-а не ме лови
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#15] от "Stanislav Georgiev":
Аз живеят в район с безплатно паркиране а именно Красно Село и смятам че не трабва да има безплатно паркиране дори в околоградкските зони. Писнало ми е всякакви прошляци да притежават и да ползват няколко таралясника, само защото им е евтинко. И всички жители да се съобразяваме с постоянните им набези по тротоари, по кръстовища, по градинките и въобще всяко едно физически свободно място да буде окупирано от таралясници.
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#14] от "Stanislav Georgiev":
Твърде много коли за нализното преостранство за паркиране. Колата е лукс, който го иска трябва да си плати. Другите ще ползваме градския транспорт, койтпо е съвсем приемлив за нивото на държавата ни.
dante_18
Рейтинг: 661 НеутралноПълни глупости. Парите от паркинга само се крадат. Къде отиват тези пари!? Друга система не могат ли да измислят!?
If you are going through hell... Keep going!Darth Plagueis
Рейтинг: 1563 НеутралноДо коментар [#21] от "m17":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКХахахахахха, велик!
EU defender
Рейтинг: 1400 НеутралноДо коментар [#19] от "Darth Plagueis":
The best way to predict the future is to invent it.Притежанието на автомобил не е задължително. И ще става все по-скъпо. Така е редно.
geordgeo
Рейтинг: 1488 ЛюбопитноИнтересното е ЗАЩО досега не се въведе платеното паркиране около стадиона? Нещо интереси някакви, на някой? ТРЯБВА да се плаща за правото да имаш кола в град, където колата основно се ползва да си закараш задника от т. А до т. Б, защото те мързи да ходиш или да ползваш алтернативен транспорт. В продължение на 15 години изминавам по 30 км всеки ден до и от работата си и никога не съм ходил с колата - бавно ми е, скъпо е и най-вече е натоварващо психологически заради задръстванията навсякъде. И хайде сега вкупом ме оплюйте, щото нали - имало старци, инвалиди и т.н., за които никой не спори. Ама преди това всеки, който иска да провери кой се вози из София с кола, да излезе на най-близкия булевард и да преброи само за 5 минути колко коли с по един човек вътре ще минат, хора, предимно здрави и прави. За бизнеса е друга работа, там е неизбежно - куриери, снабдители и т.н.
Та който иска, намира решение, който не иска - оправдания...
Станислав Георгиев
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#21] от "m17":
Според смесвате нещата. Нарушителите са отделна тема. Това че никой не се заема с тях и те Ви пречат, няма нищо общо с платеното паркиране.
Аз живея в Хладилника, във все още безплатната част, и когато преди няколко месеца на обществен паркинг се опитаха да ми отворят колата, в последствие от районно ми съобщиха, че няма камери, свидетели и т.н. за да направят каквото и да било да хванат извършителя. Идеята ми е , че когато човек плаща-той трябва да получава нещо. А в България не е така - нито сигурност, нито гарантирано място в този конкретен случай.
А да плащаме за да няма "таралясници" е малко нерентабилна инвестиция!
niakoi_si
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#15] от "Stanislav Georgiev":
Аз лично живея в зона в която паркирането в момента е безплатно и искам да стане платено. Толкова платено, колкото е нужно, за да изчезнат поне 50 % от автомобилите.
niakoi_si
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#19] от "Darth Plagueis":
Няма НЕ. В бъдеще всичко ще стане платено. Ако не те кефи - одиш пеш.
johnniewalker
Рейтинг: 997 НеутралноСамо пълни дебили се радват на допълнителни такси и ограничения. Наистина сме потомци на робски поколения.
johnniewalker
Рейтинг: 997 НеутралноЗа свободните хора средството за придвижване и оръжието са основата на свободата им. На робите такива неща не им трябват наистина.
WALL-E
Рейтинг: 559 НеутралноНе изчезват. Преместват се в най-близката съседна безплатна зона. Проблемът се прехвърля другаде за известно време. Трябва цяла София да е зелена зона а притежаването на всеки след първия автомобил в семейството да е много скъпо. Данъци трябва да се събират безапелационно, да се премахне Н1 дивотията, да се сложи ред в издаването на инвалидни талони и всичко ще се подреди. Умен и красив жълтопаветник.
rharalampieva
Рейтинг: 237 НеутралноТъй, когато е безплатно паркирането блокира достъпа до Борисовата. Когато е платено, не чак толкова?
Th Henry
Рейтинг: 287 НеутралноЗащо да е "редно"?
Фандупкова прави дивотия след дивотия. С нищо не подобрява инфраструктурата, разкопала е цяла София за ремонти, които след 2 седмици ще са почнали да се разпадат и само иска пари.
Да направят истински паркинги и да искат пари, а не просто да искат да лапат без да вложат един лев.
И няма нищо "редно" в това да поскъпват елементарните удоволствия без нещо да се подобрява.
noshtnik
Рейтинг: 240 ВеселоДо коментар [#30] от "johnniewalker":
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubtДжони, ти май не си пешеходец - трябва да си смениш ника:) Аз си признавам, че от няколко години много се радвам на въведената в квартала "Зелена зона", за район Оборище става въпрос. От тогава нямаме проблем с паркирането - липсват вече бангиите на по 20-30 години, които бяха окупирали махалата...
rharalampieva
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#22] от "m17":
Как е възможно да се задоволявате с това, какво значи приемливо? В час пик чакане по 45 минути?
WALL-E
Рейтинг: 559 НеутралноДжонка, онези поколения роби, дето обитават Швейцария редовно си гласуват на референдумите повишаване на данъците и са готови да се разделят с нещо в името на нещо друго, по-голямо. Какво да ги правиш - робска им е психиката на горките.
Умен и красив жълтопаветник.
stef
Рейтинг: 509 РазстроеноВместо да направят един подземен паркинг на 3-4 нива, както е по белите държави...
Stefnoshtnik
Рейтинг: 240 НеутралноДо коментар [#31] от "johnniewalker":
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubtТова означава ли, че в центъра на Лондон е установен робовладелския строй?
choKo
Рейтинг: 563 НеутралноТака така, колкото по-малко коли, толкова по-добре! Метро, все повече пешеходни зони.
Супер новина!
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#27] от "Stanislav Georgiev":
По никакъв назин безпланото или полатеното паркиране не ви гарантира охрана. Дори да ви отграднат колата в мола, пак си е ваш проблем. Когато позлвате чаужда собтвеност е редно да си плащате - улицата е обшинска собственост и ползването и за паркинг трабвада се заплаща.
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#38] от "stef":
И кой ще го плаща тоя паркинг - всички софианци ли ?. За да може някакваи прошляци да си паркират таралясниците без пари ?!?
WALL-E
Рейтинг: 559 Весело
Умен и красив жълтопаветник.[quote#31:"johnniewalker"][/quote]
ооо, да - кат истински бугарски патреот - с жип, пищоф и руско знаме, да?
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#36] от "rharalampieva":
Ами в града е така. Ходете във всеки произволен подобен голям град на този свят и се убедете че е подобно - западна европа, америка, азия, африка, русия, на повечето места е по-зле или много по-зле. Има отделни държави с прекрасно развита инфраструктура но там и жизнения стандарт е друг. Например в Германия единичен билет за около 15 километра (овча купел - плиска) е над 5 евро !!!.
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#24] от "Darth Plagueis":
Знам че няма да им хареса на умнокрасивите болшевики но такъв е живота. Отделно от тях нищо не зависи така че ще им се наложи да се съобразят.
love_rage
Рейтинг: 295 Неутралноhttps://www.facebook.com/Свободен-градски-транспорт-1527906240783647/
Clint_Eastwood
Рейтинг: 992 ЛюбопитноИ аз не разбирам защо една част все пак остава безплатна. Даже смятам, че изобщо не трябва да бъде паркинг там, но виждам аргумента и в това да има. Но защо половинчато решение за пореден път?
Като епидемиолози по инфекциозни болести и учени в областта на общественото здраве имаме сериозни опасения относно вредното въздействие върху физическото и психическото здраве на населението, в резултат на преобладаващите политики наложени във връзка с COVID-19: https://gbdeclaration.org/great-barrington-declaration-bulgarian/m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#32] от "WALL-E":
Синята/зелената зона в целия град сериозно ще ограничи броя "таралясници" а именно втори/трети автомобил на семейство което си ги държи просто щото може. Имам няколко съседи които си взеха нов атомобил ( на по >15 години) но стария си го държат ей така, да им се намира. И защо не - паркират безплатно, не го местата с месеци и не си търсят място, плашат смешна сума за данък. И мрънкат как поскъпвала гражданската и че нямало дневна винетка. Един си удари колата, паркира я под едно дърво и вече 6'ти месец седи там. И ще могат да му я вдигнат след цели 2 години ако не си плати мизерния данък.
shule
Рейтинг: 294 НеутралноВ дълбоката германска провинция, където живеят дъщеря ми и зет ми, може да паркираш само един автомобил на улицата пред къщата си. Всеки следващ автомобил на семейството трябва да се паркира на БЛИЗКИЯ, ОХРАНЯЕМ, БЕЗПЛАТЕН паркинг и всички го правят, не роптаят и не смятат, че това е неудобно или лошо. Простичко е нали?! Но те са германци, а ние горди наследници на Аспарух.
vava
Рейтинг: 409 НеутралноИскаш да паркираш в София? Плащаш. Оплакваш се, че народа беден и няма пари. А как така имаш кола тогава?
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#49] от "shule":
Е да бе, няма охраняем паркинг в германия, той ще бъде златен ако трябва да има физическа охрана. Може би имате предид че има бариера или камера. И сте пропуснали да споменете че това важи само за местните и си го плащат през едни 300-400 евро годишен данък за тоя автомобил. В Цюрих например няма безплано паркиране дори в последната малка уличка, вседки един автомобил трабва да има стикет е е платил. Втори и трети стикер разбира се за безумно скъпи.
WALL-E
Рейтинг: 559 НеутралноТака е. Ама като помислим за момент и виждаме, че такива непопулярни мерки в предизборна за София година няма как да се предприемат, защото и тиквите проумяха, че мат'ряла има къса памет, ама не чак-толкова.
Умен и красив жълтопаветник.
Един приатель
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#31] от "johnniewalker":
Нероб с ник на световен бранд известно като най-смотаното уиски. Скрий се.
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#52] от "WALL-E":
Напротив, малко по-малко ги въвеждат. Според кмета на Красно Село догодина, веднага след изборите щели да въведат зелена зона около пазара и съм склонен да му вярвам. По принцип в обществените отношения се работи на принципа на готвене на рака - вариш го и докато се усети вече е сварен. Или увелизваш малко зоната като оставяш малко аванта, след година я махаш и така нататък.
shule
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#51] от "m17":
Виж сега, разбирам, че ти си най компетентен по темата и нямам никакво желание и намерение да влизам в спор, още по малко да убеждавам такъв спец. Излагам фактите, а става дума за доста малко градче в "бедна" Бавария. Общината там така е решила проблема. Не твърдя, че това е така в цяла Германия, но там е така БЛИЗЪК, ОХРАНЯЕМ, (германците много обичат да си чупят стъклата и да крадът от колите и други подобни поразии, не са като нас), БЕЗПЛАТЕН ( жалко, че ти не си кмет), но това са фактите.
EU defender
Рейтинг: 1400 НеутралноТи си роб. На 20 годишния си таралясник.
The best way to predict the future is to invent it.
niakoi_si
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#49] от "shule":
Е и в нашата дълбока провинция, нямаш проблеми с паркирането. В наше село арендатора и комбайна си държи пред къщата и пак на никой не пречи.
Като даваш примери с Германия, кажи как е в Франкфурт, Мюхен, Дюселдорф...
Един препатил
Рейтинг: 3166 НеутралноДо коментар [#3] от "victortrt":
"Районът попада в "Зелена зона", като цената за час паркиране е 1 лв."
Ако правилно разбирам през уикенда адът се запазва. Щом е "зелена зона" паркирането в неработните дни е безплатно. През работните дни е възможно заради плащането броят на паркираните коли да намалее. Ама може и да не намалее. Преди години работех наблизо и си оставях колата там за целия работен ден. Сега ако трябва да плащам по 1 лв. на час няма да го направя. Но е възможно броят на паркираните коли да не намалее заради много хора, които биха си оставили колата за час-два ако имат работа наблизо. Справка - дясната страна на ул. "Гурко" в посока от стадиона към бул. "В. Левски" отдавна е "зелена зона", но е почти невъзможно да се намери свободно място. Така, че платеното паркиране до стадиона няма да реши въпроса за подстъпите към Борисовата градина. В тази връзка аз имам едно питане - между стадион "В. Левски" и метростанцията има един запуснат участък - част от бившия стадион "Юнак". Като ще се прави платен паркинг не е ли по-добре общината да разчисти този участък и да оформи един истински паркинг, може и на няколко нива, а паркирането по алеите около стадиона въобще да бъде забранено?
tolex
Рейтинг: 725 НеутралноБахти и рева, бахти и чудото. Всеки иска да паркира, ако може в парка направо, до пейката, но никой не иска да плаща. Е чакайте малко, - ако някой дойде и паркира във вашият гараж или на вашето парко-място, кво правите?
И аз съм шофьор, и знам какво е, но все пак някаква толерантност трябва да има. Няма безплатен паркинг в центъра на никоя столица в Европа.
Сега, нали, друг е въпроса какво СО и Пазари Запад ще правят с парите. То е ясно, че ние няма да знаем.
shule
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#57] от "niakoi_si":
Ами не съм ходил във Франкфурт, Мюнхен, Дюселдорф. Като ходя в Германия, ходя при децата в дивата провинция. Не знам защо обаче, имам някакво вътрешно усещане, че и в тези споменати от теб градове, паркирането ще да е уредено така, че да е удобно за хората и да не е на необосновано високи цени. В тези, (не без основание назовани бели страни), на първо място стои това да е направено удобно за хората и едва тогава, ако някой нарушава ОБЩОПРИЕТИТЕ правила, естествено бива санкциониран, което (интересно защо не се случва толкова често), защото просто на хората не им е необходима да нарушават нещо, което ги устройва.
Иначе поздрави арендатора от ваше село, 100% , германския такъв, няма да си паркира комбайна пред къщи, ( даже и да не пречи на никого), просто не е редно.
galapagas
Рейтинг: 781 Неутрално"Паркирането ще продължи да бъде безплатно от лявата страна на стадиона до езерото "Ариана"."
ЗАЩО??? Навсякъде около стадиона паркирането трябва да е платено.
borkar
Рейтинг: 324 НеутралноАвтомобилната свинщина около стадиона отдавна трябваше да се премахне. Площта около стадиона Е В ПАРК "БОРИСОВА ГРАДИНА".
Парцелът, които ще се ползва от "Пазари запад" е само площта между стадион Юнак и бул."Евлоги Георгиев" - това пак е площ на парка.
Проблемът е друг, в статията не се казват много неща и като цяло е неточна- в документи в СО се вижда, че площта около стадиона е поискана от ММС и най-вероятно ще им бъде дадена. За мероприятия, но не е ясно какви. Моето подозрение е, че ще се ползва за паркиране на лични автомобили на служители в държавни ведомства и Столична община.
convince
Рейтинг: 1326 НеутралноГУЕДА,
Това е ВХОД КЪМ ГРАДСКА ЗЕЛЕНА ПЛОЩ и не трябва да се паркира никъде!
Докога една учителка по руски език, родом от Самоков, ще определя къде, какво и кога в столицата ни?
babyroo
Рейтинг: 294 НеутралноВсеки току що проходил "посетител" на София, непременно докарва поредния таралясник за 200 лева, да си превозва "аксесоарите" по централните софийски улици. Единствената пречка е, че няма де да го серне, докато се труди, като "сервитьор", "консултант-продавач", "портиер-охранител", "куриер-разносвач", и обикновен хамалин! Прочее, всичко да е със стикери и незабавно отсвирване на "каруците"! За т. нар. ГТП - стриктна чистка на менте фирмите за прегледи!
roohistorama
Рейтинг: 4032 НеутралноДо коментар [#34] от "Th Henry":
остави фандъчето! Зад всичко Боко Тиквата стои. Чрез създането на дисконфорт Боко парадира, че се работи много. По-важното е, че се краде като за световно!
Камен
Рейтинг: 1029 НеутралноПише, че щяло да има сто места. Мини сега и виж колко коли са - поне 200, може и 300 да има. Спират на такова разстояние, че едвам вратата да си отворят. Трябва да се мушиш между тях, за да минеш до парка.
Предполагам, че 100-те места ще бъдат разчертани и ще има по средата оставена алея за преминаване. Дано.
Само не разбрах бариерата за какво ще е - нали ставало като зелена зона?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2513 НеутралноТова се налага, тъй като от 1 септември пространството ще се стопанисва и управлява от "Пазари Запад" и Столичната община
Libertarianism is just anarchy for rich people_______________
Тези вероятно са същата касичка за парички и тайна кутия със съмнения за корупция като пазари ЮГ,изток и север(и т.н на 100 общински дружества), за схемата на градска мобилност да не захващаме темата!
Pandipool
Рейтинг: 610 НеутралноДо коментар [#48] от "m17":
Нека вдигнат и данъците на старите таралясници! Не може данък на нов автомобил да е по-скъп от на 20+ годишен изтърбушен дизел, който остава черен облак след себе си.
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#55] от "shule":
По стечение на обстоятелствата имам доста влизък контант с германия и немци и говоря от личен опит, Не знам как е във вашето село но много се дразня като почне някои да ми обяснява как в германия било хем хубаво, хем евтинко. Ами не, няма нишо безплатно и всяко едно нещо си има цена. И ако имат паркинг, значи са си платили за него.
Пипера е много лют
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#18] от "Darth Plagueis":
седеньето го зголемува задникотпарцалив фандък е майка ти
Пипера е много лют
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#15] от "Stanislav Georgiev":
седеньето го зголемува задникотживея в центъра и вече близо 10 години съм в Зелена зона. И всеки път като отида в квартал без зона с колата си, и се чудя няма ли кой да въведе ред там. Да не говорим за гражданите с номера СО, РК, КН, ВР, М и други, които идват всекидневно или ежеседмично на работа в София и зарязват трошляците си точно по границите на Зелената зона. Разбирам мотивите им да го правят, но не може да се толерира.
Darcas
Рейтинг: 1176 НеутралноОбщината на учителницата по руски от Самоков толкова си може - няма градско планиране, няма санкции за нарушители, няма визия - има само събиране на такси, данъци и безкрайни некадърни ремонти на ремонтите. И след всеки по-силен дъжд подлезите стават на басейни с фекалии.
Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинажannonimus
Рейтинг: 237 НеутралноА като следваща стъпка - двойно поскъпване на билетчето. Така както се радвате не поскъпването за паркиране, представям си каква радост ще настане и след това.
Да живеят високите цени
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#73] от "annonimus":
Напротив, реално пътуването с градския транспорт поевтина тази година с промените в цените на картите. И с разширяване на мрежата на метрото става все по-евтино защото мога да стигна по-бързо и комфортно на много повече места. Отделно с въвеждане на таксуване на време или разтояние дори единичното пътуване ще бъде по-евтино.
m17
Рейтинг: 2543 НеутралноДо коментар [#68] от "Pandipool":
На хиляда процента съм съгласен но признавам зе няма да стане лесно това предвид структурата на позлваните автомобили и андрепковския манталитет в нашето общество.