Краят на безплатното паркиране около националния стадион идва в понеделник

Краят на безплатното паркиране около националния стадион идва в понеделник

© Красимир Юскеселиев



От 20 август, понеделник, започва премахването на автомобили от една част от паркинга до Националния стадион "Васил Левски" в София. Това се налага, тъй като от 1 септември пространството ще се стопанисва и управлява от "Пазари Запад" и Столичната община и паркирането и престоят на автомобили ще се плаща, съобщава БНР.


В района попада и импровизираният пазар за велосипеди и ски аксесоари. Той обаче няма да бъде премахнат, но търговците ще трябва да плащат наем на общината.


В началото на април столичните общински съветници решиха паркирането в дясната част до Националния стадион "Васил Левски" до метростанцията вече да бъде платено, като достъпът на автомобили ще бъде ограничаван с бариера. В зоната ще има 100 паркоместа, като в събота и неделя върху 44 от тях ще се разполага пазарът за ски и велосипеди.




Цената за престой ще се определя от общината. Районът попада в "Зелена зона", като цената за час паркиране е 1 лв.


Мотивът за превръщането на пространството в паркинг беше, че сега мястото се използва като нерегламентиран паркинг, като автомобилите блокират достъпа до Борисовата градина. Паркирането ще продължи да бъде безплатно от лявата страна на стадиона до езерото "Ариана".

Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vtl53383951
    vtl53383951
    Рейтинг: 441 Неутрално
  2. 2 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Защо при Ариана ще е безплатно. Сега всички си карат строшените коли и ги оставят. Гледката е трагично , а и пречат тия коли.

  3. 3 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 944 Неутрално

    Да, цял Лозенец клинчеше там заради зелената зона и през уикенда си беше ад да отидеш с кола, за да закараш ролерите на децата, респективно колелото им.
    Сега в другата част ще стане ад и пъкъл.

  4. 4 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    Очакваше се.
    Бит пазара за спортни стоки, не е ясно дали ще остане.

  5. 5 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 872 Неутрално

    Значи същата кочина, но с такса. Типично в стила на Столична община.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    Много добре ... сега остава да видим и как се харчат парите ... иначе в цял свят паркирането по големите градове си е цифромания.

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  8. 8 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    Безплатното паркиране в цяла София трябва да се премахне.

    седеньето го зголемува задникот
  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4016 Неутрално

    Ограничаването на свободното паркиране ще доведе до появата на платени закрити паркинги. Малко позакъсняло нещо, особено за пренаселените квартали

  10. 10 Профил на vucoff
    vucoff
    Рейтинг: 557 Неутрално

    И защо около Ариана да е безплатно? Всички ще се бутат там, още по-зле ще стане.

  11. 11 Профил на осмоъ
    осмоъ
    Рейтинг: 478 Неутрално

    гражданите да си дресират мазните задници да се отлепят по-често от седалките и ще започне едно разтоварване на паркоместа

  12. 12 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 653 Неутрално

    "Паркирането ще продължи да бъде безплатно от лявата страна на стадиона до езерото "Ариана"." Т.е. циганията ще продалжи. В тази част изобщо не трябва да има позволено паркиране.

  13. 13 Профил на асен георгиев
    асен георгиев
    Рейтинг: 777 Неутрално

    крадливата община се чуди как да ни бръкне в джоба !

  14. 14 Профил на Stanislav Georgiev
    Stanislav Georgiev
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#8] от "Пипера е много лют":

    А мотиви за подобно нещо? Дай да видим..?!

  15. 15 Профил на Stanislav Georgiev
    Stanislav Georgiev
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#8] от "Пипера е много лют":
    Безплатното паркиране в цяла София трябва да се премахне.

    Да не би случайно да живееш в район , в който по принуда плащаш за паркомясто и го смяташ за несправедливо? Да пробвам да позная..?

  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    Отдавна трябваше да стане това.

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    Само преди няколко години автоталибаните паркираха и по алеите в Борисовата градина, така че това е стъпка в правилната посока. Откъм Ариана също трябва да направят платен паркинг.

    The best way to predict the future is to invent it.
  18. 18 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4404 Неутрално

    До коментар [#8] от "Пипера е много лют":

    Фандък, ти ли си?

    По темата - нишо ново от СО. Свинщината си остава, просто ше събираме пари за нея.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 19 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4404 Неутрално

    До коментар [#17] от "EU defender":

    Ми не.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  20. 20 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Със Спарк-а не ме лови

  21. 21 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#15] от "Stanislav Georgiev":

    Аз живеят в район с безплатно паркиране а именно Красно Село и смятам че не трабва да има безплатно паркиране дори в околоградкските зони. Писнало ми е всякакви прошляци да притежават и да ползват няколко таралясника, само защото им е евтинко. И всички жители да се съобразяваме с постоянните им набези по тротоари, по кръстовища, по градинките и въобще всяко едно физически свободно място да буде окупирано от таралясници.

  22. 22 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#14] от "Stanislav Georgiev":

    Твърде много коли за нализното преостранство за паркиране. Колата е лукс, който го иска трябва да си плати. Другите ще ползваме градския транспорт, койтпо е съвсем приемлив за нивото на държавата ни.

  23. 23 Профил на dante_18
    dante_18
    Рейтинг: 898 Неутрално

    Пълни глупости. Парите от паркинга само се крадат. Къде отиват тези пари!? Друга система не могат ли да измислят!?

    If you are going through hell... Keep going!
  24. 24 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4404 Неутрално

    До коментар [#21] от "m17":

    Хахахахахха, велик!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  25. 25 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":

    Притежанието на автомобил не е задължително. И ще става все по-скъпо. Така е редно.

    The best way to predict the future is to invent it.
  26. 26 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1398 Любопитно

    Интересното е ЗАЩО досега не се въведе платеното паркиране около стадиона? Нещо интереси някакви, на някой? ТРЯБВА да се плаща за правото да имаш кола в град, където колата основно се ползва да си закараш задника от т. А до т. Б, защото те мързи да ходиш или да ползваш алтернативен транспорт. В продължение на 15 години изминавам по 30 км всеки ден до и от работата си и никога не съм ходил с колата - бавно ми е, скъпо е и най-вече е натоварващо психологически заради задръстванията навсякъде. И хайде сега вкупом ме оплюйте, щото нали - имало старци, инвалиди и т.н., за които никой не спори. Ама преди това всеки, който иска да провери кой се вози из София с кола, да излезе на най-близкия булевард и да преброи само за 5 минути колко коли с по един човек вътре ще минат, хора, предимно здрави и прави. За бизнеса е друга работа, там е неизбежно - куриери, снабдители и т.н.

    Та който иска, намира решение, който не иска - оправдания...

  27. 27 Профил на Stanislav Georgiev
    Stanislav Georgiev
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#21] от "m17":

    Според смесвате нещата. Нарушителите са отделна тема. Това че никой не се заема с тях и те Ви пречат, няма нищо общо с платеното паркиране.
    Аз живея в Хладилника, във все още безплатната част, и когато преди няколко месеца на обществен паркинг се опитаха да ми отворят колата, в последствие от районно ми съобщиха, че няма камери, свидетели и т.н. за да направят каквото и да било да хванат извършителя. Идеята ми е , че когато човек плаща-той трябва да получава нещо. А в България не е така - нито сигурност, нито гарантирано място в този конкретен случай.
    А да плащаме за да няма "таралясници" е малко нерентабилна инвестиция!

  28. 28 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2490 Неутрално

    До коментар [#15] от "Stanislav Georgiev":

    Аз лично живея в зона в която паркирането в момента е безплатно и искам да стане платено. Толкова платено, колкото е нужно, за да изчезнат поне 50 % от автомобилите.

  29. 29 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2490 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":

    Няма НЕ. В бъдеще всичко ще стане платено. Ако не те кефи - одиш пеш.

  30. 30 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Само пълни дебили се радват на допълнителни такси и ограничения. Наистина сме потомци на робски поколения.

  31. 31 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":Притежанието на автомобил не е задължително. И ще става все по-скъпо. Така е редно.
    —цитат от коментар 25 на EU defender


    За свободните хора средството за придвижване и оръжието са основата на свободата им. На робите такива неща не им трябват наистина.

  32. 32 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#15] от "Stanislav Georgiev":Аз лично живея в зона в която паркирането в момента е безплатно и искам да стане платено. Толкова платено, колкото е нужно, за да изчезнат поне 50 % от автомобилите.
    —цитат от коментар 28 на niakoi_si


    Не изчезват. Преместват се в най-близката съседна безплатна зона. Проблемът се прехвърля другаде за известно време. Трябва цяла София да е зелена зона а притежаването на всеки след първия автомобил в семейството да е много скъпо. Данъци трябва да се събират безапелационно, да се премахне Н1 дивотията, да се сложи ред в издаването на инвалидни талони и всичко ще се подреди.

    Умен и красив жълтопаветник.
  33. 33 Профил на rharalampieva
    rharalampieva
    Рейтинг: 243 Неутрално

    Тъй, когато е безплатно паркирането блокира достъпа до Борисовата. Когато е платено, не чак толкова?

  34. 34 Профил на Th Henry
    Th Henry
    Рейтинг: 101 Неутрално

    До коментар [#19] от "Darth Plagueis":Притежанието на автомобил не е задължително. И ще става все по-скъпо. Така е редно.
    —цитат от коментар 25 на EU defender


    Защо да е "редно"?

    Фандупкова прави дивотия след дивотия. С нищо не подобрява инфраструктурата, разкопала е цяла София за ремонти, които след 2 седмици ще са почнали да се разпадат и само иска пари.
    Да направят истински паркинги и да искат пари, а не просто да искат да лапат без да вложат един лев.

    И няма нищо "редно" в това да поскъпват елементарните удоволствия без нещо да се подобрява.

  35. 35 Профил на noshtnik
    noshtnik
    Рейтинг: 245 Весело

    До коментар [#30] от "johnniewalker":

    Джони, ти май не си пешеходец - трябва да си смениш ника:) Аз си признавам, че от няколко години много се радвам на въведената в квартала "Зелена зона", за район Оборище става въпрос. От тогава нямаме проблем с паркирането - липсват вече бангиите на по 20-30 години, които бяха окупирали махалата...

    The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt
  36. 36 Профил на rharalampieva
    rharalampieva
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#22] от "m17":

    Как е възможно да се задоволявате с това, какво значи приемливо? В час пик чакане по 45 минути?

  37. 37 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Само пълни дебили се радват на допълнителни такси и ограничения. Наистина сме потомци на робски поколения.
    —цитат от коментар 30 на johnniewalker


    Джонка, онези поколения роби, дето обитават Швейцария редовно си гласуват на референдумите повишаване на данъците и са готови да се разделят с нещо в името на нещо друго, по-голямо. Какво да ги правиш - робска им е психиката на горките.

    Умен и красив жълтопаветник.
  38. 38 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 870 Разстроено

    Вместо да направят един подземен паркинг на 3-4 нива, както е по белите държави...

    Stef
  39. 39 Профил на noshtnik
    noshtnik
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#31] от "johnniewalker":

    Това означава ли, че в центъра на Лондон е установен робовладелския строй?

    The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt
  40. 40 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Така така, колкото по-малко коли, толкова по-добре! Метро, все повече пешеходни зони.
    Супер новина!

  41. 41 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#27] от "Stanislav Georgiev":

    По никакъв назин безпланото или полатеното паркиране не ви гарантира охрана. Дори да ви отграднат колата в мола, пак си е ваш проблем. Когато позлвате чаужда собтвеност е редно да си плащате - улицата е обшинска собственост и ползването и за паркинг трабвада се заплаща.

  42. 42 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#38] от "stef":

    И кой ще го плаща тоя паркинг - всички софианци ли ?. За да може някакваи прошляци да си паркират таралясниците без пари ?!?

  43. 43 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 633 Весело




    [quote#31:"johnniewalker"][/quote]

    ооо, да - кат истински бугарски патреот - с жип, пищоф и руско знаме, да?

    Умен и красив жълтопаветник.
  44. 44 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#36] от "rharalampieva":

    Ами в града е така. Ходете във всеки произволен подобен голям град на този свят и се убедете че е подобно - западна европа, америка, азия, африка, русия, на повечето места е по-зле или много по-зле. Има отделни държави с прекрасно развита инфраструктура но там и жизнения стандарт е друг. Например в Германия единичен билет за около 15 километра (овча купел - плиска) е над 5 евро !!!.

  45. 45 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#24] от "Darth Plagueis":

    Знам че няма да им хареса на умнокрасивите болшевики но такъв е живота. Отделно от тях нищо не зависи така че ще им се наложи да се съобразят.

  46. 47 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 863 Любопитно

    И аз не разбирам защо една част все пак остава безплатна. Даже смятам, че изобщо не трябва да бъде паркинг там, но виждам аргумента и в това да има. Но защо половинчато решение за пореден път?

    Хората, на които им липсва соцът, трябва много сериозно да се замислят как щеше да изглежда България днес, ако БКП не бе сдала политическата власт
  47. 48 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#32] от "WALL-E":

    Синята/зелената зона в целия град сериозно ще ограничи броя "таралясници" а именно втори/трети автомобил на семейство което си ги държи просто щото може. Имам няколко съседи които си взеха нов атомобил ( на по >15 години) но стария си го държат ей така, да им се намира. И защо не - паркират безплатно, не го местата с месеци и не си търсят място, плашат смешна сума за данък. И мрънкат как поскъпвала гражданската и че нямало дневна винетка. Един си удари колата, паркира я под едно дърво и вече 6'ти месец седи там. И ще могат да му я вдигнат след цели 2 години ако не си плати мизерния данък.

  48. 49 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 563 Неутрално

    В дълбоката германска провинция, където живеят дъщеря ми и зет ми, може да паркираш само един автомобил на улицата пред къщата си. Всеки следващ автомобил на семейството трябва да се паркира на БЛИЗКИЯ, ОХРАНЯЕМ, БЕЗПЛАТЕН паркинг и всички го правят, не роптаят и не смятат, че това е неудобно или лошо. Простичко е нали?! Но те са германци, а ние горди наследници на Аспарух.

  49. 50 Профил на vava
    vava
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Искаш да паркираш в София? Плащаш. Оплакваш се, че народа беден и няма пари. А как така имаш кола тогава?

  50. 51 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#49] от "shule":

    Е да бе, няма охраняем паркинг в германия, той ще бъде златен ако трябва да има физическа охрана. Може би имате предид че има бариера или камера. И сте пропуснали да споменете че това важи само за местните и си го плащат през едни 300-400 евро годишен данък за тоя автомобил. В Цюрих например няма безплано паркиране дори в последната малка уличка, вседки един автомобил трабва да има стикет е е платил. Втори и трети стикер разбира се за безумно скъпи.

  51. 52 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#32] от "WALL-E":Синята/зелената зона в целия град сериозно ще ограничи броя "таралясници" а именно втори/трети автомобил на семейство което си ги държи просто щото може. Имам няколко съседи които си взеха нов атомобил ( на по >15 години) но стария си го държат ей така, да им се намира. И защо не - паркират безплатно, не го местата с месеци и не си търсят място, плашат смешна сума за данък. И мрънкат как поскъпвала гражданската и че нямало дневна винетка. Един си удари колата, паркира я под едно дърво и вече 6'ти месец седи там. И ще могат да му я вдигнат след цели 2 години ако не си плати мизерния данък.
    —цитат от коментар 48 на m17


    Така е. Ама като помислим за момент и виждаме, че такива непопулярни мерки в предизборна за София година няма как да се предприемат, защото и тиквите проумяха, че мат'ряла има къса памет, ама не чак-толкова.

    Умен и красив жълтопаветник.
  52. 53 Профил на Един приатель
    Един приатель
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#31] от "johnniewalker":

    Нероб с ник на световен бранд известно като най-смотаното уиски. Скрий се.

  53. 54 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#52] от "WALL-E":

    Напротив, малко по-малко ги въвеждат. Според кмета на Красно Село догодина, веднага след изборите щели да въведат зелена зона около пазара и съм склонен да му вярвам. По принцип в обществените отношения се работи на принципа на готвене на рака - вариш го и докато се усети вече е сварен. Или увелизваш малко зоната като оставяш малко аванта, след година я махаш и така нататък.

  54. 55 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#51] от "m17":

    Виж сега, разбирам, че ти си най компетентен по темата и нямам никакво желание и намерение да влизам в спор, още по малко да убеждавам такъв спец. Излагам фактите, а става дума за доста малко градче в "бедна" Бавария. Общината там така е решила проблема. Не твърдя, че това е така в цяла Германия, но там е така БЛИЗЪК, ОХРАНЯЕМ, (германците много обичат да си чупят стъклата и да крадът от колите и други подобни поразии, не са като нас), БЕЗПЛАТЕН ( жалко, че ти не си кмет), но това са фактите.

  55. 56 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    За свободните хора средството за придвижване и оръжието са основата на свободата им. На робите такива неща не им трябват наистина.
    —цитат от коментар 31 на johnniewalker


    Ти си роб. На 20 годишния си таралясник.

    The best way to predict the future is to invent it.
  56. 57 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2490 Неутрално

    До коментар [#49] от "shule":

    Е и в нашата дълбока провинция, нямаш проблеми с паркирането. В наше село арендатора и комбайна си държи пред къщата и пак на никой не пречи.

    Като даваш примери с Германия, кажи как е в Франкфурт, Мюхен, Дюселдорф...

  57. 58 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2461 Неутрално

    До коментар [#3] от "victortrt":

    Да, цял Лозенец клинчеше там заради зелената зона и през уикенда си беше ад да отидеш с кола, за да закараш ролерите на децата, респективно колелото им....
    —цитат от коментар 3 на victortrt


    "Районът попада в "Зелена зона", като цената за час паркиране е 1 лв."

    Ако правилно разбирам през уикенда адът се запазва. Щом е "зелена зона" паркирането в неработните дни е безплатно. През работните дни е възможно заради плащането броят на паркираните коли да намалее. Ама може и да не намалее. Преди години работех наблизо и си оставях колата там за целия работен ден. Сега ако трябва да плащам по 1 лв. на час няма да го направя. Но е възможно броят на паркираните коли да не намалее заради много хора, които биха си оставили колата за час-два ако имат работа наблизо. Справка - дясната страна на ул. "Гурко" в посока от стадиона към бул. "В. Левски" отдавна е "зелена зона", но е почти невъзможно да се намери свободно място. Така, че платеното паркиране до стадиона няма да реши въпроса за подстъпите към Борисовата градина. В тази връзка аз имам едно питане - между стадион "В. Левски" и метростанцията има един запуснат участък - част от бившия стадион "Юнак". Като ще се прави платен паркинг не е ли по-добре общината да разчисти този участък и да оформи един истински паркинг, може и на няколко нива, а паркирането по алеите около стадиона въобще да бъде забранено?

  58. 59 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1168 Неутрално

    Бахти и рева, бахти и чудото. Всеки иска да паркира, ако може в парка направо, до пейката, но никой не иска да плаща. Е чакайте малко, - ако някой дойде и паркира във вашият гараж или на вашето парко-място, кво правите?
    И аз съм шофьор, и знам какво е, но все пак някаква толерантност трябва да има. Няма безплатен паркинг в центъра на никоя столица в Европа.
    Сега, нали, друг е въпроса какво СО и Пазари Запад ще правят с парите. То е ясно, че ние няма да знаем.

  59. 60 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 563 Неутрално

    До коментар [#57] от "niakoi_si":

    Ами не съм ходил във Франкфурт, Мюнхен, Дюселдорф. Като ходя в Германия, ходя при децата в дивата провинция. Не знам защо обаче, имам някакво вътрешно усещане, че и в тези споменати от теб градове, паркирането ще да е уредено така, че да е удобно за хората и да не е на необосновано високи цени. В тези, (не без основание назовани бели страни), на първо място стои това да е направено удобно за хората и едва тогава, ако някой нарушава ОБЩОПРИЕТИТЕ правила, естествено бива санкциониран, което (интересно защо не се случва толкова често), защото просто на хората не им е необходима да нарушават нещо, което ги устройва.
    Иначе поздрави арендатора от ваше село, 100% , германския такъв, няма да си паркира комбайна пред къщи, ( даже и да не пречи на никого), просто не е редно.

  60. 61 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    "Паркирането ще продължи да бъде безплатно от лявата страна на стадиона до езерото "Ариана"."

    ЗАЩО??? Навсякъде около стадиона паркирането трябва да е платено.

  61. 62 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 428 Неутрално

    Автомобилната свинщина около стадиона отдавна трябваше да се премахне. Площта около стадиона Е В ПАРК "БОРИСОВА ГРАДИНА".
    Парцелът, които ще се ползва от "Пазари запад" е само площта между стадион Юнак и бул."Евлоги Георгиев" - това пак е площ на парка.
    Проблемът е друг, в статията не се казват много неща и като цяло е неточна- в документи в СО се вижда, че площта около стадиона е поискана от ММС и най-вероятно ще им бъде дадена. За мероприятия, но не е ясно какви. Моето подозрение е, че ще се ползва за паркиране на лични автомобили на служители в държавни ведомства и Столична община.

  62. 63 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    ГУЕДА,
    Това е ВХОД КЪМ ГРАДСКА ЗЕЛЕНА ПЛОЩ и не трябва да се паркира никъде!

    Докога една учителка по руски език, родом от Самоков, ще определя къде, какво и кога в столицата ни?

  63. 64 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 905 Неутрално

    Всеки току що проходил "посетител" на София, непременно докарва поредния таралясник за 200 лева, да си превозва "аксесоарите" по централните софийски улици. Единствената пречка е, че няма де да го серне, докато се труди, като "сервитьор", "консултант-продавач", "портиер-охранител", "куриер-разносвач", и обикновен хамалин! Прочее, всичко да е със стикери и незабавно отсвирване на "каруците"! За т. нар. ГТП - стриктна чистка на менте фирмите за прегледи!

    roo
  64. 65 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4016 Неутрално

    До коментар [#34] от "Th Henry":

    остави фандъчето! Зад всичко Боко Тиквата стои. Чрез създането на дисконфорт Боко парадира, че се работи много. По-важното е, че се краде като за световно!

  65. 66 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    Тъй, когато е безплатно паркирането блокира достъпа до Борисовата. Когато е платено, не чак толкова?
    —цитат от коментар 33 на rharalampieva


    Пише, че щяло да има сто места. Мини сега и виж колко коли са - поне 200, може и 300 да има. Спират на такова разстояние, че едвам вратата да си отворят. Трябва да се мушиш между тях, за да минеш до парка.
    Предполагам, че 100-те места ще бъдат разчертани и ще има по средата оставена алея за преминаване. Дано.
    Само не разбрах бариерата за какво ще е - нали ставало като зелена зона?

  66. 67 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    Това се налага, тъй като от 1 септември пространството ще се стопанисва и управлява от "Пазари Запад" и Столичната община
    _______________
    Тези вероятно са същата касичка за парички и тайна кутия със съмнения за корупция като пазари ЮГ,изток и север(и т.н на 100 общински дружества), за схемата на градска мобилност да не захващаме темата!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  67. 68 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 825 Неутрално

    До коментар [#48] от "m17":

    Нека вдигнат и данъците на старите таралясници! Не може данък на нов автомобил да е по-скъп от на 20+ годишен изтърбушен дизел, който остава черен облак след себе си.

  68. 69 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#55] от "shule":

    По стечение на обстоятелствата имам доста влизък контант с германия и немци и говоря от личен опит, Не знам как е във вашето село но много се дразня като почне някои да ми обяснява как в германия било хем хубаво, хем евтинко. Ами не, няма нишо безплатно и всяко едно нещо си има цена. И ако имат паркинг, значи са си платили за него.

  69. 70 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    До коментар [#18] от "Darth Plagueis":

    парцалив фандък е майка ти

    седеньето го зголемува задникот
  70. 71 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    До коментар [#15] от "Stanislav Georgiev":

    живея в центъра и вече близо 10 години съм в Зелена зона. И всеки път като отида в квартал без зона с колата си, и се чудя няма ли кой да въведе ред там. Да не говорим за гражданите с номера СО, РК, КН, ВР, М и други, които идват всекидневно или ежеседмично на работа в София и зарязват трошляците си точно по границите на Зелената зона. Разбирам мотивите им да го правят, но не може да се толерира.

    седеньето го зголемува задникот
  71. 72 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Общината на учителницата по руски от Самоков толкова си може - няма градско планиране, няма санкции за нарушители, няма визия - има само събиране на такси, данъци и безкрайни некадърни ремонти на ремонтите. И след всеки по-силен дъжд подлезите стават на басейни с фекалии.

    България - вече 113-то място по свобода на словото
  72. 73 Профил на annonimus
    annonimus
    Рейтинг: 15 Неутрално

    А като следваща стъпка - двойно поскъпване на билетчето. Така както се радвате не поскъпването за паркиране, представям си каква радост ще настане и след това.

    Да живеят високите цени

  73. 74 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#73] от "annonimus":

    Напротив, реално пътуването с градския транспорт поевтина тази година с промените в цените на картите. И с разширяване на мрежата на метрото става все по-евтино защото мога да стигна по-бързо и комфортно на много повече места. Отделно с въвеждане на таксуване на време или разтояние дори единичното пътуване ще бъде по-евтино.

  74. 75 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2511 Неутрално

    До коментар [#68] от "Pandipool":

    На хиляда процента съм съгласен но признавам зе няма да стане лесно това предвид структурата на позлваните автомобили и андрепковския манталитет в нашето общество.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK