Върховният съд окончателно отмени заповед, с която бе спрян строеж в "Младост"

Строежът до бл. 19

© Цветелина Белутова, Капитал

Строежът до бл. 19



Върховният административен съд окончателно отмени заповед на бившия главен архитект на столичния район "Младост" Весела Тасева, с която тя спира строеж на сграда между блокове 19 и 21 в квартала.


Причината е, че заповедта е издадена от Тасева 4 месеца след като е издала разрешението за строеж. Според съда след издаването на разрешението единствено регионалната дирекция за национален строителен контрол е можела да го отмени, и то в 14-дневен срок.


Строежът в парцела между блокове 19 и 21 стана повод за протести и оставката на бившия кмет на района Цвета Авджиева и доведе до избирането на Десислава Иванчева за поста през ноември 2016 г. - 4 месеца след спирането на строежа.




Върховният съд е потвърдил решението на Административен съд - София, че органът, издал разрешението за строеж, не може да го отмени, поради което заповедта за спирането е нищожна. Така съдът оставя в сила разрешението за строеж, издадено през май 2016 г. от Весела Тасева - тогавашен главен архитект на район "Младост". Архитект Тасева беше освободена от поста от Десислава Иванчева, защото издаде разрешението за строеж на мегапроекта на турската компания "Гаранти коза" - "Гранд каньон", на мястото на бившия магазин "Аско Деница" в "Младост" 3.


Според разрешението за строеж между двата блока може да бъде изградена сграда, застроена с общежития, с площ 169 кв.м и разгъната застроена площ 884 кв.м.

Ключови думи към статията:

Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3462 Неутрално

    Строителната мафия не прощава!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 1381 Неутрално

    Отмъщението на статуквото!

  3. 3 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Иванчева е в Сливенския затвор, а суджуклийте ще си довършат започнатото. И сега ако няма протести, в кратки срокове Младост ще остане без зелени площи. И не само Младост.

  4. 4 Профил на Green Day
    Green Day
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Сграда, застроена с общежития? Законен начин да си вдигнеш жилищно блокче, без да покриеш задължителните паркоместа по ЗУТ.
    От утре - 2000 Е/квадрат за луксозно общежитие, колата се оставя в градинката между трите блока, гледка - право в гащите на съседа, и по български мрън, мрън, ех, тва лошо управление, ех, тая мафия.
    Не мрънкайте срещу мафията, докато я храните. Не купувайте общежития между 19 и 21 блок. Моля.

  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4946 Любопитно

    До коментар [#4] от "Green Day":

    За съжаление блокът е построен...и разпродаден!!!

    До истината се достига с познание!
  6. 6 Профил на Borislav Jordanov
    Borislav Jordanov
    Рейтинг: 282 Неутрално
  7. 7 Профил на patsis
    patsis
    Рейтинг: 2698 Весело

    Вържи попа да е мирно селото!
    Окови кметицата, да е мирен кварталът!

  8. 8 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2097 Гневно

    Това е отвратително! Знаете ли каква миниатюрна площадка е? Имам чувството, че гаврата с Деси Иванчева вече не ги задоволява и искат да си отмъстят на целия квартал. Никога вече ГЕРБ в Младост! - това трябва да е кампанията на бъдещите кандидати, ще е успешна.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  9. 9 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1495 Разстроено

    Вероятно всички искат да сме правова държава (или почти всички).

    Всички искат, но за да се осъществи е нужно да се спазват закони, правилници и наредби.

    "Според съда след издаването на разрешението единствено регионалната дирекция за национален строителен контрол е можела да го отмени, и то в 14-дневен срок."
    "Върховният съд е потвърдил решението на Административен съд - София, че органът, издал разрешението за строеж, не може да го отмени, поради което заповедта за спирането е нищожна."

    Е, какво друго би трябвало да направи в случая съдът, който спазва действащото законодателство?

    Ако на някой това (законодателство) не му харесва, не гласува за сегашните подайдупе(тати), прави партия, явява се на избори, печели ги с мнозинство и променя законите!

    Не е трудно за осмисляне, нали?





    Имало едно време ссср!
  10. 10 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 940 Неутрално

    Дневник, добре де, но хайде малко повече информация, на чие име е издадено разрешителното за строеж, тоест кой е инвеститорът, за да има смисъл от новината.
    Не че тук съдът не е прав, че не може така, но възниква въпросът, защо първо главната архитектка разрешава, а после забранява и т.н.
    Иначе общежитията се обитават от студенти, което обикновено нямат коли и се ползват под наем, та едва ли тук ще е така, защото не съм чувал частен инвеститор да строи общежития по своя инициатива.

  11. 11 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    предлагам да включим следните поговорки в читанката:
    суджук при суджук отива
    гладен съдия - суджук сънува
    сговорна дружина - блок в градинка изгражда
    неизяден суджук - хвърлен камък

    непременно трябва да се изучи тоя малоумен софийски фолклор, щото ми писна на у-я да прескачам строежи и да ходя в друга държава да гледам небетон.

  12. 12 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4946 Разстроено

    До коментар [#8] от "etty1":

    Огромна грешка е да се представя Деси Иванчева като спасител на Младост!!!Огромна....Избраха я хората мислейки че ще спре мафията...а тя милата направи точно обратното.Лично с нейният подпис и само за 2 месеца "изчакване" една новичка фирма от Студ.град си издейства разрешение за 3 жилищни сгради в Младост 2!!Ударно се построиха само за 14 месеца и сега са на финала на довършителните работи!!Само по време на нейното "кметуване" и с нейният подпис се направиха 6 жилищни сгради.....в Младост 2

    До истината се достига с познание!
  13. 13 Профил на Explorer
    Explorer
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Каква е тази наглост да се строи между блокове? То е направен план, че това са площите и блоковете са построени. Защо променят планове и тъпчат строеж до строеж? Грозно, нехигиенично и дори опасно. Мигар се свършиха площите около София?

    Всеки ден стават чудеса! Коледа не е толкова далеч.
  14. 14 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 822 Разстроено

    София си стана селяндурско гето, а Младост просто е емблема.....:-) !

  15. 15 Профил на Aldi Mitov
    Aldi Mitov
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Любимата ми София вече е град без облик. Една купчина бетон. Вече е една негостоприемна и чужда и на кореняците софиянци и на новодошлите. Тъжно е наистина.

  16. 16 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 900 Любопитно

    До коментар [#8] от "etty1":
    Глупотевини и некомпетентност!
    Има ясно решение на повече от един съд! кой кога и как издава и отменя разрешения за строеж. Когато законът е спазен, чиновникът не е виновен. На него това му е работата.
    Да го спазва и администрира, не да е морален съдник. Кмета как да спре инвестиционните интереси на предприемачи, които имат капацитета да наемат архитекти, юристи и строители от висок калибър? Ако общината има за цел за не разрешава строежи върху парцели - да ги изкупи - обществеността трябва да е готова да ги плати и така контолът ще е където трябва. Положението разделяй и владей облагодетелства единствено тези, които съзнателно го поддържат!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  17. 17 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 900 Неутрално

    До коментар [#13] от "Explorer":
    Това е риторичен въпрос

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  18. 18 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    Баси.. Тея правят квото искат, дори съд си имат да си ги легализират. Баси малоумието тва незнам в африка има ли го някъде... Тука на посред европа... Тея зелки в брюксел къф го държът нали уж мониторират

  19. 19 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2097 Разстроено

    До коментар [#16] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Не ме впечатлявате с обиди и маниакалност. Пълно е с Ваши подобия тук. Спестете ми изблиците си и помислете по темата как бихте се чувствал/а като субект на подобно правосъдие.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  20. 20 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    .... как бихте се чувствал/а като субект на подобно правосъдие.
    —цитат от коментар 19 на etty1


    На правосъдие или на закони?

    Имало едно време ссср!
  21. 21 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Нали искахте реституция - тотална и безусловна ?! Каквото за декар нива извън селото, същото и за декар зелена площ между блоковете. ... Ама това, че Младост-ите и Дружбите са били планирани с по-големи отстояния и по-нисък процент застрояване - нееее, това е от оня, омразния режим, остаряло е, не отговаря на новите условия (!?!?!).

  22. 22 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 697 Неутрално

    В крайна сметка комуноидната червена гербаджийска част от мафията в случая си постигна целта.
    Иванчева в затвора,КТБ източена,фалиращи застрахователи,ремонтирани пътища по които превозните средства се пързалят като на ледена пързалка,но парите вземати,почти цялото черноморие е бетонирано,горите изсечени,суджук гейт,кум гейт,ало Ваньо,ти си го назначи,и т.н. ит.н.,ако всичко се опише от 2001г. до сега библията ще изглежда като джобно четиво.
    В случая гарантирано от греб с видими резултати.
    Но отново достигаме до:
    Матряла,матряла.

  23. 23 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1495 Разстроено

    .....Но отново достигаме до:Матряла,матряла.
    —цитат от коментар 22 на anty


    Кой матрял?

    Който ги избира ли?

    Народе!

    Имало едно време ссср!
  24. 24 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#8] от "etty1":Огромна грешка е да се представя Деси Иванчева като спасител на Младост!!!Огромна....Избраха я хората мислейки че ще спре мафията...а тя милата направи точно обратното.Лично с нейният подпис и само за 2 месеца "изчакване" една новичка фирма от Студ.град си издейства разрешение за 3 жилищни сгради в Младост 2!!Ударно се построиха само за 14 месеца и сега са на финала на довършителните работи!!Само по време на нейното "кметуване" и с нейният подпис се направиха 6 жилищни сгради.....в Младост 2
    —цитат от коментар 12 на Willy Messerschmitt


    Младост ми харесваше в студентските и постстудентските години - мили , усмихнати хора и въпреки лошата инфраструктура на квартала бяха светлинни години пред люлинци като отношение. там вече не може да се диша.

  25. 25 Профил на asss62
    asss62
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "Willy Messerschmitt":

    На зелено. То за това Иванчева е арестувана показно, за назидание на останалите протестиращи и за връщане на "нашия човек" . Няма значение, че хората протестират, важното е мафиотите да печелят. И нищо, че батко не му е кеф и се прави, че не разбира, но той оглавява гадовете в България не само в Младост.

  26. 26 Профил на asss62
    asss62
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "Willy Messerschmitt":

    На зелено. То за това Иванчева е арестувана показно, за назидание на останалите протестиращи и за връщане на "нашия човек" . Няма значение, че хората протестират, важното е мафиотите да печелят. И нищо, че батко не му е кеф и се прави, че не разбира, но той оглавява гадовете в България не само в Младост.

  27. 27 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Че само Младост ли е? В комплекс Цариградски първоначално имаше идни цветни блокчета. След това изтъпаниха едни общежития отпреде им , а сега още една редица общежития. Красота и градоустройство.

  28. 28 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    А защо още няма насрочени кметски избори в Младост ?!?

    При положение, че Иванчева е отстранена и има повече от 6 месеца до следващи избори?

    Май ГЕРБ се опитват техен човек преди следващите избори ударно да пусне какво може да се строи.

  29. 29 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Законът си е закон, колкото и да търсите под вола теле и да подозирате разни "строителни мафии" и "отмъстителни статуква". На хората в квартала може да не им харесва строежът, разбирам ги напълно, но няма никаква легитимна причина той да бъде спрян.

    Само с гол идеализъм не става, трябва и акъл! (също и познаване на законите)

  30. 30 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4192 Любопитно

    Каква логика стои зад изказаното твърдение, че...."че органът, издал разрешението за строеж, не може да го отмени"?
    Нима е забранено да си променяме мнението?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  31. 31 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4192 Неутрално

    Законът си е закон, колкото и да търсите под вола теле и да подозирате разни "строителни мафии" и "отмъстителни статуква". На хората в квартала може да не им харесва строежът, разбирам ги напълно, но няма никаква легитимна причина той да бъде спрян.Само с гол идеализъм не става, трябва и акъл! (също и познаване на законите)
    —цитат от коментар 29 на Vorknkx


    Кой определя кои са легитимни и кои нелегитимни причини?
    Хората които живеят там или нагласените от мафията закони и правила?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  32. 32 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4192 Неутрално

    Отношенията между строителната мафия и хората от квартала ми приличат на отношенията между моите двама внуци когато играят.
    По-големията казва какви са парилата и започват да играят. Когато правилата се обърнат срещу желанията на по-големия, той веднага ги променя и независимо от протестите на по-малкия , по-големият пак печели.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  33. 33 Профил на Margarita Martinova
    Margarita Martinova
    Рейтинг: 8 Гневно

    КРАДЦИ НА СИНЬОТО ВРЕМЕ

    Защо на блока – във градинката?
    Защо на хората в тревата?
    Защо, като изшит шамар,
    на детската площадка
    през устата?

    Защо парите не миришат?
    Защо сълзите нямат цвят?
    Защо молбите са излишни?
    И ням, и глух, е този свят?

    Защо откраднаха небето
    от сините ви знамена?
    Защо затвориха във клетка
    лъвът с усмихната уста?

    Защо принудиха да рови
    по кофите ни бедността?
    Защо започнаха да тровят
    земя, и въздух, и храна?

    Защо?
    Защото!
    Ей тъй – на!
    До прага виждаме живота.
    Във „Сто години самота“
    сами превърнахме селата.

    Термити - все по-настървени,
    отмъкват хляба. И децата ни.
    Безкраен дъжд вали на смени,
    и влачи всичко във реката.

    Защо?
    Защото!
    Ей тъй – на!
    На уморените коне
    не слага никой стремена.
    Застрелват ги с куршум в главата.
    Или ги хвърля във гората,
    където среща ги смъртта.

    маргарита мартинова

  34. 34 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 900 Любопитно

    До коментар [#19] от "etty1":
    Нито искам да ви обидя, нито се имам за маниак.
    За да ви улесня, както винаги в подобни ситуации ще кажа - да гербераст съм и съм направил този избор съзнателно.
    Как се събаря окончателно съдебно решение, питам пак?
    И всички съдилища ли са маскари? Ерго - България не съществува де юре?
    Ами на база солидният си вече опит съм готов да си защитавам позицията - с всичките си проблеми, България съществува и държава, и правила има! Има и чиновници, които ги спазват, както и такива, които не ги спазват! Като във всички други подобни държави. Всъщност това искам да кажа и това защитавам!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  35. 35 Профил на ekip
    ekip
    Рейтинг: 645 Неутрално

    В Младост 3 копаят на самия тротоар за поредната дивотия, наречена сграда. Естествено, че пак са си я издействали дебелосерковци, близки до ГЕРБ. От там, където е сегашният изкоп се отиваше на детска площадка, изградена от Лидл. Сега вече детската площадка е занемарена. Чешмите не работят, тревата не се коси... Очевидно ликвидираха детското съоръжение в името на някакви гангстери, които у нас наричат бизнесмени.
    Естествено е всички ние, които живеем там да не гласуваме повече за този екип на Столична община.

  36. 36 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1495 Весело

    ...Хората които живеят там или нагласените от мафията закони и правила?
    —цитат от коментар 31 на Храбър


    Прочети пост №9 и се опитай да поразсъждаваш!

    п.п. Ако не можеш, спасение няма!


    Имало едно време ссср!
  37. 37 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 697 Неутрално



    За да ви улесня, както винаги в подобни ситуации ще кажа - да гербераст съм и съм направил този избор съзнателно. Как се събаря окончателно съдебно решение, питам пак?[/quote]

    Е как да не знаеш гербераст,нима не знаеш челния опит на вожда си който е прочел Винету,а се говори ,че и картинките разгледал. Ми лесно става,въпросния съдия получава SMS и се съобразява с съобщението от вожда Винету,или от пророка му цвъки.
    Така става в територията управлявана от престъпни мутри.
    Но очевидно и ти си от матряла.
    Матряла,матряла.

  38. 38 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    До коментар [#9] от "Онуфри":

    Проблемът не е в това, а че разрешението изобщо е било издадено първия път. Там е произволът! А дори и видът на строежа е някаква гавра със закона!

  39. 39 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    До коментар [#29] от "Vorknkx":

    Ако си мислиш, че законът разрешава всеки да си строи грозотии, където си иска, в грешка си.

  40. 40 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3234 Неутрално

    Отмъщението на статуквото!
    —цитат от коментар 2 на Cara Mia



    Абсолютно !
    Намериха начин да заобиколят Иванчева и протестите на хората и мафията отново и отново настъпва .
    Само да попитам : Тези от ВАС ли бяха, които се отчитаха на мутрата със СМС-и и ставаха на крака при неговото нахълтване, показано от електронните медии ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  41. 41 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1495 Любопитно

    .... А дори и видът на строежа е някаква гавра със закона!
    —цитат от коментар 38 на lechevalier


    Гавра с кой закон?

    Питам, защото явно си юридически компетентен!


    Имало едно време ссср!
  42. 42 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 1495 Весело

    До коментар [#29] от "Vorknkx":Ако си мислиш, че законът разрешава всеки да си строи грозотии, където си иска, в грешка си.
    —цитат от коментар 39 на lechevalier


    Законът си е закон, грозотиите са естетически категории!

    Та … кой закон не разрешава да се строят "грозотии"?

    Питам за един приятел!

    Имало едно време ссср!
  43. 43 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    До коментар [#34] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Виждали ли сте градинката, аз живея близо до нея?

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  45. 45 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2074 Любопитно

    зетя на Аждвиева ще черпи, м... еми, след две седмици всички се връщат, да затваряме Малинов и толкова

  46. 46 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2074 Неутрално

    Има ясно решение на повече от един съд! кой кога и как издава и отменя разрешения за строеж. Когато законът е спазен, чиновникът не е виновен. На него това му е работата.
    —цитат от коментар 16 на Чичи (Ice Man's fan)


    тъй, тъй, горките невинни свинички... само дето и децата вече научиха гробарските номера с незаконните актове, които падат в съда

  47. 47 Профил на nonsens2
    nonsens2
    Рейтинг: 767 Весело

    Иванчева= министър председател след изборите! А съседката- министър на строежите!
    Те ако не оправят България, кой?

  48. 48 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2687 Неутрално

    Естествено. Младост ще се застроява, “реституцията” ще продължи още десетилетия, а “престъпничката” иванчева ще я разпънат на кръст!

    На агитката не отговарям! А на бивши и настоящи доносници хептен!
  49. 49 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 2121 Любопитно

    Вероятно всички искат да сме правова държава (или почти всички).Всички искат, но за да се осъществи е нужно да се спазват закони, правилници и наредби."Според съда след издаването на разрешението единствено регионалната дирекция за национален строителен контрол е можела да го отмени, и то в 14-дневен срок.""Върховният съд е потвърдил решението на Административен съд - София, че органът, издал разрешението за строеж, не може да го отмени, поради което заповедта за спирането е нищожна."Е, какво друго би трябвало да направи в случая съдът, който спазва действащото законодателство?Ако на някой това (законодателство) не му харесва, не гласува за сегашните подайдупе(тати), прави партия, явява се на избори, печели ги с мнозинство и променя законите!Не е трудно за осмисляне, нали?
    —цитат от коментар 9 на Онуфри


    Дали някой, от сложилите минуси на този коментар, може да даде смислен отговор на въпроса:

    "Е, какво друго би трябвало да направи в случая съдът, който спазва действащото законодателство"?

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  50. 50 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Комунистите защо строиха върху земята на хората? Блоковете са незаконно построени.

  51. 51 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8716 Неутрално

    Още не са осъдили Иванчева и проблема вече е решен. Мирише отвсякъде.

  52. 52 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    До коментар [#51] от "Роси":


    Още не са осъдили Иванчева и проблема вече е решен. Мирише отвсякъде.
    —цитат от коментар 51 на Роси


    Блондинка влиза в кафе. Поръчва си нормално кафе. Сервитьорката носи поръчката.
    Блондинката:
    - Извинявайте, но това кафе мирише на пенис…
    Сервитьорката се изчервила, грабнала кафето и отишла при бармана.
    - Клиентката каза, че кафето мирише на пенис…
    Бармана вдигнал чашата, помирисал я и казал:
    - Кажи на клиентката да го пие с другата ръка…

    Та така...ако ти мирише от всякъде огледай първо себе си...

  53. 53 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    При демокрацията има законност, върховенство на закона. Която обаче няма нищо общо с интересите на гражданите, а само с интерисите на бизнеса. На оня бизнес, д€€€€$$$$ния, на племеника на видния демократ агент Борко-Александър Йорданов. Радвайте се на демокрацията, заедно скачахме по митинги за нея!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  54. 54 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 3760 Весело

    До коментар [#11] от "хм":

    ,,суджук при суджук отива
    гладен съдия - суджук сънува
    сговорна дружина - блок в градинка изгражда
    неизяден суджук - хвърлен камък,,
    И лилявите винкели суджуци сануватъ

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  56. 56
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  57. 57 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 900 Любопитно

    До коментар [#43] от "etty1":
    За морал, за естетичски възглед или за законодателен казус говорите?
    Виждал съм градинката, НЕ СЪМ съгласен да се унищожава и застроява, подкрепям мирните протести срещу всяко подобно застрояване, в момента водя подобна борба с подобен казус - мисля че по нищо не отстъпва на въпросният. Но с прашка великани се събарят само в притчите.

    https://www.mediapool.bg/nov-zhilishten-kompleks-i-supermarket-mozhe-da-se-poyavyat-v-stolichniya-iztok-news282047.html

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  58. 58 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 900 Разстроено

    До коментар [#46] от "extraCACA":
    Ами да паднат де, ама ти прочете ли статията или пак пържи риба?
    Да си трол - не си. Мислех си, че си от четящите, не от обикновените.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  59. 59 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 900 Любопитно

    До коментар [#49] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":
    Не. Иначе щеше да е дал/написал въпросният смислен коментар.
    Някой ако го вижда - да го посочи.
    Смислен = на подкрепен с ясни и разбираеми за всички, неопровежими факти.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK